quote:Nu we het toch over die logica hebben: waarom dragen mensen een T-shirt over hun trui? Het gaat denk ik dan ook om een bepaald statement wat je wilt zetten...
Op woensdag 3 december 2003 18:03 schreef saaw het volgende:
ben ik serieus het enige meisje op deze werled die strings vreselijk vind?
het spijt me heel erg voor alle jongens die het sexy vinden maar het zit echt voor geen meter
ik draag zelf nogal wijde broeken die ook nog wel eens n stuk afzakken maar n riem is ok en ik draag van die boxers eronder dus je zit nixik snap best dta je n string wilt dragen als je n strakke broek aanhebt want dat is gewoon moojer maar als je het om die reden doet moet je m niet boven je broek uit laten steken dan is t mooje meteen weer weg
Oplossing is een riem, of inderdaad een heupstring
quote:ow dus die meisjes willen een statement zette dat ze hoer zijn
Op woensdag 3 december 2003 19:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu we het toch over die logica hebben: waarom dragen mensen een T-shirt over hun trui? Het gaat denk ik dan ook om een bepaald statement wat je wilt zetten...
mja ik draag n shirt over mn trui omdat da shirt moojer is maar het te koud is daarvoor... als die meisjes graag n string over hun broek heen willen doen mij best hoor
trouwens wie had het over logica?
ik zeg alleen dat als je het mooj vind om n string te drage zodat je die niet ziet met n strakke broek. zorg dan ook dat je hem dus niet ziet
quote:Ik houd ook niet van strings.
Op woensdag 3 december 2003 18:03 schreef saaw het volgende:
ben ik serieus het enige meisje op deze werled die strings vreselijk vind?
het spijt me heel erg voor alle jongens die het sexy vinden maar het zit echt voor geen meter
ik draag zelf nogal wijde broeken die ook nog wel eens n stuk afzakken maar n riem is ok en ik draag van die boxers eronder dus je zit nixik snap best dta je n string wilt dragen als je n strakke broek aanhebt want dat is gewoon moojer maar als je het om die reden doet moet je m niet boven je broek uit laten steken dan is t mooje meteen weer weg
quote:ik zit wel op t SNL ja, in V4b, maar k heet Sarah
Op woensdag 3 december 2003 20:18 schreef sleepflower het volgende:
saaw, heet jij toevallig Samantha en zit jij op het SNL?
quote:Ben jij toevallig het zusje van ene Eduard uit V6?
Op woensdag 3 december 2003 20:51 schreef saaw het volgende:[..]
ik zit wel op t SNL ja, in V4b, maar k heet Sarah
quote:hahaha
Op donderdag 4 december 2003 00:13 schreef sleepflower het volgende:[..]
Ben jij toevallig het zusje van ene Eduard uit V6?
quote:ik wordt jaloers op jou, jij hebt haar toch net geneukt...
Op donderdag 4 december 2003 02:02 schreef LoveHenk het volgende:
kut man, vandaag buk het zon lekker wijf, je zag zelfs de bilspleet. man werd ik toch ff geil en jaloers dat ik haar net neuk
quote:bofferd
Op donderdag 4 december 2003 02:02 schreef LoveHenk het volgende:
kut man, vandaag buk het zon lekker wijf, je zag zelfs de bilspleet. man werd ik toch ff geil en jaloers dat ik haar net neuk
Ik vind dat dat in is. Vrouwen en meisjes die geen overgewicht of blubber hebben, staat het goed, dus van mij mogen ze het blijven doen.
dat ziet er duf uit...quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:35 schreef Aventura het volgende:
Er is nu een oplossing voor:
[afbeelding]
Je kan ook gewoon geen onderbroek aan doen...quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:35 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Maar volgens mij zit dat touwtje nooit lekker....daar krijg je toch striemen aan je kont van...quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:35 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Nou Bren, draag jij ook altijd strings die 10 cm boven je broek uitsteken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:22 schreef Brennie het volgende:
Graag ontopic verder!
String op plaatje wordt elders besproken! De 'onzichtbare' string.
Kan je lekker na het eten flossen met die string.quote:Op vrijdag 25 juli 2003 14:45 schreef Brammie1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |