abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 7 april 2001 @ 15:02:00 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_910600
Ik lees altijd Het Parool, abonnement,
vaak koop ik volkskrant los, zeker de zaterdag uitgave.
plaatselijk krantje De Dordtenaar,
Trouw soms,
op vakantie Telegraaf.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_910641
Ik heb niet altijd een abonnement, ligt eraan wie meedoet (geld he). Maar normaal gesproken de Volkskrant... dat is meer toevallig denk ik; NRC kan ook, Trouw is ook best een goede krant, Parool ook.
Wittgenstein
pi_910652
's Morgens Trouw
's Avonds Gelders Dagblad

Trouw staan meer goeie artikelen/achtergronden in.
Ook prettiger leesbaar (lettertype e.d.)

pi_910661
http://www.kranten.com

Elke ochtend in de mailbox!
Lekker makkelijk als je 7 hoog woont.

zaterdag 7 april 2001 @ 15:28:41 #5
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_910665
Spits en Metro en het inmiddels opgedoekte news.nl. Allemaal lekker gratis.

's Weekends óf De Dordtenaar (AD met plaatselijk nieuws) óf het AD (vanwege het weeekendmagazine.

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zaterdag 7 april 2001 @ 16:11:03 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_910760
Geen abonnement, maar toch zeker drie keer in de week Volkskrant of NRC. Spits en Metro zuigen, want hebben geen achtergronden en maken rotzooi in de trein.
pi_910774
Eindhovens Dagblad, en alles wat ik in de trein tegenkom (van Volkskrant, Parool tot Gereformeerd Dagblad en Leeuwarder courant -of hoe die ook al weer moge heten), het enige wat ik uit principe laat liggen is De Telegraaf.
De trein is een heerlijke gokkast wat dat betreft, je leest ook 'ns dingen vanuit een compleet andere invalshoek.
  zaterdag 7 april 2001 @ 16:17:50 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_910780
Het NRC en elke dag in de trein (met uitzondering van afgelopen twee dagen ) de Spits en Metro.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 7 april 2001 @ 16:19:59 #9
10814 dalai-incognito
tijd voor een nieuwe crew
pi_910788
en waarom lezen jullie al die kranten?
mensen deugen niet, jij misschien wel ook niet
pi_910794
quote:
Op 07 april 2001 16:19 schreef dalai-incognito het volgende:
en waarom lezen jullie al die kranten?
Bedoel je: eentje is wel genoeg, of bedoel je: ik ben dom en nieuws interesseert me niks?
Wittgenstein
pi_910809
Volkskrant en NRC

op vakantie wel is de Telegraaf, maar erger me zo snel dat ik na 5 min weer op hou

zaterdag 7 april 2001 @ 16:32:37 #12
10814 dalai-incognito
pi_910821
nou uhh dom ben ik niet dacht ik.... maar waarom zoveel nieuws tot je nemen wat doe je ermee?
  zaterdag 7 april 2001 @ 16:33:42 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_910824
Een mening vormen. Kennis opdoen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_910854
Mijn ouders hebben een abonnement op de Trouw. Ik word dus gedwongen deze gedurende de hele week te lezen; best jammer dat ze deze krant preferen boven andere kranten want het NRC en de Volkskrant vind ik zelf veel makkelijker weglezen. Daar staan ook wat interessantere columns in.

Op zaterdag kopen m'n ouders ook altijd BN/De Stem, een leuke zaterdagkrant omdat je die gewoon binnen een kwartiertje helemaal doorleest.

--

En om nog ff terug te komen op Dalai..
ik lees kranten om meer te weten over alles wat er in de wereld afspeelt. Het is toch wel handig om een beetje kennis te vergaren over de maatschappij waarin je jezelf ook bevindt.. niet dan?

En, net als Speknek zegt, het is leuk om een mening over onderwerpen te vormen. Ook handig voor in het dagelijks leven omdat je dan, wanneer er een gesprek over een actueel onderwerp is, gewoon mee kunt lullen.

Verbaal genie in love!
pi_910911
Parool en Volkskrant. Abo's.
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zaterdag 7 april 2001 @ 17:05:29 #16
10814 dalai-incognito
pi_910956
quote:
Op 07 april 2001 16:47 schreef SkyMaster het volgende:
En om nog ff terug te komen op Dalai..
ik lees kranten om meer te weten over alles wat er in de wereld afspeelt. Het kan toch wel handig zijn om een beetje kennis te vergaren over de maatschappij waarin je jezelf ook bevindt.. niet dan?

En, net als Speknek zegt, het is leuk om een mening over onderwerpen te vormen. Ook handig voor in het dagelijks leven omdat je dan, wanneer er een gesprek over een actueel onderwerp is, gewoon mee kunt lullen.

Zelf lees ik geen kranten, ik bekijk wel regelmatig nieuws op internet en regelmatig het nieuws op tv, vind ik over het algemeen meer dan genoeg en discussie programmas een beetje volgen dat geeft mij meestal meer inspiratie om over dingen na te denken, ik kan persoonlijk niet de concentratie op brengen om elke dag een krant te lezen, ik denk persoonlijk ook dat het interessanter is om je bezig te houden met een beperkt aantal onderwerpen, omdat je anders niet aan "verdieping" toekomt.
pi_910983
Geen krantenabbo, ik vind het zonde om dingen ongelezen weg te gooien en ik kom er vaak niet aan toe. Als alternatief heb ik een abbo op elsevier. Lees wel af en toe wat stukjes van Het Parool en Financieel Dagblad op internet. Als ik een krant koop is dat bij voorkeur De Volkskrant
pi_910989
We lezen helaas hier thuis de telegraaf.

We lezen deze omdat vroeger toen we nog door het land trokken we een krant moesten hebben die overal verkrijgbaar was.
En de mensen waar wij toe behoorden zetten hier hun overlijdensadvertenties in.

zaterdag 7 april 2001 @ 17:35:44 #19
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_911099
Ik lees al jaren de Volkskrant, je raakt zo gewend aan een krant. NRC vind ik niet zo lekker leesbaar en de overige kranten zijn om te huilen
fake a dream
pi_911310
ik heb geen abbo...
maar op het werk lees ik meestal wel een krantje...en dat kan vanalles zijn AD telegraaf of volkskrant...maakt niet uit

En thuis lees ik op internet nog al eens een krant..

en als ik op zaterdag niet veel te doen heb dan koop ik nog wel eens een krant die ik dan van voor tot achter lees....kan ook vanalles wezen...

en waarom
om een beetje bij de tijd te blijven en te weten wat er zoal gebeurd in de wereld...lijkt mij niet geheel onbelangrijk

[edit]typo

[Dit bericht is gewijzigd door madcap op 07-04-2001 18:01]

Iedereen is uniek, behalve ik
  zaterdag 7 april 2001 @ 18:16:41 #21
374 beelzebub
master of disaster
pi_911747
Al een paar jaar abo op de Volkskrant, en af en toe lees ik een Trouw of Het Parool.

Heel af en toe vind in een AD in me bus, dan heeft de bezorger een foutje gemaakt, en waardeer ik m'n Volkskrantje des te meer.

zaterdag 7 april 2001 @ 18:19:30 #22
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_911830
Volkskrant, NRC en Haarlems Dagblad hebben mijn ouders abo op dus die lees ik altijd. Verder op zaterdag vaak de telegraaf er nog bij (je moet toch wat ). En idd bladen als elsevier, Hp/de tijd, waar we allemaal nog meer op geaboneerd zijn.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_912482
Deventer Dagblad
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 7 april 2001 @ 19:33:17 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_912573
Alle landelijke dagbladen elke dag, dus Telegraaf (moet uit concurrentieoverwegingen), Algemeen Dagblad, de Volkrant, NRC Handelsblad en Trouw.
En verder dagelijks ook mijn eigen krantje Het Parool.

Verder blijf ik tussendoor op de hoogte via kranten.com en nu.nl en teletekst pagina 101.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 7 april 2001 @ 20:16:12 #25
10836 Hummer
Wolf in schaapskleren!
pi_913337
Volkskrant is bij ons thuis al jaren vaste prik.
Prima krant!
Vooral de column van Wouter van Klootwijk vind ik altijd goed!
En verder op zaterdag altijd zo,n magazine
Oke,is een beetje op de yuppies van de samenleving gericht ,maar bevat toch best interesante verhalen!
Klikt het niet dan botst het!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')