Dreumesje verzorgen
En wat een hel lijkt me het om met dit weer te bevallen voor zon beest!
FOTOSFOTOSFOTOS!
het is wel errug schattig zo'n piepend dreumesje
quote:misschien dat ze nog maar net zwanger was? (een paar dagen?) Dan neem ik aan dat ze ook nog niet zo lang in het asiel zat
Op zaterdag 19 juli 2003 18:44 schreef repulse het volgende:
..denk dat ze al zwanger was toen ze haar steriliseerden...maar dat zouden ze dan toch hebben moeten zien...
En wat betreft het dierenasiel
Ik vind het zooooooooooo slecht dat ze dat niet zien/weten/onderzoeken of weet ik veel........germ, die poes is zwanger en dan gaan ze hem ook nog ff lekker opereren........als ze dat überhaupt onder narcose doen want z'on narcose lijkt me fataal voor een zwangerschap, maarja ik ben geen dierenarts !!
In ieder geval heel veel succes met je poes en babypoesje(s)
Ik ben een totale leek op het gebied van biologie en huisdieren, mind you.
quote:1 is erg weinig ja, vooral voor huiskatten, bij sommige raskatten komen kleine nestjes van 2 a 3 kittens nog wel eens voor. Maar 1 hoor je niet zo vaak
Op zaterdag 19 juli 2003 23:21 schreef motown het volgende:
Werpen kattenmoeders niet altijd een heel nest met jonkies? Is het niet uitzonderlijk dat ze er maar eentje heeft gekregen?
quote:het zijn er inmiddels dan ook 3 geworden :p en ze zijn errug schattig ...alhoewel er 1tje bij is die nou niet echt actief is...
Op zaterdag 19 juli 2003 23:29 schreef TearSong het volgende:[..]
1 is erg weinig ja, vooral voor huiskatten, bij sommige raskatten komen kleine nestjes van 2 a 3 kittens nog wel eens voor. Maar 1 hoor je niet zo vaak
quote:Agossie, hoe gaat het nu met ze????
Op zondag 20 juli 2003 09:33 schreef repulse het volgende:het zijn er inmiddels dan ook 3 geworden :p en ze zijn errug schattig ...alhoewel er 1tje bij is die nou niet echt actief is...
weet iemand goede boeken of links over het opvoeden van kittens? (en jonge katten aangezien moederpoes ook nog maar net een jaartje is)
Maar naar mijn weten doen ze poezen niet steriliseren in het asiel. Tenminste niet in het asiel waaar ik mijn katten vandaan heb. Dit is omdat je niet kunt zien of ze gesteriliseerd zijn en ze willen zo een beestje niet voor niks opereren. Anders maken ze een poes voor niks open. Daar kan ik me ook wel weer wat bij voorstellen.
quote:De baarmoeder wordt er niet altijd uit gehaald. Vooral bij jongere poezen kan het zo zijn dat ze besluiten alleen de eierstokken te verwijderen en de baarmoeder te laten zitten.
Op maandag 28 juli 2003 12:16 schreef Gaya het volgende:
Poes is dus gewoon niet geholpen, want dan halen ze baarmoeder en eierstokken er uit, inclusief eventuele kittens (mocht ze al bevrucht zijn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |