Toen ik de oudste van de twee een hand op een borst van haar zag leggen werd ik witheet van woede, en gooide zo'n rubberen opblaasband naar het groepje. Deze kwam precies in die grote klotemarokkaan z'n knieholte terecht, waardoor hij met een smak op de tegels klapte
De rest verloor meteen de belangstelling voor m'n vriendin en gingen achter mij aan, maar ik was al aan de andere kant het bad uitgekropen.
De drie overgebleven knaapjes renden naar me toe, de grootste lag met een gezicht vol bloed nog aan de rand van het water, voor de voeten van mijn inmiddels hysterisch gillende vriendin...
Ik heb ooit in een ver verleden aan taekwondo gedaan (ik ben nooit verder gekomen dan de blauwe band) en op zo'n gladde zwembadvloer is het ook niet alles, maar beter dan nix.....
De oudste van de drie (in elk geval de grootste) liep voorop, en met een welgemikte draaitrap lag hij ook op de grond. De jongste twee wisten niet goed meer wat ze moesten doen, en werden vlak daarna door de badmeesters vastgehouden en meegenomen, evenals de jongen die ik een trap had gegeven...
De politie was inmiddels ook al ter plaatse, en alle vier, ook de jongen die gewond langs de rand lag, werden door hun meegenomen.
Eind goed, al goed, hoewel ons zwemplezier tot onder het vriespunt was gedaald, en mijn vriendin zo snel mogelijk wegwilde....
Ik ben blij dat ik de grootste 2 klotemarokkanen heb kunnen vloeren waardoor de andere twee niets meer durfden, maar WAAROM MOET MIJN DAGJE UIT DOOR DIT SOORT UITSCHOT WORDEN VERGALD???
Ik kan me hier zo kwaad over maken. Bah bah bah bah!
Klinkt het betuttelend als ik me toch afvraag of je goed gehandeld hebt? Daarmee bedoel ik dezelfde 'agressie' die de 2 AH medewerkers gebruikt hebben? Misschien was minder 'geweld' ook al prima. (dus niet gelijk troep gooien, maar eerst vragen of ze ermee kunnen kappen, doen ze dat niet, DAN pas actie ondernemen)
En uiteraard personeel inschakelen om evt. te helpen.
[Dit bericht is gewijzigd door michiel- op 24-07-2003 13:01]
quote:Vergald? Je hebt een goede daad gedaan man
Op donderdag 24 juli 2003 12:57 schreef thumper het volgende:
Ik ben blij dat ik de grootste 2 klotemarokkanen heb kunnen vloeren waardoor de andere twee niets meer durfden, maar WAAROM MOET MIJN DAGJE UIT DOOR DIT SOORT UITSCHOT WORDEN VERGALD???
En ik denk dat je dat eigenlijk even wilde melden. Je bent stoer
quote:En terecht in dit soort situaties.
Op donderdag 24 juli 2003 13:01 schreef L.Denninger het volgende:
Wat ben jij een aggressief ventje zeg !
Moet je altijd alles maar pikken dan tegenwoordig??
Goed opgelost Thumper
dat er nog veel mensen zoals jou mogen volgen
ik zou psies hetzelfde gedaan hebben, ook al zou die achterwaartse trap een beetje moeilijk worden voor mij
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 24-07-2003 13:06]
quote:Denk je dat die jongens luisteren als je vraagt "Uhm meneer zou u alstublieft uw hand van mijn vriendins borst afwillen halen?"
Op donderdag 24 juli 2003 13:01 schreef michiel- het volgende:
Damn, flinke actie ...Klinkt het betuttelend als ik me toch afvraag of je goed gehandeld hebt? Daarmee bedoel ik dezelfde 'agressie' die de 2 AH medewerkers gebruikt hebben? Misschien was minder 'geweld' ook al prima. (dus niet gelijk troep gooien, maar eerst vragen of ze ermee kunnen kappen, doen ze dat niet, DAN pas actie ondernemen)
Ben alleen verbaasd dat je nog niet bent aangeklaagd voor mishandeling ofzo.
Als ik groot en sterk zou zijn geweest dan zou ik zelf ook wat vaker een paar irri's in elkaar trappen.
quote:Jij krijgt ongetwijfeld ook een rode waas voor ogen als iemand aan je vriend/vriendin zit. En daarnaast ze zijn al way te ver gegaan, ze zaten namelijk aan zijn vriendin, ze hebben maar met hun poten van je af te blijven, tuig is het.
Klinkt het betuttelend als ik me toch afvraag of je goed gehandeld hebt? Daarmee bedoel ik dezelfde 'agressie' die de 2 AH medewerkers gebruikt hebben? Misschien was minder 'geweld' ook al prima. (dus niet gelijk troep gooien, maar eerst vragen of ze ermee kunnen kappen, doen ze dat niet, DAN pas actie ondernemen)En uiteraard personeel inschakelen om evt. te helpen.
quote:Moet je altijd maar eigen rechtertje spelen tegenwoordig?
Op donderdag 24 juli 2003 13:02 schreef HeatWave het volgende:[..]
En terecht in dit soort situaties.
quote:ik vind het wel een zeer geslaagde dag als je 2 marrokanen vloert
WAAROM MOET MIJN DAGJE UIT DOOR DIT SOORT UITSCHOT WORDEN VERGALD???
je mag blij wezen dat de politie er bij is geweest, ik heb een keer meegemaakt dat het zwembad weigerde om de politie erbij te halen omdat ze het niet zo erg vonden
totdat we eisden dat de politie erbij kwam en anders alle badgasten niet naar buiten laten (deur tegenhouden)
[Dit bericht is gewijzigd door Scatty op 24-07-2003 13:05]
quote:precies zelfde reactie die ik zou hebben als ik iemand zag in breken in onze auto, of als ik zo'n smeerlap in mijn huis betrapte.
Op donderdag 24 juli 2003 13:03 schreef ToBe het volgende:[..]
Jij krijgt ongetwijfeld ook een rode waas voor ogen als iemand aan je vriend/vriendin zit. En daarnaast ze zijn al way te ver gegaan, ze zaten namelijk aan zijn vriendin, ze hebben maar met hun poten van je af te blijven, tuig is het.
quote:Ga een boomknuffelen!
Damn, flinke actie ...Klinkt het betuttelend als ik me toch afvraag of je goed gehandeld hebt? Daarmee bedoel ik dezelfde 'agressie' die de 2 AH medewerkers gebruikt hebben? Misschien was minder 'geweld' ook al prima. (dus niet gelijk troep gooien, maar eerst vragen of ze ermee kunnen kappen, doen ze dat niet, DAN pas actie ondernemen)
quote:Weet ik niet, ik zou gelijk stoppen als het me gevraagd werd.
Op donderdag 24 juli 2003 13:02 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Denk je dat die jongens luisteren als je vraagt "Uhm meneer zou u alstublieft uw hand van mijn vriendins borst afwillen halen?"
quote:IDD Michiel, neem de volgende keer de andere kleur pil en keer terug in THE REAL WORLD.
Op donderdag 24 juli 2003 13:02 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Denk je dat die jongens luisteren als je vraagt "Uhm meneer zou u alstublieft uw hand van mijn vriendins borst afwillen halen?"
quote:sorrie maar wil je alstjeblieft ophouden met mijn vriendin onzedelijk te betasten?
hij heeft wel juist gehandelt,met dit soort dingen gelijk actie ondernemen en helemaal niks vragen.
quote:Misschien niet handig van je om geweld uit te lokken, maar zeker op het moment dat ze je vriendin gaan betasten heel begrijpelijk. Daarna heb je weinig keus meer over en mag je eigenlijk blij zijn dat ze dachten het met hun driëen op te kunnen lossen ipv nog even rond te bellen voor versterkingen.
De enige oplossing die ik zie is het Nederlans strafsysteem zo aanpassen dat het wel geschikt is als afschrikking. Dat heeft ook nadelen, maar in tegenstelling tot de cultuur die die jongens binnenshuis meekrijgen is dat iets waar de Staat wel vat op kan krijgen.
quote:Jammer genoeg had ik hetzeldfe verwacht in het verhaal....beetje jammer dat het zover moet komen, dat ik verwacht dat het slachtoffer aangeklaagd wordt.
Op donderdag 24 juli 2003 13:03 schreef LaTiNo het volgende:Ben alleen verbaasd dat je nog niet bent aangeklaagd voor mishandeling ofzo.
Als ik groot en sterk zou zijn geweest dan zou ik zelf ook wat vaker een paar irri's in elkaar trappen.
Op hoop van beter tijden!
quote:Je vriendin bleef gewoon liggen???? Niet eens een flinke schop of mep gegeven? Zou eens iemand bij mij moeten proberen.. die overleefd dat niet! Of het nou Marokkanen zijn of niet, ze moeten gewoon van anderen afblijven!
Op donderdag 24 juli 2003 12:57 schreef thumper het volgende:Toen ik de oudste van de twee een hand op een borst van haar zag leggen werd ik witheet van woede
quote:Moet ie het dan maar allemaal aanzien dan
Ik moet ook maar is op een vechtsport gaan
quote:Met alle respect, maar kun je je hoofd misschien nog iets dieper in het zand steken.....
Klinkt het betuttelend als ik me toch afvraag of je goed gehandeld hebt? Daarmee bedoel ik dezelfde 'agressie' die de 2 AH medewerkers gebruikt hebben? Misschien was minder 'geweld' ook al prima. (dus niet gelijk troep gooien, maar eerst vragen of ze ermee kunnen kappen, doen ze dat niet, DAN pas actie ondernemen)
voor de TS: Hulde, maar ik hoop voor je dat je nu niet een aanklacht wegens mishandeling aan je broek krijgt.Mocht dat toch zo zijn, dan is er vast nog wel een Prins die je boete wil betalen, of anders houden we hier een inzameling..
Een Toegangsverbod van 1 jaar en een afspraak bij Buro HALT is onze manier van werken
Er iets van zeggen heeft toch geen zin, dus je hebt naar mijn mening goed gehandeld
quote:Near the road is a sign:
Op donderdag 24 juli 2003 13:04 schreef michiel- het volgende:[..]
Weet ik niet, ik zou gelijk stoppen als het me gevraagd werd.
code:=================
| Please do not |
| feed the |
| trolls |
=================
|
|
|
Maar we blijven zeggen het is maar een klein groepje die het voor de rest verpest.
Daar wordt je toch niet goed van
That's a first, heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt, Marokkanen die donkere vrouwen lastigvallen.
Maar goed, there is a first time for everything
quote:Ja mee eens, ik weet niet hoe ik zou handelen in zo'n situatie, zoiets moet je eigenlijk meemaken om te weten hoe je reageert. (liever niet natuurlijk)
Op donderdag 24 juli 2003 13:03 schreef ToBe het volgende:[..]
Jij krijgt ongetwijfeld ook een rode waas voor ogen als iemand aan je vriend/vriendin zit. En daarnaast ze zijn al way te ver gegaan, ze zaten namelijk aan zijn vriendin, ze hebben maar met hun poten van je af te blijven, tuig is het.
Tja, ik heb geen taekwondo-lessen gehad en die gasten waren met z'n vieren. Ik denk als je ruzie zoekt met die gasten zij ook een waas voor hun ogen krijgen.
quote:huilie!
Op donderdag 24 juli 2003 13:04 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Ga een boomknuffelen!
quote:Fok! Knokploeg!
Op donderdag 24 juli 2003 13:07 schreef _The_General_ het volgende:
hoop alleen dat die jongens je naam niet hebben opgevangen ergens of zo, staan ze morgen met hun scootertjes voor de deur. maarja dan waarschuw je de fokkers maar komen we wel ff
quote:Wie jankt er nou?
Op donderdag 24 juli 2003 13:08 schreef michiel- het volgende:[..]
huilie!
quote:inderdaad
Op donderdag 24 juli 2003 13:06 schreef Labtech het volgende:[..]
Met alle respect, maar kun je je hoofd misschien nog iets dieper in het zand steken.....
voor de TS: Hulde, maar ik hoop voor je dat je nu niet een aanklacht wegens mishandeling aan je broek krijgt.Mocht dat toch zo zijn, dan is er vast nog wel een Prins die je boete wil betalen, of anders houden we hier een inzameling..
stelletje kutleiers!
t leven wordt al genoeg verziekt
[Dit bericht is gewijzigd door agnestor op 24-07-2003 13:09]
quote:Dat was nou ook het eerste waar ik aan dacht ja. Als ik haar was geweest (chirurgisch mogelijk) dna had ik ze een rotschop verkocht!
Op donderdag 24 juli 2003 13:05 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Je vriendin bleef gewoon liggen???? Niet eens een flinke schop of mep gegeven? Zou eens iemand bij mij moeten proberen.. die overleefd dat niet! Of het nou Marokkanen zijn of niet, ze moeten gewoon van anderen afblijven!
quote:Is onzin ik had een indische vriendin en die werdt ook door die kut marokanen lastig gevallen kapot schuppen
Op donderdag 24 juli 2003 13:07 schreef HassieBassie het volgende:
Opvallend trouwens, je vriendin is niet blank toch?That's a first, heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt, Marokkanen die donkere vrouwen lastigvallen.
quote:Neeheeeee !
Op donderdag 24 juli 2003 13:02 schreef HeatWave het volgende:[..]
En terecht in dit soort situaties.
quote:* Doopy-X- is zelf totaal niet aggresief maar als mij zoiets zou overkomen, zou het zwembad rood gekleurd zijn.
Waar halen ze het gore lef vandaan om met hun vieze poten aan z'n vriendin te zitten?
een ding je hebt het goed gedaan...
mag ik niet te hard zeggen want dan word je weer uitgemaakt voor racist..}:O'en zijn dat
terwijl ik hetzelfde zou doen met een nederlander
hopelijk heeft je rel met je vriendin hier geen deuk door op gelopen...
van de week een vrij heftige vechtparij hier in het zwembad en jawel ook onze noord afrikaanse vrienden waren hierbij betrokken .
sorry maar ik word ondertussen doodziek van dit volk
dan maar een racist want alleen linkse klootviolen houden ze nog de handen boven het hoofd van ze hebben het zo moeilijk ..
ik ben geen racist maar mentalist
. hun mentaliteit is gewoon verschrikkelijk.erger uitschot bestaat er niet...op een enkele uitzondering na ....van de 10 zijn er zeker 6 raddraaiers..
nee het zijn geen gasten meer maar dat wil niet zeggen dat ze alles kunnen doen en meneer agent laat ze na een uurtje weer lopen
excuses voor dit volk hoef je echt niet te maken...want een marokaan in marokko zegt de slechten zitten bij jullie...
het word ze met de paplepel ingegoten ...diverse dingen hier in de buurt meegemaakt ventjes van 5 tot elf jaar worden op dieven pad uitgestuurd. de ouders zeggen geef maar een grote bek dan wordenz e wel bang
laatst in de snackbar een marokaan van in de 20 staat een meisje af te blaffen en weet ik al nietw at
zeg er wat van het enige wat zon jong kan zeggen is ik jou doodmaken
.
word er doodziek van
aanpassen kunnen ze niet ..zelfs apen doen dit nog beter
quote:Inderdaad, en als ze konden hadden ze jou helemaal verrot geschopt, dus maar goed ook dat je hun eens ff goed onder handen genomen hebt!
Op donderdag 24 juli 2003 13:09 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
* Doopy-X- is zelf totaal niet aggresief maar als mij zoiets zou overkomen, zou het zwembad rood gekleurd zijn.
Waar halen ze het gore lef vandaan om met hun vieze poten aan z'n vriendin te zitten?
quote:Ik om jou, zo aandoenlijk ben je.
Op donderdag 24 juli 2003 13:08 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Wie jankt er nou?
quote:Dat jij nog nooit van een meisje hebt gehouden is iets anders..
Als ik iemand aan de borsten van mn vriendin zie zitten word ik ook_gek..
quote:Allemaal racisten die Marokkanen :p
Op donderdag 24 juli 2003 13:07 schreef HassieBassie het volgende:
Opvallend trouwens, je vriendin is niet blank toch?That's a first, heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt, Marokkanen die donkere vrouwen lastigvallen.
En kun je tenminste wat respect opbrengen voor alle niet-opvallende Marokkaanse zwemmers die er heus wel zijn maar gewoonweg niet opvallen omdat zij niemand lastvallen in tegenstelling tot deze holle vaten met wie jij werd geconfronteerd? Onderscheid alsjeblieft, thumper. Onderscheid.
Sorry voor het "opgeheven vingertje", ik bevond me niet in jouw situatie en ik was ook zeker ballistic gegaan als ze iemand lastig hadden gevallen waar ik om geef, maar je post druipt af van generalisatie. Assholes heb je nou eenmaal overal. Marokkaanse, maar ook binnen alle andere nationaliteiten en etnische groepen.
Dank u.
quote:het is inderdaad erg de laatste tijd. al mag je dat niet te hard zeggen.
Op donderdag 24 juli 2003 13:09 schreef Whiteshark het volgende:
kom eens gezellig langs in gouda om te zwemmen . is exact hetzelfdeeen ding je hebt het goed gedaan...
mag ik niet te hard zeggen want dan word je weer uitgemaakt voor racist..}:O'en zijn dat
terwijl ik hetzelfde zou doen met een nederlander
hopelijk heeft je rel met je vriendin hier geen deuk door op gelopen...
van de week een vrij heftige vechtparij hier in het zwembad en jawel ook onze noord afrikaanse vrienden waren hierbij betrokken .
sorry maar ik word ondertussen doodziek van dit volk
dan maar een racist want alleen linkse klootviolen houden ze nog de handen boven het hoofd van ze hebben het zo moeilijk ..
ik ben geen racist maar mentalist
. hun mentaliteit is gewoon verschrikkelijk.erger uitschot bestaat er niet...op een enkele uitzondering na ....van de 10 zijn er zeker 6 raddraaiers..
nee het zijn geen gasten meer maar dat wil niet zeggen dat ze alles kunnen doen en meneer agent laat ze na een uurtje weer lopenexcuses voor dit volk hoef je echt niet te maken...want een marokaan in marokko zegt de slechten zitten bij jullie...
het word ze met de paplepel ingegoten ...diverse dingen hier in de buurt meegemaakt ventjes van 5 tot elf jaar worden op dieven pad uitgestuurd. de ouders zeggen geef maar een grote bek dan wordenz e wel bang
laatst in de snackbar een marokaan van in de 20 staat een meisje af te blaffen en weet ik al nietw at
zeg er wat van het enige wat zon jong kan zeggen is ik jou doodmaken
.
word er doodziek van
aanpassen kunnen ze niet ..zelfs apen doen dit nog beter
we hadden pas op fok in een ander topic een onderzoekje gedaan naar de hoeveelheid lichtgetinte in de persoonsomschrijvingen van opsporing verzocht en we kwamen uit op 80%
dat zet je toch aan het denken. hoewel er genoeg blanken criminelen zijn hoor
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef RaveNation het volgende:[..]
Allemaal racisten die Marokkanen :p
quote:
Gisterenmiddag ben ik met mijn vriendin gaan zwemmen in het plaatselijke zwembad.
Het was heel leuk & gezellig, totdat er een groepje noord-afrikaanse jongens (vier jongens, ik schat tussen de 14 en 22) hardop opmerkingen naar mijn vriendin maakten over haar borsten en billen
Ik had het eerst niet in de gaten, totdat ik het groepje rond de ligstoel waar mijn vriendin lag zag klieren; ikzelf lag nog in het water.Toen ik de oudste van de twee een hand op een borst van haar zag leggen werd ik witheet van woede, en gooide zo'n rubberen opblaasband naar het groepje. Deze kwam precies in die grote klotemarokkaan z'n knieholte terecht, waardoor hij met een smak op de tegels klapte
De rest verloor meteen de belangstelling voor m'n vriendin en gingen achter mij aan, maar ik was al aan de andere kant het bad uitgekropen.
De drie overgebleven knaapjes renden naar me toe, de grootste lag met een gezicht vol bloed nog aan de rand van het water, voor de voeten van mijn inmiddels hysterisch gillende vriendin...Ik heb ooit in een ver verleden aan taekwondo gedaan (ik ben nooit verder gekomen dan de blauwe band) en op zo'n gladde zwembadvloer is het ook niet alles, maar beter dan nix.....
De oudste van de drie (in elk geval de grootste) liep voorop, en met een welgemikte draaitrap lag hij ook op de grond. De jongste twee wisten niet goed meer wat ze moesten doen, en werden vlak daarna door de badmeesters vastgehouden en meegenomen, evenals de jongen die ik een trap had gegeven...
De politie was inmiddels ook al ter plaatse, en alle vier, ook de jongen die gewond langs de rand lag, werden door hun meegenomen.Eind goed, al goed, hoewel ons zwemplezier tot onder het vriespunt was gedaald, en mijn vriendin zo snel mogelijk wegwilde....
held
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef motown het volgende:
Okay, je nam het terecht op voor je vriendin. Maar had je de badmeesters er niet beter wat sneller bij kunnen halen? Of is het zo'n zwembad waar het personeel nooit te vinden is als je die uitgerekend nodig hebt?En kun je tenminste wat respect opbrengen voor alle niet-opvallende Marokkaanse zwemmers die er heus wel zijn maar gewoonweg niet opvallen omdat zij niemand lastvallen in tegenstelling tot deze holle vaten met wie jij werd geconfronteerd? Onderscheid alsjeblieft, thumper. Onderscheid.
hebben ze zoveel respect voor anderen dan ?
haal die kop nu eens uit het zand
het maakt niet uit als er een marokaan ruzie met je heeft dan zullenz e altijd die marokaan helpen want het is 4 handen op een buikSorry voor het "opgeheven vingertje", ik bevond me niet in jouw situatie en ik was ook zeker ballistic gegaan als ze iemand lastig hadden gevallen waar ik om geef, maar je post druipt af van generalisatie. Assholes heb je nou eenmaal overal. Marokkaanse, maar ook binnen alle andere nationaliteiten en etnische groepen.
Dank u.
Ik vind het een gedurfde actie van TS, zelf echter zou ik het lef niet hebben om 4 mensen op die manier aan te pakken.
Verder was mijn vraag of het in de eerste plaats niet mondeling had gekund. Nou, gezien de reacties is dit een "nee"....
quote:
Okay, je nam het terecht op voor je vriendin. Maar had je de badmeesters er niet beter wat sneller bij kunnen halen? Of is het zo'n zwembad waar het personeel nooit te vinden is als je die uitgerekend nodig hebt?En kun je tenminste wat respect opbrengen voor alle niet-opvallende Marokkaanse zwemmers die er heus wel zijn maar gewoonweg niet opvallen omdat zij niemand lastvallen in tegenstelling tot deze holle vaten met wie jij werd geconfronteerd? Onderscheid alsjeblieft, thumper. Onderscheid.
Sorry voor het "opgeheven vingertje", ik bevond me niet in jouw situatie en ik was ook zeker ballistic gegaan als ze iemand lastig hadden gevallen waar ik om geef, maar je post druipt af van generalisatie. Assholes heb je nou eenmaal overal. Marokkaanse, maar ook binnen alle andere nationaliteiten en etnische groepen.
Dank u.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:04 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Ga een boomknuffelen!
quote:Handelt de politie een goed, krijg je weer gezeik...
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom niet de topicstarter maar de andere jongens afgevoerd werden ?
Die andere jongens hadden je nog niet eens aangeraakt of jij begint al met schoppen. En dan worden die andere gasten meegenomen en jij niet
quote:ach lijkt me dat je die echt niet nodig hebt als zoiets gebeurd, dan draai je toch gewoon ff helemaal door
Op donderdag 24 juli 2003 13:06 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ik moet ook maar is op een vechtsport gaan
quote:Dit hoeft niet altijd herhaald te worden, iedereen weet dat er ook veel goeie marokkanen zijn......
Dank u.
Dit is echter een zuiver geval van KUT-marokkanen
quote:Ach ja het zijn altijd de Marokkanen of Turken die lastig zijn, van andere nationaliteiten hoor je nooit wat van, spanjaarden, italianen, amerikanen, fransen, belgen, die kunnen zich tenminste aanpassen je hoort er nooit wat van, het zijn altijd de marokkanen of turken die alles naar de klote helpen.!!!
Dank u.
quote:Misschien een hint voor de politiek......................
Op donderdag 24 juli 2003 13:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Snelste topic ooit.
quote:je zal mij nooit horen ontkennen dat er onder nederlanders geen afvalbakken zitten ..en waarom noemt iedereen het lichtgetinte mensen sinds wanneer is marokaan een scheldwoord ????????of antiliaan
[b]Op donderdag 24 juli 2003 13:12 schreef _The_General_ hetdat zet je toch aan het denken. hoewel er genoeg blanken criminelen zijn hoor
quote:Nope, dat was deel 60 van de mb topics
Op donderdag 24 juli 2003 13:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Snelste topic ooit.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:14 schreef RaveNation het volgende:[..]
Ach ja het zijn altijd de Marokkanen of Turken die lastig zijn, van andere nationaliteiten hoor je nooit wat van, spanjaarden, italianen, amerikanen, fransen, belgen, die kunnen zich tenminste aanpassen je hoort er nooit wat van, het zijn altijd de marokkanen of turken die alles naar de klote helpen.!!!
quote:Die andere gasten worden dan ook niet meegenomen op verdenking van geweldpleging, maar op aanranding (en daar zijn ongetwijfeld getuigen voor geweest). Ze kunnen idd makkelijk een aanklacht tegen Thumper indienen voor geweld, en als het goed is (en dus wat ik hoop) wordt die aanklacht als onontvankelijk beschouwd door de rechter, gegeven de omstandigheden.
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom niet de topicstarter maar de andere jongens afgevoerd werden ?
Die andere jongens hadden je nog niet eens aangeraakt of jij begint al met schoppen. En dan worden die andere gasten meegenomen en jij niet
quote:Neej, maar 't is gewoon zo
Op donderdag 24 juli 2003 13:15 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Laat me raden, jij hebt op Femke Halsema gestemd
[Dit bericht is gewijzigd door RaveNation op 24-07-2003 13:17]
(vrouwen vonden het overigens op dat moment niet erg dat ik tussen ze in ging zitten en mij voordeed als)
Kwam ik even later buiten staan ze daar met 8 man mij op te wachten.
Ik uh tja wat nu, toen via de achterdeur weggegaan ik bedoel 8 man dat schiet niet op. uiteindelijk zagen 2 dat ik wegging en tevens die 2 vrouwen. toch maar de vrouwen naar binnen gestuurd en wat klapjes op gevangen ik bedoel beter ik dan zij. Zij veilig weg badmeester + politie erbij, ik met een paar blauwe plekjes en meteen een aantal vriendinnen erbij.
quote:Je leest dan kennelijk uiterst selectief.
Op donderdag 24 juli 2003 13:17 schreef RaveNation het volgende:[..]
Neej, maar 't is gewoon zo
Dootzoek het nieuws archiev van fok! maar eens, kijken hoeveel misdaden je tegenkomt die door hun zijn gepleegd, nog meer dan door Nederlanders
quote:Ha, subtiel hoor.
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Dat jij nog nooit van een meisje hebt gehouden is iets anders..
quote:Nee man, ik kan je ook vertellen dan 80% van de Nederlandse gevangenen in Nederland allochtoon zijn!, zoek maar eens op google
Op donderdag 24 juli 2003 13:18 schreef drenth het volgende:[..]
Je leest dan kennelijk uiterst selectief.
[Dit bericht is gewijzigd door De-Boswachter op 24-07-2003 13:21]
quote:kom op zeg wanneer word JIJ nu eens wakker
quote:bravo! maar heb je nog geneukt ofniet?
Op donderdag 24 juli 2003 13:17 schreef killer_mac het volgende:
Ook een keer meegemaakt,
maar dan gebeurde het bij vrouwen die ik niet kende,
dus ik ging tussen ze in zitten, heb gezegd dat ik van beide de vriend was.
Komen ze "he man we krijgen je nog wel we gaan je meppen"
ikke tuurlijk wanneer jij wilt.(vrouwen vonden het overigens op dat moment niet erg dat ik tussen ze in ging zitten en mij voordeed als)
Kwam ik even later buiten staan ze daar met 8 man mij op te wachten.
Ik uh tja wat nu, toen via de achterdeur weggegaan ik bedoel 8 man dat schiet niet op. uiteindelijk zagen 2 dat ik wegging en tevens die 2 vrouwen. toch maar de vrouwen naar binnen gestuurd en wat klapjes op gevangen ik bedoel beter ik dan zij. Zij veilig weg badmeester + politie erbij, ik met een paar blauwe plekjes en meteen een aantal vriendinnen erbij.
etc ... etc ...
zouden die vier eikels uit openingspost behoren tot die zeer kleine groep on tour die het overal verneuken??
maare ... goeie actie ts ...
ik hoop dat je binnenkort niet de hele familie op de stoep hebt staan...
quote:Zo, uitgekotst ?
Op donderdag 24 juli 2003 13:21 schreef Whiteshark het volgende:[..]
kom op zeg wanneer word JIJ nu eens wakker
struisvogeltjes hebben we al genoeg in de politiek die hebben er geen last van...
woon je soms in aerdenhout ofzo in een veilige villa ??
net als de heren en dames uit de politiek
neem die rossenmuller die kneus van groen links die had er geen last van schoonfam is die fam van c&a heeft een leuk huisje in frankrijk....
die bleef ook maar roepen haal ze maar naar binnen
makkelijk gezegd dan
ik ben geen racist maar het word tijd dat er nu iets aan gedaan word
eerst deze probs oplossend an de volgende groep naar binnen
Ik mn tas gepakt, tegen mn vriendin gezegd, pak een stoel we gaan er gezellig bij zitten. 20 seconden toen waren ze allemaal weg
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 24-07-2003 13:23]
quote:Ja, maar dan blijft de reply van Bleu-Eyes geldig, ik zou het ook logische hebben gevonden als zowel TS als die marokanen opgepakt zouden worden, of in ieder geval naar een politiebureau waren gebracht. Heeft TS trouwens een aanklacht ingediend?
Op donderdag 24 juli 2003 13:16 schreef Litpho het volgende:[..]
Die andere gasten worden dan ook niet meegenomen op verdenking van geweldpleging, maar op aanranding (en daar zijn ongetwijfeld getuigen voor geweest). Ze kunnen idd makkelijk een aanklacht tegen Thumper indienen voor geweld, en als het goed is (en dus wat ik hoop) wordt die aanklacht als onontvankelijk beschouwd door de rechter, gegeven de omstandigheden.
quote:Het zijn uitzonderingen, zie je dat dan niet
Op donderdag 24 juli 2003 13:22 schreef realist_ik het volgende:
zouden die vier eikels uit openingspost behoren tot die zeer kleine groep on tour die het overal verneuken??maare ... goeie actie ts ...
Ik zal even reageren op bovenstaande reakties in een nieuwe post, zodat jullie weten dat ik er nog ben
quote:tip voor jou, ga eens lezen op www.opsporingverzocht.nl en dan kijk je bij hoeveel zaken er staat lichtgetint of donkere huidskleur. ik zweer het je bij 80%.
het is een feit dat de nederlandse onderwereld overgenomen is door antillianen, joegoslaven, polen etc
en wat die #*$% Marokkanen betreft....hmmm...laat ik m'n mond maar houden.
quote:dan mag ie me bellen.....
etc ... etc ...
zouden die vier eikels uit openingspost behoren tot die zeer kleine groep on tour die het overal verneuken??maare ... goeie actie ts ...
quote:welke negers?
Op donderdag 24 juli 2003 13:25 schreef ne0n het volgende:
vieze negers kunne nergens afblijve gvdmme
verkeerd topic??
quote:Nee
Op donderdag 24 juli 2003 13:21 schreef dr.dunno het volgende:[..]
bravo! maar heb je nog geneukt ofniet?
Ik hoop alleen niet dat ze dit al te persoonlijk opvatten en idd al hun neven en ooms erbij gaan halen ( dat zijn er meestal nogal wat ).
quote:lol
Op donderdag 24 juli 2003 13:26 schreef realist_ik het volgende:[..]
welke negers?
verkeerd topic??
quote:Mwah, logisch gezien kan ik me deze situatie ook wel voorstellen. Het zou idd wel eerlijker geweest zijn, maar ja, de wet en eerlijk...
Op donderdag 24 juli 2003 13:23 schreef Libris het volgende:
Ja, maar dan blijft de reply van Blue-Eyes geldig, ik zou het ook logische hebben gevonden als zowel TS als die marokanen opgepakt zouden worden, of in ieder geval naar een politiebureau waren gebracht. Heeft TS trouwens een aanklacht ingediend?
quote:nee weinig last van die gasten zeker..
Op donderdag 24 juli 2003 13:22 schreef drenth het volgende:[..]
Zo, uitgekotst ?
quote:Van de Rosenmollers ? Niet tot nauwelijks idd. Maar onze villa's staan dan ook een paar honderd meter vanelkaar vandaan.
Op donderdag 24 juli 2003 13:27 schreef Whiteshark het volgende:[..]
nee weinig last van die gasten zeker..
quote:Laat de politie de ouders er maar bij halen.
Op donderdag 24 juli 2003 13:26 schreef nuffniet het volgende:
Lef man ! Goed gedaan !Ik hoop alleen niet dat ze dit al te persoonlijk opvatten en idd al hun neven en ooms erbij gaan halen ( dat zijn er meestal nogal wat ).
quote:Maar is dat een reden om racistisch te worden? Ik vind van niet. Ik weet niet wat de straffen voor aanranding zijn. Als deze te laag zijn moeten ze verhoogd worden. Net als alle andere straffen in Nederland. Kappen met gedogen (ook softdrugs, maak het gewoon legaal) en zorg voor duidelijkheid. Breng in de media wat er gebeurt met verdachten. Laat aan iedereen weten dat het niet getolereerd wordt, onafhankelijk van de achtergrond van de daders, Antilianen, Polen, Marokanen of Nederlanders
Op donderdag 24 juli 2003 13:24 schreef _The_General_ het volgende:[..]
tip voor jou, ga eens lezen op www.opsporingverzocht.nl en dan kijk je bij hoeveel zaken er staat lichtgetint of donkere huidskleur. ik zweer het je bij 80%.
het is een feit dat de nederlandse onderwereld overgenomen is door antillianen, joegoslaven, polen etc
quote:zandnegers
Op donderdag 24 juli 2003 13:26 schreef realist_ik het volgende:[..]
welke negers?
quote:dacht ik al
Op donderdag 24 juli 2003 13:28 schreef drenth het volgende:[..]
Van de Rosenmollers ? Niet tot nauwelijks idd. Maar onze villa's staan dan ook een paar honderd meter vanelkaar vandaan.
quote:En dat is juist het punt, niet perse alle marokkanen ofzo, maar gewoon dit soort uitschot. Rammen!
Op donderdag 24 juli 2003 13:27 schreef Bastard het volgende:
Geef die man een lintje!!
Tijd dat al het uitschot van de samenleving zo'n behandeling krijgt.
iedereen die normaal doet is welkom, doe het dit niet, moet er gewoon eens opgetreden worden.
* HeatWave is toch ook gewoon braaf, mij zal het niet over komen.
[/sarcasm]
Mooie actie, maar pas wel op, voor je het weet staan er 20 man voor je deur.
quote:Tuurlijk, nou ja, als er 2 verdachten door iemand zijn aangevallen (tot bloedens toe), zou de politie toch iets verder moeten kijken. Wees duidelijk en eerlijk.... Maarja, wie ben ik?
Op donderdag 24 juli 2003 13:27 schreef Litpho het volgende:[..]
Mwah, logisch gezien kan ik me deze situatie ook wel voorstellen. Het zou idd wel eerlijker geweest zijn, maar ja, de wet en eerlijk...
Ik vermoed dat ze hier toch ervaring substitueren voor feitenkennis, met als gevolg dat het nooit tot een veroordeling komt.
quote:wow wow, beschuldig me aub niet van racisme, ik heb twee marokanen in mijn familie, aangetrouwd en die denken er net zo over.
Op donderdag 24 juli 2003 13:29 schreef Libris het volgende:[..]
Maar is dat een reden om racistisch te worden? Ik vind van niet. Ik weet niet wat de straffen voor aanranding zijn. Als deze te laag zijn moeten ze verhoogd worden. Net als alle andere straffen in Nederland. Kappen met gedogen (ook softdrugs, maak het gewoon legaal) en zorg voor duidelijkheid. Breng in de media wat er gebeurt met verdachten. Laat aan iedereen weten dat het niet getolereerd wordt, onafhankelijk van de achtergrond van de daders, Antilianen, Polen, Marokanen of Nederlanders
quote:Met 40 man terug slaan.
Op donderdag 24 juli 2003 13:31 schreef Sniper het volgende:
Mooie actie, maar pas wel op, voor je het weet staan er 20 man voor je deur.
Hoe voelde het nou? Zo'n tyfushond recht op die schijnheilige kutsmoel van hem stompen!!
Ik zit hier met een glimlach!! FANTASTISCH gedaan!
Balen dat je dagje zwemmen is verpest en dat je vriendin is lastig gevallen..... maar oooooooh heeeerlijk gedaan!!
quote:hij zal zich nog wel even op het bureau mogen vervoegen ....want die gasten zullen echt wel een aanklacht indienen mits ze daarvoor genoeg hersenen hebben cq daarop gewezen worden door meneer met de platte pet ....en misschien hebben deze heren nog wel het een en ander op hun kerfstok let op : ik zeg misschien
Op donderdag 24 juli 2003 13:31 schreef Libris het volgende:[..]
Tuurlijk, nou ja, als er 2 verdachten door iemand zijn aangevallen (tot bloedens toe), zou de politie toch iets verder moeten kijken. Wees duidelijk en eerlijk.... Maarja, wie ben ik?
quote:Ik kom zeker helpen!!
Op donderdag 24 juli 2003 13:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Met 40 man terug slaan.
quote:Ach, diegene tot bloedens toe is ten val gekomen. Dat gebeurt meer dan dagelijks bij zwembaden
Op donderdag 24 juli 2003 13:31 schreef Libris het volgende:
Tuurlijk, nou ja, als er 2 verdachten door iemand zijn aangevallen (tot bloedens toe), zou de politie toch iets verder moeten kijken. Wees duidelijk en eerlijk.... Maarja, wie ben ik?
We hebben géén aangifte gedaan, omdat dan onze naam & adres in het procesverbaal worden opgenomen. We hebben in onderling overleg besloten dat het zwembad een aanklacht zal indienen, en dus niet wij persoonlijk
We zullen ons de eerstkomende tijd maar niet in de buurt van het zwembad ophouden idd, gelukkig zijn er nog andere manieren van vermaak (en andere zwembaden in de omgeving)
Mijn vriendin is halfbloed, en blijkbaar was dat voor dit tuig geen aanleiding om haar maar niet lastig te vallen, maar werden hun hormoontjes aangewakkerd door haar uitstraling
Ikzelf dacht trouwens niet rationeel, toen ik zag dat één van die --------- met z'n poten aan haar zat, I went ballistic!
Het badpersoneel was wél snel ter plaatse, maar het hele gebeuren was in minder dan twee minuten gebeurd, en waarschijnlijk reed er een patrouillewagen van de politie in de buurt rond (er gebeuren vaker dit soort ongein bij dit zwembad)
NB: Het is pertinent NIET mijn bedoeling om hier alle marokkanen over 1 kam te scheren (een van mijn beste vriendinnen is trouwens marokkaans) maar het gaat hier over de gebruikelijke groepsvorming en de daar uit voortvloeiende geldingsdrang van dit soort klootzakken
quote:Ik lees wel eens dat de 'Marokkanse gemeenschap' duidelijker/beter moet laten weten dat 'hun' jeugd hier mee moet kappen. Zijn er inderdaad plannen vanuit die groep om hun nieuwe generatie te 'heropvoeden'? Of hebben zij ook zoiets van 'die jongens zijn al verpest' ?
Op donderdag 24 juli 2003 13:31 schreef _The_General_ het volgende:[..]
wow wow, beschuldig me aub niet van racisme, ik heb twee marokanen in mijn familie, aangetrouwd en die denken er net zo over.
quote:Sorry, niet de bedoeling om jou te beschuldigen, maar wordt een beetje moe van alle reacties zoals: "Volgende keer die kutnegers verzuipen". Snap dat het makkelijk is om op de achtergrond en cultuur te schelden, maar dat lost het probleem niet op.
wow wow, beschuldig me aub niet van racisme, ik heb twee marokanen in mijn familie, aangetrouwd en die denken er net zo over.
quote:dat word al snel gedaan door mensen...maak je er niet druk om....ben zelf een halfbloed indo en me vriendin is peruaans dus zo heel erg raciaal denkend zal ik dan wel niet zijn .
quote:Geweldig is dat..
Op donderdag 24 juli 2003 13:33 schreef thumper het volgende:We hebben géén aangifte gedaan, omdat dan onze naam & adres in het procesverbaal worden opgenomen.
quote:Goed dat je het erbij zegt, er zijn hier kennelijk altijd een aantal idioten die dit soort topics aangrijpen om hun onderbuik eens leeg te kotsen.
Op donderdag 24 juli 2003 13:33 schreef thumper het volgende:NB: Het is pertinent NIET mijn bedoeling om hier alle marokkanen over 1 kam te scheren (een van mijn beste vriendinnen is trouwens marokkaans) maar het gaat hier over de gebruikelijke groepsvorming en de daar uit voortvloeiende geldingsdrang van dit soort klootzakken
quote:hoezo is hij een racist? alleen om ie de WAARHEID verteld?
Op donderdag 24 juli 2003 13:29 schreef Libris het volgende:[..]
Maar is dat een reden om racistisch te worden?
quote:Het is gewoon hetzelfde lowlife wat je onder elke bevolkingsgroep vindt, alleen hebben die kennelijk andere interesses.
Op donderdag 24 juli 2003 13:33 schreef michiel- het volgende:[..]
Ik lees wel eens dat de 'Marokkanse gemeenschap' duidelijker/beter moet laten weten dat 'hun' jeugd hier mee moet kappen. Zijn er inderdaad plannen vanuit die groep om hun nieuwe generatie te 'heropvoeden'? Of hebben zij ook zoiets van 'die jongens zijn al verpest' ?
Familielid: Zo, er zit bloed aan je hoofd, hoe komt dat?
Crimineeltje: Oh, ik heb een vrouw in het zwembad betast en haar vriend vond dat geen goed idee.
Familielid: En toen heeft ie je voor je bek geslagen?
Crimineeltje: Nee, iets voor mijn poten gegooid! Asociaal he?
Familielid: Heel erg asociaal ja!
quote:Lijkt me HEEL verstandig. Zoals je weet komt men namelijk graag met de hele familie + vrienden en kennissen + willekeurige per mobiel opgetrommelde lieden verhaal halen.
We hebben géén aangifte gedaan, omdat dan onze naam & adres in het procesverbaal worden opgenomen.
quote:"Maar ik ben geen racist, m'n beste vriend is een neger !"
Op donderdag 24 juli 2003 13:36 schreef RaveNation het volgende:[..]
En ja dat zijn ze bijna allemaal, er zitten weinig goede tussen.!!
quote:lees dan eens goed........en idioten ach ja zoals jij het wilt zien....zoveel mensen zoveel meningen maar als je er nooit mee geconfronteerd word is het makkelijk lullen..btw even iets anders merendeel van mijn vrienden groep is of marokaan of turk of surinamer van de 20 zijn er 3 blank
Op donderdag 24 juli 2003 13:35 schreef drenth het volgende:[..]
Goed dat je het erbij zegt, er zijn hier kennelijk altijd een aantal idioten die dit soort topics aangrijpen om hun onderbuik eens leeg te kotsen.
[Dit bericht is gewijzigd door Whiteshark op 24-07-2003 13:38]
quote:Zullen we de andere 120983 familieleden ook even opbellen?
Op donderdag 24 juli 2003 13:37 schreef Abonides het volgende:
Waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, hoe legt zo een gozer thuis uit dat ie enigzins gewond is?Familielid: Zo, er zit bloed aan je hoofd, hoe komt dat?
Crimineeltje: Oh, ik heb een vrouw in het zwembad betast en haar vriend vond dat geen goed idee.
Familielid: En toen heeft ie je voor je bek geslagen?
Crimineeltje: Nee, iets voor mijn poten gegooid! Asociaal he?
Familielid: Heel erg asociaal ja!
quote:Zeg ik net, was een reactie op alle racistische opmerkingen in dit topic. Wat ik wil zeggen is:" doe dan niets aan alle Marokkanen, turken en antilianen, maar doe iets tegen alle 'irritante' mensen". zo makkelijk om mensen in hokjes te stoppen.
Op donderdag 24 juli 2003 13:36 schreef RaveNation het volgende:[..]
hoezo is hij een racist? alleen om ie de WAARHEID verteld?
Het is gewoon een feit dat Marokkanen, turken, antilianen irritante mensen zijn. En ja dat zijn ze bijna allemaal, er zitten weinig goede tussen.!!
quote:Hmm, dat is juist iets wat je vaak hoort bij andere culturen ... dat mensen daar wat sneller 'door het lint gaan' of niet meer rationeel denken als er iets speelt.('waas voor de ogen')
Op donderdag 24 juli 2003 13:33 schreef thumper het volgende:
Ikzelf dacht trouwens niet rationeel, toen ik zag dat één van die --------- met z'n poten aan haar zat, I went ballistic!
quote:Yep, de kleine groep die het voor iedereen verpest.
NB: Het is pertinent NIET mijn bedoeling om hier alle marokkanen over 1 kam te scheren (een van mijn beste vriendinnen is trouwens marokkaans) maar het gaat hier over de gebruikelijke groepsvorming en de daar uit voortvloeiende geldingsdrang van dit soort klootzakken
We hoefden inderdaad niet mee naar het bureau, de hele zaak was in het kamertje van de badmeester afgehandeld (tussen het zwembad, de politie en ons). Een van de badmeesters is meegegaan naar het bureau voor het p.v.
quote:is marokaan of antiliaan nu al een scheldwoord dan ? is gewoon een persoon die uit dat land komt of van oorsprong vandaan komt
Op donderdag 24 juli 2003 13:38 schreef Libris het volgende:[..]
Zeg ik net, was een reactie op alle racistische opmerkingen in dit topic. Wat ik wil zeggen is:" doe dan niets aan alle Marokkanen, turken en antilianen, maar doe iets tegen alle 'irritante' mensen". zo makkelijk om mensen in hokjes te stoppen.
quote:Ik kan me je reactie trouwens helemaal voorstellen, ook de waas voor je ogen. Goed afgehandeld door het zwembad aangifte te laten doen. Ik weet niet hoe ik het opgelost zou hebben..
Op donderdag 24 juli 2003 13:39 schreef thumper het volgende:
Het is trouwens de eerste keer dat ik zo heb moeten handelen....
Ik ben niet breed of stevig gebouwd, en juist daarom ben ik zo blij dat mijn taekwondolessen toch hun vruchten hebben afgeworpen en dat ze daarvan onder de indruk raaktenWe hoefden inderdaad niet mee naar het bureau, de hele zaak was in het kamertje van de badmeester afgehandeld (tussen het zwembad, de politie en ons). Een van de badmeesters is meegegaan naar het bureau voor het p.v.
quote:Ik kom hier niet om te trollen tobe.
Op donderdag 24 juli 2003 13:07 schreef ToBe het volgende:[..]
Near the road is a sign:
Please do not feed the trolls
quote:Het is inderdaad een minderheid van de Marokkaanse gemeenschap die mentaal niet sterk genoeg is om met beide culturen goed om te gaan. En hoeveel argumenten mensen hier ook zoeken om Marokkaanse jongeren in het algemeen af te zeiken: je kunt er niet omheen dat je op deze manier de meeste Marokkaanse jongeren waar niemand last van heeft onterecht kwetst. Ik neem het niet op voor die eikels die in de borsten van meisjes knijpen in het zwembad. Het gaat mij juist om de onschuldige Marokkanen die jullie er gewoon buiten moeten houden!
Baldadige maroks in zwembad....
Groepsaanranding in zwembad
Amsterdams zwembad Sloterpark zwicht voor terreur
Zwembadterreur in Veenendaal
Marokkanen rellen in zwembad
Allochtonen verpesten zwemplezier in Den Haag
Uitstapje naar recreatiepark verneukt door *******etc ... etc ...
zouden die vier eikels uit openingspost behoren tot die zeer kleine groep on tour die het overal verneuken??
Nagenoeg alle hooligans in het supportersgeweld zijn autochtoon. Ik ga dan toch ook niet zeggen "stomme kut-autochtonen" of "tering-kaaskoppen" als ze weereens andermans eigendom mollen of een politieagent in coma rammen?
Get a clue, mensen.
Wat een populistisch-rechts teringzooitje is het soms hier op Fok!, zeg. En nu generaliseer ik dus niet, want ik maak een onderscheid tussen mensen die gewoon rechts zijn en mensen die populistisch-rechts zijn, je weet wel, de mensen die zogenaamd "gewoon zeggen waar het op staat".
Geef toe: het is gewoon de "ik wil niet discrimineren hoor, maar..." hypocrisie, maar slechts in een ander jasje verhuld . Daar trap ik dus niet in.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 24-07-2003 13:44]
quote:Let op het woordje alle in mijn reply, altijd weer die kutmarokkanen. Gelijk op de cultuur schuiven en alle vooroordelen worden weer aangehaald. Tuurlijk hoop ik dat ze er niet met een taakstraf vanaf komen, Nederland is gewoon te soft.
Op donderdag 24 juli 2003 13:39 schreef Whiteshark het volgende:[..]
is marokaan of antiliaan nu al een scheldwoord dan ? is gewoon een persoon die uit dat land komt of van oorsprong vandaan komt
dus ze mogen ook niet tegen jou zeggen domme witte kaaskop
quote:Hmm, mooi verwoord. Jammer dat het mij niet lukte dat te schrijven.
Op donderdag 24 juli 2003 13:43 schreef motown het volgende:[..]
Geef toe: het is gewoon de "ik wil geen racist zijn hoor, maar..." hypocrisie, maar slechts in een ander jasje verhuld . Daar trap ik dus niet in.
quote:gewoon een stuk hout zoeken, en stuk voor stuk dat goor gespuis aan gort slaan.
Gisterenmiddag ben ik met mijn vriendin gaan zwemmen in het plaatselijke zwembad.
Het was heel leuk & gezellig, totdat er een groepje noord-afrikaanse jongens (vier jongens, ik schat tussen de 14 en 22) hardop opmerkingen naar mijn vriendin maakten over haar borsten en billen
Ik had het eerst niet in de gaten, totdat ik het groepje rond de ligstoel waar mijn vriendin lag zag klieren; ikzelf lag nog in het water.Toen ik de oudste van de twee een hand op een borst van haar zag leggen werd ik witheet van woede, en gooide zo'n rubberen opblaasband naar het groepje. Deze kwam precies in die grote klotemarokkaan z'n knieholte terecht, waardoor hij met een smak op de tegels klapte
De drie overgebleven knaapjes renden naar me toe, de grootste lag met een gezicht vol bloed nog aan de rand van het water, voor de voeten van mijn inmiddels hysterisch gillende vriendin...Ik heb ooit in een ver verleden aan taekwondo gedaan (ik ben nooit verder gekomen dan de blauwe band) en op zo'n gladde zwembadvloer is het ook niet alles, maar beter dan nix.....
De politie was inmiddels ook al ter plaatse, en alle vier, ook de jongen die gewond langs de rand lag, werden door hun meegenomen.Eind goed, al goed, hoewel ons zwemplezier tot onder het vriespunt was gedaald, en mijn vriendin zo snel mogelijk wegwilde....
es kijken of zo ook rood bloed hebben..
altijd het zelfde met die tering lijers!! ik kots op heel die soort!!
quote:Helemaal mee eens
<verhaal over vooroordelen en racisme>
Geef toe: het is gewoon de "ik wil niet discrimineren hoor, maar..." hypocrisie, maar slechts in een ander jasje verhuld . Daar trap ik dus niet in.
quote:Ik bekritiseer jouw tactiek en motivatie ook niet (behalve dat je nogmaals misschien wat sneller het badpersoneel had kunnen alarmeren, maar daar was misschien geen tijd voor). Je kwam gewoonweg op voor je vriendin. Hou alleen wat meer rekening met de meeste Marokkanen die niemand lastig vallen, dat is alles wat ik vraag.
Op donderdag 24 juli 2003 13:44 schreef thumper het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kreeg geen waas voor mijn ogen, meer datik in een flits doorhad dat
1. ze dachten dat mijn vriendin hier alleen was (ik in het water, zji op de kant)
2. je met praten niks bereikt
3. ik zo snel mogelijk de sterkst uitziende persoon moest uitschakelen (in de dierenwereld is de sterkste ook vaak de leider, en dat zal met deze beesten ook wel zo zijn)
quote:Goh, is het in marokko heel normaal om in een zwembad vrouwen bij borsten en billen te betasten ?
Het is inderdaad een minderheid van de Marokkaanse gemeenschap die mentaal niet sterk genoeg is om met beide culturen goed om te gaan.
Wat mij de strot uitkomt, is dat bijna elk vergrijp wat door deze bevolkingsgroep(en) wordt gepleegd, op cultuur of sociale achtergrond wordt afgewenteld. Leg je er nu eens bij neer dat het gewoon tuig is, dat het niks met een andere cultuur te maken heeft, en dat het gewoon kei- en keihard aangepakt moet worden. Of het nnu surinamers, antillianen, nederlanders, belgen, duitsers of wat mij betreft marsmannetjes zijn.
Een jaartje zwembadverbod en een middagje HALT vallen M.I. niet onder harde aanpak.
Of zoals iemand anders al zei: "Antillianen hebben moeite met het accepteren van Gezag"..Dan wordt het tijd dat de nederlandse samenleving ze dat eens gaat bijbrengen. En dat zal niet werken met een zoveelste project of jongerensoos.
quote:rot ff lekker op te mekkeren of zo. Jij bent typisch zo`n "praat eerst eens met die lieve mensen" geval volgens mij
Op donderdag 24 juli 2003 13:44 schreef Libris het volgende:[..]
Let op het woordje alle in mijn reply, altijd weer die kutmarokkanen. Gelijk op de cultuur schuiven en alle vooroordelen worden weer aangehaald. Tuurlijk hoop ik dat ze er niet met een taakstraf vanaf komen, Nederland is gewoon te soft.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:46 schreef Partygurl het volgende:
En wat deed je vriendin
quote:
Mijn vriendin vertelde achteraf dat ze als versteend in haar ligstoel lag, vanwege de fysieke meerderheid en ongetwijfeld ook overgrote psychologische dreiging die van het groepje uitging.
quote:Ik ben het helemaal met je eens, voor hetzelfde geld waren het hindoestanen geweest (mijn vriendin is half hindoestaans), duitsers of nederlanders. Ik een latere post zeg ik ook duidelijk:
Op donderdag 24 juli 2003 13:46 schreef motown het volgende:[..]
Ik bekritiseer jouw tactiek en motivatie ook niet (behalve dat je nogmaals misschien wat sneller het badpersoneel had kunnen alarmeren, maar daar was misschien geen tijd voor). Je kwam gewoonweg op voor je vriendin. Hou alleen wat meer rekening met de meeste Marokkanen die niemand lastig vallen, dat is alles wat ik vraag.
quote:
quote:Je zou een ban moeten krijgen voor die uitspraak. (Ja, ja, ik weet het, vragen om een ban is fout, so sue me). Als iemand je zou aangeven, zou dit jou zeker een boete opleveren.
Op donderdag 24 juli 2003 13:45 schreef SolidArt het volgende:
altijd het zelfde met die tering lijers!!ik kots op heel die soort!!
Racisme is nou eenmaal illegaal in dit land!
Waarom ga je niet eens met mijn Marokkaanse mede-HBO'ers praten, of een een hele goede voormalige Marokkaanse docent van mij (werkt nu bij een groot IT-bedrijf)? Of de Miss Nederland van een paar jaar geleden die Marokkaanse is? Maar ja, jij praat natuurlijk helemaal niet met Marokkanen, want jij bent gewoon een racist.
Losers like you piss me off!
quote:Hee, rustig ff! Tuurlijk niet, zoals ik al schreef. Pak mensen die dit doen hard aan. Maar doe het consequent. Altijd en voor iedereen straffen. Vrouwe Justitia heeft niet voor niets een blinddoek
Op donderdag 24 juli 2003 13:49 schreef pisnicht het volgende:[..]
rot ff lekker op te mekkeren of zo. Jij bent typisch zo`n "praat eerst eens met die lieve mensen" geval volgens mij
quote:Bullshit.
Nagenoeg alle hooligans in het supportersgeweld zijn autochtoon. Ik ga dan toch ook niet zeggen "stomme kut-autochtonen" of "tering-kaaskoppen" als ze weereens andermans eigendom mollen of een politieagent in coma rammen?
Heb trouwens ook nog nooit een dergelijk bericht gehoord:
Groep gabbers terroriseert zwembad in Rotterdam.
Groep koelies berooft een bejaardetehuis.
Hindoestaanse jongeren mishandelen jongen van 12
En dat van het in een ander jasje hullen...tja, hoe moet je het anders formuleren? Ik ben een ongeloofelijke rascist en wil ff mijn gal spuwen over marrokanen in het zwembad?
not.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 24-07-2003 13:56]
quote:uiteraard...
Op donderdag 24 juli 2003 13:51 schreef Libris het volgende:[..]
Hee, rustig ff! Tuurlijk niet, zoals ik al schreef. Pak mensen die dit doen hard aan. Maar doe het consequent. Altijd en voor iedereen straffen. Vrouwe Justitia heeft niet voor niets een blinddoek
toon mij drie recente situaties, vergelijkbaar met de "zwembadincidenten", waar de daders autochtonen waren...
i dare you ...
quote:Well said, Libris!
Op donderdag 24 juli 2003 13:51 schreef Libris het volgende:
Vrouwe Justitia heeft niet voor niets een blinddoek
quote:Nieuwsgierig: valt dat ergens op te vragen of hebben burgers geen inzage in dit soort dingen?
Op donderdag 24 juli 2003 13:54 schreef realist_ik het volgende:[..]
toon mij drie recente situaties, vergelijkbaar met de "zwembadincidenten", waar de daders autochtonen waren...
i dare you ...
quote:Individueel straffen heeft geen zin. Voor dit soort jongens is aanzien het belangrijkst. Laat ze maar door de stad gaan en kauwgom met hun vingers van de stoepen af schrapen of weet ik veel wat in "hun cultuur" als beschamend wordt gezien. Heel die groep moet zien wat de gevolgen zijn van misdrijven als deze.
Op donderdag 24 juli 2003 13:51 schreef Libris het volgende:[..]
Hee, rustig ff! Tuurlijk niet, zoals ik al schreef. Pak mensen die dit doen hard aan. Maar doe het consequent. Altijd en voor iedereen straffen. Vrouwe Justitia heeft niet voor niets een blinddoek
Respect voor de TS, van mijn part had hij die lui nog ff met hun kop op de zijkant van het bad geslagen..
quote:"Ik wil niet discrimineren hoor, heus niet, maar..."
Op donderdag 24 juli 2003 13:52 schreef Nyles het volgende:
Dan heb je maar een rascistisch beeld van mij, maar ikzelf heb in dat opzicht genoeg reden om dat wel te zijn, maar ik ben het niet .
quote:media.
Op donderdag 24 juli 2003 13:55 schreef michiel- het volgende:[..]
Nieuwsgierig: valt dat ergens op te vragen of hebben burgers geen inzage in dit soort dingen?
oh nee, natuurlijk niet ...
die berichten alleen over dergelijke incidenten als het over Marokkanen gaat ... dat is waar ook ....
quote:Kan ik niet, maar maakt dat verschil met straffen? Ik snap natuurlijk wel wat je bedoelt en ben niet dom. Maar je kan dit niet op alle allochtonen schuiven. Of op de allochtone jeugd. Geef een signaal af dat dit niet kan.
Op donderdag 24 juli 2003 13:54 schreef realist_ik het volgende:[..]
uiteraard...
pak mensen die dit doen hard aan ... ongeacht afkomst...toon mij drie recente situaties, vergelijkbaar met de "zwembadincidenten", waar de daders autochtonen waren...
i dare you ...
quote:loop niet te janken man, ze maken het er zelf naar, het zijn laaienlichters leugenaars en bedriegers. stuk voor stuk
Op donderdag 24 juli 2003 13:51 schreef motown het volgende:[..]
Je zou een ban moeten krijgen voor die uitspraak. (Ja, ja, ik weet het, vragen om een ban is fout, so sue me). Als iemand je zou aangeven, zou dit jou zeker een boete opleveren.
Racisme is nou eenmaal illegaal in dit land!
Waarom ga je niet eens met mijn Marokkaanse mede-HBO'ers praten, of een een hele goede voormalige Marokkaanse docent van mij (werkt nu bij een groot IT-bedrijf)? Of de Miss Nederland van een paar jaar geleden die Marokkaanse is? Maar ja, jij praat natuurlijk helemaal niet met Marokkanen, want jij bent gewoon een racist.
Losers like you piss me off!
quote:Nee. In alle gevallen zijn ze (veel) te laag (helaas)
Kan ik niet, maar maakt dat verschil met straffen
quote:Het is allemaal geheel ontopic en als dit niet wilt lezen omdat je alles al weet, ga je toch lekker een paar topics bekijken in F&F?
Op donderdag 24 juli 2003 13:59 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij gaan jullie een beetje offtopic nu.. deze "discussie" heb ik al eerder gezien ook.
quote:Goed idee
Op donderdag 24 juli 2003 14:01 schreef pisnicht het volgende:[..]
Het is allemaal geheel ontopic en als dit niet wilt lezen omdat je alles al weet, ga je toch lekker een paar topics bekijken in F&F?
quote:we schuiven dit ook niet af op ALLE hoe wil je dit signaal geven dan ?? door weer met te gaan praten ...wat hier in gouda zeker niet zal helpen is al bewezen...
Op donderdag 24 juli 2003 13:57 schreef Libris het volgende:[..]
Kan ik niet, maar maakt dat verschil met straffen? Ik snap natuurlijk wel wat je bedoelt en ben niet dom. Maar je kan dit niet op alle allochtonen schuiven. Of op de allochtone jeugd. Geef een signaal af dat dit niet kan.
quote:Vertel mij voor de duidelijkheid nog even: wie "maken het er zelf naar", en wie zijn er nou precies allemaal "laaienlichters, leugenaars en bedriegers"? En kun je dan nog exact een definitie geven van wie je allemaal bedoelt met "stuk voor stuk"?
Op donderdag 24 juli 2003 13:58 schreef SolidArt het volgende:[..]
loop niet te janken man, ze maken het er zelf naar, het zijn laaienlichters leugenaars en bedriegers. stuk voor stuk
tegenwoordig moet je nu eenmaal eigen rechter spelen want die gasten denken dat ze alles mogen of dat ze meer zijn dan ons en waardoor komt dat juist ja omdat ons rechtsysteem zo lekker werkt.(dus de straffen zo laag zijn).
dus Hulde aan TS
quote:Je kan dit idd niet op alle allochtonen schuiven ...
Op donderdag 24 juli 2003 13:57 schreef Libris het volgende:[..]
Kan ik niet, maar maakt dat verschil met straffen? Ik snap natuurlijk wel wat je bedoelt en ben niet dom. Maar je kan dit niet op alle allochtonen schuiven. Of op de allochtone jeugd. Geef een signaal af dat dit niet kan.
Geef een signaal af ... idd ...
ik zit er al lang op te wachten ...
Als ik daadwerkelijk zo'n mongool met z'n tanden op de rand van het zwembad een schop had gegeven, dan was ik wél zwaar de pisang geweest.
quote:oh das duidelijk, jij leeft al jaren in je eigen, beschermde wereldje.
Op donderdag 24 juli 2003 13:56 schreef motown het volgende:[..]
"Ik wil niet discrimineren hoor, heus niet, maar..."
quote:Yep, de media weet berichten leuk te filteren!
Op donderdag 24 juli 2003 13:56 schreef realist_ik het volgende:[..]
media.
oh nee, natuurlijk niet ...
die berichten alleen over dergelijke incidenten als het over Marokkanen gaat ... dat is waar ook ....
quote:dat weet je zelf ook wel.
Op donderdag 24 juli 2003 14:02 schreef motown het volgende:[..]
Vertel mij voor de duidelijkheid nog even: wie "maken het er zelf naar", en wie zijn er nou precies allemaal "laaienlichters, leugenaars en bedriegers"? En kun je dan nog exact een definitie geven van wie je allemaal bedoelt met "stuk voor stuk"?
Bijvoorbeeld die schooiers waar de TS het over had in het zwembad.
die gasten moeten een gruwelijke rot schop krijgen, zodat ze het nooit meer flikken.
quote:klopt maar als ik agent was geweest had ik gezegd dat hij dan waarschijnlijk gevallen was
Op donderdag 24 juli 2003 14:05 schreef thumper het volgende:
Als aanvulling: De politie vond dat ik naar proportie gehandeld had (4 tegen 1, sexuele intimidatie en aanranding in een openbare gelegenheid) en derhalve hoefde ik niet te worden meegenomen.Als ik daadwerkelijk zo'n mongool met z'n tanden op de rand van het zwembad een schop had gegeven, dan was ik wél zwaar de pisang geweest.
Burgemeester Stekelenburg van Tilburg overlegt donderdagmiddag met welzijnsinstellingen en politie in Tilburg over de problemen met Antilliaanse jeugd in de stad. Aanleiding voor het overleg is de gewelddadige dood van Raaijmakers.
Vier Antilliaanse jongens van 18 en 20 jaar worden verdacht van betrokkenheid bij zijn dood. Het slachtoffer werd overvallen op de Reeshofdijk. Uiteindelijk werd hij in de Dalenstraat neergestoken.
Beroering
De dood van de jongen veroorzaakte veel beroering in Tilburg. Volgens bewoners van de wijk De Reeshof is het gebied waar Raaijmakers werd overvallen onveilig. Ze zijn ontevreden over het optreden van politie en gemeente.
bron is nu.nl
en weer gaan ze ouwehoeren word gewoon tijd dat de politiek er iets aan gaat doen ...wat ik heb gezien is dat na de afschaffing de ML dienstplicht dit soort dingen erger werden.
voer dat weer in...
meneer agent heeft geen gezag.
nederlander is bang omdat allochtonen met een groep komen
etc etc etc
of laten we dit land gewoon afglijden naar een anarchie ??
gelijke behandeling is idd goed maar dan wel veel harder straffen veel harder
quote:En jij niet, en dus mag je discrimineren?
Op donderdag 24 juli 2003 14:05 schreef Nyles het volgende:[..]
oh das duidelijk, jij leeft al jaren in je eigen, beschermde wereldje.
quote:juist
Op donderdag 24 juli 2003 14:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga er altijd voor om dit soort tuig vuilnisbakken te laten legen op middelbare scholen (vnml vmbo en mavo scholen) of kaugom krabben midden in de koopgoot ofzoiets. Aanzien is voor hun belangrijk dus dan moeten we zorgen dat we dat eens flink naar beneden halen
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:56 schreef pisnicht het volgende:[..]
Individueel straffen heeft geen zin. Voor dit soort jongens is aanzien het belangrijkst. Laat ze maar door de stad gaan en kauwgom met hun vingers van de stoepen af schrapen of weet ik veel wat in "hun cultuur" als beschamend wordt gezien. Heel die groep moet zien wat de gevolgen zijn van misdrijven als deze.
Respect voor de TS, van mijn part had hij die lui nog ff met hun kop op de zijkant van het bad geslagen..
[Dit bericht is gewijzigd door pisnicht op 24-07-2003 14:11]
quote:Jij had het over "altijd de zelfden" en allemaal, "stuk voor stuk". Wees daar eens duidelijker in, of ben je daar te laf voor?
Op donderdag 24 juli 2003 14:06 schreef SolidArt het volgende:[..]
dat weet je zelf ook wel.
Bijvoorbeeld die schooiers waar de TS het over had in het zwembad.
die gasten moeten een gruwelijke rot schop krijgen, zodat ze het nooit meer flikken.
quote:Handen afhakken en op hun knieen naar Marokko!!!
Op donderdag 24 juli 2003 13:02 schreef pimlie het volgende:
Handen afhakken en op het vliegtuig naar Marokko zetten
quote:Zeg gewoon wat je denkt, lafbek! Onverbloemd. Geen blad voor de mond. Laat het maar horen! Of ben je daar te acherbaks voor! Kom op, we luisteren!
Op donderdag 24 juli 2003 14:12 schreef SolidArt het volgende:
Hoezo laf, wat wil je horen ventje?
quote:Iedereen (incluis jij) weet wie hij bedoeld. Je bent redelijk aan het provoceren zo...
Op donderdag 24 juli 2003 14:11 schreef motown het volgende:[..]
Jij had het over "altijd de zelfden" en allemaal, "stuk voor stuk". Wees daar eens duidelijker in, of ben je daar te laf voor?
quote:Welke "soort" bedoel je? Vertel mij dat eens.
Op donderdag 24 juli 2003 14:14 schreef SolidArt het volgende:
wahaa, jij bent zeker ook van die soort? @ motown
quote:Dan zijn we het eens
Op donderdag 24 juli 2003 14:03 schreef realist_ik het volgende:[..]
Je kan dit idd niet op alle allochtonen schuiven ...
maar je kan wel concluderen dat het bij dergelijke incidenten zo goed als altijd om Marokkanen gaat.Geef een signaal af ... idd ...
ik zit er al lang op te wachten ...
Btw, WEET iemand wat er op aanranding staat? (Dus niet antwoorden met te weinig, maar een objectief antwoord)
quote:Ik weet niet wie hij bedoelt. Marokkanen of de zogenoemde
Op donderdag 24 juli 2003 14:13 schreef pisnicht het volgende:[..]
Iedereen (incluis jij) weet wie hij bedoeld. Je bent redelijk aan het provoceren zo...
quote:zoogdier ?
Op donderdag 24 juli 2003 14:15 schreef motown het volgende:[..]
Welke "soort" bedoel je? Vertel mij dat eens.
hey dolletjes ... ik ook
quote:Wanneer gaan ze ze eindelijk invoeren, zwaardere straffen?
Op donderdag 24 juli 2003 14:16 schreef Libris het volgende:[..]
Dan zijn we het eens
, ik wacht er ook al lang op, zware straffen. En het klopt ook dat het vaak om allochtonen gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door michiel- op 24-07-2003 14:18]
quote:Laat maar, michiel-... Ze suggereren genoeg in hun posts, maar zijn net te laf om het ronduit te zeggen omdat een ban het ze nou net even niet waard is.
Op donderdag 24 juli 2003 14:16 schreef michiel- het volgende:[..]
Ik weet niet wie hij bedoelt. Marokkanen of de zogenoemde
K%TMarokkanen?
quote:Ok mag ik het ook zeggen:
Op donderdag 24 juli 2003 14:13 schreef pisnicht het volgende:[..]
Iedereen (incluis jij) weet wie hij bedoeld. Je bent redelijk aan het provoceren zo...
Deze mensen moeten in mijn ogen straffen krijgen die varieren van een jaar lang fulltime kaugom krabben op openbare plaatsen, vuilnisbakken legen op hun eigen middelbare school tot een enkeltje naar eigen land om daar een straf van een jaar of 20 uit te zitten.
Verder ken ik hier in dit dorp ook enkele turken en daar heb ik geen problemen mee. Ik heb ook in een shoarmatent gewerkt en iedereen die daar kwam was aardig. De baas is een hardwerkende man en daar heb ik dan ook respect voor. Dus het gaat mij niet om turken in het algemeen (of marokanen of antillianen) maar om dat ene kleine specifieke groepje.
Klaar
quote:Ik ben tenminste niet zo laf om mensen een ban te bezorgen zoals jij daar nu mee bezig bent.
Op donderdag 24 juli 2003 14:18 schreef motown het volgende:[..]
Laat maar, michiel-... Ze suggereren genoeg in hun posts, maar zijn net te laf om het ronduit te zeggen omdat een ban het ze nou net even niet waard is.
quote:wie 'ze' ??
Op donderdag 24 juli 2003 14:18 schreef motown het volgende:[..]
Laat maar, michiel-... Ze suggereren genoeg in hun posts, maar zijn net te laf om het ronduit te zeggen omdat een ban het ze nou net even niet waard is.
quote:OOOH, bepaalde iemanden ... LOL
Op donderdag 24 juli 2003 14:20 schreef realist_ik het volgende:[..]
wie 'ze' ??
quote:Heb ik ergens in dit topic gezegd dat er gepraat moet worden, nee, ik ben niet voor een zachte aanpak. Hard aanpakken en zo consequent mogelijk. En niet niet alleen voor aanranding, maar ook alle gevallen van diefstal, agressie, vernieling tot aan troep op straat gooien. De soort dingen waar de regering minder licht over moet doen. Openbaar voor lul zetten of nog beter in de eigen groep werkt zeker en moedig ik ook aan, laat ze maar lekker sociale klussen doen. En dan niet op een bezem leunen en een peukie roken, maar echt werken. Niet goed, doe er maar een weekje extra bij. Pak ze waar het pijn doet.
Op donderdag 24 juli 2003 14:01 schreef Whiteshark het volgende:[..]
we schuiven dit ook niet af op ALLE hoe wil je dit signaal geven dan ?? door weer met te gaan praten ...wat hier in gouda zeker niet zal helpen is al bewezen...
dus moet je ze keihard aanpakken...en misschien idd naar middeleeuwse straffen zoals in het openbaar te kakken zetten....
marokaans ventje van 13 had hier bij me zoon een gameboy spelletje gepikt...ach ja kan gebeuren doen nl kindjes ook
gaat ie me zoon lopen bedreigen..met weet ikw at allemaal niet...ok kan gebeuren doen NL kindjes ook
pakt ie een stuk hout slaat me zoon op ze gezicht...ok kan gebeuren doen NL kindjes ook
ga naar zijn ouders wat word er gezegd je zoon moet dan maar terug slaan
ik begon het zat te worden ga naar dat ventje toe en vraag aan hem of het normaal is begint ie te kafferen... ja dan gewoon voor lul zetten tegenover al ze vriendjes vanaf dat moment heeft mijn zoon dus nergens meer last van gehad
in het openbaar voor lul zetten das is de beste tactiek
mag je ook met nederlanders of russen of spanjaarden doen...
quote:En om de ouders die deze jeugdige marokkanen verwaarlozen. Ouders van probleemjongeren moeten een opvoedcursus (o.i.d.) krijgen, vind ik.
Op donderdag 24 juli 2003 14:20 schreef SolidArt het volgende:
het gaat voornamelijk om de jeugdige marokkanen ja.
quote:Dat zeg ik toch niet? Ik uit mijn mening op basis van dergelijkeervaringen en feiten, das wat anders dan discrimineren, lees mijn vorige post anders ook.
Op donderdag 24 juli 2003 14:08 schreef michiel- het volgende:[..]
En jij niet, en dus mag je discrimineren?
quote:Naast zwaardere straffen moet je het ook kenbaar maken. Ik woon in Singapore, bekend om de hoge 'fines'. In de metro hangen bordjes: Smoking: S$1000 boete (is ongeveer 500 euro). Het bij je hebben van gevaarlijke stoffen S$5000 boete (reken maar uit). Niemand die het waagt.
Op donderdag 24 juli 2003 14:18 schreef michiel- het volgende:[..]
Wanneer gaan ze ze eindelijk invoeren, zwaardere straffen?
Ik las laatst ook iets over mogelijk toename van het aantal mensen op 1 cel, vindt dat nog doorgang of is dat van de baan?
quote:en een laptop, een mobieltje en een nieuwe PC
Op donderdag 24 juli 2003 14:22 schreef michiel- het volgende:[..]
En om de ouders die deze jeugdige marokkanen verwaarlozen. Ouders van probleemjongeren moeten een opvoedcursus (o.i.d.) krijgen, vind ik.
quote:idd, Singapore is een perfect voorbeeld voor die lui die roepen dat zwaardere straffen geen oplossing is ...
Op donderdag 24 juli 2003 14:23 schreef Libris het volgende:[..]
Naast zwaardere straffen moet je het ook kenbaar maken. Ik woon in Singapore, bekend om de hoge 'fines'. In de metro hangen bordjes: Smoking: S$1000 boete (is ongeveer 500 euro). Het bij je hebben van gevaarlijke stoffen S$5000 boete (reken maar uit). Niemand die het waagt.
discussie:
"yak yak zwaardere straffen"
"nee, want Amerika..."
"toch wel, want Singapore..."
quote:Dat vind ik dus wel een misser: de security camera's hangen dus niet rond het zwembad, maar filmen richting het zwembad!
Op donderdag 24 juli 2003 14:23 schreef NiXz het volgende:
wanneer komt de verfilming
ik had mezelf eigenlijk wel terug willen zien, achteraf en een dag later nu mijn benen nog natrillen...
Jammer dat het slecht afloopt. maar het begin is wel goed ja.
quote:in dit geval werkte het goed en ik denk zelfs dat dit voor negentig % van die jongens kan werken er is maar een kleine groep die daadwerkelijk aanstichters zijn en de rest zijn meelopers]de aanstichters voor minimaal 5 jaar wegzetten en de rest op een marktplaats straffen b.v tijdens een markt
Op donderdag 24 juli 2003 14:21 schreef Libris het volgende:[..]
Heb ik ergens in dit topic gezegd dat er gepraat moet worden, nee, ik ben niet voor een zachte aanpak. Hard aanpakken en zo consequent mogelijk. En niet niet alleen voor aanranding, maar ook alle gevallen van diefstal, agressie, vernieling tot aan troep op straat gooien. De soort dingen waar de regering minder licht over moet doen. Openbaar voor lul zetten of nog beter in de eigen groep werkt zeker en moedig ik ook aan, laat ze maar lekker sociale klussen doen. En dan niet op een bezem leunen en een peukie roken, maar echt werken. Niet goed, doe er maar een weekje extra bij. Pak ze waar het pijn doet.
Het voorbeeld wat je geeft over je zoontje kan ik me maar al te goed voorstellen, ook de machteloosheid. Ik weet niet wat je eraan kan doen.
Het is jammer dat er niet meer goedwillende marokkanen in het zwembad aanwezig was, maar het feit dat 2 van de 4 zijn gevloerd door een (op het oog) niet al te breed gebouwd blank IT-ertje, ten overstaan van zo'n 20 aanwezige volwassenen, moet ook al een redelijke smet zijn op hun zelfbedachte imago
quote:Ja, hallo. Dat is toch wel logisch, he? Aanrandingen en intimidatie rond het zwembad is natuurlijk iets wat in de gaten gehouden moet worden, maar opletten dat niemand verdrinkt is toch echt wel een prioriteit.
Op donderdag 24 juli 2003 14:27 schreef thumper het volgende:[..]
Dat vind ik dus wel een misser: de security camera's hangen dus niet rond het zwembad, maar filmen richting het zwembad!
Alles wat op de kant gebeurt is niet zichtbaar (behalve op de camera bij de ingang)ik had mezelf eigenlijk wel terug willen zien, achteraf en een dag later nu mijn benen nog natrillen...
Als er genoeg personeel en geld was, dan zouden ze naast de camera's die de zwembad in de gaten houden ook camera's en personeel kunnen plaatsen om de omgeving rond het zwembad in de gaten te houden. Ben jij bereid om meer te betalen om te kunnen zwemmen? Want daar zal het geld vandaan moeten komen.
quote:Waarmee ik maar wil aangeven dat ik nu pas besef hoeveel geluk ik eigenlijk gehad heb.... Voor hetzelfde geld was het totaal anders afgelopen, en hadden jullie een stille tocht vor me kunnen organiseren.....
Op donderdag 24 juli 2003 14:27 schreef thumper het volgende:
ik had mezelf eigenlijk wel terug willen zien, achteraf en een dag later nu mijn benen nog natrillen...
quote:Het is anders dan de V.S. Ik denk dat het voor een deel de culturen zijn, ik ben natuurlijk geen 100% voorstander van het Singaporese model, veel censuur en weinig vrijheid.
Op donderdag 24 juli 2003 14:26 schreef realist_ik het volgende:[..]
idd, Singapore is een perfect voorbeeld voor die lui die roepen dat zwaardere straffen geen oplossing is ...
hoe zit het trouwens met échte criminaliteit in Singapore?? dus niet 'kauwgom invoeren' ...discussie:
"yak yak zwaardere straffen"
"nee, want Amerika..."
"toch wel, want Singapore..."
quote:Hey, als je uiteindelijk een ban krijgt om je uitspraken, dan heb je je het toch echt jezelf op de hals gehaald.
Op donderdag 24 juli 2003 14:19 schreef pisnicht het volgende:[..]
Ik ben tenminste niet zo laf om mensen een ban te bezorgen zoals jij daar nu mee bezig bent.
Ik kan het alleen niet hebben als mensen bepaalde foute standpunten voldoende laten doorschemeren maar wel dichtslaan zodra iemand daar op ingaat, omdat ze weten dat ze eigenlijk gewoon fout zitten.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 24-07-2003 14:35]
quote:wat een onzin zeg, die smeerlappen moeten gewoon hun tengels thuis houden. kom op zeg, preventie oke, maar je kunt ook overdrijven he.
Op donderdag 24 juli 2003 14:31 schreef motown het volgende:[..]
Ja, hallo. Dat is toch wel logisch, he? Aanrandingen en intimidatie rond het zwembad is natuurlijk iets wat in de gaten gehouden moet worden, maar opletten dat niemand verdrinkt is toch echt wel een prioriteit.
Als er genoeg personeel en geld was, dan zouden ze naast de camera's die de zwembad in de gaten houden ook camera's en personeel kunnen plaatsen om de omgeving rond het zwembad in de gaten te houden. Ben jij bereid om meer te betalen om te kunnen zwemmen? Want daar zal het geld vandaan moeten komen.
quote:Ben ik ook mee eens
Op donderdag 24 juli 2003 14:31 schreef motown het volgende:
Ja, hallo. Dat is toch wel logisch, he? Aanrandingen en intimidatie rond het zwembad is natuurlijk iets wat in de gaten gehouden moet worden, maar opletten dat niemand verdrinkt is toch echt wel een prioriteit.
quote:Ja, ik ben best bereid om 2 euro ofzo meer te betalen, als mijn veiligheid daarmee wordt vergroot! Ze hebben nl al wél electronische kluizen die je met een pincode moet openen, maar nog onvoldoende camera's. Ik wil dus graag meer betalen!
quote:Sorry? Wil je dit misschien terugnemen?
Op donderdag 24 juli 2003 14:28 schreef SolidArt het volgende:
Er is al een film van, American History X.Jammer dat het slecht afloopt. maar het begin is wel goed ja.
quote:is dat er niet dan ??
Op donderdag 24 juli 2003 14:31 schreef motown het volgende:[..]
quote:Ja, maar hoever wil je daarin dan weer gaan? Dan gaat toch ook het privacy-aspect meespelen? Als er op een gegeven moment zelfs camera's op of in de kleedhokjes staan gericht, vind je dat dan nog acceptabel? Voor hetzelfde geld kunnen aanrandingen in kleedhokjes plaatsvinden, maar begrijp je dat sommige mensen daarbij dan toch hun bedenkingen hebben?
Op donderdag 24 juli 2003 14:34 schreef thumper het volgende:[..]
Ben ik ook mee eens
[..]Ja, ik ben best bereid om 2 euro ofzo meer te betalen, als mijn veiligheid daarmee wordt vergroot! Ze hebben nl al wél electronische kluizen die je met een pincode moet openen, maar nog onvoldoende camera's. Ik wil dus graag meer betalen!
quote:Een kleedhokje vind ik niet 'openbaar', de omgeving rond het water weer wel
Op donderdag 24 juli 2003 14:37 schreef motown het volgende:[..]
Ja, maar hoever wil je daarin dan weer gaan? Dan gaat toch ook het privacy-aspect meespelen? Als er op een gegeven moment zelfs camera's op of in de kleedhokjes staan gericht, vind je dat dan nog acceptabel? Voor hetzelfde geld kunnen aanrandingen in kleedhokjes plaatsvinden, maar begrijp je dat sommige mensen daarbij dan toch hun bedenkingen hebben?
quote:Singapore daar werd je toch opgehangen als je vreemd ging, of was dat Malaysie?
Op donderdag 24 juli 2003 14:33 schreef Libris het volgende:[..]
Het is anders dan de V.S. Ik denk dat het voor een deel de culturen zijn, ik ben natuurlijk geen 100% voorstander van het Singaporese model, veel censuur en weinig vrijheid.
Amerika is achtelijk, 3 keer een winkeldiefstal in Californie en je zit levenslang in de cel.
Ik weet hier niet de precieze straffen, maar met de criminaliteit valt het mee, denk ik. Denk ik, omdat je dingen niet hoort in de media. Zie bijvoorbeeld de FP met het bericht over Indonesische maids in Singapore. Dat hoor je hier dus niet. Voor mijn gevoel is het hier veiliger dan in de Randstad
quote:pff, je zal met minimaal 2x zoveel man moeten komen, willen ze het begrijpen.
Op donderdag 24 juli 2003 14:41 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik ben echt supertrots op je, landgenoot.
Nou die andere 300.000 marokkanen nog laten zien dat we het niet meer pikken.
quote:Houd alsjeblieft ook rekening met de keerzijde van de medaille. Hoe zou jij het vinden als je een tintje had en lekker wilde gaan zwemmen, maar iedereen zou je dan aankijken je aan om je huidskleur, vanwege de reputatie van Marokkaanse jongeren? Terwijl je voor de rest een hoogopgeleide aardige knul bent die geen vlieg kwaad zou doen? Dat is toch ook hartstikke fout? Waar ik voor pleit is het maken van de juiste onderscheid. Het is te makkelijk (en dus te verleidelijk) om de grenzen langs etniciteit of cultuur te trekken, terwijl die grenzen in werkelijkheid lang niet zo makkelijk trekken zijn.
Op donderdag 24 juli 2003 14:35 schreef Whiteshark het volgende:[..]
is dat er niet dan ??
waarom lopen er hier in gouda beveiligings mensen rond in het zwembad ???/ omdat het er zo lekker veilig is zeker hahahaha
en nee heb geen last van jongens en meiden van blanke afkomst zijn zeker wel de lichtgetinte jongeren...
is geen racistische uitspraak is een feit en maak het zelf mee.
natuurlijk doen die blanke jongeren ook genoeg gekke dingen maar heb ze nog geen NL of anders getint meisje zien lastig vallen ....
als wij die dit dingen zeggen racistisch zijn waarom zijn de knuffelaartjes van links dan niet zo geweldig om die probs op te lossen ..omdat ze er geen antwoord op weten behalve ouwehoeren... als wij dan ( zgnmd extreem ) rechts het wel weten ...maar we mogen niks doen van de knuffelaartjes
Ik pleit niet voor "boomknuffelen". Natuurlijk moeten ook Marokkaanse mensen die zich misdragen gestraft worden, maar er wordt hier toch echt teveel gesuggereerd dat iedereen van dezelfde "cultuur" zich hieraan schuldig zou maken, terwijl het in werkelijkheid (zoals in zoveel situaties) een minderheid betreft die de meerderheid een slechte naam geeft. Trap daar gewoon niet in, maar beoordeel en veroordeel mensen individueel om wat ze zelf hebben gedaan. That's all I ask.
quote:hallo lees mijn andere replys eens ik ben half bloed indo .........
Op donderdag 24 juli 2003 14:42 schreef motown het volgende:[..]
Houd alsjeblieft ook rekening met de keerzijde van de medaille. Hoe zou jij het vinden als je een tintje had en lekker wilde gaan zwemmen, maar iedereen zou je dan aankijken je aan om je huidskleur, vanwege de reputatie van Marokkaanse jongeren? Terwijl je voor de rest een hoogopgeleide aardige knul bent die geen vlieg kwaad zou doen? Dat is toch ook hartstikke fout? Waar ik voor pleit is het maken van de juiste onderscheid. Het is te makkelijk (en dus te verleidelijk) om de grenzen langs etniciteit of cultuur te trekken, terwijl die grenzen in werkelijkheid lang niet zo makkelijk trekken zijn.
Ik pleit niet voor "boomknuffelen". Natuurlijk moeten ook Marokkaanse mensen die zich misdragen gestraft worden, maar er wordt hier toch echt teveel gesuggereerd dat iedereen van dezelfde "cultuur" zich hieraan schuldig zou maken, terwijl het in werkelijkheid (zoals in zoveel situaties) een minderheid betreft die de meerderheid een slechte naam geeft. Trap daar gewoon niet in, maar beoordeel en veroordeel mensen individueel om wat ze zelf hebben gedaan. That's all I ask.
[Dit bericht is gewijzigd door Whiteshark op 24-07-2003 14:45]
quote:Volgens de wet is uitlokken net zo strafbaar als het plegen van het misdrijf. Je bent op dit moment vergelijkbaar met een heler lijkt me...
Op donderdag 24 juli 2003 14:33 schreef motown het volgende:[..]
Hey, als je uiteindelijk een ban krijgt om je uitspraken, dan heb je je het toch echt jezelf op de hals gehaald.
Ik kan het alleen niet hebben als mensen bepaalde foute standpunten voldoende laten doorschemeren maar wel dichtslaan zodra iemand daar op ingaat, omdat ze weten dat ze eigenlijk gewoon fout zitten.
Je mening tactisch geven is eerder verstandig dan laf
quote:Urban Legends, net zoals mensen me vertelden dat er kooien op kruispunten staan en als je schuin oversteekt je daar een paar uur in kan vertoeven. Maleisie is het ook niet.
Op donderdag 24 juli 2003 14:41 schreef Najra het volgende:[..]
Singapore daar werd je toch opgehangen als je vreemd ging, of was dat Malaysie?
quote:je mag wel extreem links zijn in dit land maar owee als er iemand extreem rechts is
Op donderdag 24 juli 2003 14:43 schreef pisnicht het volgende:[..]
Volgens de wet is uitlokken net zo strafbaar als het plegen van het misdrijf. Je bent op dit moment vergelijkbaar met een heler lijkt me...
Je mening tactisch geven is eerder verstandig dan laf
quote:Weet wat ik nou niet begrijp van figuren zoals jij. Je schreeuwt moord en brand omdat hier een paar mensen discriminerende opmerkingen maken maar je maakt in mijn ogen totaal niet kwaad over de daders zelf of hoe wat zij gedaan hebben reflecteert op hun bevolkingsgroep. Daar zou ik me als eerste druk over maken ipv het schelden wat sommigen hier doen.
Houd alsjeblieft ook rekening met de keerzijde van de medaille. Hoe zou jij het vinden als je een tintje had en lekker wilde gaan zwemmen, maar iedereen zou je dan aankijken je aan om je huidskleur, vanwege de reputatie van Marokkaanse jongeren? Terwijl je voor de rest een hoogopgeleide aardige knul bent die geen vlieg kwaad zou doen? Dat is toch ook hartstikke fout? Waar ik voor pleit is het maken van de juiste onderscheid. Het is te makkelijk (en dus te verleidelijk) om de grenzen langs etniciteit of cultuur te trekken, terwijl die grenzen in werkelijkheid lang niet zo makkelijk trekken zijn.
Als een zooitje nederlandse jonmgeren zich misdragen in het buitenland dan schaam ik mij daar als nederlander voor. Als dat vaak gebeurt dan vind ik het niet vreemd als er dan in dat land door bepaalde boerelullen met kaaskop e.a. scheldwoorden gegooid wordt.
quote:het feit dat er in dit topic nog niet is gemodereert, en dat een aantal Fok! crewleden hebben gereageert geeft eigenlijk al aan dat het extreem linkse karakter van de fok crew wel meevalt toch?
Op donderdag 24 juli 2003 14:49 schreef SolidArt het volgende:
lol, de crew van FOK is zelf extreem links als je het mij vraagt.Maar ja, ik geef er geen zak om.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 14:48 schreef Whiteshark het volgende:[..]
je mag wel extreem links zijn in dit land maar owee als er iemand extreem rechts is
dan word je direkt vergeleken met A.H of anderen uit dat tijdperk....
keur beiden af even voor de duidelijkheid
maar volgens mij is er nog steeds zoiets als vrijheids van meningsuiting..of is dat er alleen maar op papier ..dus als je een ban zou krijgen omdat je een extreme uitspraak doet is de hele crew van fok verkeerd bezig
en kunnen ze eventueel als er iemand bijdehand genoeg is een aanklacht indienen wegens censuur
quote:Ja, ze houden zich wijs afgezonderd.
Op donderdag 24 juli 2003 14:51 schreef thumper het volgende:[..]
het feit dat er in dit topic nog niet is gemodereert, en dat een aantal Fok! crewleden hebben gereageert geeft eigenlijk al aan dat het extreem linkse karakter van de fok crew wel meevalt toch?
quote:Als Marokkanen hun eigen cultuur willen behouden, waarom letten ze dan niet wat meer op mensen van hun eigen cultuur? Beetje sociale controle binnen de eigen groep mag best wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |