Te mooi om niet nog eens te gebruiken. In Starship Titanic hebben ze ook zo'n praatgrage liftbot die bloed irritant is. Alleen hangt die ook nog verhalen op uit zijn diensttijd....quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:22 schreef Swetsenegger het volgende:
De dialoog van Zaphod met de lift in het hoofdgebouw van The Hitchhikers Guide is werkelijk hilarisch. Vervolgens de dialoog van Marvin met de battlebot
"Yeah," said Zaphod, stepping into it, "what else do you do besides talk?"
"I go up," said the elevator, "or down."
""Good," said Zaphod, "we're going up."
"Or down," the elevator reminded him.
"yeah, okay, up please."
There was a moment of silence.
"Down's very nice," suggested the elevator hopefully.
"Oh yeah?"
"Super"
"Good," said Zaphod, "now will you take us up?"
"May I ask you," inquired the elevator in its sweetest, most reasonable voice, "if you've considered all the possibilities that down might offer you?"
Vervolgens gaat deze dialoog nog een pagina lang door
Om over die irritante papagaai nog maar te zwjgenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef Fixers het volgende:
In Starship Titanic hebben ze ook zo'n praatgrage liftbot die bloed irritant is. Alleen hangt die ook nog verhalen op uit zijn diensttijd....
Ik heb het (originele) spel starship titanic. Pas sinds kort heb ik de link met the hitchhikers guide gelegdquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef Fixers het volgende:
[..]
Te mooi om niet nog eens te gebruiken. In Starship Titanic hebben ze ook zo'n praatgrage liftbot die bloed irritant is. Alleen hangt die ook nog verhalen op uit zijn diensttijd....
verrekquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:42 schreef Mark het volgende:
Een spel van DNA: http://www.douglasadams.com/creations/067155025X.html
Ik heb hem ook origineel, al jaren fan
Typische DNA en Monty Python-humor, leuk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:40 schreef Brilaap het volgende:
http://www.starshiptitanic.com/novel/
wtf is dit?
42 is the answer to The Question. (about Life, The Universe and Everything!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:51 schreef Brilaap het volgende:
Ik snap er geen jota van. Ik heb wat uitleg nodig denk ik. Wat is dat hele 42 nou pcies? En dat DNA? Ik heb de boeke al besteld, amar een beetje achtergrondkennis is nooit weg
Ah ok. lol dat 42 word vanzelf wel duidelijk als ik ga lezen denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
42 is the answer to The Question. (about Lift, The Universe and Everything!
DNA is Douglas Adams
edit: nonsens.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef milagro het volgende:
doet dat spel het ook in XP?
Ik zal 'm vanavond weer eens installerenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef milagro het volgende:
* Mark werkt thuis en heeft hem bij de hand:quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef milagro het volgende:
Kan met niet herinneren dat die in de doos zat?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:04 schreef Mark het volgende:
[..]
[En natuurlijk het 3d-brilletje uit de officiele uitgave![]()
mooiquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal 'm vanavond weer eens installeren
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Het officiele in-flight magazine das ook belangrijk ergens...
[..]
Kan met niet herinneren dat die in de doos zat?
Zal vanavond eens checken.
ben benieuwd dusquote:Is it possible that this game doesn't work on Windows XP? Because when I was playing it, some graphics didn't show at all. Instead on some spots where there should be some video clips there was only a blank black square. I also couldn't watch the TV in the first room I was given, blocking my advancing completely. Does anyone of you know if this has something to do with my platform? If not, then the game has to be broken...
But overall, the game is GREAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |