quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:52 schreef buzzin het volgende:hmmz, net terug van vakantie, en natuurlijk ook even langs op fok!.
Ik vind een trio, en dan m-v-v, niet zo heel erg raar. Aangezien 80% van de vrouwen bi is of daar gevoelens voor heeft, vind ik het gewoon heel normaal. Hoewel het natuurlijk niet zo moet zijn dat als je vriendin bi is, en ze voorsteld om een trio met een andere vrouw te doen, er dan veel liefde bij komt kijken, want dan vind ik het toch een beetje een driehoeksverhouding gaan worden. Als enkel "sex/lust" vind ik het wat anders, hoewel je dan nog erg moet oppassen voor je relatie.
80% van de vrouwen zijn bi,heb ik wat gemist soms?
Ik heb toch een serieus aantal relaties gehad maar geen van allen waren ze bi.
Hoop nog altijd op de dag dat 2 bi vriendinnen een heel lekker hapje in mij zien en me wille betrekken in een van hun vrijpartijen,GRAAG zelfs
![]()
!
Lijkt me als man zijnde he-le-maal het einde,al vind ik het niet minder vreemd als vrouwen zo denken over een mmv trio.
In beide gevallen geldt echter dat het alleen om sex/lust gevoelens moet gaan als je als koppel
aan het sexpirimenteren gaat!
Alles wat verder gaat.............gaat tever in DAT geval!
Ben je vrijgezellig is dat weer een ander verhaal,geniet van het leven want het duurt al zo kort zou ik zeggen
![]()
.