duzz
Wat er duidelijk niet is overgebleven is iedere zondag naar de kerk...Ik ben een heiden geworden in de breedste zin van het woord...Ik zondig wat af....
wel:
* respect voor een ander
* niet lullen maar poetsen
* je blijven ontwikkelen
niet:
* je eigen mening opdringen
* niet luisteren naar anderen
* er om heen draaien, niet recht door zee
Als ik nog op meer dingen kom edit ik dit wel....
quote:Die is op...
Op maandag 21 juli 2003 20:35 schreef Loesje29 het volgende:
*kuch*... vraagje: waar is het 30/40 MEETINGtopic gebleven?
Met de openingspost met de lijstjes enzo?
quote:Klinkt niet echt naar een leuke jeugd...of heb je ook leuke dingen?
Op maandag 21 juli 2003 20:38 schreef RiLo het volgende:
- Mijn Katholieke opvoeding is omgeslagen naar een grote aversie tegen kerk en alles wat met reli-fundamentalisme te maken heeft.
- Door ingeprogrammeerde valse bescheidenheid later in mijn twintiger jaren 2 jaar in de ziektewet gezeten, antidepressiva gehad en twee psychologen
- Nog steeds respect voor mijn oudersAls ik nog op meer dingen kom edit ik dit wel....
quote:Hij leeft nog!
Op maandag 21 juli 2003 20:42 schreef pea4fun het volgende:...of heb je ook leuke dingen?
quote:Kijk hier us 30/40ers meeting topic
Op maandag 21 juli 2003 20:35 schreef Loesje29 het volgende:
*kuch*... vraagje: waar is het 30/40 MEETINGtopic gebleven?
Met de openingspost met de lijstjes enzo?
quote:Flying_Vee zoekt zich het lebber naar een 30/40 meettopic
Op maandag 21 juli 2003 20:40 schreef pea4fun het volgende:[..]
Die is op...
en heeft geen zin om de zoeksmilie op te zoeken want ik zoek al naar het......
quote:Welnee ik post vanuit het hiernamaals... oh nee, geloof ik niet in.
Op maandag 21 juli 2003 20:43 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hij leeft nog!
Natuurlijk zijn er ook wel leuke dingen gebeurd, het is alleen balen dat ik de slechte dingen beter onthoud en dat deze toch voor een groot deel de leuke dingen overschaduwd.
Maar afgezien van mijn jeugd... ik heb nu dingen om naar uit te kijken en dat maakt het leven leuk. Eindelijk een partner waar ik dingen mee kan delen e.d. (nog 3 weekjes, dan pik ik haar op in Tsjechie, het MVV is goedgekeurd)...
Schiet me nog iets te binnen: ik ben tegenwoordig erg wantrouwig tegenover personen ivm pesterijen vroeger.
Maarja, liever sceptisch als hard op mijn bek gaan, toch?
[edit]
Mijn lijfspreuk:
"Blessed is he who expects nothing, for he shall not be disappointed." -- Alexander Pope
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door RiLo op 21-07-2003 20:50]
quote:Aha gevonden
Op maandag 21 juli 2003 20:44 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Kijk hier us 30/40ers meeting topic
quote:Neemmevooralnietkwalijk, net stondtie er nog niet
Op maandag 21 juli 2003 20:44 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Kijk hier us 30/40ers meeting topic
- Respect voor de medemens
- Eerlijkheid
- Levenswijze van (licht) christenen.
- Passie voor techniek.
Niet bijgebleven:
- Christelijk geloof als zodanig
- Passie voor voetballen
Ik verzin vast wel meer dingen
quote:Ik heb ook een vrij selectief geheugen, maar dan andersom.
Op maandag 21 juli 2003 20:46 schreef RiLo het volgende:[..]
Welnee ik post vanuit het hiernamaals... oh nee, geloof ik niet in.
Natuurlijk zijn er ook wel leuke dingen gebeurd, het is alleen balen dat ik de slechte dingen beter onthoud en dat deze toch voor een groot deel de leuke dingen overschaduwd.
Maar afgezien van mijn jeugd... ik heb nu dingen om naar uit te kijken en dat maakt het leven leuk. Eindelijk een partner waar ik dingen mee kan delen e.d. (nog 3 weekjes, dan pik ik haar op in Tsjechie, het MVV is goedgekeurd)...
Schiet me nog iets te binnen: ik ben tegenwoordig erg wantrouwig tegenover personen ivm pesterijen vroeger.
Maarja, liever sceptisch als hard op mijn bek gaan, toch?
Nou ik ben dus ook erg vrij opgevoed en ik moet zeggen dat ik mede daardoor erg streng ben voor mezelf en anderen.
Het werkt dus bij mij in ieder geval goed
't ligt naturlijk ook aan wat voor ouders je hebt en hoe ze je begleiden tijdens je eerste jaren op deze planeet.
Wat is me bijgebleven?
De liefde voor muziek, zowel klassiek als jazz, blues, folkore uit Balkan, Spanje, Portugal en Afrika en natuurlijk een enorme geestelijke bagage in de vorm van doorgespitte boeken die altijd ruim voorhanden waren.
Verder voorlezen uit Puk en Muk of Wipneus en Pim, uit de allereerste tijd.
quote:Conservatief waren en zijn mijn ouders zeker niet.
Op maandag 21 juli 2003 20:56 schreef heijx het volgende:
Vrij conservatief opgevoed, geen TV, geen rare fratsen. Er werd bij ons thuis redelijk wat afgeluld (drie kinderen thuis) maar echte inspraak was er niet. In tegenstelling tot mijn oudere zus en jongere broer was ik heel braaf en meegaand. Mij hadden ze juist wat meer moeten aansporen in plaats van dingen verbieden achteraf gezien.Wat is me bijgebleven?
De liefde voor muziek, zowel klassiek als jazz, blues, folkore uit Balkan, Spanje, Portugal en Afrika en natuurlijk een enorme geestelijke bagage in de vorm van doorgespitte boeken die altijd ruim voorhanden waren.
Verder voorlezen uit Puk en Muk of Wipneus en Pim, uit de allereerste tijd.
Wij hadden heel vlug een tv...als eerste in de straat kleurentv, waar dus iedereen voetbal kwam kijken, als eerste telefoon, waar dus nog zo'n potje bij stond waar de buren dan een duppie indeden als ze kwamen bellen....wat ik daarvan geleerd heb?
Delen maakt gelukkig.
quote:Ja hoor, dat mag.
Op maandag 21 juli 2003 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Mag ik hier ook in posten?.
zie je, dat was toch niet zo moeilijk?
quote:Als je wat over je opvoeding te melden hebt vast wel....
Mag ik hier nu ook niet in posten?.
quote:Tuurlijk wel
Mag ik hier nu ook niet in posten?.
9btw mijn toetsenbord isnaar z'n grootje, denkik. spatieen shift doenhet niet meer...0
Affijn, pro vind ik het eigen keuze aspect, dat werkt hier nog.
Kut is eik dat ik nooit geleerd heb om met geld om te gaan, het was er altijd wel. Ja, ja, eigen schuld, ik weet.
quote:zwaar offtopic,pea wat is het verschil tussen rode en gele tomaten?(behalve de kleur dan)
Op maandag 21 juli 2003 21:05 schreef pea4fun het volgende:[..]
Als je wat over je opvoeding te melden hebt vast wel....
quote:Het ras en de smaak....lol...maar je hoeft er verder niks anders mee te doen. ow en gele blijven minder lang goed.
Op maandag 21 juli 2003 21:08 schreef fotoloog het volgende:[..]
zwaar offtopic,pea wat is het verschil tussen rode en gele tomaten?(behalve de kleur dan)
quote:zit er meer smaak aan de gele?
Op maandag 21 juli 2003 21:09 schreef pea4fun het volgende:[..]
Het ras en de smaak....lol...maar je hoeft er verder niks anders mee te doen. ow en gele blijven minder lang goed.
quote:Sounds familiar
Op maandag 21 juli 2003 21:07 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Kut is eik dat ik nooit geleerd heb om met geld om te gaan, het was er altijd wel. Ja, ja, eigen schuld, ik weet.
quote:zijn iets zoeter, iets minder tomaat....
Op maandag 21 juli 2003 21:11 schreef fotoloog het volgende:[..]
zit er meer smaak aan de gele?
en nee, dat is me niet bijgebleven van mijn opvoeding...grinnik
quote:Op z'n kop houden en een paar stevige tikken er tegenaan geven de opgedroogde stukken pizza macaroni rijst chips afgebeten nagels etc eruit laten vallen en voila het werkt weer
Op maandag 21 juli 2003 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
wat ishet nou/9btw mijn toetsenbord isnaar z'n grootje, denkik. spatieen shift doenhet niet meer...0
quote:..en stofzuigen.
Op maandag 21 juli 2003 21:15 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Op z'n kop houden en een paar stevige tikken er tegenaan geven de opgedroogde stukken pizza macaroni rijst chips afgebeten nagels etc eruit laten vallen en voila het werkt weer
Which brings me to:
Er werd bij ons nooit echt zwaar geconsumeerd. Iets weggooien werd alleen gedaan als het echt niet gerepareerd kon worden en alle voedsel dat je zelf opschepte (plus uiteraard de minimum quota vastgesteld door moeder) diende te worden opgegeten.
quote:hebikalgedaanennunogeensmaarhelptdusniet...
Op z'n kop houden en een paar stevige tikken er tegenaan geven de opgedroogde stukken pizza macaroni rijst chips afgebeten nagels etc eruit laten vallen en voila het werkt weer
quote:Met geld omgaan heb ik met vallen en opstaan geleerd...als je met heel weinig toe moet komen dan gaat dat ook vanzelf....
Op maandag 21 juli 2003 21:07 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Opvoeding, tsja aan de ene kant ruk, aan de andere kant wordt het niet beter.Affijn, pro vind ik het eigen keuze aspect, dat werkt hier nog.
Ik verdiende te jong te veel, vandaar dat ik dat later pas geleerd heb.
quote:lijktmeleukzoietsoverjejeugdtelezenendanmoetjeervoraleenlangverhaalvanmakenzonderinterpunctie
Op maandag 21 juli 2003 21:18 schreef Ryan3 het volgende:[..]
hebikalgedaanennunogeensmaarhelptdusniet...
quote:Getver man, ik was aan het eten
quote:Ryan3 en een verhaal zonder interpunctie? Ai, dat zal hem zwaar vallen om dat te posten denk ik
Op maandag 21 juli 2003 21:20 schreef pea4fun het volgende:[..]
lijktmeleukzoietsoverjejeugdtelezenendanmoetjeervoraleenlangverhaalvanmakenzonderinterpunctie
* Loesje29 is even naar de MacDo, ijs met caramel halen
quote:tnx,schoonheid!
Op maandag 21 juli 2003 21:15 schreef pea4fun het volgende:[..]
zijn iets zoeter, iets minder tomaat....
en nee, dat is me niet bijgebleven van mijn opvoeding...grinnik
quote:Ik ook ik ook!
Op maandag 21 juli 2003 21:21 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ryan3 en een verhaal zonder interpunctie? Ai, dat zal hem zwaar vallen om dat te posten denk ik
quote:Ik had dat ook vroeger, een Mac die nčt iets te dichtbij zat.
Op maandag 21 juli 2003 21:21 schreef Loesje29 het volgende:
quote:Ik kan vanaf mijn raam boven het mac tekentje zien....moet alleen wel omrijden want er zit een spoor tussen....hmpf
Op maandag 21 juli 2003 21:22 schreef heijx het volgende:[..]
Ik had dat ook vroeger, een Mac die nčt iets te dichtbij zat.
quote:grapjas,ikbenerdoodongelukkigmee...hijdoethetnuhelemaalnietmeer...
Op maandag 21 juli 2003 21:20 schreef pea4fun het volgende:[..]
lijktmeleukzoietsoverjejeugdtelezenendanmoetjeervoraleenlangverhaalvanmakenzonderinterpunctie
quote:Ijs.... koud......
Op maandag 21 juli 2003 21:21 schreef Loesje29 het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Shinadul op 21-07-2003 21:34]
quote:Ik ben juist niet katholiek / religieus opgevoed, en was daarmee een behoorlijke uitzondering in mijn omgeving. Zo was ik de eerste op mijn lagere school die niet gedoopt was [Brabants platteland eh?], een gegeven waar door sommigen [leraren!] zeer argwanend tegenaan werd gekeken. [Ik had nog een werkende moeder ook, dat kon eigenlijk ook niet. Ik moest wel een ontaard kind zijn, volgens sommigen]
Op maandag 21 juli 2003 20:30 schreef pea4fun het volgende:
TS begint?Wat er duidelijk niet is overgebleven is iedere zondag naar de kerk...Ik ben een heiden geworden in de breedste zin van het woord...Ik zondig wat af....
Ondanks [of dankzij?] dat ben ik veel milder tegenover religies dan veel mensen in mijn omgeving, merk ik. Dat intense anti-gevoel ervaar ik niet, ik denk zelfs dat sommige aspecten van het geloof het misschien wel waard zijn behouden te blijven...
quote:
Op maandag 21 juli 2003 21:27 schreef Shinadul het volgende:[..]
Ijs.... koud......
quote:Dan zit er niets anders op: Sig aanpassen met uitleg, voorlopig-even-min-tekens-tussen-de-woorden-plaatsen-en-morgen-een-nieuw-manuaal-gaan-uitzoeken.
Op maandag 21 juli 2003 21:26 schreef Ryan3 het volgende:[..]
grapjas,ikbenerdoodongelukkigmee...hijdoethetnuhelemaalnietmeer...
quote:was jij niet weg tot augustus?
Op maandag 21 juli 2003 21:28 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik ben juist niet katholiek / religieus opgevoed, en was daarmee een behoorlijke uitzondering in mijn omgeving. Zo was ik de eerste op mijn lagere school die niet gedoopt was [Brabants platteland eh?], een gegeven waar door sommigen [leraren!] zeer argwanend tegenaan werd gekeken. [Ik had nog een werkende moeder ook, dat kon eigenlijk ook niet. Ik moest wel een ontaard kind zijn, volgens sommigen]
Ondanks [of dankzij?] dat ben ik veel milder tegenover religies dan veel mensen in mijn omgeving, merk ik. Dat intense anti-gevoel ervaar ik niet, ik denk zelfs dat sommige aspecten van het geloof het misschien wel waard zijn behouden te blijven...
quote:surf naar de buyerszone van tweakers.bla en zoek een nieuwe, toesenborden kosten niet zo veel.
Op maandag 21 juli 2003 21:18 schreef Ryan3 het volgende:[..]
hebikalgedaanennunogeensmaarhelptdusniet...
ps heb je geen reserve liggen ?
quote:goeie-tip-die-streepjes-er-tussen.
Op maandag 21 juli 2003 21:28 schreef heijx het volgende:[..]
Dan zit er niets anders op: Sig aanpassen met uitleg, voorlopig-even-min-tekens-tussen-de-woorden-plaatsen-en-morgen-een-nieuw-manuaal-gaan-uitzoeken.
quote:ik-ga-morgen-wel-even-naar-de-plaatselijke-pcboer...
Op maandag 21 juli 2003 21:30 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
surf naar de buyerszone van tweakers.bla en zoek een nieuwe, toesenborden kosten niet zo veel.
ps heb je geen reserve liggen ?
quote:Ja, ik vertrek morgen. Ik had niet gedacht dat ik nog online zou komen vandaag. Moet ik weg of zo?
Op maandag 21 juli 2003 21:29 schreef fotoloog het volgende:[..]
was jij niet weg tot augustus?
quote:Ik heb zo mijn knutselsmurfmomenten ja.
Op maandag 21 juli 2003 21:31 schreef Ryan3 het volgende:[..]
goeie-tip-die-streepjes-er-tussen.
De smurfen en andere series ken ik vrijwel alleen maar in het Italiaans, van het stiekeme televisiekijken bij de buurvrouw in de cantina.
quote:nee,integendeel,hoe langer je blijft hoe beter het is!
Op maandag 21 juli 2003 21:33 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ja, ik vertrek morgen. Ik had niet gedacht dat ik nog online zou komen vandaag. Moet ik weg of zo?
quote:
Ja, ik vertrek morgen. Ik had niet gedacht dat ik nog online zou komen vandaag. Moet ik weg of zo?
U moogt blijven!
quote:Alle ex-meetingers van de efteling zijn natuurlijk helemaal welkom hier
quote:Dan viel het in een middelgrote brabantse stad nog wel mee blijkbaar
Op maandag 21 juli 2003 21:28 schreef zwijntje het volgende:Ik ben juist niet katholiek / religieus opgevoed, en was daarmee een behoorlijke uitzondering in mijn omgeving. Zo was ik de eerste op mijn lagere school die niet gedoopt was [Brabants platteland eh?], een gegeven waar door sommigen [leraren!] zeer argwanend tegenaan werd gekeken. [Ik had nog een werkende moeder ook, dat kon eigenlijk ook niet. Ik moest wel een ontaard kind zijn, volgens sommigen]
[Dit bericht is gewijzigd door inspiral op 21-07-2003 21:41]
quote:tijg,hoe heb jij je temp van je processor omlaag gekregen?
Op maandag 21 juli 2003 21:34 schreef heijx het volgende:[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
U moogt blijven!
On topic:
-respect voor de mening van een ander, ook al ben je het er compleet niet mee eens.
-goeie school gehad, de onze liep een beetje achter, dus was de Mammoetwet nog niet ingevoerd. Resultaat: ik kan hoofdrekenen, werkwoorden correct vervoegen, spellen, ik ken de weg op de kaart, en ik ken mijn geschiedenis (nou ja.. ongeveer )
-en het grootste compliment (nou ja, voor mij dan) kreeg ik van een Indische ex-collega: Ik gedraag me zo correct naar anderen (vooral ouderen) dat ik wel een Indier zou kunnen zijn. Zo zeg ik bijvoorbeeld bijna altijd U (met een hoofdletter ja!) tegen jou
En toch schijn ik soms net een mens te zijn....
quote:Heeej Zwijntje
virtueele hug geeft
quote:mensch,durf te leven!
Op maandag 21 juli 2003 21:39 schreef RonaldV het volgende:
* heeft nog een degelijk Compaq klavier uit 1990 liggen, die je met bokshandschoenen aan moet gebruiken om de knoppen in te drukkenOn topic:
-respect voor de mening van een ander, ook al ben je het er compleet niet mee eens.
-goeie school gehad, de onze liep een beetje achter, dus was de Mammoetwet nog niet ingevoerd. Resultaat: ik kan hoofdrekenen, werkwoorden correct vervoegen, spellen, ik ken de weg op de kaart, en ik ken mijn geschiedenis (nou ja.. ongeveer)
-en het grootste compliment (nou ja, voor mij dan) kreeg ik van een Indische ex-collega: Ik gedraag me zo correct naar anderen (vooral ouderen) dat ik wel een Indier zou kunnen zijn. Zo zeg ik bijvoorbeeld bijna altijd U (met een hoofdletter ja!) tegen jouEn toch schijn ik soms net een mens te zijn....
quote:1. CPUfan verwijderd
Op maandag 21 juli 2003 21:36 schreef fotoloog het volgende:[..]
tijg,hoe heb jij je temp van je processor omlaag gekregen?
die van mij begint nu wel kuren te vertonen!
quote:Was het niet:
Op maandag 21 juli 2003 21:41 schreef fotoloog het volgende:[..]
mensch,durf te leven!
quote:IBM Ramplanque uit 1985. Elk jaar wip ik de toetsen en de kapjes er af en gaan die in een linnen zak in de wasmasjien. Rest van het bord stofzuigen en hij kan weer een jaar mee. Goddelijk bord, op een beurs twee van gekocht, de eerste voor een tientje en de tweede voor een riks.
Op maandag 21 juli 2003 21:39 schreef RonaldV het volgende:
* heeft nog een degelijk Compaq klavier uit 1990 liggen, die je met bokshandschoenen aan moet gebruiken om de knoppen in te drukken
Je moet wel tegen de Nederlandsche indeling kunnen.
quote:Oh!! veel plezier meis!....ik had het gemist...
quote:Thermo-electrisch koelblok case-mod
Op maandag 21 juli 2003 21:44 schreef heijx het volgende:[..]
... veel werk
Je vergaat dan wel zelf van de hitte, want die moet ergens blijven natuurlijk
quote:Dien Hollandschen indeeling vind ik dus apert niet tof!
Op maandag 21 juli 2003 21:46 schreef heijx het volgende:[..]
Je moet wel tegen de Nederlandsche indeling kunnen.
quote:Gewoon effe uitzetten en een biertje drinken op je gemakkie dan jezelf uitrekken een tukkie doen op de bank, wakker schrikken en dan je pc weer aanzetten
Op maandag 21 juli 2003 21:36 schreef fotoloog het volgende:[..]
tijg,hoe heb jij je temp van je processor omlaag gekregen?
die van mij begint nu wel kuren te vertonen!
quote:Ik heb ook nog een typemachien...lint is wel uitgedroogd ondertussen, maar ik kan er geen afstand van doen....gekregen voor mijn 12de verjaardag....
Op maandag 21 juli 2003 21:52 schreef RonaldV het volgende:[..]
Dien Hollandschen indeeling vind ik dus apert niet tof!
* doet t wel met een Amerikaansch toetsenbord
quote:?
Op maandag 21 juli 2003 21:32 schreef Ryan3 het volgende:[..]
ik-ga-morgen-wel-even-naar-de-plaatselijke-pcboer...
quote:
Op maandag 21 juli 2003 21:54 schreef pea4fun het volgende:[..]
typemachien...
quote:Lol...ja zo'n machien waar types uitkomen...grinnik....uhm
Op maandag 21 juli 2003 21:55 schreef RonaldV het volgende:[..]
quote:Volgens mij refereerde Fotoloog aan een meer permanente oplossing die minder vetophoping in de buikholte genereert.
Op maandag 21 juli 2003 21:53 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Gewoon effe uitzetten en een biertje drinken op je gemakkie dan jezelf uitrekken een tukkie doen op de bank, wakker schrikken en dan je pc weer aanzetten
![]()
quote:zolang het maar geen vervelende dronken types zijn dan
Op maandag 21 juli 2003 21:56 schreef pea4fun het volgende:[..]
Lol...ja zo'n machien waar types uitkomen...grinnik....uhm
quote:Ow, datte... da's wel errug 20e eeuw hoor!
Op maandag 21 juli 2003 21:56 schreef pea4fun het volgende:[..]
Lol...ja zo'n machien waar types uitkomen...grinnik....uhm
quote:Ik zet um ook niet in de kamer...hij is goed verstopt....maar hij blijft....
Op maandag 21 juli 2003 21:57 schreef RonaldV het volgende:[..]
Ow, datte... da's wel errug 20e eeuw hoor!
Of ben je retro?
quote:Ehh ja denk je dat ie nu effe wat warmtegeleidende pasta in huis heeft ?
Op maandag 21 juli 2003 21:57 schreef heijx het volgende:[..]
Volgens mij refereerde Fotoloog aan een meer permanente oplossing die minder vetophoping in de buikholte genereert.
quote:Een fotoloog heeft vast wel zilververbindingen in huis...
Op maandag 21 juli 2003 22:02 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Ehh ja denk je dat ie nu effe wat warmtegeleidende pasta in huis heeft ?
okay het zou kunnen
![]()
quote:Hmz maar die zijn opgelost in spul dat niet echt heel erg tof is voor je proc
Op maandag 21 juli 2003 22:04 schreef heijx het volgende:[..]
Een fotoloog heeft vast wel zilververbindingen in huis...
quote:en slecht opgevoed door de ouders ook....ofzo....
Op maandag 21 juli 2003 22:07 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Hmz maar die zijn opgelost in spul dat niet echt heel erg tof is voor je proc
![]()
quote:Ik ben zo opgevoed dat ik niet eens meer weet wat er op mijn PC staat!
Op maandag 21 juli 2003 22:13 schreef Loesje29 het volgende:
Ik ben zo opgevoed dat ik niet eens weet dat al die bovengenoemde dingen in mijn PC zitten
Of mocht ik het nou niet in het openbaar bespreken?
quote:Een taboe is iets waarover men niet behoort te spreken of wat men niet behoort te doen. De term is afkomstig uit Polynesië (tapu of tabu), waar het een religieus verbod voor bepaalde plaatsen, voorwerpen, personen of acties was.
Op maandag 21 juli 2003 22:17 schreef RonaldV het volgende:[..]
Ik ben zo opgevoed dat ik niet eens meer weet wat er op mijn PC staat!
Of mocht ik het nou niet in het openbaar bespreken?
quote:Nee juist goed dat je dat niet kunt herleiden uit de gequote zin is volgens mij een foutje in je opvoeding
Op maandag 21 juli 2003 22:12 schreef pea4fun het volgende:[..]
en slecht opgevoed door de ouders ook....ofzo....
quote:Niet van mijn opvoeding, meer van mijn opleiding denk ik....
Op maandag 21 juli 2003 22:21 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Nee juist goed dat je dat niet kunt herleiden uit de gequote zin is volgens mij een foutje in je opvoeding
![]()
quote:Taboes zijn er om doorbroken te worden. Maar dat strookt weer niet met mijn opvoeding...
Op maandag 21 juli 2003 22:20 schreef heijx het volgende:[..]
Een taboe is iets waarover men niet behoort te spreken of wat men niet behoort te doen. De term is afkomstig uit Polynesië (tapu of tabu), waar het een religieus verbod voor bepaalde plaatsen, voorwerpen, personen of acties was.
[Dit bericht is gewijzigd door RonaldV op 21-07-2003 22:28]
quote:Mag ik even uitgebreid de tijd nemen om jouw scherpzinnigheid en vermogen om 1 en 1 op te tellen te bewonderen?
Op maandag 21 juli 2003 22:28 schreef deschef het volgende:
2 topics
quote:kun je lekker doortikken
Op maandag 21 juli 2003 22:28 schreef deschef het volgende:
2 topics
quote:
Op maandag 21 juli 2003 22:29 schreef heijx het volgende:[..]
Mag ik even uitgebreid de tijd nemen om jouw scherpzinnigheid en vermogen om 1 en 1 op te tellen te bewonderen?
![]()
quote:vertel...wat is je bijgebleven van je opvoeding?
Op maandag 21 juli 2003 22:30 schreef deschef het volgende:[..]
ja sorry vond het al zo rustig LOL
quote:Ja, vertel t es aan Dr. Pea.
Op maandag 21 juli 2003 22:33 schreef pea4fun het volgende:[..]
vertel...wat is je bijgebleven van je opvoeding?
quote:Waar zal ik beginnen:
Op maandag 21 juli 2003 22:33 schreef pea4fun het volgende:[..]
vertel...wat is je bijgebleven van je opvoeding?
quote:Kom op ik had wel een opvoedkundig standje van je verwacht
Op maandag 21 juli 2003 22:23 schreef pea4fun het volgende:[..]
Niet van mijn opvoeding, meer van mijn opleiding denk ik....
of stiekhum op een opvoedkundige spanking gehoopt
quote:Voor pea speciaal deze variatie:
Op maandag 21 juli 2003 22:33 schreef pea4fun het volgende:
Wat hoop je dat je kinderen bijblijft na jouw opvoeding
quote:En ga je datzelfde ook op je eigen kinderen loslaten?...
Op maandag 21 juli 2003 22:36 schreef deschef het volgende:[..]
Waar zal ik beginnen:
Mijn ouders waren niet streng, ondanks dat mijn vader politieagent is.
Mijn ouders hebben mij en mijn broertjes altijd onze gang laten gaan, tot op zekere hoogte natuurlijk...
Ben de oudste dus ik heb wel het ijs moeten breken thuis... god wat ben ik open.... ben nu 30 en ja.... heb geen rot jeugd gehad eigenlijk
quote:Een leuke jeugd, en respect voor alle mensen met hun verschillende meningen en inzichten.
Op maandag 21 juli 2003 22:38 schreef Shinadul het volgende:[..]
Voor pea speciaal deze variatie:
Wat hoop je dat je kinderen bijblijft na jouw opvoeding
quote:tnx
Op maandag 21 juli 2003 21:44 schreef heijx het volgende:[..]
1. CPUfan verwijderd
2. Stof uit CPUfan geveegd en gestofzuigd.
3. Koellichaam verwijderd.
4. Koelribben helemaal uitgestoft met penseeltje.
5. Koelpasta afgekrabt van koellichaam en CPUcore.
6. Opnieuw koelpasta aangebracht, een heel dunne, egale laag, puur om microscopische oneffenheden weg te werken.
7. Weer in elkaar zetten.
LET OP: VERGEET NIET DE POWERKABEL VAN DE FAN AAN TE SLUITEN!!!!!
quote:Ga ze wel "vrij opvoeden'' ja, ondanks twee cultuurtjes aangezien mijn vriendin uit Mexico komt. Kijk die zijn daar nog echt katholiek....
Op maandag 21 juli 2003 22:44 schreef pea4fun het volgende:[..]
En ga je datzelfde ook op je eigen kinderen loslaten?...
quote:Ach zolang die kleine maar niet over je heen loopt toch?
Op maandag 21 juli 2003 22:51 schreef bridget_j het volgende:
Was vanavond op Stem van Nederland dat kinderen steeds meer te vertellen hebben in huis, zoals wat je eet, wat ze willen aantrekken etc.
Nu ik erover nadenk is dat een beetje wel zo, ongemerkt. als ik boodschappen doe kijk ik toch wel een beetje naar wat mijn kind lust. Terwijl ik vroeger gewoon moest eten wat de pot schafte.
quote:Bij mij wordt er gewoon gegeten wat IK lekker vind!
Op maandag 21 juli 2003 22:51 schreef bridget_j het volgende:
Was vanavond op Stem van Nederland dat kinderen steeds meer te vertellen hebben in huis, zoals wat je eet, wat ze willen aantrekken etc.
Nu ik erover nadenk is dat een beetje wel zo, ongemerkt. als ik boodschappen doe kijk ik toch wel een beetje naar wat mijn kind lust. Terwijl ik vroeger gewoon moest eten wat de pot schafte.
quote:Juist jah! Ik ben best streng wat opvoeding betreft denk ik, komt misschien omdat mijn vader best streng was.
Op maandag 21 juli 2003 22:52 schreef deschef het volgende:[..]
Ach zolang die kleine maar niet over je heen loopt toch?
quote:Ik ben blij met suggesties van de kinderen wat we moeten eten...vind het iedere dag weer bedenken een crime....
Op maandag 21 juli 2003 22:53 schreef RonaldV het volgende:[..]
Bij mij wordt er gewoon gegeten wat IK lekker vind!
(en daar horen dus geen aardappelen bij)
quote:Kijk het is beter dat ze iets eten wat ze lusten (mits gezond) dan dat je ze wat voorschoteld dat na twee tellen teruggeschoven word.
Op maandag 21 juli 2003 22:54 schreef bridget_j het volgende:[..]
Juist jah! Ik ben best streng wat opvoeding betreft denk ik, komt misschien omdat mijn vader best streng was.
quote:Sjonge sjonge daar zeg je me wat... inderdaad! Het hangt ook vanaf hoeveel zin je hebt om wel/niet uitgebreid te koken, dus probeer altijd redelijk gezonde dingen te verzinnen die gauw klaar zijn.
Op maandag 21 juli 2003 22:54 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ik ben blij met suggesties van de kinderen wat we moeten eten...vind het iedere dag weer bedenken een crime....
quote:
Op maandag 21 juli 2003 22:56 schreef deschef het volgende:[..]
dubbel
[Dit bericht is gewijzigd door deschef op 21-07-2003 22:58]
quote:Als ze iets opnoemen wat me teveel werk is helpen ze maar mee....evil grin
Op maandag 21 juli 2003 22:56 schreef bridget_j het volgende:[..]
Sjonge sjonge daar zeg je me wat... inderdaad! Het hangt ook vanaf hoeveel zin je hebt om wel/niet uitgebreid te koken, dus probeer altijd redelijk gezonde dingen te verzinnen die gauw klaar zijn.
quote:Preciesssss. |oo die ouders van jouw lijken die van mij wel, inderdaad
Kijk het is beter dat ze iets eten wat ze lusten (mits gezond) dan dat je ze wat voorschoteld dat na twee tellen teruggeschoven word.
Mijn ouders hebben ooit een rabarber tik gehad.... vraten we wel een paar keer per week die zooi..... dat was echt niet te vreten..
quote:Ow, rabarber... yummm!
Kijk het is beter dat ze iets eten wat ze lusten (mits gezond) dan dat je ze wat voorschoteld dat na twee tellen teruggeschoven word.
Mijn ouders hebben ooit een rabarber tik gehad.... vraten we wel een paar keer per week die zooi..... dat was echt niet te vreten..
quote:hahaha, goeie tip voor als die van mij groot genoeg is
Op maandag 21 juli 2003 22:58 schreef pea4fun het volgende:[..]
Als ze iets opnoemen wat me teveel werk is helpen ze maar mee....evil grin
quote:Ze waren zelfs zo leip om er speciaal een vrieskist voor aan te schaffen... typisch seventies denk ik dan maar... ik zat ook op de rudolf steiner school..... allemaal van die krotenkokers man
Op maandag 21 juli 2003 22:58 schreef bridget_j het volgende:[..]
Preciesssss. |oo die ouders van jouw lijken die van mij wel, inderdaad
Mijn moeder vindt rabarber hartstikke lekker, is gewoon niet te (vr)eten
quote:Nog meer seventies: zelf brood bakken?
Op maandag 21 juli 2003 23:01 schreef deschef het volgende:[..]
Ze waren zelfs zo leip om er speciaal een vrieskist voor aan te schaffen... typisch seventies denk ik dan maar... ik zat ook op de rudolf steiner school..... allemaal van die krotenkokers man
![]()
quote:Dat heb ik als kind ook geprobeerd, dan aten we gewoon niets anders meer tot je het wel at, ... de honger van je eigen lichaam is op een gegeven moment gewoon sterker dan je principes
quote:*ril*
Op maandag 21 juli 2003 23:02 schreef RonaldV het volgende:[..]
Nog meer seventies: zelf brood bakken?
quote:oeh...dit brengt jeugdtrauma's naar boven....
Op maandag 21 juli 2003 23:03 schreef Shinadul het volgende:[..]
Dat heb ik als kind ook geprobeerd, dan aten we gewoon niets anders meer tot je het wel at, ... de honger van je eigen lichaam is op een gegeven moment gewoon sterker dan je principes
Eten was een verschrikking...ik luste niet veel, en kreeg altijd bergen opgeschept...en het bord moest leeg.
Niet opeten voor bedtijd was de volgende ochtend je kouwe prakkie als ontbijt.......
quote:ik zat dan op me kamer
Op maandag 21 juli 2003 23:03 schreef Shinadul het volgende:[..]
Dat heb ik als kind ook geprobeerd, dan aten we gewoon niets anders meer tot je het wel at, ... de honger van je eigen lichaam is op een gegeven moment gewoon sterker dan je principes
quote:ja dat waren tijden....
Op maandag 21 juli 2003 23:05 schreef pea4fun het volgende:[..]
oeh...dit brengt jeugdtrauma's naar boven....
Eten was een verschrikking...ik luste niet veel, en kreeg altijd bergen opgeschept...en het bord moest leeg.
Niet opeten voor bedtijd was de volgende ochtend je kouwe prakkie als ontbijt.......
quote:Ik had daar een trucje voor. Als ik niet meer wegmocht (grounded voor een week of zo), dan was ik dus ook echt thuis. In de huiskamer, op de bank, met een boek of zo. En ik dee helemaal niks, behalve zitten en lezen. En als me werd gevraagd of ik niet iets te doen had antwoordde ik poeslief: "maarruh.. ik MAG toch helemaal niet weg?"
Op maandag 21 juli 2003 23:06 schreef deschef het volgende:[..]
ik zat dan op me kamer
quote:Oeh inderdaad, die komt mij ook heel bekend voor
Op maandag 21 juli 2003 23:05 schreef pea4fun het volgende:[..]
oeh...dit brengt jeugdtrauma's naar boven....
quote:ik had me playmobil
Op maandag 21 juli 2003 23:09 schreef RonaldV het volgende:[..]
Ik had daar een trucje voor. Als ik niet meer wegmocht (grounded voor een week of zo), dan was ik dus ook echt thuis. In de huiskamer, op de bank, met een boek of zo. En ik dee helemaal niks, behalve zitten en lezen. En als me werd gevraagd of ik niet iets te doen had antwoordde ik poeslief: "maarruh.. ik MAG toch helemaal niet weg?"
Duurde nooit langer dan 24 uur
quote:En Lego!
Op maandag 21 juli 2003 23:11 schreef deschef het volgende:[..]
ik had me playmobil
quote:Is er nog een andere dan?
Op maandag 21 juli 2003 23:15 schreef RonaldV het volgende:[..]
En Lego!
de echte, met steentjes
quote:Je had ook dat Meccano spul, dat jatte ik altijd van mijn broer
Op maandag 21 juli 2003 23:16 schreef heijx het volgende:[..]
Is er nog een andere dan?
quote:Ik herkende de Lego van zoonlief niet eens als zodanig...
Op maandag 21 juli 2003 23:16 schreef heijx het volgende:[..]
Is er nog een andere dan?
quote:Moet je het hedendaagse lego eens bekijken
Op maandag 21 juli 2003 23:18 schreef RonaldV het volgende:[..]
Ik herkende de Lego van zoonlief niet eens als zodanig...
quote:Jahaa, Meccano hadden we thuis ook.
Op maandag 21 juli 2003 23:17 schreef bridget_j het volgende:[..]
Je had ook dat Meccano spul, dat jatte ik altijd van mijn broer
En Fisher Price bouwdingesen.
En uit Spanje een replica van een oud kasteel, ook uit een soort Lego steentjes. Met torens en kantelen en zo.
quote:Dat bedoel ik
Op maandag 21 juli 2003 23:18 schreef Shinadul het volgende:[..]
Moet je het hedendaagse lego eens bekijken
de hele formule is gewoon verdwenen.
quote:Heb je de hedendaagse tekenfilms gezien dan???!
Op maandag 21 juli 2003 23:18 schreef Shinadul het volgende:[..]
Moet je het hedendaagse lego eens bekijken
de hele formule is gewoon verdwenen.
Vroeger keken wij braaf naar de Flintstones en Scooby Doo. Ik vind die tekenfilms van nu er maar vreemd eruitzien
quote:De jeugd van tegenwoordig
Op maandag 21 juli 2003 23:20 schreef deschef het volgende:
die goeie ouwe tijd...
quote:En toch vind ik Dexter's Lab, Cow and Chicken, Johnny Bravo en I.M. Weasel toch vreemd vertrouwd overkomen.
Op maandag 21 juli 2003 23:21 schreef bridget_j het volgende:[..]
Heb je de hedendaagse tekenfilms gezien dan???!
Vroeger keken wij braaf naar de Flintstones en Scooby Doo. Ik vind die tekenfilms van nu er maar vreemd eruitzien
quote:Ik zie maar weinig humor terug in hedendaagse tekenfilms.
Op maandag 21 juli 2003 23:21 schreef bridget_j het volgende:[..]
Heb je de hedendaagse tekenfilms gezien dan???!
Ik vond bijvoorbeeld
-Johnny bravo
-Dexter's Laboratory
-Tom & Jerry
Bijzonder humoristisch...
Dan weet ik wel dat Cartoon Network sommigen van deze nog steeds uitzend, maar ik denk niet meer dat er nog nieuwe gemaakt worden.
quote:Johnny Bravo rules!
Op maandag 21 juli 2003 23:23 schreef heijx het volgende:[..]
En toch vind ik Dexter's Lab, Cow and Chicken, Johnny Bravo en I.M. Weasel toch vreemd vertrouwd overkomen.
quote:Johnny Bravo
Op maandag 21 juli 2003 23:26 schreef RonaldV het volgende:[..]
Johnny Bravo rules!
![]()
quote:Ik moet wel zeggen dat je eraan went hoe meer je ze ziet, die nieuwe tekenfilms dan. Maar op bijv. Foxkids vind ik het vaak een en al geweld. Nu is bijv. Roadrunner ook geweldadig, maar toch anders als laserguns e.d.
Op maandag 21 juli 2003 23:25 schreef Shinadul het volgende:[..]
Ik zie maar weinig humor terug in hedendaagse tekenfilms.
Ik vond bijvoorbeeld
-Johnny bravo
-Dexter's Laboratory
-Tom & JerryBijzonder humoristisch...
Dan weet ik wel dat Cartoon Network sommigen van deze nog steeds uitzend, maar ik denk niet meer dat er nog nieuwe gemaakt worden.
*Ooooh oooooh ik hoor mezelf en ik lijk mijn moeder wel...oooh schrik!*
quote:of de Dukes of Hazzard.... hahaha
Op maandag 21 juli 2003 23:28 schreef deschef het volgende:
A-team was al vrij extreem toen
quote:Die waren ook gaaf ja
Op maandag 21 juli 2003 23:31 schreef bridget_j het volgende:[..]
of de Dukes of Hazzard.... hahaha
quote:Craaaaazy Cooter here, I might be crazy but I sure ain't dumb. Shepperd, y'got yer ears on?
OW HUSH!!!!!
quote:Of de originele Star Trek met Mr. Spock haha
Op maandag 21 juli 2003 23:31 schreef ArmaniMania het volgende:
Buck Rogers mienemieneminiep
sjeezsus we kunnen beter een topic openen voor dierbare herinneringen uit onze jeugd ofzo
quote:Typische jongens-serie:
Ja hoor 100% score
De berenboot
Sesamstraat
The Muppet Show
Thunderbirds
Scooby Doo
eeh en nog veel meer
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:32 schreef heijx het volgende:[..]
Craaaaazy Cooter here, I might be crazy but I sure ain't dumb. Shepperd, y'got yer ears on?
OW HUSH!!!!!
Enos, you dipstick!! haha
quote:Kun je je voorstellen? Een Volkswagen busje vol luchtmachtmilitairen op bezoek bij de Amerikaanse luchtmacht in Duitsland, die het beginmuziekje van The A-Team zingend uit de bus springen, vlak voor de voeten van de dienstdoende commandant? Die blikken!
Op maandag 21 juli 2003 23:32 schreef heijx het volgende:[..]
Craaaaazy Cooter here, I might be crazy but I sure ain't dumb. Shepperd, y'got yer ears on?
OW HUSH!!!!!
(en dat was maar 5 jaar geleden, kun je nagaan wat een indruk die serie gemaakt heeft)
quote:Ach jee, mega-crush op Starbuck natuurlijk....
Op maandag 21 juli 2003 23:34 schreef deschef het volgende:
Battle Star Gallatica was ook
quote:Dat ze DIE nou nog nergens herhaald hebben.... (leest de TV ook mee hiero?
Op maandag 21 juli 2003 23:34 schreef deschef het volgende:
Battle Star Gallatica was ook
quote:volgens mij wel op V8 hoor tijdje gelee
Op maandag 21 juli 2003 23:36 schreef RonaldV het volgende:[..]
Dat ze DIE nou nog nergens herhaald hebben.... (leest de TV ook mee hiero?
)
quote:Volgens mij heb ik vorig jaar een paar oude afleveringen op tv gezien, of was het de film die eraan vooraf ging?
Op maandag 21 juli 2003 23:36 schreef RonaldV het volgende:[..]
Dat ze DIE nou nog nergens herhaald hebben.... (leest de TV ook mee hiero?
)
quote:Fuk! (gemist dus...)
Op maandag 21 juli 2003 23:37 schreef deschef het volgende:[..]
volgens mij wel op V8 hoor tijdje gelee
quote:Moeten ze maar een DVD box van uitbrengen...
Op maandag 21 juli 2003 23:38 schreef RonaldV het volgende:[..]
Fuk! (gemist dus...)
quote:grmbl ik ook
Op maandag 21 juli 2003 23:38 schreef RonaldV het volgende:[..]
Fuk! (gemist dus...)
quote:Zo vaak herhaald dat t nu vreselijk fout is... (maar destijds absolute top!)
Op maandag 21 juli 2003 23:39 schreef deschef het volgende:
Miami Vice is die al genoemd?
quote:Daar loopt al een topic over Wat was je favoriete TV-programma in je jonge jaren ?
Op maandag 21 juli 2003 23:34 schreef bridget_j het volgende:sjeezsus we kunnen beter een topic openen voor dierbare herinneringen uit onze jeugd ofzo
quote:op de woensdagmiddag ja....8-)
Op maandag 21 juli 2003 23:36 schreef ArmaniMania het volgende:
Kinderbios
quote:
quote:Sonny was mijn held
Op maandag 21 juli 2003 23:41 schreef RonaldV het volgende:[..]
Zo vaak herhaald dat t nu vreselijk fout is... (maar destijds absolute top!)
quote:Ik bedoelde niet alleen over de tv, maar in het algemeen
Op maandag 21 juli 2003 23:41 schreef inspiral het volgende:[..]
Daar loopt al een topic over Wat was je favoriete TV-programma in je jonge jaren ?
quote:Michael Knight ja... vond A-team toch wel leuker toen
Op maandag 21 juli 2003 23:41 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
of of of of the A-team, dukes of hazard en vergeet niet de held aller tijden Night Rider
![]()
quote:Ze hebben jonge konijntjes op de kinderboerderij
quote:En Charlies Angels niet te vergeten..... ze zenden dat nu weer uit op zondagmiddag op Yorin geloof ik
Op maandag 21 juli 2003 23:41 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
of of of of the A-team, dukes of hazard en vergeet niet de held aller tijden Night Rider
![]()
quote:hahahahahaha was toch jonge geitjes?
Op maandag 21 juli 2003 23:44 schreef heijx het volgende:[..]
Ze hebben jonge konijntjes op de kinderboerderij
quote:And our All Time Favorite: McGyver -
Op maandag 21 juli 2003 23:44 schreef deschef het volgende:[..]
Michael Knight ja... vond A-team toch wel leuker toen
quote:Ja zag het van de week.... mooie meiden realiseer ik me nu pas....
Op maandag 21 juli 2003 23:45 schreef bridget_j het volgende:[..]
En Charlies Angels niet te vergeten..... ze zenden dat nu weer uit op zondagmiddag op Yorin geloof ik
quote:maak met een scherpe zakdoek, een oud roestig zakmes en een doosje lucifers een complete chemische fabriek? DIE McGyver?
And our All Time Favorite: McGyver -
quote:Ach B.A. kon er ook wat van hoor
Op maandag 21 juli 2003 23:48 schreef RonaldV het volgende:[..]
maak met een scherpe zakdoek, een oud roestig zakmes en een doosje lucifers een complete chemische fabriek? DIE McGyver?
quote:Jahaa, diens mes gaat mee naar de meet.
sjips, nu ben ik es een keer ontopic, maar in het verkeerde topic. PILLENN!!!!!
quote:LOL, heb nog wat over van de kruiwagen.....
Op maandag 21 juli 2003 23:49 schreef heijx het volgende:[..]
Jahaa, diens mes gaat mee naar de meet.
![]()
sjips, nu ben ik es een keer ontopic, maar in het verkeerde topic. PILLENN!!!!!
quote:My favorite too
quote:..en wat chocolademelk?
Op maandag 21 juli 2003 23:50 schreef bridget_j het volgende:[..]
LOL, heb nog wat over van de kruiwagen.....
quote:In Frankrijk was die serie op een gegeven moment verboden omdat 2 jochies met instructies van Mac-Gyver hun tuinhuisje opbliezen met zichzelf erbij
Op maandag 21 juli 2003 23:51 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
My favorite too
Moment ik zal effe met wat plakband en wat stokjes een boing 747 in elkaar fixen
quote:Don't try this at home, boys and girls!
Op maandag 21 juli 2003 23:53 schreef Shinadul het volgende:[..]
In Frankrijk was die serie op een gegeven moment verboden omdat 2 jochies met instructies van Mac-Gyver hun tuinhuisje opbliezen met zichzelf erbij
[Dit bericht is gewijzigd door RonaldV op 21-07-2003 23:55]
quote:Awwwwwwww, daar kan ik niet tegen hoor
Op maandag 21 juli 2003 23:52 schreef heijx het volgende:[..]
..en wat chocolademelk?
![]()
* welpenoogjes op zet
quote:Valt me mee dat ze toen niet meteen GreenPeace verboden...
Op maandag 21 juli 2003 23:53 schreef Shinadul het volgende:[..]
In Frankrijk was die serie op een gegeven moment verboden omdat 2 jochies met instructies van Mac-Gyver hun tuinhuisje opbliezen met zichzelf erbij
quote:Waar vliegen we heen??
Op maandag 21 juli 2003 23:51 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
My favorite too
Moment ik zal effe met wat plakband en wat stokjes een boing 747 in elkaar fixen
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:54 schreef bridget_j het volgende:[..]
Awwwwwwww, daar kan ik niet tegen hoor
quote:En heeft het je nou echt geholpen. Ben je er een beter of slechter mens van geworden?
Op maandag 21 juli 2003 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
waarom-gaat-het-altijd-over-tv-programma's-als-30s-en40s-het-over-hun-jeugd-hebben/
het-valt-me-op-dat-het-daar-altijd-op-uitdraait,-doet-er-niet-toe-in-welk-gezelschap.
heeft-tv-dan-zoveel-impact-gemaakt/
mijn-ouders-vonden-dat-er-niet-een-echt-goede-invloed-uitging-van-tv.
ook-omdat-zij-zelf-geen-tv-kenden-in-hun-jeugd-natuurlijk.
ikzelf-heb-tijdens-studeren-ook-zeker-8-jaar-geen-tv-gehad-e-eerlijk-gezegd-je-doet
zonder-tv,-zoals-nu-zonder-pc,-veel-meer.
je-leest-bijv.-veel-meer.
de-tv-was-de-huisdictator-zoals-nu-depc-dat-aan-het-worden-is.
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
...
-zoals-nu-zonder-pc,...
quote:er-schuilt-geen-moreel-oordeel-achter-wat-ik-wil-opmerken.
Op maandag 21 juli 2003 23:59 schreef inspiral het volgende:[..]
En heeft het je nou echt geholpen. Ben je er een beter of slechter mens van geworden?
quote:zonder-pc-lees-je-wel-1-boek-per-week-uit,-denk-ik.
Op dinsdag 22 juli 2003 00:02 schreef RonaldV het volgende:[..]
quote:Zoals over 20 jaar het altijd uit zal draaien over de p.c......
Op dinsdag 22 juli 2003 00:02 schreef Ryan3 het volgende:[..]
er-schuilt-geen-moreel-oordeel-achter-wat-ik-wil-opmerken.
ik-spreek-alleen-een-lichte-vorm-van-verbazing-uit-eigenlijk.
ongeacht-met-wie-je-over-de-jeugdperiode-spreekt,-vroeger-of-later-draait-het-altijd-
uit-op-tv.
quote:Ik lees boeken op mijn Palm
Op dinsdag 22 juli 2003 00:03 schreef Ryan3 het volgende:[..]
zonder-pc-lees-je-wel-1-boek-per-week-uit,-denk-ik.
quote:Jij ging dus ook slapen ?
Op dinsdag 22 juli 2003 00:03 schreef bridget_j het volgende:[..]
Zoals over 20 jaar het altijd uit zal draaien over de p.c......
quote:zijn-geen-gedeelde-ervaringen-zoals-vroeger-met-tvprogramma's-wel.
Op dinsdag 22 juli 2003 00:03 schreef bridget_j het volgende:[..]
Zoals over 20 jaar het altijd uit zal draaien over de p.c......
quote:Ik beoelde eigenlijk: "zoals nu zonder PC". Hoe post je hier dan?
Op dinsdag 22 juli 2003 00:03 schreef Ryan3 het volgende:[..]
zonder-pc-lees-je-wel-1-boek-per-week-uit,-denk-ik.
quote:brrr, dat leest vast niet lekker
Op dinsdag 22 juli 2003 00:04 schreef bridget_j het volgende:[..]
Ik lees boeken op mijn Palm
quote:dwz-als-je-niet-fok1t.
Op dinsdag 22 juli 2003 00:04 schreef bridget_j het volgende:[..]
Ik lees boeken op mijn Palm
quote:Jij ook, doeiiiiii
Op dinsdag 22 juli 2003 00:04 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Jij ging dus ook slapen ?
slaap lekker
quote:ik-begrijp-je-niet-hoor.
Op dinsdag 22 juli 2003 00:05 schreef RonaldV het volgende:[..]
Ik beoelde eigenlijk: "zoals nu zonder PC". Hoe post je hier dan?
quote:Ik ging al lang naar bed en dat ga ik ook echt doen hierna
Op dinsdag 22 juli 2003 00:06 schreef Ryan3 het volgende:[..]
dwz-als-je-niet-fok1t.
Je merkt nu toch ook heel duidelijk dat er amper meer met gezinnen gezamenlijk gegeten wordt? De kids gaan tijdens het ontbijt voor een tekenfilm kanaal zitten. En moeders moet ´s avonds toch tijdens het eten even The Bold and the Beautiful zien
Waarom herinneringen van vroeger altijd uitdraaien op tv-programma´s.... da´s wel een leuke vraag ja. Dan zijn dat klaarblijkelijk TOCH dingen die het meest blijven hangen.
quote:Ik-vind-het-anders-heel-grappig-staan-hoor-:)-de-smiley's-zullen-alleen-wat-minder-goed-werken
Op dinsdag 22 juli 2003 00:15 schreef Loesje29 het volgende:
Oh en Ryan3... ga inderdaad morgen maar een nieuw toetsenplankje regelen hoor, dit ziet er niet uit![]()
quote:Naar de regenboog
Op maandag 21 juli 2003 23:55 schreef bridget_j het volgende:[..]
Waar vliegen we heen??
* Klick!
Zaken die mijn ouders mij bij brachten zijn door de jaren veranderd (relaxter, dus verbeterd), dus om nou te spreken dat ik altijd hetzelfde werd opgevoed zou een leugen zijn. Wel is het dat mijn vader losse handjes had, maar hij is sinds zijn 2 hartaanvallen en hartoperatie (dankzij sigaretten) een stuk milder en relaxter geworden--dat krijg je van die ingrijpende momenten.
Ik ben wel anti rook vanwege dat, zeker toen ik hem in dat ziekenhuis zag liggen aan al die tubes...
Met religie heb ik gelukkig weinig te maken gehad, mijn ouders hadden al vroeg met de kerk gebroken, en in mijn jeugd heb ik zoveel gezien (en niet alleen op tv ) van de wereld dat ik mij elke keer maar weer verbaas/stoor aan de bekrompen van de gemiddelde Nederlander.
Ik ben alleen bang om zelf zo bekrompen te worden....
Niet dat ik die dingen nooit deed...veel zelfs, maar je hebt toch allemaal wel eens van die hangdagen?
Wat is er dan op die dagen lekkerder dan gewoon tv aan, niet aankleden, en hangen?
En Portugees ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |