dat is juist het punt. hoe vind je zo iemand. kijk, normaal als ik een vrouw versier gaat dat vrij natuurlijk. ik ga er vanuit dat ze op mannen valt, en als ze een vriend heeft krijg ik dat wel te horen. maar nu moet ik er achter zien te komen of ze ook op vrouwen valt. in interesse heeft in een trio. ach, ik ga zaterdag gewoon eens wat proberen, wie weet is het best te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, het voornaamste probleem is iemand te vinden die mee wil doen.
sla je dit topic had doorgelezen had je het nu geweten..quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:48 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik denk dat elke man wel de gedachte heeft om met 2 vrouwen het bed te delen... vrouwen daar in tegen geen idee... sta alweer een tijdje droog dus kan niemand om een mening vragen...
Hou je ons op de hoogte?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat is juist het punt. hoe vind je zo iemand. kijk, normaal als ik een vrouw versier gaat dat vrij natuurlijk. ik ga er vanuit dat ze op mannen valt, en als ze een vriend heeft krijg ik dat wel te horen. maar nu moet ik er achter zien te komen of ze ook op vrouwen valt. in interesse heeft in een trio. ach, ik ga zaterdag gewoon eens wat proberen, wie weet is het best te doen.
nee, want als het niet lukt vinden jullie mij een loser, en als het wel lukt een patserquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Hou je ons op de hoogte?
quote:Op zondag 28 november 2004 19:08 schreef fraubitch het volgende:
Wahahaha, Ik wil wel, maar van mijn vriend hoeft het niet zo.... Hoezo raar...?!?!?!
dat bedoel ikquote:Op maandag 29 november 2004 11:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
Oeh, grote stud die je bent!quote:Op maandag 29 november 2004 12:01 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zou best willen, maar zeker niet met m'n vriendin. Ik hoef haar echt niet intiem te zien met een andere dame.
Potterig gedoe vind ik een big no-no. Dus de 2 dames in kwestie zullen zich puur op mij moeten concentreren. Gelukkig heb ik genoeg om er 2 bezig te houden.
ik heb mn vriendinnetje een spoedcursus vrouwen versieren gegeven, en we zijn lekker op stap gegaan. flink met vrouwen lopen sjanzen. helaas geen direkt resultaat, wel een telefoonnummer. to be continued...quote:Op zondag 28 november 2004 17:38 schreef Knorknor het volgende:
En, hoe is het gegaan? Het gaat er niet om of we je een loser of een patser vinden, maar om de manier waarop je het geprobeerd hebt en of het gelukt is![]()
Daar gaat het ook niet om, tis meer de spanning, een wildvreemde dame erbij, gewoon voor de fun. Je zou de naam van de derde persoon niet eens willen wetenquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:23 schreef DJ_Boelie het volgende:
kheb 1 sgatje en daar heb ik genoeg aanzij is veels te liev voor me en dan zou ik de ander geen aandacht meer kunnen geven.
Vertrouw me, dat is niet zoquote:Op woensdag 8 december 2004 02:43 schreef Godshand het volgende:
Nouja erover fantaseren is misschien wel leuker dan als het gebeurt...
Mijn fantasie bleek net zo leuk en geil als de werkelijkheid!quote:Op woensdag 8 december 2004 02:43 schreef Godshand het volgende:
Nouja erover fantaseren is misschien wel leuker dan als het gebeurt...
Als ik nou vrijgezel zou zijn, zou ik het best overwegen, maar in een relatie vind ik het eigenlijk niks. Ik ken gewoon iets te veel mensen bij wie dat niet goed is afgelopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2003 14:33 schreef Sweety20 het volgende:
camera man nodig?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:36 schreef lucienne2 het volgende:
ik met nog eens 2 vrouwen... ach waarom niet
Klinkt veel belovend...quote:Op woensdag 8 december 2004 12:17 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Mijn fantasie bleek net zo leuk en geil als de werkelijkheid!
Trouwens wel mmv.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:17 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Mijn fantasie bleek net zo leuk en geil als de werkelijkheid!
Voor de man niet nee, maar een man heeft echt maar 1 pik en er blijven verdomde weinig standjes over als je ook de andere dame wilt verwennen, wordt erg snel saai vind ik, 1 van de 2 dames zit vaak aan de kant....quote:Op donderdag 9 december 2004 00:06 schreef Catbert het volgende:
Euh, inderdaad. Ik bedoel, dat je een ander meisje niet wil beffen lijkt me niet te hoeven betekenen dat je meteen het hele trio idee laat varen toch? :s
Goed, ik had dan 't geluk een trio te kunnen doen met 2 meiden waarvan er 1 gewoon heel erg bi is, en het is een groot pluspunt als ze die ander dan enthousiast gaat beffen, maar 't is geen must ofzo.
Aan de kant? Dan is het niet echt een trio meer te noemen ofwel?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:32 schreef erodome het volgende:
Voor de man niet nee, maar een man heeft echt maar 1 pik en er blijven verdomde weinig standjes over als je ook de andere dame wilt verwennen, wordt erg snel saai vind ik, 1 van de 2 dames zit vaak aan de kant....
Goed, ik zal me er niet 100% op kunnen concentreren, maar als ik op m'n rug lig bijvoorbeeld hoef ik niet al m'n aandacht op 't neuken te richten.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:07 schreef erodome het volgende:
Jij kan dus nog lekker vingeren als je lekker aan het neuken bent, ben je echt de eerste man die dat kan
Mwoa. Als een meisje op haar knieeen voor je zit, en goed haar bekken kantelt, kun je er ook nog aardig bij hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:07 schreef erodome het volgende:
Likken is leuk, maar kan alleen als de man op zijn rug ligt, andere standjes zijn ook wel lekker....
Ik vind het wel meevallen. In ieder geval is er geen enkele reden voor een van de dames om 'aan de kant' te gaan zittenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:07 schreef erodome het volgende:
Een vrouw die niet aan anaal doet kan altijd nog pijpen en neuke tegelijk, dit kan in vele standjes, bij een v/m/v trio zijn er gewoon veel minder mogelijkheden als de dames niet ook met elkaar willen spelen....
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed, ik zal me er niet 100% op kunnen concentreren, maar als ik op m'n rug lig bijvoorbeeld hoef ik niet al m'n aandacht op 't neuken te richten.
[..]
Mwoa. Als een meisje op haar knieeen voor je zit, en goed haar bekken kantelt, kun je er ook nog aardig bij hoor.
[..]
Tja, ik vind dat wel grappig voor tussendoor, maar voor een hele avond/nacht, nee, moeilijk gedoe over oei oei oei niet aanraken, zit ik niet op te wachten.
Nu zal het ook wel wat uitmaken dat ik echt heel gaarne met een dame speel, dus als ik een dame extra in bed heb dan wordt ik daar ook wel warm van en wil ik er graag mee spelen...
Ik vind het wel meevallen. In ieder geval is er geen enkele reden voor een van de dames om 'aan de kant' te gaan zittenIk vond het ook gewoon erg gezellig om met z'n 3-en bezig te zijn, je hoeft natuurlijk ook niet perse alle 3 binnen de korste keren klaar te komen.
Ervaring?? deel het!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:13 schreef chantallevh het volgende:
als je alles van te voren goed afspreekt kan het perfect gaan zowel m.v.v als v.v.m
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:52 schreef MiestOr het volgende:
(heeft zoals 99,9%van alle mannen ook die fantasie....)
neu jij bent gewoon 00,01%quote:
Idem,quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:32 schreef Chandler het volgende:
2 vrouwen ok.
2 mannen ok.
maaruh ga maar niet denken dat ik aan de man ga zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |