abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13982151

Ze is er gisteravond twee keer uitgeduveld, maar daarna de hele dag niet weer! Da's toch hoopvol

Er ligt nu een dik kussen om de val op te vangen....

Zolang er was is, is er leven.
pi_13984834
Ziet er leuk uit Dinus! En erg fijn om te horen dat ze het meteen geweldig vindt in haar grote bed.
Alleen jammer dat ze er nog uitvalt, maar dat zal vast beter gaan na een tijdje.
Dat bed heb ik ook gezien en ik vind um leuker dan die Ikea peuterbedjes. Wij gaan dan ook voor een eenpersoonsbed en zoals jij al zegt, een paar knuffels en een paar kussentjes en het wordt een lekker knus geheel.
pi_14003562
Mooi Dinus

Sven was de eerste nachten ook geen probleem op het nieuwe bed, nu 's avonds wel
Dus eerst bij ons op bed en dan naar z'n eigen, overdag geen probleem.
Sven z'n nieuwe bed en kamerfoto's in Het grote dreumes,peuter en kleuter topic deel 9

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  zondag 2 november 2003 @ 12:56:48 #104
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_14317726
Niets veranderlijker dan een mens! We waren de hele tijd van plan om het meegroeibedje van Ikea te kopen, maar toen we het gisteren eindelijk gingen kopen, veranderde ik op het laatste moment ineens van gedachten, tot wanhoop van mijn vriend. Het is dus uiteindelijk toch een groot bed geworden . Het was trouwens de kwaliteit van het matras dat me uiteindelijk van mening heeft doen veranderen.

We hebben nu een wat hoger bed gekocht, waar nog een onderbed bijhoort, dat je als logeerbed kunt gebruiken. Het grote risico is natuurlijk dat Katja uit het hogere bed kan vallen. Als dat risico te groot wordt zullen we haar de eerste tijd op het onderbed leggen.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_14450986
Zo ziet de slaapkamer van Damon er nu uit. Wel wennen hoor, zonder babybed en commode (zucht.... )

pi_14456034
Mooi bed hoor!!! Het is inderdaad wel even wennen, echt helemaal babykamer-af.

Gelukkig hebben wij er nog eentje over, voor het wennen

Esther is nog een keertje uit bed gevallen, en wij hebben het matras van het ledikantje nu op de grond voor haar bed liggen. Dat trekken we onder haar bed vandaan als het licht uitgaat zodat ze niet op het idee komt daar op te gaan liggen.

zaterdag 8 november 2003 @ 20:21:53 #107
37150 livelink
pi_14488666
Vanavond slaapt Katja voor het eerst op haar nieuwe kamertje in het grote bed! Ik vind het best wel spannend en als je in mijn hart kijkt eigenlijk te vroeg om haar al in een ander bed te leggen. Zelf vond ze het wel geweldig, tot nog toe.
Het kamertje zelf is heel leuk geworden. Nou maar duimen dat het goed gaat vanavond en vannacht.
pi_14496819
En hoe ging het Livelink??
  zondag 9 november 2003 @ 10:54:35 #109
37150 livelink
pi_14497376
Het is goed gegaan, ze is gisteren meteen in slaap gevallen (en gelukkig niet uit bed gevallen). Vanochtend was ze wel vroeg wakker, maar dat lag meer aan mij, geloof ik.
Ik hoorde haar heel even hoesten en huilen. Normaal wacht ik dan even met gaan kijken of ze misschien zelf weer in slaap valt. Nu was ik bang dat ze misschien toch uit bed zou vallen en ben meteen gaan kijken. Toen was ze natuurlijk ook meteen helemaal wakker.

Ik heb er zelf meer moeite mee dan Katja.

pi_14500286
Fijn dat het zo goed ging!

Voor je eigen gevoel is het misschien prettig het matrasje van het ledikantje naast het bed te leggen, dat schuif je er zo onderuit als ze in bed ligt en het licht is uit. (veel te interresant anders )

ik val vreselijk in herhaling zie ik

vrijdag 14 november 2003 @ 21:01:10 #111
37150 livelink
pi_14643664
Katja slaapt nu 's nachts goed in haar grote bed, ze is alleen wel elke ochtend vroeg wakker. Ik hoop dat ze daar wel overheen groeit, als ze wat meer gewend is aan haar nieuwe kamer.
's Middags krijg ik haar echter niet in haar nieuwe bed aan het slapen. Ze klimt er direct uit en gaat dan bij de deur staan roepen. Ik heb er tot nog toe geen halszaak van gemaakt en haar vervolgens gewoon in haar ledikantje gelegd, maar ooit zal ze toch ook 's middags in haar nieuwe kamer moeten gaan slapen. Herkennen jullie dit en zo ja, hoe gingen jullie daar dan mee om?
pi_14738466
Esther doet sinds een tijdje al helemaal geen middagdut meer, wat ik ook probeerde. Daar baalde ik wel van, met Jennifer die 's nachts nog wel wakker werd had ik de rust hard nodig. Maar ze heeft er ook wel de leeftijd voor om niet meer te willen slapen. Sommige kinderen houden de middagdut lang vol, lijkt me heerlijk!

Ik installeer Esther nu tijdens de middagdut van Jennifer in de box met een groot kussen, zodat ze toch rust en dan ga ik zelf ook even languit op de bank liggen.

En het vroege wakkerzijn van Katja, heeft dat ook niet te maken met wintertijd? Esther is sinds het uur verschil ook nog steeds vroeger wakker dan daarvoor....

Jubileum moderator zaterdag 31 januari 2004 @ 20:27:41 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16749186
We hebben, na 16 keer van mening veranderd te zijn (tot wanhoop van Jeroen) uiteindelijk vandaag een bedje voor Eva gekocht. Het is het meegroeibedje van Ikea geworden, de houten Vikare.
Hartstikke lief, klein, veilig, geborgen bedje en dat vond ik heel belangrijk omdat Eva dat echt nog wel nodig heeft; geborgenheid.
Jeroen en Eva hebben het vanmiddag in elkaar gezet en toen heb ik ook pas goed naar het matras gekeken en dat viel wel ff tegen. (ik had dit ook beter in Ikea moeten bekijken maar het was zo druk)
Dus mijn vraag aan de Vikare-bedje-gebruikers hier: Gebruiken jullie het originele matrasje? Bevalt dat wel?
in mijn ogen is het echt een flutmatrasje maar misschien trekt het nog bij, er staat op de verpakking dat het 3 dagen nodig heeft voor het de originele vorm heeft bereikt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 21:27:32 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16750771
luca heeft ook zo'n bedje gehad. hij sliep inderdaad gewoon op het bijbehorende matrasje. het stelt inderdaad niet zo veel voor, maar die kleintjes wegen ook niet zo gek veel.
ik heb nooit de indruk gehad dat hij niet lekker lag.
pi_16757800
Hier nog zo'n gebruiker Lois. Ik had er in dreumessen topic toen ook over geschreven dat ik het matrasje zo tegen vond vallen. In haar ledikant hadden we best een duur latex matras en voor mijn gevoel ging ze er wat dat betreft dus vreselijk op achteruit. Maar ze slaapt er dus echt heerlijk in.(Doordat ze nu een dekbedje heeft word ze ook veel later wakker. Ligt veel warmer. Wel hebben we na 1 nacht het kussen bij haar weg gehaald omdat ze heirdoor erg ging zweten. Ze lag er erg in met haar hoofdje.) En als ik ga denken aan de zindelijkheid die een keer snachts moet gaan komen in de toekomst en de ongelukjes die daarbij horen..... ik koop daarna wel weer een beter kwaliteits matras
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 februari 2004 @ 01:18:57 #116
37150 livelink
pi_16762097
Lois, vanwege het matras heb ik uiteindelijk het meegroeibedje niet gekocht. Ik vond het zo tegenstrijdig, voor het ledikant hadden we echt een heel goed matras gekocht en dan nu zo'n dun dingetje. Wij hebben dus uiteindelijk een gewoon bed gekocht met een gewoon matras. Ik moet wel zeggen dat dat matras toch ook wel een stuk dunner is dan het matras van haar ledikant en ze slaapt er prima op.
  Jubileum moderator zondag 1 februari 2004 @ 20:30:30 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16789787
Eva's nieuwe bedje (ze durft er niet in maar hij staat er om aan te wennen)

Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 februari 2004 @ 20:40:15 #118
37150 livelink
pi_16790269
Ja, als ik hem zo weer zie, blijf ik het toch een heel leuk bedje vinden, maar ik heb verder geen spijt van mijn keuze voor een groot bed. Wij hadden overigens al dekbedovertrekken gekocht voor het peuterbed, dus Katja slaapt nu in een groot bed onder een peuterdekbedje. Ik vond ze namelijk te leuk om niet te gebruiken.
pi_16793830
Leuk die overtrek Lois!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 07:17:52 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16807360
In houtkleur is ie ook leuk, zeg! En die overtrek is geweldig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 11:46:53 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16810537
ja inderdaad heel leuk dat bedje in naturel hout.
wij hadden het blauw geschilderd in de kleur van de kamer.
en leuk zo'n teletubbie dekbedovertrek.
luca wilde indertijd perse een kussen in bed, maar ik zag zo'n gevaarte niet zo zitten. ik heb toen een boxkleed een aantal keer dubbel gevouwen en daaromheen een hoes genaaid. dat was niet zo dik, maar hij had wel het idee dat hij een kussen had. waren we beide tevreden!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 23:12:31 #122
83458 Kinkypinky
Teringtubby uit de bocht
pi_16865086
Vanaf hoe oud (welke lengte) kunnen ze in zo'n bedje?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 23:23:42 #123
13151 crew  Rewimo
pi_16865463
Het bedje is wat groter dan een ledikantje, ik meen in de kleinste stand 1,50. Vanaf een jaar of 2 kunnen ze er prima in.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:36:59 #124
83458 Kinkypinky
Teringtubby uit de bocht
pi_16867647
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:23 schreef Rewimo het volgende:
Het bedje is wat groter dan een ledikantje, ik meen in de kleinste stand 1,50. Vanaf een jaar of 2 kunnen ze er prima in.
Mijn zoontje is net 2 geweest, maar ik denk dat hij er meteen uit loopt.
Hoe gaat dat met jullie kids?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2004 @ 07:06:56 #125
13151 crew  Rewimo
pi_16870720
Hier valt dat erg mee. Het is ook een kwestie van wennen hoor. Als Christan er eenmaal inligt komt hij er niet uit, en 's morgens vraagt hij vaak: mag ik eruit? als hij me hoort
  woensdag 4 februari 2004 @ 11:36:51 #126
37150 livelink
pi_16874800
Katja was bijna twee toen we over zijn gestapt naar een groot bed. Ze blijft gewoon in bed liggen. Alleen als ze 's nachts wakker wordt gaat ze het bed uit om het licht aan te doen in haar kamer en duikt dan meteen haar bed weer in.
's Ochtends blijft ze in bed totdat wij haar kamer binnenkomen en ze eruit mag.
pi_16939996
Damon ligt ook alweer een tijdje in een groot bed maar komt er niet uit. Als hij wakker is roept hij...

(toch vreemd eigenlijk, hij kan er makkelijk gewoon uitstappen maar doet dit niet)

Het bedje van Eva ziet er heerlijk gezellig uit

je zou er bijna zelf instappen

vrijdag 6 februari 2004 @ 14:29:17 #128
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_16943179
Daan loopt wel gewoon z'n bed uit als hij wakker is. Tegenwoordig blijft hij meestal wel op z'n kamer spelen (omdat dat van ons moet, hij ging namelijk steeds naar beneden als wij nog lagen te slapen).
Alleen als hij 's nachts wakker wordt blijft hij op z'n bed liggen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:49:07 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_31678188
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_31678427
Morgaine ligt al sinds haar 1e verjaardag in een peuterbed en is er sindsdien slecht een keer of 3 uitgevallen. Ze slaapt veel rustiger dan in haar ledikant. En een heel groot voordeel is dat ze niet meer klimt in bed en er half uit hangt, iets wat mij echt nachtmerries kon bezorgen.
pi_31679155
gisteravond Piet dus z'n eerste nacht in z'n nieuwe bed. zonder zijsteun. plots hoorden we een harde bonk, dus ik vlieg de trap op, ondertussen 'ik kom er al aan!' roepend. maar niks aan de hand, meneer lag rustig in z'n bedje, onder z'n dekbed te slapen.
anna begon natuurlijk wel meteen te huilen want die wordt al wakker van een krakende traptree, maar ok. de bonk kwam waarschijnlijk van de buren (of uit mijn verbeeldingsrijke hoofd ).
pi_31679367
Bix, ik heb 's nachts twee tuinkussens (op elkaar gestapelt) naast Morgaine der bedje liggen voor het geval ze er dus wel uit valt. Misschien is dat ook een idee. En is zo onder het bed te schuiven wanneer hij niet in zijn bed ligt.
pi_31679766
ik heb nu wel een matrasje klaar liggen om ernaast te leggen. maar eerlijk gezegd vanmiddag vergeten om dat onder z'n bed uit te halen (ik had 't er dus al wel onder gelegd).

hier een fotootje van zonet, toen de nieuwe dekbedhoes er net om zat en hij niet kon wachten tot hij erin mocht.

de bijpassende hoeslakens waren nog niet droog dus hier nog een gefrommeld tweepersoonshoeslaken eromheen.
pi_31679902
Wat een schattige foto Leuk overtrek ook
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:00:50 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_31680135
Lief, Piet in dat bedje

Ondanks dat er op René haar zoldertje een peuterbedje staat ga ik morgen naar een autobed kijken

René wil met bed en al op het zoldertje gaan slapen, maar ja, daar past geen hoogslaper op, wel dat lage bedje...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:28:44 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_31680679
liam zegt: dagge piet

wat lief zeg in dat bedje
stormy waters...
sailin'
pi_31681159
Isa gaat zo langzamerhand ook uit haar ledikantje klimmen. Het lukt haar nog net niet, maar dat duurt volgens mij niet lang meer. We hadden willen wachten met een nieuw bed tot de verhuizing in juni, maar ik denk dat dat nog te ver weg is. Dus misschien toch slimmer om dan eerst hier al aan een peuterbedje te wennen? Ik vind die Vera wel erg lief van dat linkje van moussy, droomde als kind al van een hemelbedje dus wil eigenlijk ook zoiets voor Isa.
mooi he, alles
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:15:18 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_31682388
het ik-bedje

Ik vind hem ook zo lief

En deze... Ik moest meteen aan pluk van de petteflat denken
  Jubileum moderator dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:04:46 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31684207
Wat een mooi bed Piet!! Bekende hoes ook, Eva had hem en Iris heeft hem nu. Ze vinden hem allebei geweldig.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:36:04 #140
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31686994
piet wat een mooi bed heb je
oh dat brandweer bed wat leuk zeg
pi_31687311
moussy, dat kraanwagenbed is ook erg leuk ja!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:40:05 #142
13151 crew  Rewimo
pi_31795950
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:04 schreef Lois het volgende:
Wat een mooi bed Piet!! Bekende hoes ook, Eva had hem en Iris heeft hem nu. Ze vinden hem allebei geweldig.
Waar komt die hoes vandaan? Ik vind hem ontzettend leuk!
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:52:47 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_31796266
Cas gaat dus straks ook weer in dit bed

Het auto bed heb ik laten staan.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:53:50 #144
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31796305
Wat me nu te binnen schiet...
is een nieuw bed ook meteen einde slaapzak?
Nu slaapt Saskia nog in een slaapzak in d'r ledikant, hebben jullie de kleintjes meteen onder een dekbed gelegd zonder slaapzak en hoe ging dat?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:54:59 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_31796351
Nee hoor, Cas gaat straks gewoon weer in een slaapzak, als het moet kan ie er toch ook mee lopen
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:10:44 #146
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31796873
Hier was het einde slaapzak , maar Freek was ook al 3 toen ie in het grote bed ging.
Nou het muziekdoosje nog , ik zie me dat ding echt nog aanzetten als ie voor het eerst met een vriendinnetje slaapt
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 00:12:06 #147
7074 moussy
kuttekop
pi_31796928
Cas wil niet zonder slaapzak slapen, al zou ik hem open laten, dan is het goed, maar hij moet dat ding aan

trektouwtje Leah?
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:14:18 #148
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31796989
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:12 schreef moussy het volgende:

trektouwtje Leah?
[sub] Yup, hoezo?
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 00:23:27 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_31797223
Tegen die tijd trekken ze ergens aan ipv touwtjes
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:29:32 #150
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31797395
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')