Trouw staan meer goeie artikelen/achtergronden in.
Ook prettiger leesbaar (lettertype e.d.)
's Weekends óf De Dordtenaar (AD met plaatselijk nieuws) óf het AD (vanwege het weeekendmagazine.
quote:Bedoel je: eentje is wel genoeg, of bedoel je: ik ben dom en nieuws interesseert me niks?
Op 07 april 2001 16:19 schreef dalai-incognito het volgende:
en waarom lezen jullie al die kranten?
Op zaterdag kopen m'n ouders ook altijd BN/De Stem, een leuke zaterdagkrant omdat je die gewoon binnen een kwartiertje helemaal doorleest.
--
En om nog ff terug te komen op Dalai..
ik lees kranten om meer te weten over alles wat er in de wereld afspeelt. Het is toch wel handig om een beetje kennis te vergaren over de maatschappij waarin je jezelf ook bevindt.. niet dan?
En, net als Speknek zegt, het is leuk om een mening over onderwerpen te vormen. Ook handig voor in het dagelijks leven omdat je dan, wanneer er een gesprek over een actueel onderwerp is, gewoon mee kunt lullen.
quote:Zelf lees ik geen kranten, ik bekijk wel regelmatig nieuws op internet en regelmatig het nieuws op tv, vind ik over het algemeen meer dan genoeg en discussie programmas een beetje volgen dat geeft mij meestal meer inspiratie om over dingen na te denken, ik kan persoonlijk niet de concentratie op brengen om elke dag een krant te lezen, ik denk persoonlijk ook dat het interessanter is om je bezig te houden met een beperkt aantal onderwerpen, omdat je anders niet aan "verdieping" toekomt.
Op 07 april 2001 16:47 schreef SkyMaster het volgende:
En om nog ff terug te komen op Dalai..
ik lees kranten om meer te weten over alles wat er in de wereld afspeelt. Het kantoch wel handig zijn om een beetje kennis te vergaren over de maatschappij waarin je jezelf ook bevindt.. niet dan?
En, net als Speknek zegt, het is leuk om een mening over onderwerpen te vormen. Ook handig voor in het dagelijks leven omdat je dan, wanneer er een gesprek over een actueel onderwerp is, gewoon mee kunt lullen.
We lezen deze omdat vroeger toen we nog door het land trokken we een krant moesten hebben die overal verkrijgbaar was.
En de mensen waar wij toe behoorden zetten hier hun overlijdensadvertenties in.
En thuis lees ik op internet nog al eens een krant..
en als ik op zaterdag niet veel te doen heb dan koop ik nog wel eens een krant die ik dan van voor tot achter lees....kan ook vanalles wezen...
en waarom
om een beetje bij de tijd te blijven en te weten wat er zoal gebeurd in de wereld...lijkt mij niet geheel onbelangrijk
[edit]typo
[Dit bericht is gewijzigd door madcap op 07-04-2001 18:01]
Heel af en toe vind in een AD in me bus, dan heeft de bezorger een foutje gemaakt, en waardeer ik m'n Volkskrantje des te meer.
Verder blijf ik tussendoor op de hoogte via kranten.com en nu.nl en teletekst pagina 101.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |