quote:Precies,
Op vrijdag 18 juli 2003 14:06 schreef sp3c het volgende:
ja want ps2 games zijn zoooooo goedkoop
lagere productiekosten = hogere winstmarge. Die games worden echt niet goedkoper hoor!
quote:nee, maar dan krijg je wel ff iets meer als een lullige snes port van 4mb. Zelfde geldt voor PC games.
Op vrijdag 18 juli 2003 14:06 schreef sp3c het volgende:[..]
ja want ps2 games zijn zoooooo goedkoop
quote:Dus jij gaat voor de kwantiteit in plaats van de kwaliteit? Ik heb medelijden met je
Op vrijdag 18 juli 2003 21:01 schreef err het volgende:[..]
nee, maar dan krijg je wel ff iets meer als een lullige snes port van 4mb. Zelfde geldt voor PC games.
quote:je krijgt meer FMV en meer speech maar daar blijft het ook bij worden de spellen niet echt veel beter door (wel wat natuurlijk voor de beleving van het verhaal)
Op vrijdag 18 juli 2003 21:01 schreef err het volgende:[..]
nee, maar dan krijg je wel ff iets meer als een lullige snes port van 4mb. Zelfde geldt voor PC games.
quote:nee ik ga zeker voor kwaliteit, iets wat best schaars is onder de gba titels.
Op vrijdag 18 juli 2003 21:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Dus jij gaat voor de kwantiteit in plaats van de kwaliteit? Ik heb medelijden met je
. En op de consoles en p.c. verschijnen ook genoeg ports waarvoor weer het volle pond betaald moet worden.
quote:dat is zeker waar, zie daarvoor ook mijn eerdere posts in dit topic.
Op zaterdag 19 juli 2003 10:08 schreef err het volgende:[..]
nee ik ga zeker voor kwaliteit, iets wat best schaars is onder de gba titels.
Er is veel te weinig kwaliteit en zelfs de meeste originele topgames zijn kwalitatief erg zwak.
Ik noem bijvoorbeeld de speelduur van Metroid Fusion en Wario Land (10 seconden ofzo) die is veel en veel te kort.
maar omdat er nix beters is te vinden loopt iedereen ermee weg
quote:zijn uitzonderingen op elke regel natuurlijk, die game lijkt me ook errug gaaf maar dat had ik al gezegd geloof ik
Op zaterdag 19 juli 2003 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:ja, ik vind 'm erg cool, maar dat heeft er denk ik ook mee te maken dat ik compleet verslingerd was aan Klonoa 2 op de PS2.
Op maandag 21 juli 2003 10:43 schreef Jarno het volgende:
Wat vindt jij van Klonoa Smots? Ik zie 'm steeds vaker liggen voor een leuk prijsje, is het wat?
quote:ruilen tegen andere games?
Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef HANDPUPPE het volgende:
Ook een SP voor de vakantie gekocht en nu al uitgekeken op Mario CartDaar gaat weer 45 euro lol Iemand belang?? lol Niet de SP maar Mario Cart
quote:Mario kart voor 45 eurie
Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef HANDPUPPE het volgende:
Ook een SP voor de vakantie gekocht en nu al uitgekeken op Mario CartDaar gaat weer 45 euro lol Iemand belang?? lol Niet de SP maar Mario Cart
quote:Of ik heb anders ook nog wel PS2/Xbox/NGC-zooi in de aanbieding...
Op maandag 21 juli 2003 11:15 schreef Smots het volgende:[..]
ruilen tegen andere games?
Ik heb X2: wolverine's revenge en Mike Tyson Boxing in de aanbieding.
Chu Chu Rocket
Golden Sun
X-Men: Wolverine's Revenge
Super Mario Advance
Namco Museum (Ms. Pac Man, Pole Position, Galaga, Galaxian, Dig Dug)
Lilo & Stitch
Vooral Golden Sun en Namco Museum zijn geweldig, ook Chu Chu Rocket is verslavend en erg grappig. Ik ga nu vlug weer verder Golden Sun spelen
quote:Wat voor soort games is Sword of Mana? Is het Golden Sun achtig? Dan vind ik t nu al koel namelijk, ben verslaafd
Op woensdag 23 juli 2003 20:42 schreef Lexie het volgende:
Ik heb net een filmpje gezien van Sword of Mana, Final Fantasy Tactics: Advance, de nieuwe Metroid en de Mario & Luigi game. Die spellen gaan zooo roeleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |