Hehe ben geinteresseerd hoor! Ik zal in mijn lijstje aangeven of het hangers, geslepen losse stenen of ruwe stenen zijn. Van jouw lijstje ken ik alleen de wesseniet niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef ToT het volgende:
Okido!
Ja dit waren alleen de geslepen edelstenen die ik heb.(Of in ieder geval stenen die in een hangertje kunnen)
Wat grote klompen betreft zal ik maar niks zeggen, want dan ben ik wel ff aan het typen.
Ik wou dat ik een amethystgeode van 85 cm hoog had! Zal wel erg duur geweest zijn maar ik vind die echt zo prachtig en ze geven zo'n rustgevende sfeer af. Versteend hout heb ik ook trouwens, was ik nog vergeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef ToT het volgende:
Ja ik kan me in de naam vergissen: het staat er nogal in een klote-andschrift op het doosje geschreven!
Nou wat ik onder andere heb is: 4 grote stukken lapis lazuli, skutterudiet, 2 stukken sodaliet, rhyoliet, wateragaat (maar ik kan er geen water meer in ontdekken na 10 jaar), opaliet, aragoniet, onyx, 2 amethystgeodes (eentje van 85 cm hoog), blauwbandcalciet, versteend eucalyptushout, aquamarijn-ader in bergkristal, blauquartz, kunziet, rhodochrosiet, ramshoorn-gips, ookeniet met kwarts, kappenkwarts, klappersteen, unakiet, amazoniet.....ach en nog wel wat meer.
Ik moet ook maar eens een mooie vitrine aanschaffen want dat stof is inderdaad erg irritant.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:42 schreef Natalie het volgende:
'k Moet eens een mooie vitrine hebben voor m'n stenen. Heb ze nu nog allemaal in een doos zitten en deels op de kast uitgestald. Maar het is een ramp met al die stof. Ik blijf schoonmaken.
Balen idd. maar kunnen ze hem dan niet nabestellen? Ik wil zelf ook nog eens een mooie strakke vitrine, liefst van geborsteld aluminium met veel glas zodat alles goed zichtbaar is. Nu staat alles verspreid over een boekenkast, een lage kast en een letterbak.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:59 schreef ToT het volgende:
Ja ik baal: Ik heb 2 grote zwarte vitrinekasten, maar heb beuken meubels. Het staat er niet mooi bij, en met mijn huidige kamer-indeling staat het ook niet mooi, die 2 losse.
Nu zag ik een vitrinekast bij Leenbakker; eentje die anderhalf keer zo groot was als 1 van mijn kasten, in beuken! Wordt een beetje vol met mijn stenen als ik alles in eentje wil doen, maar vooruit. En dat maar voor 88 euro!!!!
Helaas, was al verkocht.....
Wie weet zijn jullie nu eindelijk goed op elkaar afgestemdquote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik en mijn amethist blijken ineens onafscheidelijk te zijn, alleen tijdens douchen gaat hij af.
heb 'm nu afgelaten maar toch kriebelt het.
weird..?
Ha ha ik was ff in de war...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:06 schreef ToT het volgende:
Die quote is niet van mij.
Trouwens, over die vitrinekast: het type is er nog wel, maar is ruim 2X zo duur. Deze was zeker licht beschadigd of incompleet.
Ze hebben nog wel een even grote, maar zonder spiegel in de achterwant of lamp bovenin, voor 99 euro. (Momenteel in de aanbieding.)
Ik heb verschillende Larimar stenen en ik vind het ook echt een heel mooie steen. Grappige is dat Edgar Cayce, een bekende helderziende, al voor de ontdekking van deze steen voorspeld heeft dat er een nieuwe blauwe steen ontdekt zou worden die een link zou hebben met Atlantis en een grote geneeskrachtige kracht. Men denkt dat hij hier de Larimar mee bedoelde. Best een bijzondere steen omdat hij maar op 1 plek gevonden schijnt te worden, een moeilijk toegangkelijke mijn op de Dom. Republiek. Poespas heeft nu een paar larimars te koop, heb ze daar ook wel eens gekocht. Adres is www.poespas.org. dan naar online shop en edelstenen. Ze zijn echter niet goedkoop maar zijn dus ook maar beperkt verkrijgbaar en op een gegeven moment is zo'n mijn toch leeg. Ik kocht zelf ook wel vaak stenen bij www.ebay.de omdat ze in Duitsland vaak meer aanbod hebben de prijzen dus gunstiger.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:09 schreef Cattara het volgende:
[..]
Ha ha ik was ff in de war...
Het was een reactie op jou reactie.
Ik heb nu trouwens mooie bronsiet kralen binnegekregen,ik kende dat nog niet lijkt op tijgeroog.
En ik heb ook iets van Larimar kent iemand dit,hier zou ik best een mooie steen van willen hebben,maar op een mineralen beurs ben ik het nog niet tegen gekomen.
Zag op marktplaats wat goedkopere hangertjes staan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:55 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik heb er even op gegoogled. Ik heb een mooi hangertje van larimar voor heren gevonden voor ¤22,50.
Mwoah, ik wacht toch nog maar even. Even financieel wat rustig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |