abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2003 @ 19:20:15 #1
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11769139
Ik was al 3 dagen een kat kwijt. blijktie bij de buren boven op een slaapkamertje te zitten die inmiddels op vakantie zijn .

GVD.. politie zijn een stel schijtlijsters die willen niets doen.

Ik weet alleen ff niet wat ik nog kan doen.. DE juten doen niets. Ik mag het raam niet ingooien want dan ben ik strafbaar. we kunnen de mensen niet vinden die de planten water geven. GVD.

bah bah bah.

Wat kan ik nog doen?

Assumption is the mother of all fuckups. Bezoek ook http://www.flitspaal.nu
pi_11769157
Raam ingooien, kat redden, glazenzetter bellen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11769164
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:20 schreef Mkleinman64 het volgende:
Ik was al 3 dagen een kat kwijt. blijktie bij de buren boven op een slaapkamertje te zitten die inmiddels op vakantie zijn .

Ik weet alleen ff niet wat ik nog kan doen.. DE juten doen niets. Ik mag het raam niet ingooien want dan ben ik strafbaar. we kunnen de mensen niet vinden die de planten water geven. GVD.

bah bah bah.

Wat kan ik nog doen?

Er zal heus iemand komen voor planten of post of iets dergelijks, dus hang een briefje op, of gooi dat in ?
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_11769165
ik zou gewoon het raam ingooien idd, het is toch je kat???

oh ja, wel laten maken natuurlijk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_11769186
Briefje op de voordeur/achterdeur hangen voor de mensen die de planten water geven met het verzoek om de kat die opgesloten zit vrij te laten of contact met jou op te nemen...
B Red Ten
  maandag 14 juli 2003 @ 19:22:19 #6
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11769192
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Raam ingooien, kat redden, glazenzetter bellen.
Daar doet de politie dus erg moeilijk over.. .

Ik word zo nog teruggebeld. als die niets doen ram ik zo een raam in en bel ik een glasservice dienst.

maandag 14 juli 2003 @ 19:22:27 #7
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11769198
Als je je buren kunt bereiken snel vragen of een familielid de sleutel heeft, anders ingooien dat raam!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 14 juli 2003 @ 19:22:35 #8
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_11769202
Je mag het dier ook niet zomaar dood laten gaan, want dat is ook strafbaar. Dus raampje ingooien. Kat eruit. Raampje dichtlaten maken. klaar
pi_11769280
Zoals iedereen al zegt... Raampje is een optie, als alle andere uitgesloten zijn...

Denk dat je buren het nog wel zullen begrijpen ook als je een klein ruitje ingooit om je kat te redden...zolang je er maar zelf voor opdraait..

maandag 14 juli 2003 @ 19:27:46 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_11769312
Allemachtig zeg, dat je nog een topic start.

Ik had al een molensteen door dat raam gesmeten.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_11769316
Zelf had ik allang dat raam ingegooid als het een van mijn katten was. Dan maar een proces verbaal, lekker belangrijk.

Maar als je dat echt niet durft, bel dan de dierenbescherming en leg de situatie uit. Zij kunnen waarschijnlijk wel ervoor zorgen dat de politie de boel openmaakt daar. Het is namelijk STRAFBAAR om een huisdier dood te laten gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 14-07-2003 19:29]

pi_11769352
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:27 schreef Xenia het volgende:
Zelf had ik allang dat raam ingegooid als het een van mijn katten was. Dan maar een proces verbaal, lekker belangrijk.

Maar als je dat echt niet durft, bel dan de dierenbescherming en leg de situatie uit. Zij kunnen waarschijnlijk wel ervoor zorgen dat de politie de boel openmaakt daar. Het is namelijk STRAFBAAR om een huisdier dood te laten gaan...

da's een goed idee
  maandag 14 juli 2003 @ 19:32:34 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_11769422
Ik had ook dat raam al ingegooid als het om mijn kat ging. Weet je wel hoe warm het is? En heeft die kat wel water?

Gooi dat raam in, nu!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_11769435
Doe in ieder geval SNEL wat.
Het katje zit er al 3 dagen zonder drinken in de warmte

Sla een raam in, bel de brandweer of dierenbescherming.

Hoop dat alles goed komt

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  maandag 14 juli 2003 @ 19:33:53 #15
29820 Reus
There can be only one
pi_11769449
Uhm een raam ingooien is misschien wat drastisch. Als je toch de glaszetter moet bellen om een nieuw raam te plaatsen laat hem dan gewoon het raam er uit halen en weer terug zetten. Dat scheelt je denk ik nog geld ook. (Ook weet hij eventueel welk raam het goedkoopst is)
Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
  maandag 14 juli 2003 @ 19:35:07 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11769472
Is het jouw kat?
The truth was in here.
pi_11769473
Lijst latten los wippen. Raam er uit pakken. Door heen klimmen. Kat redden. Raam terug zetten, lijst latten er weer op. Klaar.
pi_11769491
Gewoon ingooien. Je bent niet strafbaar totdat de buren terugkomen en de politie bellen. Als je voor die tijd een nieuw raam erin hebt laten zetten door een glaszetter merken ze 't verschil niet ("wat is dat raam schoon?").
  maandag 14 juli 2003 @ 19:36:48 #19
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11769506
Net weer de politie aan de lijn gehad.

Ik MOET 2 dagen wachten. Een briefje op de deur hangen, mocht er na 2 dagen nog niet gereageert zijn DAN pas gaan we misschien wat doen.

pi_11769521
wat je allemaal niet doet voor een poes

Gewoon wachten op de mensen die de planten water geven. En anders raampje ingooien

maandag 14 juli 2003 @ 19:38:26 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11769544
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:36 schreef Mkleinman64 het volgende:

Ik MOET 2 dagen wachten. Een briefje op de deur hangen, mocht er na 2 dagen nog niet gereageert zijn DAN pas gaan we misschien wat doen.

Dierenbescherming bellen dus
The truth was in here.
pi_11769545
quote:

Nog 2 dagen in deze hitte en je kat is dood. Ik heb respect voor de politie maar in zo'n situatie is 't "fuck them".

[Dit bericht is gewijzigd door _BR_ op 14-07-2003 19:39]

pi_11769550
als weer andere buren de politie bellen als jij de ruit ingooit en de woning ingaat is het uhm vernieling, inbraak en misschien zelfs diefstal (zolang je niet kan bewijzen dat het jouw kat is, of misschien istie legaal gezien wel van je buren alstie bij hun in huis zit).

zuigt om te moeten doen dus.. mja dat zegt niet dat ik veel andere opties voor je heb naast diegene die al genoemd zijn

edit: nja het zal wel alleen neerkomen op vernieling aangezien je al met de politie het erover gehad hebt.. maar hoe ga je met dingen om als inbraakalarm of het feit dat het huis open staat tussen de vernieling en het vervangen van de ruit? en hoe gaat de glazenreperateur die ruit repareren alstie niet ook op een andere manier naar binnen en buiten kan?

[Dit bericht is gewijzigd door sangdrax op 14-07-2003 19:40]

pi_11769555
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:37 schreef Robertjuuh het volgende:
wat je allemaal niet doet voor een poes

Gewoon wachten op de mensen die de planten water geven. En anders raampje ingooien

Zo'n beessie kan niet voor zichzelf zorgen!
Of vind jij het niet erg dat je 3 dagen godvergeten alleen in een warm hok zonder water zit?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_11769587
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:38 schreef Brennie het volgende:

[..]

Zo'n beessie kan niet voor zichzelf zorgen!
Of vind jij het niet erg dat je 3 dagen godvergeten alleen in een warm hok zonder water zit?

Ik zei toch dat ie hem eruit moest halen
  maandag 14 juli 2003 @ 19:40:49 #26
29820 Reus
There can be only one
pi_11769594
Doe het in ieder geval zo dat er zo min mogelijk schade is. Haal idd zelf de ruit uit de sponning of laat het ff door een glaszetter of handige oom doen.
Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
pi_11769595
quote:

Wat een kutpolitie weer!
Ze laten dus een beest gewoon doodgaan..

Ik had gewoon dat raam ingegooid, en wel nu!

Ik zou niet zo afwachtend zijn man.. doe wat!
Bel de dierenbescherming!

pi_11769606
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:22 schreef TechXP het volgende:
Je mag het dier ook niet zomaar dood laten gaan, want dat is ook strafbaar.
Is dat zo? Ik dacht dat dieren gelijkgesteld werden aan goederen in het Nederlandse recht?

Ik zou je kat wel redden hoor. Jammer dan als je daar last mee krijgt.

pi_11769624
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:40 schreef Robertjuuh het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ie hem eruit moest halen

Ok
  maandag 14 juli 2003 @ 19:42:14 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11769628
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:41 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik zou je kat wel redden hoor. Jammer dan als je daar last mee krijgt.

Ja zoiezo.. als het mijn kat was had ik de moeite niet genomen om een topic te openen.. gewoon ingooien en je kat ophalen.
The truth was in here.
  maandag 14 juli 2003 @ 19:42:45 #31
56266 Crowbar
(breekijzer)
pi_11769637
hebben die buuren van die buuren geen sleutel ofzo?
pi_11769640
Pak een groot stuk schuim/doek, doe d'r secondelijm op, plak 'm tegen 't raam, hamer d'r tegenaan, en met een beetje geluk heb je geen glasscherven op de grond.
  maandag 14 juli 2003 @ 19:43:13 #33
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11769648
Ik neem aan dat je buren ook wel begrip hebben voor de situatie, dus wat is het probleem??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 14 juli 2003 @ 19:44:34 #34
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_11769674
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja zoiezo.. als het mijn kat was had ik de moeite niet genomen om een topic te openen.. gewoon ingooien en je kat ophalen.

Psies..... dierenbescherming bellen blijft het beste want die zijn er voor de dieren en die kunnen meer uitrichten bij de politie dan jij ...

P.S. Bastard, wat heb je een mooie tekst staan als sig.....

[Dit bericht is gewijzigd door Muurbloempje op 14-07-2003 19:45]

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_11769676
Bel de politie en zeg:

"U kunt bij deze een proces verbaal opmaken, want ik ga NU het raam ingooien"
"Ik wil het leven van een kat redden.. dat is blijkbaar uw taak niet, de mijne wel... tuut tuut tuut "

pi_11769679
neem aan dat die kat de slaapkamer niet lijkt uit te kunnen? ander kan je wat eten en water door de brievenbus bij de kat krijgen...

in elk geval lijkt het me wel dat als er mensen langskomen om de planten water te geven ze die kat wel horen c.q. ontmoeten?

pi_11769684
Bij mij had dat raam(pje) al lang aan diggelen gelegen...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  maandag 14 juli 2003 @ 19:45:36 #38
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_11769697
5 dagen wachten als het normaal weer is, is misschien mogelijk, maar met deze warmte is dat waarschijnlijk een doodvonnis als dat beestje geen vochtbron heeft. Woensdag wordt het waarschijnlijk 33 graden, en binnenshuis waarschijnlijk nog warmer als alles afgesloten is...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_11769723
What the fuck!?
Waarom wacht je zolang, tief dat godverdomse raam in, NU!
Boeiend voor schadevergoedingen e.d. hoor.

Arm beessie

pi_11769744
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
5 dagen wachten als het normaal weer is, is misschien mogelijk, maar met deze warmte is dat waarschijnlijk een doodvonnis als dat beestje geen vochtbron heeft. Woensdag wordt het waarschijnlijk 33 graden, en binnenshuis waarschijnlijk nog warmer als alles afgesloten is...
Idd.. Zo zat ik ook al te denken..
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:47 schreef Blast het volgende:
What the fuck!?
Waarom wacht je zolang, tief dat godverdomse raam in, NU!
Boeiend voor schadevergoedingen e.d. hoor.

Arm beessie

Heb ik niets aan toe te voegen.. Bij mij was dat raam allang aan diggelen geweest..
  maandag 14 juli 2003 @ 19:48:18 #41
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11769745
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:44 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Psies..... dierenbescherming bellen blijft het beste want die zijn er voor de dieren en die kunnen meer uitrichten bij de politie dan jij ...

P.S. Bastard, wat heb je een mooie tekst staan als sig.....

Dank je.. je bent de eerste die hem begrijpt geloof ik
The truth was in here.
  maandag 14 juli 2003 @ 19:48:36 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_11769753
Even gekeken of er een glaszetter bij je in de buurt zit:

edit: toch een 24-uursdienst in Lelystad gevonden:

http://www.glasflevo.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 14-07-2003 19:56]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_11769768
quote:

[off-topic]
Ik weet niet hoor. Volgens mij kunnen we de politie beter maar gewoon opheffen. Scheelt ook weer miljoenen euro's per jaar en tja, het effect blijft hetzelfde... Het Grote Niets!
[/off-topic]
  maandag 14 juli 2003 @ 19:53:18 #44
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_11769830
Ik had bijna precies hetzelfde!
Mijn buren waren op vakantie en hadden hun poes (met nestje kittens) zonder eten en drinken thuisgelaten.
Ik kon het niet aanzien. Heb de dierenbescherming gebeld. Die kwam meteen. Door het raam gluren en ja hoor, dat zat de poes te miauwen (en die kleintjes te piepen). Heeft hij meteen de politie gebeld. Achterdeur opengebroken. Poesjes gered.

Ergo: bel de dierenbescherming!

(Un)masking for the greater good.
  maandag 14 juli 2003 @ 19:54:13 #45
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_11769842
Martin: Gewoon even de andere buren inlichten (zodat zij de politie niet gaan waarschuwen) en dan een klein raampje open tikken.
Je buren zullen dat vast wel begrijpen.
Overigens zou ik wel eerst m'n uiterste best doen om iemand met een sleutel te pakken te krijgen. Het koelt nu af, dus de rest van de avond redt dat beestje zichzelf ook nog wel...

Mocht het je alsnog overdreven veel geld gaan kosten, kunnen we wel een inzamelingsaktie op touw zetten

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  maandag 14 juli 2003 @ 19:54:46 #46
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_11769858
Je kan intussen wel proberen je kat in leven te houden door eten en drinken door de brievenbus naar binnen te werken.

Eten is niet zo moeilijk, drinken kan je eerst met een touwtje een bakje/schoteltje laten zakken, en er daarna door de brievenbus wat water op smijten.

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_11769881
ik hoop voor je dat er een glaszetter is die je wil helpen geen idee hoe moeilijk die lui over dit soort dingen doen (het klinkt wel vrij dubieus in hun oren natuurlijk: je wil immers inbreken en geen spoor achterlaten en dat zij erbij helpen). mja tis zeker het proberen waard ze te bellen.
quote:
[off-topic]
Ik weet niet hoor. Volgens mij kunnen we de politie beter maar gewoon opheffen. Scheelt ook weer miljoenen euro's per jaar en tja, het effect blijft hetzelfde... Het Grote Niets!
[/off-topic]
de politie lijkt inderdaad nauwelijks te werken voor de kleine dingen (inbraak, diefstal, overlast, maar ook dit soort zaken waarbij ze gewoon burgers kunnen helpen).
  maandag 14 juli 2003 @ 20:02:02 #48
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_11770010
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dank je.. je bent de eerste die hem begrijpt geloof ik

Jah, heb er zelf 2 en het blijft een wonder...

ontopic: toch blijft dierenbescherming bellen het beste, zij kunnen meer dwang zetten bij de politie dan een "burger" .... dus dat is het beste maar ik zou het maar snel doen voordat het te laat is

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_11770014
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:55 schreef sangdrax het volgende:
ik hoop voor je dat er een glaszetter is die je wil helpen geen idee hoe moeilijk die lui over dit soort dingen doen (het klinkt wel vrij dubieus in hun oren natuurlijk: je wil immers inbreken en geen spoor achterlaten en dat zij erbij helpen). mja tis zeker het proberen waard ze te bellen.
[..]

de politie lijkt inderdaad nauwelijks te werken voor de kleine dingen (inbraak, diefstal, overlast, maar ook dit soort zaken waarbij ze gewoon burgers kunnen helpen).

Werken ze wel eens aan grote dingen dan?

Is de kat al gered trouwens? Gewoon proberen een heel klein raampje in de slaan ja. Of eerst de glas service bellen en als die er zijn, dan pas het ruitje inslaan/eruit laten halen en dan de kat redden.

Edit: Of even de dierenbescherming bellen ja. Hoe ist-ie er aan toe? Ziet hij er slecht uit?

pi_11770047
Als je alles in dit topic hardop voorleest krijg je al een droge strot.
Maar die kat zit al dagenlang zonder water dus kan je nagaan wat die een droge strot heeft.

Niet langer zeiken nu maar HAAL DIE KAT ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is dat ik in Amsterdam woon en geen vervoer heb, anders was ik wel langs gekomen.

woef
  maandag 14 juli 2003 @ 20:04:18 #51
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11770064
Gewoon de dierenbescherming bellen, een kat mag geen 5 dagen zonder eten en drinken dus die bellen dan gewoon even een chef bij de politie en het is zo geregelt

anders even SBS6 aktienieuws bellen

maar ik had gewoon even een ruitje ingetikt en er een nieuw ruitje laten plaatsen

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  maandag 14 juli 2003 @ 20:04:41 #52
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11770073
Dierenbescherming doet ook niets, zeggen ook twee dagen wachten.

Lekkere janboel weer.

Bel zo een glasservice. zodra die eris ram ik er een raam uit.

maandag 14 juli 2003 @ 20:06:06 #53
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_11770104
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:04 schreef Mkleinman64 het volgende:

Lekkere janboel weer.

Hoe lang kan de gemiddelde kat volgens de dierenbescherming dan zonder water?
  maandag 14 juli 2003 @ 20:07:51 #54
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11770142
Volgens hun moet de kat het tot woensdag uithouden..

Politie komt op zijn vroegst woensdagavond pas in aktie. Vrouw van de dierenbescherming heeft ook nog kontakt gehad met politie .. Schijnt nogal een klerelijer van een chef van dienst te zijn. Dat blijkt ook wel zo

pi_11770169
quote:
Weten ze dat hij er al 3 dagen zit
quote:
Top. Succes. Wat je doet is goed en laat niemand je onderweg anders wijsmaken.
pi_11770182
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:03 schreef bbfakir het volgende:
Als je alles in dit topic hardop voorleest krijg je al een droge strot.
Maar die kat zit al dagenlang zonder water dus kan je nagaan wat die een droge strot heeft.

Niet langer zeiken nu maar HAAL DIE KAT ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is dat ik in Amsterdam woon en geen vervoer heb, anders was ik wel langs gekomen.

Kweet-niet een kat kan volgens mij ook nogal wat hebben. Het zijn slimme beesten die toch met weinig een hele tijd vol kunnen houden. Maargoed 3 dagen lijkt me echt the max.
pi_11770191
euh foutje

[Dit bericht is gewijzigd door N-I-C op 14-07-2003 20:11]

Those Are A Few Things Of Our Favorite Things
pi_11770200
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:07 schreef Mkleinman64 het volgende:
Politie komt op zijn vroegst woensdagavond pas in aktie. Vrouw van de dierenbescherming heeft ook nog kontakt gehad met politie .. Schijnt nogal een klerelijer van een chef van dienst te zijn. Dat blijkt ook wel zo
Probeer anders de brandweer nog even. Degene die ik op tv zie, zijn altijd wel bereid om een dier in nood te helpen.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:10:58 #59
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11770204
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:09 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Maargoed 3 dagen lijkt me echt the max.

Zeker in deze hitte zonder water, dan houdt ie het echt niet tot woensdag vol. Actie!
For great justice!
  maandag 14 juli 2003 @ 20:11:05 #60
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11770208
Even afgezien van alles. Het wordt in die kamer ook een gigantische klerebende als daar een kat een paar dagen zit..
  maandag 14 juli 2003 @ 20:11:51 #61
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11770220
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:11 schreef Mkleinman64 het volgende:
Even afgezien van alles. Het wordt in die kamer ook een gigantische klerebende als daar een kat een paar dagen zit..
Ik hoop dat je een beetje aardige buren hebt die wat begrip kunnen tonen, maar die kat moet daar wel weg. Zsm!
For great justice!
  maandag 14 juli 2003 @ 20:12:35 #62
8502 BAZZA
pi_11770234
Tis alleen maar inbraak als je buur een aanklacht indient toch?
nou dat zal die wel niet doen... een dooie kat in je huis gaat ook stinken enzo.

gewoon kat halen dus, nu bitte

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_11770236
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:11 schreef Mkleinman64 het volgende:
Precies. Dus even raampje eruit tikken, kat naar huis brengen en raampje weer laten inzetten.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:14:18 #64
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_11770273
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:07 schreef Mkleinman64 het volgende:
Volgens hun moet de kat het tot woensdag uithouden..

De politie werkt ook in ploegendiensten, gewoon om een uur of 2300 weer bellen .
Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_11770277
quote:

Lekkere janboel weer.

Heb je tenminste getuigen
  maandag 14 juli 2003 @ 20:16:17 #66
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_11770320
Hoop voor je dat de buren dit niet verkeerd gaan opvatten. Voor je het weet heb je burenruzie...
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 14 juli 2003 @ 20:18:05 #67
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11770359
Burenruzie? Da's pech hebben, ze wonen 6 huizen verder..

Ehh Ach BOEIE!

Ik wil me kat! erish oop. daarnet een ander persoon bij de dierenbescherming aan de lijn gehad.

pi_11770404
Ik vraag me af wat het argument is om nog 2 dagen te wachten?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 14 juli 2003 @ 20:22:48 #69
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11770436
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:20 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb heel weinig zin in heibel met de politie.. Als het daar op aan komt ben ik een rasechte schijtlijster..
pi_11770442
quote:
Niets durfen??????????????
woef
  maandag 14 juli 2003 @ 20:23:27 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11770444
Hoe gaat het nu met het beesie? Kijk je af en toe door de ramen?
Als katten dorstig zijn willen ze nog wel eens uit de toiletpot lebberen - als de pleedeur open is, i hope.
Maar als ik jou was - glaszetter bellen, ruit eruit halen, poesje pakken, ruit er weer in, isse simpel. Hoe komt de politie daarachter, denk je?
Nou ja, ik hoop iig dat ze geen alarminstallatie hebben
pi_11770452
quote:
Ze hopen waarschijnlijk dat er iemand langs komt om de planten water te geven zodat de kat, zonder schade aan het huis aan te richten, naar buiten kan.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:23:54 #73
31743 floeps
leven is het meervoud van lef
pi_11770455
hoe ben je erachter gekomen dat je kat daar zit?? 6 huizen verder hoor je hem niet ofzo
ik denk altijd eerst heel goed na voordat ik iets stoms zeg
pi_11770457
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:22 schreef Mkleinman64 het volgende:

[..]

Ik heb heel weinig zin in heibel met de politie.. Als het daar op aan komt ben ik een rasechte schijtlijster..

Ja, nee, snap ik, maar waarom geven ze jou het advies om nog 2 dagen te wachten, dat begrijp ik niet.
Is het zo dat je pas na 5 dagen iets mag doen ofzo, wettelijk?
pi_11770482
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:22 schreef Mkleinman64 het volgende:
Het ergste wat ze in dit geval kunnen doen, is een proces verbaal opmaken. Dat maakt toch niet uit?
  maandag 14 juli 2003 @ 20:25:10 #76
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_11770483
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:18 schreef Mkleinman64 het volgende:
Burenruzie? Da's pech hebben, ze wonen 6 huizen verder..

Ehh Ach BOEIE!

Ik wil me kat! erish oop. daarnet een ander persoon bij de dierenbescherming aan de lijn gehad.

Gewoon wachten tot die ruitenzetters er zijn en meteen kat eruit halen.
ik had al lang een auto door deur gereden en mijn kat gered
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_11770500
* Xenia heeft zin om naar Lelystad te rijden en een raam in te tikken.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:26:22 #78
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11770507
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:23 schreef floeps het volgende:
hoe ben je erachter gekomen dat je kat daar zit?? 6 huizen verder hoor je hem niet ofzo
gewoon stom toeval. naar boven kijken en ineens je kat zien..
pi_11770545
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:26 schreef Mkleinman64 het volgende:
gewoon stom toeval. naar boven kijken en ineens je kat zien..
Heb je nou al de brandweer geprobeerd?
  maandag 14 juli 2003 @ 20:29:55 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11770568
Je moet NU actie ondernemen, vind ik. Ik bedoel, onze katten liggen al op apegapen en zij krijgen normaal te eten en te drinken. Kan je nagaan hoe jouw beesie eraan toe is
pi_11770582
Moeten we komen helpen ofzo? Sjees, tik een ruitje in ofzo! Ruim de bende op van de kat, zet een mooi bloemetje neer voor de buren en laat een nieuw ruitje zetten.

*zucht*

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11770590
Alleen... ze hebben niet stomtoevalig een kat die als 2 druppels water op de jouwe lijkt he? !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:31:46 #83
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11770598
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:31 schreef Jarno het volgende:
Moeten we komen helpen ofzo? Sjees, tik een ruitje in ofzo! Ruim de bende op van de kat, zet een mooi bloemetje neer voor de buren en laat een nieuw ruitje zetten.

*zucht*

Glaszetter gebeld, we gaan een raam inkneuren..

* Mkleinman64 is nu pissed genoeg.

maandag 14 juli 2003 @ 20:32:20 #84
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11770610
Jippie! Houd ons op de hoogte plz.
pi_11770612
pics?
pi_11770623
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:31 schreef Mkleinman64 het volgende:

[..]

Yeah, that's more like it!
pi_11770627
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:31 schreef Mkleinman64 het volgende:

pi_11770628
*A-Team-muziekje opzet*
pi_11770655
Zet alleen geen bloemetje neer als de buren nog 3 weken wegblijven he. .
  maandag 14 juli 2003 @ 20:35:18 #90
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_11770664
Laat weten hoe het met de kat is...

hoop dat het goed met em gaat...

Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_11770676
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:34 schreef Jarno het volgende:
@ Jarno

Shmoops, als het nog lang duurt, zullen we dan samen een uitje maken richting Lelystad?

† In Memoriam † maandag 14 juli 2003 @ 20:36:13 #92
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11770679
Komt goed! Bernard wil de boete wel betalen vertelde hij net!
pi_11770688
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:36 schreef Xenia het volgende:

[..]

@ Jarno

Shmoops, als het nog lang duurt, zullen we dan samen een uitje maken richting Lelystad?

Sgoe, neem ik mijn LKM-tjes mee, di gooien graag en ruitje in.
pi_11770695
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:36 schreef NorthernStar het volgende:
Komt goed! Bernard wil de boete wel betalen vertelde hij net!
!
pi_11770700
f5 topic
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11770730
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:36 schreef shmoopy het volgende:

Sgoe, neem ik mijn LKM-tjes mee, di gooien graag en ruitje in.

Purrrrrfect. Het is mooi weer, we doen het dak eraf, worden bruin onderweg, plegen bij aankomst legitiem wat vandalisme en doen nog een goede daad ook.
pi_11770766
Misschien heeft yvonne nog wat nep-eieren over om te gooien!
pi_11770775
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:38 schreef Xenia het volgende:

[..]

Purrrrrfect. Het is mooi weer, we doen het dak eraf, worden bruin onderweg, plegen bij aankomst legitiem wat vandalisme en doen nog een goede daad ook.

Ja, hallo, dat met die auto en het dak eraf en bruin worden onderweg kan ook zonder de LKM-tjes in een vrij weekend ofzo.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:41:22 #99
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11770786
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:34 schreef Jarno het volgende:
Wat vlees voor hun BBQ kunnen ze dan vast wel waarderen. Gooi het maar gewoon door de brievenbus. .
For great justice!
pi_11770797
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:40 schreef Jarno het volgende:
Misschien heeft yvonne nog wat nep-eieren over om te gooien!
Voor de politie als ze op al het kabaal afkomen. Dan zeggen we wel dat Mkleinman het heeft gedaan.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:42:58 #101
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_11770814
Maak wel ff wat foto's van de reddingsoperatie. Is wel stoer als je ze hier post.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:43:20 #102
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11770822
quote:

bah bah bah.

Wat kan ik nog doen?

je kat voortaan binnenhouden, wat doet hij bij de buren immers binnen. Het is een huisdier hoor...

eigen schuld...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 14 juli 2003 @ 20:44:00 #103
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11770835
Zielig voor de poes

Hopelijk is ie daar nu weg

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11770836
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Ja, hallo, dat met die auto en het dak eraf en bruin worden onderweg kan ook zonder de LKM-tjes in een vrij weekend ofzo.
Hebben we wel verdiend nadat we die kat hebben gered.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2003 @ 20:45:24 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11770857
Is hij al begonnen?

Want dan zet ik de scanner even aan.

pi_11770874
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:43 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

je kat voortaan binnenhouden, wat doet hij bij de buren immers binnen. Het is een huisdier hoor...

eigen schuld...

Ja, daar heeft die kat wat aan!!
  maandag 14 juli 2003 @ 20:49:30 #107
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11770923
quote:

[..]

eigen schuld...

je moet gewoon is ff een goed gesprek met die poes aangaan
en zeggen dat ie niet bij de buren naar binnen mag
  maandag 14 juli 2003 @ 20:51:06 #108
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_11770950
Misschien hebben de buren het wel expres gedaan!!
Free people own guns! Slaves do not!
pi_11770956
quote:

[..]

eigen schuld...

Kat: "Ik vond t huis van de buren toch mooier.."
  maandag 14 juli 2003 @ 20:53:13 #110
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11770987
TS moet niet zo piepen, het is zijn huisdier en dus zijn verantwoordelijkheid.

ik kan echt zo pissed worden op katteneigenaars die niet eens op hun huisdier letten maar vervolgens wel moord en brand schreeuwen als er doordat ze niet op hun huisdier letten iets met ze gebeurd.

[..]
  maandag 14 juli 2003 @ 20:54:34 #111
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771012
als ik de buurman was had ik je laten oppakken wegen vernieling, huisvredebreuk, schade die de kat aangericht heeft en er zijn nog wel wat wetten die je overtreden hebt, alleen de politie mag namelijk met goede reden je huis betreden. En in de meeste gevallen hebben zij zelfs toestemming van de officier van justitie nodig.

ik ben net boze buurman Harmesen uit de ouwe afleveringen van GTST

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 14-07-2003 20:55]

[..]
  maandag 14 juli 2003 @ 20:54:46 #112
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11771017
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:53 schreef MikeyMo het volgende:

ik kan echt zo pissed worden op katteneigenaars die niet eens op hun huisdier letten maar vervolgens wel moord en brand schreeuwen als er doordat ze niet op hun huisdier letten iets met ze gebeurd.

op een kat ken je niet letten die loopt niet de hele tijd om je heen zoals een hond
  maandag 14 juli 2003 @ 20:55:21 #113
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_11771028
quote:

Dus moet je nu die kat maar dood laten gaan ?

Mee eens

Wallahjeweettog
  maandag 14 juli 2003 @ 20:56:04 #114
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771045
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:54 schreef Steve-O het volgende:

[..]

op een kat ken je niet letten die loopt niet de hele tijd om je heen zoals een hond

aan een lijntje in de tuin...
[..]
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2003 @ 20:56:07 #115
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11771048
quote:

Hebben er wat katten in je tuin zitten scheiten ofzo?
  maandag 14 juli 2003 @ 20:56:29 #116
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11771054
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:56 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Dierenbeul.
For great justice!
  maandag 14 juli 2003 @ 20:56:54 #117
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771064
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:56 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hebben er wat katten in je tuin zitten scheiten ofzo?

ik heb geen tuin, m'n mams wel en die loopt er wel steen en been over te klagen...
[..]
pi_11771070
quote:

Een kat laat niet op zich letten. Da's een zelfsturende eenheid. Een hond heeft een baasje, in het geval van onze hond betekent dat dus dat het baasje overal (!) gevolgd wordt. Een kat trekt zijn eigen plan. Laatst sprong een kat van ons in een vreemde auto om die eens te onderzoeken. Gelukkig zag ik het en heb 'm gelijk even op zijn plaats gewezen. Dit helpt bij een kat echter niet veel...
  maandag 14 juli 2003 @ 20:57:59 #119
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771079
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:56 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Dierenbeul.

explain? je doet dat beest niets aan hoor?
[..]
pi_11771085
quote:

Dit is gewoon pech hebben, je kan als eigenaar toch niet 24 uur/dag achter je dier aan lopen? Dat beest was op t verkeerde moment op de verkeerde plaats. Misschien hadden die buren t niet eens erg gevonden áls ze thuis waren geweest.
pi_11771092
Ach, troll MickeyMuis is er ook weer. Gezellie, geen kattenbash gelegenheid gaat zonder hem voorbij.

Nou, ik ga even m'n zieke katje aandacht geven, jullie komen er wel uit verder he!

.

pi_11771100
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:56 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Als je een kat gek wil krijgen en gevaarlijk voor mensen, moet je dat zeker doen. Een kat proberen te sturen en je krijgt problemen. Een hond NIET sturen en je krijgt problemen. Zo is het nu eenmaal.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:59:15 #123
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771107
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:57 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Een kat laat niet op zich letten. Da's een zelfsturende eenheid. Een hond heeft een baasje, in het geval van onze hond betekent dat dus dat het baasje overal (!) gevolgd wordt. Een kat trekt zijn eigen plan. Laatst sprong een kat van ons in een vreemde auto om die eens te onderzoeken. Gelukkig zag ik het en heb 'm gelijk even op zijn plaats gewezen. Dit helpt bij een kat echter niet veel...

dan vraag ik me af waarom mensen katten nemen, die redden zich best zelf immers als zelfsturende eenheden
[..]
  maandag 14 juli 2003 @ 21:00:33 #124
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771135
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:58 schreef Jarno het volgende:
Ach, troll MickeyMuis is er ook weer. Gezellie, geen kattenbash gelegenheid gaat zonder hem voorbij.

Nou, ik ga even m'n zieke katje aandacht geven, jullie komen er wel uit verder he!

.

een andere visie/mening dan die van jouzelf ervaar je al snel als trollen he?
[..]
pi_11771141
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:57 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

explain? je doet dat beest niets aan hoor?

Nee, die wordt alleen maar gek in z'n hoofd omdat hij geen vrijheid meer heeft. Je begrijpt dus duidelijk niets van de natuur van een kat.
pi_11771144
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:59 schreef Henno het volgende:

[..]

Als je een kat gek wil krijgen en gevaarlijk voor mensen, moet je dat zeker doen. Een kat proberen te sturen en je krijgt problemen. Een hond NIET sturen en je krijgt problemen. Zo is het nu eenmaal.

Dat klopt niet helemaal ,onze kat kan aan een lijntje lopen,
dat hebben we dr van kitten afaan aangeleerd .
Dus gewoon er aan laten wennen
Maar idd ik zou ook ondanks dat het verboden is ,een raampje intikken.
Als er geen andere mogelijkheid is
  maandag 14 juli 2003 @ 21:03:21 #127
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771192
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:00 schreef Henno het volgende:

[..]

Nee, die wordt alleen maar gek in z'n hoofd omdat hij geen vrijheid meer heeft. Je begrijpt dus duidelijk niets van de natuur van een kat.

het is maar wat je ze van geboorte aanleert
[..]
pi_11771197
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:59 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dan vraag ik me af waarom mensen katten nemen, die redden zich best zelf immers als zelfsturende eenheden

Juist, lekker makkelijk als je werkt. Luikje in je deur en klaar Schijten doen ze toch wel bij de buren
pi_11771229
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:59 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik wil jouw mams wel eens spreken griezel!!

Die is toch ook verantwoordelijk voor jou!!

Ik kan echt zo pissed worden op moeders die niet eens op hun zoontje letten en dat zoontje vervolgens wel moord en brand laten schreeuwen als er, doordat ze niet op zoons internetgebruik letten, verveling en trollgedrag toeslaat bij zo'n zoontje.......

[Dit bericht is gewijzigd door Tronica op 14-07-2003 21:07]

pi_11771235
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:03 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Juist, lekker makkelijk als je werkt. Luikje in je deur en klaar Schijten doen ze toch wel bij de buren

Ik hoop dat je niet te dicht bij Micky-Mo in de buurt woont...
pi_11771247
En ik hoop dat de kat gauw vrij is!!!!
Succes ermee, hoop ook dattie niet teveel uitgedroogd is.
  maandag 14 juli 2003 @ 21:07:06 #132
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771276
iemand die mijn posts goed ontleed, Jarno, zal moeten inzien dat ik nooit de kat ergens de schuld van geef maar altijd de eigenaar.

wij mensen eigenen onszelf dieren toe, daar zijn we voor verantwoordelijk vanaf dat moment, maar die verantwoordelijkheid is ver te zoeken bij de gemiddelde katteneigenaar imho.

ik heb geen hekel aan katten, ik knuffel net zo goed de katten van m'n vriendin, ik vind hte gewoon niet ok dat men geen verantworodelijkheid voor zo'n beest neemt en hem dus maar aan z'n lot overlaat door hem totale vrijheid te geven. Zo'n kat redt zich wel, maar wel ten koste van de tuinen van de buren en andere dieren.

[..]
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2003 @ 21:07:09 #133
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11771279
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:05 schreef Petracev het volgende:

[..]

Ik hoop dat je niet te dicht bij Micky-Mo in de buurt woont...

Ik wel!
  maandag 14 juli 2003 @ 21:07:42 #134
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_11771289
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:00 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

een andere visie/mening dan die van jouzelf ervaar je al snel als trollen he?

Nou nou man, lees voor de grap sommige van je eigen posts eens terug. Je bent vast intelligent genoeg om te zien dat die wel erg bot overkomen op vele dierenliefhebbers. Ondanks dat je een punt hebt trouwens..

Als het mijn kat was overigens, had ik ook geen moment geaarzeld. Die kat was er hoe dan ook in een uurtje uitgeweest, met of zonder dierenbescherming, brandweer of eigen koevoet

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 14 juli 2003 @ 21:09:01 #135
31430 Random_hero
BRAAAAAAGH!
pi_11771315
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:05 schreef Tronica het volgende:

[..]

Ik wil jouw mams wel eens spreken griezel!!

Die is toch ook verantwoordelijk voor jou!!

Ik kan echt zo pissed worden op moeders die niet eens op hun zoontje letten en dat zoontje vervolgens wel moord en brand laten schreeuwen als er, doordat ze niet op zoons internetgebruik letten, verveling en trollgedrag toeslaat bij zo'n zoontje.......

pi_11771329
Volgens mij zijn we nogal heel erg veel van het eigenlijke topic aan het afdwalen...

Terug naar de opgesloten kat. Hoe staat het daar inmiddels mee? Is er al een live reporter aanwezig of niet?

† In Memoriam † maandag 14 juli 2003 @ 21:10:38 #137
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11771353
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:07 schreef MikeyMo het volgende:

Kijk dat jij jezelf zoweinig toestaat en daardoor zwaar gefrustreerd door het leven moet, mag je helemaal zelf weten.

Maar als anderen zichzelf wel vrijheden veroorloven moet je daar vervolgens niet over gaan zeuren. 'mkay?

maandag 14 juli 2003 @ 21:11:46 #138
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771380
ja hoe is het met dat beestje?

overigens ben ik zelf ook een dierenliefhebber hoor

[..]
  maandag 14 juli 2003 @ 21:13:08 #139
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_11771416
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:11 schreef MikeyMo het volgende:
ja hoe is het met dat beestje?

overigens ben ik zelf ook een dierenliefhebber hoor

Wij houden ook van jou!

Als ie er nog niet uit is, kom ik wel even helpen hoor TS!

maandag 14 juli 2003 @ 21:14:38 #140
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771449
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:13 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Wij houden ook van jou!

Als ie er nog niet uit is, kom ik wel even helpen hoor TS!

de woningstichting heeft lopers toch?
[..]
  maandag 14 juli 2003 @ 21:15:01 #141
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11771452
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:14 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

de woningstichting heeft lopers toch?

Wie zegt dat het een huurhuis is?
For great justice!
  maandag 14 juli 2003 @ 21:15:39 #142
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_11771462
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:15 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wie zegt dat het een huurhuis is?

De makelaar?
  maandag 14 juli 2003 @ 21:17:10 #143
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771493
dit is nederland he: jat een blikje cola bij de Albert Heijn en je krijgt een schadevergoeding toe, breek in om een dier te redden en en ze slepen je voor de rechter
[..]
pi_11771615
is hij al gered?
No offence!!
  maandag 14 juli 2003 @ 21:24:47 #145
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11771642
en zo ja: hoe?
[..]
pi_11771666
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:23 schreef Wank3r het volgende:
is hij al gered?
Dat vraag ik me ook af
pi_11771864
Misschien heeft ie nu al de baksteen ter hand genomen

Als je een beetje goede relatie hebt met je buren en er wederzijds vertrouwen is, lijkt het me dat ze niet zo moeilijk doen over een kapot ruitje ben benieuwd hoe dit wordt opgelost.

maandag 14 juli 2003 @ 21:44:12 #148
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11771995
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:07 schreef MikeyMo het volgende:
iemand die mijn posts goed ontleed, Jarno, zal moeten inzien dat ik nooit de kat ergens de schuld van geef maar altijd de eigenaar.

wij mensen eigenen onszelf dieren toe, daar zijn we voor verantwoordelijk vanaf dat moment, maar die verantwoordelijkheid is ver te zoeken bij de gemiddelde katteneigenaar imho.

ik heb geen hekel aan katten, ik knuffel net zo goed de katten van m'n vriendin, ik vind hte gewoon niet ok dat men geen verantworodelijkheid voor zo'n beest neemt en hem dus maar aan z'n lot overlaat door hem totale vrijheid te geven. Zo'n kat redt zich wel, maar wel ten koste van de tuinen van de buren en andere dieren.

True,, ik ben verantwoordelijk voor die kat.. Magoed die verantwoordelijkheid neem ik..

raam = mijn probleem politie = mijn probleem, verzekering = mijn probleem. Vind ik allemaal best. ik hou van me kat!

Buren vinden me te snel... maw als we nu dat raam inrammen heb ik geheid problemen.

Volgens de buurman komt er iedere dag iemand langs.. Daar ga ik nu maar vanuit.. Morgen weer bellen. morgenmiddag moet hij eruit.. Als die man dan nog niet geweest is. dan gaat het raam eraan.

pi_11772014
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:44 schreef Mkleinman64 het volgende:

[..]

True,, ik ben verantwoordelijk voor die kat.. Magoed die verantwoordelijkheid neem ik..

raam = mijn probleem politie = mijn probleem, verzekering = mijn probleem. Vind ik allemaal best. ik hou van me kat!

Buren vinden me te snel... maw als we nu dat raam inrammen heb ik geheid problemen.

Volgens de buurman komt er iedere dag iemand langs.. Daar ga ik nu maar vanuit.. Morgen weer bellen. morgenmiddag moet hij eruit.. Als die man dan nog niet geweest is. dan gaat het raam eraan.

watjuh
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11772020
Bovendien wat boeit jou het hoe de buren er over denken ?

het is jou kat

maandag 14 juli 2003 @ 21:46:06 #151
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11772028
Demp wel ff het geluid van het raam intikken met een doek of zo. Dan hebbbie minder kans op gebel naar politie.

ben geen inbreker ofzo, maar tv laat tegenwoordig alles wel zien.

Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11772058
Wat zal het lekker stinken in dat huis. .
pi_11772073
Ga je echt nóg een dag wachten?

Dat meen je toch niet, hé?

maandag 14 juli 2003 @ 21:48:47 #154
15080 static
pi_11772076
Hoe is het nou met die kat?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_11772101
Hoe is die kat eigenlijk in dat huis gekomen? Zou hij niet via dezelfde weg weer naar buiten kunnen?
...
pi_11772103
Okee, dan jij ook niks meer eten en drinken tot morgen.
pi_11772106
Ik vind het zo zielig voor dat beestje. .

Politie bellen dat je nú een raam ingooit om je kat te redden. .

pi_11772111
eten naar binnen gooien door de brievenbus zodat hij in ieder geval overleeft! (tenzij hij echt op dat kamertje opgesloten zit en niet het huis door kan)
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  maandag 14 juli 2003 @ 21:49:59 #159
15080 static
pi_11772112
quote:

[..]

Morgen weer bellen. morgenmiddag moet hij eruit.. Als die man dan nog niet geweest is. dan gaat het raam eraan.

Ga je nog een dag wachten?

Je bent niet goed wijs.

maandag 14 juli 2003 @ 21:50:07 #160
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772116
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:45 schreef Joene het volgende:
Bovendien wat boeit jou het hoe de buren er over denken ?

het is jou kat

het is hun huis...
[..]
pi_11772131
Dat jij nog slapen kan vannacht...
pi_11772160
En bij elk koel en fris slokje drinken aan je kat denken, hé?
Die al 3 dagen zonder zit!
pi_11772188
Brandweer inschakelen, Als het nog niet te laat is. .
pi_11772237
Buren vinden het te snel? Houden niet zo van katten zeker? Wie past er op dat huis? Ik zou ff hier en daar wat belletjes gaan plegen. Kan jij die mensen die op vakantie zijn niet bereiken? Meestal schakel je toch je buren voor zoiets in lijkt me.

Kan je geen familieleden van je buren contacten? Die zullen waar wellicht iets meer vanaf weten.

Ik zou 'm dus echt niet nog een nachtje laten zitten he. Dan al dat gezeik maar. Da's alleen maar materieel....

Ik vraag me trouwens af of je voor zo'n actie een strafblad kunt krijgen. Als ik een baas was, zou ik zo'n geval wel begrijpen

En idd je kan bijna op wedden dat dan de politie er ineens wel binnen 10 min. is. Dan durven de helden wel...

pi_11772245
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:09 schreef Xenia het volgende:
[afbeelding] Top. Succes. Wat je doet is goed en laat niemand je onderweg anders wijsmaken.
quote:
Daar was ik dus al bang voor.
Sjees, het is JOUW kat, niet die van de buurman. Wat kan die buurman het nou schelen als die kat morgen dood is. Denk eens zelf na! Weet je hoe warm het nu in afgesloten slaapkamers is?
  maandag 14 juli 2003 @ 21:58:12 #166
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772308
is de slaapkamer dan afgesloten? wellicht heeft dat beestje vrij spel door het hele huis
[..]
  maandag 14 juli 2003 @ 21:58:21 #167
15080 static
pi_11772312
Ik ben in staat om naar Lelystad te rijden en dat rottige raam zelf in te trappen, dan maar een aanvaring met wie dan ook.
pi_11772370
Bovendien, jouw kat vertrouwt op jou! Niet op je buurman, of wie dan ook. Je kat heeft jou waarschijnlijk ook gezien en is er ongetwijfeld van overtuigd dat je hem snel komt redden. En dan kom je niet...
  maandag 14 juli 2003 @ 22:00:56 #169
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772395
echt de een na de ander praat heel stoer hier de hele tijd "als het mijn kat was" en "ik ben in staat nu zelf dat raampje in te tikken" maar als puntje bij paaltje komen zijn ze net zoals de TS, en ik zou hetzelfde ook doen... wachten totdat er iemand komt helpen die daar ook werkelijk bevoegd voor is.

Bel dan de dierenbescherming, die hebben meer invloed op de politie

[..]
  maandag 14 juli 2003 @ 22:01:08 #170
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_11772405
Wat ik nou niet snap: er komt volgens de buurman elke dag iemand langs. Heeft die die kat dan nog niet gezien?
Ik zou toch de politie nog eens bellen, zo rond de wisseling van de dienst...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_11772435
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:00 schreef MikeyMo het volgende:
echt de een na de ander praat heel stoer hier de hele tijd "als het mijn kat was" en "ik ben in staat nu zelf dat raampje in te tikken" maar als puntje bij paaltje komen zijn ze net zoals de TS, en ik zou hetzelfde ook doen... wachten totdat er iemand komt helpen die daar ook werkelijk bevoegd voor is.

Praat jij nou maar gewoon voor jezelf. En lees het topic nog eens goed door.
  maandag 14 juli 2003 @ 22:02:14 #172
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772436
Kat is vast schuw als er iemand binnenkomt...
[..]
pi_11772443
Laten we het eens omdraaien...

Ik bel de dierenbescherming en zeg dat er een kat al 3 dagen opgesloten zit en de eigenaar weet het en doet er niks aan.

maandag 14 juli 2003 @ 22:03:21 #174
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11772472
Ik krijg gewoon een heel naar gevoel van het idee dat die arme kat daar al 3 dagen zit.
For great justice!
  maandag 14 juli 2003 @ 22:03:29 #175
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772475
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:02 schreef shmoopy het volgende:

Ik bel de dierenbescherming en zeg dat er een kat al 3 dagen opgesloten zit en de eigenaar weet het en doet er niks aan.

en de eigenaar weet het en doet er niks aan behalve topics erover openen op Fok!
[..]
pi_11772479
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:58 schreef static het volgende:
Ik ben in staat om naar Lelystad te rijden en dat rottige raam zelf in te trappen, dan maar een aanvaring met wie dan ook.
Ga ik met je mee... dit is toch triest man... je kan dat beest daar echt niet laten zitten
Ja ook mijn mexicaanse schone heeft zich 'aangepast'.... (voor zover WIJ DAT WILLEN)
  maandag 14 juli 2003 @ 22:03:44 #177
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_11772482
quote:

Omdat jij het niet had gedaan ja.

Was het bij mij gebeurd dan had poes inmiddels weer naast me gezeten en hadden de buren een nieuw raampje gehad. 100% zeker.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_11772494
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:02 schreef MikeyMo het volgende:
Kat is vast schuw als er iemand binnenkomt...
Kan toch wel op de stank afgaan zeker?
  maandag 14 juli 2003 @ 22:04:42 #179
15080 static
pi_11772513
quote:
maar als puntje bij paaltje komen zijn ze net zoals de TS
Wat een gelul. Praat voor jezelf.
  maandag 14 juli 2003 @ 22:05:12 #180
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772528
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:04 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Kan toch wel op de stank afgaan zeker?

als je alleen de plantjes beneden water geeft en de post opruimt?
[..]
pi_11772532
Zullen we een kat rescue team oprichten
  maandag 14 juli 2003 @ 22:06:02 #182
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772551
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:04 schreef static het volgende:

[..]

Wat een gelul. Praat voor jezelf.

doe ik toch ook?

het is alleen grappig dat er hier al meerdere in staat zijn om zelf even naar Lelystad te rijden maar nog niemand dat gedaan heeft

[..]
pi_11772583
quote:

Hoor alweer dat jij geen huisdieren hebt... nou luister vriend... ken mij niet verrotten als ik een middag op het politieburo moet zitten voor het íntikken van een raampie...
Ja ook mijn mexicaanse schone heeft zich 'aangepast'.... (voor zover WIJ DAT WILLEN)
  maandag 14 juli 2003 @ 22:07:29 #184
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772590
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:05 schreef Joene het volgende:
Zullen we een kat rescue team oprichten
Met al die helden op sokken hier

Het blijft waarschijnlijk hier wel bij woorden denk ik...

Kan de TS het slot er niet uitschroeven dan? Inbreken zonder sporen achter te laten: en je krijgt geen politie op je dak en de buren blijven je te vriend

[..]
pi_11772601
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:03 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

en de eigenaar weet het en doet er niks aan behalve topics erover openen op Fok!

Ja idd ja. I.p.v. nou eens ff heel subtiel even een ruitje om zeep te helpen... Is er trouwens nog niemand van de glasservice geweest? Die zouden toch ook nog komen?
pi_11772621
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:05 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

als je alleen de plantjes beneden water geeft en de post opruimt?

Zouden er boven geen plantjes zijn dan?
  maandag 14 juli 2003 @ 22:08:30 #187
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772628
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:07 schreef EL_SAPO het volgende:

[..]

Hoor alweer dat jij geen huisdieren hebt... nou luister vriend... ken mij niet verrotten als ik een middag op het politieburo moet zitten voor het íntikken van een raampie...

2 hamsters, 1 konijn, 2 poezen, 2 Hondjes mag ik elk weekend verzorgen en ik lobby hier thuis nog steeds voor een hond
[..]
  maandag 14 juli 2003 @ 22:09:19 #188
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772652
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:08 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Zouden er boven geen plantjes zijn dan?

hooguit wietplanten op zolder

Ik heb hier ook geen planten boven, alleen in de tuin en op de vensterbank

[..]
pi_11772675
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:08 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

2 hamsters, 1 konijn, 2 poezen, 2 Hondjes mag ik elk weekend verzorgen en ik lobby hier thuis nog steeds voor een hond

TS heeft ook een kat, maar dat maakt hem nog geen dierenvriend.
pi_11772705
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:06 schreef MikeyMo het volgende:

het is alleen grappig dat er hier al meerdere in staat zijn om zelf even naar Lelystad te rijden maar nog niemand dat gedaan heeft

Heb jij een adres zien staan? Het is onbegonnen werk om heel Lelystad af te zoeken naar een laffe kat-eigenaar en een zielige uitgedroogde kat in een slaapkamer.

Maar ik neem aan dat Shmoopy op een of andere slinkse crew-manier wel achter het adres moet kunnen komen En dan de dierenbescherming bellen om even door te geven dat iemand zijn kat ergens 5 dagen zonder eten en drinken laat zitten.

En ik vraag me nu ook af wat er overblijft van dat verhaal dat de glaszetter langs zou komen...

Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 14 juli 2003 @ 22:13:44 #191
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11772786
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:11 schreef imago het volgende:

[..]

Heb jij een adres zien staan? Het is onbegonnen werk om heel Lelystad af te zoeken naar een laffe kat-eigenaar en een zielige uitgedroogde kat in een slaapkamer.

Maar ik neem aan dat Shmoopy op een of andere slinkse crew-manier wel achter het adres moet kunnen komen En dan de dierenbescherming bellen om even door te geven dat iemand zijn kat ergens 5 dagen zonder eten en drinken laat zitten.

En ik vraag me nu ook af wat er overblijft van dat verhaal dat de glaszetter langs zou komen...

dan vraag je of ie z'n adres even mailt

overigens wel raar dat ie pas na 3 dagen afwezigheid begint te zoeken...

[..]
pi_11772896
TIP: Zoek een Bulgaar. Die zijn nogal handig in het openen van dat soort dingen
  maandag 14 juli 2003 @ 22:23:34 #193
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11773018
Waarom kan je trouwens niet tegen de politie/dierenbescherming liegen?

Denk niet dat ze van buitenaf kunnen zien dat hij er pas 3 dagen in het huis zit ipv 5.

Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 14 juli 2003 @ 22:27:39 #194
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_11773145
Laat je die kat nou echt nog een dag zitten?
Ik ben in staat om naar Lelystad te rijden en zelf een ruitje in te tikken, maar ik weet niet waar je buren wonen.
  maandag 14 juli 2003 @ 22:27:54 #195
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_11773154
Ik er geloof er geen donder van, dit hele topic zal wel weer fake zijn ofzo.. Anders werd er ook niet zo'n heisa gemaakt, briefje op de deur.. geen gehoor dan ruit intikken. Pas na 3 dagen je kat willen zoeken is toch wel erg, als onze kat weg was ging ik de buurten altijd afzoeken tot ik hem ergens vondt of tot hij weer terug was.
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  maandag 14 juli 2003 @ 22:28:19 #196
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11773169
TS reageert al niet meer. .
For great justice!
  maandag 14 juli 2003 @ 22:29:04 #197
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11773181
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:18 schreef DikkeSmikkel het volgende:
TIP: Zoek een Bulgaar. Die zijn nogal handig in het openen van dat soort dingen
sigeuners
  maandag 14 juli 2003 @ 22:30:02 #198
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11773208
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:27 schreef Sanne het volgende:
Laat je die kat nou echt nog een dag zitten?
Ik ben in staat om naar Lelystad te rijden en zelf een ruitje in te tikken, maar ik weet niet waar je buren wonen.
ja hoor, jij en nog 10 anderen hier...

TS moet zowiezo een brief op de deur plakken, diegene die de post weghaalt komt het dan vanzelf tegen

[..]
pi_11773573
volgens mij heb je alles verzonnen..

wel een goed verhaal op zich

maandag 14 juli 2003 @ 22:42:54 #200
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11773596
als dat zo is lig ik echt helemaal dubbel
[..]
pi_11773641
Jezus man ben je niet lekker?!

ga eens in de huid van je kat zitten....kat heeft niks daar,geen water,eten.Ram die ruit in!....wat heb jij wel niet over voor een kat?!

pi_11773928
Misschien kan de TS nog wat meer uitleggen over de situatie? Kan hij het huis door? Zo ja, dan heb je, neem ik aan, al wel h et advies opgevolgd wat enkele hier zeiden; eten & drinken door de brievenbus.
Als je zo'n zakje natvoer open naar binnen gooit, kan 'ie er in elk geval weer even tegen aan. In natvoer/blikvoer zit aardig wat vocht.

Overigens mag de TS mij mailen voor het adres hoor!

pi_11773982
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:44 schreef lightgirl het volgende:
Jezus man ben je niet lekker?!

ga eens in de huid van je kat zitten....kat heeft niks daar,geen water,eten.Ram die ruit in!....wat heb jij wel niet over voor een kat?!

You go girl!!

Maar ze heeft wel gelijk.. Dat arme beestje droogt uit daar.. vergeet niet dat de zon de hele dag op dat huis zit te branden en dat t 's nachts ook nog niet bepaald koel is daarbinnen..
Hij zit er al 3 dagen met dit benauwde weer.. morgen wordt t snikheet.. En dat er morgen een persoon komt.. Ja.. je moet er maar vertrouwen in hebben dat dat ook allemaal maar goed gaat..
Als je m dood vind zul je t jezelf gaan verwijten dat je niet eerder ingegrepen hebt..

Pak een steen.. sla die ruit in en haal dat arme beestje daar weg..

Trouwste user 2022 maandag 14 juli 2003 @ 23:14:34 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_11774539
quote:

Gelukkig ben jij een held.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11774669
Ik ben er speciaal m'n bed voor uitgestapt. en voor het feit dat het té warm is om te slapen en mijn man snurkte, maar ennieway

Dierenbeul. .

Die kat mot eruit!!!

pi_11775516
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:13 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

overigens wel raar dat ie pas na 3 dagen afwezigheid begint te zoeken...

Zo raar is dat niet hoor.... onze katten zijn zo vaak 3 dagen of meer van huis en komen altijd weer netjes terug..... Katten gaan namelijk wel eens de hort op...
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  maandag 14 juli 2003 @ 23:47:31 #207
19018 Brennie
CCU nurse
pi_11775542
Hallo! Hallo!

Gebeurt er nog wat

Man wat kan ik hier kwaad om worden

DOE GVD WAT!

Wie zegt nou dat de buurman die de plantjes water geeft .. de kat ook boven ziet???
Wie weet helemaal niet.
En hoe weet jij wanneer die buurman komt??
Hoe kun je in vredesnaam die kat redden als je dat al niet weet.
Bovendien komt een helpende buurman vaak maar 1 keer per week om de post te sorteren en de planten water te geven!!!!!

Kortom.. doe je nu niks.. dan is de kat morgen of overmorgen ( wanneer de politie wel komt) DOOD. Hoor je me?

Trouwste user 2022 maandag 14 juli 2003 @ 23:48:08 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_11775561
quote:
Op maandag 14 juli 2003 23:46 schreef DJ-Maurits het volgende:

Katten gaan namelijk wel eens de hort op...

En dan hebben de muizen een dansavond.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11775609
quote:
Op maandag 14 juli 2003 23:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

En dan hebben de muizen een dansavond.

Zo is het...
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 00:08:00 #210
8502 BAZZA
pi_11776083
Ik denk dat ie in een streepjespak tussen de kinderverkrachters en flitspaalvernielers in een huis van bewaring zit.

Trouwste user 2022 dinsdag 15 juli 2003 @ 00:10:07 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_11776122
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:08 schreef BAZZA het volgende:
Ik denk dat ie in een streepjespak tussen de kinderverkrachters en flitspaalvernielers in een huis van bewaring zit.

Ja, en dat ze hem 3 dagen vergeten te luchten.

dinsdag 15 juli 2003 @ 00:11:50 #212
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_11776152
Voor iedereen die niet oplet:
Het is niet zo dat de kat al 3 dagen in dat huis zit. Hij is 3 dagen van huis weg. Waarschijnlijk zit ie pas sinds gisteren binnen, toen de betreffende buren op vakantie zijn gegaan...

Je kan martin van veel dingen beschuldigen, maar een dierenbeul is ie absoluut niet. Hij heeft alles voor z'n katten over...

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  dinsdag 15 juli 2003 @ 00:14:28 #213
8502 BAZZA
pi_11776206
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:11 schreef Gabberhead het volgende:
Hij heeft alles voor z'n katten over...
Waarom heeft hij dan niet meteen een ruitje ingegooit? een boete of een dagje zitten moet je er dan maar voor over hebben.

Trouwste user 2022 dinsdag 15 juli 2003 @ 00:15:58 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_11776234
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:11 schreef Gabberhead het volgende:

Je kan martin van veel dingen beschuldigen, maar een dierenbeul is ie absoluut niet. Hij heeft alles voor z'n katten over...

Dat blijkt wel.

dinsdag 15 juli 2003 @ 00:18:16 #215
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_11776280
Ik heb nog wel een voorhamertje hoor Ik wil zó een ruitje in komen tikken. Duurt alleen ff voordat ik er ben vanuit Rotjeknor Dusssss.... Je hebt mijn nummer... Use it
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_11776828
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:18 schreef LordAnger het volgende:
Ik heb nog wel een voorhamertje hoor Ik wil zó een ruitje in komen tikken. Duurt alleen ff voordat ik er ben vanuit Rotjeknor Dusssss.... Je hebt mijn nummer... Use it
Dit kan niet langer klik
Unbanned :)
  dinsdag 15 juli 2003 @ 00:55:43 #217
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11776853
Jezus.................als dit waar is. Wat is de topicstarter dan een mongool

verdomme hier kan ik echt kwaad om worden .

dinsdag 15 juli 2003 @ 00:57:34 #218
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11776883
topicstarter is online op icq. en dus ook wakker en bereikbaar per telefoon

zullen we..........................

dinsdag 15 juli 2003 @ 00:58:51 #219
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11776904
quote:
Op maandag 14 juli 2003 23:47 schreef Brennie het volgende:
Hallo! Hallo!

Gebeurt er nog wat

Man wat kan ik hier kwaad om worden

DOE GVD WAT!

Wie zegt nou dat de buurman die de plantjes water geeft .. de kat ook boven ziet???
Wie weet helemaal niet.
En hoe weet jij wanneer die buurman komt??
Hoe kun je in vredesnaam die kat redden als je dat al niet weet.
Bovendien komt een helpende buurman vaak maar 1 keer per week om de post te sorteren en de planten water te geven!!!!!

Kortom.. doe je nu niks.. dan is de kat morgen of overmorgen ( wanneer de politie wel komt) DOOD. Hoor je me?

ey jij bent een wijfie met pit. Die mag ik wel

dinsdag 15 juli 2003 @ 00:59:15 #220
8502 BAZZA
pi_11776915
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:57 schreef PLAE@ het volgende:

Komop allemaal tegelijk

wel collect hoor

Trouwste user 2022 dinsdag 15 juli 2003 @ 01:00:36 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_11776936
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:57 schreef PLAE@ het volgende:
topicstarter is online op icq. en dus ook wakker en bereikbaar per telefoon

Zullen we.......................... 112 bellen ?

dinsdag 15 juli 2003 @ 01:01:55 #222
8502 BAZZA
pi_11776962
Misschien is er iets mis gegaan en zit de topicstarter nu ook wel opgesloten in het huis samen met zijn kat uit de WC te drinken van de dorst.

dinsdag 15 juli 2003 @ 01:03:36 #223
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11776994
idee: 112 bellen omdat je niet kan slapen door kattegejank daar in Lelystad. Moet wel iemand uit die buurt zijn dan
  dinsdag 15 juli 2003 @ 01:05:10 #224
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11777029
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 01:01 schreef BAZZA het volgende:
Misschien is er iets mis gegaan en zit de topicstarter nu ook wel opgesloten in het huis samen met zijn kat uit de WC te drinken van de dorst.

onderschrift van m = te dik.

Ik denk dat ie te lui is om die trappen op te lopen naar dat zoldertje
of uberhaupt te lui to move his lazy ass

dinsdag 15 juli 2003 @ 02:03:32 #225
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_11777795
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:54 schreef questionmark het volgende:

[..]

Dit kan niet langer klik

kleinman? Whahaha.

Naja, werp nou eens een steen door de ruit imbeciel

Asjemenou
pi_11779407
Hoe is dit nou afgelopen?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:24:34 #227
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11779469
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:50 schreef shmoopy het volgende:
Dat jij nog slapen kan vannacht...
Dat heb ik ook niet.

Als de buren die er naast wonen niet willen getuigen dat ik alleen een ruitje heb ingetikt om die kat te redden.. Die buren vinden mijn reactie overdreven (zelf geen katten waarschijnlijk ) en zeggen allemaal dat er vandaag iemand komt om de katten van die mensen zelf te doen.

Dat is mijn ENIGE reden om idd nog een dag te wachten. Als er vanmiddag rond een uur of 6 nog niemand is geweest gaat alsnog dat raam eruit met een hamer.

dinsdag 15 juli 2003 @ 09:25:53 #228
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11779491
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:58 schreef MikeyMo het volgende:
is de slaapkamer dan afgesloten? wellicht heeft dat beestje vrij spel door het hele huis
kamer is afgesloten. Heb met de ladder gekeken of ik het beestje netjes kon redden.

Kbaal ervan dat die mensen kunststof kozijnen hebben. Anders had ik de glaslatten eraf gehaald raam gelicht.. kat eruit.. glas erin.. glaslatten erin et voila.

dinsdag 15 juli 2003 @ 09:26:33 #229
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11779504
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:02 schreef shmoopy het volgende:

Be my guest.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:50:33 #230
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_11779883
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:24 schreef Mkleinman64 het volgende:

Als de buren die er naast wonen niet willen getuigen dat ik alleen een ruitje heb ingetikt om die kat te redden.. Die buren vinden mijn reactie overdreven (zelf geen katten waarschijnlijk ) en zeggen allemaal dat er vandaag iemand komt om de katten van die mensen zelf te doen.

Hebbe ze zelf ook katten?! Tsja, dan is het wel goed metdie ruit hoor (als het moet). Staan daar dan niet bakjes water sowieso opgesteld Of een vissekom?

Mensen die geen katten hebben weten idd absoluut niet waar ze het over hebben, maar dat is bekend. Daar moet je je geen flikker van aantrekken. Als mensen zonder kinderen zeggen dat jouw kind best kan spelen met het stopcontact zonder gevaar geloof je dat toch ook niet?

pi_11779923
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:50 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hebbe ze zelf ook katten?! Tsja, dan is het wel goed metdie ruit hoor (als het moet). Staan daar dan niet bakjes water sowieso opgesteld Of een vissekom?

Mensen die geen katten hebben weten idd absoluut niet waar ze het over hebben, maar dat is bekend. Daar moet je je geen flikker van aantrekken. Als mensen zonder kinderen zeggen dat jouw kind best kan spelen met het stopcontact zonder gevaar geloof je dat toch ook niet?

IDD! Als die mensen zelf ook katten hebben, dan hebben ze heus wel begrip voor jouw actie, als je tenminste zelf voor de kosten opdraait
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:23:51 #232
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11780423
Oplossing is nabij glashandel is onderweg.. gaan t raam eruit lichtten.
pi_11780527
pi_11780559
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:23 schreef Mkleinman64 het volgende:
Toch maar niet tot 18.00 uur wachten?
Heel verstandig!
Een kat kan best wel even zonder eten en drinken, maar in deze hitte moet je echt geen 4 dagen wachten!

Zet maar alvast een grote drinkbak klaar...

dinsdag 15 juli 2003 @ 10:36:09 #235
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_11780704
quote:
Beter laat dan nooit! You the man!!
pi_11780814
quote:
Eindelijk!, het is nu echt achterlijk warm.
Heb je hem nog voor het raam zien zitten onlangs?
ik snap nog steeds niet hoe die daar opgesloten kan zijn
pi_11780878
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:29 schreef Petracev het volgende:

[..]

Toch maar niet tot 18.00 uur wachten?
Heel verstandig!
Een kat kan best wel even zonder eten en drinken, maar in deze hitte moet je echt geen 4 dagen wachten!

Zet maar alvast een grote drinkbak klaar...

Bij uitdroging nooit te veel ineens gaan drinken!! dan komt alles er kotsend weer uit en verlies je netto alleen maar vocht!. Rustig beginnen dus
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:43:48 #238
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11780886
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:40 schreef BazP het volgende:

[..]

Eindelijk!, het is nu echt achterlijk warm.
Heb je hem nog voor het raam zien zitten onlangs?
ik snap nog steeds niet hoe die daar opgesloten kan zijn

Kat zit nog steeds voor het raam en lijkt nog gezond.

Vriendin belde net, glashandel is er, zijn nu bezig om een compleet deurpaneel te verwijderen.

dinsdag 15 juli 2003 @ 10:50:48 #239
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11781061
Kat is gered!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:52:16 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11781102
Jaaaaa! Gelukkig. En hoe is het beestje er aan toe?
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:54:26 #241
19018 Brennie
CCU nurse
pi_11781166
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:50 schreef Mkleinman64 het volgende:
Wat goed
Alles goed met het beessie?
Laat hem rustig ( niet teveel in 1 keer ) drinken en eten, en vertroetel hem
Ben blij dat het goed gekomen is
pi_11781175
Je zou wel wat eten of brokjes door de brievenbus kunnen gooien

edit: gelukkig dat je miaauwww het nog doet
doe haar de groeten

[Dit bericht is gewijzigd door Nealz op 15-07-2003 10:55]

pi_11781178
Cool! Eindelijk.. Hoe is het met het beessie?
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:55:08 #244
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_11781181
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:50 schreef Mkleinman64 het volgende:
Proficiat!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:55:36 #245
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11781193
hou je nou voortaan dat beest binnen?
[..]
pi_11781213
hoe is t met hem/haar??
pi_11781242
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:58:02 #248
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11781249
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:56 schreef Petracev het volgende:
hoe is t met hem/haar??
T lijkt prima. ligt thuis alweer te spinnen en met de andere katten te spelen.

Zou eens kijken of ie honger heeft..

* Mkleinman64 happy

dinsdag 15 juli 2003 @ 11:01:57 #249
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11781346
zeg ik hoor hier verhalen over raampje lichten en kat redden, maar nix over rotzooi opruimen in het huis van de buren...
[..]
pi_11781380
Eindelijk is ie gered
Hoi.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 11:05:06 #251
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_11781389
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
zeg ik hoor hier verhalen over raampje lichten en kat redden, maar nix over rotzooi opruimen in het huis van de buren...
Geen idee of het een klerebende was.. maken zo nog een brief voor de buren wat we gedaan hebben en waarom, en dat we evt kosten aan die deur die we hebben gelicht gewoon vergoeden.

Overigens belde me vriendin net weer. Er stonden ineens 3 wouten bij het huis, vermoedelijk hebben die zeikburen gebeld. gelukkig waren ze net klaar en hebben ze niets kunnen constateren.

* Mkleinman64 op de buren.

pi_11781392
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
Lees nog eens.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 11:07:19 #253
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_11781432
Hehe. Werd tijd ook. Gelukkig maar.
Some people are chicken, other people eat chicken
pi_11781442
  dinsdag 15 juli 2003 @ 11:09:21 #255
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11781477
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 11:05 schreef Mkleinman64 het volgende:

[..]

Geen idee of het een klerebende was.. maken zo nog een brief voor de buren wat we gedaan hebben en waarom, en dat we evt kosten aan die deur die we hebben gelicht gewoon vergoeden.

Overigens belde me vriendin net weer. Er stonden ineens 3 wouten bij het huis, vermoedelijk hebben die zeikburen gebeld. gelukkig waren ze net klaar en hebben ze niets kunnen constateren.

* Mkleinman64 op de buren.

tenminmste wel buren die nog opletten en niet net doen alsof hun neus bloed als er wat verdachts gebeurt in de buurt
[..]
  dinsdag 15 juli 2003 @ 11:11:11 #256
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11781505
einde verhaal?
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')