abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:06:59 #101
61927 DaveM
uitgefokt
pi_12099634
de ultieme mannenfantasie is dit toch?

nooit gehad, maar het idee kan me ook niet zo boeien. je kunt 'em nou eenmaal niet in 2 tegelijk steken.

goed, kun je die andere likken maar ik concentreer me liever op 1 meisje.

die andere pak ik daarna wel

dinsdag 29 juli 2003 @ 21:15:50 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_12099808
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:43 schreef MUZZ het volgende:
Het is mijn gisteren aangeboden een trio man plus 2 vrouwen.
Maar ik heb het als man toch geweigerd de sex dan . Daar ik toch bang ben wat er in de toekomst zou gaan gebeuren.
Vriendin is een hele goede vriendin van ons allebei. Waar ik ook al vaak samen dronken ben thuis gekomen , en met zijn 3 in 1 bed slapen. Dus gaat toch al redelijk ver.
Maar sex vind ik toch net te ver gaan daar ik onze vriendschap belangerijker vind dan sex.
Trouwens met een trio heeft mijn vaste vriendin zelf ook geen moeite mee , maar ik ben de geene die het af houd.
Ik denk dat het idd verstandig is om dit niet te doen...

Sex ertussen veranderd toch wel de relatie, de vriendschapsrelatie veranderd en of dat goed gaat, dat is een hele grote vraag en in vele gevallen gaat dat niet goed....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 15:19:39 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12141771
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:15 schreef erodome het volgende:

Sex ertussen veranderd toch wel de relatie, de vriendschapsrelatie veranderd

Hoe komt dat dan, weet je dat?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 31 juli 2003 @ 15:30:17 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12142048
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe komt dat dan, weet je dat?

Lijkt mij dat je dan iets gedeeld hebt wat een stuk verder gaat dan gewone vriendschap, qua intimiteit. En dat kan natuurlijk schadelijk zijn voor die vriendschap. Door een gevoel van gêne, van onzekerheid. Je hebt je dan toch op een ander vlak laten gaan en ik kan me goed voorstellen dat je elkaar daarna ook met andere ogen bekijkt.

Vandaar dat ik er liever voor zou kiezen (mocht het er ooit van komen) om een triootje te doen waarbij ik de derde (onbekende) partner ben. En zeker al niet met vrienden of mensen die daarbij in de buurt komen.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 juli 2003 @ 15:32:08 #105
60713 Jim_Carrey
Alrighty then!!!!!!
pi_12142102
dat lijkt me toch wel erg geil. Aan de andere kant schept het ook een verwachtingspatroon. Je moet immers 2 vrouwen plezieren. Aan de andere kant kunnen ze dat wel met elkaar doen.
I checked her last week, not a drip.
  donderdag 31 juli 2003 @ 15:34:14 #106
51936 Aprillady
Enjoy life !
pi_12142165
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:28 schreef WattaFakka het volgende:
Trio met 2 vrouwen lijkt mij ook wel wat

Maar 2 mannen met 1 vrouw is niks...

Spreek voor jezelf. Trio 1 vrouw met 2 mannen is heerlijk.
pi_12142191
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:34 schreef Aprillady het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Trio 1 vrouw met 2 mannen is heerlijk.

Ik moet er niet aan denken dat je dan een naakte gozer de hele tijd zo dicht bij je in de buurt hebt...
Dandys Rule OK?
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 16:02:20 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12142987
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je dan iets gedeeld hebt wat een stuk verder gaat dan gewone vriendschap, qua intimiteit. En dat kan natuurlijk schadelijk zijn voor die vriendschap. Door een gevoel van gêne, van onzekerheid. Je hebt je dan toch op een ander vlak laten gaan en ik kan me goed voorstellen dat je elkaar daarna ook met andere ogen bekijkt.

Toch is dit nog tamelijk abstract. Ik ken het "gevoel" uiteraard ook, vandie kwetsbaarheid waar jij het hier over hebt, maar kan er niet de vinger op leggen. Waaróm voelen mensen zich dan kwetsbaar, zodra het om sex gaat? Is dat een door de natuur ingebakken hindernis, om te zorgen dat we een "best match" zoeken en niet te makkelijk sex hebben? Of is er een andere reden, die ik over het hoofd zie.

Waarom kan een hele vriendschap er zelfs door veranderen?

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:08:53 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12143129
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch is dit nog tamelijk abstract. Ik ken het "gevoel" uiteraard ook, vandie kwetsbaarheid waar jij het hier over hebt, maar kan er niet de vinger op leggen. Waaróm voelen mensen zich dan kwetsbaar, zodra het om sex gaat? Is dat een door de natuur ingebakken hindernis, om te zorgen dat we een "best match" zoeken en niet te makkelijk sex hebben? Of is er een andere reden, die ik over het hoofd zie.

Waarom kan een hele vriendschap er zelfs door veranderen?

Is voor mij ook abstract, heb het zelf (nog) niet aan den lijve ondervonden.
Maar beter dan dit kan ik het niet uitleggen, ben ik bang. Denk niet dat het een natuurlijke hindernis is. Eerder een schaamtegevoel omdat je toch iets hebt gedaan dat door 'de maatschappij' als 'not done' wordt bezien.

En denk ook dat het erg meespeelt dat je elkaar plots op een hele andere (lees: heel intieme) manier hebt leren kennen. Een nacht geile seks hebben is toch net even wat anders dan samen een kopje kruidenthee drinken. Je hebt je -letterlijk en figuurlijk- blootgegeven en dat kan -denk ik- voor veel mensen een drempel vormen om weer op een 'normale kopje thee' manier met elkaar om te blijven gaan.
Hoe dan ook: Copycat neemt het risico liever niet.

Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 16:15:12 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12143303
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:08 schreef Copycat het volgende:

[..]
Denk niet dat het een natuurlijke hindernis is. Eerder een schaamtegevoel omdat je toch iets hebt gedaan dat door 'de maatschappij' als 'not done' wordt bezien.

Ik bedoelde eigenlijk meer "sex in het algemeen". Na een one-night-stand, of uberhaupt na de eerste keer met iemand, kun je ook zo'n kwetsbaar gevoel hebben. En ik snap niet waarom.
Maar goed, da is misschien wat te veel offtopic ook.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:30:05 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12143675
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer "sex in het algemeen". Na een one-night-stand, of uberhaupt na de eerste keer met iemand, kun je ook zo'n kwetsbaar gevoel hebben. En ik snap niet waarom.
Maar goed, da is misschien wat te veel offtopic ook.

Denk om precies dezelfde redenen, hoor. Je hebt je blootgegeven en blootgeven = kwetsbaar opstellen.
Maar moet eerlijk bekennen dat ik daar in de door jou opgeworpen voorbeelden -gelukkig- geen last van heb
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:44:26 #112
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_12143973
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:26 schreef Phenomenom het volgende:
Ik (als man zijnde) ben het helemaal met je eens.

Dat zouden meer vrouwen moeten doen

jepz!
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 22:25:51 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12150340
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar moet eerlijk bekennen dat ik daar in de door jou opgeworpen voorbeelden -gelukkig- geen last van heb
Nee? Ik dacht dat iedereen dat had. Ik bedoel niet dat je je dan een klein naakt kwetsbaar vogeltje voelt ofzo. Laat ik het zo zeggen dan: een persoon kan je meer kwetsen als je met haar naar bed bent geweest dan voordien.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 11:08:24 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12158511
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 22:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee? Ik dacht dat iedereen dat had. Ik bedoel niet dat je je dan een klein naakt kwetsbaar vogeltje voelt ofzo. Laat ik het zo zeggen dan: een persoon kan je meer kwetsen als je met haar naar bed bent geweest dan voordien.

Tja, misschien wel. Maar dat komt dan denk ik eerder doordat er gevoel bij komt kijken en je jezelf dus kwetsbaarder opstelt en wie zich kwestbaarder opstelt kan gekwetst worden, inderdaad.

Maar, zeker bij een one night stand komt er toch eigenlijk geen (diep) gevoel bij kijken en is dus die kwetsbaarheid niet aanwezig, tenminste bij mij dan.
Maar ik kan liefde en seks dan (gelukkig) ook goed van elkaar loskoppelen. Is het een totaal pakket (liefde en seks) dan is die kwetsbaarheid er ook zeker bij mij.

pi_12159082
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:33 schreef Sweety20 het volgende:
Tnx voor de reacties!
Maar dit valt me altijd op: Mannen reageren altijd positief.
Maar waar zijn de vrouwen die ook positief zijn?
Een vrouwenlichaam is toch heel mooi?!! Ik ben ook blij met mezelf, en dan nog een vrouw met borsten, lijkt me wel lekker. En je kunt er ook nog eens je vriend helemaal gek mee krijgen!
En mij lijkt een triootje met 2 mannen ook helemaal niks!
M'n vriendin en ik zijn altijd bereid
pi_12184914
lijkt me echt

helaas wil me vriedin niet

mischien ooit

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_12194498
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:25 schreef Sweety20 het volgende:
Ik ben daar zelf namelijk wel voor in.
Maak er geen probleem van.
pi_12214808
Ik spreek uit ervaring: het is botergeil! Als je vriendin al een beetje bi is aangelegd kan je op die manieren enorm geile spelletjes spelen.
...only dead people are cool...
pi_12215812
quote:
Hallo,

Hoe denken jullie (zowel mannen als vrouwen) over een triootje met 2 vrouwen? Ik ben daar zelf namelijk wel voor in.
Maar wat ik nou zo jammer vind aan vrouwen is dat ze gelijk denken IEEEH POT en dat slaat dus nergens op. Ik wil helemaal geen relatie met een vrouw en ben ook geen bi. Het is alleen voor de lust. Dus ik hoor graag reacties, en positief zou ook eens leuk zijn. En ben ook benieuwd wie van de vrouwen ook een triootje met 2 vrouwen wil.
(Ik bedoel dus 1 man/2 vrouwen he, haha)

been there done that
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_12217111
Ik sta er wel voor open: v v m
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:48:09 #121
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12217161
Ook al heb ik (man) natuurlijk fantasiën over meerdere vrouwen, eentje is genoeg. Maar het is het proberen waard en ik zou het niet afslaan.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:49:49 #122
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_12217197
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:46 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik ook
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:55:46 #123
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_12217312
Twee vrouwen
Zeker wel
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  FOK!fossiel maandag 4 augustus 2003 @ 15:55:58 #124
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_12217317
Die 3e persoon (in dit geval) moet wel een onbekende zijn, anders is het imho een 'vrijbrief' om met die bekende naar bed te kunnen.
Voor mij is 1 vrouw voorlopig wel genoeg trouwens .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_12217555
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:46 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ook met mij?
...only dead people are cool...
pi_12250400
ik heb weleens met 3 vrouwen tegelijk gehad

maar na afloop moest ik wel de rekening betalen

Being rich and not arrogant is as hard as being poor and not complaining.
pi_12322137
hmmz, net terug van vakantie, en natuurlijk ook even langs op fok!.

Ik vind een trio, en dan m-v-v, niet zo heel erg raar. Aangezien 80% van de vrouwen bi is of daar gevoelens voor heeft, vind ik het gewoon heel normaal. Hoewel het natuurlijk niet zo moet zijn dat als je vriendin bi is, en ze voorsteld om een trio met een andere vrouw te doen, er dan veel liefde bij komt kijken, want dan vind ik het toch een beetje een driehoeksverhouding gaan worden. Als enkel "sex/lust" vind ik het wat anders, hoewel je dan nog erg moet oppassen voor je relatie.

Thousands of people believe in god and nobody ever saw him, Thousands of people saw UFO's and nobody believes in them
pi_12326485
quote:
Hallo,

Hoe denken jullie (zowel mannen als vrouwen) over een triootje met 2 vrouwen? Ik ben daar zelf namelijk wel voor in.
Maar wat ik nou zo jammer vind aan vrouwen is dat ze gelijk denken IEEEH POT en dat slaat dus nergens op. Ik wil helemaal geen relatie met een vrouw en ben ook geen bi. Het is alleen voor de lust. Dus ik hoor graag reacties, en positief zou ook eens leuk zijn. En ben ook benieuwd wie van de vrouwen ook een triootje met 2 vrouwen wil.
(Ik bedoel dus 1 man/2 vrouwen he, haha)

Nou mijn vriendin en ik delen dus die fantasie, wij willen graag een trio met een extra vrouw in onze fantasie, vreemd maar waar en het is meer iets om elkaar dan helemaal gek mee te maken dan relatie en ja lust speelt ook een grote rol. En mijn vriendin vindt het feit dat het met een vrouw erbij is juist enorm lekker.
None yet
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:48:25 #129
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_12328338
Mij lijkt het wel wat en mijn vriendin ook wel, alleen is ze bang dat ze jaloers wordt, of dat ik verliefd word op die ander.
We zien wel.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_12328569
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:48 schreef Djeez het volgende:
Mij lijkt het wel wat en mijn vriendin ook wel, alleen is ze bang dat ze jaloers wordt, of dat ik verliefd word op die ander.
We zien wel.
Bij twijvel, niet doen!!!!

Bij eigenlijk zekerheid dat je het allebei wil, maar onzekerheid over hoe en wat is de bste tip die ik kan geven, doe rustig aan....

Hou wat te wensen over, ga niet te ver, maak het licht zodat je zeker weet dat wat er gebeurt ok is, gaat dat goed kan je altijd later nog de rest doen.

Je kan beter de eerste keer absoluut niet te ver gaan en ver binnen welke grens dan ook blijven en het leuk vinden als dat het te ver gaat, want de problemen die daarvan kunnen komen zijn niet te overzien.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_12329306
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:48 schreef Djeez het volgende:
We zien wel.
Hier hetzelfde verhaal.
pi_12331388
Een v-v-v trio?

*droomt verder*

pi_12334530
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Bij twijvel, niet doen!!!!

Bij eigenlijk zekerheid dat je het allebei wil, maar onzekerheid over hoe en wat is de bste tip die ik kan geven, doe rustig aan....

Hou wat te wensen over, ga niet te ver, maak het licht zodat je zeker weet dat wat er gebeurt ok is, gaat dat goed kan je altijd later nog de rest doen.

Je kan beter de eerste keer absoluut niet te ver gaan en ver binnen welke grens dan ook blijven en het leuk vinden als dat het te ver gaat, want de problemen die daarvan kunnen komen zijn niet te overzien.

En wat dan als de man verder wilt, dat een extra vrouw meedoet, maar de vrouw alleen wilt dat de vrouw toekijkt?
None yet
  zondag 10 augustus 2003 @ 15:50:20 #134
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_12336893
Als die vrouw die wil dat er toegekeken word en niet meegedaan, je vriendin/vrouw is; niet verder gaan... Tenminste, dan neem ik aan dat je van haar houdt, en bij haar wil zijn, en dan heb je haar mening dus te respecteren.
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_12340738
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 15:50 schreef MikeyMan het volgende:
Als die vrouw die wil dat er toegekeken word en niet meegedaan, je vriendin/vrouw is; niet verder gaan... Tenminste, dan neem ik aan dat je van haar houdt, en bij haar wil zijn, en dan heb je haar mening dus te respecteren.
Dat doe ik ook hoor, en haar mening is belangrijker dan mijn eigen mening
None yet
pi_12345587
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 13:30 schreef Me_and_my_Girl het volgende:

[..]

En wat dan als de man verder wilt, dat een extra vrouw meedoet, maar de vrouw alleen wilt dat de vrouw toekijkt?

In dit soort dingen is er een hele belangerijke regel, als een van de 2 iets niet wil dan gebeurt het niet, klaar uit, geen discussiepunt op dat moment....

Dus als de vrouw van het stel niet wil dat de extra dame meedoet dan doet ze niet mee, zo simpel is het.
Maar dat geld ook voor hem, zegt hij nee dit wil ik niet dan gebeurt het ook niet.

Of allebei hebben het naar hun zin, of allebei doen het niet.

Deze regel is heilig, als je deze niet aanhoud vergeet het dan maar, maak je dan maar klaar voor hele serieuse relatieproblemen...

pi_12358124
mijn "vriendin" zou dat zekerweten heel lekker vinden, ik ook, maar hoe regel je zoiets? Moet ik het versier-gedeelte aan haar overlaten?
Ik vind een meisje versieren sowieso al een pittig klusje, laatstaan als ik haar ook nog moet versieren voor ons samen.
pi_23539595
helaas nog geen nuttige tips over hoe het te regelen (geen zin in parenclub).

is het gewoon een kwestie van versieren en laten doorschemeren dat je vriendin ook interesse in haar heeft?
  woensdag 24 november 2004 @ 13:41:01 #139
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_23539988
ik vind een trio altijd een moeilijk onderwerp. hoe zit het bv met jaloezie en wordt je niet ineens erg verlegen als er 2 vrouwen met jou in bed liggen.
het houdt me maar bezig
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23540220
tja same here!!!
maar het idee is zeker wel spannend
ben ik nu de 1e vrouw die positief reageerd?
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  woensdag 24 november 2004 @ 13:51:41 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23540251
Als mijn vriend het graag zou willen , dan ben ik er best voor in.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_23540557
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:50 schreef mystery1980 het volgende:
tja same here!!!
maar het idee is zeker wel spannend
ben ik nu de 1e vrouw die positief reageerd?
Nee hoor Ik wil ook wel een trio met een man en een vrouw, nog liever dan met 2 mannen om eerlijk te zijn

Maar ik zou dan wel willen dat het allebei vrienden of onbekenden zijn, ik zou het niet in een relatie doen!
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  woensdag 24 november 2004 @ 14:09:37 #143
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_23540646
quote:
Dat zou ik helemaal niet zien zitten... Geen greintje bisexualiteit bij mij te bespeuren, dan heb ik nog liever dat 'ie zijn lolletje buiten de deur haalt.

Maar een v/m/m trio... Dat lijkt me nou wel weer leuk . Alleen krijg je dan denk ik heel veel reactie's zoals jij al zegt: IIEEUUWW, je denkt toch zeker niet dat ik een flikker ben ofzo?
Zal dus wel bij fantasietjes blijven denk ik....
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  woensdag 24 november 2004 @ 15:29:29 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23542544
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:47 schreef erodome het volgende:
Ja ja.....
Mannen kunnen het ZELF makkelijker met een ander doen, als ze eraan denken dat hun vriendin/vrouw wat dan ook het met een ander doet oei oei oei............

Trio v/m/v, mannen algemeen: JAAAAAAAAA
Trio m/v/m, mannen algemeen: NEEEEEEEE

Zie je het verschil al?????
dat zei de mijne ook.
"Zou jij ooit een trio met een vrouw willen doen?"
- misschien, als we het daarna met een man kunnen doen...
"Ja daaag! ben jij gek ofzo.Er komt geen man aan mn lijf!"

pi_23542614
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

dat zei de mijne ook.
"Zou jij ooit een trio met een vrouw willen doen?"
- misschien, als we het daarna met een man kunnen doen...
"Ja daaag! ben jij gek ofzo.Er komt geen man aan mn lijf!"

En man aan jouw lijf tijdens een trio, dacht het even niet, alles is voor de dame in kwestie!!!!!!!

Heerlijk hoor een m/v/m trio, pas nog gehad, was jummyyyyyyyyyy, helemaal gek geneukt, overheerlijk....
  woensdag 24 november 2004 @ 15:42:00 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23542896
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef erodome het volgende:

[..]

En man aan jouw lijf tijdens een trio, dacht het even niet, alles is voor de dame in kwestie!!!!!!!

Heerlijk hoor een m/v/m trio, pas nog gehad, was jummyyyyyyyyyy, helemaal gek geneukt, overheerlijk....
Ik denk niet dat dat er in zit ik zei nog tegen hem : Ja hallo, ik zeg toch niet dat ie je in je aars moet neuken ofzo

Naja, hij wou het toch niet.

Ik bedoel, als het v/v/m is, dan wil dat toch ook niet zeggen dat ik me door haar moet laten likken

*link maar ff geeft
  woensdag 24 november 2004 @ 15:46:59 #147
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_23543037
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat er in zit ik zei nog tegen hem : Ja hallo, ik zeg toch niet dat ie je in je aars moet neuken ofzo

Naja, hij wou het toch niet.

Ik bedoel, als het v/v/m is, dan wil dat toch ook niet zeggen dat ik me door haar moet laten likken

*link maar ff geeft
Daarin is mijn partner dan toch iets anders (niet dat hij genomen wil worden door een andere vent overigens ). Maar ik vraag me toch af wat er zou gebeuren als het werkelijkheid zou (kunnen) worden...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  woensdag 24 november 2004 @ 15:47:46 #148
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_23543052
Persoonlijk vind ik het verschil tussen een M/V/V trio en een M/M/V trio vooral dat in het eerste geval het voor iedereen leuk kan zijn... Vrouwen hebben er over het algemeen sowieso minder problemen mee om door een vrouw aangeraakt te worden dan mannen om door een man aangeraakt te worden...
Ook ik zie dat bijvoorbeeld echt niet zitten, en vrees voor mijn potentie in de buurt van een naakte man
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 24 november 2004 @ 15:48:55 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23543082
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:46 schreef es70 het volgende:

[..]

Daarin is mijn partner dan toch iets anders (niet dat hij genomen wil worden door een andere vent overigens ). Maar ik vraag me toch af wat er zou gebeuren als het werkelijkheid zou (kunnen) worden...
Ach,misschien dat het ooit nog wel komt. Ik wil het overigens ook niet direct hoor. Alleen het is ter sprake gekomen, en het verwonderde me toch wel ff
  woensdag 24 november 2004 @ 15:50:07 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23543118
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:47 schreef MikeyMan het volgende:
Persoonlijk vind ik het verschil tussen een M/V/V trio en een M/M/V trio vooral dat in het eerste geval het voor iedereen leuk kan zijn... Vrouwen hebben er over het algemeen sowieso minder problemen mee om door een vrouw aangeraakt te worden dan mannen om door een man aangeraakt te worden...
Ook ik zie dat bijvoorbeeld echt niet zitten, en vrees voor mijn potentie in de buurt van een naakte man
Ja maar jullie verlangen dus wel van ons dat wij ons laten aanraken door een vrouw.
Als ik het al ooit met een vrouw erbij zou doen, dan doe ik het cker weten niet voor mezelf hoor, maar voor mn vriend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')