* sp3c begint te rennen
Maar vraag me af hoe je nou een echte speelfilm op dat ding kan krijgen met zo "weinig" geheugen? dat past toch nooit
maar toegegeven daar heb ik geen verstand van ik wil alleen vette games
quote:Simpel. Recoden naar een lagere (optimale voor dit apparaat) resolutie, audio demuxen naar mono of stereo, en dan iets van DivX gebruiken, met OGG audio. Klaar!
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:56 schreef BAZZA het volgende:
Die filmpjes zien er wel aardig uit
Maar vraag me af hoe je nou een echte speelfilm op dat ding kan krijgen met zo "weinig" geheugen? dat past toch nooit
Nog een reden om te pre-orderen dus
ff snel die filmpjes bekijken
quote:nja..ik bedoel beter niet wachten tot ie hier in 2028 in de winkels ligt
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:46 schreef sp3c het volgende:
eerste batch is trouwens tot kerstmis dus pre orderen hoeft niet eens directff snel die filmpjes bekijken
-edit: doosje is niet eens zo groot, pakweg 25 cm breed
[Dit bericht is gewijzigd door err op 21-10-2003 16:02]
quote:Voor mij was het dus al niet meer nodig..... Maar er zijn vast anderen die nu hun weg vinden naar dit topic.
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Kiff
kun je er complete film's opzetten en dan via een kabeltje op de tv aansluiten zodat je de film op tv ziet? dat zou wel kwel wezen...
en wat is een pda psies? dat je er meer dingen op kan doen? kun je er ook mp3's mee afspelen? en kun je die dan gewoon vanuit je pc er uploaden ofzow?
http://www.gameinformer.com/News/Story/200310/N03.1021.1647.07188.htm
quote:De andere antwoorden kun je gewoon vinden in dit topic en op de site van Tapwave.
Op woensdag 22 oktober 2003 00:20 schreef JorricK het volgende:
en wat is een pda psies?
Maar PDA = Personal Digital Assistant. Dit is in feite een Palm zakcomputer met een leuk uiterlijk, een snelle processor en hardware die gaming ondersteund. Het kan alles dat de Palm klonen kunnen (Sony Clie, Palm, whatever), alleen stukken sneller.
In feite is dit ding wat Microsoft's PocketPC had moeten zijn .
quote:tegen betaling te downloaden of anders op SD card te kopen, later in de winkels.
Op woensdag 22 oktober 2003 00:20 schreef JorricK het volgende:
hoe kom je aan game's op z'n ding?
quote:tussen de 10 en 29 dollar
wat kosten die?
quote:Ik weet niet of er een tv uit opzit, maar je kunt wel films kijken op het ding zelf, aangezien er 2 sd cards in kunnen
kun je er complete film's opzetten en dan via een kabeltje op de tv aansluiten zodat je de film op tv ziet? dat zou wel kwel wezen...
quote:een palmtop, een soort zakelijk computertje met organisers, textprocessors, etc etc, hiervoor zijn duizenden apps gratis te downloaden die hier allemaal op draaien.
en wat is een pda psies? dat je er meer dingen op kan doen?
quote:Yep, zit een goede mp3 speler in.
kun je er ook mp3's mee afspelen?
quote:inderdaad, via bluetooth of usb
en kun je die dan gewoon vanuit je pc er uploaden ofzow?
mooi
is zodiac nu zo klein of is N-gage nu gewoon zo groot?
en dan te bedenken dat het scherm van Zodiac 10x zo groot is
quote:14,3 cm, je vriendin moet het met minder doen
Op woensdag 22 oktober 2003 11:17 schreef sp3c het volgende:
is zodiac nu zo klein of is N-gage nu gewoon zo groot?
en dan te bedenken dat het scherm van Zodiac 10x zo groot is
quote:jij wilt echt de maten niet weten van de handheld entertainment centre's die zij in dr nachtkastje heeft liggen
Op woensdag 22 oktober 2003 11:21 schreef err het volgende:[..]
14,3 cm, je vriendin moet het met minder doen
hoop echter wel dat de zodiac het beter doet qua batterijduur
quote:voorjaar 2004
Op woensdag 22 oktober 2003 11:49 schreef kepler het volgende:
heeft iemand een idee wanneer hij in NL in de winkels komt te liggen?
Is wel een kewl apparaat, alleen wel prijzig, heb je 2 PS2's voor
Ander idee is om contact met ze op te nemen en zelf de EU distributie te gaan verzorgen , zal wel big bucks opleveren
Maar jah, ik heb geen kapitaal om zoiets te beginnen
quote:veel mensen piepen over de hoge prijs, maar dat gaat niet helemaal op. Een PDA (wat het ding in feite is) koop je nergens voor die prijs, je kan zo'n 700$ neertellen voor een pda met mindere specs.
Op woensdag 22 oktober 2003 12:12 schreef Kremers het volgende:
Is wel een kewl apparaat, alleen wel prijzig, heb je 2 PS2's voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |