Ze is er gisteravond twee keer uitgeduveld, maar daarna de hele dag niet weer! Da's toch hoopvol
Er ligt nu een dik kussen om de val op te vangen....
Sven was de eerste nachten ook geen probleem op het nieuwe bed, nu 's avonds wel ![]()
Dus eerst bij ons op bed en dan naar z'n eigen, overdag geen probleem.
Sven z'n nieuwe bed en kamerfoto's in Het grote dreumes,peuter en kleuter topic deel 9
We hebben nu een wat hoger bed gekocht, waar nog een onderbed bijhoort, dat je als logeerbed kunt gebruiken. Het grote risico is natuurlijk dat Katja uit het hogere bed kan vallen. Als dat risico te groot wordt zullen we haar de eerste tijd op het onderbed leggen.
Gelukkig hebben wij er nog eentje over, voor het wennen
Esther is nog een keertje uit bed gevallen, en wij hebben het matras van het ledikantje nu op de grond voor haar bed liggen. Dat trekken we onder haar bed vandaan als het licht uitgaat zodat ze niet op het idee komt daar op te gaan liggen.
Ik heb er zelf meer moeite mee dan Katja.
Voor je eigen gevoel is het misschien prettig het matrasje van het ledikantje naast het bed te leggen, dat schuif je er zo onderuit als ze in bed ligt en het licht is uit. (veel te interresant anders
)
ik val vreselijk in herhaling zie ik
Ik installeer Esther nu tijdens de middagdut van Jennifer in de box met een groot kussen, zodat ze toch rust en dan ga ik zelf ook even languit op de bank liggen.
En het vroege wakkerzijn van Katja, heeft dat ook niet te maken met wintertijd? Esther is sinds het uur verschil ook nog steeds vroeger wakker dan daarvoor....
quote:Mijn zoontje is net 2 geweest, maar ik denk dat hij er meteen uit loopt.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:23 schreef Rewimo het volgende:
Het bedje is wat groter dan een ledikantje, ik meen in de kleinste stand 1,50. Vanaf een jaar of 2 kunnen ze er prima in.
(toch vreemd eigenlijk, hij kan er makkelijk gewoon uitstappen maar doet dit niet)
Het bedje van Eva ziet er heerlijk gezellig uit ![]()
je zou er bijna zelf instappen
Waar komt die hoes vandaan? Ik vind hem ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:04 schreef Lois het volgende:
Wat een mooi bed Piet!! Bekende hoes ook, Eva had hem en Iris heeft hem nu. Ze vinden hem allebei geweldig.
[sub] Yup, hoezo?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |