Spanje is gewoon veilig klaar
[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 13-07-2003 22:54]
Natuurlijk is er niets aan de hand daar.
Ga er nou maar heen en kick some fun over there
quote:dan moet er zeker iets misgegaan zijn met zijn geboorte
Op zondag 13 juli 2003 22:53 schreef dagizmo het volgende:
Vriend van mij belde vorige week dat hij 4 benen en 6,5 arm heeft laten amputeren vanwege ontplofte spijkerbommen
Natuurlijk is er niets aan de hand daar.
Ga er nou maar heen en kick some fun over there
quote:Hobbies en interesses Schilderen, opera, zeilen, golf, reizen en winkelen
Op zondag 13 juli 2003 23:15 schreef Jetset het volgende:
Nou ik krijg hoe dan ook niet zo'n veilig gevoel bij Spanje hoor. Het zit daar toch vol met van die schooiers die naar Salou willen en maar komen voor 1 ding. Voor je het weet ben je beroofd. De kwaliteit is er volgens mij ook vaak ver te zoeken omdat de toeristenindustrie zich vooral richt op de wat ordinairdere jeugd. Nee ik zal je toch een vakantie elders aanraden. De Seychellen, de Malediven en de Cote d'Azur bevielen mij zeer goed. Er zijn nog meer leuke landen ik post ze als ik tijd heb maar alsjeblieft niet dat ordinaire Spanje. Alleen het woord Benidorm al doet me denken aan Margriet lezende pauperdametjes met tijgerbadpakken en mannen in te strakke zwembroeken. Bah nee.
no offence
maarre in dat spanje is er weldegelijk meer te vinden dan alleen salou e.d. en of spanje veilig is? Waar ben je tegenwoordig nog veilig? 2 straten verder hier is tijdje geleden iemand doodgestoken.. ik bedoel maar..
quote:Spanje is meer dan een stel rotte badplaatsen ......
Nou ik krijg hoe dan ook niet zo'n veilig gevoel bij Spanje hoor. Het zit daar toch vol met van die schooiers die naar Salou willen en maar komen voor 1 ding. Voor je het weet ben je beroofd. De kwaliteit is er volgens mij ook vaak ver te zoeken omdat de toeristenindustrie zich vooral richt op de wat ordinairdere jeugd. Nee ik zal je toch een vakantie elders aanraden. De Seychellen, de Malediven en de Cote d'Azur bevielen mij zeer goed. Er zijn nog meer leuke landen ik post ze als ik tijd heb maar alsjeblieft niet dat ordinaire Spanje. Alleen het woord Benidorm al doet me denken aan Margriet lezende pauperdametjes met tijgerbadpakken en mannen in te strakke zwembroeken. Bah nee.
Geen problemen met bomaanslagen.
quote:
quote:Kun je deze reactie toelichten? Alleen een smiley is niet echt duidelijk.
Op zaterdag 19 juli 2003 19:21 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
quote:Vind jij die niet duidelijk?? Volgens mij bedoelt hij dat hij kotst op mensen als de TS.
Op zaterdag 19 juli 2003 20:51 schreef YPPY het volgende:[..]
Kun je deze reactie toelichten? Alleen een smiley is niet echt duidelijk.
quote:Misschien was hij al misselijk. Maar alleen een smiley vind ik dus niets toevoegen, vandaar dat ik om een uitleg vroeg.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:05 schreef eyal het volgende:[..]
Vind jij die niet duidelijk?? Volgens mij bedoelt hij dat hij kotst op mensen als de TS.
Ik kots overigens op iedereen (die z'n vinger in m'n strot steekt).
Duidelijk?
Maarja in Nederland moet je nu ook al goed letten op je tas etc
quote:JA JOH?!?!?
Op zaterdag 19 juli 2003 21:13 schreef Marjan1985 het volgende:
Gaat allemaal goed daar, let wel op je bagage in Madrid, ben er in mei geweest en we hebben een straatrover zien rennen joh!
Je ziet ze wel vaker hoor, en niet alleen in Spanje...
foute indruk hee.. voortaan niet zo direct met zulke antwoorden...
Als je met de auto gaat worden je ramen bij de eerste de beste gelegenheid ingeslagen. De volgende dieven nemen ook je radio en je stuurwiel mee. De derde ploeg steelt je wielen die je immers toch niet nodig hebt. Inmiddels heeft ploeg 1 achterhaald waar je woont in Nederland en stuurt daar de vliegende brigrade op af; je bent immers toch niet thuis. Zij halen ook de huisdieren op die je bij de dierenopvang had achtergelaten: goedkoop vlees voor de barbeque immers..
GET A LIFE.
quote:Zoals er al onder stond, ik heb daarvan niks gemerkt in Salamanca en Valladolid, dat waren allemaal zeer aardige en gastvrije mensen, maar in Madrid was het allemaal voor zichzelf en veel rovers en rare figuren...maar daar is het ook een hoofdstad voor..
Op zaterdag 19 juli 2003 21:21 schreef Mr.Markuz het volgende:[..]
JA JOH?!?!?
Je ziet ze wel vaker hoor, en niet alleen in Spanje...
Ik had het dus nu over 3 plaatsen waar ik ben geweest in Spanje waar degelijk verschil in zat...
quote:Uhm... nu leg je je kloon-zijn er wel érg dik op hoor!
Blaat - blaat - blaat
Anyway: Natuurlijk is Spanje hartstikke veilig. Er gaan niet voor niets hordes toeristen naartoe...
quote:kun je nog meer veralgemenen?? Het is niet allemaal Salou hoor !! Hoewel Spanje ook niet mijn favo land is, heb ik in Mallorca wel een super vakantie gehad !!
Hier gaan we verder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |