abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31807641
Morgaine ligt hier gewoon in der slaapzakje en daarover nog een deken als het koud is. Maar op aanraden van CB, mede-fokkers, en verkopers geen dekbed genomen omdat ze nog te klein is. Ze raden het pas aan rond de 2 - 3 jaar.
pi_31808349
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waar komt die hoes vandaan? Ik vind hem ontzettend leuk!
echt HEMA.

ET, hier wel meteen ook de slaapzak maar afgeschaft. Piet kan echt niet lopen met die slaapzak aan, dus ik vond 't een veiliger idee om hem zonder slaapzak in dit bed te leggen. (als ie eruit rolt kan hij tenminste gewoon zelf weer opstaan). bij 't kdv slapen ze ook zonder slaapzak onder een dekbedje (in de peutergroep dan) dus hij is 't daar al een beetje gewend. tot nu toe gaat 't heel goed hier.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:17:51 #154
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_31823635
Wij hebben deze zomer het slaapzakje bij Lune al afgeschaft omdat ze dat te warm vond. Ze slaapt overigens nog wel in het lelikantje. We hebben een paar maand terug het peuterbed geprobeerd (is een bed van 1,50 meter met lage spijltjes aan de ene kant en een dichte kant aan de andere zijde) maar dat was geen succes. De eerste dagen ging het nog, maar na een paar dagen kwam ze om de haverklap haar bed uit. Ik zei weltrusten en deed de deur dicht en zij stond al buiten bed. Ze vloog er weer terug in zogauw ik de deur opende, maar na 20 keer is dat geen leuk spelletje meer. Toen hebben we het lelikantje weer neergezet. Daar slaapt ze dus gewoon in haar pyamaatje in en ze heeft sinds kort een dekbedje en dat gaat prima. Ze is overigens na het grote bedverhaal één keer uit het lelikant geklommen (dat was ook de reden dat we het peuterbed wilden doen) maar daar heeft ze zich denk ik pijn gedaan want daarna is dat niet meer voorgekomen. Nu slaapt ze trouwens weer heerlijk in en slaapt ook snachts lekker zonder spoken.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 oktober 2005 @ 07:34:44 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_31829703
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:11 schreef bixister het volgende:
echt HEMA.
Ik had al een vermoeden Misschien maar eens die kant op binnenkort
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32062572
Het is toch een meegroeibedje geworden na lang wikken en wegen. Ik vond het standaardmatrasje van IKEA ook erg dun, maar sinds kort hebben ze een iets duurdere versie die een stuk dikker en beter is.
Vanavond moet Isa er voor het eerst in slapen, ik hoop dat dat allemaal een beetje makkelijk gaat. Ze slaapt wel al een tijdje onder een dekbedje, dus daar hoeft ze alvast niet aan te wennen. Maar ik ben bang dat ze nu wel steeds haar bed uitkomt. We zullen zien....

Beetje knullig foto, omdat ik geen goed standpunt kan krijgen in dat kleine kamertje, maar voor het idee:

mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 november 2005 @ 18:04:49 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32062913
Schattig bedje, Mel Phil Een echt meisjes bed

[ Bericht 6% gewijzigd door Rewimo op 08-11-2005 07:42:13 (Oeps, foutje bedankt) ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator maandag 7 november 2005 @ 19:44:03 #158
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32065995
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Schattig bedje, Mel Een echt meisjes bed
Mel?

Het ziet er lief uit Phil, ben benieuwd hoe het slapen gaat.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 7 november 2005 @ 21:30:51 #159
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32069503
Dat is het bedje dat ik ook voor Saskia wil
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32071210
lief bedje! daar slaapt ze vast héérlijk in!

piet blijft redelijk in z'n bed liggen al komt hij er de laatste week 's ochtends wel vaak zelf uit als hij een van ons hoort opstaan. staat ie daar ineens in de badkamer: 'hoi mama!' wel grappig ook hoor, is ie ineens weer nog meer een 'echt mens', die je zomaar tegen kunt komen in de badkamer 's ochtends.
pi_32071428
tot dusver gaat het goed

mooi he, alles
pi_32071547
Isa
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32071838
aah!
pi_32079219
Uiteindelijk vond ze het toch wel erg groot, maar dat heeft ze zelf prima opgelost:

Het ging dus eigenlijk zonder problemen vannacht. Betekent dat dat ik het ledikantje uit elkaar kan gaan halen, of moet ik beter nog even wachten?
mooi he, alles
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 08:05:29 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_32079413

Ik zou hem uit elkaar halen als het meteen zo goed gaat
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 8 november 2005 @ 08:48:20 #166
24188 Belana
kloon van belana
pi_32079734
Phil, wat leuk!
Nou, als het hier dus goed gaat met de zwangerschap, dan is Liam straks 2,5 als de baby geboren wordt en dan kan ie ook wel in zo'n soort bedje. Ik heb een vreselijke leuke (en hele dure) gezien bij babyplus
stormy waters...
sailin'
pi_32080246
Superbed Phileine. En wat is Isa een lief snoepje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_32081650
Dat ziet er superknus uit Phileine! En leuk dat we je meisje weer even zien

Wij gaan ook (weer) voor een Ikea bed en dan waarschijnlijk het donkere spijlenbed. Dan schuift het Vikare bedje door naar Pascalle. Die is wel toe aan een groter bed, zo hoor ik vaak het zachte gebonk van haar hoofd tegen de zijkanten van het ledikant. Maja, ze is dan ook een enorme woelwater als ze slaapt.
pi_32083734
Leuk Phileine, met dat rood en oranje!
Dat bedje heeft Lara ook
We zijn nu bezig met haar slaapkamer en dus slaapt ze tijdelijk bij ons in bed. Maar al wel onder haar nieuwe dekbed want ze kon níet wachten! Zo leuk, dat stralende koppie in het grote bed onder haar aller-eigenste-grote-meisjes-dekbed
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 12:02:54 #170
7074 moussy
kuttekop
pi_32084123
Wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben die het baby gebeuren ook meteen uit de kamer weg wil werken
pi_32084674
Goed, dan ga ik het ding straks uit elkaar schroeven. Mous, ik vind het trouwens best moeilijk sommige babydingen weg te doen. Het wiegje staat al anderhalf jaar te niksen en heb ik laatst met pijn in mijn hart aan de straat gezet (was gelukkig na een uur al door iemand meegenomen). Maar ja, het stond zo ontzettend in de weg en er komt (in ieder geval voorlopig) toch geen tweede.

(ik zal wel even wat andere foto's spammen in het fototopic, heb ik inderdaad een tijd niet gedaan)
mooi he, alles
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 12:41:00 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_32085106
Ik ook hoor Phil, zo heb ik alle minimaatjes van babykleding gewoon keurig netjes in wasmanden op zolder gezet. Poppenwieg-schommelbankje van maken ging niet?
pi_32087405
Leuk bed Phil

Ik zie dat bij Joshua nog lang niet gebeuren. Die ligt door het hele bed heen, netjes onder zijn dekbedje slapen is wel geprobeerd maar lukt niet. Dus slaapzak is ook weer terug.

Wat ik me afvraag he, hier in Engeland is het standaard dat je zo'n ledikant om kan toveren in een bedje, dus laag en zonder die spijlenzijkanten erbij. Is dat niet in NL. Of zijn ze dan niet zo stevig? Ik dacht dat het een europese standaard was dat je die bedjes langer kan gebruiken.
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:48:26 #174
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32090064
Ook hier een bonkende Léon 's nachts als hij weer door zijn ledikant woelt. Voorlopig dus geen bed voor hem, volgens mij zou hij er continu uit vallen met dat gewoel van hem. (alhoewel zijn vader is net zo erg, maar die is slechts 1x waar ik bij was uit bed gelazerd in een dronken bui. Is trouwens leuk hoor met zo'n draaikont in bed. )
Als er alles goed gaat en de baby straks geboren wordt, dan is Léon 2. Maar dan denk ik nog wel dat ik hem even in het ledikantje hou. Het nieuwe kaboutertje komt toch in een wiegje, dus er is ook geen noodzaak toe dat Léon naar een groter bed verhuist.
Maar, zo gaat hier een mooi gezegde, dan poepen de vogeltjes die nu nog geen kontje hebben. Dus dat zien we dan wel weer.
Léon gaat wel een kamer verhuizen, dus het ledikant/bedverhaal zit wel in mijn hoofd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:45:46 #175
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_32091590
wij hadden met serissa en fachelle het bedje juist even laten staan.
Onze 2 dames vonden het namelijk reuze interessant om hun bedjes uit te komen.
Wij haden toen dus het "baby"bedje als straf.
3x bed uit was dus in t babybedje en dat was dus NIET LEUK.
na n week of 2 hebben we ' t weggehaald en zijn ze hun bedjes niet meer uitgeweest.
Werkte voor ons heel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')