abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2003 @ 14:31:06 #76
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11786277
Karin, schuif ff op, ik ook in de schaduw zitten.
Nudisten zijn toch ook welkom he? Ik zit namelijk alleen ik mijn onderbroekie!
Ik ben de warmte nu al zat, ben er gewoon niet lekker van, Chiara heeft het ook warm. Het balkon staat de hele dag in de zon, bleh!
Ik heb net even een slaapje gedaan op ons bed, Chiara ligt er nog steeds te ronken. Ik heb er genoeg van, ga nog een watertje drinken.
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel dinsdag 15 juli 2003 @ 14:36:58 #77
2628 Karin
pi_11786418
Goeiemiddag Melonovy!

Als je wegwilt liggen die kleintjes altijd heel lang te slapen he. Ik ga zo even bij Lois kijken, haar nieuwe meubeltjes bewonderen. Maarja Bram ligt al 1,5 uur te pitten. Terwijl hij normaalgesproken nooit langer dan een uurtje achter elkaar slaapt overdag. Geeft niets hoor, ik heb de hele middag de tijd maar frappant is het wel.

dinsdag 15 juli 2003 @ 14:41:36 #78
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11786525
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:36 schreef Karin het volgende:
Goeiemiddag Melonovy!

Als je wegwilt liggen die kleintjes altijd heel lang te slapen he. Ik ga zo even bij Lois kijken, haar nieuwe meubeltjes bewonderen. Maarja Bram ligt al 1,5 uur te pitten. Terwijl hij normaalgesproken nooit langer dan een uurtje achter elkaar slaapt overdag. Geeft niets hoor, ik heb de hele middag de tijd maar frappant is het wel.

hahaha, ik ken het, ik had hier gisteren ook zo'n geval. Na anderhalf uur heb ik dr maar wakker gemaakt, ik was al aan het wachten om weg te gaan, maar mevrouw sliep nog...
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel dinsdag 15 juli 2003 @ 14:55:47 #79
2628 Karin
pi_11786877
Tjongejonge had ik dit geweten had ik zelf ook wel een tukkie kunnen doen Dat doe ik nooit omdat hij altijd zo kort slaapt.
pi_11788460
Ik vervee-heel me zoooo...
Genoeg te doen hoor, daar niet van, maar ik heb geen zin. Jorden ligt net weer in bed, nadat hij vanmorgen ook al een uurtje gepit heeft (slechte nacht), en ik ben zo gaar van die warmte gewoon. Ben - op een tripje naar het winkelcentrum na - ook nergens naar toe geweest. Gewoon badje in de tuin, tuinslang met handsproeier erbij, en klaar.
Bwweeeh, ik ben lamlendig....
pi_11788936
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooo, . . Ik héb me toch een lekker tukkie gedaan. . Ik wás me toch moe, nog van het weekend. Niet echt uitgerust, maar ben weer een beetje bij. Anouk wilde niet slapen ze was niet moe zei ze. . Toch moest ze van me een uurtje 'rusten'. En ze zat lekker te spelen op bed. dwz heen en weer wiebelen op het waterbed. Toch ben ik effe een half uurtje weggeweest.

Je kan beter werken met dit weer, heb je er veel minder last van.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 juli 2003 @ 17:26:08 #82
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11790356
Grijs, gefeliciteerd!

E.T. en Swets, fijne vakantie. Met dit weer klinkt IJS-land erg aantrekkelijk

Op mijn werk was het inderdaad redelijk uit te houden, Berney Hier in huis gaat het ook wel, ik heb alles dicht zodat de warmte lekker buiten blijft (hier en daar wel een luchtgaatje natuurlijk, maar niks wijd open, dat doe ik vanavond pas). Ik ben nu zo vreselijk blij met mijn rolluiken Wat jij, Nausicaa

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 17:43:47 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11790697
Gefeliciteerd Grijs, met jullie 5-jarig jubileum!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 17:51:53 #84
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_11790817
Sinds vanmiddag gelukkig weer internet, en t nieuwe huis begint ook op te schieten... Al mijn spulletjes zijn hier nu ook gelukkig, samen met de katten... Die stonden en waren nog bij mijn ex aangezien we er hier er eerder de ruimte nog niet voor hadden. Maar pfffff.... veel te warm weer eigenlijk om te moeten verhuizen zeg.

Grtz,
Korine

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 20:14:00 #85
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11793497
Pfff, ik moet er niet aan denken Kore, verhuizen in deze hitte
  FOK!fossiel dinsdag 15 juli 2003 @ 20:21:33 #86
2628 Karin
pi_11793644
Lijkt me inderdaad een ramp om te moeten verhuizen met dit weer. Alhoewel, ik ben een keer verhuisd op de koudste dag van het jaar, is ook niet echt fijn. Maar wel ontzettend leuke foto's gemaakt van iedereen met rare mutsen en handschoenen. Maarja 's avonds een warm bad en we waren weer opgewarmd, is toch wat makkelijker denk.

Morgen nog warmer, pfff. Ik heb echt meelij met de zwangeren onder ons.

pi_11795283
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nu zo vreselijk blij met mijn rolluiken Wat jij, Nausicaa

-edit- toch maar wat inhoudelijks eraan toevoegen.
Vanochtend hebben we pasfoto's van Jorden laten maken, voor het paspoort van Marco. Ik blijf het bespottelijk vinden, een foto van een baby/peuter in je paspoort.
Vroeg me trouwens af, hoe zit dat als er nog een kind moet worden bijgeschreven op dat nieuwe paspoort, moet je dan een heel nieuw paspoort hebben? Letterlijk bijschrijven wordt een beetje moeilijk denk ik.

Trouwens, (stomme rot-euro), 4 zwart-wit foto's kostten ¤ 8 ! Dat is toch niet normaal meer? Dat kostte het vroeger in guldens!

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 15-07-2003 21:45]

dinsdag 15 juli 2003 @ 22:06:14 #88
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11796064
Freek is bijgeschreven in mijn huidige paspoort. Foto maken en daar maken ze dan een soort sticker van die in je paspoort geplakt wordt.
Kosten 26 euri....
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 juli 2003 @ 22:14:43 #89
13151 crew  Rewimo
pi_11796327
Christan staat ook in mijn pas. 't Is echt nog een babyfoto! Hij 'lijkt' er allang niet meer op inmiddels. Maar ja, we moeten er nog 4 jaar mee doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 23:43:44 #90
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11798532
Bedankt voor de felicitaties . In het kids-foto-topic staat een foto van een pannenkoek-etende Daan. Toch wel erg handig zo'n digitale fotocamera!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Jubileum moderator woensdag 16 juli 2003 @ 11:09:17 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11804248
*ploft even neer op het bankje*

Mensuh wat is het heet!
Van mij hoeft dit dus niet he...

We zijn de afgelopen dagen druk in de weer geweest met het kamertje, de kast zit in elkaar (helemaal naar wens, moet alleen nog gedecoreerd met de bestelde nijntje-handvaten en stickers) en de commode ook. De commode van Ikea, waarvan op de beschrijving stond dat er blanke lak overheen zat, blijkt bij nader inzien veel te blank en de laklaag is er volgens mij langsgevlogen.
Ik heb dus gisteren parketlak gehaald voor het bovenblad en frame, en allerlei gezellige verfjes voor de lades. De mevrouw van de verfwinkel heeft op zeer professionele wijze de kleurtjes van Nijntje voor me gemaakt, allemaal kleine blikjes met geel, blauw, oranje,groen en wit, en de laatjes worden in die kleurtjes geverfd.
Wel weer extra werk maar ja.

Vandaag zal er weinig van klussen komen, getverdemme wat een rotweer.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_11805472
Ik ben niet zwanger maar ik heb het ook warm hoor. Op ons balkonnetje is het niet te harden in ieder geval!
Dan maar even op het speeltuinbankje in de schaduw!

Grijs gefeliciteerd!

Gisteren zijn we heerlijk op het strand geweest. Jonas heeft het helemaal geweldig gehad. Gieren van de lach als er weer een golfje over hem heen kwam
Ik ben alleen rete-verbrand en loop nu ongeveer scheef
Maar het was wel heerlijk!

woensdag 16 juli 2003 @ 12:26:42 #93
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11806160
Zo even de schadum op zoeken... pfff wat heet, en niet eens zwanger. Vandaag heb ik een nog luiere dag dan gisteren, Chiara en ik liggen maar op bed met de ventilator aan spelletjes doen, zingen, drinken en nu ligt ze even te slapen. Vanmiddag of vanavond zal het gaan afkoelen met een buitje, ik verheug me er nu al op!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2003 @ 13:00:15 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_11806981
HELP!! Ik smelt!

Tis warm, maar ik ga gewoon door. Ik kom alleen de deur niet uit. Ben bang om op straat van mn graadje te gaan. Ik ben mn slaapkamer aan het opruimen en het bed aan het omgooien. Het staat al weer lang genoeg zoals het nu staat

Grijs, nog van te!!

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_11810964
Moussy je ben gek!!!!! Ga op je gat in de tuin/balkon in de schaduw zitten en laat dat bed!!!!
Pak de tuinslang of plantenspuit erbij en rust!!!
Je kamertje Zo is trouwens erg leuk geworden!!!

Lois welke spulletjes heb je gekocht bij ikea? Ze hadden veel nieuwe dingen he!!!

Wij zijn vanmorgen bij oma (is jarig) in de tuin in badje geweest. Husb is net werken en Bo ligt nog te slapen. Als ze dalijk wakker word duiken wij het badje hier weer in. Ik heb vanmiddag nog gesotfzuig en gedweilt, en u ben ik dus helemaal helemaal helemaal verrot. Ik vind dit weer echt niet meer leuk!!!!!!
En ik wil nu bevallen eventueel in het badje buiten kan mij het schelen

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel woensdag 16 juli 2003 @ 15:39:21 #96
2628 Karin
pi_11811408
Klinkt erg goed die badjes Jessie. Jammer dat Bram er nog te klein voor is.
Wij zitten hier noodgedwongen de hele dag binnen. Hier is het namelijk een stuk beter uit te houden dan buiten. Gelukkig heeft Bram er niet al te veel last van en ligt nu lekker te slapen. Maar wat begin ik me al te vervelen! Ik vind het veel te warm om wat in het huishouden te doen en nu kunnen we ook nog eens nergens heen.
  Jubileum moderator woensdag 16 juli 2003 @ 15:40:18 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11811441
Dit is dus de, nog onbehandelde, commode:

En dit is de, nog te witte, kast:

dat gereedschap hoort er niet bij

Verder hebben we nog een klok, een wasmand en een luieremmer (die aan de zijkant van de commode kan hangen) gekocht.
We moeten nog een keertje heen deze week, de auto was vol en we moeten nog wat laminaat, en dan wil ik nog wat van die plastic krukjes kopen en evt. wat fotolijstjes en lampjes.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 16 juli 2003 @ 16:40:23 #98
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11813024
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:39 schreef Karin het volgende:
Klinkt erg goed die badjes Jessie. Jammer dat Bram er nog te klein voor is.
Wij zitten hier noodgedwongen de hele dag binnen. Hier is het namelijk een stuk beter uit te houden dan buiten. Gelukkig heeft Bram er niet al te veel last van en ligt nu lekker te slapen. Maar wat begin ik me al te vervelen! Ik vind het veel te warm om wat in het huishouden te doen en nu kunnen we ook nog eens nergens heen.
we zitten in hetzelfde schuitje, te warm om naar buiten te gaan, te klein voor het badje, te suf voor het huishouden en eigenlijk is het zelfs te warm om te computeren in dit kleine hokkie...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_11813936
*ploft neer*, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo, .

Joh als je werkt is de dag zó voorbij. .
Heerlijk dagje gehad......moest ijsjes halen voor m'n collega's....leuk klusje voor tussendoor. Ik had helemaal geen last van de warmte gehad maar toen ik om uur of drie buiten kwam sloeg de warmte als een deken om me heen. .

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 juli 2003 @ 17:28:57 #100
13151 crew  Rewimo
pi_11814022
*plof*

Hier een flinke bak fris water om lekker met onze voeten in te zitten Jeetje, wat een hitte, ik zal blij zijn als het straks onweert Zet alles wel goed vast, dames, want het KNMI waarschuwt voor zware windstoten.

In de supermarkt was het lekker koel, ik had spijt dat ik er weer uit moest...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')