abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24611402
Trio met twee vrouwen? Niks mis mee toch?
Ok, ik heb het nog nooit gedaan, maar op de eoa manier heeft het wel iets spannends. Ik weet uberhaupt niet hoe het is om met een vrouw te vrijen, maar wat is daar een mooier moment voor om dat uit te zoeken dan tijdens een trio met je vriendje er bij?
Denk dat dat moment ooit nog wel een keer gaat komen ja... Wanneer...? Maybe soon
Is dat vreemd? Denk het niet. Volgens mij is elke vrouw wel een beetje bi...
Wat je niet doet is altijd belangrijker dan wat je wel doet...
pi_24612541
ik heb het eerst met een vrouw alleen gedaan dan weet je een beetje wat je te wachten staat...
pi_24619015
Liever een trio met een vrouw erbij dan met 2 mannen....
  dinsdag 18 januari 2005 @ 17:48:23 #254
35662 Heintje
Gears of War.
pi_24626409
Ik heb het hele topic door gelezen en er ook eens over na gedacht. Een triotje m/m/v lijkt me best wel leuk. Tenminste als het puur om mijn vriendin draait. Alleen is het dan nog een probleem wie. De problemen die het met een bekende kan opleveren zijn hier al genoemd. Verder voel ik er weinig voor om mijn vriendin te laten neuken door een "wild vreemde". Maar het zal nog wel een heletijd duren voordat het er van komt. DP hoort er dan wel bij vind ik. En verlopig is anale sex bij mijn vriendin nog "not done". Dus eerst daar maar mee gaan experimenteren.

En een v/v/m triotje? Ik weet het niet, het lijkt me wel super geil. Maar dan moet mijn vriendin ook met dat andere meidje spelen. Het gaat mij alleen nooit lukken om twee vrouwen te bevredigen. En of mijn vriendin nou bi genoeg is om zoiets te doen? Nog niet iig. Daarbij ben ik ook bang dat ik het ga zien als een manier van vreemdgaan met toestemming. Mijn vriendin is mijn eerste bedpartner en dus ben ik wel een beetje nieuwsgierig hoe het met iemand anders zou zijn. Maar ja, ook v/v/m triotjes zullen verlopig nog niet aan de orde zijn denk ik.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:14:19 #255
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_24640810
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:52 schreef buzzin het volgende:
hmmz, net terug van vakantie, en natuurlijk ook even langs op fok!.

Ik vind een trio, en dan m-v-v, niet zo heel erg raar. Aangezien 80% van de vrouwen bi is of daar gevoelens voor heeft, vind ik het gewoon heel normaal. Hoewel het natuurlijk niet zo moet zijn dat als je vriendin bi is, en ze voorsteld om een trio met een andere vrouw te doen, er dan veel liefde bij komt kijken, want dan vind ik het toch een beetje een driehoeksverhouding gaan worden. Als enkel "sex/lust" vind ik het wat anders, hoewel je dan nog erg moet oppassen voor je relatie.
80% van de vrouwen zijn bi,heb ik wat gemist soms?
Ik heb toch een serieus aantal relaties gehad maar geen van allen waren ze bi.
Hoop nog altijd op de dag dat 2 bi vriendinnen een heel lekker hapje in mij zien en me wille betrekken in een van hun vrijpartijen,GRAAG zelfs !
Lijkt me als man zijnde he-le-maal het einde,al vind ik het niet minder vreemd als vrouwen zo denken over een mmv trio.
In beide gevallen geldt echter dat het alleen om sex/lust gevoelens moet gaan als je als koppel
aan het sexpirimenteren gaat!
Alles wat verder gaat.............gaat tever in DAT geval!
Ben je vrijgezellig is dat weer een ander verhaal,geniet van het leven want het duurt al zo kort zou ik zeggen .
Watch the white line......
pi_24643435
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:14 schreef Scuderia_Mark het volgende:

[..]

80% van de vrouwen zijn bi,heb ik wat gemist soms?
Ik heb toch een serieus aantal relaties gehad maar geen van allen waren ze bi.
Hoop nog altijd op de dag dat 2 bi vriendinnen een heel lekker hapje in mij zien en me wille betrekken in een van hun vrijpartijen,GRAAG zelfs !
Lijkt me als man zijnde he-le-maal het einde,al vind ik het niet minder vreemd als vrouwen zo denken over een mmv trio.
In beide gevallen geldt echter dat het alleen om sex/lust gevoelens moet gaan als je als koppel
aan het sexpirimenteren gaat!
Alles wat verder gaat.............gaat tever in DAT geval!
Ben je vrijgezellig is dat weer een ander verhaal,geniet van het leven want het duurt al zo kort zou ik zeggen .
Of je wat gemist hebt weet ik niet... Maar ik ben er ook van overtuigd dat elke vrouw wel iets in zich heeft wat bi is... Of ze er voor uitkomen is een tweede natuurlijk...
Ik heb altijd geroepen dat ik het niet weet tot ik het heb geprobeerd. Dat gaat nog steeds op, maar zo lang ik het idee nog wel superspannend blijf vinden denk ik wel dat ik er van uit mag gaan.

Wat die gevoelens betreft tijdens een trio... Ben ik het helemaal mee eens. Als die er nog maar enigszins zijn... Niet doen! Dan gaat het denk ik je relatie kosten.

Persoonlijk spreekt een mvv me het meest aan, al hoop ik toch ooit ook een keer een mmv mee te mogen maken *grin*.
Daarbij denk ik dat je het niet elke week moet willen... Dan is er denk ik ook meer aan de hand dan alleen seks. Maar zo eens een keertje voor de afwisseling... moet kunnen toch? (Als je er allebei oren naar hebt dan.)
Wat je niet doet is altijd belangrijker dan wat je wel doet...
pi_24670917
Ik wil ook best een trio, mijn vriend is er ook niet zo echt heel erg op tegen, op de 'daad' zelf zijn we nog niet aan toe gekomen.

Er over fantaseren is 1
Daadwerkelijk uitvoeren is 2..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_24680335
Ik heb MMV wel een keer gedaan en dat was zeker erg leuk, hoewel ik er eerst niets in zag en mijn toenmalige sexrelatie 2 weken heeft moeten lullen, *grin*, als een brugman om me zo ver te krijgen.
VVM lijkt me niks, ik kan vrouwen wel mooi vinden, maar ik voel absoluut geen seksuele aantrekkingskracht bij vrouwen. Dus dat zit er gewoon niet in bij mij.....
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_24680660
iedereen denkt daar toch anders over... behalve mannen die zien m.v.v natuurlijk altijd zitten...
can't blame them
  Redactie Frontpage zondag 23 januari 2005 @ 19:08:14 #260
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_24710482
Nee, lama...

[ Bericht 92% gewijzigd door Djeez op 23-01-2005 21:12:15 ]
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_24711747
Ik zou er zeker geen nee tegen zeggen. Ik heb ook wel periodes dat ik het heel erg graag wil, en dan ga ik op stap naar een vrouwencafé, mezelf voornemend om met een vrouw te flirten. Maar als ik daar binnenzit, is het toch wel 'eng' om dat te doen.
Ik weet van mezelf dat ik het absoluut een keer met een vrouw wil doen, maar het hoeft geen vriendin te zijn, liever niet zelfs. Iemand die je een avond tegenkomt en daarna eigenlijk niet meer ziet, dat lijkt me het fijnste. Als ik een echte relatie heb (ben nu vrijgezel) lijkt het me best tof om een keer een trio te doen, maar hoewel mijn vriendjes daarvoor open stonden, is er op dat gebied niet veel gebeurt. Daarom wil ik vóórdat ik echte relatie weer aan wil gaan, weten hoe het met een vrouw is
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_24810536
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:34 schreef Helaaz het volgende:
Is goed! Zou je met mij contact willen opnemen? maxadore@hotmail.com
pi_24812526
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 03:16 schreef CesarMaximus het volgende:

[..]

Is goed! Zou je met mij contact willen opnemen? maxadore@hotmail.com
1,5 jaar later
pi_24814500
Een triootje is leuk en geil, maar de beste sex heb je op een of andere manier toch 1 op 1. Maar voor de afwisseling, ja graag.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_24819796
Ik zou het niet erg vinden en mijn vriendin volgens mij ook niet, maar of het er ooit van komt is het tweede. De vraag is natuurlijk altijd wie er dan bij moet. Wat voor soort relatie moet je met zo'n meisje hebben zodat je er daarna geen problemen mee krijgt?
Experimenting technological differences
  zondag 30 januari 2005 @ 00:58:55 #266
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24826590
Ik heb er ook absoluut niks op tegen. Geweldig juist, graag! Heb hierin (nog) geen ervaring. Ik zou alleen een triootje willen als ik geen relatie zou hebben.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  zondag 30 januari 2005 @ 01:00:40 #267
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24826620
Triootje met 2 vrouwen..... neeh 3 vrouwen dat gaat niet goed, dat wordt een bitchfight.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 31 januari 2005 @ 01:36:06 #268
104696 Anus
lik m'n roze anjer!
pi_24844009
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
Triootje met 2 vrouwen..... neeh 3 vrouwen dat gaat niet goed, dat wordt een bitchfight.
Weet jij meer dan ik.
smoelenboek
.
Een dag niet ge(re)laxeerd is een dag niet geleefd.
En ja ik ben een vrouw, wat dacht je dan?
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:53:52 #269
111757 SanderrednaS
een geval van dwaling
pi_24888283
sorry ik doe alleen nog aan kwartetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')