Het begon allemaal zo’n 6 jaar geleden.
Ik trof een meisje op de plaatselijke manege.
Ik vond haar heel speciaal maar wist niet precies waarom.
Inmiddels had ik haar een paar jaar niet meer gezien en ik dacht er niet meer aan…
Tot ze ineens een collega van mij werd.
We konden het vanaf dag 1 goed met elkaar vinden en het klikte meteen.
Er ontstonden steeds diepere gevoelens voor elkaar en het bleef dan ook niet uit dat we elkaar na veel uitdagen voor het eerst zoenden.
Ze schrok er echter van en daar bleef het dus voorlopig ook bij.
De reden was dat ik getrouwd was kinderen heb en het leeftijdsverschil nogal groot is.
Op deze relatie heerste dus een taboe.
Maar Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en we zochten elkaar steeds vaker op.
We waren constant bij elkaar en konden met al onze problemen bij elkaar terecht.
Er ontstond een innige band en het kon dan ook niet uitblijven dat we heimelijk een hartstochtelijke relatie begonnen.
Ik had nog nooit zo’n gevoel gehad en geloofde nooit in ware liefde (ondanks dat ik 10 jaar redelijk gelukkig getrouwd was) totdat ik met haar ging.
Ik wist het zeker. Dit is de ware!!
Het kon zo natuurlijk niet verder gaan omdat we ook niet echt bepaald voorzichtig waren en er inmiddels flink over ons werd geroddeld.
Het kon dan ook niet uitblijven dat ik mijn vrouw moest bekennen dat er een ander was.
Ze was hevig ontdaan wat me erg zeer deed omdat ik veel om haar geef.
Ook het verdriet van mijn kinderen doet me erg veel pijn maar dit is mijn lot en hier moet ik aan toegeven.
Het zelfde weekend ging ik met mijn nieuwe vriendin uit en we hadden het erg naar ons zin.
Na het stappen gingen we het bos in en hebben we uren in het zand gelegen.
Na een paar uur gingen we naar huis oen onderweg kwamen er bij mij heftige emoties omhoog of ik hier wel goed aan had gedaan, wat ik allemaal achterliet (mijn kinderen ons huis mijn vrouw al met al een redelijk gelukkig leven waarin alles zo ongeveer op rolletjes liep.)
Vervolgens kwamen we thuis en de emoties liepen steeds hoger bij mij op zodat ik het gevoel kreeg dat ik in een psychose belandde.
We zaten tegenover elkaar en ineens werd ik heel kalm en voelde me erg veilig bij haar.
We keken elkaar diep in de ogen aan en voelden allebei een grote verbondenheid.
Dit gevoel ging steeds dieper en dieper tot we op afstand (we zaten ongeveer anderhalf meter uit elkaar) elkaar aan konden raken puur op gevoel en dat we zonder woorden met elkaar aan het communiceren waren!
Dit was een leuk maar ook vreemd gevoel en we gingen er mee door tot ik ineens haar ziel en mijn ziel kon voelen en zien.
Het werd steeds duidelijker als een soort geelachtig licht.
En plotseling vloeiden de zielen in elkaar over. een heel heftig moment.
Een gevoel ging door mij heen van: Ik heb jou zolang gezocht eindelijk heb ik jou gevonden na al die eeuwen! Dit is voor eeuwig we blijven nu voor altijd bij elkaar!!! En we waren volmaakt gelukkig en het voelde als een spirituele bruiloft en hadden allebei vanaf dat moment het gevoel dat we 1 waren. Onze zielen waren verenigd!
Dit was het meest mystieke moment van mijn leven en ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik ooit een indrukwekkender moment voor zal doen.
De volgende dag en de dagen erna was ik nog helemaal beduusd door dit gebeuren en besloot wat te googelen naar zielssamensmelting.
Van hier uit kwam ik bij het begrip ‘’ tweelingziel” (2 gesplitste zielen waarvan ik niet eens wist dat het bestond)
Ik ging mij hier in verdiepen en herkende heel veel in mijn gevoel en met de ervaring die wij hebben gehad.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat dit ons is overkomen.
We zijn beide erg dankbaar voor deze ervaring en ik gun iedereen op de wereld ooit deze staat te kunnen bereiken.