abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 19:14:54 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13270767
quote:
Op donderdag 18 september 2003 17:05 schreef gamecube_master het volgende:
hij lijkt wel erg veel op de gameboy advance
ik voel een rechtzaak aan komen
ja idd

knopjes rechts ... controller links ... scherm in het midden

zelfde shit!!!

anders kan Atari beter vast beginnen want zeg nu zelf

die shit lijkt er ook op!

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:15:57 #77
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13270792
quote:
Op donderdag 18 september 2003 17:05 schreef gamecube_master het volgende:
hij lijkt wel erg veel op de gameboy advance
ik voel een rechtzaak aan komen
ten eerste lijkt ie in de vertste verte niet op een gameboy. Tis een pda met gaming mogelijkheden, da's heel iets anders.
ten tweede; heeft Nintendo het alleenrecht op handhelds ofzo
Dacht 't niet.
  donderdag 18 september 2003 @ 21:56:17 #78
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13274996
en nog een review:

http://www.forbes.com/2003/09/17/cx_ah_0917tentech.html

die zijn ook al lyrisch...

It will be the hit of the holiday season among the gadget-crazy.

that's gotta be me

  Moderator vrijdag 19 september 2003 @ 09:41:09 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13281961
check ... bijna nieuwe screenshots (kleine ... maar wel nieuw )


hier heb ik wel weer genoeg van gezien


nieuwe game?


hebbe hebbe hebbe

quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:56 schreef err het volgende:
...

It will be the hit of the holiday season among the gadget-crazy.

that's gotta be me


0 yeah
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 19 september 2003 @ 11:40:06 #80
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13284357
quote:
Product ordered is for delivery to US addresses only at this time. We plan to establish US retail channels in Spring of 2004. International distribution will occur later in 2004. Stay tuned to www.tapwave.com for the latest information on our expansion!
jezus
Tegen die tijd is de PSP en de nieuwe GBA al zowat op de markt.
* err hoopt dat spec's US relatives mee gaan werken

[Dit bericht is gewijzigd door err op 19-09-2003 12:05]

pi_13289065
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:15 schreef err het volgende:

[..]

ten eerste lijkt ie in de vertste verte niet op een gameboy. Tis een pda met gaming mogelijkheden, da's heel iets anders.
ten tweede; heeft Nintendo het alleenrecht op handhelds ofzo
Dacht 't niet.


ik vind het uiterlijk er wel verschrikkelijk veel op elkaar lijken
  Moderator vrijdag 19 september 2003 @ 21:32:55 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13299863
mjah zelfde geld voor de sega gamegear en de atari lynx

trouwens de gba's originele design is masterlijk dus wat dat betreft vind ik het een goed punt dat de zodiac er sterk op lijkt

quote:
Op vrijdag 19 september 2003 11:40 schreef err het volgende:

[..]

jezus
Tegen die tijd is de PSP en de nieuwe GBA al zowat op de markt.
* sp3c hoopt dat spec's US relatives mee gaan werken


met een beetje geluk ga ik eind volgende week al pre-orderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 19 september 2003 @ 21:49:34 #83
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13300318
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 21:32 schreef sp3c het volgende:
met een beetje geluk ga ik eind volgende week al pre-orderen

al gesproken met de yanks dan?

  Moderator vrijdag 19 september 2003 @ 21:58:46 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13300559
ja die vinden het beeeeeeest (krijgen ze van mij een stroopwavel-maker-device) nu nog ff uitzoeken hoe dat met verzenden (en evt invoerrechten) gaat.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 19 september 2003 @ 22:00:30 #85
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13300607
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 21:58 schreef sp3c het volgende:
ja die vinden het beeeeeeest (krijgen ze van mij een stroopwavel-maker-device) nu nog ff uitzoeken hoe dat met verzenden (en evt invoerrechten) gaat.
gewoon als pakje met standaard luchtpost versturen. Niks importrechten, maken ze toch niet open, zolang de honden geen anthrax/explosieven/drugs ruiken natuurlijk.
  Moderator zaterdag 20 september 2003 @ 09:34:49 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13308152
wat zou dat kosten?

dankzij de lage dollar heb je zowieso al 46 euro 'winst' op 399 dollar (er vanuit gaande dat de dollar binnen zeer korte tijd weer ongeveer evenveel of iets meer waard is dan de Euro ... zou wel leuk zijn voor onze economie ) ... kunnen we daarvan die international adapter en de verzendkosten betalen.

ik heb toch 400 euro uitgetrokken voor het ding

edit:

quote:
Billing

Payment options:

Credit card

Tapwave accepts MasterCard®, Visa®, Discover®, American Express® and Government I.M.P.A.C.

Please ensure the billing address information is as it appears on your credit card statement. We are unable to accept internationally issued credit cards.


hmz dit kan wel is voor een probleem zorgen.

mijn creditcard heeft natuurlijk een Nederlands billing adress

wordt ook wel lastig aan games komen zo

[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 20-09-2003 11:43]

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 20 september 2003 @ 10:05:25 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13308413
dit is wel geinig trouwens.
quote:
Interstellar Flames $9.99
A vast horde of alien battleships is approaching our solar system. Due to maintenance problems only one fighter craft is ready to defend the planet. Fly dangerous missions against huge battlecruisers, dogfight with enemy fighters in asteroid fields and destroy the alien fleet before it enslaves Earth. Can you face them alone?

Interstellar Flames is an intense action game featuring a groundbreaking 3D engine.

Product Features:
Blindingly fast 3D graphics and gameplay
12 missions of intense blasting action
Transparency, mipmapping and particle effects.
Beautiful, full-screen graphics

Developer / Publisher: Xen Games LTD.
www.tapwave.com


Dit is een soort port van dezelfde pocket pc game van Xengamers ... nu zat ik op hun website te kijken en vond ik de volgende game.
quote:

Welcome to the world of Gang Warfare! In a city forever scarred by violence, an underground power struggle is quickly escalating to the surface. Disputes amongst rival gangs are nothing new.... but are there darker reasons for the increased levels of gang activity...?

Powered by our state-of-the-art 4Sight engine technology, Gang Warfare delivers a truly intense first-person shooter experience.

Product Features

Stunning 3d visuals bring the game to life.
4Sight technology allows complex effects like lighting, reflections, shadows, particles and transparencies, while still maintaining high framerates.
Realtime-rendered cinematic sequences help unravel the plot as the game progresses.
Intelligent AI allows for realistic enemy behaviour and movement.
High level of interaction with environment including player-controlled doors, platforms, switches, lights and cameras.
Wide variety of weapons
+ Much more, including a full soundtrack, add-ons and secrets!

Availability

2003 for all StrongARM/Xscale Pocket PCs. (Help on Devices)
Other mobile platforms to follow.






www.xengamers.com


als ze die nou is omzetten naar de Zodiac ... heb ik gelijk me sh00ter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 20 september 2003 @ 14:24:49 #88
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13312856
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 09:34 schreef sp3c het volgende:
wat zou dat kosten?

dankzij de lage dollar heb je zowieso al 46 euro 'winst' op 399 dollar (er vanuit gaande dat de dollar binnen zeer korte tijd weer ongeveer evenveel of iets meer waard is dan de Euro ... zou wel leuk zijn voor onze economie ) ... kunnen we daarvan die international adapter en de verzendkosten betalen.

ik heb toch 400 euro uitgetrokken voor het ding

edit:
[..]

hmz dit kan wel is voor een probleem zorgen.

mijn creditcard heeft natuurlijk een Nederlands billing adress

wordt ook wel lastig aan games komen zo


crap! en nu?
pi_13313384
He, nog nooit in dit topic gekeken!
Maargoed, de beelden van de games zien er goed uit!
  zaterdag 20 september 2003 @ 17:11:37 #90
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13316080
spec> hebben die vrienden van je een paypal account? dan zouden wij die 800$ + verzendkosten via paypal over kunnen maken en dan moeten zij die 2 zodiacs met hun CC bestellen.

Anders ga ik het via een amerikaans forum proberen, kijken of ik daar iemand bereid kan vinden
Wel riskant tho.

-edit: spec kan ik je ergens op msn vinden? icq zie ik je nooit meer, add mij anders ff op errorist@hotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door err op 20-09-2003 17:23]

  zaterdag 20 september 2003 @ 21:51:00 #91
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13322091
hear hear
quote:
Hi there!! Below is the message I have been sending to every one, let me know if you have any specific questions or anything ^_~.

First take a look at these links:

https://www.paypal.com/verified/pal=trioptimum%40earthlink.net

http://cgi2.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=lordsesshoumaru

Just to let you know, this will have nothing to do with eBay. They won't let me make pre-orders, i.e. sell anything I don't have in my possession. The feedback link is just so you know I'm experienced at doing this .

Those are my paypal verified/confirmed status and eBay feedback links. I can only accept paypal payments from verified accounts so you'll have to do that before sending it, or you can use bidpay.com if you want to use a credit card to pay. I also can't accept anything but bank account payments (no credit card or eCheck) from paypal. Bidpay.com involves entering your credit card info and they send me a western union money order... it's the only thing I will take other than paypal, so it's up to you. It would be much easier for both us if you could do paypal though (and both of us are covered by there protection policies if we both have verified accounts) ^_^.

I have selected overnight shipping for all my pre-orders to arrive to me so I will ship yours the same day I receive it. It will be shipped floating in foam inside a larger box. As for the price, I can't make an estimate until I know the weight and dimensions of the box but I will not charge extra for handling or anything else. USPS would be the cheapest, airborne express the next cheapest. All the rates would be 2 day delivery, insured, labeled as a used gift to avoid import taxes if your country has any. Right now I'm just taking money for the units and accessories if you want any, I will have you pay for shipping when I know the costs (probably when it arrives here).

Oh, and I am charging $340 for the 32mb model and $440 for the 128mb . Accessories and games I will order form you at no extra charge: international charger $30 and cradle $20 are the ones most people are buying, but I can order you anything from them.

If your interested in ordering let me know ^_^. I can make another pre-order any time after I receive your payment or add you to my current pre-orders if you get back to me soon. Thanks!!


  Moderator zondag 21 september 2003 @ 14:00:25 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13333233
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 17:11 schreef err het volgende:
spec> hebben die vrienden van je een paypal account? dan zouden wij die 800$ + verzendkosten via paypal over kunnen maken en dan moeten zij die 2 zodiacs met hun CC bestellen.

Anders ga ik het via een amerikaans forum proberen, kijken of ik daar iemand bereid kan vinden
Wel riskant tho.

-edit: spec kan ik je ergens op msn vinden? icq zie ik je nooit meer, add mij anders ff op errorist@hotmail.com


ik weet niet of die gasten een creditcard hebben.
paypal account is niet zo moeilijk te krijgen (ook niet voor nederlanders) maar daar doen ze bij tapwave ook niet aan.

enige kans is dus dat die mensen in de US een CC hebben, en anders doe ik het maar via die shit die je net gepost hebt (440+30+ verzendkosten = meer dan 400 euro vrees ik )

je bent geadd (over 2 seconde)

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_13355006
Een nederlandse CC hoeft geen problemen te geven. Ik had een Dell Axim5 besteld via de site US site van dell en laten opsturen naar mijn vriendin in Amerika. Ging zonder problemen met mijn nederlandse CC.
  maandag 22 september 2003 @ 15:00:28 #94
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13359553
quote:
Op maandag 22 september 2003 11:44 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Een nederlandse CC hoeft geen problemen te geven. Ik had een Dell Axim5 besteld via de site US site van dell en laten opsturen naar mijn vriendin in Amerika. Ging zonder problemen met mijn nederlandse CC.
ze geven het specifiek aan. Billing adress mag niet internationaal zijn.

iets anders, kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een pocket pc en een pda (zoals de zodiac? )

  Moderator maandag 22 september 2003 @ 18:51:13 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13365632
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:00 schreef err het volgende:

[..]

ze geven het specifiek aan. Billing adress mag niet internationaal zijn.

iets anders, kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een pocket pc en een pda (zoals de zodiac? )


pocket pc's zijn doorgaans krachtiger (en duurder) en ze gebruiken een ander besturingssysteem (meer gebaseerd op windows) maar het is ook een stuk onstabieler (gebaseerd op windows ...).
Die shit van Palm gebruikt PalmOS wat weer gebruikersvriendelijker zou moeten zijn maar ze gebruiken ook allemaal (d8 ik) ARM processors net zoals bv de GBA en de GP32 & N-gage.

leuke games op de ppc zijn bv tomb raider en Age of Empires.

Zodiac is krachtiger dan ppc's en gebruikt palmOS

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 22 september 2003 @ 18:52:26 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13365659
0wja bijna vergeten waarom ik naar dit topic kwam



Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 september 2003 @ 20:26:37 #97
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_13367643
Briljant eigenlijk, ik had deze topic hier nog nooit gezien. Op de Palmclub forums (http://pdaclub.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=13093) wordt dit apparaatje ook al een hele tijd in de gaten gehouden, maar vanuit een heel ander perspectief: eerst een zakelijke PDA, dan pas een gamemonster, en hier is het precies andersom, , wel cool eigenlijk.

Anyway, de hele PDA kant is ook bruut van dit apparaat. Hij draait Palm OS 5 dus het nieuwste Palm besturingssysteem, heeft 32 of 128 Mb intern geheugen (ter vergelijking, de bijna 400 Euries kostende populaire Palm Tungsten T2 heeft een kleiner 320x320 scherm, maar 1 uitbreidingsslot en 32 Mb intern), en vooral dat hires+ 320x480 moet een juweeltje zijn. Is tot nu toe alleen te vinden op de duurdere Sony Clié modellen.

Maargoed, ik hoop dat veel gamers die ook een PDA nuttig vinden dit ding gaan kopen, ik zie er in ieder geval de meerwaarde tov een GameBoy wel in (en de spellen zijn nog retegaaf ook).

Confidence through competence
  Moderator maandag 22 september 2003 @ 20:51:37 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13368298
whehehe cool, zolang er maar (positief) over gepraat wordt vind ik het best

al noemen ze het een portable filmkijkert

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 september 2003 @ 22:37:48 #99
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13371967
spec, misschien kunnen we de 2 zodiac's tesamen laten verschepen, dan kunnen we de shippingscosts delen..just a matter of funds overmaken naar mijn (of jouw) paypal account en van daaruit 2 units bestellen en naar 1 adres laten verschepen
  Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 09:28:35 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13377316
jij hebt die van jouw toch al betaald?

ik moet wachten tot eind deze week dus als jij dat extra weekje wilt wachten dan kan het idd, ik zat er ook al aan te denken idd

0wja en wat ik zeggen wilde:
http://www.pdarcade.com/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=76

Galactic Realms filmpje

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')