abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11880083
pas geleden een heel lieve poes uit het asiel gehaald, ingeent, gesteriliseerd etc..
was ik haar vandaag heel de dag kwijt, ...vind haar in de la met een klein piepend kleddernat dreumesje...argh...en nu???
There are no problems, just people.
pi_11880098
foto maken???

Moderator / Miss SHO zaterdag 19 juli 2003 @ 18:29:56 #3
22592 crew  Ole
pi_11880106
Is ie wel van haarzelf dan?
kzou ff snel een dierenarts bellen..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 19 juli 2003 @ 18:30:02 #4
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_11880109
Het is een wonder. The second coming

Dreumesje verzorgen

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 18:38:29 #6
61397 Ketama
Newbie? In je broek!
pi_11880251
Voorlopig niks doen. Poes weet goed genoeg wat ze moet doen. Maandag dierenarts even bellen om langs te gaan of hij gezond is.
[url=http://www.terra.es/personal8/mistersp/fokhasj.jpg]FOK!Hasj[/url]
pi_11880280
Ik zou voor het dreumesje blijven zorgen
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_11880284
Gewoon met rust laten, en de kans is redelijk groot dat er nog minimaal 2 achteraan komen.
pi_11880299
Wat een gave verassing!

En wat een hel lijkt me het om met dit weer te bevallen voor zon beest!

FOTOSFOTOSFOTOS!

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_11880320
..denk dat ze al zwanger was toen ze haar steriliseerden...maar dat zouden ze dan toch hebben moeten zien...

het is wel errug schattig zo'n piepend dreumesje

pi_11880330
ooh dat is zo schetig dat geluidje wat die ienieminiekittens maken!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_11883232
Aaaah das toch een leuke verassing, wel een beetje raar dat ze die met de sterilisatie niet zijn tegengekomen.
;)
pi_11884035
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:44 schreef repulse het volgende:
..denk dat ze al zwanger was toen ze haar steriliseerden...maar dat zouden ze dan toch hebben moeten zien...
misschien dat ze nog maar net zwanger was? (een paar dagen?) Dan neem ik aan dat ze ook nog niet zo lang in het asiel zat
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_11884043
of het asiel heeft een nieuwe actie: 2 katten voor de prijs van 1.
It's all up to you
  zaterdag 19 juli 2003 @ 23:09:44 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_11884055
liev
pi_11884104
Wat schattig
Inderdaad gewoon voor blijven zorgen, is toch leuk zo'n klein beesje in huis (als je er van houd tenminste)
pi_11884115
Aaaaah wat super lief zeg !!!
Nou, ik zou zeggen verplaats de moederpoes niet meer, ze heeft tenslotte zelf dit plekje opgezocht als "meest beschermende en rustige" plaats.
Kan inderdaad dat er nog eentje moet komen, let goed op dat de moederpoes niet gaat hijgen ofzo, wie weet ligt er wel 1 in een stuitligging........als dat zo is wel gelijk ff langs de dienstdoende arts rijden!

En wat betreft het dierenasiel
Ik vind het zooooooooooo slecht dat ze dat niet zien/weten/onderzoeken of weet ik veel........germ, die poes is zwanger en dan gaan ze hem ook nog ff lekker opereren........als ze dat überhaupt onder narcose doen want z'on narcose lijkt me fataal voor een zwangerschap, maarja ik ben geen dierenarts !!

In ieder geval heel veel succes met je poes en babypoesje(s)

Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  zaterdag 19 juli 2003 @ 23:18:30 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11884152
Tis onbevlekt ont vangen trouwens.

Maar dat terzijde

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_11884185
Werpen kattenmoeders niet altijd een heel nest met jonkies? Is het niet uitzonderlijk dat ze er maar eentje heeft gekregen?

Ik ben een totale leek op het gebied van biologie en huisdieren, mind you.

Ars longa, vita brevis
pi_11884288
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 23:21 schreef motown het volgende:
Werpen kattenmoeders niet altijd een heel nest met jonkies? Is het niet uitzonderlijk dat ze er maar eentje heeft gekregen?
1 is erg weinig ja, vooral voor huiskatten, bij sommige raskatten komen kleine nestjes van 2 a 3 kittens nog wel eens voor. Maar 1 hoor je niet zo vaak
It's all up to you
pi_11887708
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 23:29 schreef TearSong het volgende:

[..]

1 is erg weinig ja, vooral voor huiskatten, bij sommige raskatten komen kleine nestjes van 2 a 3 kittens nog wel eens voor. Maar 1 hoor je niet zo vaak

het zijn er inmiddels dan ook 3 geworden :p en ze zijn errug schattig ...alhoewel er 1tje bij is die nou niet echt actief is...
  zondag 20 juli 2003 @ 09:44:27 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11887747
wat lief
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11891706
quote:
Op zondag 20 juli 2003 09:33 schreef repulse het volgende:

het zijn er inmiddels dan ook 3 geworden :p en ze zijn errug schattig ...alhoewel er 1tje bij is die nou niet echt actief is...

Agossie, hoe gaat het nu met ze????
pi_11892628
die beestjes zijn echt zo liev, liggen een beetje te knokken met elkaar moederpoes heeft het een beetje warm geloof ik...

weet iemand goede boeken of links over het opvoeden van kittens? (en jonge katten aangezien moederpoes ook nog maar net een jaartje is)

zondag 20 juli 2003 @ 20:12:52 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_11896856
owwww wat lievvvvvvvvvv
Ik heb een nestje van 5 kittens en die zijn morgen alweer 7 weken

Maar naar mijn weten doen ze poezen niet steriliseren in het asiel. Tenminste niet in het asiel waaar ik mijn katten vandaan heb. Dit is omdat je niet kunt zien of ze gesteriliseerd zijn en ze willen zo een beestje niet voor niks opereren. Anders maken ze een poes voor niks open. Daar kan ik me ook wel weer wat bij voorstellen.

en hier is een site over het opvoeden van kittens

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 28 juli 2003 @ 12:16:58 #26
47350 Gaya
ik wil een peuk!!!!!!!!
pi_12064228
Poes is dus gewoon niet geholpen, want dan halen ze baarmoeder en eierstokken er uit, inclusief eventuele kittens (mocht ze al bevrucht zijn). Dus hierna kan ze echt geen kittens meer krijgen. Je zal haar dus zelf nog even moeten laten helpen. Succes met de verzorging van moeders en kinders!
niemand sterft aan liefde...maar om alles er omheen
pi_12064518
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:16 schreef Gaya het volgende:
Poes is dus gewoon niet geholpen, want dan halen ze baarmoeder en eierstokken er uit, inclusief eventuele kittens (mocht ze al bevrucht zijn).
De baarmoeder wordt er niet altijd uit gehaald. Vooral bij jongere poezen kan het zo zijn dat ze besluiten alleen de eierstokken te verwijderen en de baarmoeder te laten zitten.
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')