abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 13:07:24 #101
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_44021161
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef Lambiekje het volgende:
Casablanca mag hergekeurd worden.
Beter dan nu kan het toch niet gewaardeerd worden?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_44092391
A Clockwork Orange.

Zal er vast mee te maken hebben dat ik hem zonder ondertiteling hebt gezien en er lastige woorden worden gebruikt maar ik vondt hem vrij saai
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 3 december 2006 @ 06:42:19 #103
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_44097008
ACO is Tha Bomb(heerlijk decadent) en 2001 ASO (zo ook het boek)ook. LOTR moet geherwaardeerd worden. Die is dodelijk saai. Beetje leuke plaatjes maar een ongelofelijk saai en cliche verhaal. Elven en dwergen heb ik 30.000 keer eerder gehoord. Het/De boek(en) is/zijn ook niet door heen te komen ondanks dat ik best fantasy kan waarderen.
The Light Is Leaving Us All
pi_44128490
LOTR heeft een ongelofelijk kut einde, opeens kunnen ze gewoon dat gebied van het oog binnenlopen
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 4 december 2006 @ 13:59:28 #105
67089 Gillingham
The horror...
pi_44130791
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:27 schreef Falco het volgende:

[..]

Beetje dingen in het perspectief zien Sunchaser !!! Je kunt alles wel gaan waarderen volgens je huidige normen en dan valt een film als 2001 ASO idd genadeloos door de mand. In die tijd echter was het revolutionair wat vertoond werd. Ik denk dat je dat soort dingen wel mee mag nemen in je waardering. Btw, ik denk dat Ben-Hur anno eind 2006 nog niet eens zo zou misstaan, wat een mooi spektakelstuk is het .
Hoe kom je erbij dat 2001: ASO volgens de huidige normen genadeloos door de mand zou vallen? Onzin. De film bevat veel en veel meer dan de effecten. Bovendien zijn de effecten over het algemeen goed te hebben. Buiten het feit dat de film destijds revolutionair was (en dat nu nog steeds zou zijn, mocht de film nu uitkomen), is de film simpelweg steengoed.
What's it going to be then, eh?
  maandag 4 december 2006 @ 15:28:53 #106
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_44133615
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat 2001: ASO volgens de huidige normen genadeloos door de mand zou vallen? Onzin. De film bevat veel en veel meer dan de effecten. Bovendien zijn de effecten over het algemeen goed te hebben.
Ik doel bij het door de mand vallen eigenlijk vooral op de traagheid van de film. Toen ik hem keek, viel ik in slaap (erg cliché helaas ). Het duurt maar en het duurt maar, voordat er iets gebeurt.
quote:
Buiten het feit dat de film destijds revolutionair was (en dat nu nog steeds zou zijn, mocht de film nu uitkomen), is de film simpelweg steengoed.
Ik vond hem niet meteen erg slecht, maar het steengoede zag ik ook niet in ASO 2001, wel dat het een revolutionaire film is. Misschien moet ik hem maar eens herzien en kijken of ik zulke trage films beter kan verteren, wellicht wel .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 4 december 2006 @ 16:29:17 #107
67089 Gillingham
The horror...
pi_44135923
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik doel bij het door de mand vallen eigenlijk vooral op de traagheid van de film. Toen ik hem keek, viel ik in slaap (erg cliché helaas ). Het duurt maar en het duurt maar, voordat er iets gebeurt.
[..]

Ik vond hem niet meteen erg slecht, maar het steengoede zag ik ook niet in ASO 2001, wel dat het een revolutionaire film is. Misschien moet ik hem maar eens herzien en kijken of ik zulke trage films beter kan verteren, wellicht wel .
De eerste keer kon ik de genialiteit aanvankelijk ook niet inzien en vond ik 2001: ASO na afloop 'slechts' goed. Na twee keer werd het steengoed en schafte ik hem aan.
De traagheid kan ik me erg goed voorstellen, maar dat is nu juist hard nodig voor deze film. En dat vind ik niet vaak bij films. Vooral niet in slaap vallen, niet gaan kijken als je ook maar een beetje moe bent. Met een beetje 'geluk' leer je de film erg waarderen na verloop van tijd. En zo niet, dan is dat jammer.
What's it going to be then, eh?
  maandag 4 december 2006 @ 20:11:11 #108
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_44143349
Wat een nutteloos topic.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:01:56 #109
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_47757684
Ik wil Sunchaser toch wel een beetje gelijk geven... Die 3 uur durende films beginnen nu toch wel draken te worden. Ik kijk nu Spartacus en ik heb nog een half uur te gaan, phhhff poepoe. Sommige dingen zijn nog steeds heel tof. Hoe Spartacus het begin van de slavenopstand leidt en ook de gevechtsscene op het eind , maar niet alles kan me evenveel boeien.
Lawrence of Arabia is een graadje erger, maar van Ben-Hur daarentegen kan ik ondanks bepaalde tekortkomingen wel weer genieten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')