abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2003 @ 21:36:53 #251
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11898546
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:34 schreef Sidekick het volgende:
Maar het boek Das Kapital, wat is dat dan voor boek? Is het een gewoon geschiedenisboekje over die gebeurtenissen? Of hetzelfde soort als Mein Kampf?
Ja, maar dan geschreven door Herr Marx.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_11898549
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:35 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Huh ? . Misschien ben ik inderdaad wel - zoals sjun al eerder zei - een Duitse moslim. Voor hen betekent Mein Koran gewoon Mijn Koran.

, volgens mij ben je zelf bijna in staat het te geloven he .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 20 juli 2003 @ 21:37:34 #253
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11898554
quote:

[..]

Huh ? . Misschien ben ik inderdaad wel - zoals sjun al eerder zei - een Duitse moslim. Voor hen betekent Mein Koran gewoon Mijn Koran.

Helaas weten we allemaal dat dit niet het geval is. Dus nog steeds onnodig kwetsend en bot. Vooral omdat je blijkbaar niet eens het lef hebt om er openlijk voor uit te komen. Laf en dom dus.
pi_11898571
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:34 schreef Sidekick het volgende:
Maar het boek Das Kapital, wat is dat dan voor boek? Is het een gewoon geschiedenisboekje over die gebeurtenissen? Of hetzelfde soort als Mein Kampf?
Je bent echt serieus?
Okay, Das Kapital is het boek van Karl Marx, wat de basis en zodoende de directe oorzaak is geweest van het wereldwijde communisme.

Al de grote communistische rijken hebben dat gemodeleerd naar Marx zijn revolutie. In Das Kapital werd trouwens al uitvoerig beschreven wat er diende te gebeuren om de klasseloze maatschappij te verkrijgen: het totaal uitmoorden van de heersende klasse. Er waren een aantal stappen te onderscheiden in de revolutie volgens Marx, en die stap was er 1 van. Dan volgde de tijdelijke dictatuur waarin alles in het bezit vd staat werd gebracht (maw alles werd gestolen, je land werd gestolen, je huizen etc en als je daar niet aan meer werkte diende je heropgevoed te worden (koud gemaakt in de kampen dus) ), en dan zou de klasseloze maatschappij volgen. Helaas is elk land blijven steken in de zgn. tijdelijke dictatuur.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  zondag 20 juli 2003 @ 21:38:35 #255
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11898573
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:37 schreef Maerycke het volgende:
Helaas weten we allemaal dat dit niet het geval is.
Ah, een atheïst mag de Koran niet lezen ?
quote:
Dus nog steeds onnodig kwetsend en bot.
Voor wie, en waarom ?
quote:
Vooral omdat je blijkbaar niet eens het lef hebt om er openlijk voor uit te komen. Laf en dom dus.
Ach, wat jij zegt.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
  zondag 20 juli 2003 @ 21:39:08 #256
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11898587
quote:

[..]

Natuurlijk.
Als je zelf niet eens weet of je een Duitse moslim bent, dan houdt het op, he?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')