en uiteraard
Maar er zijn er uiteraard nog veel meer te verzinnen. Iemand hier die er nog een aantal kan noemen?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 21-07-2003 18:32]
quote:die tovert inderdaad een glimlach op mijn gezicht
Op maandag 21 juli 2003 17:56 schreef Par4n0id het volgende:
Die van Weird Al is wel goed
En 2 die ik niet kende
The Moonlight Tapes (1980)
Burning Ambitions (1982)
quote:Nog een
Op maandag 21 juli 2003 18:07 schreef OProg het volgende:
Beatles - Sgt Pepper (1967)
[afbeelding]
Frank Zappa - We're Only In It For The Money (1967)
[afbeelding]
The Rutles (1978)
[afbeelding]En 2 die ik niet kende
The Moonlight Tapes (1980)
[afbeelding]
Burning Ambitions (1982)
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Knarf op 21-07-2003 18:18]
Queen: The Miracle
quote:Twelft Night - Fact and Fiction
Op maandag 21 juli 2003 18:42 schreef Jordy-B het volgende:
Di-rect Fotoboek
[afbeelding]Queen: The Miracle
[afbeelding]
Album is trouwens 4 jaar ouder dan Queen dus namakertje of zoiets
quote:mwoah... Bij mijn voorbeelden zijn foto's gebruikt, en zijn ze niet door elkaar vervaagd, maar gewoon aaneengeschakeld. 'k vind 't nogal 'n verschil.
Op maandag 21 juli 2003 18:48 schreef OProg het volgende:[..]
Twelft Night - Fact and Fiction
Album is trouwens 4 jaar ouder dan Queen dus namakertje of zoiets
Hier nog zo'n parodie op Abbey Road... door Paul zelf!!
quote:Wel toeval, weer diezelfde witte kever
Op maandag 21 juli 2003 18:59 schreef Knaller het volgende:
[afbeelding]Hier nog zo'n parodie op Abbey Road... door Paul zelf!!
quote:Niet helemaal hetzelfde... een ander nummer staat erop in verband met die Paul is dead hoax.
Op maandag 21 juli 2003 19:01 schreef Grayburn het volgende:[..]
Wel toeval, weer diezelfde witte kever
.
quote:Verrek nu zie ik het aan die taxi aan de rechter kant, toch goed geprobeerd van Paul
Op maandag 21 juli 2003 19:03 schreef Knaller het volgende:[..]
Niet helemaal hetzelfde... een ander nummer staat erop in verband met die Paul is dead hoax.
quote:Neuh, maar het idee is precies hetzelfde
Op maandag 21 juli 2003 18:50 schreef Jordy-B het volgende:[..]
mwoah... Bij mijn voorbeelden zijn foto's gebruikt, en zijn ze niet door elkaar vervaagd, maar gewoon aaneengeschakeld. 'k vind 't nogal 'n verschil.
Hmz, in plaats van vier lelijke talentloze pubers is er nu nog maar één erg lelijke talentloze puber te zien. Toch een hele verbetering.quote:Op maandag 21 juli 2003 18:42 schreef Jordy-B het volgende:
Klopt inderdaad, ik kon even geen plaatje vinden . Op de lp stond die foto trouwens gewoon op de voorkant.quote:Op maandag 12 april 2004 20:10 schreef Weakling het volgende:
Inhakend op het eerdere vergelijk tussen Pink Floyd en Orb, de oorspronkelijke binnenhoes van de Orb CD "Adventures beyond the ultraworld" toonde nog meer gelijkenis met de Pink Floyd hoes
Pink Floyd
[afbeelding]
Orb
[afbeelding]
Zoiets dan.quote:Op zondag 12 december 2004 10:05 schreef MuadDib het volgende:
Niet precies gelijkend maar toch overduidelijk geinspireerd:
Ze hebben gewoon die koe weggeëdit met Photoshop ofzo... En nog lelijk gedaan ook...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:43 schreef fripper het volgende:
M. WALKING ON THE WATER - Pictures Of An Exhibitionist
Pink Floyd - Atom Heart Mother
[afbeelding]
[afbeelding]
(volgens mij is de foto zelfs op de zelfde plaats genomen )
Deze is wel erg goed gelukt, zeg... 't is vast een andere foto van dezelfde fotosessie voor de plaat van Monk. Wat voor muziek is het eigenlijk?quote:
Die werd ook geparodieerd door Kruder & Dorfmeisterquote:Op maandag 29 maart 2004 21:06 schreef fripper het volgende:
Simon & Garfunkel - Bookends
Jazzyfatnastees - The Tortoise & the Hare
Duitstalige punk geloof ik , ik ken de cd verder ook niet ... Ik denk inderdaad dat het een foto is uit de zelfde sessie. Voor namaak is het wat te goed.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:50 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Deze is wel erg goed gelukt, zeg... 't is vast een andere foto van dezelfde fotosessie voor de plaat van Monk. Wat voor muziek is het eigenlijk?
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:30 schreef Foxxy het volgende:
Er is er ook een parodie op Fat of the Land van The Prodigy. Ik zag 'm in de platenwinkel, maar weet even niet van welke artiest. Is er hier iemand die het weet toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |