[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
En hierbij de nieuwe chat!!!
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:55 schreef Kreator het volgende:
opgelost..
Heb gistr wel gelaggen btw, uit gegaan met mn ex (net een paar dgn uit) kwam een vage kennis tegen (met een erg lekker lijfje en koppie). De hele avond bij haar in de buurt geweest, en met haar mee gegaan (was vanochtend bijna te laat op mn werk). Belde mn ex me op na mn werk, wie zij was en of we wat hadden gedaan enz (gaat je geen ruk aan
)
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 13-07-2003 23:01]
Nou ja, dan deze maar...
En waar dit over gaat? Dit is dus PTA-slowchatten...
kijken of deze er volgende week nog is
quote:Dus je hebt een goeie avond gehad! Zo moet ik dat horen...
Op zondag 13 juli 2003 22:58 schreef PeuRac het volgende:
Jaheee, weer een topic om vol te lullen, zal ie t net zolang vol houden als de mijne???Heb gistr wel gelaggen btw, uit gegaan met mn ex (net een paar dgn uit) kwam een vage kennis tegen (met een erg lekker lijfje en koppie). De hele avond bij haar in de buurt geweest, en met haar mee gegaan
(was vanochtend bijna te laat op mn werk). Belde mn ex me op na mn werk, wie zij was en of we wat hadden gedaan enz (gaat je geen ruk aan
)
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:01 schreef Xtreem het volgende:
He, ik dacht aan de A34(8)kijken of deze er volgende week nog is
quote:Jezus zonder auto
Op zondag 13 juli 2003 23:04 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb weer een auto voor vandaag en morgen, jezus zonder auto is ruk.
quote:iig niet slecht, was btw maar voor 1X Heb morgen weer met mn ex fgesproken, ze wou praten zij ze. Dus er is nog hoop kon dr nl niet echt vergeten van t wkd Kijken of t toch nog weer wat word. Maar goe zal jullie er verder niet mee lastig vallen.
Op zondag 13 juli 2003 23:03 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dus je hebt een goeie avond gehad! Zo moet ik dat horen...
Gisteravond vond ik 't een beetje saai in de stad... Kon ook niet fatsoenlijk uitgaan omdat die anderen weer liever bij hun vriendin zaten...
quote:Het wiel was er geloof ik wel al
Op zondag 13 juli 2003 23:05 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Jezus zonder auto
Had die een rijbewijs dan???
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:03 schreef PeuRac het volgende:[..]
alleen saaie topics blijven lang open
quote:Daar zijn we voor he...
Op zondag 13 juli 2003 23:07 schreef PeuRac het volgende:[..]
iig niet slecht, was btw maar voor 1X Heb morgen weer met mn ex fgesproken, ze wou praten zij ze. Dus er is nog hoop kon dr nl niet echt vergeten van t wkd Kijken of t toch nog weer wat word. Maar goe zal jullie er verder niet mee lastig vallen.
Ontopic... Kutdrempel vanmiddag: moest met piepende banden afremmen omdat ik die donkere (zwart mag niet gezegd worden he... ) drempel niet had gezien...
Het leek mij in eerste instantie meer op een schaduw dan een drempel en ik lette meer op of niemand plotseling overstak. Ging evengoed nog vrij hard de drempel over...
quote:Hier ga ik niet op reageren
Op zondag 13 juli 2003 23:07 schreef Xtreem het volgende:[..]
SHIT
Doe t toch
quote:hehehe het was wachten op de ferrari_gek
Op zondag 13 juli 2003 23:21 schreef ook_gek het volgende:
Enzo
[afbeelding]
quote:Lekker materiaal zeg
Op zondag 13 juli 2003 23:21 schreef ook_gek het volgende:
Enzo
[afbeelding]
quote:sterker:
Op zondag 13 juli 2003 23:12 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Daar zijn we voor he...
Dus jij hebt ook nog hoop dat het goed gaat komen? Tja, die hoop heb ik momenteel ook wel een beetje bij mezelf, maar ja, dat zat wel helemaal anders dan bij jou...
Ontopic... Kutdrempel vanmiddag: moest met piepende banden afremmen omdat ik die donkere (zwart mag niet gezegd worden he...
) drempel niet had gezien...
Het leek mij in eerste instantie meer op een schaduw dan een drempel en ik lette meer op of niemand plotseling overstak. Ging evengoed nog vrij hard de drempel over...
quote:Ik merk ook dat ik met mijn auto erg rustig over drempels heen moet, maar deze had ik dus gewoon ff niet gezien... Dus stond pas heel laat op de rem, weet nu wel dat de remmen goed zijn.... Maar goed dat die motorrijder achter me niet dicht achter me zat, anders had hij in m'n achterkant gezeten... Erna maar ff gestopt om te kijken of ik geen schade had, gelukkig niet dus...
Op zondag 13 juli 2003 23:33 schreef Xtreem het volgende:[..]
sterker:
wij hebben hier drempels die wisselen van formaat... er is er 1, als je die niet stapvoets neemt, mol je je bumper (laat staan als je auto verlaagd is....) Het aantal auto's daar dus voor het eerst (je ziet niet hoe kut) daar rijdt en dus schade rijd is belachelijk groot
Ik vind dat ze wel eens een maximum mogen stellen aan de hoogte van een drempel, in feite zou je met elke auto overal moeten kunnen komen over de weg...
quote:dat is er ook..... alleen de gemeentes mogen ze verder zelf ontwerpen etc etc... gevolg: die hoge ronde krengen hebben me een keer bijna de berm in geflikkerd. Maar je kunt er met elke auto die aan de wet voldoet (qua bodemvrijheid etc) overheen.....
Op zondag 13 juli 2003 23:38 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ik merk ook dat ik met mijn auto erg rustig over drempels heen moet, maar deze had ik dus gewoon ff niet gezien... Dus stond pas heel laat op de rem, weet nu wel dat de remmen goed zijn.... Maar goed dat die motorrijder achter me niet dicht achter me zat, anders had hij in m'n achterkant gezeten... Erna maar ff gestopt om te kijken of ik geen schade had, gelukkig niet dus...
Ik vind dat ze wel eens een maximum mogen stellen aan de hoogte van een drempel, in feite zou je met elke auto overal moeten kunnen komen over de weg...
quote:Hmm, die van mij is niet eens extreem verlaagd, ik geloof dat hij iets van 4cm verlaagd is, maar ik raak toch geregeld een drempel...
Op zondag 13 juli 2003 23:42 schreef Xtreem het volgende:[..]
dat is er ook..... alleen de gemeentes mogen ze verder zelf ontwerpen etc etc... gevolg: die hoge ronde krengen hebben me een keer bijna de berm in geflikkerd. Maar je kunt er met elke auto die aan de wet voldoet (qua bodemvrijheid etc) overheen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |