abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11751605
oeps vergeten dat de boldtags niet in topictitel werken!
modje!!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  Official ESF Kreviewer zondag 13 juli 2003 @ 22:55:38 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11751628
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:55 schreef Kreator het volgende:
opgelost. .
thanxz...
pi_11751644
Jaheee, weer een topic om vol te lullen, zal ie t net zolang vol houden als de mijne???

Heb gistr wel gelaggen btw, uit gegaan met mn ex (net een paar dgn uit) kwam een vage kennis tegen (met een erg lekker lijfje en koppie). De hele avond bij haar in de buurt geweest, en met haar mee gegaan (was vanochtend bijna te laat op mn werk). Belde mn ex me op na mn werk, wie zij was en of we wat hadden gedaan enz (gaat je geen ruk aan )

[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 13-07-2003 23:01]

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_11751662
waar gaat dit over
  zondag 13 juli 2003 @ 23:01:27 #7
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11751712
Hmmm, jammer, was net bezig met een topic over de Lotus 340R...

Nou ja, dan deze maar...

En waar dit over gaat? Dit is dus PTA-slowchatten...

Don't let my username fool you...
  zondag 13 juli 2003 @ 23:01:52 #8
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_11751717
He, ik dacht aan de A34(8)

kijken of deze er volgende week nog is

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 13 juli 2003 @ 23:03:23 #9
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11751747
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:58 schreef PeuRac het volgende:
Jaheee, weer een topic om vol te lullen, zal ie t net zolang vol houden als de mijne???

Heb gistr wel gelaggen btw, uit gegaan met mn ex (net een paar dgn uit) kwam een vage kennis tegen (met een erg lekker lijfje en koppie). De hele avond bij haar in de buurt geweest, en met haar mee gegaan (was vanochtend bijna te laat op mn werk). Belde mn ex me op na mn werk, wie zij was en of we wat hadden gedaan enz (gaat je geen ruk aan )

Dus je hebt een goeie avond gehad! Zo moet ik dat horen...
Gisteravond vond ik 't een beetje saai in de stad... Kon ook niet fatsoenlijk uitgaan omdat die anderen weer liever bij hun vriendin zaten...
pi_11751756
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:01 schreef Xtreem het volgende:
He, ik dacht aan de A34(8)

kijken of deze er volgende week nog is

alleen mooie topics blijven lang open
pi_11751772
Ik heb weer een auto voor vandaag en morgen, jezus zonder auto is ruk .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zondag 13 juli 2003 @ 23:05:30 #12
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11751787
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:04 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb weer een auto voor vandaag en morgen, jezus zonder auto is ruk .
Jezus zonder auto Had die een rijbewijs dan???
pi_11751814
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dus je hebt een goeie avond gehad! Zo moet ik dat horen...
Gisteravond vond ik 't een beetje saai in de stad... Kon ook niet fatsoenlijk uitgaan omdat die anderen weer liever bij hun vriendin zaten...

iig niet slecht, was btw maar voor 1X Heb morgen weer met mn ex fgesproken, ze wou praten zij ze. Dus er is nog hoop kon dr nl niet echt vergeten van t wkd Kijken of t toch nog weer wat word. Maar goe zal jullie er verder niet mee lastig vallen.
pi_11751818
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:05 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Jezus zonder auto Had die een rijbewijs dan???

Het wiel was er geloof ik wel al .
  zondag 13 juli 2003 @ 23:07:52 #15
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_11751822
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:03 schreef PeuRac het volgende:

[..]

alleen saaie topics blijven lang open

Thucydides
  zondag 13 juli 2003 @ 23:12:18 #16
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11751899
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:07 schreef PeuRac het volgende:

[..]

iig niet slecht, was btw maar voor 1X Heb morgen weer met mn ex fgesproken, ze wou praten zij ze. Dus er is nog hoop kon dr nl niet echt vergeten van t wkd Kijken of t toch nog weer wat word. Maar goe zal jullie er verder niet mee lastig vallen.

Daar zijn we voor he... Dus jij hebt ook nog hoop dat het goed gaat komen? Tja, die hoop heb ik momenteel ook wel een beetje bij mezelf, maar ja, dat zat wel helemaal anders dan bij jou...

Ontopic... Kutdrempel vanmiddag: moest met piepende banden afremmen omdat ik die donkere (zwart mag niet gezegd worden he... ) drempel niet had gezien... Het leek mij in eerste instantie meer op een schaduw dan een drempel en ik lette meer op of niemand plotseling overstak. Ging evengoed nog vrij hard de drempel over...

pi_11751904
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:07 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Hier ga ik niet op reageren

SHIT

Doe t toch

zondag 13 juli 2003 @ 23:21:23 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11752048
Enzo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11752086
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:21 schreef ook_gek het volgende:
Enzo
[afbeelding]
hehehe het was wachten op de ferrari_gek
pi_11752168
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:21 schreef ook_gek het volgende:
Enzo
[afbeelding]
Lekker materiaal zeg .
  zondag 13 juli 2003 @ 23:33:22 #21
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_11752266
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:12 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Daar zijn we voor he... Dus jij hebt ook nog hoop dat het goed gaat komen? Tja, die hoop heb ik momenteel ook wel een beetje bij mezelf, maar ja, dat zat wel helemaal anders dan bij jou...

Ontopic... Kutdrempel vanmiddag: moest met piepende banden afremmen omdat ik die donkere (zwart mag niet gezegd worden he... ) drempel niet had gezien... Het leek mij in eerste instantie meer op een schaduw dan een drempel en ik lette meer op of niemand plotseling overstak. Ging evengoed nog vrij hard de drempel over...

sterker:
wij hebben hier drempels die wisselen van formaat... er is er 1, als je die niet stapvoets neemt, mol je je bumper (laat staan als je auto verlaagd is....) Het aantal auto's daar dus voor het eerst (je ziet niet hoe kut) daar rijdt en dus schade rijd is belachelijk groot
Thucydides
  zondag 13 juli 2003 @ 23:38:42 #22
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11752356
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:33 schreef Xtreem het volgende:

[..]

sterker:
wij hebben hier drempels die wisselen van formaat... er is er 1, als je die niet stapvoets neemt, mol je je bumper (laat staan als je auto verlaagd is....) Het aantal auto's daar dus voor het eerst (je ziet niet hoe kut) daar rijdt en dus schade rijd is belachelijk groot

Ik merk ook dat ik met mijn auto erg rustig over drempels heen moet, maar deze had ik dus gewoon ff niet gezien... Dus stond pas heel laat op de rem, weet nu wel dat de remmen goed zijn.... Maar goed dat die motorrijder achter me niet dicht achter me zat, anders had hij in m'n achterkant gezeten... Erna maar ff gestopt om te kijken of ik geen schade had, gelukkig niet dus...

Ik vind dat ze wel eens een maximum mogen stellen aan de hoogte van een drempel, in feite zou je met elke auto overal moeten kunnen komen over de weg...

zondag 13 juli 2003 @ 23:42:46 #23
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_11752411
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:38 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik merk ook dat ik met mijn auto erg rustig over drempels heen moet, maar deze had ik dus gewoon ff niet gezien... Dus stond pas heel laat op de rem, weet nu wel dat de remmen goed zijn.... Maar goed dat die motorrijder achter me niet dicht achter me zat, anders had hij in m'n achterkant gezeten... Erna maar ff gestopt om te kijken of ik geen schade had, gelukkig niet dus...

Ik vind dat ze wel eens een maximum mogen stellen aan de hoogte van een drempel, in feite zou je met elke auto overal moeten kunnen komen over de weg...

dat is er ook..... alleen de gemeentes mogen ze verder zelf ontwerpen etc etc... gevolg: die hoge ronde krengen hebben me een keer bijna de berm in geflikkerd. Maar je kunt er met elke auto die aan de wet voldoet (qua bodemvrijheid etc) overheen.....
Thucydides
  zondag 13 juli 2003 @ 23:53:48 #24
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11752575
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:42 schreef Xtreem het volgende:

[..]

dat is er ook..... alleen de gemeentes mogen ze verder zelf ontwerpen etc etc... gevolg: die hoge ronde krengen hebben me een keer bijna de berm in geflikkerd. Maar je kunt er met elke auto die aan de wet voldoet (qua bodemvrijheid etc) overheen.....

Hmm, die van mij is niet eens extreem verlaagd, ik geloof dat hij iets van 4cm verlaagd is, maar ik raak toch geregeld een drempel... De ergste zijn hier in de buurt ergens van die bultjes midden op de weg waarvan je met een niet verlaagde auto helemaal niks merkt omdat je wielen erlangs gaan, maar met mijn auto moet ik er echt heel apart overheen gaan, en dan nog raak ik 'm meestal wel...
  zondag 13 juli 2003 @ 23:54:53 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11752595
Dit is toch genieten

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')