Hoe denken jullie (zowel mannen als vrouwen) over een triootje met 2 vrouwen? Ik ben daar zelf namelijk wel voor in.
Maar wat ik nou zo jammer vind aan vrouwen is dat ze gelijk denken IEEEH POT en dat slaat dus nergens op. Ik wil helemaal geen relatie met een vrouw en ben ook geen bi. Het is alleen voor de lust. Dus ik hoor graag reacties, en positief zou ook eens leuk zijn. En ben ook benieuwd wie van de vrouwen ook een triootje met 2 vrouwen wil.
(Ik bedoel dus 1 man/2 vrouwen he, haha)
Maar 2 mannen met 1 vrouw is niks...
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 25-07-2003 14:29]
quote:Helemaal mee eens!
Op vrijdag 25 juli 2003 14:27 schreef Che_Guevara het volgende:
Alleen ik zou er weer nie aan moeten denken om met 2 mannen sex te hebben met 1 vrouw, BAH
maar vrouwen die mogen sex hebben met elkaar van mij
quote:Idd.. Nou ja kan het me wel voorstellen maar meer ook niet
Op vrijdag 25 juli 2003 14:28 schreef Twoflower het volgende:
Ik kan me iets met 1 vrouw al niet voorstellen, laat staan met twee...
quote:Ben je homo of gewoon kansloos dan?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:28 schreef Twoflower het volgende:
Ik kan me iets met 1 vrouw al niet voorstellen, laat staan met twee...
quote:Wanneer spreken we af???
Op vrijdag 25 juli 2003 14:25 schreef Sweety20 het volgende:
Hallo,Hoe denken jullie (zowel mannen als vrouwen) over een triootje met 2 vrouwen? Ik ben daar zelf namelijk wel voor in.
Maar wat ik nou zo jammer vind aan vrouwen is dat ze gelijk denken IEEEH POT en dat slaat dus nergens op. Ik wil helemaal geen relatie met een vrouw en ben ook geen bi. Het is alleen voor de lust. Dus ik hoor graag reacties, en positief zou ook eens leuk zijn. En ben ook benieuwd wie van de vrouwen ook een triootje met 2 vrouwen wil.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:29 schreef frantic het volgende:[..]
Ben je homo of gewoon kansloos dan?
quote:
quote:Ow haha Ik had het iets anders opgevat
Op vrijdag 25 juli 2003 14:30 schreef Twoflower het volgende:[..]
![]()
quote:klinkt niet vervelend
Hallo,Hoe denken jullie (zowel mannen als vrouwen) over een triootje met 2 vrouwen? Ik ben daar zelf namelijk wel voor in.
quote:Of gamma
quote:Is deze vraag voor mij bedoeld?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:31 schreef nomobo het volgende:
FF tusse door, je bent niet dik of extreem behaard of zo he, want dan is ditte niet leuk
Btw 2 vrouwen apart schiet niet op! Na een tijdje ben je ze allebei kwijt! :S Zeg maar zo: Jong geleerd oud gedaan! Tenminste het laatste dan!
quote:foto?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:35 schreef Sweety20 het volgende:[..]
Is deze vraag voor mij bedoeld?
Nee ik ben niet dik en niet behaard, want scheer alles eraf, heb wel lang haar op mijn koppie
quote:Jammer dat je zo reageert.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:34 schreef DeWaasheid het volgende:
Verander de topic anders even in: wanhopige mensen hier melden
quote:Alles?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:35 schreef Sweety20 het volgende:[..]
Is deze vraag voor mij bedoeld?
Nee ik ben niet dik en niet behaard, want scheer alles eraf, heb wel lang haar op mijn koppie
quote:Mannen zijn wat dit betreft het sterker geslacht. Zij kunnen het makkelijker doen met een ander, dan een vrouw
Op vrijdag 25 juli 2003 14:33 schreef Sweety20 het volgende:
Tnx voor de reacties!
Maar dit valt me altijd op: Mannen reageren altijd positief.
Maar waar zijn de vrouwen die ook positief zijn?
Een vrouwenlichaam is toch heel mooi?!! Ik ben ook blij met mezelf, en dan nog een vrouw met borsten, lijkt me wel lekker. En je kunt er ook nog eens je vriend helemaal gek mee krijgen!
En mij lijkt een triootje met 2 mannen ook helemaal niks!
quote:Borsthaar enzo...
Op vrijdag 25 juli 2003 14:37 schreef nomobo het volgende:[..]
Alles?
[Dit bericht is gewijzigd door Mangoworks2002 op 25-07-2003 14:38]
quote:Goed dat je het er even bij zegt, ik dacht even een koe en twee vrouwen
Hallo,(Ik bedoel dus 1 man/2 vrouwen he, haha)
Zal ik dan maar even serieus proberen te doen?
Ik denk dat zoiets gewoon vanzelf moet gaan. Dat er een moment en een persoon is waarvan je denkt: waarom niet? Dat op zoek gaan naar mensen omdat je per se een triootje wil hebben vind ik persoonlijk wat minder. Verder dnek ik dat de meeste vrouwen er niet direct om zitten te springen in de zin dat het moet, maar dat veel vrouwen er ook niet direct en absoluut nee tegen zeggen.
quote:Niet met je eens! Tenminste, zo voel ik het niet. Het lijkt mij echt helemaal super om een keer een meisje erbij te hebben, gewoon inderdaad uit nieuwsgierigheid en vooral uit lust.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:[..]
Mannen zijn wat dit betreft het sterker geslacht. Zij kunnen het makkelijker doen met een ander, dan een vrouw
quote:Hier
Op vrijdag 25 juli 2003 14:33 schreef Sweety20 het volgende:
Tnx voor de reacties!
Maar dit valt me altijd op: Mannen reageren altijd positief.
Maar waar zijn de vrouwen die ook positief zijn?
quote:Ik ben het niet met je eens dat mannen sterker zijn dan vrouwen.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:[..]
Mannen zijn wat dit betreft het sterker geslacht. Zij kunnen het makkelijker doen met een ander, dan een vrouw
quote:Helaaz zijn vrouwen als jij zeldzaam....
Op vrijdag 25 juli 2003 14:39 schreef Helaaz het volgende:[..]
Niet met je eens! Tenminste, zo voel ik het niet. Het lijkt mij echt helemaal super om een keer een meisje erbij te hebben, gewoon inderdaad uit nieuwsgierigheid en vooral uit lust.
quote:Been there, done that
En het is geen zak aan
Ga liever alleen met mn vriendin naar bed.. veel leuker
ow en ik ben vrouw en ik reageer wel positief, vond er allene niet zoveel aan
[Dit bericht is gewijzigd door Faithz op 25-07-2003 14:40]
quote:...
Op vrijdag 25 juli 2003 14:39 schreef Helaaz het volgende:[..]
Niet met je eens! Tenminste, zo voel ik het niet. Het lijkt mij echt helemaal super om een keer een meisje erbij te hebben, gewoon inderdaad uit nieuwsgierigheid en vooral uit lust.
quote:Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Als je bij een man voorstelt om er een vrouwtje bij te halen zal hij 9 van de 10x geen nee zeggen, anders om wel
Op vrijdag 25 juli 2003 14:39 schreef Sweety20 het volgende:[..]
Ik ben het niet met je eens dat mannen sterker zijn dan vrouwen.
Maar ze kunnen het in algemene zin denk ik wel makkelijker doen met een ander. Alleen heb ik geen moeite om het met een andere vrouw erbij te doen, zolang er maar duidelijke afspraken worden gemaakt. Want daar loopt het vaak op mis en wordt de vrouw jaloers. Maar als je duidelijk je verwachtingen uitspreekt en zegt waar de grens ligt kun je er allebei veel plezier aan beleven!
[Dit bericht is gewijzigd door Mangoworks2002 op 25-07-2003 14:41]
quote:ECHT?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:40 schreef Faithz het volgende:[..]
Been there, done that
En het is geen zak aan
Ga liever alleen met mn vriendin naar bed.. veel leuker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |