Zojuist nog 2 kaarten kunnen bestellen. Denk dat er wat kaarten zijn vrijgekomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt trouwens al uitverkocht?
Precies 15 jaar later, niet meer zo vet maar toch wel goed genoeg voor een Spotify playlist.quote:Op donderdag 8 maart 2001 11:52 schreef hoe-die-nie het volgende:
'one armed scissors' is wel een erg vet nummer..
Jezelf kunnen quoten in hetzelfde topic na precies 15 jaar is ook best vetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:19 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Precies 15 jaar later, niet meer zo vet maar toch wel goed genoeg voor een Spotify playlist.
Haha, truequote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Jezelf kunnen quoten in hetzelfde topic na precies 15 jaar is ook best vet
Ha ha ha Record ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Jezelf kunnen quoten in hetzelfde topic na precies 15 jaar is ook best vet
Ik zit ook 15 jaar op FOK! Weet nog dat het de nieuwste hype was.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:39 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Haha, true
Wat een jezustijd geleden.
Vertel eens meer. Hebben ze een nieuw album uit ? Klinken ze nog hetzelfde ?quote:
Jij bent in die 15 jaar hier wel wat actiever geweest dan ik.quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit ook 15 jaar op FOK! Weet nog dat het de nieuwste hype was.
quote:Op donderdag 8 maart 2001 01:14 schreef tong80 het volgende:
anavond in Lola da Musica, Ned-3, VPRO,
At The Drive-In, een "nieuwe" wereldband.
Door sommige critici wordt hun laatste album "Relationship of command" vergeleken met "Nevermind" van Nirvana.
Ze hebben een geweldige live-reputatie, vergelijkingen met Sonic Youth, MC5 of Janes Addiction zijn volgens mij niet overdreven.
Check 'm out en oordeel zelf!
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 08-03-2001 01:57]
Het is dus gewoon tong80quote:'Wipers. En Dead Moon. Luister die platen', onderwijst Bixler de zaal.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:21 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Jij bent in die 15 jaar hier wel wat actiever geweest dan ik.
Ha ha haquote:
Of een soortgelijk programma.quote:
Lang geleden dat ik kippenvel kreeg van een recensie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:52 schreef AgeEll het volgende:
Oor is lovend
http://oor.nl/#!/articles/alles_klopt_bij_at_the_drive_in/concert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |