Mogen we deze ook in een sticky in V&A zetten?quote:Op maandag 26 april 2004 14:09 schreef TheMarco het volgende:
It's back:
http://www.i-questo.com/resizer/
Let op: NIEUWE URL
Dat is inderdaad gewoon teveel moeite.quote:Op maandag 21 juli 2003 22:05 schreef TheMarco het volgende:
Wat is nu het probleem met het posten van een kleine thumbnail en een link plaatsen naar een fullsize foto? TUURLIJK kan het prachtig zijn om een foto in vol ornaat te bekijken, 100% mee eens! Echter, wat is er mis mee om de lezer zelf te laten besluiten welke platen ie in het groot wil zien en welke niet?
Leg dat eens uit? Of bedoel je gewoon te zeggen dat dat teveel moeite is?
Er zit echt niemand te wachten op onnodige grote foto's hoor. Anders begin jezelf toch een forum?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon teveel moeite.
Speciaal voor paupers zonder goeie PC of snel internet foto's resizen... en over 5 jaar zitten we hier met onnodig kleine kutfoto's op t forum.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:15 schreef dawg het volgende:
Salvad0r heeft een nieuwe vriendin:
Moderators en zeikerds van FOT
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:15 schreef dawg het volgende:
Salvad0r heeft een nieuwe vriendin:
Moderators en zeikerds van FOT
Zo wou ik jou graag vragen of je hier niet meer wilt posten, ik ben gewent alles te lezen en ik irriteer me aan je gejank. Ik snap niet dat je geen rekening met me houdt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:54 schreef Salvad0R het volgende:
Dat is inderdaad gewoon teveel moeite.
Speciaal voor paupers zonder goeie PC of snel internet foto's resizen... en over 5 jaar zitten we hier met onnodig kleine kutfoto's op t forum.
Beter internet aanschaffenquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
blablabla..... moet je maar met je tijd meegaan en beter internet aanschaffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |