Dus hier eff wat info:
De Bio:
http://www.immortal.nu/band/bio1.html
Discography:
1991: Immortal 7
1992: Diabolical Fullmoon Mysticism
1993: Pure Holocaust
1995: Battles In The North
1997: Blizzard Beast
1999: At The Heart Of Winter
2000: Damned In Black
2002: Sons Of Northern Darkness ( edit: )
Weet er iemand of en waneer ze een nieuw album gaan maken of af is??
De official website: www.immortal.nu is paar jaar geleden voor dfe laatste keer geupdate dus daar heb ik weinig aan.
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 18-07-2003 10:18]
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 18-07-2003 10:14]
vind het zo beetje de saaiste grote black metal band die er is... ohnee je hebt ook nog Marduk en Dark Funeral!
Nee Ik blijf toch bij At the Stormy Gates of Mist of Cryptic Winterstorms
of Pure Holocaust.
Ik heb ook een tape, die is opgenomen in Bergum
quote:En Cradle of Filth
Op vrijdag 18 juli 2003 10:17 schreef _Etter_ het volgende:
Ik heb ze echt TE vaak live gezien en altijd moet ik lachen op ze, zo dom zien ze eruit.vind het zo beetje de saaiste grote black metal band die er is... ohnee je hebt ook nog Marduk en Dark Funeral!
quote:Nee, hoor die vind ik best te pruimen. Net zoals de laatste Emperor, Arcturus en Mayhem.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:22 schreef pro_jeex het volgende:[..]
En Cradle of Filth
quote:Ze zien er IDD grappig uit. De Panda look viert nog steeds hoogtij
Op vrijdag 18 juli 2003 10:17 schreef _Etter_ het volgende:
Ik heb ze echt TE vaak live gezien en altijd moet ik lachen op ze, zo dom zien ze eruit.vind het zo beetje de saaiste grote black metal band die er is... ohnee je hebt ook nog Marduk en Dark Funeral!
Daarnaast heeft hun oude drummer Grim ook bij Gorgoroth en Borknagar gespeeld, en dat zijn ook niet onbelangrijke bands geweest.......
quote:Dat vind ik allemaal bagger. Gewoon oude Noorse en Poolse black metal, rauw en duister.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:38 schreef _Etter_ het volgende:[..]
Nee, hoor die vind ik best te pruimen. Net zoals de laatste Emperor, Arcturus en Mayhem.
quote:De oude drummer heet Eric en die is dood, heeft zelfmoord gepleegd.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:38 schreef Chelman666 het volgende:[..]
Ze zien er IDD grappig uit. De Panda look viert nog steeds hoogtij
Toch waren Diabolical Fullmoon.... en Pure Holocaust toch zeker wel zeer belangrijke platen in de BM geschiedenis. Daarom verdienen ze zekere een plekje in de BM Hall Of Fame.
Daarnaast heeft hun oude drummer Grim ook bij Gorgoroth en Borknagar gespeeld, en dat zijn ook niet onbelangrijke bands geweest.......
quote:Erik heeft inderdaad ook voor Immortal gedrumd.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:44 schreef pro_jeex het volgende:[..]
De oude drummer heet Eric en die is dood, heeft zelfmoord gepleegd.
Toch heeft Grim (vroeger bekend als Kolgrim) ook (zeer kort) voor Immortal gedrumd. Hij heeft aan een enkele gig meegedaan en daarnaast was hij degene die tijdens een inmiddels beruchte TV interview voor de Noorse televisie voor het eerst de term 'holocaust metal' bezigde. Vlak daarna was hij ontslagen.........en ging dus naar Gorgoroth en Borknagar.
quote:Eric en Grim zijn 1 en dezelfde hoor
Op vrijdag 18 juli 2003 10:49 schreef Chelman666 het volgende:[..]
Erik heeft inderdaad ook voor Immortal gedrumd.
Toch heeft Grim (vroeger bekend als Kolgrim) ook (zeer kort) voor Immortal gedrumd. Hij heeft aan een enkele gig meegedaan en daarnaast was hij degene die tijdens een inmiddels beruchte TV interview voor de Noorse televisie voor het eerst de term 'holocaust metal' bezigde. Vlak daarna was hij ontslagen.........en ging dus naar Gorgoroth en Borknagar.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 18-07-2003 11:07]
quote:Smaken verschillen... zakjes venco ook.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:43 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat vind ik allemaal bagger. Gewoon oude Noorse en Poolse black metal, rauw en duister.
Zoals Nargaroth een nummer schreef, Fuck Off Nowadays Black Metal
battles in the north is echt een meesterlijke plaat.
quote:Echt wel
Op vrijdag 18 juli 2003 11:19 schreef Arma_Angelus het volgende:
under de banner of blashyrk we ride!battles in the north is echt een meesterlijke plaat.
quote:was ik ook bij... goed optreden, alleen was morbid angel wel wat beter als Immortal!
Op vrijdag 18 juli 2003 11:24 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Echt wel
Ik heb ze toen gezien in Paradiso, toen ze net die plaat uithadden. Dat was met Morbid Angel en Moonspel
quote:Ikheb ze helaas op graspop 2002 gemist
Op vrijdag 18 juli 2003 11:39 schreef _Etter_ het volgende:[..]
was ik ook bij... goed optreden, alleen was morbid angel wel wat beter als Immortal!
De kwaakjes (en de hele stem) van Abbath zijn legendarisch. Live ook helemaal goed. Geweldige muziek en je komt niet meer bij van het lachen om de act. Vooral de zijwaartse kikvorssprongen zijn erg grappig.
Immortal zijt hoog
Ik vind het een kutband, maar ik kan niet duiden waarom, is een baarmoederkwestie.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 14:49 schreef LunaChick het volgende:
*komt geheel off-topic Riert even gedag kussen*Ik vind het een kutband, maar ik kan niet duiden waarom, is een baarmoederkwestie.
quote:denk dat ze probeert te zeggen dat ze het een kutband vind
Op vrijdag 18 juli 2003 16:28 schreef pro_jeex het volgende:
quote:He ho. kus terug
Op vrijdag 18 juli 2003 14:49 schreef LunaChick het volgende:
*komt geheel off-topic Riert even gedag kussen*Ik vind het een kutband, maar ik kan niet duiden waarom, is een baarmoederkwestie.
baarmoederkwestie kun je zien als stemmetjes in je hoofd, voor degene die het niet begrijpen. Wat anders?
quote:ik heb net gehoord dat ze uit elkaar zijn, en alle concerten zijn afgelast.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:07 schreef metallicattim het volgende:
Weet er iemand of en waneer ze een nieuw album gaan maken
quote:pardon?
Op vrijdag 18 juli 2003 18:33 schreef Tokus het volgende:[..]
ik heb net gehoord dat ze uit elkaar zijn, en alle concerten zijn afgelast.
Metalupdate meldt niks. Waar hoorde je dat?
ik heb zo m'n bronnen (zie sig), maar ik wacht ook nog op een echt officieel bericht.
quote:Niet op de site. Krijg die nieuwsbrief en die is goed up to date. Zelfs Katafalk (NL) kreeg ik tegelijkertijd de mail van Katafalk zelf en metalupdate.
Op vrijdag 18 juli 2003 18:37 schreef Tokus het volgende:
bedoel je metalupdate.com? laatste update is 11 juli. redelijk oud dan he.ik heb zo m'n bronnen (zie sig), maar ik wacht ook nog op een echt officieel bericht.
Vervelend nieuws, zou ik echt heel jammer vinden.
Dit ga je nie menen!!!! IMMORTAL!!!!!!!!!!!!!
Heb zo gelukkig nog op Graspop gezien in 2002 en op DOA '98!!!!
maar battles in the north hebben we binnen
quote:Gelukkig wel ja, en hele mooie foto's en herinneringen ook wel....
Op vrijdag 18 juli 2003 19:29 schreef Arma_Angelus het volgende:
flink gaar.maar battles in the north hebben we binnen
bands don't die, they split up and multiply
(is er al wat meer nieuws??)
* Wh33L heeft ze live gezien op waldrock 99 (als ik ut goed heb)
In an official statement posted to the forum of the Norwegian magazine Scream, the band state simply, "After 13 years and 7 albums we have decided to stop working with IMMORTAL due to personal reasons. A great thanks to all our fans worldwide who helped us making IMMORTAL superb through all this time. Abbath, Demonaz, Horgh."
It is presently unclear if the individual members of the group will form brand-new musical projects or if they will retire from the music scene altogether. More information is expected soon.
(Thanks: www.heavymetal.no)
bron: blabbermouth
Gelukkig heb ik mijn Immortal cd's, lp's en bootlegs nog, om nog jaren van te genieten...
(stormblast pinkt een traantje weg)
Humzzzzz jammer hoor!!!!!! Ahh well ik heb in ieder geval een aantal albums van ze en een mooie damned in black vlag hangen..
* BlackOrchid vraagt zich af waarom goede bands altijd uitmekaar gaan..
quote:mischien omdat hun website niet vaak geupdate wordt? Aardig wat verschillende bronnen hebben het bevestigt, lijkt me sterk als het niet zo is..
Op zaterdag 19 juli 2003 10:53 schreef pro_jeex het volgende:
Ik zie geen nieuws op hun eigen website
Daar staat niets over een split.
tgaar weer eens goed in metalland
Alexander Kuoppala van Children of Bodom is ook al weg
quote:phew....
Op maandag 21 juli 2003 16:56 schreef Tokus het volgende:
nou jullie kunnen gerust ademhalen, de band blijkt dus alleen een hele lange pauze te gaan houden waarin ze wel andere projecten gaan nastreven.
quote:Tssss
nou jullie kunnen gerust ademhalen, de band blijkt dus alleen een hele lange pauze te gaan houden waarin ze wel andere projecten gaan nastreven.
quote:Oke ff uitblazen(Hee Tokus je weet dit toch wel zeker he??) .
quote:nou, het wordt nog leuker...
Op maandag 21 juli 2003 18:44 schreef Stormblast het volgende:[..]
Oke ff uitblazen(Hee Tokus je weet dit toch wel zeker he??) .
op de officiele Immortal site staat nu precies hetzelfde als waar ik het eerst vandaan had, namelijk dat ze uit elkaar zijn:
quote:maar op de site van hun platenlabel, Nuclear Blast, staat:
S P L I T . U PAfter 13 years and 7 albums we have decided to stop working with IMMORTAL due to personal reasons. A great thanks to all our fans worldwide who helped us making IMMORTAL superb through all this time.
- Abbath, Demonaz, Horgh
quote:vreemd.....
IMMORTAL - did not split up!
The rumours about the split of Immortal arent 100% correct.
In fact, IMMORTAL will simply take a long break, as the musicians need to rest a while after 12 months of excessive touring. In the meantime, both Abbath and Horgh will concentrate on their own projects. To start with, the debut album of Grimfist will probably be released in September on Candlelight records, with Horgh on drums. So folks, dont worry, you know what IMMORTAL means
quote:idd, ik las het ook?! nouja over een paar dagen zullen we wel meer weten
Op maandag 21 juli 2003 20:09 schreef Tokus het volgende:[..]
nou, het wordt nog leuker...
op de officiele Immortal site staat nu precies hetzelfde als waar ik het eerst vandaan had, namelijk dat ze uit elkaar zijn:
[..]maar op de site van hun platenlabel, Nuclear Blast, staat:
[..]vreemd.....
quote:Omdat bij grimmige muziek, een grimmig uiterlijk vaak bijdraagt aan de 'algehele grimmige ervaring'.
Op maandag 21 juli 2003 18:46 schreef Steve-O het volgende:
Waarom hebben veel van die metal acts wit/zwarte make-up op
quote:het heet dan ook niet voor niets corpse paint. het symboliseert hoe een (on)dode eruit ziet. ik vind het altijd wel tof als een band het gebruikt. het draagt bij an de sfeer en je ziet geen "mens"op het podium maar een grimmige muzikant
Op dinsdag 22 juli 2003 00:35 schreef Summoner het volgende:[..]
Omdat bij grimmige muziek, een grimmig uiterlijk vaak bijdraagt aan de 'algehele grimmige ervaring'.
on-topic:
ik geloof eerder de band-site dan de platenmaatschappij. het zou kut zijn maar ja, life goes on.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:35 schreef Summoner het volgende:[..]
Omdat bij grimmige muziek, een grimmig uiterlijk vaak bijdraagt aan de 'algehele grimmige ervaring'.
quote:Hm khad nog hoop... helaas...
Op dinsdag 22 juli 2003 12:46 schreef Tokus het volgende:
ok, nu meldt platenbaas Nuclear Blast toch ook dat Immortal echt uit elkaar is.
quote:Sons of the Northern Darkness rotzooi????
Op dinsdag 22 juli 2003 15:39 schreef OphiOn het volgende:
ach wat maakt het uit, het oude werk was goed. Het nieuwe werk vond ik maar rotzooi.
Ben je helemaal van hoetje betoeterd? Dat meen je niet!!! (en dat meen ik)
quote:Nou goed geen rotzooi dan.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:53 schreef Riert het volgende:[..]
Sons of the Northern Darkness rotzooi????
quote:Kan ik al beter mee leven
Op dinsdag 22 juli 2003 15:54 schreef OphiOn het volgende:[..]
Nou goed geen rotzooi dan.
Maar ik vond er geen enkel sfeer inzitten.
Ik vind hem geweldig. Ander sfeertje wel dan Battles in the North, maar toch gewoon heel erg Immortal. Ik ga erg hard op die plaat
quote:Sons of Northern Darkness is inderdaad een flut album.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:53 schreef Riert het volgende:[..]
Sons of the Northern Darkness rotzooi????
quote:En ik ben het met je eens, maar ik vind Blizzard Beasts ook heel cool
Op dinsdag 22 juli 2003 17:23 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Sons of Northern Darkness is inderdaad een flut album.
Ik vind:
Diabolical Fullmoon Mysticism
Pure Holocaust
Battles in the North
goed, de rest vind ik bagger.
quote:Nee dat album is gewoon death metal met een Immortal stem, ik heb steeds het gevoel dat ik dan naar cannibal corpse luister.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:51 schreef Pietjuh het volgende:[..]
En ik ben het met je eens, maar ik vind Blizzard Beasts ook heel cool
Ik vind ze serieus allemaal geweldig.At the Heart of Winter dan nog de minste, maar ook daar staan een paar erg goeie op.
quote:Uitleg
Op dinsdag 22 juli 2003 18:00 schreef Riert het volgende:
Onbegrijpelijk. Niet van wat je goed vind, maar van die bagger.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 17:23 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Sons of Northern Darkness is inderdaad een flut album.
Ik vind:
Diabolical Fullmoon Mysticism
Pure Holocaust
Battles in the North
goed, de rest vind ik bagger.
quote:Juist en dat vind ik ook
Op dinsdag 22 juli 2003 18:02 schreef Riert het volgende:[..]
Ik begin:
Cryptic Winterstorms
quote:?en was het ook voldoende uitleg?
Op dinsdag 22 juli 2003 18:06 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Juist en dat vind ik ook
Favoriet kan ik niet zeggen gezien er toch wel twee periodes zijn
quote:Je hebt toch wel een nummer waar je gewoon helemaal van uit je dak gaat?
Op dinsdag 22 juli 2003 18:21 schreef Riert het volgende:[..]
?en was het ook voldoende uitleg?
Favoriet kan ik niet zeggen gezien er toch wel twee periodes zijn
quote:Dus jij koopt juist graag t-shirts van het slechtste album van bands
Op dinsdag 22 juli 2003 17:51 schreef Pietjuh het volgende:
En ik ben het met je eens, maar ik vind Blizzard Beasts ook heel cool
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-07-2003 18:58]
Jammer dat ze uitelkaar zijn, ze waren toch iconen van de BM scene, terwijl ze die eigenlijk ook op de hak namen.
quote:Offtopic:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ben ik toch niet de enige met dat album als favoriet...
Jij hebt wel vaak favoriete albums die ( bijna ) niemand anders als favoriet heeft, kies jij die uit en pak je die als favoriet of is het pure toeval?
ontopic:
Vet balen dat ze uit mekaar zijn, mjah hopen dat ze nu alle 3 een aparte band gaan opzetten.
quote:Ik heb er zelfs 1 op m'n arm
Op dinsdag 22 juli 2003 18:51 schreef Yokozuna het volgende:
Wat veel mensen met een pentagram icoon opeens
quote:Is gewoon serieus hoor. En "vaak", enige topic was Slayer waar ik Diabolus in Musica koos. Meer kan ik me niet echt herinneren?
Jij hebt wel vaak favoriete albums die ( bijna ) niemand anders als favoriet heeft, kies jij die uit en pak je die als favoriet of is het pure toeval
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-07-2003 19:33]
quote:
The following is the latest update from the Nuclear Blast Records web site:
"Well, sad news? Although stated differently earlier as it seemed as if the band only wanted to take a long break, here's the 100% official news, directly from the band and management:
" 'After 13 years and 7 albums we have decided to stop working with IMMORTAL due to personal reasons. A great thanks to all our fans worldwide who helped us making IMMORTAL superb through all this time. Abbath, Demonaz, Horgh' "
ze zijn er dus nu wel echt gekapt (corpse paint
)
quote:Dat is me daar toch een zaad album. Decade of Agression de live-2cd, das de beste
Op dinsdag 22 juli 2003 19:27 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Is gewoon serieus hoor. En "vaak", enige topic was Slayer waar ik Diabolus in Musica koos. Meer kan ik me niet echt herinneren?
quote:Die clip zoek ik nog steeds. De zanger van occult heeft al die duistere clips op betamax banden staan.
Op dinsdag 22 juli 2003 19:30 schreef pro_jeex het volgende:[..]
[afbeelding]
Kent iemand hier ook die clip die ze gemaakt hebben voor Diabolical Fullmoon MysticismHet nummer is goed hoor, maar die clip slaat nergens op, een beetje met puntmutsen achter elkaar aanrennen om een vuurtje.
Neemt niet weg dat ik hem netjes opgeborgen heb
Jammer dat ze uit elkaar zijn, maar wel goed om op een hoogtepunt te stoppen
quote:Inderdaad, zeer sterk. Vooral de duidelijke Bathory invloeden die je in een paar nummers hoort. Maar ook "Damned in Black" vond ik een weergaloos goed album! Immortal!!!
Op dinsdag 22 juli 2003 15:59 schreef Riert het volgende:
Ik vind hem geweldig. Ander sfeertje wel dan Battles in the North, maar toch gewoon heel erg Immortal. Ik ga erg hard op die plaat
quote:Mee eens, behalve dat ik At the Heart of Winter behoorlijk goed vind. Blizzard Beasts vind ik de minste, maar ook die vind ik erg goed.
Op dinsdag 22 juli 2003 18:00 schreef Riert het volgende:
Onbegrijpelijk. Niet van wat je goed vind, maar van die bagger.
Ik vind ze serieus allemaal geweldig.At the Heart of Winter dan nog de minste, maar ook daar staan een paar erg goeie op.
En nu ze uit elkaar zijn baal ik er nog meer van dat ik ze gemist heb op Graspop
quote:Zekers want Sons of the northern darkness is nog lang zo kut niet
Op woensdag 23 juli 2003 00:12 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik snap niet zo goed dat een aantal mensen het nieuwe werk zo slecht vinden. Volgens mij heeft het feit dat Immortal best bekend is geworden daar mee te maken, en dat de gitaren op de albums niet meer als stofzuigers klinken, maar gewoon goed geproduceerde albums zijn. Een genot om naar te luisteren, maar dat is een aantal mensen niet duister genoeg. Die hebben liever dat een band a la Darkthrone albums blijft maken waarop het lijkt alsof het met een cassette recorder is opgenomen, voor het ''troe'' gehalte.Jammer dat ze uit elkaar zijn, maar wel goed om op een hoogtepunt te stoppen
quote:Dat vind ik weer compleet bagger, net als Damned in Black.
Op woensdag 23 juli 2003 00:25 schreef Summoner het volgende:[..]
Mee eens, behalve dat ik At the Heart of Winter behoorlijk goed vind. Blizzard Beasts vind ik de minste, maar ook die vind ik erg goed.
Grrr Under banner of Blashyrkh we Ride!
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:53 schreef Gerwin_F het volgende:
Immortal erg goede band- Damned in Black is meesterlijk inderdaad, luister ik erg vaak en graag naar.
quote:Verschil moet er zijn!
Op woensdag 23 juli 2003 08:03 schreef pro_jeex het volgende:[..]
quote:Inderdaad hoor ik liever de cassette recorder opnames, dat klinkt heel vet. Die nieuwe albums klinken heel amerikaans qua sound en dan met een Immortal black zang er over heen. Nee dat vind ik echt niet om aan te horen. Het feit dat ze bekend zijn geworden, dat gun ik ze wel, watn ze zijn geen sell outs zoals Cradle en Dimmu. Dus dat aspect vind ik niet erg. Howel ik uiteraad mijn voorkeur laat doen gelden voor underground cassette recorder black metal.
Op woensdag 23 juli 2003 00:12 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik snap niet zo goed dat een aantal mensen het nieuwe werk zo slecht vinden. Volgens mij heeft het feit dat Immortal best bekend is geworden daar mee te maken, en dat de gitaren op de albums niet meer als stofzuigers klinken, maar gewoon goed geproduceerde albums zijn. Een genot om naar te luisteren, maar dat is een aantal mensen niet duister genoeg. Die hebben liever dat een band a la Darkthrone albums blijft maken waarop het lijkt alsof het met een cassette recorder is opgenomen, voor het ''troe'' gehalte.Jammer dat ze uit elkaar zijn, maar wel goed om op een hoogtepunt te stoppen
quote:Dit is maybe compleet offtopic en maybe eens een topic over openen, maar waarom zijn cradle en dimmu nou sell outs??
Op woensdag 23 juli 2003 10:03 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Inderdaad hoor ik liever de cassette recorder opnames, dat klinkt heel vet. Die nieuwe albums klinken heel amerikaans qua sound en dan met een Immortal black zang er over heen. Nee dat vind ik echt niet om aan te horen. Het feit dat ze bekend zijn geworden, dat gun ik ze wel, watn ze zijn geen sell outs zoals Cradle en Dimmu. Dus dat aspect vind ik niet erg. Howel ik uiteraad mijn voorkeur laat doen gelden voor underground cassette recorder black metal.
quote:Zij hebben de commercie gebracht imo. Vooral toen cradle begon met z'n filmpje en hun "wij zijn beroemde sterren" attitude.
Op woensdag 23 juli 2003 10:06 schreef metallicattim het volgende:[..]
Dit is maybe compleet offtopic en maybe eens een topic over openen, maar waarom zijn cradle en dimmu nou sell outs??
Kan er iemand een verklaring geven, ipv altijd maar roepen dat het sell outs zijn.
Einde oftopic, gauw weer over naar Immortal
Demons Stride at the Gates of Blashyrkh!
quote:Meeste (een hoop) Immortal liefhebbers hebben die toch wel als favoriet is mijn ervaring.
Battles is natuurlijk de klassieker van ze. Geweldige foto's van ze ook op de voorkant en op de CD.
quote:ik probeer zo zuinig mogelijk te zijn met de hokjes en hou het even op twee fasen
Op woensdag 23 juli 2003 11:15 schreef pro_jeex het volgende:
Ik vind toch ook een overgang van Diabolical naar Pure holocaust.
Ook weer van Battles naar Blizzard
quote:Ik niet,
Op woensdag 23 juli 2003 11:24 schreef Riert het volgende:[..]
ik probeer zo zuinig mogelijk te zijn met de hokjes en hou het even op twee fasen
quote:Niet allemaal! Als er iemand dubbelzinnig (kan het juiste woord niet vinden) is, is het Nick Barker (ex - CoF drummer) wel. Bij Dimmu staat hij altijd stoer met zijn zonnebril als een beul op de foto (Nick rules), maar bij interviews e.d. komt hij heel neutraal en soms zelfs wat verlegen over.
Dani was altijd een goede vent en gedroeg zich altijd normaal, maar de rest van die band toen ik ze ontmoete jezus wat een arrogante pikkies, geld ook voor Dimmu
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-07-2003 22:21]
quote:Open maar een topic, yeah
Op woensdag 23 juli 2003 10:06 schreef metallicattim het volgende:[..]
Dit is maybe compleet offtopic en maybe eens een topic over openen, maar waarom zijn cradle en dimmu nou sell outs??
Kan er iemand een verklaring geven, ipv altijd maar roepen dat het sell outs zijn.
(hint: het zijn gewoon conservatieve muziekluisteraars, nieuw mag niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |