quote:TnX.
Op dinsdag 22 juli 2003 19:04 schreef Zero_Cool het volgende:[..]
Praise Cats - Shined on me ?
hmm
----------------
Geplaatst door Zero_Cool op dinsdag 22 juli 2003 18:46
Nummer van westlife..
In de videoclip zie je ze omringd door allerlei japanners. Weet iemand toevallig ook hoe dat nummer heet?
deze sample komt uit het begin van een nummer van cheryl lynn.
er is nog een ander nummer dat deze sample ook laat horen in het begin, beetje zomers nummer.
welke is dat
quote:pff, die kan bijna in de Trivia
Op dinsdag 22 juli 2003 19:15 schreef d.n3rd het volgende:
http://members.chello.nl/~h.delang1/tisdit.mp3deze sample komt uit het begin van een nummer van cheryl lynn.
er is nog een ander nummer dat deze sample ook laat horen in het begin, beetje zomers nummer.
welke is dat
Het heeft wel iets weg van Conga van Gloria Estefan
Heb je er misschien iets meer info over bijv. wanneer het nummer is uitgebracht, muziekstroming, eventuele zang enzo?
quote:
Op maandag 21 juli 2003 20:41 schreef Jantjeuh het volgende:
Heeft iemand enig idee welk trancenummer dit (klik om te downloaden) is?Het is volgens mij uit de jaren '97 - '99 en staat (geloof ik) op één van de Forbidden Paradise mixalbums van DJ Tiësto (dus FP 3 t/m 7).
quote:helaas, ik weet alleen dat de zang door mannen is ingezongen, en dat het niet engels is
Op dinsdag 22 juli 2003 19:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
pff, die kan bijna in de Trivia
Het heeft wel iets weg van Conga van Gloria Estefan
Heb je er misschien iets meer info over bijv. wanneer het nummer is uitgebracht, muziekstroming, eventuele zang enzo?
het staat volgens mij ook ergens op een baya beach club cd.
quote:Als de leden van Limp Bizkit zelf die liedjes op het Net geplaatst hebben, zou ik gewoon naar hun officiële website gaan, als ik jou was. Dat klinkt tenminste nogal logisch.
Op dinsdag 22 juli 2003 20:51 schreef greatgonzo het volgende:
Limp Bizkit schijnt twee nieuw (live) songs op het net te hebben gegooid. Iemand een idee hoe ze heten, waar ze te vinden?
quote:Er staat niets op hun site (ik had eerst al gekeken), ik zag het nieuws op Vara Hittekst (teletekst 372) staan, lijkt me dus wel legaal
Op dinsdag 22 juli 2003 20:53 schreef Grobbel het volgende:[..]
Als Limp Bizkit zelf die liedjes op het Net geplaatst hebben, zou ik gewoon naar hun officiële website gaan, als ik jou was. Dat klinkt tenminste nogal logisch.
En als ze daar niet staan of er ook geen info over te vinden is aldaar, dan betwijfel ik of het allemaal wel zo legaal is.
http://www.limpbizkit.com/
Ik ben alleen vergeten het op te zoeken
quote:Na een halve minuut zoeken op het officiële berichtenbord van Limp Bizkit, kwam ik uit bij deze site: http://www.thearmpit.net/eng/
Op dinsdag 22 juli 2003 20:55 schreef greatgonzo het volgende:[..]
Er staat niets op hun site (ik had eerst al gekeken), ik zag het nieuws op Vara Hittekst (teletekst 372) staan, lijkt me dus wel legaal
Ik ben alleen vergeten het op te zoeken
quote:Earth & fire - Weekend
Op dinsdag 22 juli 2003 21:25 schreef nightfall het volgende:
k,. zag van de week een nummer op de tv van "scooter",. het nummer heet "weekend",. maar daar zit een zagstukje tussen,. is best geinig,. maar uiteraard een cover van een bestaand nummer uit de begin jaren 80(meen ik),. als iemand weet hoe dat nummer heet?,. tnx
quote:idd,. stukje afgestorven hersenkwab ging meteen weer leven en gaf je gelijk,. thnx
Op dinsdag 22 juli 2003 21:27 schreef ranja het volgende:[..]
Earth & fire - Weekend
quote:Proyecto Uno - El tiburon (1995)
Op dinsdag 22 juli 2003 19:15 schreef d.n3rd het volgende:
http://members.chello.nl/~h.delang1/tisdit.mp3deze sample komt uit het begin van een nummer van cheryl lynn.
welke is dat
quote:briljant nummer
Op dinsdag 22 juli 2003 22:50 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Proyecto Uno - El tiburon (1995)
quote:als dat em is word ik gek
Op dinsdag 22 juli 2003 22:50 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Proyecto Uno - El tiburon (1995)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |