Thanx!quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:45 schreef MUUS het volgende:
sweetgirly, je kan gewoon douchen met jouw steentje om hoor! Sterker nog, het 'moet', want het is gewoon beter als je 'm constant om hebt.
Gewoon omhouden dus, tot het moment dat je denkt: "Pfff, nu is het genoeg, nu MOET ik hem afdoen"..
-edit- En goed op borsthoogte hangen hè!
Zijn ze ook niet. Het steentje zal op den duur ook gaan verkleuren en barsten als jij 'm een tijd om hebt gehad.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:52 schreef sweetgirly het volgende:
En dank, die barstjes zullen idd (dan) niet (zo) erg zijn.
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:52 schreef sweetgirly het volgende:
Rozekwarts, mooi Geartsjuh!
Las er toevallig, bij mijn speurtocht over meer informatie naar fluoriet ook wat over, een erg liefdevolle steen. Alleen had ik zelf het idee dat ik dan misschien nog meer een zacht ei zou worden.
quote:Maargoed, idd lijkt mij elke steen die op het juiste moment dan bij je past wonderen kan doen.
Iig is de rozekwarts (heb nog even gekeken) de steen van de liefde, bevordert zelfvertrouwen, creativiteit, zelf-en naastenliefde en evenwicht. Jij gaat vast even een rustige, zachte, maar oh zo liefdevolle periode tegemoet.
Ik wist niet dat bergkristal versterkend kon werken. Sowieso is het een sterke steen wat 1001 mogelijke toepassingen kent. Ook is bergkristal naar mijn ervaring altijd wel goed te combineren met andere soorten stenen.quote:Oh ja, ik zat er laatst trouwens over na te denken om bergkristal er misschien bij te kopen, gezien dat versterkend kan werken. Hebben of zijn er hier mensen die bijvoorbeeld meerdere stenen tegelijk dragen en zo ja, hoe doe je dat dan? In een zakje, wel naast elkaar aan een hangertje, etc.
Thanx! Ik wist niet dat daar eentje zat. Ik ga zeker voor de kerstvakantie er nog even kijken!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:50 schreef Natalie het volgende:
Geartsjuh, ik ga naar de Liatelier. Die zit aan de vismarkt 44
Weet je dat zeker? Ik heb namelijk gehoord dat zout helemaal niet goed is voor stenen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:15 schreef Romanov het volgende:
Hey Leute!
Kent iemand toevallig regenboogkkristallen?
Deze zijn zo geslepen dat, als ze in zonlicht worden gehouden, een regenboog van kleuren geeft. Soort discobol-effect...zeer cool.
onderhouds-tip: Als je een transparante steen hebt die dof is geworden, leg 'm een nacht in 'n bakje met zout. Als je m de volgende dag eruit haalt, TADAAA!!!! Kristalhelder !!![]()
Van wie heb je dat dan gehoord? Ben benieuwd, mijn ma is alternatief therapeute, naast Fytologie en aromatherapie, doet ze ook edelstenen. Zij wist me dit te vertellen.quote:Ik heb namelijk gehoord dat zout helemaal niet goed is voor stenen.
Het zou ook idd kunnen zijn dat dit maar voor een select aantal stenen zo is, dat zou ik dan niet weten. Als je twijfelt, moet je het dan beter niet doen. Iig kan het bij helder bergkristal wel, ik heb een regenboogkristal bij welke je het verschil duidelijk ziet.quote:Naar mijn weten kan een bergkristal (waar een goede "regenbooghanger" van gemaakt is) er wel tegen
Van meerdere mensen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef Romanov het volgende:
[..]
Van wie heb je dat dan gehoord? Ben benieuwd, mijn ma is alternatief therapeute, naast Fytologie en aromatherapie, doet ze ook edelstenen. Zij wist me dit te vertellen.
En nee, ze is geen kwakzalver(VBAG certificering)
Immers, als een steen nog niet gedelfd is, lijkt ie mij ook omringd door velerlei mineralen, w.o. zout...
nee?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:04 schreef Natalie het volgende:
Heb je hem wel eerst gereindigd voor je hem omdeed, MissyMirjam?
even onder stromend water, of zit er een bepaalde tijd aan vast?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:10 schreef Natalie het volgende:
Absoluut
Door de wierrook halen kan ook (element wind) maar stromend water wordt het meest gebruikt.
Wie weet voelt ie dan minder zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |