abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11990576
ik las net deels de reacties op t bericht van de engelse cameraman die naar eigen zeggen ufo's gefilmd heeft. mensen zeggen dan meteen dat t onzin is en nep en dergelijke. dat doen ze ook vaak met god. "ik geloof niet in god, want anders zou hij er wel voor zorgen dat er geen oorlog is." dat type commentaar.

dat hebben mensen al snel als t aankomt op onverklaarbare gebeurtenissen. wat in mijn ogen simpelweg fout en dom is. niemand heeft enig idee wat er zich afspeelt buiten hun eigen routine. is t dan niet makkelijker en wijzer om te zeggen dat je t niet weet? of zit er meer achter? willen ze niet dat dit bestaat? durven ze niet te geloven?

zeg t mij maar

donderdag 24 juli 2003 @ 17:06:29 #2
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_11990615
Ik hou het ook altijd op weet ik niet. Maar ik denk omdat de laatste tijd die berichten zijn gekomen die die dingen verklaren (zwaailicht / discolamp) dat mensen sneller gaan zeggen dat het onzin is.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:06:45 #3
61397 Ketama
Newbie? In je broek!
pi_11990623
Nou, ik heb een link gevolgd naar graancirkels en als je die site bekijkt dan vraag je je echt af of jongetjes die lol willen trappen dit wel kunnen maken.
Alles zo mooi symetrisch. Moet haast wel alienwerk zijn.
[url=http://www.terra.es/personal8/mistersp/fokhasj.jpg]FOK!Hasj[/url]
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:07:17 #4
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_11990633
Ik heb de posts ook gelezen en volgens mij
zijn er meer mensen geweest die hebben gezegd,
dat natuurlijk waren het UFO's dat kan niet anders

want UFO=Unidentified flying object,

en zolang je niet weet wat er vliegt kan je het ook niet identificeren dus is het een UFO

einde verhaal

flying saucer of ruimte schip daarin tegen is weer wat anders

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:08:27 #5
55384 GHansV
New and improved.
pi_11990659
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:06 schreef Martijn85 het volgende:
die dingen verklaren (zwaailicht / discolamp) dat mensen sneller gaan zeggen dat het onzin is.
Dat is mijn drijfveer achter "onzin". Veel te veel kan worden verklaard. En ik kan er niet tegen "dat ik iets niet weet", dus is het dan voor mij onzin till proven diffrent. Je weet het of weet het niet.
Don't think you are, know you are.
pi_11990674
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:07 schreef killer_mac het volgende:
Ik heb de posts ook gelezen en volgens mij
zijn er meer mensen geweest die hebben gezegd,
dat natuurlijk waren het UFO's dat kan niet anders

want UFO=Unidentified flying object,

en zolang je niet weet wat er vliegt kan je het ook niet identificeren dus is het een UFO

einde verhaal

flying saucer of ruimte schip daarin tegen is weer wat anders

je weet wat ik bedoel als ik zeg ufo, dan bedoel ik aliens, dat is ook de associatie die de meeste mensen hebben bij t woord.
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:10:40 #7
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_11990709
Laatst overigens een doc gezien over
een soort sport club, wie de mooiste graancirkel kon maken.
Damn die gasten waren goed.

geen enkel gebogen stengeltje

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:11:04 #8
55384 GHansV
New and improved.
pi_11990724
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:06 schreef Ketama het volgende:
Mag ik je uit een droom helpen?
Er zijn zelfs onderzoeken/wedstrijden over gehouden. Stuur 5 teams in graanvelden en kijk of ze voorgeschreven figuren kunnen maken. Allemaal vrijwel geluidloos en vrijwel allemaal perfecte figuren. Bereid je goed voor en met wat truckjes kom je ver genoeg. Genoeg docu's over geweest.
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:11:42 #9
13250 Lod
Sapere aude!
pi_11990741
quote:
Een fietsband is ook mooi symmetrisch. Is dat dan ook alienwerk?
GNU Terry Pratchett
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:12:19 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_11990752
Mensen zien dingen graag zwart-wit, dat maakt 't makkelijker te verwerken. Je hoeft dan nergens meer over na te denken. Alles is duidelijk en ligt eigenlijk al van tevoren vast. Hoe meer zekerheid, hoe beter, want onzekerheid zorgt ervoor dat we de wereld en uiteindelijk ons zelfbeeld moeten herevalueren en daar kunnen we niet tegen... ofzo.
Snap 't ook niet. Door dingen zo simpel te maken beperk je jezelf enorm, maar waarschijnlijk hebben de meeste mensen teveel andere dingen aan hun hoofd. Ofzo
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:13:47 #11
55384 GHansV
New and improved.
pi_11990786
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:09 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

je weet wat ik bedoel als ik zeg ufo, dan bedoel ik aliens, dat is ook de associatie die de meeste mensen hebben bij t woord.

Nee een UFO is een Unidentified Flying Object. Aliens zijn aliens en moeten dan ook goed vermeld worden. Mensen moeten beter lezen als ze onder UFO's aliens verstaan. Stel ik herken van een afstand een vliegtuig / vogel niet als zijnde dat dan zie ik gelijk aliens?

[Dit bericht is gewijzigd door GHansV op 24-07-2003 17:14]

donderdag 24 juli 2003 @ 17:14:40 #12
61397 Ketama
Newbie? In je broek!
pi_11990812
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:11 schreef GHansV het volgende:

[..]

Er zijn zelfs onderzoeken/wedstrijden over gehouden. Stuur 5 teams in graanvelden en kijk of ze voorgeschreven figuren kunnen maken. Allemaal vrijwel geluidloos en vrijwel allemaal perfecte figuren. Bereid je goed voor en met wat truckjes kom je ver genoeg. Genoeg docu's over geweest.

Ja en die docu's heb ik ook gelezen/gezien, maar sommige zijn gewoonweg niet zo netjes te maken als je geen zicht hebt van bovenaf.
[url=http://www.terra.es/personal8/mistersp/fokhasj.jpg]FOK!Hasj[/url]
pi_11990815
quote:
wat een lekker overtrokken conclusie
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:15:57 #14
55384 GHansV
New and improved.
pi_11990846
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:14 schreef Ketama het volgende:

[..]

Ja en die docu's heb ik ook gelezen/gezien, maar sommige zijn gewoonweg niet zo netjes te maken als je geen zicht hebt van bovenaf.

Dat is een mening daar kan ik je niet vanaf helpen .
Verkoopt wel goed hè, t-shirts van graancirkels

Ik moet eens op m'n typo's gaan letten

[Dit bericht is gewijzigd door GHansV op 24-07-2003 17:17]

donderdag 24 juli 2003 @ 17:16:10 #15
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_11990852
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:08 schreef GHansV het volgende:

[..]

Dat is mijn drijfveer achter "onzin". Veel te veel kan worden verklaard. En ik kan er niet tegen "dat ik iets niet weet", dus is het dan voor mij onzin till proven diffrent. Je weet het of weet het niet.

Het grappige is dat niemand dingen echt 100% zeker weet. We weten helemaal niets. Waarom is dat een probleem?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_11990883
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:12 schreef Flurry het volgende:
Mensen zien dingen graag zwart-wit, dat maakt 't makkelijker te verwerken. Je hoeft dan nergens meer over na te denken. Alles is duidelijk en ligt eigenlijk al van tevoren vast. Hoe meer zekerheid, hoe beter, want onzekerheid zorgt ervoor dat we de wereld en uiteindelijk ons zelfbeeld moeten herevalueren en daar kunnen we niet tegen... ofzo.
Snap 't ook niet. Door dingen zo simpel te maken beperk je jezelf enorm, maar waarschijnlijk hebben de meeste mensen teveel andere dingen aan hun hoofd. Ofzo
hier zit denk ik wat in. het opruimen van onzekerheid, twijfel en angst.
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:18:15 #17
55384 GHansV
New and improved.
pi_11990894
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:16 schreef Flurry het volgende:

[..]

Het grappige is dat niemand dingen echt 100% zeker weet. We weten helemaal niets. Waarom is dat een probleem?

Ik weet wat ik wil weten, dat houd een mens met 2 benen op de grond en geeft hem hogere doelen etc. Daar houd ik me aan vast dus wil ik de wereld om me heen ook zien als zijnde zeker, daarom verwoord ik zo mijn mening.
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:18:28 #18
8959 random
Terminal love baby
pi_11990899
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:14 schreef Ketama het volgende:

[..]

Pyramides zijn ook ontzettend secuur neergezet. Dat wij niet weten hoe ze dat toen gedaan hebben, hoeft dus blijkbaar niet te zeggen dat het geen mensenwerk was.
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:19:34 #19
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11990917
Eindelijk een topic met een interessante vraag.

De enige psychologische logische verklaring die ik kan bedenken is het volgende:

Een verandering in het wereldbeeld zorgt voor angst. Natuurlijk geven ze dit niet toe, stel je voor... Door de eeuwen heen is het steeds opnieuw gebeurd dat de huidige visie op een gegeven moment bijgesteld moest worden, we zitten nu echt niet op onze 'weten'schappelijke top. Dit zijn de arrogante types die denken dat de 'wetenschap' God is, ofzoiets. Die kunnen - en vooral willen - niet accepteren dat er intelligenter wezens bestaan. Bevatten kunnen ze het dus al helemaal niet. Dit is niet veilig. Vandaar de angst, gevolgd door de bevooroordeelde kortzichtige reacties. Mensen die de smaak goed te pakken hebben verschijnen zelfs op dit forum om hun angst te tonen, door elke zin die vreemd klinkt tegen te spreken. Zo fel en fanatiek zie je 'ze' alleen op dit forum, Fok! it.

Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:19:48 #20
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_11990924
Tja, vroeger heeft er iemand bij mij in het dorp wel eens een ufo gemaakt van triplex en alu-folie met wat knipperende lampjes erin.

Die is bevestigd aan het touw van een zwarte vlieger (ongeveer halverwege de 250m lange lijn).

En 'snachts opgelaten.

Die lijn en vlieger (totaal zwart) zie je dus niet dan.

Iedereen die 't gezien heeft dacht dat het een ufo was.

En als je gelijk gaat geloven wat je ziet, hadden die mensen dus "bewijs" dat er ufo's rondvliegen.

Simpelweg omdat ze niet weten wat er "buiten hun dagelijkse routine gebeurt" :
er zijn een hele hoop mensen die het leuk vinden om andere mensen te foppen.

Dit soort stuntjes worden vaak genoeg uitgehaald hoor,
en er zullen genoeg mensen zijn geweest die erin getrapt zijn.

Tja, en die beginnen dan allemaal gelijk een UFO-webpage enzo, met grote conspiracy-verhalen erbij etc.

En je kan het ze nooit meer uit hun hoofd praten "want ze hebben het toch zelf gezien ?!?!"...

zzz
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:22:15 #21
55384 GHansV
New and improved.
pi_11990973
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:12 schreef Flurry het volgende:
Dat is wel erg abstract. Ik vind het goed om erop te rekenen dat ik morgen gewoon zal kunnen leven zoals gister en alle dagen ervoor. Maar niet alles hoeft zeker te zijn om tevreden te zijn.

Je vertrouwd op die zekerheden omdat je uit gaat van de situatie zoals hij was, dat is logisch. Maar je weet ook dat je kan reageren op een nieuwe situatie en nieuwe ideëen, de vraag is of je wilt aanpassen ja of nee. Wie wil zoals je zegt veel "herevalueren" en wie niet. Ik ben tevreden met mijn beeld en zal dat aanpassen als ik vind dat dat moet.

Stel er word bewijs gevonden voor aliens dat zelfs ik accepteer dan ga ik daar mee accoord eerder niet.

donderdag 24 juli 2003 @ 17:37:36 #22
42555 Tomek
Take on the world!
pi_11991279
quote:
Nou, ik heb een link gevolgd naar graancirkels en als je die site bekijkt dan vraag je je echt af of jongetjes die lol willen trappen dit wel kunnen maken.
inderdaad, ik heb die link ook gechecked.
ze zeggen altijd dat ze het met een stok en een touw eraan doen om zo die cirkels te maken, maar bij die figuren wil ik dat wel iemand zien doen
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:47:32 #23
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_11991465
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:37 schreef Tomek het volgende:

[..]

inderdaad, ik heb die link ook gechecked.
ze zeggen altijd dat ze het met een stok en een touw eraan doen om zo die cirkels te maken, maar bij die figuren wil ik dat wel iemand zien doen

Kijk maar eens hier dan zie je precies hoe dat moet. Technisch is het niet moeilijk, je hebt alleen wat tijd en wat vrijwilligers nodig.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:56:21 #24
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11991596
Ik spreek tegen de open-minded mensen:

http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&lid=64&ttitle=Balls_Of_Light_[XviD]

BoL's, misschien een aanrader om het werk van meneer Hasselhoff eens te lezen, dit zijn zeer vermoedelijk de echte makers van onverklaarbare formaties.

Interview: http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina's/Graancirkels%20mensenwerk.html

www.bltresearch.com ... dat kunnen ze niet met een touw en plank.

donderdag 24 juli 2003 @ 18:45:05 #25
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_11992401
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:56 schreef ParAlien het volgende:
Ik spreek tegen de open-minded mensen:
[...]

BoL's, misschien een aanrader om het werk van meneer Hasselhoff eens te lezen, dit zijn zeer vermoedelijk de echte makers van onverklaarbare formaties.

Interview: http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina's/Graancirkels%20mensenwerk.html

www.bltresearch.com ... dat kunnen ze niet met een touw en plank.

Hoi, heb even net de homepage van Physiologia Plantarum - een redelijk lokaal Zweeds tijdschrift van de Scandinavian Society for Plant Physiology - bezocht - waarin Haselhoff dus naar eigen zeggen gepubliceerd zou hebben, heb even Nummer 110, October 2000 opgezocht, en wat schetst mijn verbazing dat daarin geen artikel van Haselhoff is te vinden, noch een artikel over crop cirkels / graancirkels. Antwoord: Nou, Rembrandt heeft die in ieder geval niet geschetst
Even verder gezocht, en het "artikel" bleek te staan in Vol 111, January, pagina 123. Maar het is geen artikel zoals beweerd wordt, maar een stukje op de opiniepagina's van het tijdschrift - een ingezonden brief dus, zeg maar. PhysPla is inderdaad een Peer-reviewed tijdschrift maar de opinie-pagina's vallen daar niet onder. Een behoorlijk stuk zelfoverschatting van Haselhoff dus.

De homepage van PhysPla is te vinden op http://www.blackwell-synergy.com/servlet/useragent?func=showIssues&code=ppl - dan kun je zelf controleren of ik de waarheid spreek of niet.

Haselhoff zegt op z'n webpagina "'Zoiets heeft belangrijke consequenties', zegt Dr. Haselhoff, die overigens al talloze andere wetenschappelijk publicaties op zijn naam heeft staan. 'De hypothese dat graancirkels worden gemaakt door deze ongeïdentificeerde lichtbollen is nu niet langer een hypothese, maar een wetenschappelijk bewezen feit, totdat iemand het tegendeel bewijst. Bovendien verheft het alle toekomstige discussies hierover naar een wetenschappelijk niveau'. " en dat is natuurlijk pure bullshit. Hij schrijft zelf een brief naar een tijdschrift, deze wordt geplaatst in de sectie 'Ingezonden brieven' en vervolgens doet-ie of dit bewijs is. Nee dus. Dat is het equivalent van een politieagent die een zakje cocaine in iemands jaszak stopt en 'm vervolgens arresteert op grond van drugsbezit.

Kortom, die Haselhoff is bij deze ontmaskerd als iemand die de verkeerde voorstelling van zaken geeft.

De andere links heb ik (nog) niet kritisch bekeken; misschien komend weekend. Morgen helaas naar een begrafenis

De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_11993542
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:11 schreef GHansV het volgende:

[..]

Toch blijven er een boel graancircels over die niet te verklaren zijn....
eigenlijk kan je het niet eens meer graancircels noemen, maar beter graankunstwerken.
Graan is ook misleidend, er zoijn zelfs van zulke construtie's op ijs gevonden, in andere velden en zelfs op steen, denk aan het andes gebergte waar de enorme figuren op de grond staan.

Denk eens aan magnetische velden binnen de graancircels die tot 10 keer verhoogd zijn, kristallen in het graan dat veranderd, isotopen die veranderen in het graan enz.

Dat kan een mens niet zomaar doen, daar is technologie voor nodig.
Technologie die wij nog niet zo heel lang bezitten en in sommige gevallen zelfs nog niet hebben.
Zeker zo'n 10 tot 20 jaar terug, of zelfs verder terug, tot in de 16de eeuw(de eerste documentatie's van graancircels).

Hoe verklaar je dat dan?

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_11998370
Laat ik je uit de droom helpen: het is mensenwerk, er zijn in de UK een aantal groepen actief die dit als een soort sport zien om de mooiste cirkels te maken, vergelijk ze maar met de graffiti die wereldwijd wordt gemaakt.

Aan de grote klok hangen kunnen ze niet, bang voor schade claims van boeren, al hebben ze wel de hoop ooit eens de waarheid te mogen vertellen.

Ze maken gebruik van pc's en GPS om in de winter maanden hun volgende cirkels uit te werken.

geloof je het niet, let op !!

Er komt in augustus van dit jaar een hele bijzondere in Engeland vlakbij de antenne mast in Sparsholt in Hampshire.

Een boodschap uit de cosmos!?

pi_12001933
mijn vraag bij graancircels blijft altijd: wat heeft een hoog ontwikkelde beschaving eraan om via artistieke symbolen of figuren te communiceren met ons? waarom landen ze niet gewoon midden in het centrum van Amsterdam en zeggen dan gedag?
als je er even over na denkt heeft het geen enkel echt nut, behalve het laten zien van: Kijk eens wat ik kan! en als die aliens idd zo zijn, dan wil ik ze nog geen eens ontmoeten, stelletje uitslovers :p

dus nee, ik hou het maar op mensenwerk.

Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 25 juli 2003 @ 02:12:52 #29
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_12001984
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 18:45 schreef DzjieDub het volgende:

[..]

Kortom, die Haselhoff is bij deze ontmaskerd als iemand die de verkeerde voorstelling van zaken geeft.

Je weet niet eens wie hij is
Wat voor achtergrond hij heeft en hoe hij tot zijn interesse/onderzoek is gekomen naar het graancirkelfenomeen.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 02:15:38 #30
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_12002021
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:09 schreef awesomedude het volgende:
Laat ik je uit de droom helpen: het is mensenwerk, er zijn in de UK een aantal groepen actief die dit als een soort sport zien om de mooiste cirkels te maken, vergelijk ze maar met de graffiti die wereldwijd wordt gemaakt.

Aan de grote klok hangen kunnen ze niet, bang voor schade claims van boeren, al hebben ze wel de hoop ooit eens de waarheid te mogen vertellen.

Ze maken gebruik van pc's en GPS om in de winter maanden hun volgende cirkels uit te werken.

Er komt in augustus van dit jaar een hele bijzondere in Engeland vlakbij de antenne mast in Sparsholt in Hampshire.

Met andere woorden een wereldwijd netwerk van graancirkelmakers?
Die zich al hebben opgericht eeuwen geleden? Een soort graancirkelmakersgilde?
Want je weet hopelijk wel dat de graancirkels geen jaren'80 verschijnsel is.
In de middeleeuwen verschenen er namelijk al de eerste graancirkels.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 02:21:41 #31
6941 APK
Factual, I think.
pi_12002076
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 02:12 schreef Nyrem het volgende:
Je weet niet eens wie hij is
Wat voor achtergrond hij heeft en hoe hij tot zijn interesse/onderzoek is gekomen naar het graancirkelfenomeen.
Ik ken ook slechts een Hasselhof uit Bay Watch.

Maar hij maakt wel een valide punt.
Een ingezonden brief is geen wetenschappelijke publicatie.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 25 juli 2003 @ 08:03:18 #32
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_12003236
Mensen moeten EINDELIJK eens de site van www.bltresearch.com doornemen dan hoeven ze niet meer zo kortzichtig te reageren mbt graancirkels.

Ik blijf deze elke keer geven, net zo lang tot... iemand het eindelijk heeft doorgenomen.

zondag 10 augustus 2003 @ 20:05:14 #33
55900 GM
vind ik dan toch
pi_12341308
Sommige dingen zijn inderdaad niet op een rationele manier te verklaren, de meesten echter wel. Theorieen die daaromheen gesponnen worden acht ik dan ook klinklare onzin.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  Moderator zondag 10 augustus 2003 @ 20:53:15 #34
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_12342238
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 08:03 schreef ParAlien het volgende:
Mensen moeten EINDELIJK eens de site van www.bltresearch.com doornemen dan hoeven ze niet meer zo kortzichtig te reageren mbt graancirkels.

Ik blijf deze elke keer geven, net zo lang tot... iemand het eindelijk heeft doorgenomen.

Reageer jou nu eens op die post van Dzjiebub ?? Want hij ontkracht hier dus toch wel duidelijk iets.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 10 augustus 2003 @ 21:16:47 #35
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_12342785
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Reageer jou nu eens op die post van Dzjiebub ?? Want hij ontkracht hier dus toch wel duidelijk iets.

WTF? Nog steeds die site niet gelezen?
pi_12345448
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:09 schreef awesomedude het volgende:

Het blijft een feit dat er vele te verklaren zijn, maar dat er nogsteeds best veel overblijven die niet te verklaren zijn...

Hoe krijgt een groep graancircelmakers het voor elkaar om niet natuurlijke isotopen in het graan te krijgen????
Hoe krijgt een groep graancircelmakers het voor elkaar om het magnetisch veld zoveel hoger te krijgen in de graancircel?
Hoe krijgen graancircelmakers het voor elkaar om celstructuren te veranderen?
Waarom geven de lakmoestesten dan verschillende uitslagen, bij "nep"graancircels zijn de lakmoes-testen normaal, bij sommige graancircels die niet te verklaren zijn geven de lakmoes-testen een totaal ander beeld....

Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt met het houtje touwtje princiepe........

Stel, sommige graancircels zijn idd door aliens gemaakt, waarom moet dat dan zijn om met ONS te comminuceren, waarom denkt de mens dat hij altijd het lichtende middelpunt van alles is en dat alles om de mens draait?
Wie weet zijn het wel wegwijzers ofzo.
Of alien graffity, gewoon baldagige alientieners

Misschien is het wel gewoon een heel erg vreemd natuurverschijnsel, of kunstzinnige konijnen.............
Ik weet het niet, ik vind ze prachtig en geniet er met volle teugen van, verder tja we zullen het wel zien, we zullen er op ten duur best wel achter komen wie die dingen dan wel gemaakt heeft.

Trouwens over graancircelmakers, was die groep er dan ook in het andes gebergte om daar de grote formatie's te maken die ons allen(hopelijk) bekend zijn....

We spreken hier niet over iets wat modern is, door de hele geschiedenis heen zie je dit soort dingen terugkomen, sinds de 16de eeuw zijn graancircels gedocumenteerd.....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 10 augustus 2003 @ 23:47:15 #37
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_12345792
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 23:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe krijgt een groep graancircelmakers het voor elkaar om niet natuurlijke isotopen in het graan te krijgen????

Nu zou ik graag weten wat de "niet natuurlijke isotopen" zijn.
Welke stof, met welke formule.

(ik quote misschien wat kort, maar ik vind natuurkunde en scheikunde interressant, dus zou je hier misschien wat meer over kunnen vertellen)

Edit:
gevonden,
http://www.execonn.com/cropcircles/isotopes.html

[Dit bericht is gewijzigd door Knarf op 10-08-2003 23:56]

Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 11 augustus 2003 @ 00:43:47 #38
63550 paradoks
tis allemaal wa
pi_12347160
Natuurlijk bestaan UFO's
Ik heb er zelf twee keer een gezien.. ze zagen er beiden anders uit. Wel blijft het voor mij nog steeds UFO - ongeidentificeerd.. hoe ongelofelijk de dingen die ik zag ook waren, er was geen manneke dat naar me zwaaide ofzo. Het lijkt me dus nog steeds mogelijk dat het gewoon optische illusies waren.. al moet ik zeggen, dat was dan wel verrekte knap.
Ondanks de sceptische houding die ik heb over mijn ufo's.. ik geloof wel dat we onmogelijk het intelligentste leven in dit heelal zijn. Man, we hebben pas sinds 100 jaar technologie!! dit is zo'n schijntje tegenover de paar miljard jaar dat dit heelal bestaat..
Er zijn twee soorten waarheid.. De oppervlakkige waarheid waarvan het tegendeel duidelijk onwaar is, en de diepgaande waarheid.. waarvan het tegendeel evenzeer waar is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')