quote:Dan zou je toch vrolijk moeten zijn?
Op dinsdag 22 juli 2003 00:42 schreef ArmaniMania het volgende:
verder na Hoe voel je je nu? 124
verliefd
Ik heb trouwens hetzelfde, alleen gaat dat niks worden en het is ook nog is een goeie vriendin
Goed, wel moe, dus ik ga nu slapen.
BTW, ik heb vandaag weer een (in mijn ogen) verstandige beslissing genomen.
quote:Bij mij gaat het ook niks worden denk ik zo, omdat ik weer eens verliefd ben op een meid
Op dinsdag 22 juli 2003 00:43 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Dan zou je toch vrolijk moeten zijn?
Ik heb trouwens hetzelfde, alleen gaat dat niks worden
en het is ook nog is een goeie vriendin
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:44 schreef Rekkie het volgende:
Deze was eerst!Goed, wel moe, dus ik ga nu slapen.
BTW, ik heb vandaag weer een (in mijn ogen) verstandige beslissing genomen.
NIKS lukt!!!!! Dan maar zuipen
Vla eet je met een......
[Dit bericht is gewijzigd door DrazTic op 22-07-2003 01:13]
en natuurlijk in de war.. hoe kan het ook anders
warm, moe, voel me beetje alleen
MAAR GA MORGEN WEL NIEUW TELEFOONTJE HALEN
quote:Lees maar boven aan
Op dinsdag 22 juli 2003 02:30 schreef queenbee het volgende:
ai ai ai what's the problem then?
quote:Het 2e, too bad
Op dinsdag 22 juli 2003 02:34 schreef queenbee het volgende:
awwww lees het al.....
Waarom gaat het niks worden...? Is het op te lossen of vindt ze je gewoon niet leuk?
Ben de laatste tijd vaak aan het overpeinzen wat ik allemaal met m'n leven gedaan heb. Dat ik best spijt heb van bepaalde keuzes die ik in het verleden heb gemaakt waarvan ik dacht dat het de juiste waren... Opleiding, werk, relatie. Had ik toen die wijsheid maar van wat ik nu weet.
En ik begin zorgen te maken over de geplande vakantie, of dat doorgaat met het huidige plan of dat ik toch alles last minute moet gaan zoeken. En over de vele uitgaven die dreigen te komen en over het zooitje in mijn administratie en en..
Ik ga maar eens slapen.
quote:Hmm, short version. Me like.
Op dinsdag 22 juli 2003 04:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben moe moe moe moe, en ik maak me best wel zorgen.But hey, life can't be perfect!
IIIEEEEH!!
nu ff internetten vanaf me werkplek. want i'net lag
er vanochtend uit bij mezelf.
verder zijn we gisteren naar de nummer 82 gestegen in de nederlandse 5 on 5 counterstrike ladder, *trots op clan is*
nouja, k ben dus eigenlijk maar van plan goede vrienden te blijven en de te vergeten ofzo
nou, k voel me daardoor best wel een beetje in de war (maar toch gelukkig )
Maja, t zei zo, kan t toch niet veranderen wat mn hart wil *zucht*
Des te harder ik t met mn kop tegen wil houden, des te meer mn hart t wil *zucht*
* Minkeltje wel uitkijkt naar a.s. zaterdagmeet
quote:Hoezo meis ?
Op dinsdag 22 juli 2003 12:09 schreef Tally het volgende:
Ik voel me ronduit kudt..
zit nu beetje te internetten vanaf me werkplek, hij zo: zit je nu alweer te internetten, begin dan een it bedrijf ofzo. ik: dat hebben we al. hij: stil. gheghe, ik mag ook steeds met heftruck rijden en leuke werk doen terwijl hij het zware kutwerk moet doen
quote:gewoon jaloers dus
Op dinsdag 22 juli 2003 12:38 schreef Whistler112 het volgende:
het gaat best goed
word blij van een of andere dikke bakker hiero die constant op
mij aan het zeiken is terwijl alle vaste werknemers vinden dat ik
hartstikke goed werk en dat hoor ik ook regelmatigzit nu beetje te internetten vanaf me werkplek, hij zo: zit je nu alweer te internetten, begin dan een it bedrijf ofzo. ik: dat hebben we al. hij: stil.
gheghe, ik mag ook steeds met heftruck rijden en leuke werk doen terwijl hij het zware kutwerk moet doen
Maa rmoet vanavond werken en daar heb ik nu ff echt GEEN zin in
Werd vanmorgen wakker met allemaal nieuwe ideetjes. Weet nu hoe ik de dingen ga aanpakken. Het is echt een doorbraak. Heb het gevoel dat mijn leven eindelijk de goeie kant op gaat.
Net op mijn werk ook allemaal slepende punten afgehandeld. Lekker opgeruimd gevoel.
Dit weekend nog bij hem geweest alles koek en ei, maar toen ik gister weg was merkte hij dat hij me niet echt miste en vond dat dat niet echt goed was, en daardoor twijfelt hij nu of hij zo wel door wilt gaan. Ook omdat we ver van elkaar wonen en ik steeds naar hem moet omdat hij het druk heeft met zijn sport...
Hij zegt wel dat hij dit niet zo wil en het zeker wel wil proberen, maar bang is dat het over 2 weken nog zo voelt, terwijl hij in het begin super gek van me was en eigenlijk in 1 dag zo overgeslagen is voor mijn gevoel... Hij zegt dat zijn hart net zo goed is gebroken en er ook verdriet van heeft, ik vind dus dat hij het daarom niet zo snel moet opgeven en het een kans moet geven.
Zeker om het feit dat we nooit echt alleen zijn en nooit elkaar echt kunnen laten zien wat we voelen en onze intieme gedachtes met elkaar kunnen delen
Heb daarom maar voorgesteld om ergens af te spreken en daar rustig met elkaar te praten en zien hoe het daarna moet verlopen, want ik vind het te snel om het te laten gaan...
(zo dit moest ik ff kwijt)
quote:succes, ik hoop voor je dat het goed gaat!
Op dinsdag 22 juli 2003 12:47 schreef sassa_s het volgende:
Beetje kut, heb net een maand een vriendje en durf nu eindelijk voor me gevoelens uit te komen zegt hij zomaar ineens nietsvermoedend dat hij twijfelt over zijn gevoelens voor mijDit weekend nog bij hem geweest alles koek en ei, maar toen ik gister weg was merkte hij dat hij me niet echt miste en vond dat dat niet echt goed was, en daardoor twijfelt hij nu of hij zo wel door wilt gaan. Ook omdat we ver van elkaar wonen en ik steeds naar hem moet omdat hij het druk heeft met zijn sport...
Hij zegt wel dat hij dit niet zo wil en het zeker wel wil proberen, maar bang is dat het over 2 weken nog zo voelt, terwijl hij in het begin super gek van me was en eigenlijk in 1 dag zo overgeslagen is voor mijn gevoel... Hij zegt dat zijn hart net zo goed is gebroken en er ook verdriet van heeft, ik vind dus dat hij het daarom niet zo snel moet opgeven en het een kans moet geven.
Zeker om het feit dat we nooit echt alleen zijn en nooit elkaar echt kunnen laten zien wat we voelen en onze intieme gedachtes met elkaar kunnen delenHeb daarom maar voorgesteld om ergens af te spreken en daar rustig met elkaar te praten en zien hoe het daarna moet verlopen, want ik vind het te snel om het te laten gaan...
(zo dit moest ik ff kwijt)
quote:niet te negatief over jezelf gaan denken hardsilence, dat werkt niet motiverend!
Op dinsdag 22 juli 2003 13:04 schreef hardsilence het volgende:
Domme actie van hardsilence:
Tijdens het werk, m'n foon die in mijn zakje van m'n vest zat, in een emmer met sop laten vallen! En dat was niet de eerste keer met deze foon
Hij doet het nu half, hij valt na een tijdje uit, denk dat ie nog beetje nat is van binnen
Verder wil ik vandaag sporten, aangezien ik me dik voel, maar nu moet ik alleen, en is het al best benauwd en zo
ontopic:
moe, heel moe eigenlijk
quote:Maar mooi je telefoon niet opnemen als ik zit te stalken, he?
Op dinsdag 22 juli 2003 13:14 schreef shmoopy het volgende:
Ik voel me goed,
ben lekker bezig.
Ik gok op nog een weekje doorbijten, en dan wat mensen uitnodigen voor een bbq en trots zitten zijn.
Ik voel me ook goed.
Verhuizing en alles daaromheen loopt lekker, veel spulletjes staan op hun plaats, in eerste instantie nog weinig nieuwe dingen gekocht, eerst ff kijken wat ik allemaal nog kan/wil plaatsen.
Tegen het weekend moet zo'n 3/4 toch wel gedaan zijn.
verder zouden ze zeggen dat ze het beste als eerste die dikke bakker eruit zouden gooien omdat wel meer mensen negatieve dingen aan hem opvallen (die ik hier niet allemaal op ga noemen, tis geen klaagbaak ).
ohw jah, en ze zeiden dat als ik volgend jaar ook wilde werken dat ik het maar moest laten weten t000t
fijne dag dus
*gaap* wel moe van elke dag vroeg op
quote:Waarom voel je je k-u-t, en had het wachten nog enige nut gehad of niet? Ik weet niet of dat los van elkaar staat... maar in ieder geval eet smakelijk alvast en have fun!
Op dinsdag 22 juli 2003 15:16 schreef Enya het volgende:
kut weer eens, wel leuk vooruitzicht zometeen, lekker bbq-en
On topic:
Ik ben wél gaan sporten, goed gezweet, en voelt toch goed, ben trots op mezelf
Het was niet zo heel benauwd meer.
Ennu.. m'n foon doet 't weer!
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 22-07-2003 16:04]
quote:Ik heb gewoon zo veel gezeik gehad de afgelopen dagen.. Ik weet niet wat ik moet denken... Ik weet niet wat ik moet doen.. Ik twijfel omdat iemand anders twijfelt.. Ik word gek omdat hij me niet met rust laat.. Ik wil zeggen dat het niet meer hoeft.. Maar ik ben veel te lief om boos te worden.. Maar t moet..
Op dinsdag 22 juli 2003 12:31 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Hoezo meis ?
quote:Verlies je 'drive' niet hè!
Op dinsdag 22 juli 2003 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel me prima, heb denk ik weer wat 'drive' in mijn leven gevonden die ik oh zo miste de afgelopen paar maanden. Om het te vieren ga ik zo naar de AH om iets lekkers voor mezelf te koken vanavond!!
quote:Oh, was jij dat?
Op dinsdag 22 juli 2003 13:28 schreef Cynix ® het volgende:
Maar mooi je telefoon niet opnemen als ik zit te stalken, he?
(Ik stond dus met een zware houten linnenkast op z'n kant toen de foon ging. )
quote:Mjah,, dat zijnbest wel vervelende dingen
Op dinsdag 22 juli 2003 16:33 schreef Tally het volgende:[..]
Ik heb gewoon zo veel gezeik gehad de afgelopen dagen.. Ik weet niet wat ik moet denken... Ik weet niet wat ik moet doen.. Ik twijfel omdat iemand anders twijfelt.. Ik word gek omdat hij me niet met rust laat.. Ik wil zeggen dat het niet meer hoeft.. Maar ik ben veel te lief om boos te worden.. Maar t moet..
quote:voor het geval je denkt dat het nu weer slecht gaat, quote ik hem even
Op dinsdag 22 juli 2003 14:52 schreef matthijn99 het volgende:
Wel OK for the time being
Alles okay aan het Westelijk Front
altijd leuk als een leuk meisje uit een winkel heel verlegen komt vertellen dat je bestelling klaar is (nee, bij anderen was ze niet verlegen)
voel me nu moe, geirriteerd, jankerig...
ik schrik nog steeds van die beelden in mijn hoofd, telkens als ik denk dat ik ze wel verwerkt heb springen ze weer te voorschijn. ook die eeuwige twijfel over me zelf blijft bestaan...
nee uit eindelijk voel ik me nog steeds het zelfde...
verward, klote, niets, waardeloos ... enz...
Sorry iets te veel spareribs gegeten. Voor de rest is het dalletje verlaten en ben ik bezig met de beklimming van de volgende col
Kortom, BAGGER.
quote:And down again. Jojo-effect, jeej, ik lijk wel een een vrouw.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:49 schreef QyRoZ het volgende:
Erg moe, maar verder heel okay.
quote:da's tenminste beter als hopeloos verliefd
Op dinsdag 22 juli 2003 22:04 schreef ArmaniMania het volgende:
De schijt aan iedereen en alles
Ik ben moe, ik ga thee zetten en NOVA kijken
quote:Join the club.
Op dinsdag 22 juli 2003 22:04 schreef ArmaniMania het volgende:
De schijt aan iedereen en alles
quote:Bij mij is het net andersom, ik ben behoorlijk fit lichamelijk. Alleen is het zo mistig in mijn hoofd. Ik moet mezelf even terugvinden. En dat gaat wel lukken, alleen niet zo snel als ik wil. De knop omzetten duurt even zeg maar..
Op dinsdag 22 juli 2003 22:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dus mentaal gaat het echt wel goed, mooie muziek e.d.Maar fysiek ben ik ZOOOOOOOOOOOO moe
Maar we komen er wel
quote:Je bent pas 25 zeg.
Op dinsdag 22 juli 2003 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik veel teveel heb gemist in mn leven. Te weinig gedaan. En nu is het voor veel dingen al te laat. Ik begin oud te worden. Nou ja, relatief. En dat is kut.
Je hebt nog een heel leven voor je en GENOEG te doen, ga niet bij de pakken neerzitten maar maak wat van je leven!
.
quote:Ach, er is altijd bier en koekjes.
Op dinsdag 22 juli 2003 22:38 schreef QyRoZ het volgende:
De tijd gaat gewoon veel te snel (behalve wanneer ik er wel behoefte aan heb) en daar heb ik zwaar de pest in.
i love you 4 ever e. loonstra.
quote:Heb je topic gelezen, sterkte!
Op dinsdag 22 juli 2003 23:41 schreef Chandler het volgende:
Verlieft
Verdrietig
Leeg
Misselijk
Missend gevoeli love you 4 ever e. loonstra.
*gaat ff nadenken wat er fout is gegaan
quote:blijf het gevoel vasthouden, kun je jezelf mee omhoog houden
Op dinsdag 22 juli 2003 23:50 schreef hardsilence het volgende:
Ik voel me momenteel ff goed! Net terug van 'n m'n oom, heeft ontzettend groot terrein, wei e.d. met 5 paarden en 4 pony's, [?] kippen (caravan = 't hok), 5 katten/kittens, en 4 honden! Echt super, kwamen weer heel veel toffe herinneringen boven van toen ik nog klein en lief was! Ik mis m'n 'boerderij-jeugd' dan wel ineens weer heel erg hoor!
Genoten van de natuur, een uurtje lallend terug fietsen in het donker met een schijtende moeder naast je, heerluk! Geslaagde avond, ik geniet nog even van dat gevoel, want helaas weet ik dat ik snel terug val!
quote:Jij succes met de situatie waarin je zit, onwijs klote voor je! Niet teveel nadenken he, aangezien je zeker weet dat 't niets kan worden, probeer 't van je af te zetten, moeilijk! Sterkte!
Op dinsdag 22 juli 2003 23:51 schreef Enya het volgende:blijf het gevoel vasthouden, kun je jezelf mee omhoog houden
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:56 schreef hardsilence het volgende:[..]
Jij succes met de situatie waarin je zit, onwijs klote voor je! Niet teveel nadenken he, aangezien je zeker weet dat 't niets kan worden, probeer 't van je af te zetten, moeilijk! Sterkte!
quote:liever niet, maar ik heb nu hetzelfde gevoel
Op woensdag 23 juli 2003 00:20 schreef ArmaniMania het volgende:
Krijg toch allemaal de pleuris tering
Inderdaad jojo effect, ga zo maar slapen en ik zie het wel weer morgen
In de map zaten opbergmapjes, met vakjes. En in de vakjes zaten kaarten. We keken elkaar aan. Ik was naarstig op zoek naar de juiste woorden, om deze collectie treffend weer te geven, maar dat bleek helemaal niet nodig te zijn.
Met een bulderend lachsalvo sloeg ze de map weer dicht. Hikkend en proestend wist ze nog net zachtjes tussen de snikken door te prevelen; "Mijn god, ik zie nu pas hoe belachelijk en volslagen zinloos deze verzameling is, nu ik het aan jou laat zien! En dan moet ik nog 350 kaarten verzamelen! Had je me niet even tegen kunnen houden voordat ik al 30 van die kaarten gekocht had?"
.
.
.
Mn vriendje is net weg... enne.. morgenavond zie ik hem weer...
*zucht* .. ik voel me dus duidelijk errug goed... en .. blij.. en dromerig.. en .. mjah .. fliefd dus gewoon .. heel erg
Edit: nou, das ondertussen gebeurd, k ga slapen, voel me onwijz brak!
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 23-07-2003 03:46]
quote:Coolll meis
Op woensdag 23 juli 2003 02:29 schreef diannetjhu het volgende:
*blij* *blij* *blij* *blij* *blij*Mn vriendje is net weg... enne.. morgenavond zie ik hem weer...
*zucht* .. ik voel me dus duidelijk errug goed... en .. blij.. en dromerig.. en .. mjah .. fliefd dus gewoon .. heel erg
-on topic-
Nu ik nog Ze is er niet, waar is ze toch, ik snap t nie, ze is er niet aarrrghghh
quote:GVD.. Ik had het net weer een beetje op rij..
Op woensdag 23 juli 2003 10:51 schreef Tally het volgende:
Nee.. Tally.. Niet doen.. Niet weer je zooi in de war laten schoppen..
Blijf bij je standpunt.. **GGRrrRRr**
'k heb wel zin om naar huis te gaan, maar dat is vrij normaal geloof ik. gistermiddag lekker paar uur geslapen dat was wel nice. verder vordert onze CS clansite steeds verder, als ie af is spam ik wel sneaky een linkje
lalala
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:22 schreef ellufie het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 23-07-2003 11:29]
'k wil niet weg achter de computer *addict*, majah, zal zo maar eens beschaafd doen en plaats maken voor die marokkaan die eraan komt.
quote:sorry, ik hou mijn mond al...
Op woensdag 23 juli 2003 11:29 schreef Stereotomy het volgende:[..]
must... get.... rid... of... ellufie...
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:32 schreef ellufie het volgende:[..]
sorry, ik hou mijn mond al...
lag toch al te slapen eigenlijk... dus ach
quote:Slaap lekker, klein elluffie, ik ga naar mijn werk!!
Op woensdag 23 juli 2003 11:40 schreef ellufie het volgende:
*steekt tong uit naar Stereotomy*
![]()
![]()
quote:Ben blij voor je lieverd
Op woensdag 23 juli 2003 02:29 schreef diannetjhu het volgende:
*blij* *blij* *blij* *blij* *blij*Mn vriendje is net weg... enne.. morgenavond zie ik hem weer...
ot: moet vandaag alle spullen gaan wassen en opruimen enzo waar ik geen zin in heb.... maar wel zin om zaterdag een aantal mensen te gaan zien
*knuffel nodig*
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 23-07-2003 12:25]
quote:Thanks!
Op woensdag 23 juli 2003 12:45 schreef Rekkie het volgende:[..]
Gefeliciteerd
Jammer dat er toch gewoon gewerkt moet worden!
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 13:09 schreef Frenkie het volgende:
ik voel me mezelf
de vrolijk, opgewekte Frenkie himself..
quote:ja sinds gisteren eigenlijk al.. maar nu zeker.
Op woensdag 23 juli 2003 13:15 schreef Enya het volgende:[..]
eindelijk weer
quote:ik merk dat iedereen beetje opleeft, kan het ook fout hebben hoor, ik voel me nu iig ff goed
Op woensdag 23 juli 2003 13:21 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja sinds gisteren eigenlijk al.. maar nu zeker.
voelt erg oke
quote:Gebakje?
Op woensdag 23 juli 2003 13:23 schreef ellufie het volgende:
ik heb honger
En ben enigszins ook blij... Ga morgen nl naar Madrid voor mn werk.
vanavond schoonmaken in flatje en vrijdag komen mijn meubeltjes en daar heb ik wel erg veel zin in
redelijk owkee gaat het dus met me...
Knuf
en Devv05> hier > *knuf*
quote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lekker!!!
Op woensdag 23 juli 2003 13:59 schreef MacLeod het volgende:[..]
Gebakje?
Er zijn niet zoveel collega's hier, dus heb nog het een en ander over.
Ik werd vanochtend wakker, en ik zag alles dubbel. Ik heb al 2 dagen net niet zwaar genoeg hoofdpijn om echt in de war te raken, maar vanochtend was het raak. Nu heb ik mijn vrije dag van morgen om kunnen ruilen voor vandaag, dus in principe is er niks aan de hand. Behalve dan dat ik mijn vrije dag dus alleen maar in mijn bed heb gelegen . Godverdegodver. Ik heb hier echt zwaar de schurft in, ik moest namelijk allemaal dingen doen
.
quote:en daar ben je blij om?
Op woensdag 23 juli 2003 15:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Beter dan vannachtHeb ook meteen een vrije val van mijn roze wolk gemaakt naar begane grond
En het mooie is ze zal nooit weten dat ik verliefd op haar ben geweest
Tjah, helaas afknappers
ik ben een beetje verdrietig
quote:Nou ja blij, eerder blij dat ik geen twijfels meer of ze me wel of niet leuk vind, ik ben gewoon op haar afgeknapt jammer genoeg, maar daaordoor hoef ik wel niet meer te twijfelen.
Op woensdag 23 juli 2003 16:07 schreef ellufie het volgende:[..]
en daar ben je blij om?
hrm... Limburgers, het blijven rare mensen, hihiik ben een beetje verdrietig
quote:Cappucino of vruchten?
Op woensdag 23 juli 2003 14:43 schreef ellufie het volgende:[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lekker!!!
word ik misschien ook wel vrolijker van meteen
quote:cappuccino!!!
Op woensdag 23 juli 2003 16:20 schreef MacLeod het volgende:[..]
Cappucino of vruchten?
quote:Cappucino is onderweg! ...van Rijswijk naar Zeist... Weet niet of dat vandaag nog wel aankomt. Anders morgen
Op woensdag 23 juli 2003 16:28 schreef ellufie het volgende:[..]
cappuccino!!!
ik heb vandaag al vruchtenyoghurt op![]()
en alle beetjes chocolade helpen vandaag om mij een beter humeur te geven
quote:toch ff offtopic: dus jij had die nick al
Op woensdag 23 juli 2003 16:36 schreef MacLeod het volgende:[..]
Cappucino is onderweg! ...van Rijswijk naar Zeist... Weet niet of dat vandaag nog wel aankomt. Anders morgen
quote:ow, nou... ik ben er evengoed blij mee
Op woensdag 23 juli 2003 16:36 schreef MacLeod het volgende:[..]
Cappucino is onderweg! ...van Rijswijk naar Zeist... Weet niet of dat vandaag nog wel aankomt. Anders morgen
of: is toch van Highlander of niet?
quote:ja
Op woensdag 23 juli 2003 16:39 schreef ellufie het volgende:[..]
ow, nou... ik ben er evengoed blij mee
of: is toch van Highlander of niet?
quote:/offtopic Dit was inderdaad een van de weinige registraties die ik als MacLeod kon maken. Ben idd niet zo'n poster, maar had er vanwege m'n voornaam wel recht op....
Op woensdag 23 juli 2003 16:41 schreef Enya het volgende:[..]
ja
ik wilde die nick registreren, maar hij was al weg
en als ie er nou fatsoenlijk mee postte![]()
quote:Duncan of Connor, anders kun je hem inleveren!!!
Op woensdag 23 juli 2003 16:47 schreef MacLeod het volgende:[..]
/offtopic Dit was inderdaad een van de weinige registraties die ik als MacLeod kon maken. Ben idd niet zo'n poster, maar had er vanwege m'n voornaam wel recht op....
en nee Frenkie, ik zal niet teveel offtopic gaan
quote:Pfew! Lucky me!!!
Op woensdag 23 juli 2003 16:50 schreef Enya het volgende:[..]
Duncan of Connor, anders kun je hem inleveren!!!
en nee Frenkie, ik zal niet teveel offtopic gaan
![]()
Nu weer ontopic verder.... Nog ff een paar minuutjes werken, straks lekker skaten en dan daarna feest vieren...
quote:Ik heb het hem verteld.. En nu kom ik er niet meer vanaf.. Ik had misschien net als jij mn mond moeten houden.. Ook ik ben al van die roze wolk gelazerd maar het laat me niet los..
Beter dan vannachtHeb ook meteen een vrije val van mijn roze wolk gemaakt naar begane grond
Tjah, helaas afknappers
Ik voel me brak.. Beetje blij omdatik net hoorde dat mn mannetje geslaagd is voor mn HBO diploma
quote:nog steeds wel eigenlijk.....
Op woensdag 23 juli 2003 10:56 schreef UFOtje het volgende:
wel oke...
quote:goedzo
Op woensdag 23 juli 2003 17:07 schreef ellufie het volgende:
kheb net een flinke egoboost gehad
Onzeker, mentaal een wrak.
Kut, helemaal in de war.
Nou, dat omschrijft het wel een beetje
dat was iets te echt voor mij :|
quote:QyRoZ
Op woensdag 23 juli 2003 18:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ik verveel me de pestpleuris maar ik ben echt te moe om ook maar van mijn stoel af te kunnen komen.
As for me, het gaat het gaat niet het gaat het gaat niet het gaat... en zo verder..
Maar alles duidelijk nu, dat geeft rust gelukkig...
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 18:14 schreef koala2002 het volgende:[..]
QyRoZ
![]()
As for me, het gaat het gaat niet het gaat het gaat niet het gaat... en zo verder..
Maar alles duidelijk nu, dat geeft rust gelukkig...
quote:Mja, dat is een nare droom, maar je geeft kennelijk genoeg om deze mensen dat je er zo aan denkt. In elk geval bedenk ik me als ik gewoon wakker ben regelmatig dat als zoiets dergelijks zou gebeuren dat ik ook mijn einde samen met m'n familie en beste vrienden wil 'doormaken' en ze wil vasthouden tot het niet meer kan. Dus dat jij dat droomt is niet vaag, ik ben pas vaag hiermee denk ik
Op woensdag 23 juli 2003 17:27 schreef Whistler112 het volgende:
ohhh had ik al verteld ............. en toen voelde ik het helemaal warm worden en toen gingen we allemaal dood terwijl iedereen tegen elkaar zei dat ze van elkaar hielden
dat was iets te echt voor mij :|
oh nee !!!!!!
ik voel me gewoon goed
quote:Mmm, beetje vreemde post? of ligt dit aan mij?
Op woensdag 23 juli 2003 18:42 schreef milagro het volgende:
rot, ellendig, kut, verdrietig, eenzaamoh nee !!!!!!
ik voel me gewoon goed
quote:vond ik ook al
Op woensdag 23 juli 2003 18:48 schreef koala2002 het volgende:[..]
Mmm, beetje vreemde post? of ligt dit aan mij?
naja zal wel dan....
ontopic: gaat best goed, heb me kamer bijna helemaal opgeruimd, en devv is weer terug ennn ik ga zo douchen, moet alleen voor m'n eigen eten zorgen en daar heb ik nog niet zo'n zin in
van verzorgd worden word je lui
ik voel me er vaag.
ik heb een ontmoeting achter de rug... waar ik met dubbelzijdige gevoelens en gedachte aan terug denk..
om de gene die ik ontmoet heb niet op het verkeerde been te zetten:
de eerst zijde is de positieve...
het was allemaal harstikke gezellig, iedereen was aardig en dat soort dingen niets te klagen dus...
de andere kant echter. die was in mij... die ontmoeting heeft me weer goed aan het denken gezet, me aan mijn onzekerheid herinnerd (die kon ik vergeten in de gezelligheid), en met weer ontzettend laten twijfelen over duizend en een dingen...
het was voor mij een vreemde gewaarwording, mij hoofd zit nu al de hele dag alles aan het uit pluizen in kom er niet uit.
al die indrukken die ik heb opgedaan...
veel dingen "anders dan ik gewend ben" (is lastig uit te leggen, en dat doe ik liever niet... (privacy voor me zelf))...
maar goed ik voel me nu dus zeer verward. ik weet niet wat ik denken, mijn hoofd stroomt over van gedachten,beelden, herinneringen enz.
mijn twijfels over me zelf zijn aan de enige wat afgezwakt, maar aan de andere kant weer aangezwengelt... ik zit er mee...
ik kan me deze keer ook niet bedenken wat me precies dwars zit...
daar baal ik van... bij de andere problemen die ik heb, weet ik waar ik mee zit..
dit echter.. nee. het spookt door mijn hoofd (eigenlijk grotendeels de leuke en goede dingen) maar ik weet niet waar ik nu precies mee zit? blijft het door mijn hoofd spoken omdat ik het gewoon super gezellig heb gehad? of is het wat anders?
ben er vandaag achter dat ik nog niet de top had bereikt qua problemen (dingen om over na te denken) ......
ik weet het echt ff niet meer
quote:O my goodness! Ik ben eg kaaii kapot!!!
hardsilence:
k ben eg onwijs brak!!! Heb maar 3 uurtjes geslapen, maar beetje eigen schuldNet bij een klant gewerkt (thuiszorg) en zometeen weer naar het volgende adresje, tot 5 uur.
En moet ik verdomme nog Engels praten tegen die vrouw omdat ze dus geen Nederlandse is
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 23-07-2003 19:35]
quote:Tip van een denker aan een denker:Probeer minder diepgaand na te denken over dingen en over jezelf, dit maakt het er niet makkelijker op en je komt er niet uit op die manier. Probeer meer gewoon te doen, ook nieuwe onbekende dingen (uiteraard je eigen veiligheid in gedachten houdende :- ).
Op woensdag 23 juli 2003 19:28 schreef Xilantof het volgende:
poging zoveel ....................(verhaal).....................ik weet het echt ff niet meer
Sterkte d'r mee!
en nog maar 7 nachtjes tot ik weer zie... hij wil naar huis, bij me zijn
nou alleen nog es flink wat geld verdienen... zou ook wel heel fijn zijn
en heb ook een beetje spieren gekweekt... 25 kilo zand versjouwd :S
quote:dat diep nadenken heb ik al proberen af te wenden... dat lukt wel aardig
Op woensdag 23 juli 2003 20:22 schreef rookie het volgende:[..]
Tip van een denker aan een denker:Probeer minder diepgaand na te denken over dingen en over jezelf, dit maakt het er niet makkelijker op en je komt er niet uit op die manier. Probeer meer gewoon te doen, ook nieuwe onbekende dingen (uiteraard je eigen veiligheid in gedachten houdende :- ).
Het lukt mij ook vaak nog niet, maar wel beter toch wel dan jaren terug eerlijk gezegd.Sterkte d'r mee!
en dat nieuwe deel is anders om... er voelt iets raars in mij (Weet niet of het negatief of positief is) en ik weet niet wat het is....
Afwisseling doet wonderen schijnbaar. Ben begonnen met het boek dreamcatcher van Stephen King en ik moet zeggen. Het is echt mijn soort boek
Verder 1 uur gesport vandaag. Met heel veel sit-ups erbij
Morgen tennissen en 's avonds in Heerlen terrasje pakken
Fokken dat doe ik alleen nog uit vrijetijdsbesteding. En niet meer uit verslaving.
quote:Skaten doet wonderen voor den Vrouwelijken Bips!
Op woensdag 23 juli 2003 21:24 schreef DuchessX het volgende:
Moe van het skaten. Ik voel m'n spieren in mijn bovenbenen, heupen, dijen en billen dus dat zit wel goed
On topic:
Veel te druk op m'n werk; ben niet snel gestresst vanwege werkdruk maar dit is echt niet meer normaal.
Gelukkig heb ik volgende week in z'n geheel vrij genomen, werd ook wel eens tijd aangezien het de eerste vakantiedagen zijn die ik dit jaar opneem
maar ik ben verder wel vrolijk, dus het maakt me eventjes niet zoveel uit
voor iedereen zich aangesproken voelt, ik heb het voornamelijk! , dus niet helemaal over mensen bij mij op therapie
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 23-07-2003 22:28]
quote:DE?
Op woensdag 23 juli 2003 22:24 schreef DarkElf het volgende:
moe van sommige mensen die wel aandacht vragen maar vervolgens niets doenvoor iedereen zich aangesproken voelt, ik heb het voornamelijk!
over therapie mensen
Weet jij hoe je de zorg zover krijgt dat ze eens opschieten????
't schiet niet op, en sta nog steeds in de wacht...
'k heb er geen zin meer in.
quote:waarin? "er" in staat zo dramatisch
Op woensdag 23 juli 2003 22:26 schreef Whistler112 het volgende:
'k heb er geen zin meer in.
quote:op momenten is het ook zo dramatisch, eigenlijk nu wel een beetje,
Op woensdag 23 juli 2003 22:27 schreef DarkElf het volgende:[..]
waarin? "er" in staat zo dramatisch
waar ik nu ook geen zin meer in heb is om nog moeite te doen voor een paar personen, en ook geen zin om morgen te werken...etc etc etc, 'k voel me gewoon door en door verrot dus
quote:om half 11 's avonds in dat gat waar ik woon? niet dus.. enige wat ik
Op woensdag 23 juli 2003 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
Schop jezelf eens van die stoel af en ga eens iets nuttigs/leuks doen, Whistler, met zelfmedelijden schiet je natuurlijk ook geen reet op...
Life's too fast to catch up...
But what's the point of life then? when you're already behind?
Try to catch up, otherwise you'll get stuck.. and when you would catch up, life loses its worth... its speed, its use...
Dit probeer ik nu al mn hele leven.. maar waarom is het zo moeilijk?
Gisteren was een fijne avond.. met wat vrienden van toneelkamp.. en een nieuwe fijne vriend.
't was heerlijk weer op strand, beetje koud, maar het was glashelder boven ons... we hadden een cd-speler en CD's van Kinderen voor Kinderen, Anouk, Cat Stevens.. enzo..
Daarna de avond/nacht doorgebracht bij een vriend.. het riep weer heel veel vragen op..... blergh...
Vrienden... ik ben zo blij met ze.. zonder hen had ik hier echt niet meer gestaan... mag blij met ze zijn...
Gisteren was ik weer even close to gelukkig... En waarom is dat gevoel dan nu compleet weg.... compleet weg.. helemaal weg....
quote:Ik houd mezelf voor de gek
Tjah, helaas afknappers
quote:Gaat niet zo snel als je misschien zou willen, blijf tegen je gevoel vechten, komt wel goed!
Op woensdag 23 juli 2003 22:58 schreef ArmaniMania het volgende:Ik houd mezelf voor de gek
Ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd
quote:Whehehe dat is kut.. heb ik ook een tijdje gehad.. hoe minder je er aan wilt denken hoe meer je het doet.. Maar het gaat over hoor.. Gewoon wat leuke, ontspannende dingen doen en het tijd gunnen.
Op woensdag 23 juli 2003 22:58 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik houd mezelf voor de gek
quote:Same here, ik weet dat het niks gaat worden, maar het voelt gewoon zo kut. Vanaf maandag lekker op vakantie, dus wat afleiding
Op woensdag 23 juli 2003 22:58 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik houd mezelf voor de gek
quote:Heb je geknikkerd?
Op woensdag 23 juli 2003 22:54 schreef Frenkie het volgende:
Ik voel me eigenlijk best oke. Ik heb lekker buiten gespeeld vanavond en ben naar de kapper geweest. Zit nu lekker mer een kort koppie achter me pc en ga zo lekker slapen. Ik heb een druk weekend in het vooruitzicht tenslotte
quote:Ja zoiets..
Op woensdag 23 juli 2003 23:08 schreef milagro het volgende:
Heb je geknikkerd?
quote:Ik bedoelde meer in het algemeen...
Op woensdag 23 juli 2003 22:37 schreef Whistler112 het volgende:[..]
om half 11 's avonds in dat gat waar ik woon? niet dus.. enige wat ik
kan proberen is om te slapen, maar eigenlijk moet ik ook nog avondeten, alleen ik heb geen honger. ik heb daarnet al geprobeerd om ff wat zooi uit te praten enzo alelen dat ging dus gewoon niet.
aan de ene kant wil ik dat niemand hem leest of het boeit me niet als niemand hem leest,
aan de andere kant....
nee ik begin er nog niet aan....
strax....
wilde graag naar huis, maar nu ben ik thuis en is er niemand.. en voel ik me eigenlijk maar heel weinig beter...
quote:Samen een nachtje depri zijn dan maar?
Op woensdag 23 juli 2003 23:48 schreef devv05 het volgende:
klote en alleen..wilde graag naar huis, maar nu ben ik thuis en is er niemand.. en voel ik me eigenlijk maar heel weinig beter...
Ik heb heel veel voor iemand kunnen betekenen en dat heeft me heel erg goed gedaan
ben alleen beetje bang van
quote:Niet bang van worden, gewoon van genieten zolang het duurt
Op donderdag 24 juli 2003 01:22 schreef ellufie het volgende:
ik voel me geweldig
voor het eerst sinds lange tijd!!!ben alleen beetje bang van
maar tegelijkertijd ben ik dus doodsbang nu dat ik hem weer kwijtraak.. dat ik iets zal doen.. dat ie stom vind. Of dat ie nog iets hoort over me.. en dat op een bepaald moment hij zoiets heeft van.. ok.. ik heb mn best gedaan, maar nu houd het voor mij op, je bent toch niet het meisje dat ik dacht... ofzow.
.. En ik weet wel dat dat niet zo snel zal gebeuren, want anders was dat al gebeurd.. na alles wat ie de afgelopen dagen te horen en te verwerken heeft gehad.. maaaaar... ik ben er toch beetje bang voor.
maar ok Proberen niet aan te denken.. zo mn bedje in... wegdromen bij uber-lieve sms'je van net ... *zucht*
Mensen. Ik ben verliefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |