drie kiezen elk om de twee weken. Na een dag had ik er geen last meer van. De kiezen boven stellen niet zoveel voor en je kunt er voor kiezen(hmm) om je onderkiezen te laten zitten (hebben dan nl. genoeg groeiruimte. maar moet je wel met je tandenborsteltje er bijkunnen want vaak halen ze die ook weg vanwege rotting van de kies
Zie niet op tegen de spuit, zie het als een spannend avontuur! heb je weer eens wat te vertellen joh!
Bij mij mochten ze er wel allebei tegelijk uit (rechts en links)quote:Op donderdag 23 september 2004 12:55 schreef hilliebillie het volgende:
meestal trekken ze er twee aan een kant (geloof ik) omdat anders je mond te veel ongevoelig is van de verdoving.
ik moet morgen mijn kiezen (links) laten trekken, rechts zijn ze er al uit.
het is zeker geen pretje, maar ik ga me niet nader verklaren want daarmee werk ik mezelf alleen maar op de zenuwen.
een ander topic over verstandskiezen:
verstandskies (ook up to date)
zolang ze niet onderin trekken idd, dan spuiten ze achterin in die spier die kan wel beetje akelig zijn....quote:Op donderdag 23 september 2004 22:25 schreef Kaalhei het volgende:
Die naald voel je nauwelijks, je tandvlees is vrij ongevoelig.
Het boeide mij allemaal vrij weinig. Ik had ze alle 4 tegelijk en je krijgt 3 spuiten per kies. Ik had er dus 12. Het enige echt vervelende was het feit dat een (deel van een) kies in mijn keel viel. Bovendien waren twee kiezen ingegroeid wat tot snijden en hechten leidde. Wat weer tot een rood kussen leidde de eerste week.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:42 schreef Firefly18 het volgende:
[..]
zolang ze niet onderin trekken idd, dan spuiten ze achterin in die spier die kan wel beetje akelig zijn....
Ik kreeg er wel meer als 4 per kies, waarom geen idee eigenlijk. En er werd er 1 getrokken, 2 gesneden (1 nadat ze uhm in 2 stukken hadden gebroken) en alles werd gehecht.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:48 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het boeide mij allemaal vrij weinig. Ik had ze alle 4 tegelijk en je krijgt 3 spuiten per kies. Ik had er dus 12. Het enige echt vervelende was het feit dat een (deel van een) kies in mijn keel viel. Bovendien waren twee kiezen ingegroeid wat tot snijden en hechten leidde. Wat weer tot een rood kussen leidde de eerste week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |