Dat zijn de enige meiden waar ik regelmatig zie dat de string er 10 cm bovenuit komt
En ik vind het echt geen gezicht
Als ik strings koop dan buig ik altijd ff naar voren in het pashokje, zodat ik kan kijken of hij er niet bovenuit komt
quote:Hoeren dragen toch geen slipjes
Op vrijdag 25 juli 2003 15:31 schreef kikkerlikker het volgende:
strings zijn smereg en al helemaal als je ze ken zien![]()
![]()
en meiden die der zo bij lopen zijn hoere sorry hoor
quote:Die moeten uberhaupt niet in een string rondlopen
Op vrijdag 25 juli 2003 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Wat dikkere vrouwen met string moeten zorgen dat hun string niet tet zien is. Want dat is VIES
quote:Moeten zij weten wie ben ik om dat te verbieden. ZO LANG IK HET MAAR NIET ZIE
Op vrijdag 25 juli 2003 15:32 schreef dribbel79 het volgende:[..]
Die moeten uberhaupt niet in een string rondlopen
quote:O SORRY DAT IWST ik niet waarom is dat
Op vrijdag 25 juli 2003 15:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hoeren dragen toch geen slipjes
quote:Tijd is geld zeggen ze. Hoe meer tijd ze hebben. Hoe meer klanten. En hoe meer geld ze verdienen.
Op vrijdag 25 juli 2003 15:35 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
O SORRY DAT IWST ik niet waarom is dat
Maar kan er niet aan weerstaan ....Ik vind het echt wel lekker hoor
PS Ik heb het trouwens (Als man zijnde en als geregelde stringdrager) ook als voorgehad hoor.
willen jullie me dood hebben of zo
Heb er zelf vooral problemen mee als ik een heupbroek aan heb en er bijvoorbeeld geen riem in heb.. Een riem in je broek is dus ook een optie
Voor de rest dragen veel meisjes dus broeken waaronder je geen grote Hema-aanbieding-string kan dragen.. Koop aub dan strings bij de H&M ofzo...
quote:Dat noemen ze een heup string. Ja ja ik heb ook wat geeerd
Op zaterdag 26 juli 2003 15:19 schreef Foxxy het volgende:
Ik kan ook niet zo goed tegen meisjes met een string er een kilometer bovenuit. Nu is het best lastig om het voor elkaar te krijgen dat niemand ook maar een stukje van dat ding ziet..Heb er zelf vooral problemen mee als ik een heupbroek aan heb en er bijvoorbeeld geen riem in heb.. Een riem in je broek is dus ook een optie
Voor de rest dragen veel meisjes dus broeken waaronder je geen grote Hema-aanbieding-string kan dragen.. Koop aub dan strings bij de H&M ofzo...
Anyway, zelf vind ik het veel übergeiler als ze een lage heupbroek aan heeft en je géén string ziet, ook niet bij het bukken ofzo, dat laat tenminste nog iets aan de verbeelding over....
quote:Ja dan kan je er van uit gaan dat ze geen string aan hebben
Op zaterdag 26 juli 2003 17:05 schreef RickN het volgende:
Als je zoiets nou ziet hè, is het dan "done" om te zeggen "hey, mooie string heb je.", of vinden ze da niet leuk?Anyway, zelf vind ik het veel übergeiler als ze een lage heupbroek aan heeft en je géén string ziet, ook niet bij het bukken ofzo, dat laat tenminste nog iets aan de verbeelding over....
Laatst een meid op een etentje met familie en al..zag je zowat haar hele, vieswittige string met een gat erin ook nog!
Nou ben ik zelf ook een meisje, maar ik keek er zelfs constant naar en had zoiets van 'koop dan een grotere broek (strak vind ik ook mooi, maar wel om je billen en niet eronder..wij zijn toch geen bouwvakkers!) of trek een mooie string aan'...echt super notdone!!
...
De meeste meiden willen gewoon hip zijn en hebben totaal geen sjoege om trendy en er nog klasse bij te lopen.
Ze spiegelen zich aan die ingehuurde sletterige danseressen die je in video-clips ziet rondhuppelen of een of andere popartiest en denken daarmee: "" Ah... dat is dus stijl! " en gaan het vervolgens nadoen en denken daarmee trendy en tevens klasse uit te stralen terwijl het tegendeel juist is nl. : Hoerig en stijlloos!
Dat sommige van die 'ravi's' of ander bosperus uitziende boy's vervolgens de meiden bejubelen is alleen maar omdat ze zelf het niveau van een klabak hebben...
quote:Zou het niet zo zijn dat een string geen ondergoed meer is net als een BH. En dat het gezien mag worden? Door middel van boven een broek uit komen of een witte broek dat door schijtn
Op zaterdag 26 juli 2003 17:32 schreef cigarman het volgende:
Het is, als ik mijn 2 euro-cent opmerking mag toevoegen, gewoon simpel uit te leggen.De meeste meiden willen gewoon hip zijn en hebben totaal geen sjoege om trendy en er nog klasse bij te lopen.
Ze spiegelen zich aan die ingehuurde sletterige danseressen die je in video-clips ziet rondhuppelen of een of andere popartiest en denken daarmee: "" Ah... dat is dus stijl! " en gaan het vervolgens nadoen en denken daarmee trendy en tevens klasse uit te stralen terwijl het tegendeel juist is nl. : Hoerig en stijlloos!
Dat sommige van die 'ravi's' of ander bosperus uitziende boy's vervolgens de meiden bejubelen is alleen maar omdat ze zelf het niveau van een klabak hebben...
bedoel... de aantrekkelijkheid en klasse druipt ervan af zelfs in deze simpele outfit...
[Dit bericht is gewijzigd door cigarman op 26-07-2003 18:19]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |