quote:als ze daar tegen bestand zijn dan moeten ze wel goed zijn
Op woensdag 24 september 2003 17:08 schreef Liejannuh het volgende:
Was helemaal vergeten de reactie van Teva op mijn mailtje te posten!
[..]Kortom: groene zeep en de fik erin!
quote:jammer dan, ze lopen lekker en veel plezier bij de fysio
Op woensdag 24 september 2003 18:50 schreef -Jean- het volgende:
Sandalen vind ik het ergst/lelijkst soort schoenen
quote:Bedankt voor het opkrikken van m'n zelfvertrouwen
Op woensdag 20 augustus 2003 21:56 schreef Ma-sage het volgende:[..]
Zo is dat, mannen die in Teva's lopen hebben gewoon een waanzinnig sexy uitstraling. Zij durven!
quote:Net als : Een andere afwijking van haar is haar voorliefde voor rock en kei-harde metal.
Op donderdag 25 september 2003 13:41 schreef Aventura het volgende:
Teva: teken van slechte smaak.
quote:Smaken verschillen
Op donderdag 25 september 2003 13:59 schreef George-Butters het volgende:[..]
dus?
quote:Ik moet toegeven:
Op donderdag 25 september 2003 14:17 schreef Aventura het volgende:
Iesie, je hebt gelijk hoor smaken verschillen. Ik had beter kunnen zegen da'k ze lilluk vindEn niet echt stijlvol.
Maar ieder moet dragen wat ze fijn vinden.
Fijn? zeker!
Ik loop nu onderhand ook al 4 jaar op teva's. Vorige week trouwens nieuwe gekocht want mijn vorige waren helemaal af.quote:Op dinsdag 19 augustus 2003 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb nog geen mailtje van Teva terug gehad. En mn poets/schrob beurtje heeft wel wat geholpen, maar volgens mij maar heel tijdelijk!
erm correctie, jij vindt ze lelijkquote:Op maandag 7 juni 2004 14:07 schreef joriszss het volgende:
IIIIEWWWWW GATVER dat dat soort dingen nog niet verboden zijn, wat zijn die dingen lelijk (net als veel andere sandalen trouwens), voor de zomer gewoon mijn fijne lederen teen slippers van birger et mikkelsen, handgemaakt ¤50,- en die zien er nog bruut uit ook. Mij zal je in die Teva gevallen NOOIT zijn lopen, daar wil ik niet eens dood in gevonden worden.
Ik heb zelf sandalen van Nomad. Die zijn volgens mij wel net iets goedkoper dan Teva's en ze lopen primaquote:Op maandag 7 juni 2004 17:11 schreef Hosea het volgende:
Haha wat een ontzettend enthousiaste reacties van alle teva-bezitters. Ik was al van plan om eens voor sandalen te kijken, maar nu ben ik verkocht
Een vraagje, lopen alleen de echte Teva's zo lekker, of zijn bv die ANWB Human Nature sandalen (die maar 20 kosten) ook wel aardig (qua prijs/kwaliteit dan)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |