Mijn favorieten waren:
En jullie favorieten uit je jeugd ?
Gegroet,
Djeez
en weet ik veel wat allemaal al niet meer, is ook alweer zo lang geleden
* De Fabeltjeskrant
* Pipo de clown
* Tita Tovenaar
* Paulus de boskabouter
* Hamelen
* Bassie & Adriaan
En later inderdaad:
* The A-Team
* Knightrider
* Dynasty
Toen ik wat ouder werd:
The Knight rider
The A-team
Out of this world
Familie ties
Growing Pains
Pauze tv
Neighbours ( de eerste soap die ik volgde)
Op de duitsche tv:
Ein heim fur tiere
Anna
Pumucle (die duitse serie met dat kleine getekende roodharige poppetje)
* Ren Je Rot! (ja, ja, Martin Brozius wie kent hem niet meer)
* Stuif Es In
* De Film Van Ome Willem
Toen knightrider afgelopen was (de serie)
was dit een tijdje te zien.
Het ging over een trucker, die een truck had met een helicopter er in.
errug gaaf!
* Sweetheart vreest dat we hier toch te maken hebben met een generatiekloof.
quote:
op 04-15-2000 om 01:58 AM schreef Sweetheart het volgende:
Sorry Fanmale, maar die serie ken ik niet. Nou heb ik trouwens ook nog nooit van "Jodie en het hertenjong", "Out of this World" en die 3 duitse series van Jooltje gehoord.* jooltje vreest dat we hier toch te maken hebben met een generatiekloof.
Jodie en het hertenjong gaat over een jongetje dat met zijn vader gaat jagen. Vader schiet een hert dood.Dan blijkt het hert een jong te hebben. Jodie ontfermt zich over het jong en later in de serie moet hij van zijn ouders afstand nemen van het jong. (een EO serie)
Out of this world werd door RTL4 uitgezonden ( toendertijd nog Veronique, Daphne Deckers was Hét gezicht van die omroep)
De serie gaat over een meisje dat er achterkomt dat haar vader een "alien" is. Ze kan de tijd stil zetten ( net zo als Piper in Charmed). Het meisje woonde alleen met haar moeder. In de serie deed ook ene Major Applebee mee. De theme song van die serie ging als volgt:
Would you like to swing on a star
every......????
En Pumucle gaat over een oudere timmerman die in zijn werkplaats een klein ( getekend) mannetje heeft wonen. Mannetje heeft rode haren, geel truitje en loopt op blote voetjes. Heeft een best irritante stem en een tikkeltje eigenwijs.
Ein heim fur tiere gaat over een dieren arts die leke keer weer wat beleeft.
Anna gaat over die ballerina. Anna Pelzer krijgt met haar broer een auto-ongeluk als ze op weg zijn bloemen af te leveren. Ze raakt verlamt en haar carriere als balletdanseres kan ze vergeten. Tijdens haar verblijf in het ziekenhuis ontmoet ze Rainer. Een jongen in een rolstoel die haar steeds lastig valt met zijn camera. Eerst vind ze het niks maar later is hij haar vriendje. Anna moet opnieuw leren lopen en als dat gelukt is gaat ze weer van voren af aan met balletles. Anna is ook als boek verschenen en is geschreven door Justus Pfaue.
Andere serie's waar ik naar keek was er eentje met Jerry O'Connel ( Die jongen uit Scream 2, Jerry Mcuire en de clip van Mariah Carey) waar hij met een professor bevriend is en bij een test ineens in het bezit is van superkrachten. Hij is heel snel en sterk. Weet iemand wat ik bedoel??? Wed ook door Rtl 4/Veronique uit gezonden.
Supergran, die oude oma die supersnel en supersterk is.
Ajeto
Maar sesamstraat vond ik ook altijd heel leuk en later klokhuis :-)
Bolke de Beer
fabeltjeskrant
Loeki de Leeuw
a-team
dukes of hazzard
knight rider
airwolf
The Master (over die ninja),
blue thunder
ravioli (duitse serie, helemaal te gek)
bereboot
berebios
ren je rot
dieren van het grote woud (of zoiets)
maja de bij
etc. etc.
Fantastisch gewoon
Ik was helemaal fan van de Zevensprong en hoe vaak ik ook verhaaltjes instuurde voor 'Mijn idee', ze werden nooit uitgekozen om verfillmd te worden. Heel sneu....
A-Team
Achterwerk in de kast
Fabeltjeskrant
De Grote meneer Kaktus Show
Ome Willem
Dit is Disney
Goh waar keek ik vroeger veel naar:
chips
Knightrider
A-team
Transformers
Blue Thunder
Inspector Gadget
Dat zijn denk ik de voornaamsten, kan me die iig het beste heugen.
en later
knightrider
a team
Mijn favorieten waren
-de familie knots
-lucky luke
en jam and the holograms ( of zoiets)
later
-life goes on
En de familie Knots natuurlijk
en toen ik nog een lief klein Ulxje was toen vond ik Paulus de Boskabouter ook geweldig:
------------------
dit is geen post naar Fok!
[Dit bericht is gewijzigd door Ulx (Datum 15 April 2000).]
quote:
op 04-15-2000 om 04:57 PM schreef Ulx het volgende:
dr Who en Blake's 7 vond ik ook wel te gek
Jaah! Dr. Who, met die vliegende telefooncel, die van binnen tien keer zo groot was als van buiten! Love that sh*t!.
Ik vond vroeger die ouwe Batman-serie uit de sixties ook zwaar lache! POW! BOOM! WHAM! En Battlestar Galactica...
* Sweetheart bedankt ook degene die haar weer aan Chips herinnerde.
* Sweetheart was toentertijd smoorverliefd op Erik Estrada.
------------------
Yesterday is history...
Tomorrow is a mystery...
Today is a gift...
That's why they call it the present
[Dit bericht is gewijzigd door Sweetheart (Datum 15 April 2000).]
wat mij vooral opvalt is als ik nu bijv. A-team of zoiets zie, is het aleen maar leuk omdat ik het vroeger leuk vond want er is nu gewoon geen reet aan, trouwens ik vind zowieso dat er geen fok meer goeds voor de tv komt qua series enzo
quote:
op 04-15-2000 om 05:05 PM schreef Zanderrr het volgende:
Ik vond vroeger die ouwe Batman-serie uit de sixties ook zwaar lache! POW! BOOM! WHAM! En
HOLY MACKEREL! ik ook!
verder zou ik het even niet meer weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |