quote:Niet echt een dance plaat denk ik...
Op woensdag 23 juli 2003 20:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Puur op de text afgaandMet-Ons Kan-Je Lachen
Guan Ta-Na Mera
Dus probeer Wycleff Jean met Guantanamera eens
quote:http://us.imdb.com/Soundtracks?0144117 moet ie bijstaan
Op woensdag 23 juli 2003 20:52 schreef bojaaper het volgende:
Hoe heet dit nr uit de film Boondock Saints? Dit stukje heb ik geript uit de film, maar wil liever het origineel. Thnx
quote:Er is ook een dance versie van dat nummer. Het was het eerste dat me te binnen schoot dat op die regels pastte, ik pieker er nog wel ff verder over. Wel leuk om te doen zo
Op woensdag 23 juli 2003 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:Niet echt een dance plaat denk ik...
Is een lastige, i admitt
quote:Heb eens zitten googelen, het enige wat ik nog te weten ben gekomen is dat La Cucamarcha in een bewerkte versie op die CD stond...
Op woensdag 23 juli 2003 21:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Er is ook een dance versie van dat nummer. Het was het eerste dat me te binnen schoot dat op die regels pastte, ik pieker er nog wel ff verder over. Wel leuk om te doen zo
daar kan je kiezen uit de jaarlijsten, ff doorspitten dus
quote:Uit de jaarlijst van 1994
Op woensdag 23 juli 2003 21:24 schreef Da_Sandman het volgende:Heb eens zitten googelen, het enige wat ik nog te weten ben gekomen is dat La Cucamarcha in een bewerkte versie op die CD stond...
quote:Zou dus heel goed kunnen
25 350 3 12 La cucamarcha - TNN
Dat nummer hebben ze nog jaren gebruikt bij FC Utrecht op de tribunes
quote:Als het goed is, is het deze :
Op dinsdag 22 juli 2003 19:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het nummer dat je aan het begin van Jean Nelissen's column (De Neel) in het Tourjournaal hoort
Het is instrumentaal en je hoort een soort ouderwetse klarinet of trompet en daar wordt weer een moderne beat doorheen gemixed...
hopelijk dan, elke keer als ik kijk vergeet ik het te controleren
Ik heb wel een plaat gevonden die er vrij veel op lijk: Jam Spoon - Right in the night. Daar zit ook dezelfde giraar in ![]()
Ben nu alle andere nummers van die groep aan het beluisteren
quote:Klinkt als een goedkope kopie van een nummer van The doors...
Op woensdag 23 juli 2003 21:56 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik zoek een techno nummer met de volgende text. This is the end, my only friend..the end, verder zit er nog een gitaar in
Tube tech- "The end"
[Dit bericht is gewijzigd door Swami_Twelvinchalami op 23-07-2003 22:00]
Ik zoek een heeeel fout liedje! We waren op avkantie in Turkije en daar draaiden ze de hele tijd zo'n liedje met uitgesproken dansbewegingen a.h.w..... zo van 'sliiide to the left....slide to the right'
was echt zo mooi
...iemand?
*schaamt zich voor de belachelijke vraag...
*
quote:Zoek maar op The Doors - The End en dan iets van House mix of techno mix.
Ik zoek een techno nummer met de volgende text. This is the end, my only friend..the end, verder zit er nog een gitaar in
Dat ze dat nummer coveren
quote:Mr. C (the slide man) - "cha cha slide"
Op woensdag 23 juli 2003 21:59 schreef queenbee het volgende:
hmm ben niet zo thuis in de techno....... sorry....Ik zoek een heeeel fout liedje! We waren op avkantie in Turkije en daar draaiden ze de hele tijd zo'n liedje met uitgesproken dansbewegingen a.h.w..... zo van 'sliiide to the left....slide to the right'
was echt zo mooi...iemand?
*schaamt zich voor de belachelijke vraag...
![]()
*
quote:Flammen & Abraxes (Van de party animals) - I'll be your only friend
Denk dat je die bedoelt
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 22:02 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Mr. C (the slide man) - "cha cha slide"
quote:Offtopic:
Op woensdag 23 juli 2003 22:06 schreef queenbee het volgende:[..]
![]()
je bent een engel
Oe-na na na na na iejeeooo
Naja, als iemand nu weet waar ik het over heb, graag ff de titel.
quote:Is dat nummer niet op dezelfde melodie als SummerJam 2003?
Op woensdag 23 juli 2003 22:23 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik zoek een nummer, wat ze altijd, of tenminste afgelopen week, draaiden bij: Door 't Lint: Wild On! Beetje soft nummer, gaat van:Oe-na na na na na iejeeooo
quote:Er zit wel iets van een raakvlak, maar dezelfde melodie is het niet volgens mij.
Op woensdag 23 juli 2003 22:30 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Is dat nummer niet op dezelfde melodie als SummerJam 2003?
*denkt*
quote:Ik weet welk nummer je bedoeld. Een nummer uit eind jaren '90, klinkt braziliaans en de clip is in wazige kleuren op het strand, alleen schiet de naam me niet te binnen.
Op woensdag 23 juli 2003 22:36 schreef DeStedebouwer het volgende:Er zit wel iets van een raakvlak, maar dezelfde melodie is het niet volgens mij.
het is iig niet Bellini met Samba di Janeiro, maar komt wel uit dezelfde periode
quote:Bedoel je misschien Summerlove - Remember (Na na na hey hey) ??
Ik zoek een nummer, wat ze altijd, of tenminste afgelopen week, draaiden bij: Door 't Lint: Wild On! Beetje soft nummer, gaat van:Oe-na na na na na iejeeooo
quote:en dat is fonetisch ook zo'n beetje de enige text en daaronder een hele rustige beat toch
Oe-na na na na na iejeeooo
quote:bekendste nummers:
Op woensdag 23 juli 2003 23:21 schreef - het volgende:
ik zoek een nummer van peter gabriel, het bekendste nummer dat hij heeft volgens mij, maar ik kan het niet beschrijven, er zit in ieder geval een beetje funky break in op het einde, ik zag net het laatste stukje op rtl 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |