En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben. Ben ik jaloers? Misschien. Ik zou ook wel eens willen weten iemand te hebben waar je alles mee kan delen.. Het is toch echt iets wat ik mis. Maar ja, waar vind je dat soort mensen tegenwoordig?
Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.. (misschien wat kortzichtig)
Of ben ik nou zo moeilijk? Ben ik dan een nerd misschien? Nee toch echt niet. Zat laatst met een collega/vriendin te praten en ze zei dat ik echt wel iemand zou vinden.
Niet dat ik echt desperate ben (of gruwlijk geil ofzo, daar is het me dan helemaal niet om te doen), maar een echt maatje is toch wel iets dat ik mis.
Ach ja, het leven is kut en ik zal maar per dag moeten leven.
En dan typ ik weer zo'n verhaal... Zou ik me er beter door gaan voelen? Ik ben het in ieder geval kwijt
quote:Ik denk dat je nu 99% van de mogelijke partners uitschakeld.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:10 schreef moz het volgende:
Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.
quote:
Dan zit je hier weer op zo'n zaterdag avond. Alleen... weer alleen. En alleen de computer waar andere mensen mee kan bereiken. Triest is het eigenlijk.En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben.
Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.. (misschien wat kortzichtig)
Of ben ik nou zo moeilijk? Ben ik dan een nerd misschien? Nee toch echt niet. Zat laatst met een collega/vriendin te praten en ze zei dat ik echt wel iemand zou vinden.
Niet dat ik echt desperate ben.
En dan typ ik weer zo'n verhaal... Zou ik me er beter door gaan voelen? Ik ben het in ieder geval kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door Caipirinhia op 12-07-2003 22:14]
quote:Dit zal 'm goed doen.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:13 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
quote:AXh ja, je moet toch wat als je hetzelfde hebt
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef tong80 het volgende:Dit zal 'm goed doen.
quote:Kee. Mission volbracht.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef moz het volgende:voel me stukken beter!
quote:Dat zal toch wel meevallen...
Op zaterdag 12 juli 2003 22:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik denk dat je nu 99% van de mogelijke partners uitschakeld.
quote:Ga samen meeten dan!!!!
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
AXh ja, je moet toch wat als je hetzelfde hebt
Vind je het moeilijk om contacten te leggen? Zoek dan andere dingen op: Sportschool, schaakclub of computerclub weet ik veel, er zijn zoveel dingen.
Ik heb me ook een tijdje alleen gevoeld. Dit is gewoon enorm kut, maar het echte advies is dat je niet achter de computer moet gaan zitten, je wordt alleen maar gekker!!
quote:En ondertussen denk je, GVD er zit een kern van waarheid in het verhaal van de TS. Sterker nog, zo voel ik me nu ook.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik denk dat je nu 99% van de mogelijke partners uitschakeld.
Maar wel grappig proberen te doen.
ontopic:
Het is een beetje vreemde tijd waar we nu in leven. Veel mensen werken veel en als ze thuis zijn dan hebben ze hun hobbies. In een discotheek is niet echt de plaats om iemand te treffen.
Veel mensen ontmoeten zich tegenwoordig via internet.
Pin me niet op en datum vast. Maar dat gebeurt. Neem het maar van Tong aan.
quote:Ach als ik zou willen zou ik zo uit kunnen gaan. Ik heb zat bekenden dat is niet echt het probleem denk ik..
Op zaterdag 12 juli 2003 22:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou het laatst wat je dus moet doen is bij de pakken neer gaan zitten en achter je computertje.
Hmmzz de volgende keer als je uitgaat gewoon lekker veel contacten met iedereen maken. Zodat je de volgende keer wel degelijk mensen hebt om mee uit te gaan, of om in ieder geval weer een gezellig praatje te maken.Vind je het moeilijk om contacten te leggen? Zoek dan andere dingen op: Sportschool, schaakclub of computerclub weet ik veel, er zijn zoveel dingen.
Ik heb me ook een tijdje alleen gevoeld. Dit is gewoon enorm kut, maar het echte advies is dat je niet achter de computer moet gaan zitten, je wordt alleen maar gekker!!
Ik mis gewoon een maatje, iemand waar je alles mee kan delen. En ik weet dat je daar niet naar op zoek moet gaan want het helpt niet
de tijd zal het wel leren denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door vrouwtjetrouw op 12-07-2003 22:22]
quote:Misschien vindt je het niet fijn om te horen.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:18 schreef moz het volgende:[..]
Ach als ik zou willen zou ik zo uit kunnen gaan. Ik heb zat bekenden dat is niet echt het probleem denk ik..
Ik mis gewoon een maatje, iemand waar je alles mee kan delen. En ik weet dat je daar niet naar op zoek moet gaan want het helpt niet
Over een half uurtje loop ik rustig richting centrum en duik ik m'n favoriete kroeg in. Ik raak vanzelf wel aan de praat of ga lekker dansen. Mij boeit het niet, ik kan me prima vermaken in m'n eentje.
Ik zou zeggen doe 's gek en ga ook de stad in. Probeer niet te verbergen dat je alleen bent maar ga lekker op je gemak in je uppie aan de bar hangen... alleen zijn kan heerlijk zijn, ook in een volle kroeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 12-07-2003 22:23]
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:22 schreef Twiggy het volgende:
Ik ben ook het hele weekend alleen. Iedereen heeft iets anders vanavond en m'n vriend is met vrienden naar België. Maar dacht je dat ik een beetje thuis bleef zitten? Natuurlijk niet.Over een half uurtje loop rustig richting centrum en duik ik m'n favoriete kroeg in. Ik raak vanzelf wel aan de praat of ga lekker dansen. Mij boeit het niet, ik kan me prima vermaken in m'n eentje.
maar nee ik vind dat nix.......
Ik zou zeggen doe 's gek en ga ook de stad in. Probeer niet te verbergen dat je alleen bent maar ga lekker op je gemak in je uppie aan de bar hangen... alleen zijn kan heerlijk zijn, ook in een volle kroeg.
En ik kan best een vriendin krijgen, daar gaat het niet om
maar daar komt ook nog eens bij dat ik (denk ik) nogal kieskeurig ben.
Want ik heb nog nooit gehad dat ik dacht, dat is ze..
met die wil ik verder..
En ja.. daar baal ik wel van
ik kan wel bij hun terecht, maar als ze iets gaan doen zal ik niet de eerste zijn die het hoort.
het ligt ook wel aan mij, omdat ik nooit echt ben meegegaan terwijl hun ieder weekend gingen stappen
en dan kwam misschien ook wel omdat ik zo'n type persoon niet ben..
het lijkt erop dat ik mensen van mijn type gewoon niet ken in mijn omgeving... of ze bestaan simpelweg helemaal niet
oops, het word wel een heel erg pessimistische kijk zo! Misschien beeld ik het me allemaal wel in
m'n bui hangt ook samen met een ontbeantwoorde liefde, maakt het allemaal niet draaglijker
quote:ik verveel me ook, kom maar hier!
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef moz het volgende:voel me stukken beter!
quote:waar is hier?
Op zaterdag 12 juli 2003 22:27 schreef Guidoweb5 het volgende:[..]
ik verveel me ook, kom maar hier!
quote:eventjes een vraagje tussendoor heb je een vaste relatie?
Op zaterdag 12 juli 2003 22:24 schreef moz het volgende:
in mijn geval houdt ik het op kennissenik kan wel bij hun terecht, maar als ze iets gaan doen zal ik niet de eerste zijn die het hoort.
het ligt ook wel aan mij, omdat ik nooit echt ben meegegaan terwijl hun ieder weekend gingen stappen
het lijkt erop dat ik mensen van mijn type gewoon niet ken in mijn omgeving... of ze bestaan simpelweg helemaal niet
oops, het word wel een heel erg pessimistische kijk zo!
Misschien beeld ik het me allemaal wel in
m'n bui hangt ook samen met een ontbeantwoorde liefde, maakt het allemaal niet draaglijker
quote:dat 'zoek' ik dus
Op zaterdag 12 juli 2003 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
eventjes een vraagje tussendoor heb je een vaste relatie?
een maatje, iemand die je begrijpt... nee ik heb dus geen relatie helaas
maar daarnaar zoeken helpt ook niet
quote:Vlakbij Leeuwarden
Op zaterdag 12 juli 2003 22:27 schreef moz het volgende:[..]
waar is hier?
quote:ik ben er aardig overheen, maar ze is zo leuk
Op zaterdag 12 juli 2003 22:29 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
zal wel niet ivm onbeantwoorde liefde.... of heb ik t nu helemaal mis....
quote:wel jammer...hmmzz
Op zaterdag 12 juli 2003 22:29 schreef moz het volgende:[..]
dat 'zoek' ik dus
een maatje, iemand die je begrijpt... nee ik heb dus geen relatie helaas
maar daarnaar zoeken helpt ook niet
quote:damn,
Dan zit je hier weer op zo'n zaterdag avond. Alleen... weer alleen. En alleen de computer waar andere mensen mee kan bereiken. Triest is het eigenlijk.En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben. Ben ik jaloers? Misschien. Ik zou ook wel eens willen weten iemand te hebben waar je alles mee kan delen.. Het is toch echt iets wat ik mis. Maar ja, waar vind je dat soort mensen tegenwoordig?
Niet dat ik echt desperate ben (of gruwlijk geil ofzo, daar is het me dan helemaal niet om te doen), maar een echt maatje is toch wel iets dat ik mis.
precies zoiets heb ik ook...
ik mis ook een "maatje", geborgenheid, je veilig voelen bij iemand...
erg herkenbaar!
quote:Haha, ik heb er wel een topic over hier, (die liefde)maar onder een andere naam
Op zaterdag 12 juli 2003 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
wel jammer...hmmzz
ik heb geen idee wat er aan te doen is
ook al wil ik je wel graag helpen.
mijn advies is dat ze echt niet zomaar op je af komt stormen je moet zeker zelf ook wat input geven hoor
Als ik iemand zou vinden die bij me pastte, zou ik me er in vastbijten en noooit meer loslaten (nou ja, dat klinkt misschien wat beangstigend )
quote:en desperate ja
Op zaterdag 12 juli 2003 22:34 schreef moz het volgende:[..]
(nou ja, dat klinkt misschien wat beangstigend)
quote:'gelukkig' (
Op zaterdag 12 juli 2003 22:33 schreef Xilantof het volgende:[..]
damn,
dit is erg herkenbaar
(heb nog niet eens de andere reacties gelezen, en gelijk dit gepost)precies zoiets heb ik ook...
ik mis ook een "maatje", geborgenheid, je veilig voelen bij iemand...erg herkenbaar!
quote:bij wijze van spreken uiteraard
Op zaterdag 12 juli 2003 22:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
en desperate ja
En liefde is ook niet alles, waar het in het leven om draait zal uiteindelijk toch jezelf zijn.
Verder ken ik alleen maar mensen die af en toe ook de discotheek opzoeken en daarvoor geldt zeker niet dat dat 'zuipende sletten' of players zijn. Het is een manier om meer mensen te leren kennen, niet de beste denk ik persoonlijk, maar zeker een manier. Probeer gewoon een beetje "involved" in sommige dingen te raken, ga b.v. bij een (studenten/sport/studie/etc)vereniging, het zal je verbazen hoe weinig er van je vooroordelen overblijven en hoeveel je er uiteindelijk aan hebt.
Kennissen zijn leuk, maar je kan in my opinion eigenlijk niet zonder in ieder geval één persoon om je leven & gedachtes mee te delen. Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs een vriendin te zijn, maar een echte goede vriend (die voor je door het vuur zou gaan) is ook heel erg veel waard. Kijk eens in je kennissenkring of er iemand tussen zit met wie je misschien goed kan praten en/of op kan schieten en ga daar gewoon een tijdje iets meer mee om!
[Dit bericht is gewijzigd door ZeroVince op 12-07-2003 22:42]
quote:niet om lullig te doen, maar ben je homo?
Op zaterdag 12 juli 2003 22:24 schreef -En4Cer- het volgende:maar daar komt ook nog eens bij dat ik (denk ik) nogal kieskeurig ben.
Want ik heb nog nooit gehad dat ik dacht, dat is ze..
met die wil ik verder..En ja.. daar baal ik wel van
[Dit bericht is gewijzigd door judel op 12-07-2003 22:45]
quote:Heeft waarschijnlijk meer met zijn ideaalbeeld van een vriendin te maken. Deze zal eerst bijgesteld moeten worden.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:40 schreef judel het volgende:[..]
iet om lullig te doen, maar ben je homo?
quote:Beste Iet.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:40 schreef judel het volgende:
iet om lullig te doen, maar ben je homo?
Verzamel je postzegels ?
Kan ook tegen je werken.
quote:idd toch iets wat ik meer moet gaan doen ja!
Op zaterdag 12 juli 2003 22:40 schreef ZeroVince het volgende:
..
Heb alleen de vervelende eigenschap dat ik heel erg makkelijk praat met iedereen, maar toch niet makkelijk nieuwe contacten leg. Hoe stom dat ook mag klinken
quote:sounds great
Op zaterdag 12 juli 2003 22:44 schreef moz het volgende:[..]
idd toch iets wat ik meer moet gaan doen ja!
Heb alleen de vervelende eigenschap dat ik heel erg makkelijk praat met iedereen, maar toch niet makkelijk nieuwe contacten leg. Hoe stom dat ook mag klinken
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
sounds great
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:50 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
leuk topic trouwens.... ik vind hem wel interessant
quote:Dat is ook helemaal niet erg, dat is gewoon menselijk en heeft denk ik bijna iedereen wel. Het groepje dapperen dat zo maar op mensen afstapt is echt heel klein. Als je je dat realiseert maakt het ook niet zo heel erg veel meer uit, de persoon waar je mee praat is er in zijn/haar achterhoofd aan het begin ook nog mee bezig of hij/zij niet iets verkeerd zegt. Een paar biertjes kunnen hier bij helpen, maar het moet ook niet zo worden dat je denkt dat je zoiets nodig hebt om mensen aan te spreken of dat het dan nét iets te veel wordt en je de volgende morgen alleen maar denkt van "damn, dat was echt een beschamende vertoning gister".
Op zaterdag 12 juli 2003 22:44 schreef moz het volgende:[..]
idd toch iets wat ik meer moet gaan doen ja!
Zoiets is gewoon aan het begin even even doorbijten en vaak ook even slikken, maar na een tijdje ben je er zekerder in, ben je er beter in en hou je er hopelijk een stel goede vrienden aan over!
Good luck! And may you find that love that won't leave you!
quote:hehe wat schattig....
Op zaterdag 12 juli 2003 22:51 schreef moz het volgende:[..]
voel me vereerd
quote:heb je misschien ook nog problemen waar ik mee kan helpen? Nu ik toch bezig ben
Op zaterdag 12 juli 2003 22:53 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
hehe wat schattig....
quote:Als er een foutje in je tekst zou staan zou staan ben ik niet het persoon om er even op te wijzen, maar in je sig onder elke post is het toch vrij vervelend voor je: een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:53 stond in judel's sig het volgende:
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft...
quote:nee heb op het moment niet echt problemen.... maar zal het in gedachte houden, als hetaanbod dan nog geldt natuurlijk....
Op zaterdag 12 juli 2003 22:55 schreef moz het volgende:[..]
heb je misschien ook nog problemen waar ik mee kan helpen? Nu ik toch bezig ben
quote:Zo beter?
Op zaterdag 12 juli 2003 22:56 schreef ZeroVince het volgende:Als er een foutje in je tekst zou staan zou staan ben ik niet het persoon om er even op te wijzen, maar in je sig onder elke post is het toch vrij vervelend voor je: een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.[/sub]
quote:hahaha
Op zaterdag 12 juli 2003 23:03 schreef bleiblei het volgende:
*klik profiel*oooooooooh hogere informatica!!
Hey dude, join the group, biertje??
weet je dat ik sinds een paar maanden spijt heb ik dat ik daar ooit ben heengegaan?
Maar ja, ik maak het wel af en zie wat de toekomst brengt :&
quote:daar sta ik altijd voor open!
Op zaterdag 12 juli 2003 23:01 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
nee heb op het moment niet echt problemen.... maar zal het in gedachte houden, als hetaanbod dan nog geldt natuurlijk....
ik krijg zo het gevoel dat jij vindt/denkt dat je er bij hoort/pas gelukkig bent als je in een relatie bent..
quote:ach... ik kan me der nie druk om maken... tkomt wel... ooit.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:04 schreef moz het volgende:[..]
hahaha
weet je dat ik sinds een paar maanden spijt heb ik dat ik daar ooit ben heengegaan?
Maar ja, ik maak het wel af en zie wat de toekomst brengt :&
quote:tuurlijk kun je in je eentje ook gelukkig zijn, maar met partner geeft toch dat extra gevoel..
Op zaterdag 12 juli 2003 23:06 schreef hams het volgende:
is er iets 'mis' met alleen zijn?ik krijg zo het gevoel dat jij vindt/denkt dat je er bij hoort/pas gelukkig bent als je in een relatie bent..
quote:jij........ doet dat zelf
Op zaterdag 12 juli 2003 23:05 schreef Hanneke1983 het volgende:
tis idd kut...zonder partner
quote:heb het pasgeleden mogen ervaren idd
Op zaterdag 12 juli 2003 22:18 schreef tong80 het volgende:
Ik weet, immers iets ouder dan de gemiddelde user. Dat iedereen iemand ontmoet waar ie zich bij thuis zal voelen.Pin me niet op en datum vast. Maar dat gebeurt. Neem het maar van Tong aan.
quote:das weer een andere problematiek
Op zaterdag 12 juli 2003 23:07 schreef judel het volgende:
nee het is kut als je als man geboren bent maar en vrouw wil zijn.
quote:zo zit het niet echt
Op zaterdag 12 juli 2003 23:06 schreef hams het volgende:
is er iets 'mis' met alleen zijn?ik krijg zo het gevoel dat jij vindt/denkt dat je er bij hoort/pas gelukkig bent als je in een relatie bent..
ik voel me nu gewoon kut, en zou het erg fijn vinden als ik iemand zou hebben waar je gewoon leuke dingen mee kan doen
het erbij horen speelt voor mij totaal geen rol
quote:zoiets doe je nooit zelf
Op zaterdag 12 juli 2003 23:07 schreef bleiblei het volgende:[..]
jij........ doet dat zelf
dus in je eentje mis je een essentieel gevoel? of heb je het over verliefd zijn?
quote:Klopt dan zou je willen dat het kut was.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:07 schreef Hanneke1983 het volgende:
das weer een andere problematiek
Sorry ook ik kan te ver gaan.
quote:ah zow... maar dat ligt aan je eigen eisen pakket en je eigen lef (iig das mijn probleem geloof ik).
Op zaterdag 12 juli 2003 23:09 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
zoiets doe je nooit zelf
je moet een geschikt iemand tegen komen
en als je die niet tegenkomt, zal het ook niet zo ver komen
bij mij tenminste...
Hoi Hanneke!!
quote:ik weet wel wat je bedoeld...heeft idd niks te maken met erbij horen
Op zaterdag 12 juli 2003 23:08 schreef moz het volgende:[..]
zo zit het niet echt
ik voel me nu gewoon kut, en zou het erg fijn vinden als ik iemand zou hebben waar je gewoon leuke dingen mee kan doen
quote:dat is idd erg prettig ja. maar wat ik eigenlijk wil zeggen is, dat ik niet gelukkiger ben als ik in een relatie zou zitten. dingen zouden 'anders' zijn, ipv 'beter'
Op zaterdag 12 juli 2003 23:08 schreef moz het volgende:[..]
zo zit het niet echt
edit: niet teveel nadruk plaatsen op erbij willen horen. dat zette ik er voor het gemak bij
quote:is er uberhaupt iemand op deze wereld die gaat voor het "erbij horen"
Op zaterdag 12 juli 2003 23:10 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik weet wel wat je bedoeld...heeft idd niks te maken met erbij horen
quote:jij tis hier geen ONZ he
Op zaterdag 12 juli 2003 23:09 schreef judel het volgende:[..]
Klopt dan zou je willen dat het kut was.
Sorry ook ik kan te ver gaan.
quote:dat kun je niet woordleijk uitleggen, dat moet je voelen
Op zaterdag 12 juli 2003 23:09 schreef hams het volgende:
extra gevoel? leg s uit ajbdus in je eentje mis je een essentieel gevoel? of heb je het over verliefd zijn?
quote:hahaha "eisenpakket". nee nee blieblie. ik heb niet een zozeer eisenpakket. wel een paar standaard dingen zoals eerlijkheid etc. maar dat lijkt me logisch. er moet een klik zijn. vind je die niet, dan ook geen relatie
Op zaterdag 12 juli 2003 23:10 schreef bleiblei het volgende:[..]
ah zow... maar dat ligt aan je eigen eisen pakket en je eigen lef (iig das mijn probleem geloof ik).
Hoi Hanneke!!
quote:en ook als je dr nie overheen kan komen
Op zaterdag 12 juli 2003 23:10 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
alleen zijn is vooral vervelend als het net mis is gelopen in een relatie, ook ik ben net weer vrijgezel...
quote:ik ken er..
Op zaterdag 12 juli 2003 23:12 schreef bleiblei het volgende:[..]
is er uberhaupt iemand op deze wereld die gaat voor het "erbij horen"
...
is wel beetje sick hoor.
trieste figuren
en hams... dat 'anders' is in mijn geval beter
quote:Vraag maar aan de rokers. Bijna iedere roker zal als hij eerlijk is toe moeten geven dat hij begonnen is om erbij te horen.
...
is wel beetje sick hoor.
quote:iedereen stelt eisen, je kan nog zo hard ontkennen.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:13 schreef Hanneke1983 het volgende:hahaha "eisenpakket". nee nee blieblie. ik heb niet een zozeer eisenpakket. wel een paar standaard dingen zoals eerlijkheid etc. maar dat lijkt me logisch. er moet een klik zijn. vind je die niet, dan ook geen relatie
[..]
quote:die mensen bestaan
...
is wel beetje sick hoor.
quote:zaterdagavondinspiratie
Op zaterdag 12 juli 2003 23:15 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
jemig wat een wijze woorden allemaal zeg!!
ja, die vind je niet terug in de dikke van dale
quote:Jup, ik weet ook wat je bedoelt... maar goed, ik ga niet stil in een hoekje zitten huilen. Gelukkig heb ik een stel vrienden en vriendinnen waar ik genoeg leuke dingen mee doe, en zodoende af en toe ook wel eens een leuk iemand ontmoet... en ook al wordt dat niets, dat is voor mij geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten. Het is kwart over elf merk ik nu... tijd om ze weer eens op te gaan zoeken
Op zaterdag 12 juli 2003 23:10 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik weet wel wat je bedoeld...heeft idd niks te maken met erbij horen
quote:ik heb het toch over die klik
Op zaterdag 12 juli 2003 23:15 schreef bleiblei het volgende:[..]
iedereen stelt eisen, je kan nog zo hard ontkennen.
Maar er is een grens van knapheid, een grens van liefheid, een grens van botheid etc. als een persoon daar niet in past "klikt" het bij voorbaat niet. Sterker nog, dan ga je het vaak niet eens proberen. Ik geloof niet dat er iemand is die dat niet heeft.
quote:erbij horen in combinatie met relaties.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:14 schreef judel het volgende:[..]
Vraag maar aan de rokers. Bijna iedere roker zal als hij eerlijk is toe moeten geven dat hij begonnen is om erbij te horen.
quote:waar heb je t over
Op zaterdag 12 juli 2003 23:16 schreef hams het volgende:
zeg dan helemaal nix hanneke
als je dat ook denkt, dan 'hoor je erbij' als het ware..
tsja het is zaterdagavond he
quote:grom!!
Op zaterdag 12 juli 2003 23:19 schreef hams het volgende:
wat ik bedoelde is dat men tegenwoordig denkt dat men pas gelukkig kan worden als men in een relatie zit.als je dat ook denkt, dan 'hoor je erbij' als het ware..
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:07 schreef Hanneke1983 het volgende:tuurlijk kun je in je eentje ook gelukkig zijn, maar met partner geeft toch dat extra gevoel..
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 12-07-2003 23:22]
quote:Ja, ik kom je niet helpen hoor.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:19 schreef bleiblei het volgende:
ik moet eigenlijk douchen om dan uit te gaan
de enige kans om een leuk meisje tegen te komen zowat voor mij
En wat heb je overdag dan allemaal gedaan? Ben eens benieuwd.
quote:ik bén misschien pas gelukkig als ik een relatie zou hebben ja
Op zaterdag 12 juli 2003 23:19 schreef hams het volgende:
wat ik bedoelde is dat men tegenwoordig denkt dat men pas gelukkig kan worden als men in een relatie zit.als je dat ook denkt, dan 'hoor je erbij' als het ware..
dat gevoel is beter dan drugs, ook al heb ik die nooit gebruikt
echt iets wat ik wel vaker wil meemaken.... maar ja mijn types zijn schaars zoals als eerder vermeld
quote:dat wil je absoluut niet weten
Op zaterdag 12 juli 2003 23:22 schreef hace_x het volgende:
Ok je zit nu dus thuis achter de compu (net als ik)En wat heb je overdag dan allemaal gedaan? Ben eens benieuwd.
als ik lees extra gevoel, dan denk ik dat dat een gevoel is dat je pas kan krijgen als je een partner hebt. Alsof je er dan een totaal nieuw gevoel bij hebt gekregen terwijl het in feite verliefdheid is. Wat je ook kan hebben als je niet in een relatie zit
quote:ojee is het zo erg.....nou word ik toch wel benieuwd
Op zaterdag 12 juli 2003 23:23 schreef moz het volgende:[..]
dat wil je absoluut niet weten
quote:ik kom helemaal niet met een cliché af. het is iig niet zo bedoeld. maargoed. ik heb nu ff geen zin om mijn eigen gevoel hier over uit te gaan leggen. en nee, das geen poging tot dingen te ontlopen
Op zaterdag 12 juli 2003 23:25 schreef hams het volgende:
hanneke. grom maar als je wilt. maar ik vroeg uitleg bij dat extra gevoel. en dan kom jij met een cliché, nee maar dat moet je voelen enzo..als ik lees extra gevoel, dan denk ik dat dat een gevoel is dat je pas kan krijgen als je een partner hebt. Alsof je er dan een totaal nieuw gevoel bij hebt gekregen terwijl het in feite verliefdheid is. Wat je ook kan hebben als je niet in een relatie zit
zo, clear?
Ik denk dus opzich niet dat je perse een vriendin mist, maar iemand waar je samen mee van het leven kan genieten.
Natuurlijk is het helemaal te gek als je een liefdespartner vind Maar ik probeer alleen maar te zeggen dat dat niet het enig soort contact is dat jou gelukkig kan maken. Misschien moet je je zowiezo wat meer openstellen voor mensen... wat mer samen met ze leven in plaats van langs ze heen. Dan zal je al een stukje gelukkiger worden volgens mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Courtney op 12-07-2003 23:29]
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:27 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik kom helemaal niet met een cliché af. het is iig niet zo bedoeld. maargoed. ik heb nu ff geen zin om mijn eigen gevoel hier over uit te gaan leggen. en nee, das geen poging tot dingen te ontlopen
zo, clear?
we dwalen ook een beetje af dan he....( zal je ff helpen hanneke)
quote:wil je het echt weten? Het is te beschamend om te vermelden!
Op zaterdag 12 juli 2003 23:25 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
ojee is het zo erg.....nou word ik toch wel benieuwd
niet veel meer dan dat ik nu doe
dat ligt voor 100% aan mezelf, ik weet het. Zet verliefdheid maar eens uit je hoofd
quote:juist
Op zaterdag 12 juli 2003 23:27 schreef vrouwtjetrouw het volgende:we dwalen dan ook af he
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:28 schreef moz het volgende:[..]
wil je het echt weten? Het is te beschamend om te vermelden!
dat ligt voor 100% aan mezelf, ik weet het. Zet verliefdheid maar eens uit je hoofd
ja idd kan je aardig lamlendig van worden..... heb je geen zaterdagbaantje ofzo dan?
zo'n 'rustdag' maakt je alleen maar meer onrustig
quote:wat? waar komt die vraag nu vandaan
Op zaterdag 12 juli 2003 23:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
hams ben je een kloon?
quote:gewoon je postaantal valt me op
Op zaterdag 12 juli 2003 23:31 schreef hams het volgende:[..]
wat? waar komt die vraag nu vandaan
quote:Ok dat je dus overdag ook niet zoveel gedaan hebt, ligt zoals je zelf al zegt echt aan jezelf.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:28 schreef moz het volgende:[..]
wil je het echt weten? Het is te beschamend om te vermelden!
Ik heb jouw gevoel nu namelijk ook wel een beetje, maar toch ook weer niet helemaal simpelweg omdat ik weet dat ik me zoals jij ga voelen als ik de hele dag niets ga doen.
Niet dat ik veel gedaan heb: Boodschappen doen, huis opruimen, en toen lekker anderhalf uur keihard gefietst door de duinen.
Dat stelt nog niet veel voor, denk ik, maar toch voelt het wel lekker. Dan heb je in elk geval niet dat gevoel dat je de hele dag niks gedaan hebt! Dus doe wat. Zeker met dit hele lekkere weer. Desnoods ga je alleen maar even een blokje om. Morgen (vandaag) is het zondag dus ik zou zeggen: zorg ervoor dat je aan het eind van de dag kan zeggen dat je er wat van gemaakt hebt. Dat hoeft dus niet veel te zijn, als je maar eventjes wat doet, voelt altijd lekkerder.
Succes,
quote:hmmm.... jammer
Op zaterdag 12 juli 2003 23:22 schreef judel het volgende:[..]
Ja, ik kom je niet helpen hoor.
quote:vooral lekker om ff te sporten ja... even je gedachten allemaal vergeten.. en het volgende voordeel dat je ook echt wat gedaan hebt en beter in slaap komt s avonds!!
Op zaterdag 12 juli 2003 23:33 schreef hace_x het volgende:[..]
Ok dat je dus overdag ook niet zoveel gedaan hebt, ligt zoals je zelf al zegt echt aan jezelf.
Ik heb jouw gevoel nu namelijk ook wel een beetje, maar toch ook weer niet helemaal simpelweg omdat ik weet dat ik me zoals jij ga voelen als ik de hele dag niets ga doen.
Niet dat ik veel gedaan heb: Boodschappen doen, huis opruimen, en toen lekker anderhalf uur keihard gefietst door de duinen.Dat stelt nog niet veel voor, denk ik, maar toch voelt het wel lekker. Dan heb je in elk geval niet dat gevoel dat je de hele dag niks gedaan hebt! Dus doe wat. Zeker met dit hele lekkere weer. Desnoods ga je alleen maar even een blokje om. Morgen (vandaag) is het zondag dus ik zou zeggen: zorg ervoor dat je aan het eind van de dag kan zeggen dat je er wat van gemaakt hebt. Dat hoeft dus niet veel te zijn, als je maar eventjes wat doet, voelt altijd lekkerder.
Succes,
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:35 schreef bleiblei het volgende:hmmm.... jammer
Leuk!
kussies
Ik ben nu ook vrijgezel en ik heb het steeds beter naar mijn zin, oke ik ontmoet regelmatig leuke meisjes, maar voor mij hoeft het gewoon even niet, ik wil mezelf in mijn eentje gelukkig voelen zonder dat ik halsoverkop aan een nieuwe relatie begin..
Een relatie is gewoon niet zaligmakend, dat denken vooral mensen die er nog nooit 1 hebben gehad..
Maar je hoort er alleen bij als je een relatie hebt, zoiets is mij nog nooit ter ore gekomen hoor..
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:38 schreef nozem het volgende:
Een relatie is gewoon niet zaligmakend, dat denken vooral mensen die er nog nooit 1 hebben gehad..
denk dat mensen hier zich een beetje aangevallen voelden door mijn posts. jammer is dat want ik probeerde het te begrijpen.. ah well... life goes on enzo
quote:Liefde valt juist wel uit te leggen, het is een mix tussen gevoelens en lusten. Eerst het uiterlijk, daarna het innerlijk... de eerste laag en naarmate de relatie vordert begint het verkennen van de persoon. Maar dan ben je al van plan om verder met hem/haar te gaan in de eerste fase.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:17 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik heb het toch over die klik
en dat heeft ook met een uitstraling te maken. en dat valt niet uit te leggen in eisen. liefde valt sowieso niet uit te leggen
quote:En wat loop jij hier nu te lurken qua berichten?
Op zaterdag 12 juli 2003 23:52 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
het loopt nu toch wel stilletjes... denk dat ik mn bedje dan ook maar eens op ga zoeken... trusten allemaal!!kussies
Wel vreemd trouwens dat je pas 19 bent en er nu al zo zwaar aan tilt en dat je zegt wel makkelijk in contact met vrouwen te kunnen komen alleen niet dermate dat je er ook wat aan hebt. De hoogste drempel ben je dan, in mijn ogen, al over.
quote:Juist... net een ontzettend leuk meisje ontmoet... ik ben benieuwd of ze me belt (en zo nee, hoe ze reageerd als ik bel
Op zondag 13 juli 2003 00:17 schreef bleiblei het volgende:
ik ben bijna weg!! met of zonder hulp van Judel!!
Iig........ jeuy!!!!!!!!!!! Hier is een happy eeuwig single
man!!
quote:Aha, gesproken door iemand met ervaring! Jammer dat ik die ervaring niet kan delen. Misschien zou ik er dan totaal anders tegenaan kijken hoor. Ik weet het niet.
Op zondag 13 juli 2003 00:38 schreef nozem het volgende:Een relatie is gewoon niet zaligmakend, dat denken vooral mensen die er nog nooit 1 hebben gehad..
Misschien is het gewoon iets dat ik ook eens wil ervaren
maar om ze van die ideeën af te krijgen..
juist!
moeten ze het een keertje mee maken
het loopt weer lekker in een cirkel
quote:en iedereen legt het anders uit, daarom zeg ik dus "het valt niet uit te leggen"
Op zondag 13 juli 2003 01:30 schreef Panzer het volgende:Liefde valt juist wel uit te leggen, het is een mix tussen gevoelens en lusten. Eerst het uiterlijk, daarna het innerlijk... de eerste laag en naarmate de relatie vordert begint het verkennen van de persoon. Maar dan ben je al van plan om verder met hem/haar te gaan in de eerste fase.
quote:wel als het goed gaat
quote:Vriendschap is anders. Je gedrag bewijst dat
Ik lees hier allemaal dingen die ik nog nooit zo heb bekeken. Een relatie is slechts een goede vriendschap plus sex.
quote:Dat is het wel, als je tenminste altijd wilt zijn bij degene waar je van houd. Ook al is de verliefdheid inmiddels over.
Maar toch, een relatie is aanpassen, je hebt niet meer de vrijheid die je had, je krijgt er schoonouders bij die je ook maar net moeten liggen, je krijgt gegarandeerd mindere periodes, en soms is een relatie gewoon echt knokken, en daar komt nog eens bij dat je gigantisch onzeker wordt wanneer je verliefd bent. Ik ben nu stabieler dan toen ik nog een relatie had..
jij bent denk graag vrij in je doen en laten
terwijl ik het wel eens heel fijn zou vinden aan dingen vast te zitten. het heeft denk met iets van zekerheid te maken
knuf voor Moz
quote:als je echt een relatie wil dan kan internet wel eens wonderen voor je doen..
Op zondag 13 juli 2003 18:09 schreef moz het volgende:
dank jejij ook sterkte
ach, het gevoel is er met vlagen
quote:is volgens mij niet echt de plek bij uitstek, maar ok
Op zondag 13 juli 2003 19:19 schreef nozem het volgende:[..]
als je echt een relatie wil dan kan internet wel eens wonderen voor je doen..
quote:naja maar ut kan wel.....
Op zondag 13 juli 2003 20:30 schreef moz het volgende:[..]
is volgens mij niet echt de plek bij uitstek, maar ok
en mijn bui is weer iets opgeklaard....
maja beetje eenzaam is het soms wel...
knuf
quote:Dat is een dan een misverstand. Internet is een even goede plaats als de kroeg om contacten op te doen. Mijn ex-vriendin ken ik ook via internet en dat is toch 7 maanden goed gegaan. Je moet misschien alleen niet in grote chatboxen met 500 geile mannen rondkijken, maar icq bijv. ofzo
Op zondag 13 juli 2003 20:30 schreef moz het volgende:[..]
is volgens mij niet echt de plek bij uitstek, maar ok
quote:ik ook
Op zaterdag 12 juli 2003 22:18 schreef moz het volgende:[..]
Ach als ik zou willen zou ik zo uit kunnen gaan. Ik heb zat bekenden dat is niet echt het probleem denk ik..
toch heb ik ook veel 'vrienden' maar wie kan je dan opbellen is dat dan niet raar hé?
ik ontmoete zon "maatje" via een vriend van me
hoewel ze (maatje) andere kant van nederland woonde.
werd helaas nogal heftig verliefd op r.
en sindsdien niet meer durven spreken.
achteraf wel spijt van
gewoon veel gesprekken met alles en iedereen blijven
aanpappen!
is ook mij meerdere keren gelukt, en ben niet zon vlotte jongen
quote:bij de ene is het "raar" maar misschien zit een ander met precies zelfde gevoel naar die telefoon te kijken.
Op maandag 14 juli 2003 00:58 schreef sony_vaio het volgende:[..]
ik ook
toch heb ik ook veel 'vrienden' maar wie kan je dan opbellen is dat dan niet raar hé?
serieus je ontmoet teveel leuke mensen als je maar beetje met ze praat.
(zelfs tussen die 99% gekke sletten, zitten hele lieve, probeer eens voor de grap een nuchtere aan te spreken buiten uitgaans tijden )
quote:
Op maandag 14 juli 2003 01:24 schreef jo0st het volgende:[..]
bij de ene is het "raar" maar misschien zit een ander met precies zelfde gevoel naar die telefoon te kijken.
serieus je ontmoet teveel leuke mensen als je maar beetje met ze praat.
(zelfs tussen die 99% gekke sletten, zitten hele lieve, probeer eens voor de grap een nuchtere aan te spreken buiten uitgaans tijden)
tjah, ik moet zeggen, je went eraan.. ik heb hetzelfde gevoel, ik mis iets in me leven iets om bij iemand kwijt te kunnen.. samen knuffelen.. samen lachen... samen dingen doen..
ach.. alleen zijn.. het went
quote:Gaat al weer stukken beter
Op maandag 14 juli 2003 16:56 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
hey moz,hoe istie nou vandaag?
maar dat heb je al kunnen lezen in mijn fotoboek denk ik
ik overleef het (hopelijk) wel... oh nee, wacht... niet zo dramatisch
bedankt voor je steun
quote:maakt me wel nieuwsgierig,.. (misschien heb ik 'm ook al gelezen)
Op zaterdag 12 juli 2003 22:34 schreef moz het volgende:
Haha, ik heb er wel een topic over hier, (die liefde)maar onder een andere naam
ik zou iig niet te hard opzoek gaan, maar neem dat maar niet van mij aan.
(begin me toch af te vragen of ik al eens iets nuttigs gepost heb ?! )
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:24 schreef moz het volgende:
in mijn geval houdt ik het op kennissenik kan wel bij hun terecht, maar als ze iets gaan doen zal ik niet de eerste zijn die het hoort.
quote:Je zus man, je ben 19. Ik 29 en ook alleen.
Dan zit je hier weer op zo'n zaterdag avond. Alleen... weer alleen. En alleen de computer waar andere mensen mee kan bereiken. Triest is het eigenlijk.En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben. Ben ik jaloers? Misschien. Ik zou ook wel eens willen weten iemand te hebben waar je alles mee kan delen.. Het is toch echt iets wat ik mis. Maar ja, waar vind je dat soort mensen tegenwoordig?
quote:dit gevoel komt me erg bekend voor. Ik heb ook wel eens van die vlagen waarin ik graag een lieve vriend zou hebben om alles mee te delen.
quote:idd zo voel k me nu ook iedere zaterdag, ook alleen maar achter die pc hangen, eigenlijk iedere dag want k zoek ook best wel iemand
Dan zit je hier weer op zo'n zaterdag avond. Alleen... weer alleen. En alleen de computer waar andere mensen mee kan bereiken. Triest is het eigenlijk.
En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben. Ben ik jaloers? Misschien. Ik zou ook wel eens willen weten iemand te hebben waar je alles mee kan delen.. Het is toch echt iets wat ik mis. Maar ja, waar vind je dat soort mensen tegenwoordig?Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.. (misschien wat kortzichtig)
quote:zon strand water uitgaan !!$!@%@!%
Op woensdag 16 juli 2003 15:18 schreef Boschjesman het volgende:
* Boschjesman herkent dit heel erg goed
en vooral in vakanties enzo, je zit toch maar (bijna) de hele dag wat achter de pc, k ben nu toevallig gta-vc uit proberen te spelen, maar k heb geen idee wat te doen als k daarmee klaar ben
Ik heb wel genoeg contact met mensen. Ik ben nu weer veel met muziek bezig. Dus ik vermaak me wel. Ook genoeg vrienden om uit te gaan e.d. Maar echt een relatie met iemand waar je alles mee deelt en alles mee doet heb ik al een jaar niet meer gehad. Tja wel wat halve relaties maar elke keer was het toch niet wat ik zocht. Ach ja ik ben een zeur
probleem wat ik er altijd nog bij creëer is dat ik altijd verliefd wordt op onbereikbare meisjes... van die types die óf al een vriendje hebben, óf mij een afschuwelijke sukkel vinden, óf gewoon iedereen op afstand houden...
dat geeft weer een misselijk gevoel van binnen...
voor mij helpt het altijd als ik ga fietsen (op m'n mountanbike) door de stad, en buitenaf, en dan heel hard... wind door m'n haren, ff lekker uitwaaien...
Ach vrijgezel zijn is ook niet mis (en dan bedoel ik niet dat je in de 60er jaren beland bent en vrijheid van sex opgaat) maar dat je wel veel vrije tijd hebt, veel geld bespaard en het belangrijkste geen relatie problemen hebt.
Zolang jij continu op de zaterdagavond achter je compie blijft zitten, hopend op 1 of andere inetliefde kan je daar misschien nog wel heel wat jaartjes opwachten. Suc6 schuilt in het creeeren van mogelijkheden en dat betekend dus (nieuwe) dingen opzoeken. Dat lijkt nu misschien wel niet zo leuk, maar dingen zijn niet altijd zoals jeje voor stelt. En trouwens er lopen meer dan zat leuke "normale" meiden rond in discotheken, en ja een discotheek of andere uitgaansgelegenheid is wel bij uitstek de plaats om nieuwe mensen te ontmoeten. So get youre azz off that chair and go meet tha world Suc6 man, het is je gegunt!
quote:Mr. peptalk has entered the forum
Op donderdag 17 juli 2003 01:16 schreef DarkClouD het volgende:
Als je wilt dat er iets gebeurt in je leven zal je daar toch echt zelf voor moeten zorgen. Mensen die zeggen "jouw tijd komt nog wel" of "op elk potje past een dekseltje" hebben iets te veel disneyfilms gekeken. Niets in het leven gaat vanzelf. Dus als jij iets wilt bereiken zal je er zelf voor moeten werken. Wat je moet proberen te vermijden is jezelf vergelijken met anderen, waarbij in het misschien in jou ogen altijd aankomt waaien.Zolang jij continu op de zaterdagavond achter je compie blijft zitten, hopend op 1 of andere inetliefde kan je daar misschien nog wel heel wat jaartjes opwachten. Suc6 schuilt in het creeeren van mogelijkheden en dat betekend dus (nieuwe) dingen opzoeken. Dat lijkt nu misschien wel niet zo leuk, maar dingen zijn niet altijd zoals jeje voor stelt. En trouwens er lopen meer dan zat leuke "normale" meiden rond in discotheken, en ja een discotheek of andere uitgaansgelegenheid is wel bij uitstek de plaats om nieuwe mensen te ontmoeten. So get youre azz off that chair and go meet tha world
Suc6 man, het is je gegunt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |