abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:09:37 #1
29821 wisky
wheremybi**hes
pi_11817599
En ja hier maar verder want volgens mij was er nog geen deel 57...

Ik zoek het volgende nummer:

het nummer wat je hoort aan het begin in de officiele trailer van charlie's angels: full throttle

dussuh ja hier nog linkje waar nummer wordt gespeeld (afspelen met quicktime)
http://www.apple.com/trailers/columbia/charliesangelsfullthrottle/home_dylan.html

you are an assistent pimp, not even a real pimp, so you supossed to be cosigning to the shit i say
pi_11817630
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:30 schreef _-M-K-_ het volgende:
Ik zoek een nummer dat wordt gezongen door een vrouw, rustig vrolijk nummertje. Hij is best bekent alleen ik weer de titel niet.
Zo gaat hij:

\"a little bit of this, little bit of that\"
Dat is eigenlijk het enige wat ik ervan ken

Santana ft Michelle Branch-The Game Of Love ?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_11817663
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11817752
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:09 schreef wisky het volgende:
het nummer wat je hoort aan het begin in de officiele trailer van charlie's angels: full throttle
The Knack - My Sharona
Nee.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:17:19 #5
29821 wisky
wheremybi**hes
pi_11817787
quote:
[b]Op woensdag 16 juli 2003 20:15 schreef PimD het volgende:

The Knack - My Sharona

Ja dat is m.. dank u!!!!
you are an assistent pimp, not even a real pimp, so you supossed to be cosigning to the shit i say
pi_11818386
Nogmaals een dringend verzoek Had al een nieuw topic gemaakt omdat dit een dikke wirwar is, maar dat mocht niet

Het tourjournaal wat momenteel op nederland 2 alle kijkcijferrecords breekt heeft aan het begin altijd van die heerlijke franse muziek. Voor de mensen die het nog nooit hebben gezien of het nog een keer willen hore/zien check http://www2.omroep.nl/nos/tour2003/paginas/entertainment/tour_journaal.html
Ik had dit reeds ook al in een eerder topic gevraagd, maar daar kwam geen respons op. Ook zou ik graag de titel van het slotnummer van 'Dalida' willen weten. Durf te wedden dat meer mensen belangstelling hebben voor de titels van de nummers, maar we'll see

Etappe 9 / 1407: Gerard Lenormand - La balade des gens heureux

Eindtune: Dalida - Buenas noches mi amor

De rest weet ik nog niet...
[nieuw nummer geupdate]

[Dit bericht is gewijzigd door okio op 16-07-2003 21:29]

pi_11818845
Dalida - Buenas noches, mi amor

de rest luister ik de komende tijd wel ff, misscien dat je ook iets aan het speciale topic in SPT hebt NOS-tourjournaal met Mart Smeets.

Maar je hebt gelijk, het is een heerlijk programma

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11818926
ahhhh dank u, het begin is er en dat topic kan idd ook erg zinvol zijn
pi_11819084
de mijnes uit het vorige topic nog maar eens dan, misschien dat nu iemand het wel weet
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:36 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet specifiek op zoek naar een nummer maar eik meer naar een bandje, dat past hier ook wel. Ik zal het eens omschrijven, misschien dat iemand het herkent

Ik heb ze live zien spelen een half jaartje ofzo geleden op een groot bedrijfsfeest van Hans Anders
(die van die brillen ja ) in Hart van Holland.

Die band waren met zn 3en of 4en dat weet ik niet meer, maar de sound die ze lieten horen was extreem relaxed

Ze hadden geen gewone luidsprekers staan maar alles klonk door van die megafoon achtige speakers
ff een plaatje erbij:

Daardoor klonk alles heel dof of kaal of weet ik het, maar het klonk tegelijkertijd superrelaxed
Ze speeld enummertjes van oa Moby en van Underground enzo, dat soort muziek zegmaar

1 gast zong en speelde mondharmonica, 1 gast speelde op een drumstel, maar geen gewoon maar een kleine, met piepkleine trommeltjes erop, leek haast wel kinderspeelgoed
En dan had je nog 1 gast die op een megagrote saxofoon speelde, maar dan ook echt groot, die kwam gewoon tot op de grond als die kerel stond.

En dat geluid dan allemaal over van die ouwerwetse luidsprekers zoals op het plaatje, klonk echt gaaf, maar ik heb GEEN idee hoe die band heet

Als iemand het weet maggie het zeggen, want hier ben ik dus echt allang naar opzoek

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2003 @ 21:14:31 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11819549
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:20 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is een longshot..

In de docu die net op Canvas was (het 3e oog) werd een paar keer een fragment gebruikt uit een typisch 60ies nummer. Heel New Age. (met iets van mother nature, sun en dream erin)
Het wordt gezongen door een koortje zonder instumenten (tenminste het stukje wat ze gebruikten in deze docu) Het is heel bekend.

Weet iemand heeeeel toevallig welk nummer ik bedoel?

quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:08 schreef ranja het volgende:

gokje: the Mama's & the Papa's - California dreaming

Nee is het niet. Meer in de stijl van "dawning of the age of Aquarius".

En het is acapella gezongen, tenminste zonder instrumenten.

Damn een stukje melodie heb ik wel onthouden maar ken de lyrics niet.

pi_11822619
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:39 schreef okio het volgende:
Ik had dit reeds ook al in een eerder topic gevraagd, maar daar kwam geen respons op. Ook zou ik graag de titel van het slotnummer van 'Dalida' willen weten.
Als je het topic nu iets beter had gelezen de afgelopen dagen:
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:32 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Dat zou wel eens heel goed "Buenas Noches, Mi Amor" kunnen zijn

[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_11824758
Ik zoek het nummer met deze tekst: i don't know much..but i know how to love youuhouu
het word rustig gezongen, door een man geloof ik
het nummer is ook te horen in Bruce Almighty, als Grace opstaat door een wekker met daat nummer..anyone?
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  donderdag 17 juli 2003 @ 00:21:37 #13
13973 ranja
image means nothing
pi_11824873
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 00:16 schreef E- het volgende:
Ik zoek het nummer met deze tekst: i don't know much..but i know how to love youuhouu
het word rustig gezongen, door een man geloof ik
het nummer is ook te horen in Bruce Almighty, als Grace opstaat door een wekker met daat nummer..anyone?
LInda Ronstadt & Aaron Neville - Don't know much
duet dus, kan zijn dat je een andere versie hebt gehoord.
pi_11824899
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 00:21 schreef ranja het volgende:

[..]

LInda Ronstadt & Aaron Neville - Don't know much
duet dus, kan zijn dat je een andere versie hebt gehoord.

denk dat dat hem wel is, hoorde alleen dat zinnetje maar namelijk in het lied
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  donderdag 17 juli 2003 @ 02:15:27 #15
42050 sanfranjake
Truth hits everybody
pi_11826653
* sanfranjake heeft de film Bruce Almighty al vele malen gezien Het nummuer is inderdaad Linda Rondstadt en Aaron Neville : Don't know much
  donderdag 17 juli 2003 @ 02:40:38 #16
55736 _-M-K-_
STERKER DOOR STRIJD
pi_11826920
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:10 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Santana ft Michelle Branch-The Game Of Love ?

Dat is em!!! dank
Mooi is het leven
pi_11827007
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 02:40 schreef _-M-K-_ het volgende:
Dat is em!!! dank
Wooo! Graag gedaan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_11829101
Effen een vraagje! Ik zoek al heel lang dat nummer dat wordt afgespeeld in friends waarbij Ross en Rachel zeg maar de liefde bedrijven als dit elke keer gebeurt vooral in seizoen 2 geloof ik wordt er een nummer afgespeeld. Mijn vraag is dus welk nummer is dit?
You sound like a duck. (imitates a duck)
Quack, quack, quack, quack, quack,quack, quack...
pi_11831226
Ik ben op zoek naar een trance achtig nummertje...Wordt aardig vaak op ID&T gedraait en werd ook vaak op de Loveparade gedraait...

Het enige wat ik me nu ff kan bedenken is het einde van een zin:
...until i get my...satisfaction

Ik denk dat het nummer satisfaction heet, maar van wie is het?

koekoek
pi_11831359
ben op zoek naar het nummer dat bij RTL Grand Prix rond seizoen 1995 tijdens de pit-nieuwtjes werd gedraaid. Heb hem een keertje op een cd zien staan (dacht dat het zo'n It-verzamelcd was) maar ik weet niet meer welke. Is dus NIET Carlos - The Silmarillia maar een ander nummertje....geen tekst oid in t nummer. Wie weet dit nog?
pi_11831377
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:59 schreef vosss het volgende:
de mijnes uit het vorige topic nog maar eens dan, misschien dat nu iemand het wel weet
[..]
Misschien een idee om contact op te nemen met de personeelsvereniging van dat bedrijf??
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_11831402
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 11:57 schreef RichyRich het volgende:
Ik ben op zoek naar een trance achtig nummertje...Wordt aardig vaak op ID&T gedraait en werd ook vaak op de Loveparade gedraait...

Het enige wat ik me nu ff kan bedenken is het einde van een zin:
...until i get my...satisfaction

Ik denk dat het nummer satisfaction heet, maar van wie is het?

Benny benassi - satisfaction
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_11831858
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:05 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Benny benassi - satisfaction

Als dat hem is, dan dank ik je heel vriendelijk!
Zal na mijn werk eens ff "zoeken of ik hem ergens kan vinden"...
koekoek
pi_11833653
Ik weet zoek een nummer (house/trance) met een deuntje van een mobiele telefoon erin..

weet iemand dit nummer?

pi_11833879
[gein mode]
Vallen alle house/trance nummers daar niet onder
[/gein mode]
. X X X X X L
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')