nooit gehad, maar het idee kan me ook niet zo boeien. je kunt 'em nou eenmaal niet in 2 tegelijk steken.
goed, kun je die andere likken maar ik concentreer me liever op 1 meisje.
die andere pak ik daarna wel
quote:Ik denk dat het idd verstandig is om dit niet te doen...
Op dinsdag 29 juli 2003 20:43 schreef MUZZ het volgende:
Het is mijn gisteren aangeboden een trio man plus 2 vrouwen.
Maar ik heb het als man toch geweigerd de sex dan . Daar ik toch bang ben wat er in de toekomst zou gaan gebeuren.
Vriendin is een hele goede vriendin van ons allebei. Waar ik ook al vaak samen dronken ben thuis gekomen , en met zijn 3 in 1 bed slapen. Dus gaat toch al redelijk ver.
Maar sex vind ik toch net te ver gaan daar ik onze vriendschap belangerijker vind dan sex.
Trouwens met een trio heeft mijn vaste vriendin zelf ook geen moeite mee , maar ik ben de geene die het af houd.
Sex ertussen veranderd toch wel de relatie, de vriendschapsrelatie veranderd en of dat goed gaat, dat is een hele grote vraag en in vele gevallen gaat dat niet goed....
quote:Hoe komt dat dan, weet je dat?
Op dinsdag 29 juli 2003 21:15 schreef erodome het volgende:Sex ertussen veranderd toch wel de relatie, de vriendschapsrelatie veranderd
quote:Lijkt mij dat je dan iets gedeeld hebt wat een stuk verder gaat dan gewone vriendschap, qua intimiteit. En dat kan natuurlijk schadelijk zijn voor die vriendschap. Door een gevoel van gêne, van onzekerheid. Je hebt je dan toch op een ander vlak laten gaan en ik kan me goed voorstellen dat je elkaar daarna ook met andere ogen bekijkt.
Op donderdag 31 juli 2003 15:19 schreef Gert het volgende:[..]
Hoe komt dat dan, weet je dat?
Vandaar dat ik er liever voor zou kiezen (mocht het er ooit van komen) om een triootje te doen waarbij ik de derde (onbekende) partner ben. En zeker al niet met vrienden of mensen die daarbij in de buurt komen.
quote:Spreek voor jezelf. Trio 1 vrouw met 2 mannen is heerlijk.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:28 schreef WattaFakka het volgende:
Trio met 2 vrouwen lijkt mij ook wel watMaar 2 mannen met 1 vrouw is niks...
quote:Ik moet er niet aan denken dat je dan een naakte gozer de hele tijd zo dicht bij je in de buurt hebt...
Op donderdag 31 juli 2003 15:34 schreef Aprillady het volgende:[..]
Spreek voor jezelf. Trio 1 vrouw met 2 mannen is heerlijk.
quote:Toch is dit nog tamelijk abstract. Ik ken het "gevoel" uiteraard ook, vandie kwetsbaarheid waar jij het hier over hebt, maar kan er niet de vinger op leggen. Waaróm voelen mensen zich dan kwetsbaar, zodra het om sex gaat? Is dat een door de natuur ingebakken hindernis, om te zorgen dat we een "best match" zoeken en niet te makkelijk sex hebben? Of is er een andere reden, die ik over het hoofd zie.
Op donderdag 31 juli 2003 15:30 schreef Copycat het volgende:[..]
Lijkt mij dat je dan iets gedeeld hebt wat een stuk verder gaat dan gewone vriendschap, qua intimiteit. En dat kan natuurlijk schadelijk zijn voor die vriendschap. Door een gevoel van gêne, van onzekerheid. Je hebt je dan toch op een ander vlak laten gaan en ik kan me goed voorstellen dat je elkaar daarna ook met andere ogen bekijkt.
Waarom kan een hele vriendschap er zelfs door veranderen?
quote:Is voor mij ook abstract, heb het zelf (nog) niet aan den lijve ondervonden.
Op donderdag 31 juli 2003 16:02 schreef Gert het volgende:[..]
Toch is dit nog tamelijk abstract. Ik ken het "gevoel" uiteraard ook, vandie kwetsbaarheid waar jij het hier over hebt, maar kan er niet de vinger op leggen. Waaróm voelen mensen zich dan kwetsbaar, zodra het om sex gaat? Is dat een door de natuur ingebakken hindernis, om te zorgen dat we een "best match" zoeken en niet te makkelijk sex hebben? Of is er een andere reden, die ik over het hoofd zie.
Waarom kan een hele vriendschap er zelfs door veranderen?
En denk ook dat het erg meespeelt dat je elkaar plots op een hele andere (lees: heel intieme) manier hebt leren kennen. Een nacht geile seks hebben is toch net even wat anders dan samen een kopje kruidenthee drinken. Je hebt je -letterlijk en figuurlijk- blootgegeven en dat kan -denk ik- voor veel mensen een drempel vormen om weer op een 'normale kopje thee' manier met elkaar om te blijven gaan.
Hoe dan ook: Copycat neemt het risico liever niet.
quote:Ik bedoelde eigenlijk meer "sex in het algemeen". Na een one-night-stand, of uberhaupt na de eerste keer met iemand, kun je ook zo'n kwetsbaar gevoel hebben. En ik snap niet waarom.
Op donderdag 31 juli 2003 16:08 schreef Copycat het volgende:[..]
Denk niet dat het een natuurlijke hindernis is. Eerder een schaamtegevoel omdat je toch iets hebt gedaan dat door 'de maatschappij' als 'not done' wordt bezien.
quote:Denk om precies dezelfde redenen, hoor. Je hebt je blootgegeven en blootgeven = kwetsbaar opstellen.
Op donderdag 31 juli 2003 16:15 schreef Gert het volgende:[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer "sex in het algemeen". Na een one-night-stand, of uberhaupt na de eerste keer met iemand, kun je ook zo'n kwetsbaar gevoel hebben. En ik snap niet waarom.
Maar goed, da is misschien wat te veel offtopic ook.
quote:jepz!
Op vrijdag 25 juli 2003 14:26 schreef Phenomenom het volgende:
Ik (als man zijnde) ben het helemaal met je eens.Dat zouden meer vrouwen moeten doen
quote:Nee? Ik dacht dat iedereen dat had. Ik bedoel niet dat je je dan een klein naakt kwetsbaar vogeltje voelt ofzo. Laat ik het zo zeggen dan: een persoon kan je meer kwetsen als je met haar naar bed bent geweest dan voordien.
Op donderdag 31 juli 2003 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar moet eerlijk bekennen dat ik daar in de door jou opgeworpen voorbeelden -gelukkig- geen last van heb
quote:Tja, misschien wel. Maar dat komt dan denk ik eerder doordat er gevoel bij komt kijken en je jezelf dus kwetsbaarder opstelt en wie zich kwestbaarder opstelt kan gekwetst worden, inderdaad.
Op donderdag 31 juli 2003 22:25 schreef Gert het volgende:[..]
Nee? Ik dacht dat iedereen dat had. Ik bedoel niet dat je je dan een klein naakt kwetsbaar vogeltje voelt ofzo. Laat ik het zo zeggen dan: een persoon kan je meer kwetsen als je met haar naar bed bent geweest dan voordien.
Maar, zeker bij een one night stand komt er toch eigenlijk geen (diep) gevoel bij kijken en is dus die kwetsbaarheid niet aanwezig, tenminste bij mij dan.
Maar ik kan liefde en seks dan (gelukkig) ook goed van elkaar loskoppelen. Is het een totaal pakket (liefde en seks) dan is die kwetsbaarheid er ook zeker bij mij.
quote:M'n vriendin en ik zijn altijd bereid
Op vrijdag 25 juli 2003 14:33 schreef Sweety20 het volgende:
Tnx voor de reacties!
Maar dit valt me altijd op: Mannen reageren altijd positief.
Maar waar zijn de vrouwen die ook positief zijn?
Een vrouwenlichaam is toch heel mooi?!! Ik ben ook blij met mezelf, en dan nog een vrouw met borsten, lijkt me wel lekker. En je kunt er ook nog eens je vriend helemaal gek mee krijgen!
En mij lijkt een triootje met 2 mannen ook helemaal niks!
helaas wil me vriedin niet ![]()
mischien ooit
quote:Maak er geen probleem van.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:25 schreef Sweety20 het volgende:
Ik ben daar zelf namelijk wel voor in.
quote:been there done that
Hallo,Hoe denken jullie (zowel mannen als vrouwen) over een triootje met 2 vrouwen? Ik ben daar zelf namelijk wel voor in.
Maar wat ik nou zo jammer vind aan vrouwen is dat ze gelijk denken IEEEH POT en dat slaat dus nergens op. Ik wil helemaal geen relatie met een vrouw en ben ook geen bi. Het is alleen voor de lust. Dus ik hoor graag reacties, en positief zou ook eens leuk zijn. En ben ook benieuwd wie van de vrouwen ook een triootje met 2 vrouwen wil.
(Ik bedoel dus 1 man/2 vrouwen he, haha)
quote:Ik ook
Op maandag 4 augustus 2003 15:46 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik sta er wel voor open: v v m
quote:Ook met mij?
Op maandag 4 augustus 2003 15:46 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik sta er wel voor open: v v m
maar na afloop moest ik wel de rekening betalen
Ik vind een trio, en dan m-v-v, niet zo heel erg raar. Aangezien 80% van de vrouwen bi is of daar gevoelens voor heeft, vind ik het gewoon heel normaal. Hoewel het natuurlijk niet zo moet zijn dat als je vriendin bi is, en ze voorsteld om een trio met een andere vrouw te doen, er dan veel liefde bij komt kijken, want dan vind ik het toch een beetje een driehoeksverhouding gaan worden. Als enkel "sex/lust" vind ik het wat anders, hoewel je dan nog erg moet oppassen voor je relatie.
quote:Nou mijn vriendin en ik delen dus die fantasie, wij willen graag een trio met een extra vrouw in onze fantasie, vreemd maar waar en het is meer iets om elkaar dan helemaal gek mee te maken dan relatie en ja lust speelt ook een grote rol. En mijn vriendin vindt het feit dat het met een vrouw erbij is juist enorm lekker.
Hallo,Hoe denken jullie (zowel mannen als vrouwen) over een triootje met 2 vrouwen? Ik ben daar zelf namelijk wel voor in.
Maar wat ik nou zo jammer vind aan vrouwen is dat ze gelijk denken IEEEH POT en dat slaat dus nergens op. Ik wil helemaal geen relatie met een vrouw en ben ook geen bi. Het is alleen voor de lust. Dus ik hoor graag reacties, en positief zou ook eens leuk zijn. En ben ook benieuwd wie van de vrouwen ook een triootje met 2 vrouwen wil.
(Ik bedoel dus 1 man/2 vrouwen he, haha)
quote:Bij twijvel, niet doen!!!!
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:48 schreef Djeez het volgende:
Mij lijkt het wel wat en mijn vriendin ook wel, alleen is ze bang dat ze jaloers wordt, of dat ik verliefd word op die ander.
We zien wel.
Bij eigenlijk zekerheid dat je het allebei wil, maar onzekerheid over hoe en wat is de bste tip die ik kan geven, doe rustig aan....
Hou wat te wensen over, ga niet te ver, maak het licht zodat je zeker weet dat wat er gebeurt ok is, gaat dat goed kan je altijd later nog de rest doen.
Je kan beter de eerste keer absoluut niet te ver gaan en ver binnen welke grens dan ook blijven en het leuk vinden als dat het te ver gaat, want de problemen die daarvan kunnen komen zijn niet te overzien.
quote:Hier hetzelfde verhaal.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:48 schreef Djeez het volgende:
Mij lijkt het wel wat en mijn vriendin ook wel, alleen is ze bang dat ze jaloers wordt, of dat ik verliefd word op die ander.
We zien wel.
quote:En wat dan als de man verder wilt, dat een extra vrouw meedoet, maar de vrouw alleen wilt dat de vrouw toekijkt?
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:02 schreef erodome het volgende:[..]
Bij twijvel, niet doen!!!!
Bij eigenlijk zekerheid dat je het allebei wil, maar onzekerheid over hoe en wat is de bste tip die ik kan geven, doe rustig aan....
Hou wat te wensen over, ga niet te ver, maak het licht zodat je zeker weet dat wat er gebeurt ok is, gaat dat goed kan je altijd later nog de rest doen.
Je kan beter de eerste keer absoluut niet te ver gaan en ver binnen welke grens dan ook blijven en het leuk vinden als dat het te ver gaat, want de problemen die daarvan kunnen komen zijn niet te overzien.
quote:Dat doe ik ook hoor, en haar mening is belangrijker dan mijn eigen mening
Op zondag 10 augustus 2003 15:50 schreef MikeyMan het volgende:
Als die vrouw die wil dat er toegekeken word en niet meegedaan, je vriendin/vrouw is; niet verder gaan... Tenminste, dan neem ik aan dat je van haar houdt, en bij haar wil zijn, en dan heb je haar mening dus te respecteren.
quote:In dit soort dingen is er een hele belangerijke regel, als een van de 2 iets niet wil dan gebeurt het niet, klaar uit, geen discussiepunt op dat moment....
Op zondag 10 augustus 2003 13:30 schreef Me_and_my_Girl het volgende:[..]
En wat dan als de man verder wilt, dat een extra vrouw meedoet, maar de vrouw alleen wilt dat de vrouw toekijkt?
Dus als de vrouw van het stel niet wil dat de extra dame meedoet dan doet ze niet mee, zo simpel is het.
Maar dat geld ook voor hem, zegt hij nee dit wil ik niet dan gebeurt het ook niet.
Of allebei hebben het naar hun zin, of allebei doen het niet.
Deze regel is heilig, als je deze niet aanhoud vergeet het dan maar, maak je dan maar klaar voor hele serieuse relatieproblemen...
Nee hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 13:50 schreef mystery1980 het volgende:
tja same here!!!
maar het idee is zeker wel spannend
ben ik nu de 1e vrouw die positief reageerd?
Dat zou ik helemaal niet zien zitten... Geen greintje bisexualiteit bij mij te bespeuren, dan heb ik nog liever dat 'ie zijn lolletje buiten de deur haalt.quote:Op vrijdag 25 juli 2003 14:25 schreef Sweety20 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2003 14:47 schreef erodome het volgende:
Ja ja.....
Mannen kunnen het ZELF makkelijker met een ander doen, als ze eraan denken dat hun vriendin/vrouw wat dan ook het met een ander doet oei oei oei............
Trio v/m/v, mannen algemeen: JAAAAAAAAA
Trio m/v/m, mannen algemeen: NEEEEEEEE
Zie je het verschil al?????
En man aan jouw lijf tijdens een trio, dacht het even niet, alles is voor de dame in kwestie!!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]dat zei de mijne ook.
"Zou jij ooit een trio met een vrouw willen doen?"
- misschien, als we het daarna met een man kunnen doen...
"Ja daaag! ben jij gek ofzo.Er komt geen man aan mn lijf!"
Ik denk niet dat dat er in zitquote:Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef erodome het volgende:
[..]
En man aan jouw lijf tijdens een trio, dacht het even niet, alles is voor de dame in kwestie!!!!!!!
Heerlijk hoor een m/v/m trio, pas nog gehad, was jummyyyyyyyyyy, helemaal gek geneukt, overheerlijk....
Daarin is mijn partner dan toch iets anders (niet dat hij genomen wil worden door een andere vent overigensquote:Op woensdag 24 november 2004 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat er in zitik zei nog tegen hem : Ja hallo, ik zeg toch niet dat ie je in je aars moet neuken ofzo
Naja, hij wou het toch niet.![]()
Ik bedoel, als het v/v/m is, dan wil dat toch ook niet zeggen dat ik me door haar moet laten likken
*link maar ff geeft
Ach,misschien dat het ooit nog wel komt. Ik wil het overigens ook niet direct hoor. Alleen het is ter sprake gekomen, en het verwonderde me toch wel ffquote:Op woensdag 24 november 2004 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Daarin is mijn partner dan toch iets anders (niet dat hij genomen wil worden door een andere vent overigens). Maar ik vraag me toch af wat er zou gebeuren als het werkelijkheid zou (kunnen) worden...
Ja maar jullie verlangen dus wel van ons dat wij ons laten aanraken door een vrouw.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:47 schreef MikeyMan het volgende:
Persoonlijk vind ik het verschil tussen een M/V/V trio en een M/M/V trio vooral dat in het eerste geval het voor iedereen leuk kan zijn... Vrouwen hebben er over het algemeen sowieso minder problemen mee om door een vrouw aangeraakt te worden dan mannen om door een man aangeraakt te worden...
Ook ik zie dat bijvoorbeeld echt niet zitten, en vrees voor mijn potentie in de buurt van een naakte man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |