Zoals ieder jaar het uitstapje van The truth naar het Solse Gat
9 augustus
ik zal zo even de topics erbij zoeken.
MEE:
Iteejer
Yvonne
Lord Dreamer
Phoenixx
Tha_BlonT
IrfieJ
Pridemeid
Schorpioen
Choas,
Static.
ONDER VOORBEHOUD:
Cyberbull + Joyce
WiccaN-AmeL
Lynx666
purplerose
Evil
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 24-07-2003 18:33]
quote:Putten
Op woensdag 16 juli 2003 23:07 schreef ChOas het volgende:
Zet mij er maar onder voorbehoud bij... waar is dat ?
Wil ik me netjes aanmelden... staat het "meubilair" al op de lijst!!
Pssssssssssst Tante Vonnie... 't is Phoenixx -> met een hoofdletter en dubbel-x
quote:Meubilair he
Op woensdag 16 juli 2003 23:13 schreef Phoenixx het volgende:
*proest*Wil ik me netjes aanmelden... staat het "meubilair" al op de lijst!!
Pssssssssssst Tante Vonnie... 't is Phoenixx -> met een hoofdletter en dubbel-x
quote:Kijk nog eens naar de datum?
Op woensdag 16 juli 2003 23:20 schreef Tha_BlonT het volgende:
Gloeiende gloeiende, zit ik net een weekendje in Frankrijk, komen al die truthers naar mij toe
Nutteloze post, wis maar weer.
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 23:37 schreef static het volgende:
Ja, doei, als er dan iemand op een takje stapt en het krakt kun je mij al met een dubbele hartstilstand opvegen.Nutteloze post, wis maar weer.
![]()
kom alsjeblieft..
quote:Mooi, jij gaat dus mee
Op woensdag 16 juli 2003 23:37 schreef static het volgende:
Ja, doei, als er dan iemand op een takje stapt en het krakt kun je mij al met een dubbele hartstilstand opvegen.Nutteloze post, wis maar weer.
![]()
quote:Het spookt
Op donderdag 17 juli 2003 15:46 schreef De_Poelier het volgende:
Wat is er zo speciaal aan het Solse Gat, behalve de kleine moeraskikkertjes die je er kunt zien??
*insert twilight zone deuntje*
quote:Fok-historie
Op donderdag 17 juli 2003 15:46 schreef De_Poelier het volgende:
Wat is er zo speciaal aan het Solse Gat, behalve de kleine moeraskikkertjes die je er kunt zien??
prrrrrr
Heb ik met pijn, moeite en een nachtdienst vrij gekregen voor die zaterdag. Voor iets anders. Voor dat hele weekend. Kan het niet op een andere dag?? Please....
quote:ehm het is al verplaatst. het was eerst de 26e maar dat bleek niet goed uit te komen , daarna de 2e maar dan is er al een meeting .
Op donderdag 17 juli 2003 18:55 schreef mvt het volgende:
Godver de godver de godver do godver en ergens iets met domme.Heb ik met pijn, moeite en een nachtdienst vrij gekregen voor die zaterdag. Voor iets anders. Voor dat hele weekend. Kan het niet op een andere dag?? Please....
Ha ik zie dat Static er ook bij is ..gaaf ..
quote:Verkapte doodsverwensing.
Op donderdag 17 juli 2003 09:56 schreef yvonne het volgende:[..]
Mooi, jij gaat dus mee
quote:Waar staat dat?
Op donderdag 17 juli 2003 19:08 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ha ik zie dat Static er ook bij is ..gaaf ..
quote:Zie de verkapte doodsverwensing
Op donderdag 17 juli 2003 19:16 schreef static het volgende:[..]
Waar staat dat?
,en ik heb nog nooit een dubbele hartstilstand gezien. (note: droog takje meenemen.. )
quote:En juist dat weekend had ik al wat geplanned. De 26e had voor mij perfect uitgekomen.
Op donderdag 17 juli 2003 19:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
En wat bleek de 9e augustus bleek vrij te zijn. Vandaar 9 augustus.
maar.....waar ligt dat gat ergens??????
Groet,
Lauwrence
En ja idd waar ligt dat gat
Gr AmeL
[Dit bericht is gewijzigd door WiccaN-AmeL op 18-07-2003 19:12]
quote:Neem de moeite eens te lezen. de plaats is al genoemd nl Putten (vlak bij Garderen aan de A1 tussen Amersfoort en Apeldoorn , en als je de vorige topics erbij haalt zie je zelfs de geschiedenis van het Solse Gat en waar het precies ligt.
Op donderdag 17 juli 2003 20:39 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Meld me ook aan onder voorbehoud. Rijst samen met
Cyberbull![]()
En ja idd waar ligt dat gat
Gr AmeL
quote:Boos ?
Op donderdag 17 juli 2003 22:00 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Neem de moeite eens te lezen. de plaats is al genoemd nl Putten (vlak bij Garderen aan de A1 tussen Amersfoort en Apeldoorn , en als je de vorige topics erbij haalt zie je zelfs de geschiedenis van het Solse Gat en waar het precies ligt.
Keej dankje dat je het even zegt, maarja ik ben op zich een beetje lui dus lees alleen de laatste paar berichten,
anyway thnx voor je tip
Gr AmeL
Maarreh, het valt precies in het weekend na m'n moeders verjaardag. Dus, onder voorbehoud, wil ik zeker komen.
You will hear from me.
alvast dank
[Dit bericht is gewijzigd door purplerose op 18-07-2003 17:55]
Heb alleen geen auto, geen ov kaart, en momenteel ook geen dikke portemonnee. Als ik met iemand kan carpoolen vanuit Utrecht zou dat mooi zijn.
quote:oeh! DenHaag is voor mij ook te doen *liefkijkt* voor een plekje
Op vrijdag 18 juli 2003 17:33 schreef ChOas het volgende:
Ik ga dus vanuit Den Haag, weet het dus nog niet 100% zeker, maar ik kan zeker een x aantal mensen meenemen als ik ga... (waarbij x<=4)
quote:Geen probleem, gezellig
Op vrijdag 18 juli 2003 17:57 schreef purplerose het volgende:[..]
oeh! DenHaag is voor mij ook te doen *liefkijkt* voor een plekje
Zit een b-tje met vervoer, wil nie het hele stuk rijden namelijk en zeker nie in het bos want ik heb gezien hoe de vorige keer de auto's terugkwamen, ik kom geheid vast te zitten!!!!
prrrrrr
Gr AmeL
Zal overigens binnenkort eens ff kijken of ik een kaartje kan maken want met de auto kom je er niet meer tegenwoordig ..
lekker rustig maar wel lastig
quote:Ah niets bijzonders, Vulcan mindmeldje enzo... beetje je hersenen droog lurken..
Op vrijdag 18 juli 2003 19:13 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Ik had wel ff een vraagje, over wat "jullie" daar zoals denken te gaan doen? want wat moet ik onder een para-meeting verstaan,?Gr AmeL
Je bent voor zonsopgang weer thuis hoor
Maar ook ik zit eigenlijk met vervoer. Met de trein kan ik uiteraard ver komen (Dordrecht, Rotterdam, Den Haag, maakt me allemaal niet uit). Dus als ik van daar mee kan rijden met iemand: helemaal TOP!
Alleen ben ik nog niet zeker of ik een auto onder mn kontje heb, maar ik ga iig mee
prrrrrr
quote:Iteejer is er verleden week nog geweest en idd, het moeras is weg, het ziet er nu iets beter uit.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:48 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ik moet jullie trouwens waarschuwen dat het gat lichtelijk geupdate is.. in die zin dat alle paaltjes zijn weggehaald, en het er wat minder drassig uitziet...Zal overigens binnenkort eens ff kijken of ik een kaartje kan maken want met de auto kom je er niet meer tegenwoordig ..
lekker rustig maar wel lastig
Wij nemen altijd de parkeerplek bij Garderen en lopen verder,
half uurtje ofzo.
quote:Lopen?
Op vrijdag 18 juli 2003 22:37 schreef yvonne het volgende:[..]
en lopen verder,
half uurtje ofzo.
*schrik*
quote:We komen je halen hoor, dit MOET je meegemaakt hebben
Op vrijdag 18 juli 2003 22:49 schreef static het volgende:[..]
Lopen?
*schrik*
quote:Twee/drie jaar geleden gingen we toch ook met auto's een stuk het bos in?? Daarna gingen we nog een stukje lopen. We bleven nie bij die parkeerplaats waar we elkaar ontmoetten....
Op vrijdag 18 juli 2003 22:37 schreef yvonne het volgende:Iteejer is er verleden week nog geweest en idd, het moeras is weg, het ziet er nu iets beter uit.
Wij nemen altijd de parkeerplek bij Garderen en lopen verder,
half uurtje ofzo.
**-post nu verder onzinnig-**
prrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door Pridemeid op 18-07-2003 23:17]
quote:Tsja. Eehm. Ja. Nou, doe mij maar misschien dan.
Op vrijdag 18 juli 2003 22:50 schreef yvonne het volgende:[..]
dit MOET je meegemaakt hebben
Fijne dag!
quote:Goed zo , dat is goed voor je conditie en zo .. enne de gezonde boslucht doet wonderen, er is geen trap in dat bos dus je kunt er ook niet vanaf vallen.
Op vrijdag 18 juli 2003 23:18 schreef static het volgende:[..]
Tsja. Eehm. Ja. Nou, doe mij maar misschien dan.
Leuk dat je mee gaat
En ik heb geen trappen nodig om te struikelen, dat kan ik uitermate goed zonder hulpmiddelen.
quote:Je komt dus
Op vrijdag 18 juli 2003 23:26 schreef static het volgende:
Hej, er staat 'misschien'.En ik heb geen trappen nodig om te struikelen, dat kan ik uitermate goed zonder hulpmiddelen.
prrrrr
quote:Als jij kunt regelen dat je op Utrecht Centraal staat, dan kan je vast wel opgepikt worden. Ik neem aan dat r wel een aantal mensen daar opgehaald worden
Op vrijdag 18 juli 2003 23:31 schreef Frasier het volgende:
Ik zou graag mee gaan maar ik denk ik niet ik iemand zover zou kunnen krijgen om me in Soesterberg (Utrecht) even op zou kunnen pikken
prrrrr
quote:Ik ga me best doen
Op vrijdag 18 juli 2003 23:34 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Als jij kunt regelen dat je op Utrecht Centraal staat, dan kan je vast wel opgepikt worden. Ik neem aan dat r wel een aantal mensen daar opgehaald worden
prrrrr
quote:Nou ja.
Op vrijdag 18 juli 2003 23:30 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Je komt dus
Is 'misschien' uit het dagelijks vocabulaire geschrapt ofzo?
quote:Jep
Op vrijdag 18 juli 2003 23:37 schreef static het volgende:[..]
Nou ja.
Is 'misschien' uit het dagelijks vocabulaire geschrapt ofzo?
prrrrr
quote:Gauw wat aan doen dus
Op zaterdag 19 juli 2003 00:01 schreef Frasier het volgende:
Ik heb waarschijnlijk te weinig posts om mee te mogen
prrrrrr
quote:Hij kan nog in Het Gat donderen
Op vrijdag 18 juli 2003 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Goed zo , dat is goed voor je conditie en zo .. enne de gezonde boslucht doet wonderen, er is geen trap in dat bos dus je kunt er ook niet vanaf vallen.
Leuk dat je mee gaat
quote:Dit is er alvast 1
Op zaterdag 19 juli 2003 00:02 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Gauw wat aan doen dus
prrrrrr
quote:Ohw, als er een gat is waar men in kan vallen doe ik dat automatisch zonder hulp van wie dan ook.
Op zaterdag 19 juli 2003 00:03 schreef yvonne het volgende:[..]
Hij kan nog in Het Gat donderen
Soort automatisme gewoorden enzo.
quote:Kzouwet je niet aanraden.
Op zaterdag 19 juli 2003 00:06 schreef static het volgende:[..]
Ohw, als er een gat is waar men in kan vallen doe ik dat automatisch zonder hulp van wie dan ook.
Soort automatisme gewoorden enzo.
prrrrrr
quote:Wederom: *schrik*
Op zaterdag 19 juli 2003 00:07 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Drijfzand
Daar kom je nu mee.
quote:Beter dan wanneer je daar al naar lucht ligt te happen, toch?
Op zaterdag 19 juli 2003 00:11 schreef static het volgende:[..]
Wederom: *schrik*
Daar kom je nu mee.
prrrrrr
maar even tussendoor, volgens mij heb je van die verhaal vertellers die je niet zo duur kunt inhuren... is dat een leuk idee, om zo'n gast een uurtje sagen te laten vertellen?
Allemaal in een kringetje eromheen enzo?
Kan het wel proberen te regelen
quote:Oeh!!! Dat klinkt wel als een heel supergoed idee
Op zaterdag 19 juli 2003 13:13 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ik denk dat ik wat voorbereidingen ga treffen... voor een mooi schrikeffect aldaar..maar even tussendoor, volgens mij heb je van die verhaal vertellers die je niet zo duur kunt inhuren... is dat een leuk idee, om zo'n gast een uurtje sagen te laten vertellen?
*er nu al zin in heeft *
Brightest blessings
prrrrrr
quote:Dit is wel een heel goed idee zeg
Op zaterdag 19 juli 2003 13:13 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ik denk dat ik wat voorbereidingen ga treffen... voor een mooi schrikeffect aldaar..maar even tussendoor, volgens mij heb je van die verhaal vertellers die je niet zo duur kunt inhuren... is dat een leuk idee, om zo'n gast een uurtje sagen te laten vertellen?
Kijk tegen die tijd nog wel ff hoe ik het met vervoer doe....
Yvonne
Blijven de auto's op die grote parkeerplaats bij de snelweg staan??
Of gaan we nog een stukkie verder??
Traditie is om bij het AC restaurant aan de overkant van de A1 parkeerplaats een bakie te doen of wat te eten. De parkeer plaats is verder ook een perfect ontmoetings plaats. Helaas alleen te bereiken met de auto.
-> cookies soms
quote:Dat zeg ik
Op zaterdag 19 juli 2003 23:35 schreef Lord_Dreamer het volgende:-> cookies soms
quote:In putten is dat een verharde parkeerplaats?? Die keer dat ik mee was, was dat nie namelijk. Toen stonden we met de auto's ergens in het bos op een onverharde weg met heel veel plassen en kuilen....
Op zaterdag 19 juli 2003 23:35 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Verzamelen zal wel weer op de parkeerplaats op de A1zijnin de richting van Amerstfoort naar Apeldoorn . en vanuit daar met de auto naar putten. Lopen vanuit daar is geen doen.
Traditie is om bij het AC restaurant aan de overkant van de A1 parkeerplaats een bakie te doen of wat te eten. De parkeer plaats is verder ook een perfect ontmoetings plaats. Helaas alleen te bereiken met de auto.
-> cookies soms
quote:Klopt in putten is het de zandweg , alleen met dit weer en ik ga er vanuit dat het weer mooi weer is , zal je geen plassen zien
Op zondag 20 juli 2003 00:25 schreef Evil het volgende:[..]
In putten is dat een verharde parkeerplaats?? Die keer dat ik mee was, was dat nie namelijk. Toen stonden we met de auto's ergens in het bos op een onverharde weg met heel veel plassen en kuilen....
Op de weg daar naar toe kom je natuurlijk wel langs het Bilderberg Hotel maar lopen vanaf daar of vanaf de parkeerplaats op de A1 is geen doen. lopen vanaf de zandweg is nog wel te doen. Dus moet je de kuilen en stof en zand voor lief nemen.
quote:Dat bedoelde ik dus!!
Op zondag 20 juli 2003 00:30 schreef Lord Dreamer het volgende:Klopt in putten is het de zandweg , alleen met dit weer en ik ga er vanuit dat het weer mooi weer is , zal je geen plassen zien
wel kuilen stof en zand. Maar dat is niet echt een parkeerplaats maar een zandweg.
Op de weg daar naar toe kom je natuurlijk wel langs het Bilderberg Hotel
maar lopen vanaf daar of vanaf de parkeerplaats op de A1 is geen doen. lopen vanaf de zandweg is nog wel te doen. Dus moet je de kuilen en stof en zand voor lief nemen.
Ik blijf dan nog ff hopen dat ik vanaf een bepaalde plek met iemand mee kan rijden, want ik zie het nie echt zitten om over die zandweg te rijden....
Wil iemand mij onder voorbehoud op die lijst zetten?
quote:Daar hebben ze nu wasstraten voor uitgevonden. je rijdt de auto er in en hij komt er schoon weer uit. En ook de onderkant is dan weer schoon.
Op zondag 20 juli 2003 00:57 schreef Evil het volgende:[..]
Dat bedoelde ik dus!!
Ik blijf dan nog ff hopen dat ik vanaf een bepaalde plek met iemand mee kan rijden, want ik zie het nie echt zitten om over die zandweg te rijden....
quote:Het gaat mij nie om het vies worden van de auto, maar meer om het vast komen te zitten. Dat is echt iets voor mij en dat voorkom ik liever....
Op zondag 20 juli 2003 12:00 schreef Lord Dreamer het volgende:Daar hebben ze nu wasstraten voor uitgevonden. je rijdt de auto er in en hij komt er schoon weer uit. En ook de onderkant is dan weer schoon.
Vleermuisjes waren leuk, zonsopgang was mooi, spoken waren rustig
Denk je dat iemand dat bord (incl paal) "Kwetsbaar gebied, niet betreden" zou missen?
prrrrrrr
quote:Spoken er negatieve dingen??? zo te lezen wel uit die vorige topics
Op woensdag 16 juli 2003 23:08 schreef yvonne het volgende:
Het solse gat.
quote:Wat is negatief ? Ik vond het wel een positieve ervaring hebben.
Op zondag 20 juli 2003 22:35 schreef spookie het volgende:[..]
Spoken er negatieve dingen??? zo te lezen wel uit die vorige topics
niks voor mij
quote:Wacht maar tot je daar bent, je voelt de onzichtbare vingers op je schouders tikken. het vage licht dat uit het gat komt schijnt spookachtig. de stilte is iets wat niet te beschrijven valt. en dan....
Op maandag 21 juli 2003 09:14 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
ach zolang mensen maar niet paranoide gaan lopen doen is alles best,
sfeer moet niet opgefokt raken,
Dan hoor je het , je voelt het . de vage geluiden .. Is het de wind ?? Nee het is windstil, maar wat is het dan ?
Wie de geschiedenis kent weet wat het kan zijn.
Het Solse gat is een iets wat niet echt te beschrijven is. HEt kan voor een apparte ervaring zorgen, terwijl anderen er nergens last van hebben. Maar laat je niet afschrikken, het is er ook erg gezellig..
En gezelligheid moeten we met elkaar verzorchen natuurlijk,
dat kan je niet echt als individu.
gr
quote:wat een geluk dan dat ik dat dagje niet kan komen
Op maandag 21 juli 2003 12:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
Een vleugje humor wordt weer erg serieus opgevatzal nog eens poging tot wat humor doen
quote:Jammer dat je niet kan
Op maandag 21 juli 2003 13:02 schreef mvt het volgende:[..]
wat een geluk dan dat ik dat dagje niet kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |