Ik lees thuis weleens de Groene Amsterdammer en bij de tandarts Vrij Nederland.
Op school lees ik wel eens VN. Soms Elsevier als ze weer eens per se willen bewijzen dat alles wat links sowieso fout is. Dan lees ik het om me te vermaken.
Verder af-en-toe Vrij Nederland (alleen iets te links voor mij)
quote:Dan heb je De Groene Amsterdammer nog nooit gelezen.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:00 schreef teknomist het volgende:
Verder af-en-toe Vrij Nederland (alleen iets te links voor mij)
Wie leest er trouwens weleens Der Spiegel? Daar hoor ik ook wel aardige verhalen over.
quote:Mijn tandarts is nog al links (hoewel ik hem van een corporaal verleden verdenk) ... dus daar alleen de VN, maar ja een opinieblad is meestal een weekblad en zo vaak kom ik niet bij de tandarts
Op dinsdag 22 juli 2003 17:01 schreef Marteijn het volgende:
Ik heb een ongeletterde tandarts die alleen Donald Ducks en Margrieten in de wachtkamer heeft liggen. Daarom koop ik zelf af en toe maar een VN of De Groene.
quote:Ikke de Okki, (diepere interviews!)
Op dinsdag 22 juli 2003 16:58 schreef _GdR_ het volgende:
meestal de bobo
quote:Nee joh, voor echt goede interviews moet je natuurlijk de Playboy lezen.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:02 schreef Guidoweb5 het volgende:[..]
Ikke de Okki, (diepere interviews!)
quote:Tsja, Sorry Yvonne.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:04 schreef yvonne het volgende:
Kunnen de lolbroeken optiefen? Dank!
Soms de Quote en Elsevier
quote:Ze presenteren hun diepgaande en progressieve (en dan niet progressief in de linkse context) artikelen op een sensationele cover-manier; maar doet niks af aan de inhoud
Op dinsdag 22 juli 2003 17:05 schreef Chewie het volgende:
- HP/DeTijd (Laatste tijd iets te veel sensatie)
quote:Tell me about it. Ik lees dat blad niet eens, maar die reclamespotjes van HP/De Tijd zijn zo overdreven sensatiebelust (dat achtergrondmuziekje alleen al)...
Op dinsdag 22 juli 2003 17:05 schreef Chewie het volgende:
- HP/DeTijd (Laatste tijd iets te veel sensatie)
quote:Grappig, hierboven vinden mensen het te links
Op dinsdag 22 juli 2003 17:06 schreef onanymous het volgende:
Ik lás altijd VN maar dat wordt de laatste jaren steeds slechter. (=rechtser, algemener, minder opzienbarende artikelen)
Maar idd VN is hardhollend achteruit gegaan sinds Rinus Ferdinandusse weg is daar, jammer.
quote:Die zijn echt lang niet zo links als hun imago doet vermoeden. Van Amerongen heeft veel van dat oerlinkse pathos eruitgehaald. Verder beetje lomp dat iemand kan zeggen 'neenee, dat is te links voor me'. Wil je opinies of enkel bevestigd worden in je ideëen, denk ik dan. Ik lees opiniebladen zoals de Groene, niet omdat ik zo ontzettend links ben, maar omdat de Groene ook best interessante artikelen heeft met interessante invalshoeken. Bovendien ben ik groot fan van de Opheffer.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:02 schreef motown het volgende:
Dan heb je De Groene Amsterdammer nog nooit gelezen.
quote:Als je het blad niet leest kun je imho niet oordelen.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:07 schreef motown het volgende:[..]
Tell me about it. Ik lees dat blad niet eens, maar die reclamespotjes van HP/De Tijd zijn zo overdreven sensatiebelust (dat achtergrondmuziekje alleen al)...
quote:Jep, ik, maar ik kan Nwe Revu nu echt geen opinieblad noemen.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:08 schreef motown het volgende:
Hmmm... Ik heb hier trouwens nog geen lezers van de Nieuwe Revu gezien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |