quote:Klopt, maar wat je zegt. Dat SP maar wat roept en niks kan onderbouwen is ook bullshit.
Op vrijdag 18 juli 2003 08:53 schreef Solomon het volgende:
Jij bent dat onderbouwen nu aan het doen, het is zaak dat de SP dat op hun website doet in plaats van met opruiende leuzen te gooien.
quote:Yo yo woord omhoog gast yeah
Op vrijdag 18 juli 2003 08:32 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
Gast wtf kom je wijs doen.
quote:Islamitische ook.
christelijke scholen hebben nog steeds het recht om leerlingen af te wijzen.
quote:Neen,
Op vrijdag 18 juli 2003 08:55 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Yo yo woord omhoog gast yeah
.
quote:Ja, klopt en dat wil de PVDA afschaffen, om toch eens tot een goed spreidingsbeleid te komen. Maar de christenbroeders willen er niet aan.
Islamitische ook.
quote:Elke waarheid of werkelijkheidsbeleving mag wat mij betreft verwoord worden al was het maar omdat we anders geen discussie meer zouden hebben. Liefst zou ik zien dan mensen die vrijheid gebruiken voor belichting in plaats van betichting.
Op vrijdag 18 juli 2003 01:31 schreef Evie het volgende:
De waarheid mag gezegd worden
En bovendien.. vrijheid van meningsuiting heh
quote:Zeg, heb jij het partijprogramma van de SP wel doorgelezen ? Daar staat hun onderbouwing gewoon in hoor.
Op vrijdag 18 juli 2003 08:43 schreef Solomon het volgende:
Beetje zielig om zo'n dingen te roepen zonder ze te onderbouwenAls ze nu nog een fatsoenlijke onderbouwing hadden gegeven (zoals andere partijen dat ook doen, ze zeggen dat dingen die andere partijen doen fout zijn, maar geven er een onderbouwing bij!). Maarja, weer blijkt dat de SP alleen maar dingen roept die rechtstreeks stroken met de besluiten van de regering, zonder ze dan ff te onderbouwen en voorbeelden te geven omdat ze zelf niet weten waar ze het over hebben
quote:"Ik zal je nog sterker vertellen: je vertelt leugens.", in aangepaste vorm:
Op vrijdag 18 juli 2003 08:17 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
Ik zal je sterker vertellen: deskundigen van het CBS hebben uitgerekend (voorspeld) dat de maatregelen die dit kabinet neemt slecht voor de economie (werkgelegenheid) zijn.
En 99% van de economen zeggen dat Zalm zich niet blind moet staren op het begrotingstekort.
Het percentage van 99 is totaal uit de lucht gegrepen. Het is makkelijk om zomaar iets te roepen, maar een bewijs ervoor heb je niet. Dat een aantal economen zegt dat het begrotingstekort geen prioriteit verdient, wil nog niet zeggen dat alle economen er zo over denken.
Het CPB legt op http://www.cpb.nl/nl/news/2003_17.html uit dat het regeerakkoord op de lange termijn een positief effect heeft op de werkgelegenheidsgroei. Bovendien wordt de concurrentiepositie verbeterd.
[Dit bericht is gewijzigd door 13pm op 18-07-2003 11:45]
quote:Want...? Een uitspraak als die mag je echt wel onderbouwen met feiten, anders is het tamelijk flamerig..
Op vrijdag 18 juli 2003 11:33 schreef 13pm het volgende:[..]
Ik zal je nog sterker vertellen: je vertelt leugens.
quote:Ik laat me niet erlagen tot jouw niveau van dom blaten; ik kom gewoon met een bron:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:33 schreef 13pm het volgende:[..]
Ik zal je nog sterker vertellen: je vertelt leugens.
quote:
Zoals bijna alle economen vond hij bezuinigingen van twintig miljard euro nu onverantwoord en ruzie over een begrotingstekort van 0,2 procent in 2007 irrelevant.http://www.parool.nl/1050124892980.html
quote:
Het tweede kabinet-Balkenende moet volgens topeconomen minder bezuinigen en meer geld steken in de kenniseconomie.
Dat blijkt uit een rondvraag van NRC Handelsblad onder 41 economen, van wie er 23 reageerden. Volgens veertien van de economen hoeft het kabinet niet zo strikt vast te houden aan een gering begrotingstekort in 2007.http://www.planet.nl/planet/show/id=67782/contentid=384301/sc=983ffe
quote:Oke, niet 99%, maar het scheelt weinig...
Het kabinet-Balkenende moet volgens een meerderheid van Nederlandse topeconomen minder bezuinigen en meer geld steken in de kenniseconomie. Vooral leerkrachten in het basis- en voortgezet onderwijs zouden een hoger salaris moeten krijgen. Dit blijkt uit een enquête van deze krant onder de meest geciteerde economen van Nederland.http://www.nrc.nl/economie/artikel/1055481412781.html
quote:Scheelt weinig? 14 uit 23 scheelt toch aardig wat met 99% en als je het totaal aantal aangeschrevenen in ogenshouwt neemt al helemaal natuurlijk.
Dat blijkt uit een rondvraag van NRC Handelsblad onder 41 economen, van wie er 23 reageerden. Volgens veertien van de economen hoeft het kabinet niet zo strikt vast te houden aan een gering begrotingstekort in 2007.
quote:Inderdaad:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:47 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Scheelt weinig? 14 uit 23 scheelt toch aardig wat met 99% en als je het totaal aantal aangeschrevenen in ogenshouwt neemt al helemaal natuurlijk.
quote:Dit komt uit hetzelfde NRC-artikel. Negen van 23 is 39% !!! Oftewel: slechts 61 procent van de economen is tegen. Daarbij moet gezegd worden dat slechts 41 personen zijn gevraagd, dat daarvan slechts 23 op eigen initiatief hebben gereageerd, en dat het gaat om de meest geciteerde economen van Nederland en dus niet om een representatieve groep economen.
Het streven van het kabinet naar een maximaal begrotingstekort van een half procent van het bruto binnenlands product in 2007, krijgt steun van negen van de 23 economen die hebben meegewerkt aan de enquête.
quote:Is dit een mening?
Op donderdag 17 juli 2003 23:54 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee hoor, dat is een mening, en die mening deel jij.
quote:
De regering heeft nergens geld voor.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 18-07-2003 11:56]
quote:Fortuyn intelligent?????
Op vrijdag 18 juli 2003 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
Jan Marijnnissen is gewoon de linkse Pim Fortuyn maar dan met veel minder charme en intelligentie
quote:Ja, dat is een mening. Volgens anderen heeft de regering wèl geld over voor bepaalde zaken (wat overigens ook een mening is).
Op vrijdag 18 juli 2003 11:54 schreef Nyrem het volgende:
Is dit een mening?
quote:Nee, het is een feit. Constatering.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:58 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ja, dat is een mening. Volgens anderen heeft de regering wèl geld over voor bepaalde zaken (wat overigens ook een mening is).
Je haalt zaken door elkaar.
De regering zegt zelf nergens geld voor te hebben.
Dus de SP constateert alleen.
quote:Ja, een constatering door de wereldvreemde SP-bril, misschien, maar de buitenwereld noemt zoiets nog altijd een mening.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:59 schreef Nyrem het volgende:
Nee, het is een feit. Constatering.
quote:Dat neemt nog niet weg dat het een mening is.
Geen mening dus.Je haalt zaken door elkaar.
De regering zegt zelf nergens geld voor te hebben.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:01 schreef Gil-galad het volgende:
Dat neemt nog niet weg dat het een mening is.
quote:Nog minder intelligentie???
Jan Marijnnissen is gewoon de linkse Pim Fortuyn maar dan met veel minder charme en intelligentie
quote:Alles wat 'de regering' zegt, strookt altijd met de feiten?
Op vrijdag 18 juli 2003 12:48 schreef SCH het volgende:
Als de regering het zelf zegt, dan is het wel degelijk een feit
quote:Als de regering zegt dat ze geen geld uitgeeft, dan is dat het feit waar je als oppositie mee te maken hebt, en als burger.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:50 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Alles wat 'de regering' zegt, strookt altijd met de feiten?
quote:Voor mij ga je hierin wat erg kort door de bocht. Ik vind beiden gebruik maken van populisme. Pim scoorde wat meer in het intamenselijke contact, Jan scoort beter in het intermenselijke contact...
Qua intelligentie durf ik over beiden geen uitspraken te doen. Ze komen mij beiden zeker niet dom en aardig berekenend over. Pim met het oog op zijn sponsors en fans, Jan met het oog op zijn achterban en beoogde achterban, beide met het oog op electoraal gewin.
Bij Pim Fortuyn speelde volgens mij de persoonlijke wens mee om premier te worden, ongeacht met welk vehikel deze 'troon' kon worden bereikt. Bij Jan Marijnissen heb ik de idee dat het voertuig een zeer belangrijke rol vervult daar dit hem zijn legitimatie verschaft. Buiten dat is Jan Marijnissen toch al jaren zeer consistent in zijn politieke keuzen.
Jan lijkt me meer zelf de regisseur naar electoraal gewin waar Pim het duidelijk van adviseurs moest hebben.
Beiden weten echter een deel van het volk te vervoeren en in beweging te krijgen door te verwoorden wat dat deel van het volk zich wenst ongeacht of die wens realiseerbaar is met de beschikbare materiële randvoorwaarden.
quote:De uitspraak op zich ja. Maar verder hoeft het nog geen feit te zijn, daar ging het even om. Lijkt me sterk dat de regeing zegt dat men geen geld heeft, hoogstens dat men geen extra geld heeft.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:56 schreef SCH het volgende:[..]
Als de regering zegt dat ze geen geld uitgeeft, dan is dat het feit waar je als oppositie mee te maken hebt, en als burger.
quote:Neehoor, hij was hartstikke dom. Net als alle andere academici en professoren.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:56 schreef Nyrem het volgende:[..]
Fortuyn intelligent?????
maar ontopic: Marijnissen is de grootse demagoog die er in de Kamer rondloopt. Ik kan me noggoed het debat met Mat Herben herinneren waarin hij net deed alsof alle vluchtelingen als beesten en midden in de nacht opgepakt werden en zonder afscheid in hun pyama op het vliegtuig gezet werden. Jammer dat het zo'n sympatieke man is want het is een gevaar voor de samenleving!
quote:Ik zou die twee niet zo snel vergelijken.. aangezien jan marijnissen denk ik zeker zo intelligent is al Pim..
quote:idd
Op vrijdag 18 juli 2003 11:23 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Zeg, heb jij het partijprogramma van de SP wel doorgelezen ? Daar staat hun onderbouwing gewoon in hoor.
quote:Hoogleraar en professor wordt je als je dom bent, dat is algemeen bekend he?
Op vrijdag 18 juli 2003 11:56 schreef Nyrem het volgende:[..]
Fortuyn intelligent?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |