Ik MOET een GBA Player hebben Zodra mijn loon weer binnen is koop ik hem !
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF Tactics... op je tv...Ik MOET een GBA Player hebben
Zodra mijn loon weer binnen is koop ik hem !
Nu speel ik er nog niet echt veel mee, soms als ik even niet op de computer kan en natuurlijk even om nieuw gekochte spelletjes uit te proberen.
quote:Tja, ik heb dat geprobeerd met kurukurukururin en mario bros, en had vaak erg veel moeite om het aan de praat te krijgen. En zo leuk vond ik het niet.
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:52 schreef BMH het volgende:
Ik merk dat er hier weinig mensen zijn die met hun GBA ook daadwerkelijk gaan linken. Dit moeten jullie echt eens gedaan hebben hoor!
quote:ik zie het zowieso als een volwassen console maar wel een met crappy developer ondersteuning ... het zou een stuk beter moeten iig.
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:10 schreef flappiewappie het volgende:
ff een vraagje tussen door he,zien jullie nou de gba gewoon als een console, zoals in het rijtje xbox en shit, waar je thuis ook mee zit te spelen.., of is het meer gewoon vooor "nood" dat je ook kunt gamen als je weg bent van huis?
want ik ben nu terug van vakantie en heb uitermate genoten van castelvenia crossroads.., nog niet helemaal uitgespeeld (70%) en sinds ik nu weer thuis ben en weer kan gamen op de pc en gamecube helemaal geen zin meer heb om mijn gba te pakken, terwijl ik redelijk verslaafd aan castelvenia was...,
beetje rare vraag, maar ik zag hoeveel games jullie allemaal hadden.., dan moesten jullie wel of heel veel reisen.., of thuis ook gamen
ik reis ongeveer 3 uur per dag, dan helpt een handheld console wel en zeker met dit warme weer is het ook wel lekker om op het balkon oid een potje te kunnen gamen
quote:tja, dat zijn ook niet echt de multiplayer toppers he
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:54 schreef Khadgar het volgende:[..]
Tja, ik heb dat geprobeerd met kurukurukururin en mario bros, en had vaak erg veel moeite om het aan de praat te krijgen. En zo leuk vond ik het niet.
quote:Zelda 4sword heb ik een US versie van... En AW2 heeft Roy niet voor mij meegenomen uit de states...
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:56 schreef BMH het volgende:[..]
tja, dat zijn ook niet echt de multiplayer toppers he
. Probeer Zelda Four Sword en advance wars 2 (multi cart) maar eens.
quote:Ik ook
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:59 schreef Khadgar het volgende:[..]
Zelda 4sword heb ik een US versie van...
Linken?
quote:Volgens mij heeft die Roy alleen maar dingen voor zichzelf meegebracht uit de US
En AW2 heeft Roy niet voor mij meegenomen uit de states...
quote:Ja tuurlijk. En terecht ook trouwens hoor. Groot gelijk.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ook
Linken?
[..]Volgens mij heeft die Roy alleen maar dingen voor zichzelf meegebracht uit de US
quote:Zo'n hond is het wel...
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij heeft die Roy alleen maar dingen voor zichzelf meegebracht uit de US
quote:lijp he! het lampje gaat automatisch uit als ie klaar is
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, hij is opgeladen![]()
Tot morgen
En nog een en dat was bij dat spook house in de werled forrest of illusion.
BVD
quote:solderen heet dat; lassen lijkt me wat radicaal
Op maandag 18 augustus 2003 13:10 schreef flappiewappie het volgende:
ff vraagje over die afterburner.., hoe lang gaat de batterij mee? en op lik sang las ik ook dat je een las apperaat (of hoe noem je dat) nodig had.., maar wat moet je dan lassen
Tis echt vrij makkelijk, de manual is crystal clear..ik heb 2 linkerhanden maar heb hem destijds vrij probleemloos ingebouwd (hoewel ik in eerste instantie de AR film was vergeten op de display te plakken, gevolg: superonduidelijk beeld)
Zorg er alleen voor dat je een tri-wing schroevendraaiererbij koopt anders krijg je je gba niet open.
en oh ja, de batterijduur? Ze gaan wat uurtjes korter mee als de AB aan staat, maar het is nog steeds heel goed te doen..
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:27 schreef err het volgende:[..]
solderen heet dat; lassen lijkt me wat radicaal
In het spel verzamel je speelkaarten. Zo blijf je het spel dus steeds opnieuw onderzoeken, ik wel in ieder geval
quote:Ik zit elke dag lang in de trein.
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:10 schreef flappiewappie het volgende:
ff een vraagje tussen door he,zien jullie nou de gba gewoon als een console, zoals in het rijtje xbox en shit, waar je thuis ook mee zit te spelen.., of is het meer gewoon vooor "nood" dat je ook kunt gamen als je weg bent van huis?
want ik ben nu terug van vakantie en heb uitermate genoten van castelvenia crossroads.., nog niet helemaal uitgespeeld (70%) en sinds ik nu weer thuis ben en weer kan gamen op de pc en gamecube helemaal geen zin meer heb om mijn gba te pakken, terwijl ik redelijk verslaafd aan castelvenia was...,
beetje rare vraag, maar ik zag hoeveel games jullie allemaal hadden.., dan moesten jullie wel of heel veel reisen.., of thuis ook gamen
quote:als je hiervan houdt raad ik je ECHT aan CT Special Forces: Back To Hell te kopen
Op woensdag 20 augustus 2003 11:02 schreef BAUKstEr het volgende:
Er zijn weer wat nieuwe screenshots beschikbaar van Metal Slug Advance! Gimme gimme![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]In het spel verzamel je speelkaarten. Zo blijf je het spel dus steeds opnieuw onderzoeken, ik wel in ieder geval
helemaal top, dit lijkt hier erg veel op
quote:Ik ben echt benieuwd wat dit gaat worden. Misschien wel gewoon Pokemon [vul hier een groene edelsteen die bij de kleur van Rayquaza past in, bijv. Emerald], Yellow en Crystal verkochten immers ook als een trein.
Big Game Boy Advance Title Coming?
Rumors point to a massive title for year's end.
A recent rumor column in Japan's Dengeki GC gaming publication suggests that something big is in store for the Game Boy Advance. According to the publication, the system will see a super big (dare we say it -- Mega big) title released to Japan at the end of the year. This title is assured sales of a million, and could even reach sales of two million copies.
There aren't too many GBA games we can think of that could possibly achieve such numbers (and they all begin with Pokemon). The magazine promises clarification in its next issue, so stay tuned for next month!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |