Nu even een paar vragen aan de (hardcore, ska, etc.)punkers/punkrockers. Hoeveel albums moeten het in totaal worden, wat voor lijstjes willen jullie in kunnen sturen?
Een top 100 lijkt me persoonlijk het meest realistisch, eigenlijk. Lijstjes lijkt me een top 10 of een top 25 voldoende.
In een top 10 maximaal 2 albums van dezelfde artiest en in een top 25 maximaal 5.
Hoe denken jullie daarover?
Graag hier uw meningen, dan zet ik binnenkort de mogelijkheid tot insturen online.
quote:Dan vecht je dat maar in een topic uit.
Op donderdag 24 juli 2003 15:11 schreef _Etter_ het volgende:
krijg je natuurlijk ook weer de moeilijke bands als dillinger escape plan, the red chord enzo... is het nou metal of hardcore
Dus geen caliban, born from pain e.d. achtige metalcore.
quote:daar ben ik het dus niet mee eens, metalcore heeft veel meer invloeden uit de punk dan van iron maiden!
Op donderdag 24 juli 2003 15:13 schreef Coolgoza het volgende:
spreken we gewoon af, dat het wel gewoon hardcorepunk moet zijn.Dus geen caliban, born from pain e.d. achtige metalcore.
[Dit bericht is gewijzigd door _Etter_ op 24-07-2003 15:15]
quote:Ik had het alleen over de hardcore-sectie.
Op donderdag 24 juli 2003 15:14 schreef Seborik het volgende:
Nee, niet alleen hardcorepunk. Ook skapunk en punkrock enzo. Of bedoel je het als reactie op etter?
Want wat is eigenlijk Atari Teenage Riot, dat is zowel punk als gabber
'k Mijmer alweer weg bij de Kennedy's, Bobwire, IDG, Eitilop Pots, Dr. Tripper & the Soldiers of Acid, Pork Dukes, Rakketax......
Maar start eerst een Lijst
quote:mooi dan kan ik ook nog een lijsje maken (rustig maar... niet alleen mathcore maar ook emo en 'normale' punk
Op donderdag 24 juli 2003 15:16 schreef Seborik het volgende:
Nou, als er een beetje veel punk in zit, dan mag het wel wat mij betreft. Atari Teenage Riot dus wel. Ik denk dat het het beste is dat wanneer je een album hebt waarover je twijfelt, je dat gewoon even in het topic zet waar anderen hun oordeel erover kunnen laten horen.
alle bands die jullie noemen ken ik niet....
en ik dacht dat ik wist wat punk was....
offspring??? greenday??? shandon??? dropkick murphys???
the exploited??? sex pistols??? blink 182??? sum 41???
heideroosjes??? I Against I??? vandals"??? Weezer???
is dat allemaal punkig genoeg???
quote:...daar komt de grunge alweer
Op donderdag 24 juli 2003 15:31 schreef bouwvakker666 het volgende:
nirvana???
Nee voor mij is nr 1 Reel Big Fish
quote:Tuurlijk is dat ook punk. Alleen is dat wat bekender en makkelijker in het gehoor liggend. Hoewel, Weezer? Rest wel.
Op donderdag 24 juli 2003 15:30 schreef bouwvakker666 het volgende:
wat is punk.....alle bands die jullie noemen ken ik niet....
en ik dacht dat ik wist wat punk was....offspring??? greenday??? shandon??? dropkick murphys???
the exploited??? sex pistols??? blink 182??? sum 41???
heideroosjes??? I Against I??? vandals"??? Weezer???
is dat allemaal punkig genoeg???
En gaat het nou om albums, of om bands?
quote:Nee, geen Nirvana.
Op donderdag 24 juli 2003 15:31 schreef bouwvakker666 het volgende:
nirvana???
quote:Het gaat echt om albums. Dat zal ook blijken uit het formulier dat je in moet vullen.
Op donderdag 24 juli 2003 15:39 schreef Tomek het volgende:
ik denk dat iedereen gewoon een top10 in moet sturen, en idd maximaal 2 keer dezelfde band per top10.En gaat het nou om albums, of om bands?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 24-07-2003 15:41]
quote:ben ik het mee eens, anders staat straks nirvana op 1, pearl jam op 2 en weezer op 3 in een punk lijst!
Op donderdag 24 juli 2003 15:39 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, geen Nirvana.
quote:Owkee, nou wat mij betreft kunnen we beginnen
Op donderdag 24 juli 2003 15:40 schreef Seborik het volgende:[..]
Het gaat echt om albums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |