Zoals ieder jaar het uitstapje van The truth naar het Solse Gat
9 augustus
ik zal zo even de topics erbij zoeken.
MEE:
Iteejer
Yvonne
Lord Dreamer
Phoenixx
Tha_BlonT
IrfieJ
Pridemeid
Schorpioen
Choas,
Static.
ONDER VOORBEHOUD:
Cyberbull + Joyce
WiccaN-AmeL
Lynx666
purplerose
Evil
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 24-07-2003 18:33]
quote:Putten
Op woensdag 16 juli 2003 23:07 schreef ChOas het volgende:
Zet mij er maar onder voorbehoud bij... waar is dat ?
Wil ik me netjes aanmelden... staat het "meubilair" al op de lijst!!
Pssssssssssst Tante Vonnie... 't is Phoenixx -> met een hoofdletter en dubbel-x
quote:Meubilair he
Op woensdag 16 juli 2003 23:13 schreef Phoenixx het volgende:
*proest*Wil ik me netjes aanmelden... staat het "meubilair" al op de lijst!!
Pssssssssssst Tante Vonnie... 't is Phoenixx -> met een hoofdletter en dubbel-x
quote:Kijk nog eens naar de datum?
Op woensdag 16 juli 2003 23:20 schreef Tha_BlonT het volgende:
Gloeiende gloeiende, zit ik net een weekendje in Frankrijk, komen al die truthers naar mij toe
Nutteloze post, wis maar weer.
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 23:37 schreef static het volgende:
Ja, doei, als er dan iemand op een takje stapt en het krakt kun je mij al met een dubbele hartstilstand opvegen.Nutteloze post, wis maar weer.
![]()
kom alsjeblieft..
quote:Mooi, jij gaat dus mee
Ja, doei, als er dan iemand op een takje stapt en het krakt kun je mij al met een dubbele hartstilstand opvegen.Nutteloze post, wis maar weer.
![]()
quote:Het spookt
Op donderdag 17 juli 2003 15:46 schreef De_Poelier het volgende:
Wat is er zo speciaal aan het Solse Gat, behalve de kleine moeraskikkertjes die je er kunt zien??
*insert twilight zone deuntje*
quote:Fok-historie
Op donderdag 17 juli 2003 15:46 schreef De_Poelier het volgende:
Wat is er zo speciaal aan het Solse Gat, behalve de kleine moeraskikkertjes die je er kunt zien??
prrrrrr
Heb ik met pijn, moeite en een nachtdienst vrij gekregen voor die zaterdag. Voor iets anders. Voor dat hele weekend. Kan het niet op een andere dag?? Please....
quote:ehm het is al verplaatst. het was eerst de 26e maar dat bleek niet goed uit te komen , daarna de 2e maar dan is er al een meeting .
Op donderdag 17 juli 2003 18:55 schreef mvt het volgende:
Godver de godver de godver do godver en ergens iets met domme.Heb ik met pijn, moeite en een nachtdienst vrij gekregen voor die zaterdag. Voor iets anders. Voor dat hele weekend. Kan het niet op een andere dag?? Please....
Ha ik zie dat Static er ook bij is ..gaaf ..
quote:Verkapte doodsverwensing.
Op donderdag 17 juli 2003 09:56 schreef yvonne het volgende:[..]
Mooi, jij gaat dus mee
quote:Waar staat dat?
Op donderdag 17 juli 2003 19:08 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ha ik zie dat Static er ook bij is ..gaaf ..
quote:Zie de verkapte doodsverwensing
Op donderdag 17 juli 2003 19:16 schreef static het volgende:[..]
Waar staat dat?
,en ik heb nog nooit een dubbele hartstilstand gezien. (note: droog takje meenemen.. )
quote:En juist dat weekend had ik al wat geplanned. De 26e had voor mij perfect uitgekomen.
Op donderdag 17 juli 2003 19:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
En wat bleek de 9e augustus bleek vrij te zijn. Vandaar 9 augustus.
maar.....waar ligt dat gat ergens??????
Groet,
Lauwrence
En ja idd waar ligt dat gat
Gr AmeL
[Dit bericht is gewijzigd door WiccaN-AmeL op 18-07-2003 19:12]
quote:Neem de moeite eens te lezen. de plaats is al genoemd nl Putten (vlak bij Garderen aan de A1 tussen Amersfoort en Apeldoorn , en als je de vorige topics erbij haalt zie je zelfs de geschiedenis van het Solse Gat en waar het precies ligt.
Op donderdag 17 juli 2003 20:39 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Meld me ook aan onder voorbehoud. Rijst samen met
Cyberbull![]()
En ja idd waar ligt dat gat
Gr AmeL
quote:Boos ?
Op donderdag 17 juli 2003 22:00 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Neem de moeite eens te lezen. de plaats is al genoemd nl Putten (vlak bij Garderen aan de A1 tussen Amersfoort en Apeldoorn , en als je de vorige topics erbij haalt zie je zelfs de geschiedenis van het Solse Gat en waar het precies ligt.
Keej dankje dat je het even zegt, maarja ik ben op zich een beetje lui dus lees alleen de laatste paar berichten,
anyway thnx voor je tip
Gr AmeL
Maarreh, het valt precies in het weekend na m'n moeders verjaardag. Dus, onder voorbehoud, wil ik zeker komen.
You will hear from me.
alvast dank
[Dit bericht is gewijzigd door purplerose op 18-07-2003 17:55]
Heb alleen geen auto, geen ov kaart, en momenteel ook geen dikke portemonnee. Als ik met iemand kan carpoolen vanuit Utrecht zou dat mooi zijn.
quote:oeh! DenHaag is voor mij ook te doen *liefkijkt* voor een plekje
Op vrijdag 18 juli 2003 17:33 schreef ChOas het volgende:
Ik ga dus vanuit Den Haag, weet het dus nog niet 100% zeker, maar ik kan zeker een x aantal mensen meenemen als ik ga... (waarbij x<=4)
quote:Geen probleem, gezellig
Op vrijdag 18 juli 2003 17:57 schreef purplerose het volgende:[..]
oeh! DenHaag is voor mij ook te doen *liefkijkt* voor een plekje
Zit een b-tje met vervoer, wil nie het hele stuk rijden namelijk en zeker nie in het bos want ik heb gezien hoe de vorige keer de auto's terugkwamen, ik kom geheid vast te zitten!!!!
prrrrrr
Gr AmeL
Zal overigens binnenkort eens ff kijken of ik een kaartje kan maken want met de auto kom je er niet meer tegenwoordig ..
lekker rustig maar wel lastig
quote:Ah niets bijzonders, Vulcan mindmeldje enzo... beetje je hersenen droog lurken..
Op vrijdag 18 juli 2003 19:13 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Ik had wel ff een vraagje, over wat "jullie" daar zoals denken te gaan doen? want wat moet ik onder een para-meeting verstaan,?Gr AmeL
Je bent voor zonsopgang weer thuis hoor
Maar ook ik zit eigenlijk met vervoer. Met de trein kan ik uiteraard ver komen (Dordrecht, Rotterdam, Den Haag, maakt me allemaal niet uit). Dus als ik van daar mee kan rijden met iemand: helemaal TOP!
Alleen ben ik nog niet zeker of ik een auto onder mn kontje heb, maar ik ga iig mee
prrrrrr
quote:Iteejer is er verleden week nog geweest en idd, het moeras is weg, het ziet er nu iets beter uit.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:48 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ik moet jullie trouwens waarschuwen dat het gat lichtelijk geupdate is.. in die zin dat alle paaltjes zijn weggehaald, en het er wat minder drassig uitziet...Zal overigens binnenkort eens ff kijken of ik een kaartje kan maken want met de auto kom je er niet meer tegenwoordig ..
lekker rustig maar wel lastig
Wij nemen altijd de parkeerplek bij Garderen en lopen verder,
half uurtje ofzo.
quote:Lopen?
Op vrijdag 18 juli 2003 22:37 schreef yvonne het volgende:[..]
en lopen verder,
half uurtje ofzo.
*schrik*
quote:We komen je halen hoor, dit MOET je meegemaakt hebben
Op vrijdag 18 juli 2003 22:49 schreef static het volgende:[..]
Lopen?
*schrik*
quote:Twee/drie jaar geleden gingen we toch ook met auto's een stuk het bos in?? Daarna gingen we nog een stukje lopen. We bleven nie bij die parkeerplaats waar we elkaar ontmoetten....
Op vrijdag 18 juli 2003 22:37 schreef yvonne het volgende:Iteejer is er verleden week nog geweest en idd, het moeras is weg, het ziet er nu iets beter uit.
Wij nemen altijd de parkeerplek bij Garderen en lopen verder,
half uurtje ofzo.
**-post nu verder onzinnig-**
prrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door Pridemeid op 18-07-2003 23:17]
quote:Tsja. Eehm. Ja. Nou, doe mij maar misschien dan.
Op vrijdag 18 juli 2003 22:50 schreef yvonne het volgende:[..]
dit MOET je meegemaakt hebben
Fijne dag!
quote:Goed zo , dat is goed voor je conditie en zo .. enne de gezonde boslucht doet wonderen, er is geen trap in dat bos dus je kunt er ook niet vanaf vallen.
Op vrijdag 18 juli 2003 23:18 schreef static het volgende:[..]
Tsja. Eehm. Ja. Nou, doe mij maar misschien dan.
Leuk dat je mee gaat
En ik heb geen trappen nodig om te struikelen, dat kan ik uitermate goed zonder hulpmiddelen.
quote:Je komt dus
Op vrijdag 18 juli 2003 23:26 schreef static het volgende:
Hej, er staat 'misschien'.En ik heb geen trappen nodig om te struikelen, dat kan ik uitermate goed zonder hulpmiddelen.
prrrrr
quote:Als jij kunt regelen dat je op Utrecht Centraal staat, dan kan je vast wel opgepikt worden. Ik neem aan dat r wel een aantal mensen daar opgehaald worden
Op vrijdag 18 juli 2003 23:31 schreef Frasier het volgende:
Ik zou graag mee gaan maar ik denk ik niet ik iemand zover zou kunnen krijgen om me in Soesterberg (Utrecht) even op zou kunnen pikken
prrrrr
quote:Ik ga me best doen
Op vrijdag 18 juli 2003 23:34 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Als jij kunt regelen dat je op Utrecht Centraal staat, dan kan je vast wel opgepikt worden. Ik neem aan dat r wel een aantal mensen daar opgehaald worden
prrrrr
quote:Nou ja.
Op vrijdag 18 juli 2003 23:30 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Je komt dus
Is 'misschien' uit het dagelijks vocabulaire geschrapt ofzo?
quote:Jep
Op vrijdag 18 juli 2003 23:37 schreef static het volgende:[..]
Nou ja.
Is 'misschien' uit het dagelijks vocabulaire geschrapt ofzo?
prrrrr
quote:Gauw wat aan doen dus
Op zaterdag 19 juli 2003 00:01 schreef Frasier het volgende:
Ik heb waarschijnlijk te weinig posts om mee te mogen
prrrrrr
quote:Hij kan nog in Het Gat donderen
Op vrijdag 18 juli 2003 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Goed zo , dat is goed voor je conditie en zo .. enne de gezonde boslucht doet wonderen, er is geen trap in dat bos dus je kunt er ook niet vanaf vallen.
Leuk dat je mee gaat
quote:Dit is er alvast 1
Op zaterdag 19 juli 2003 00:02 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Gauw wat aan doen dus
prrrrrr
quote:Ohw, als er een gat is waar men in kan vallen doe ik dat automatisch zonder hulp van wie dan ook.
Op zaterdag 19 juli 2003 00:03 schreef yvonne het volgende:[..]
Hij kan nog in Het Gat donderen
Soort automatisme gewoorden enzo.
quote:Kzouwet je niet aanraden.
Op zaterdag 19 juli 2003 00:06 schreef static het volgende:[..]
Ohw, als er een gat is waar men in kan vallen doe ik dat automatisch zonder hulp van wie dan ook.
Soort automatisme gewoorden enzo.
prrrrrr
quote:Wederom: *schrik*
Op zaterdag 19 juli 2003 00:07 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Drijfzand
Daar kom je nu mee.
quote:Beter dan wanneer je daar al naar lucht ligt te happen, toch?
Op zaterdag 19 juli 2003 00:11 schreef static het volgende:[..]
Wederom: *schrik*
Daar kom je nu mee.
prrrrrr
maar even tussendoor, volgens mij heb je van die verhaal vertellers die je niet zo duur kunt inhuren... is dat een leuk idee, om zo'n gast een uurtje sagen te laten vertellen?
Allemaal in een kringetje eromheen enzo?
Kan het wel proberen te regelen
quote:Oeh!!! Dat klinkt wel als een heel supergoed idee
Op zaterdag 19 juli 2003 13:13 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ik denk dat ik wat voorbereidingen ga treffen... voor een mooi schrikeffect aldaar..maar even tussendoor, volgens mij heb je van die verhaal vertellers die je niet zo duur kunt inhuren... is dat een leuk idee, om zo'n gast een uurtje sagen te laten vertellen?
*er nu al zin in heeft *
Brightest blessings
prrrrrr
quote:Dit is wel een heel goed idee zeg
Op zaterdag 19 juli 2003 13:13 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ik denk dat ik wat voorbereidingen ga treffen... voor een mooi schrikeffect aldaar..maar even tussendoor, volgens mij heb je van die verhaal vertellers die je niet zo duur kunt inhuren... is dat een leuk idee, om zo'n gast een uurtje sagen te laten vertellen?
Kijk tegen die tijd nog wel ff hoe ik het met vervoer doe....
Yvonne
Blijven de auto's op die grote parkeerplaats bij de snelweg staan??
Of gaan we nog een stukkie verder??
Traditie is om bij het AC restaurant aan de overkant van de A1 parkeerplaats een bakie te doen of wat te eten. De parkeer plaats is verder ook een perfect ontmoetings plaats. Helaas alleen te bereiken met de auto.
-> cookies soms
quote:Dat zeg ik
Op zaterdag 19 juli 2003 23:35 schreef Lord_Dreamer het volgende:-> cookies soms
quote:In putten is dat een verharde parkeerplaats?? Die keer dat ik mee was, was dat nie namelijk. Toen stonden we met de auto's ergens in het bos op een onverharde weg met heel veel plassen en kuilen....
Op zaterdag 19 juli 2003 23:35 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Verzamelen zal wel weer op de parkeerplaats op de A1zijnin de richting van Amerstfoort naar Apeldoorn . en vanuit daar met de auto naar putten. Lopen vanuit daar is geen doen.
Traditie is om bij het AC restaurant aan de overkant van de A1 parkeerplaats een bakie te doen of wat te eten. De parkeer plaats is verder ook een perfect ontmoetings plaats. Helaas alleen te bereiken met de auto.
-> cookies soms
quote:Klopt in putten is het de zandweg , alleen met dit weer en ik ga er vanuit dat het weer mooi weer is , zal je geen plassen zien
Op zondag 20 juli 2003 00:25 schreef Evil het volgende:[..]
In putten is dat een verharde parkeerplaats?? Die keer dat ik mee was, was dat nie namelijk. Toen stonden we met de auto's ergens in het bos op een onverharde weg met heel veel plassen en kuilen....
Op de weg daar naar toe kom je natuurlijk wel langs het Bilderberg Hotel maar lopen vanaf daar of vanaf de parkeerplaats op de A1 is geen doen. lopen vanaf de zandweg is nog wel te doen. Dus moet je de kuilen en stof en zand voor lief nemen.
quote:Dat bedoelde ik dus!!
Op zondag 20 juli 2003 00:30 schreef Lord Dreamer het volgende:Klopt in putten is het de zandweg , alleen met dit weer en ik ga er vanuit dat het weer mooi weer is , zal je geen plassen zien
wel kuilen stof en zand. Maar dat is niet echt een parkeerplaats maar een zandweg.
Op de weg daar naar toe kom je natuurlijk wel langs het Bilderberg Hotel
maar lopen vanaf daar of vanaf de parkeerplaats op de A1 is geen doen. lopen vanaf de zandweg is nog wel te doen. Dus moet je de kuilen en stof en zand voor lief nemen.
Ik blijf dan nog ff hopen dat ik vanaf een bepaalde plek met iemand mee kan rijden, want ik zie het nie echt zitten om over die zandweg te rijden....
Wil iemand mij onder voorbehoud op die lijst zetten?
quote:Daar hebben ze nu wasstraten voor uitgevonden. je rijdt de auto er in en hij komt er schoon weer uit. En ook de onderkant is dan weer schoon.
Op zondag 20 juli 2003 00:57 schreef Evil het volgende:[..]
Dat bedoelde ik dus!!
Ik blijf dan nog ff hopen dat ik vanaf een bepaalde plek met iemand mee kan rijden, want ik zie het nie echt zitten om over die zandweg te rijden....
quote:Het gaat mij nie om het vies worden van de auto, maar meer om het vast komen te zitten. Dat is echt iets voor mij en dat voorkom ik liever....
Op zondag 20 juli 2003 12:00 schreef Lord Dreamer het volgende:Daar hebben ze nu wasstraten voor uitgevonden. je rijdt de auto er in en hij komt er schoon weer uit. En ook de onderkant is dan weer schoon.
Vleermuisjes waren leuk, zonsopgang was mooi, spoken waren rustig
Denk je dat iemand dat bord (incl paal) "Kwetsbaar gebied, niet betreden" zou missen?
prrrrrrr
quote:Spoken er negatieve dingen??? zo te lezen wel uit die vorige topics
Op woensdag 16 juli 2003 23:08 schreef yvonne het volgende:
Het solse gat.
quote:Wat is negatief ? Ik vond het wel een positieve ervaring hebben.
Op zondag 20 juli 2003 22:35 schreef spookie het volgende:[..]
Spoken er negatieve dingen??? zo te lezen wel uit die vorige topics
niks voor mij
quote:Wacht maar tot je daar bent, je voelt de onzichtbare vingers op je schouders tikken. het vage licht dat uit het gat komt schijnt spookachtig. de stilte is iets wat niet te beschrijven valt. en dan....
Op maandag 21 juli 2003 09:14 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
ach zolang mensen maar niet paranoide gaan lopen doen is alles best,
sfeer moet niet opgefokt raken,
Dan hoor je het , je voelt het . de vage geluiden .. Is het de wind ?? Nee het is windstil, maar wat is het dan ?
Wie de geschiedenis kent weet wat het kan zijn.
Het Solse gat is een iets wat niet echt te beschrijven is. HEt kan voor een apparte ervaring zorgen, terwijl anderen er nergens last van hebben. Maar laat je niet afschrikken, het is er ook erg gezellig..
En gezelligheid moeten we met elkaar verzorchen natuurlijk,
dat kan je niet echt als individu.
gr
quote:wat een geluk dan dat ik dat dagje niet kan komen
Op maandag 21 juli 2003 12:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
Een vleugje humor wordt weer erg serieus opgevatzal nog eens poging tot wat humor doen
quote:Jammer dat je niet kan
Op maandag 21 juli 2003 13:02 schreef mvt het volgende:[..]
wat een geluk dan dat ik dat dagje niet kan komen
quote:Ja. Ik had al vaker gezegd dat ik graag mee zou willen (op de parabeurs, chat en bij Iteejer), maar zoals ik al zei had ik al andere plannen. Juist op die zaterdag is een van de drukste zaterdagen van het jaar (veel omzet, weinig man) en ik ben de enige zaterdagchef van de afdeling die nog geen vrij had.
Op maandag 21 juli 2003 13:04 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Jammer dat je niet kan
Het Solse gat is echt wel iets apparts. Er is daar gewoon iets..
Met veel pijn en moeite vrij geregeld (maar ik heb nog niks gehoord en ik sta nog gewoon op werken in de agenda) speciaal voor dat weekendje en dan kan ik dat niet hiervoor opeens afzeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 21-07-2003 13:11]
Yvonne : heb je al een planning verzonnen ?
quote:Ik denk dat de planning hetzelfde zal zijn als vorige keer: afspreken op parkeerplaats aan de A1, en van daaruit het bos in.
Op maandag 21 juli 2003 13:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ehm de meeting is trouwens in de nacht voor mensen die denken dat het overdag is , die hebben fout gedacht .Yvonne : heb je al een planning verzonnen ?
quote:Het zou jammer zijn als je niet mee ging. Die negatieve dingen vallen echt wel mee hoor, bovendien zit je er niet alleen.
Op zondag 20 juli 2003 22:35 schreef spookie het volgende:
Spoken er negatieve dingen??? zo te lezen wel uit die vorige topicsniks voor mij
quote:Betekent dit dat je misschien komt, of dat je zeker niet komt..?
Op maandag 21 juli 2003 13:09 schreef mvt het volgende:
Met veel pijn en moeite vrij geregeld (maar ik heb nog niks gehoord en ik sta nog gewoon op werken in de agenda) speciaal voor dat weekendje en dan kan ik dat niet hiervoor opeens afzeggen.
quote:Eén voordeel: ze hebben er geen trappen.
![]()
quote:hey blijf met je grijpgrage vingers uit mijn quotes
Op maandag 21 juli 2003 14:38 schreef iteejer het volgende:[..]
Eén voordeel: ze hebben er geen trappen.
Ik voorzie dan ook voor jou geen problemen static
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Goed zo , dat is goed voor je conditie en zo .. enne de gezonde boslucht doet wonderen, er is geen trap in dat bos dus je kunt er ook niet vanaf vallen.
Leuk dat je mee gaat
quote:ja
Op maandag 21 juli 2003 14:51 schreef bl0emetjE het volgende:
hmm het klinkt wel heel spannend allemaal..
quote:hey joh
Op maandag 21 juli 2003 14:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
hey blijf met je grijpgrage vingers uit mijn quotes
gewoon ff een extra hart onder de riem etc..
(we moeten wel zorgen dat hij niet in het drijfzand gaat kapseizen, en voor het geval, toch maar een stuk touw + reddingsboei meenemen..)
quote:Ssssttt, Je schrikt mensen af .. We moeten nog mensen hebben om te kunnen offeren , vergeet dat niet ..
Op maandag 21 juli 2003 15:23 schreef iteejer het volgende:[..]
Ik hoop dat het wel nog drassig is en er weer die vage nevel er weer overheen hangt. windstilte en dan toch wind voelen , Geen vogel te horen geen geritsel helemaal niets ....
quote:Geen enge dingen gebeurd
Op maandag 21 juli 2003 08:49 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Wat is negatief ? Ik vond het wel een positieve ervaring hebben.
quote:Niet in de zin van eng, eerder appart en bevestigend.
Op maandag 21 juli 2003 16:12 schreef spookie het volgende:[..]
Geen enge dingen gebeurd
quote:Het is een feit dat de psychische gezondheid van de solse gat-gangers er nog nooit onder geleden heeft. Het is nou niet bepaald de groep die bv zelfmoord-topics heeft geopend etc.
Op maandag 21 juli 2003 16:12 schreef spookie het volgende:
Geen enge dingen gebeurd
quote:Er zijn 3 mogelijkheden dat ik kan komen
Op maandag 21 juli 2003 14:37 schreef iteejer het volgende:[..]
Betekent dit dat je misschien komt, of dat je zeker niet komt..?
Het zou wel jammer zijn...
Ga er dus maar van uit dat ik niet kom.
quote:Hahaha ik weet het niet
Op maandag 21 juli 2003 16:22 schreef iteejer het volgende:[..]
Het is een feit dat de psychische gezondheid van de solse gat-gangers er nog nooit onder geleden heeft. Het is nou niet bepaald de groep die bv zelfmoord-topics heeft geopend etc.
En eng, dat definieer je gewoon zelf: Sommige mensen zijn bang in het donker bv. Daar is het ook donker ja. Komt door de nacht. Níet door het Solse Gat.
Maar nogmaals, je zit er niet alleen. En als het te erg wordt mag je mijn handje vasthouden(Mag wel van Yv)
quote:Heus, het is niet eng hoor.
Op maandag 21 juli 2003 16:30 schreef spookie het volgende:[..]
Hahaha ik weet het niet
quote:Ik ben wel paranormaal maar ik hou niet zo van spookie's
Op maandag 21 juli 2003 16:34 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Heus, het is niet eng hoor.
quote:Met een groep lallende fokkers zijn die spoken eerder bang voor ons dan dat ze ons kwaad zouden doen hoor.
Op maandag 21 juli 2003 16:36 schreef spookie het volgende:
Ik ben wel paranormaal maar ik hou niet zo van spookie's
quote:Er is niets mis met spookie's
Op maandag 21 juli 2003 16:36 schreef spookie het volgende:[..]
Ik ben wel paranormaal maar ik hou niet zo van spookie's
quote:Hmmm nou mischien ik denk er over na
Op maandag 21 juli 2003 16:43 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Er is niets mis met spookie's
Het Solse gat is een leuke ervaring en traditie van de Truth gangers. Ik zou zeggen kom gewoon gezellig.
quote:
Op maandag 21 juli 2003 16:46 schreef spookie het volgende:[..]
Hmmm nou mischien ik denk er over na
ze raken je altijd zo aan weetje brrrr..
quote:Heb je dat gedaan dan
Op maandag 21 juli 2003 16:54 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
ja sorrie ik zal hier geen sensationele spookachtige verhalen meer neer zetten
Hoopt dat spooky van gedachte verandert !
quote:Ik vindt ze wel een beetje eng
Op maandag 21 juli 2003 17:35 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Wil wel ff een paar verhaaltjes lezen
vind ze altijd wel tof, bang voor spoken ben ik niet.
Hoopt dat spooky van gedachte verandert !
quote:Spookie mee!
Op maandag 21 juli 2003 17:53 schreef spookie het volgende:[..]
Ik vindt ze wel een beetje eng
Gewoon komen dus Komt echt goed
prrrrrr
Ter info
quote:For real
Op maandag 21 juli 2003 19:29 schreef ChOas het volgende:
Ergens in de Veluwse bossen ligt het Solse Gat, een grote kuil tussen de heuvels. Ooit heeft daar een groot klooster gestaan, omgeven door grachten. Dit was echter geen goed klooster, want de monniken leefden in overdaad en rijkdom en waren aan de Duivel overgegeven. De monniken hielden van feestvieren; dan werd er wijn gedronken, gedanst en gezongen, gevloekt en getierd, tot de zon weer opkwam. De hele nacht door waren de vensters verlicht, totdat in een stormachtige Kerstnacht het hele klooster verzonken is. De aarde had zich over zoveel boosheid geopend en weer gesloten. Nu nog hoort men om middernacht bij stil weer de schorre gebarsten klokken luiden. En soms, in de donkere nacht, wandelen de geesten van de monniken daar rond het Solse Gat. Klagend in een lange sombere rij. Uit het water stijgt dan een blauwe wasem op, omdat ze zweven boven dit water. Dat moeten ze elke nacht doen, tot het weer licht wordt. Zodra de zon begint te schijnen, lijkt het alsof er niets gebeurd is. Alles in dit mooie Veluwse landschap is dan zo rustig, dat men er bijna aan zou gaan twijfelen, dat even tevoren de schimmen verdwenen zijn in het water midden in de kuil van het Solse Gat.Ter info
quote:
Op maandag 21 juli 2003 19:27 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Spookie mee!
![]()
Loop je gewoon tussen iteejer en mij in, allebei de kanten een handje.
Oh en ik ben niet zo'n flauwerd die je zal laten schrikken ofzo![]()
Van iteejer weet ik dat niet
Gewoon komen dus
Komt echt goed
prrrrrr
quote:Alleen is het snachts anders
Op maandag 21 juli 2003 19:54 schreef Pridemeid het volgende:
Kijk, niks engs aan spookie
prrrrrr
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:14 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Spookie moet mee ! Spookie moet mee !
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:15 schreef yvonne het volgende:[..]
Alleen is het snachts anders
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:15 schreef spookie het volgende:[..]
![]()
Naja ze wil niet,
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:18 schreef mvt het volgende:[..]
jahhh zoiets ...
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:19 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Naja ze wil niet,
quote:Egwel, pikke donker
Op maandag 21 juli 2003 23:26 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
![]()
jahhh zoiets ...
![]()
![]()
quote:Wooowww Echt wel Creepy !!
Op maandag 21 juli 2003 23:18 schreef mvt het volgende:
quote:Ja en erg gezellieeeeeeeeee
Op maandag 21 juli 2003 23:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Egwel, pikke donker
quote:
Op maandag 21 juli 2003 19:54 schreef Pridemeid het volgende:
Kijk, niks engs aan spookie
prrrrrr
quote:Mooi gesoept hoor..
Op dinsdag 22 juli 2003 00:24 schreef The_Shining het volgende:[..]
<Maar meneer, na zonderondergang mogen wij het bos niet meer in..
>euhn, nou ik bedoel zo tegen zonsondergang aan...
<Oh oke,
>van half acht tot half tien doen we het wel...
<En is er dan nog plaats?
>Nee
<Ow
>Misschien kan iets voor u regelen, ik bel u terug
<denk u wel mner
quote:hmmm beetje mazzel valt er dus wat te regelen
Op dinsdag 22 juli 2003 16:22 schreef Tha_BlonT het volgende:
Net even geinformeerd. stichting Jacob Gaasbeek<Maar meneer, na zonderondergang mogen wij het bos niet meer in..
>euhn, nou ik bedoel zo tegen zonsondergang aan...
<Oh oke,
>van half acht tot half tien doen we het wel...
<En is er dan nog plaats?
>Nee
<Ow
>Misschien kan iets voor u regelen, ik bel u terug
<denk u wel mner
Het is welliswaar nog wel mogelijk bij het gat te komen, maar er staat een duidelijke afscherming om het gat heen.
Ik verwacht dat wanneer er een groot aantal mensen rondlopen, de plaatselijk opzichter snel te plaatse is. Om een teleurstelling te voorkomen lijkt het mij verstandig eea even te checken...
(misschien is deze mededeling al eens gepost, maar ik had geen zin om het hele topic hierop door te lezen, sorry daarvoor...)
mvg
Jereon
Ze hebben juist alle balkjes weggehaald...
Maar snachts he dan moet je stil zijn want anders komt de boze boswachter je halen
quote:Je bedoeld dan gooien we die boswachter in het gat
Op woensdag 23 juli 2003 16:16 schreef Tha_BlonT het volgende:
Das in het geheel niet waar.,.Ze hebben juist alle balkjes weggehaald...
Maar snachts he
dan moet je stil zijn want anders komt de boze boswachter je halen
quote:Idd zoals ThA-BlonT zegt is er niks afgesloten. Ben r vorig weekend nog geweest
Op woensdag 23 juli 2003 12:24 schreef Jereon het volgende:
Ik heb gehoord dat het solse gat is afgesloten voor bezoekers.
prrrrr
quote:Zie profiel
Op woensdag 23 juli 2003 21:12 schreef Tha_BlonT het volgende:
Kom jij uit Putten of omgeving dan?
Nee dus
prrrrrr
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 16:16 schreef Tha_BlonT het volgende:
Das in het geheel niet waar.,.Ze hebben juist alle balkjes weggehaald...
Maar snachts he
dan moet je stil zijn want anders komt de boze boswachter je halen
quote:Neemt u mij niet kwalijk...
Op woensdag 23 juli 2003 20:15 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Idd zoals ThA-BlonT zegt is er niks afgesloten. Ben r vorig weekend nog geweest
prrrrr
Ik kom zelf uit omgeving Putten, maar kom nauwelijks tot nooit bij het solse gat. Omdat ik verhalen over de afsluiting hiervan heb gehoord, dacht ik dat het wel aardig was jullie hier even over te informeren.
Maar ik wens jullie bij deze iig een succesvolle meeting aldaar.
mvg
Jereon
quote:Dank je wel
Op donderdag 24 juli 2003 09:14 schreef Jereon het volgende:Maar ik wens jullie bij deze iig een succesvolle meeting aldaar.
mvg
Jereon
Wat je mee moet nemen, iets om op te zitten, bosgrond kan drassig zijn, zaklamp, goede schoenen, kleding die vuil mag en een goed humeur,
o, en vergeet ook niet, vanaf de parkeerplek is het een half uur door stappen, en op de terugweg kan dat langer zijn als we in het donker het verkeerde pad nemen
En dan verkeerd lopen omdat de weg niet aangegeven is , en je alles maar op de gok! moet doen en het in de nacht in het bos wel heel erg donker is.
Het erge was, alles onder de modder, ook het interieur van de auto dus. en reken maar dat je dan koud krijgt met natte kleding enzo als je een uur moet lopen.
Dat lopen is sowieso shit na een zit periode van een uurtje of 5 a 6.
- Toen ze in de buurt kwamen hield de auto er mee op.
- Alle zaklampen begaven het.
- Telefoon geen bereik.
- Vage bleke mensen gezien die brabbelden over een moord ofzo.
- Op de terugweg lag er ineens een boom met wortel & al op de weg
T gat zelf heeft ze niet gezien.
Maar volgens mij hebben ze grotere krachten gekregen
Ben benieuwd!
quote:lol daar komt het ook op neer toch
Op donderdag 24 juli 2003 22:25 schreef Tha_BlonT het volgende:
Krijg nu een beetjeFrom Dusk till Dawn idee
quote:zoals het nu lijkt zijn wij van de partij AMEL
Op vrijdag 25 juli 2003 16:43 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Als alles goed gaat, Ben ik van de partij.
gaat leuk worden
Joyce en ik willen ook graag heen en jij zou meerijden dus ga er maar van uit dat het doorgaat.....
ow ja was ut ff fun gisteraamd he op kazaa
Greetz
CyBaH
quote:Mooooi !
Op vrijdag 25 juli 2003 17:10 schreef cyberbull het volgende:[..]
zoals het nu lijkt zijn wij van de partij AMEL
Joyce en ik willen ook graag heen en jij zou meerijden dus ga er maar van uit dat het doorgaat.....
ow ja was ut ff fun gisteraamd he op kazaa
Greetz
CyBaH
Was idd erg fun gisteraaf,
Gr
quote:He, dat lijkt wel de omschrijving van het uitje met mn collega's!!!!
Op donderdag 24 juli 2003 18:32 schreef yvonne het volgende:
Wat je mee moet nemen, zaklamp, goede schoenen, kleding die vuil mag en een goed humeur,
En had al aangegeven dat ik graag mee zou willen, dus als ik naar het lijstje "gaat mee" verplaatst mag worden...... (sta nu eigenlijk bij geen van de 2 lijsten....)
Is er iemand die een plekje over heeft in een auto en langs Utrecht CS kan rijden?
quote:ALS ik een auto kan regelen stop ik wel ff bij Utrecht hoor
Op zaterdag 26 juli 2003 17:52 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb alleen nog geen vervoer.Is er iemand die een plekje over heeft in een auto en langs Utrecht CS kan rijden?
prrrrrr
oftewel we komen er wel uit
Greetz
Lauwrence & Joyce
quote:Je heb ook nog een Bagageruimte dusse
Op zondag 27 juli 2003 16:28 schreef cyberbull het volgende:[..]
Okay, als ik het goed begrijp van jullie (want ik ben er nog nooit geweest) is het een plek in het bos waar iets in de grond zit, een soort gat en je denkt er iets te kunnen vinden, toch? En anderen ook, want anders zou dit topic gewoon niet bestaan.
Uiteindelijk weet ik het net zo goed als jullie - het is nog niet op CNN geweest dus eigenlijk weet niemand het, behalve diegenen die er "iets hebben gemerkt" zoals 'een omvallende boom' of gewoon van die rare *glitches* zoals ze tegenwoordig heten. Vroeger toen de eerste personen er iets meenden te zien, zal vast wel één of ander boertje of boerinnetje geweest zijn die dan iets raars zag en tja, toen waren ze nogal bijgelovig hé
Zoals het nu dus wordt verteld schijnen er dus monniken te zijn geweest in een kerkje, zoals ik het begrijp van die heremieten die zonder sex, drugs en alcohol *iets* doen. Wat dat weten we niet, dus zou je het occult kunnen noemen. Alleen wat ik me dan afvraag is als iedereen verwacht die er naar toe gaat dat ze *misschien* wel iets te zien krijgen wat ze niet verwacht hadden... nou als ik zo'n monnik was geweest, en ik neem daar een stelletje van die zuipende mensjes en nog wat waar, dan weet ik wel meteen wat ik zou doen. Want ik ben er toch al altijd, en jullie niet, dus wil ik jullie aandacht. En aangezien ik dan toch nog wat van dat bier over heb, zou ik eerst rondjes om jullie heen lopen om jullie eens goed van dichtbij te bekijken. En héééél misschien, als 1 van jullie halfdronken even *naar de natuur gaat* zou ik die misschien even laten schrikken
misschien studeerden die orde wel de Akahasha, maar kennelijk komt zelfs Google () niet met een zinnig antwoord. Achja, vandaar occult hé
veel plezier alvast, zuipze, net als die toen deden
quote:Dat blijft me echt achtervolgen he.
Op maandag 21 juli 2003 14:38 schreef iteejer het volgende:[..]
Eén voordeel: ze hebben er geen trappen.
Ik voorzie dan ook voor jou geen problemen static
quote:maar heb je mijn verhaaltje niet goed gelezen dan? Misschien had je gewoon een beetje een bezopen monnik achter je aan!
Op donderdag 31 juli 2003 00:15 schreef static het volgende:[..]
Dat blijft me echt achtervolgen he.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 00:15 schreef static het volgende:[..]
Dat blijft me echt achtervolgen he.
Het lijkt me zinvol dat er een manier van communicatie mogenlijk is met iemand van het forum ,
is er een mogenlijkheid tot een gsmnummer door te spelen zodat we eventueel contact kunnen hebben als iemand het niet vind oid???
msg me prive of mail me er maar over kan me voorstellen dat je je tel hier niet neer wilt zetten!!!!
SPOOKY KOM JE MOET MEE!!!!!!! als bellen niet helpt werkt schreeuwen tegen je misschien wel
Groet,
Lauwrence
quote:tijdstip weet ik niet , maar voor de rest is het topic lezen erg moeilijk geloof ik.
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:41 schreef Evil het volgende:
Is er al een tijdstip voor ontmoeten op de parkeerplaats??
En waar is die parkeerplaats ongeveer?? Ergens aan de A1, maar die is erug lang!!!!
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 23:35 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Verzamelen zal wel weer op de parkeerplaats op de A1zijnin de richting van Amerstfoort naar Apeldoorn . en vanuit daar met de auto naar putten. Lopen vanuit daar is geen doen.
-> cookies soms
Ik vroeg het juist omdat het voor mij nie duidelijk was waar op de A1 die parkeerplaats was. Blijkbaar ben ik de enige, en ik heb WEL het topic gelezen, maar kon er geen wijs uit worden.
quote:Parkeerplaats heet tolnegen
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:52 schreef Evil het volgende:
Als ik dus van jouw post uit moet gaan, is er maar 1 parkeerplaats op de A1 ter hoogte van Apeldoorn en Amersfoort....![]()
Ik vroeg het juist omdat het voor mij nie duidelijk was waar op de A1 die parkeerplaats was. Blijkbaar ben ik de enige, en ik heb WEL het topic gelezen, maar kon er geen wijs uit worden.
quote:Ahhh je mag altijd bellen he
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:37 schreef cyberbull het volgende:
Yvonne,Het lijkt me zinvol dat er een manier van communicatie mogenlijk is met iemand van het forum ,
is er een mogenlijkheid tot een gsmnummer door te spelen zodat we eventueel contact kunnen hebben als iemand het niet vind oid???
msg me prive of mail me er maar over kan me voorstellen dat je je tel hier niet neer wilt zetten!!!!
SPOOKY KOM JE MOET MEE!!!!!!! als bellen niet helpt werkt schreeuwen tegen je misschien wel
Groet,
Lauwrence
Daag me uit muhahahahahaha
[Dit bericht is gewijzigd door spookie op 02-08-2003 00:02]
quote:Kijk dat wilde ik horen Yvonne, Thnx!!!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:54 schreef yvonne het volgende:Parkeerplaats heet tolnegen
quote:Jij bent mischien raar maar ik niet hoor, ik hou van geintjes maken maar voor de rest ben ik gewoon normaal, en ik maak niemand gek ik weet me grensen te stellen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:31 schreef The_Shining het volgende:
kijk als Spooky zo'n leuke uitdaging geeft wil ik wel mee, maarja zij is al raar, ik erbij en volgens mij worden julie dan allemaal gek!
quote:ow gelukkig
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:21 schreef spookie het volgende:[..]
Jij bent mischien raar maar ik niet hoor, ik hou van geintjes maken maar voor de rest ben ik gewoon normaal, en ik maak niemand gek ik weet me grensen te stellen.
quote:Waarom moet ik jou aan een lijntje houden je bent toch een volwassen man of niet
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:28 schreef The_Shining het volgende:[..]
ow gelukkig
nou in dat geval als ik meega moet jij me dan maar aan het lijntje houden
maar geeft niet, mijn vrouwtje komt er al heel snel aan, ik zou het erg leuk vinden als dat gebeurt voor jullie meeting, misschien kan ik haar ook meenemen
quote:Phoee hee je bent maar 4 jaar ouder als mij, ohh want ben ik een kind
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:14 schreef The_Shining het volgende:
hihi ja maar jullie zijn de kinders hoor!maar geeft niet, mijn vrouwtje komt er al heel snel aan, ik zou het erg leuk vinden als dat gebeurt voor jullie meeting, misschien kan ik haar ook meenemen
quote:Hey amel weer wakker na die coma van gister L O L
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:06 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Spooky tochheheheh je gaat gewoon mee anders kom ik je ophalen
Maar ehhhh hoe wordt het nu verder geregeld met bv mensen die de gezette tijd niet redden maar onderweg zijn,......dan is het toch makkelijk als er een aanspreekpunt is waar heen gebeld kan worden of iets dergelijks lijkt me......
Iemand van de organisatie een antwoord????
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:06 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Spooky tochheheheh je gaat gewoon mee anders kom ik je ophalen
quote:Voor we vertrekken zal ik mijn telefoonnumer geven voor degenen die onverhoopt te laat komen etc.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:54 schreef cyberbull het volgende:
Iemand van de organisatie een antwoord????
(En ja, hij is er weer )
Ik realiseer me nu pas dat het al volgende week is, dan kan ik niet.
quote:Nee, je gaat mee.
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:46 schreef static het volgende:
*schrik*Ik realiseer me nu pas dat het al volgende week is, dan kan ik niet.
Zeg maar tegen dat andere: 'schrik, ik realiseer me dat het volgende week is, dan kan ik niet'.
Bedenk wel, sinds dat coco's-incident weten we je te wonen..
Alleen moet zij het nog willen
En ja zekers ik ben ontwaakt uit mijn coma,
van laatst weet niet meer wanneer dat was
Gr
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:05 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Okeeej mooizo Spooky gaat meeAlleen moet zij het nog willen
![]()
En ja zekers ik ben ontwaakt uit mijn coma,
van laatst weet niet meer wanneer dat wasGr
Hahaha blijven doorgaan he
![]()
Gisteren is ze met haar moeder(collega dus) en een paar andere opnieuw geweest.Die collega doet allemaal dat soort dingen met paranormale shit enz....dus ik ben benieuwd hoe het gister was...heb nog niks van ze vernomen
quote:Spooky gaat gewoon mee
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:36 schreef iteejer het volgende:
ik weet het inmiddels echt niet meer,
ga je nou mee of niet, spookie...?ja toch he..?
hehe of ze nou wil of niet
quote:Ohhhjeeee
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:55 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Spooky gaat gewoon mee
hehe of ze nou wil of niet
quote:Met de auto kom je nog niet eens in de buurt van het solse gat!
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dochter van een collega is vorige week geweest, scheen allemaal rare dingen gezien te hebben.
Ze zijn uiteindelijk het bos uitgerend omdat ze zo bang waren en niks het meer deed (auto etc.)Gisteren is ze met haar moeder(collega dus) en een paar andere opnieuw geweest.Die collega doet allemaal dat soort dingen met paranormale shit enz....dus ik ben benieuwd hoe het gister was...heb nog niks van ze vernomen
quote:Ik was er niet bij, weet de details ook niet precies
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:16 schreef iteejer het volgende:[..]
Met de auto kom je nog niet eens in de buurt van het solse gat!
Na parkeren is het nog best een eind lopen. En een bos uitrennen - zonde, als je dingen ziet is het zonde om weg te rennen, blijf staan en kijken want zo vaak zie je dat soort zaken nou ook weer niet..
Bovendien is de kans erg groot dat je op den bek gaat als je door dat bos gaat lopen draven; takken, wortels etc..
quote:En als je volgens Iteejers aanwijzingen rent kom je kilometers van je auto vandaan het bos weer uit... "Gewoon rechtdoor Swets"
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:16 schreef iteejer het volgende:Bovendien is de kans erg groot dat je op den bek gaat als je door dat bos gaat lopen draven; takken, wortels etc..
quote:Jij was weer veel te consequent
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
En als je volgens Iteejers aanwijzingen rent kom je kilometers van je auto vandaan het bos weer uit... "Gewoon rechtdoor Swets"
jullie horen het nog wel.
quote:Ja .. was het niet zeiknat
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:23 schreef iteejer het volgende:[..]
Jij was weer veel te consequent
Maar, we kwamen toch bij de auto uit..?
quote:er waren enkele druppeltjes ja
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:34 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Ja .. was het niet zeiknat
quote:hey I don't care
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:28 schreef iteejer het volgende:[..]
er waren enkele druppeltjes ja
maar so what.
quote:de wilde zwijnen, de valkuilen, de spoken..
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:34 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
hey I don't care
maar denk aan de nieuwkomers die het voor het eerst gaan meemaken. de drassige modderpoelen , boowortels , de stijle glibberige klim naar beneden en weer omhoog ..
quote:... en de reuze-slakken, de heidebizon, de moeraslynx, en niet te vergeten de nevelslang natuurlijk.
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:45 schreef iteejer het volgende:[..]
de wilde zwijnen, de valkuilen, de spoken..
)
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:52 schreef fokje het volgende:[..]
... en de reuze-slakken, de heidebizon, de moeraslynx, en niet te vergeten de nevelslang natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:56 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
en de stilte .., geen geschreeuw geren of wat dan ook op straffe van in een modderpoel gegooit te worden
Zo niet: de poel zit bomvol met bloedzuigers.
quote:Ja , en waar mensen ook rekening mee moeten houden zijn teken. En dat is geen geintje
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:01 schreef fokje het volgende:[..]
had ik al gezegd dat die poel bomvol met bloedzuigers zit?
quote:die poel is een stuk dieper nu, veel groter, is echt een meertje
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:01 schreef fokje het volgende:[..]
had ik al gezegd dat die poel bomvol met bloedzuigers zit?
quote:klopt. Dus iedereen wordt na afloop gechekt, verplicht uitkleden en teken plukken.
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:05 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Ja , en waar mensen ook rekening mee moeten houden zijn teken. En dat is geen geintje
leuk wel.
quote:ow? goh. eigenaardig eigenlijk, zo midden in het bos op relatief hoog gebied --> dacht ik.
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:07 schreef iteejer het volgende:[..]
die poel is een stuk dieper nu, veel groter, is echt een meertje
)
quote:daarom is het ook een kuil
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:16 schreef fokje het volgende:[..]
ow? goh. eigenaardig eigenlijk, zo midden in het bos op relatief hoog gebied --> dacht ik.
quote:Jah! Zo ver was ik inmiddels ook ja.
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:17 schreef iteejer het volgende:[..]
daarom is het ook een kuil
Ik ga er alleen nog een keertje heen!
hoe ze er gekomen zijn?
heel erg simpel, "leem afgravingen" in de jaren 30 geloof ik.
Gr. JP
quote:nee, al veel eerder. als kuil was het bv al een plaats waar recht werd gesproken (en voltrokken:P) in de middeleeuwen
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:25 schreef johnplayer het volgende:
Je hebt hier in de buurt heel veel van die gaten en kuilen, het solse gat is 1 van de bekendste, zo heb je ook nog het gat vsn "sus" en nog een aantal van die gaten.hoe ze er gekomen zijn?
heel erg simpel, "leem afgravingen" in de jaren 30 geloof ik.Gr. JP
als leemgroeve werd die kuil ook gebruikt ja, en het water onderin is te verklaren als het gevolg van diverse leemlagen, die op die plek het water bovengronds 'dwingen'.
quote:Vandaar. Dat is eerder langs me heen gegaan.
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:28 schreef iteejer het volgende:
als leemgroeve werd die kuil ook gebruikt ja, en het water onderin is te verklaren als het gevolg van diverse leemlagen, die op die plek het water bovengronds 'dwingen'.
quote:En dat wist ik nog niet
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:46 schreef iteejer het volgende:
daarom is het ook een beukenbos: beuken vinden het leuk om op klei te groeien
quote:Ik volgde slechts uwer aanwijzingen oooh grote hopman
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:23 schreef iteejer het volgende:[..]
Jij was weer veel te consequent
quote:Toen mijn natuurlijke postduiven drift bovenkwam ja
Maar, we kwamen toch bij de auto uit..?
Maar misschien hadden de evil spirits het pad wel verlegd.
Maar ontopic, hoeveel gaan er nu, want om nu WEER met 600 man rond die modderpoel bier te gaan hijsen lijkt me niet echt de juiste ambiance voor een seance so to speak.
quote:600 man is ietwat overdreven, je telt er een paar dubbel denk ik
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ontopic, hoeveel gaan er nu, want om nu WEER met 600 man rond die modderpoel bier te gaan hijsen lijkt me niet echt de juiste ambiance voor een seance so to speak.
quote:Dat krijg je van bier en ouijaborden
Op zaterdag 2 augustus 2003 23:24 schreef iteejer het volgende:[..]
600 man is ietwat overdreven, je telt er een paar dubbel denk ik
Ik zal niet in details treden, maar er heerst daar echt wat. Ook die nuchtere types vonden het eng... Ik word er alleen maar veel nieuwsgieriger door. Nou hoop ik niet dat jullie nu massaal gaan afhaken. Maar ik wil zeker komen!
quote:wordt het dan niet eens tijd voor een
Op zondag 3 augustus 2003 07:33 schreef iteejer het volgende:
Ja, uiteraard is daar iets
Anders zouden we er ook niet heen gaan he?
euh
ontmoetingslijst? transport? wie wat waar? en waarheen??
well, duh.
quote:Uddel toch?
Op zondag 3 augustus 2003 07:45 schreef The_Shining het volgende:[..]
wordt het dan niet eens tijd voor een
euh
well, duh.
quote:waar héb je het over man?? ga eens iets nuttigs doen en dit topic aflopen en iedereen een beetje organiseren!!
Op zondag 3 augustus 2003 07:47 schreef sig000 het volgende:[..]
Uddel toch?
wel asjeblieft natuurlijk
quote:Uddel ligt bij Garderen.
Op zondag 3 augustus 2003 07:57 schreef The_Shining het volgende:[..]
waar héb je het over man?? ga eens iets nuttigs doen en dit topic aflopen en iedereen een beetje organiseren!!
wel asjeblieft natuurlijk
quote:ALS SPOOKY nou es DEFINITIEF zegt dat ze MEEGAAT.....dan is er in elk geval al een spook(y)
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:45 schreef iteejer het volgende:[..]
de wilde zwijnen, de valkuilen, de spoken..
)
:-)
quote:Ohhhh hahahhaha ik ben niet doorzichtig hoor
Op zondag 3 augustus 2003 11:35 schreef cyberbull het volgende:[..]
ALS SPOOKY nou es DEFINITIEF zegt dat ze MEEGAAT.....dan is er in elk geval al een spook(y)
:-)
ik d8 dat er een hele diepe gat zat van 40985 kilometer diep
hier nog eeen een of ander verhaal dat erbij hoort
Een verhaal van Jac. Gazenbeek
Verzonken klooster in het Solse Gat
N.W. VELUWE - Waarnu het Solse Gat te vinden is, stond eeuwen geleden een imposant klooster. De prior en de broeders die daar woonden, spotten wat met strenge kloosterregels: ze leefden als heidenen en hadden hun ziel aan de duivel verkocht. De kloosterlingen leefden in overdaad en weelde; ze hadden de zonden ten troon verheven. 's Nachts kwamen meermalen heksen, toverknollen en boze geesten op bezoek en dan werd de zwarte mis, samenvatting van de satansdienst, gelezen. De wijn werd er bij emmers vol gedronken eb de gehele nacht brandden de ovens om de gerechten gereed te maken voor de enorme braspartijen. Er waren mensen, die laat naar huis terugkerend, bij het passeren van het klooster, binnen de muren ergelijke geruchten hadden gehoord en zo werd ook verteld hoe iedere nacht de vensters van alle kloostervertrekken verlicht werden als door een hels vuur.
In een kerstnacht, nu al eeuwen geleden, moet er volgens het verhaal een hevige storm boven de Noord Veluwe gewoed hebben en juist te middernacht klonk een verschrikkelijke donderslag, die de mensen de stuipen op het lijf joeg, want onweer in de winter was een grote zeldzaamheid, iets zeer bijzonders. Het bleef bij die ene vervaarlijke donderslag, maar storm en regen duurden nog lang voort. Eerst tegen de morgen nam het noodweer af.
Toen het goed en wel licht was, kwam een jonge, geheel ontstelde jongen het dorp Garderen binnenhollen en vertelde de kerkgangers opgewonden, hoe hij in het bos bij de Drie was geweest en dat het grote klooster filiaal verdwenen was. Op de plaats waar het gestaan had, was alleen nog maar een ijselijk diepe kuil te zien. De bomen er omheen lagen tegen de grond, afgeknapt als luciferhoutjes. toen dat nieuws zich als een lopend vuurtje had verspreid, liepen de dorpen leeg, want ieder wilde het wonder, natuurlijk een godsoordeel, zien. Van de statige toegangslaan tot het klooster was niet veel meer over, er was nog een met veldkeien geplaveid straatje te zien, meer niet: de aarde had zich voor het klooster en zijn zondige bewoners geopend en daarna weer gesloten.
Maar sinds die nacht komt nu en dan uit de diepte van het Solse Gat een geheimzinning gerucht. De klokken van het verzonken klooster beginnen op het middernachtelijk uur te luiden. En onder het spookachtig geluid komen de geesten van de monniken te voorschijn. Ze gaan gebogen rond het gat en prevelen droeve litanieën. Maar zodra de eerste zonnestraal als een gouden pijl over de nog slapende heide en de bossen snelt, vluchtende kloosterlingen plotseling jammerend weg in de donkere diepte van het Solse Gat.
quote:Tis een brakke foto!
Op zondag 3 augustus 2003 14:03 schreef kresh-override het volgende:
Prrrrr het solse gat ziet er echt dom uit
[afbeelding]
prrrrrr
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:49 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
[afbeelding]Spookie was er al zag ik net
![]()
nou hoor
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:49 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
[afbeelding]Spookie was er al zag ik net
![]()
Goed gesoept btw!!
prrrrrrr
quote:Thnx !
Op zondag 3 augustus 2003 15:44 schreef Pridemeid het volgende:[..]
![]()
![]()
LOL
Goed gesoept btw!!
prrrrrrr
quote:Ik weet niet wie jij bent, en ik wil het niet weten.
Op zondag 3 augustus 2003 07:45 schreef The_Shining het volgende:[..]
wordt het dan niet eens tijd voor een
euh
well, duh.
---------------
Iteejer . Als dit soort onzinnige figuren meegaat , dan heb ik er weinig zin meer in. Zo lijkt het meer op een Breezerkid meeting dan iets serieuzers. Gezelligheid prima, maar het verdorrie geen speeltuin.
quote:Jeetje, de laatste keer dat ik er was, zag het er weer anders uit...
Op zondag 3 augustus 2003 14:03 schreef kresh-override het volgende:
Prrrrr het solse gat ziet er echt dom uit
[afbeelding]ik d8 dat er een hele diepe gat zat van 40985 kilometer diep
quote:Waarom heb jij mijn MSN geblocked
Op zondag 3 augustus 2003 18:18 schreef spookie het volgende:[..]
![]()
quote:Omdat ik mensen wil praten die serieus doen tegen me
Op zondag 3 augustus 2003 18:34 schreef EggsTC het volgende:[..]
Waarom heb jij mijn MSN geblocked
oke en nou houden we op anders krijgen we een ban
quote:rofl, ken ook niet tegen een joke
Op zondag 3 augustus 2003 18:47 schreef spookie het volgende:[..]
Omdat ik mensen wil praten die serieus doen tegen me
en ik wil niet voor geile doos uitgemaakt worden
want dat ben ik niet..
oke en nou houden we op anders krijgen we een ban
Edit :
zegt iemand met een profiel van
quote:
Hobbies en interesses sporten en Sex.
quote:I
Op donderdag 24 juli 2003 18:32 schreef yvonne het volgende:
Nog even ter verduidelijking,
het is savonds/snachts,
er is GEEN openbaar vervoer,
het is NIET de bedoeling dat we daar gaan lopen gillen en schreeuwen in het bos, geen vuur en op de plek zelf, geen licht graag.Wat je mee moet nemen, iets om op te zitten, bosgrond kan drassig zijn, zaklamp, goede schoenen, kleding die vuil mag en een goed humeur,
o, en vergeet ook niet, vanaf de parkeerplek is het een half uur door stappen, en op de terugweg kan dat langer zijn als we in het donker het verkeerde pad nemen
quote:Dat doe ik met me eigen vriend
Op zondag 3 augustus 2003 18:51 schreef EggsTC het volgende:[..]
rofl, ken ook niet tegen een joke
Edit :
zegt iemand met een profiel van
[..]
Naja, ontopic verder dan maar.. waar ligt dat solse gat?
Maargoed ontopic weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |