"Girl I wanna be with you, wanna get real with you" en op het einde staat ie voor die witte grote letters "DAMN" ook nog een beetje te zingen. Heb hem vaak zat op TMF gezien, maar volgens mij weten die stakkers zelf niet eens hoe dat nummer heet, want er is nooit een aftiteling
[Dit bericht is gewijzigd door iNFERiON op 23-07-2003 15:06]
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 02:53 schreef _-M-K-_ het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die dunne neger met die 50 cent kleding, en dan heb je die vrouwen die tussendoor de hele tijd "daaaaaamn" roepen
quote:En die (twee plaatsen) hierboven dus ook
Op woensdag 23 juli 2003 15:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Fabolous - Can't Let You Go
[Dit bericht is gewijzigd door Swami_Twelvinchalami op 23-07-2003 15:10]
quote:O ja, das vast dezelfde als die ik bedoel ja .. bedankt
Op woensdag 23 juli 2003 15:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Fabolous - Can't Let You Go
quote:Hoe heet ie dan???
Op woensdag 23 juli 2003 00:42 schreef Knoekie het volgende:
Hoe heet de titel van een liedje (lange titel) van mensen in dierenpakken (ofzoiets) die dan rappen. jaja weet het beetje vaag.[...]
Laat maar, weet het al
quote:Een
Op woensdag 23 juli 2003 15:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:Fabolous - Can't Let You Go
Het gaat om een dance plaat ergens uit 94 of 95.
De plaat is ook gedaan door Irene Moors & de Smurfen, hij staat op de cd "Ga je mee naar smurfen land?" Op die cd staat ook de hit van de Smurfen "No no". Het gaat om het nummer "Met Ons Kan Je Lachen" op die cd. Die zoek ik, maar dan de normale versie.
Iemand die die smurfen cd heeft en kan kijken of de orginele benaming er nog bij staat?
Alvast bedankt
quote:lol. ik ga checken op zolder voor je.
Op woensdag 23 juli 2003 18:33 schreef JG het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar een bepaald nummer maar ik weet niet hoe deze heet en van wie die is.Het gaat om een dance plaat ergens uit 94 of 95.
De plaat is ook gedaan door Irene Moors & de Smurfen, hij staat op de cd "Ga je mee naar smurfen land?" Op die cd staat ook de hit van de Smurfen "No no". Het gaat om het nummer "Met Ons Kan Je Lachen" op die cd. Die zoek ik, maar dan de normale versie.
Iemand die die smurfen cd heeft en kan kijken of de orginele benaming er nog bij staat?
Alvast bedankt
edit : kan ze niet vinden, denk dat ze al een keer weggeven zijn ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door postman op 23-07-2003 18:46]
quote:De aanwijzingen: dance hit uit 94/95 en de titel "Met ons kan je lachen" van Irene Moors en de Smurfen.....
Ik ben al heel lang op zoek naar een bepaald nummer maar ik weet niet hoe deze heet en van wie die is.Het gaat om een dance plaat ergens uit 94 of 95.
Alvast bedankt
Winx - Don't laugh (1995)
quote:Nee dat is em niet
Op woensdag 23 juli 2003 19:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
De aanwijzingen: dance hit uit 94/95 en de titel "Met ons kan je lachen" van Irene Moors en de Smurfen.....
Zonder deze plaat te kennen, gok ik:Winx - Don't laugh (1995)
[Dit bericht is gewijzigd door JG op 23-07-2003 19:54]
quote:Nou ja: it was worth a shot, toch?
Op woensdag 23 juli 2003 19:48 schreef JG het volgende:[..]
Nee dat is em niet
quote:Ik weet niks van het nummer, alleen hoe die klink in me hoofd
Op woensdag 23 juli 2003 19:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Nou ja: it was worth a shot, toch?
Maar kan je geen geluidfragment neerzetten? Wellicht dat ik het orgineel herken!
De enige tekst die ik weet zijn iets van "Finally baby" en "Part of my heart" Het is gezongen door een vrouw.
Het is een dance plaat alla La Busch, IceMC of Maxx Ergens uit 94 of 95
Is er iemand met die smurfenhouse cd?
quote:Gokje: "Finally" van CeCe Peniston
Op woensdag 23 juli 2003 20:01 schreef JG het volgende:[..]
Ik weet niks van het nummer, alleen hoe die klink in me hoofd
De enige tekst die ik weet zijn iets van "Finally baby" en "Part of my heart" Het is gezongen door een vrouw.
Het is een dance plaat alla La Busch, IceMC of Maxx
Ergens uit 94 of 95
quote:Finally van CeCe Peniston? hm qua tekst lijkt me dat lastig maar wie weet....
Op woensdag 23 juli 2003 20:01 schreef JG het volgende:[..]
Ik weet niks van het nummer, alleen hoe die klink in me hoofd
Het is een dance plaat alla La Busch, IceMC of Maxx
Ergens uit 94 of 95
quote:Aerosmith- "Dream On"
Op woensdag 23 juli 2003 20:08 schreef Jolan het volgende:
waarschijnlijk al wel vaker gevraagd enzo, maar ik wilde graag weten welk liedje( en van wie ) eminem een stukje covert in zijn nieuwe nummertje.....
quote:mijn dank is groot.
Op woensdag 23 juli 2003 20:09 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Aerosmith- "Dream On"
iig bedankt voor jullie reacties
quote:Waag ik nog een tweede gok (tot dat een collega mij terugbelt: heeft cd geloof ik in zijn bezit ...
Alvast bedankt
T-Spoon - A part of my life (1995)
quote:Nee T-Spoon is het ook niet.
Op woensdag 23 juli 2003 20:20 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Waag ik nog een tweede gok (tot dat een collega mij terugbelt: heeft cd geloof ik in zijn bezit ...
):
T-Spoon - A part of my life (1995)
volgensmij heeft het nummer niet echt hoog gestaan in de top 40 toendetijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |