abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21335333
quote:
Vrouw ontwerpt 'onzichtbare' string

Een 44-jarige Australische vrouw heeft een nieuw soort string ontworpen. Het behelst niet veel meer dan een klein stukje stof aan de voorkant dat door twee dunne bandjes rond de benen op zijn plaats wordt gehouden.

Het voordeel van de string is dat hij niet boven de spijkerbroek te zien is. Jan Digney denkt met haar opmerkelijke vondst de markt te gaan veroveren. In Australië ligt sinds vorige week de eerste lading, zo'n 35.000 exemplaren, in de winkel.

Haar vinding wekt een ”hoop nieuwsgierigheid” en inmiddels heeft ze in 123 landen patent aangevraagd. Om het perfecte slipje te ontwikkelen heeft de Australische in vijf maanden tijd zo’n vijftig prototypes gepast. Haar zoektocht naar het ideale model heeft haar een slordige 300.000 Australische dollars (ruim 180.000 euro) gekost.

Het uitverkoren modelletje zit erg comfortabel en zakt niet af omdat het verstelbare bandjes heeft, zo laat ze weten. Digney kwam op het idee de slipjes te ontwerpen toen ze het probleem van zichtbare ondergoedrandjes met haar dochters besprak. ” We dragen geen ondergoed mam” was hun antwoord.”Ik was geschokt, zo heb ik mijn dochters niet opgevoed”, aldus Digney.

Wat vinden jullie er van dames?
pi_21335413
Heerlijk die kontjes!!!
pi_21335506
Who wat is het adres van die vrouw?
Ze heeft dochters die geen ondergoed dragen!!
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:19:40 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21335557
pi_21335568
Ik denk dat het beter en goedkoper is als de vrouwen helemaal niks aan doen. Behalve natuurlijk die ene periode in de maand.
pi_21335579
Wahaha. Dat lijkt me dus absoluut niet lekker zitten. Dan zit je daar met zo'n bandje onder je billen .
pi_21335592
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_21335636
De eerste vrouw @ FoK! die deze dingen probeert vertelt ons natuurlijk even hoe het voelt.
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:26:05 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21335761
over het algemeen kan een string wel geil zijn. Maar in dit verhaal word dat toch een stuk minder
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21335814
geen ondergoed is dan toch beter denk ik.
pi_21335829
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:20 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit
Inderdaad. Na mijn stringperiode ben ik nu beland in de onderzeebootonderbroekenfase.
Ze zitten geweldig en kosten bijna niks. Te krijgen bij elke Zeeman. Heerlijk!
Een fatsoenlijk kruis, genoeg stof om mijn kont in bedwang te houden, 's nachts hoef ik niks meer uit mijn reet te vissen, dit wordt pas een nieuwe trend!

En randjes ja. Twee kleine verwaasloosbare randjes. Who cares, mijn onderbroeken rulen!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21335859
ben blij dat wij mannen gewoon boxers hebben ook geen gezeik met strings oid
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:30:47 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21335895
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:28 schreef Syrena het volgende:

[..]

Inderdaad. Na mijn stringperiode ben ik nu beland in de onderzeebootonderbroekenfase.
Ze zitten geweldig en kosten bijna niks. Te krijgen bij elke Zeeman. Heerlijk!
Een fatsoenlijk kruis, genoeg stof om mijn kont in bedwang te houden, 's nachts hoef ik niks meer uit mijn reet te vissen, dit wordt pas een nieuwe trend!

En randjes ja. Twee kleine verwaasloosbare randjes. Who cares, mijn onderbroeken rulen!
als iets anti sexy is dan zijn het die randjes wel.
Maar goed wat je bedoeld te zeggen is dus dat je te oud bent voor een string
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_21335899
Het lijkt mij heel irritant zitten en ik vind het er ook heel raar uitzien.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_21335969
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

als iets anti sexy is dan zijn het die randjes wel.
Maar goed wat je bedoeld te zeggen is dus dat je te oud bent voor een string
Ik prefereer "verstandig"
Mijn randjes zijn uitermate sexy, nog nooit klachten over gehad.
Overigens wel over mijn strings, of ik geen "normale" onderbroeken bezat.....

Ook al blij dat je niet meteen concludeert dat ik dan wel 100+ zal wegen vanwege mijn liefde voor de zeeman-onderbroek
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21336039
Dan heb je dus dat bandje onder je billen zitten?
..........................................................

Nee dank je
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:36:28 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21336056
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik prefereer "verstandig"
Mijn randjes zijn uitermate sexy, nog nooit klachten over gehad.
Overigens wel over mijn strings, of ik geen "normale" onderbroeken bezat.....

Ook al blij dat je niet meteen concludeert dat ik dan wel 100+ zal wegen vanwege mijn liefde voor de zeeman-onderbroek
wat jij wil. Maar het blijft alles op geil na. Koop dan vaan die mooie lingerie. Dat is ook sexy. Maar zee man dingen
pi_21336157
ik vind het juist wel lekker als ik zo'n string
en bilspleet boven de broek zie uit komen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_21336166
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat jij wil. Maar het blijft alles op geil na. Koop dan vaan die mooie lingerie. Dat is ook sexy. Maar zee man dingen
Ook voor zeemanonderbroeken geldt dat je natuurlijk niet alles kan kopen wat daar in een bak ligt.
Maar geloof me, ik ben ZEER sexy in een zeemanonderbroek EN zeeman BH

Nee geen foto's
pi_21336223
Laat maar lekker zitten die strings... beter dat er nog een string voor die bilnaat zit als de heupbroek helemaal afzakt bij het zitten dan dat je straks in zo'n naat kan gaan zit kijken
Jupiler is goed
pi_21336258
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:43 schreef Aurelium het volgende:
Laat maar lekker zitten die strings... beter dat er nog een string voor die bilnaat zit als de heupbroek helemaal afzakt bij het zitten dan dat je straks in zo'n naat kan gaan zit kijken
De string zit er nog wel, alleen de bandjes rond de heupen zijn wat... weggemoffeld.
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:46:29 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21336306
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ook voor zeemanonderbroeken geldt dat je natuurlijk niet alles kan kopen wat daar in een bak ligt.
Maar geloof me, ik ben ZEER sexy in een zeemanonderbroek EN zeeman BH

Nee geen foto's
Ik hoef geen foto,s nee. Je bent te oud
Maar aan de andere kant zegt mijn papa altijd. Op een ouwe fiets moet je het leren

Oke effe serieus.
Die string onderbroek of tent moet toch uit op een gegeven moment. Dus dan maakt het ook niks meer uit
pi_21336327
Whuh! Hoe kan dat nou blijven zitten?

Ook dat driehoekje, dat verschuift toch?

En zo'n bandje onder je kont lijkt ook niets, hoewel het bandje in je kont ook niet altijd ideaal is.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_21336487
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:44 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

De string zit er nog wel, alleen de bandjes rond de heupen zijn wat... weggemoffeld.
Ja maar die reetveter en bandje zijn nou net nodig om de bilnaat een beetje te bedekken als de heupbroek afzakt bij het zetten
Jupiler is goed
pi_21336638
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:53 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ja maar die reetveter en bandje zijn nou net nodig om de bilnaat een beetje te bedekken als de heupbroek afzakt bij het zetten
Alsof jij dat nodig vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')