Het nieuwe Fok! - magazine ligt vandaag in de winkels voor de introductie prijs van 2 ¤ plus gratis Fok! rekenmachine.
Op de midden pagina`s naakt-reportage van Ripley
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Het nieuwe Fok! - magazine ligt vandaag in de winkels voor de introductie prijs van 2 ¤ plus gratis Fok! rekenmachine.
Kon je niet een nog lelijkere foto vinden?
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Het nieuwe Fok! - magazine ligt vandaag in de winkels voor de introductie prijs van 2 ¤ plus gratis Fok! rekenmachine.
Wil ik natuurlijk hebben
jammer dat het niet echt echt is
[Dit bericht is gewijzigd door anti-virus op 12-07-2003 11:46]
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:45 schreef yvonne het volgende:
Wow!!!!Kon je niet een nog lelijkere foto vinden?
quote:Misschien een idee voor de volgende editie?
Op zaterdag 12 juli 2003 11:45 schreef anti-virus het volgende:
geweldig
kon je trouwens niet een foto van missblue op de voorkant zetten
quote:Dat is het wel (als het echt zou zijn)...
Op zaterdag 12 juli 2003 11:47 schreef KolNedra het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is eigenlijk niet eens zo'n slecht idee
quote:Wat nou ? Die foto is mooi, beter dan wat in je fotoboek staat
Op zaterdag 12 juli 2003 11:45 schreef yvonne het volgende:
Wow!!!!Kon je niet een nog lelijkere foto vinden?
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:54 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Wat nou ? Die foto is mooi, beter dan wat in je fotoboek staat
quote:Ow well
Op zaterdag 12 juli 2003 11:55 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik vind het iig schitterend gedaan
het wachten is nu op de stories
Ben wel benieuwd naar Danny en z'n haar
Volgende week in Fok megazine:
quote:hallo het megazine is voor iedereen dus ook voor noobs
Op zaterdag 12 juli 2003 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
volgens de voorkant staan er wel een aantal artikelen voor n00bs in.. trekt mij niet echt dus :þ
quote:als je nog langer magazine met een e schrijft reken ik jou ook onder de n00bs
Op zaterdag 12 juli 2003 12:02 schreef anti-virus het volgende:[..]
hallo het megazine is voor iedereen dus ook voor noobs
quote:Je kan het ook als megazine zien
Op zaterdag 12 juli 2003 12:03 schreef Henkmanz het volgende:[..]
als je nog langer magazine met een e schrijft reken ik jou ook onder de n00bs
quote:Ik vind Megazine eigenlijk best cool klinken...
Op zaterdag 12 juli 2003 12:03 schreef Henkmanz het volgende:[..]
als je nog langer magazine met een e schrijft reken ik jou ook onder de n00bs
klinkt alsof het lekker vol artikelen staat
quote:dat bedoelde ik ook fok is mega dus dan maar megazine
Op zaterdag 12 juli 2003 12:07 schreef MacManus het volgende:[..]
Ik vind Megazine eigenlijk best cool klinken...
klinkt alsof het lekker vol artikelen staat
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 12:11 schreef anti-virus het volgende:[..]
dat bedoelde ik ook fok is mega dus dan maar megazine
quote:in zulke letters moeten ze "magezine" op de voorkant plaatsen
Op zaterdag 12 juli 2003 12:13 schreef MacManus het volgende:[..]
quote:Jogy heeft een geweldig artikel geschreven
Op zaterdag 12 juli 2003 12:30 schreef CySt het volgende:
Het is een heel leuk idee. Misschien is het leuk om het een online magazine in html uitgewerkt te laten worden, dan elke week een nieuwe. Ik zou het wel leuk vinden om hiermee aan de slag te gaan
Volgende keer wel de rubriek "Klussen met shmoops" op de voorkant vemelden, hé?
quote:dat kan nooit goed komen
Op zaterdag 12 juli 2003 12:39 schreef shmoopy het volgende:
Volgende keer wel de rubriek "Klussen met shmoops" op de voorkant vemelden, hé?
quote:Ik neem het mee naar achter bij de hoofd-redactie
Op zaterdag 12 juli 2003 12:39 schreef shmoopy het volgende:
Ge-wel-dig!Volgende keer wel de rubriek "Klussen met shmoops" op de voorkant vemelden, hé?
quote:Bij een oplage van 3000 krijgt u bedrijfs-korting
Op zaterdag 12 juli 2003 12:55 schreef afraidtech het volgende:
mag ik een oplage van zeg maar rond de 2000 bladen?
quote:wie zitten daar allemaal in dan?
Op zaterdag 12 juli 2003 12:54 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik neem het mee naar achter bij de hoofd-redactie
quote:* anti-virus ziet er wel wat in om daar in te zitten
Op zaterdag 12 juli 2003 12:56 schreef CySt het volgende:[..]
wie zitten daar allemaal in dan?
quote:Goeie vraag, de enige die ik in de hoofdredactie hebben kunnen zien is Adobe PhotoShop
Op zaterdag 12 juli 2003 12:56 schreef CySt het volgende:[..]
wie zitten daar allemaal in dan?
quote:die krijg ik wel op doe maar
Op zaterdag 12 juli 2003 12:56 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Bij een oplage van 3000 krijgt u bedrijfs-korting
quote:zet je ze bij vraag en aanbod neer
Op zaterdag 12 juli 2003 12:59 schreef afraidtech het volgende:[..]
die krijg ik wel op doe maar
quote:*meldt zich*
Op zaterdag 12 juli 2003 12:58 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Goeie vraag, de enige die ik in de hoofdredactie hebben kunnen zien is Adobe PhotoShop
Ik heb wel wat php kundigheid.. Als je het html wilt maken
quote:he ik wil er ook in
Op zaterdag 12 juli 2003 13:02 schreef CySt het volgende:[..]
*meldt zich*
quote:Als je dat serieus bedoelt, mag je van mij je gang gaan. Maar ik denk niet dat de verantwoordelijke van Fok! daar wat in zien.
Op zaterdag 12 juli 2003 13:02 schreef CySt het volgende:[..]
*meldt zich*
quote:Nou we kunnen het op zijn minst voorstellen
Op zaterdag 12 juli 2003 13:09 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Als je dat serieus bedoelt, mag je van mij je gang gaan. Maar ik denk niet dat de verantwoordelijke van Fok! daar wat in zien.
Het zou helemaal mooi zijn als we dat ook nog eens op fok mogen uitvoeren, magazine.fok.nl
En dan Yvonne die op het laatst even de censuur erover heen gooit, zodat er geen lelijke dingen in staan
quote:ja doe ik
Op zaterdag 12 juli 2003 13:01 schreef anti-virus het volgende:[..]
zet je ze bij vraag en aanbod neer
ik koop er wel ééntje van je
[TK] 3000 fok-magazines, pps in overleg
FOK!4U anyone?!
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:24 schreef Fannetje het volgende:
cool!
quote:maar groot eindigen, word het motto zo?
Op zaterdag 12 juli 2003 17:11 schreef ArmaniMania het volgende:
klein beginnen he
quote:Nou, ik was meer aant denken om ook andere planeten te voor zien van zoon cool weekblad
Op zaterdag 12 juli 2003 17:17 schreef afraidtech het volgende:[..]
maar groot eindigen, word het motto zo?
quote:Check je mail ff?
Op zaterdag 12 juli 2003 17:33 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nou, ik was meer aant denken om ook andere planeten te voor zien van zoon cool weekblad
quote:kan geregeld worden bij afraidtech ltd.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:33 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nou, ik was meer aant denken om ook andere planeten te voor zien van zoon cool weekblad
quote:Doe jij dat dan ook ff?
Op zaterdag 12 juli 2003 17:36 schreef yvonne het volgende:[..]
Check je mail ff?
quote:Uhuh!
Op zaterdag 12 juli 2003 14:44 schreef RemCow het volgende:
Cooool!!![]()
FOK!4U anyone?!
Verder is tie okay
quote:Uhm hallo. En ken ik jou ?
Op zaterdag 12 juli 2003 18:11 schreef CySt het volgende:[..]
Hoi knut
quote:Doe maar weer alsof je me niet kent he?
Op zaterdag 12 juli 2003 18:12 schreef Knut het volgende:[..]
Uhm hallo. En ken ik jou ?
quote:Nou uhm. It's not an act.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:13 schreef CySt het volgende:[..]
Doe maar weer alsof je me niet kent he?
quote:Nou jammer dan
Op zaterdag 12 juli 2003 18:14 schreef Knut het volgende:[..]
Nou uhm. It's not an act.
Maar weer ontopic
quote:Deze toevallig??
Op zaterdag 12 juli 2003 18:45 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik zal zo even een bladzijde uit het Fok!-magazine scannen over een artikel wat me erg de aandacht trok
.
.
Plaatjes, plaatjes en nog eens plaatjes.
Iedereeen ziet ze wel eens voorbij vliegen. Usericons, foto's, afzeikplaatjes, wie kent ze niet. Maar toch weet niet iedereen hoe je die plaatjes moet plaatsen. Om voor eens en altijd duidelijk te maken hoe je het beste een plaatje kan plaatsen op Fok zijn de volgende 10 top tips opgestelt om plaatjes te plaatsen.
1. De image tag
Het Fokforum dankt een hoop van zijn functionaliteit nog aan de standaard UBB fora. UBB codes zijn dus veelal bruikbaar op FOK. Het meest bekend is natuurlijk de quote tag. Iedere keer als je op een reactie reageerd door dit icoontje aan te klikken verspringt het venster naar een reactiescherm met daarin al de reactie van de persoon waarop je reageerd. de tekst hiervan staat tussen quote tags.
code:en[quote]
code:Hiermee laat ik meteen een andere tag zien, namelijk de code tag. En zo kan ik er nog wel een paar verzinnen. Maar vandaag hebben we het over de image tag.[/quote]
code:en[img]
code:Aangezien Fok meteen reageerd op het gebruik van de tag zal verder {img} en {/img} gebruikt worden om te voorkomen dat delen van de tekst wegvallen.[/img]
2. Het gebruik van de {img} en {/img}
Dit is heel simpel. Men nemen een plaatje wat op Fok geplaatst met worden en zetten hier de tags omheen.
Als algemeen geldend voorbeeld neem ik {img}locatie bestandje{/img} of als specifiek voorbeeld {img}www.http://frontpage.fok.nl/i/right.jpg{img}. Bij het juiste gebruik van de tags is dit het resultaat.
3. Het lukt niet.
We hebben dier dus te maken met een nieuweling op Fok. Ook wel liefkozend newbie of n00b genoemd. Dit kan 5 oorzaken hebben. Namelijk :
4. Waar vind ik dat webadres?
Overal op internet zijn er sites te vinden waar je je foto kwijt kunt. Te beginnen bij je provider. Vaak krijg je bij en ADSL of kabelinternet abonnement een kleine hoeveelheid ruimte om plaatjes of een website te plaatsen. Erg leuk, maar als veel mensen kijken zal al snel je plaatje niet meer zichtbaar zijn en krijg je een boos mailtje van je internet provider..........
.
.
.
.
24 .................................................................................. Fok Magazine Jaargang 7, week 28
.
.
..........Als je dit doet moet je dus goed opletten hoe vaak men je plaatje bekijkt
Een beter optie is om een site te vinden waar je heel veel plaatjes kwijt kan en die een veel aardigere provider heeft. Bijvoorbeeld PicServer of PicStore. Je zet je plaatje daar neer en je krijgt een mooie link in je beeld die je dan weer tussen de {img} en {/img} tags kan plaatsen. Let alleen op dat je ze optijd weghaald als je niet wilt dat iedereen zomaar kan kijken zonder dat die persoon ooit op fok komt.
Nog een andere manier om je foto op internet te krijgen is door gebruik te maken van je fotoboek (bron : Fok magazine jaargang 5, week 31, pagina 10-12). Hier kan je ook meerdere foto's neerzetten. De link naar deze foto's kan je dan weer tussen de welbekende tags zetten
5. Waar kan ik nou het beste die foto's plaatsen
Als je een vrouw bent met een geil bekkie, een lekkere kont en grote tieten ben je natuurlijk altijd welkom in Fok! Tieten, Buikjes, Kontjes etc. topic Part 55B, maar in principe kan je nu overal waar je wilt en waar het gepast is een plaatje posten
Disclaimer : de schrijver van dit artikel is zich bewust dat door de traagheid van het gebruikte medium en de zeer hoge omlooptijd van het betreffende topic dat het betreffende topic al gesloten kan zijn bij het ter perse gaan van dit artikel. De schrijver van dit artikel kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het snelle posten in het topic of een eventuele PMS aanval van de lokale mods.
6. Tips voor top plaatjes posters
Na het behandelen van de basis plaatjes post handelingen zijn wij aangekomen bij de tips voor de meer gevorderen gebruikers.
Aangezien vorig jaar er 2 nieuwe layouts zijn bijgekomen (bron : Fok magazine jaargang 6, week 40, coverstory) zijn de nieuwere (en ook veel oudere) users gewend aan het automatisch verkleinen van te grote foto's. In de text-only (ironisch genoeg kan je hier ook plaatjes in zien) en in de oude layout zit deze functie echter niet. Het plaatsen van grote foto's zorgt bij users die die layout gebruiken nog steeds voor layout problemen. Om hierin te helpen kan je de plaatjes een vaste grootte meegeven. Dit doe door deopeningstag uit te breiden. {img=100,200} zorgt er bijvoorbeeld voor dat het plaatje 100 beeldpuntjes breed wordt en 200 beeldpuntjes hoog.
{img=400,200}http://forum.fok.nl/i/c/14.gif{/img} wordt bij correct gebruik makend van [ en ] het volgende plaatje . Zoals je ziet kan je dus ook plaatjes vergroten en vervormen.
7. Thumbnailen,
Plaatjes kunnen ook klikbaar gemaakt worden. Erg leuk en wel zo handig. Kijk maar eens wat voor leuks je er mee kan doen.
Je doet dit door om de normale tags heen een URL tag te plaatsen. Ook hier gebruik ik { en } ipv [ en ] omdat anders Fok rare dingen gaat doen met mijn voorbeeld. Let op, ik maak hierbij gebruik van een plaatje wat van formaat gewijzigd is
{url=locatie waarnaar men gaat bij aanklikken plaatje}{img=300,200}locatie van het plaatje{/img}{/url}
Of
{url=www.hookers.nl/DenHaag/yvonne}{img}www.hookers.nl/DenHaag/yvonnelakleer.jpg{/img}{/url} Altijd handig natuurlijk voor als je je vrouwtje wilt aanbieden en meteen kan doorlinken naar meer informatie over prijzen, mogelijke standjes en afwerklocaties.
Een ander gebruik van het klikbare plaatje is het zogenaamde thumbnailen. Door een plaatje 2x te maken, 1x groot en 1x klein, kan je modemmers (jaja, die loosers bestaan ook nog steeds) een heel stuk helpen. Ze hoeven dan geen uur te wachten om jouw schitterende foto van een zelfdzame huidaandoening binnen te halen, maar alvast een kleine foto binnenhalen en zelf kiezen.....
.
.
.
.
Fok Magazine Jaargang 7, week 28 ..................................................................................25
.
.
........of ze het volledige plaatje willen zien. Gebruik hierbij bij de URL tag de weblocatie van het grote plaatje en bij de img tag de weblocatie van het kleien plaatje (volgende week in Fok Magazine : Tijn's wondere wereld van IrfanView)
8. Valkuilen
Let op de faq en policy. Niet alles mag je zomaar plaatsen. Als je twijvelt of die foto waarop je samen met je lesbische vriendin naakt op de motorkap van een Ferrari 550 ligt en elkaar op alle mogelijke manieren probeert te bevredigen, geen nood. Je kan hem altijd mailen naar Cynix@fok.nl . Cynix zal of de foto grondig onderzoeken op mogelijke conflicten met de faq en policy.
gebruik van een de Kodak DCS-14n 14 megapixel digitale camera of hoge kwaliteits videocamera wordt aanbevolen
9. Nog even een waarschuwing
Bedenk je goed dat je hier VRIJWILLIG je eigen foto's kunt plaatsen. Laat niemand je DWINGEN of OVERHALEN als je het echt niet WIL.
Er zullen altijd mensen zijn die je foto opslaan of ze verspreiden op internet. Er is geen enkele garantie dat je foto alleen beschikbaar zal zijn voor de mensen die op FOK! zitten (ruim 20.000 geregistreerd en waarschijnlijk een evenzogroot, zo niet groter aantal, ongeregistreerd).
Iedereen met een internetaansluiting kan je foto's uiteindelijk onder ogen krijgen, daar deze site openbaar is. WIL je niet, DOE het dan niet.
Wil je het WEL, doe het dan gerust, maar binnen de geldende regels van de policy..
Je foto plaats je altijd geheel op eigen risico...
©Danny
Disclaimer : Ondanks dat Fok ondertussen meer dan 60.000 users, klonen, relschoppers en ander Frontpage gesuis bevat is het getal 20.000 users wegens authenticiteit van de quote gehandhaafd
10. Voor al die luie flikkers die wel hun gezicht voorbij willen zien komen, maar geen zin om bovenstaade door te lezen
Koop/huur/leen een digitaal fototoestel. Maak foto's van jezelf (indien vrouw) of jezelf en vriendin/zusje/prostitue (indien man) en plaats deze in een vage directorie op het internet. Zorg dat hier een aantal naaktfoto's tussenstaan of foto's waarvan je het bestaan van graag wilt ontkennen (dubbelgevouwen in de bosjes, rare standjes met je moeder/buurmeisje/melkboer/postbode/andere mogelijke vader). de makkelijkste manier om deze foto's tegen te komen is door de directorie waar deze staan in te stellen als je homepage. Succes verzekerd en de komende 5 jaar zal Fok jou herinneren als die lelijke gast met die heerlijke vriendin die laat zien waarom mannen denken dat een vagina naar vis ruikt.
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 12-07-2003 19:44]
quote:lul
Op zaterdag 12 juli 2003 19:21 schreef matthijn99 het volgende:
Klik NIET op het plaatje van de duim onder #7.
quote:ah, ik zag het. Inderdaad minder. Ik heb gewoon een browser die dat onderdrukt. Veranderd
Op zaterdag 12 juli 2003 19:23 schreef matthijn99 het volgende:
Reuze grappig idd..
quote:Kom nu maar eens eerst met een artikel....
Op zaterdag 12 juli 2003 19:16 schreef mvt het volgende:[..]
tjah
quote:Nope allemaal Adobe PhotoShop, ik gebruik PhotoShop al vanaf versie 2
Op zaterdag 12 juli 2003 20:30 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik ruik Aldus Freehand?
quote:Kewl!
Op zaterdag 12 juli 2003 20:36 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nope allemaal Adobe PhotoShop, ik gebruik PhotoShop al vanaf versie 2
quote:Sjah niet iedereen houdt van van TOP magazines.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:11 schreef Tizmo het volgende:
Beetje flauw allemaal.
quote:FOK is TOP
Op zaterdag 12 juli 2003 22:12 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Sjah niet iedereen houdt van van TOP magazines.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
quote:Leuk gedaan
Op zaterdag 12 juli 2003 23:53 schreef CySt het volgende:
Zit je te zeuren dat ik een artikelm moet schrijven, doe ik dat, kijk je er niet eens naar
quote:Houd je ogen open voor meer artikelen
Op zondag 13 juli 2003 00:02 schreef CySt het volgende:[..]
Thnx
quote:jep.. ik heb een vermoeden dat de volgende pas over 3 weken komt
Op zondag 13 juli 2003 00:04 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Houd je ogen open voor meer artikelen
quote:jah
Op zondag 13 juli 2003 20:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Zal straks maar eens wat pikantere artikelen plaatsen
Dit moeten jullie echt aan danny voorleggen
Lijkt me best tof als zo'n magazine grootschalig wordt ingevoerd digitaal.
Of zelfs in de winkels terecht komt
Dan word ik zeker abonnee
quote:Blijf eens weg uit dit topic als je niks anders te melden hebt...
Op dinsdag 15 juli 2003 20:39 schreef Tizmo het volgende:
Allemaal zooo flauw...
En nu opzouten en weg blijven
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 20:42 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Blijf eens weg uit dit topic als je niks anders te melden hebt...
En nu opzouten en weg blijven
quote:1 keer is voldoende aarsschuiver, je verpest het topic...ksssst mug, oprotten
Op dinsdag 15 juli 2003 20:45 schreef Tizmo het volgende:[..]
!
Ik geef mijn mening alleen snol.
quote:Dat zeg je zeker ook tegen iedereen die elke keer
Op dinsdag 15 juli 2003 20:48 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
1 keer is voldoende aarsschuiver, je verpest het topic...ksssst mug, oprotten
quote:Het is namelijk hetzelfde als je dat niet doorhad.
Op dinsdag 15 juli 2003 20:49 schreef Tizmo het volgende:[..]
Dat zeg je zeker ook tegen iedereen die elke keer
! post.
quote:Blijf je nu mierenneuken of ga je ook nog wat nuttigs doen, zoals uit dit topic weg blijven.
Op dinsdag 15 juli 2003 20:49 schreef Tizmo het volgende:[..]
Het is namelijk hetzelfde als je dat niet doorhad.
quote:Ingaan op argumenten is moeilijk he?
Op dinsdag 15 juli 2003 20:53 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Blijf je nu mierenneuken of ga je ook nog wat nuttigs doen, zoals uit dit topic weg blijven.
quote:Jah je hebt gelijk en nu opgerot
Op dinsdag 15 juli 2003 20:54 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ingaan op argumenten is moeilijk he?
Net zoals het accepteren van meningen waarschijnlijk.
quote:Wat jij wil
Op dinsdag 15 juli 2003 20:55 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Jah je hebt gelijk en nu opgerot
quote:Okee, then the hard way....
Op dinsdag 15 juli 2003 20:56 schreef Tizmo het volgende:[..]
Wat jij wil
.
quote:Ik was al weg,
Op dinsdag 15 juli 2003 20:58 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Okee, then the hard way....
Heb m gelukkig 2de hands kunnen kopen voor € 4,-
(helaas zijn de foto's van Yvonne eruit geknipt )
quote:No way, doorgaan!
Op woensdag 16 juli 2003 14:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Hmmmm, uitgestorven... slotje dan maar ?
quote:Ga door, dit magazine is bijna het enige wat me in leven houdt!
quote:Nee man!
quote:Het enige blad waar tiep en taalfouten zijn toegestaan
Op woensdag 16 juli 2003 16:39 schreef teknomist het volgende:
Neem een hele goede eindredacteur in dienst!!! Gezien het taalkundig niveau van Fok!
quote:Jogiaans toch? met variabele spelling
Op woensdag 16 juli 2003 16:41 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Het enige blad waar tiep en taalfouten zijn toegestaan
quote:En armanimaniaans met variabele tiepfouten
Op woensdag 16 juli 2003 16:42 schreef extreme het volgende:[..]
Jogiaans toch? met variabele spelling
Effe kijken of ik ergens nog foto`s kan jatten
Fok!-magazine ligt morgen weer in de winkels !
Koop um voor slechts 4¤ en ontvang GRATIS de Fok!-deoderant FOXE
quote:In het artikel komt dat allemaal uitgebreid aan bod, heb geduld
Op vrijdag 18 juli 2003 19:58 schreef QyRoZ het volgende:
Dit is trouwens mijn geheim:
quote:Plus deo en elke week lekkere naakte wijven
Op vrijdag 18 juli 2003 19:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
4 Euro?
quote:Heey, die lijkt veel op het toetsenbord hiero. Ik kan btw niet wachten op het volgende nummer.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:58 schreef QyRoZ het volgende:
Dit is trouwens mijn geheim:
quote:U zei ?
Op vrijdag 18 juli 2003 20:00 schreef QyRoZ het volgende:
Er mist alleen nog een hoofdletter in mijn mooie BrEeZaH-nick..
Ik zie weinig nieuwe feiten in het magazine.
En ik zie alleen de buitenkant
Ik wil hele verhalen horen
Dit is wel een hele makkelijke manier van entertainment.
quote:Ik laat het nu geheel aan u over mijn beste
Op vrijdag 18 juli 2003 20:32 schreef Levensgenieter het volgende:
Toch erg voorspelbaar. Maar dat zal wel komen omdat ik te veel lees hier.Ik zie weinig nieuwe feiten in het magazine.
En ik zie alleen de buitenkant
Ik wil hele verhalen horen
Dit is wel een hele makkelijke manier van entertainment.
quote:Het usual model, met wat blonde high-lights graag. Koffie? Ja zwart, zonder suiker!
Op vrijdag 18 juli 2003 20:36 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik laat het nu geheel aan u over mijn beste
*leest verder*
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 20:36 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik laat het nu geheel aan u over mijn beste
Ik heb niet de titel redacteur. Ik wil wel eens smakelijk verhalen horen. Ook verhalen die zich achter de schermen afspelen.
Zodra ik me gedwongen voel om actief deel te nemen aan het magazine laat ik wel een schreeuw horen
: Sunchaser is naar de tandarts geweest, zijn kies is afgebroken tijdens het weghalen van zijn verstand....een verdovings spuit is in zijn gehemelte gekomen zonder dat het de bedoeling was, daardoor kan hij in het echte leven minder ouwe hoeren.....verbaas U niet als Sunchaser meerdere topics gaat openen.....inplaats van 30 per dag worden het 40 per dag".
quote:Gelul, maak een beter artikel, met plaatjes etc.
Op vrijdag 18 juli 2003 20:40 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Ik heb niet de titel redacteur. Ik wil wel eens smakelijk verhalen horen. Ook verhalen die zich achter de schermen afspelen.
Zodra ik me gedwongen voel om actief deel te nemen aan het magazine laat ik wel een schreeuw horen
: Sunchaser is naar de tandarts geweest, zijn kies is afgebroken tijdens het weghalen van zijn verstand....een verdovings spuit is in zijn gehemelte gekomen zonder dat het de bedoeling was, daardoor kan hij in het echte leven minder ouwe hoeren.....verbaas U niet als Sunchaser meerdere topics gaat openen.....inplaats van 30 per dag worden het 40 per dag".
*wacht af*
quote:Plaatjes zijn voor jou
Op vrijdag 18 juli 2003 20:47 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Gelul, maak een beter artikel, met plaatjes etc.
*wacht af*
Ik zorg voor de teksten. Ik hou me niet bezig met vormgeving
quote:Okee, ik wacht op tekst... armani@xs4all.nl
Op vrijdag 18 juli 2003 20:52 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Plaatjes zijn voor jou
Ik zorg voor de teksten. Ik hou me niet bezig met vormgeving
quote:Ókey.....ik schrijf wel een smakelijk artikel over Yvonne's sexleven dat ik toevallig heb opgenomen
Op vrijdag 18 juli 2003 20:54 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Okee, ik wacht op tekst... armani@xs4all.nl
Met video live stream te bewonderen.
Nee maar ik moet wel ff mensen gaan stalken dan. En dat doe ik niet graag. Dus jou manier is denk ik beter. Niet te diep ingaan op de ellende van de users.
NU bij een jaar-abonnement op het weekblad Fok!-MAGAZINE GRATIS een FokiaUser1-Gsm toestel !!! Bestel nu !
quote:Ziet er wel tof uit, alleen die spelfouten, net als die allereerste trouwens...
Op vrijdag 18 juli 2003 19:44 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Fok!-magazine ligt morgen weer in de winkels !
Koop um voor slechts 4¤ en ontvang GRATIS de Fok!-deoderant FOXE
Verders
quote:Ik weet het, ik type te snel
Op vrijdag 18 juli 2003 22:11 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Ziet er wel tof uit, alleen die spelfouten, net als die allereerste trouwens...
Verders
quote:Hoe kom je er nou in godsnaam bij dat onthult met een d is
Op vrijdag 18 juli 2003 22:22 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik weet het, ik type te snel
quote:Sorry dat ik niet perfect ben....
Op vrijdag 18 juli 2003 22:24 schreef K-otic het volgende:[..]
Hoe kom je er nou in godsnaam bij dat onthult met een d is
Heerlijk, die artikelen uit het vorige nummer!
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 23:32 schreef ChrisJX het volgende:
D'r zit toch wel een QyRoZ-uitklapposter in he?
Een gratis FOKIA toestel is veel cooler, maar wel effe een jaar-abonnemennetje nemen.
quote:Met of zonder Sim-kaart?
Op zaterdag 19 juli 2003 03:03 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Een gratis FOKIA toestel is veel cooler, maar wel effe een jaar-abonnemennetje nemen.
quote:Nietus.
Op zaterdag 19 juli 2003 03:03 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Een gratis FOKIA toestel is veel cooler
quote:Das jouw mening. Btw. als ik het tussen de regels door lees, is er in 1 nummer die poster, en als je een jaar-abonnement neemt, krijg je ook nog die Fok!ia+alle nummers in het jaar.
Op zaterdag 19 juli 2003 10:26 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nietus.
quote:Dat zijn toch die extreem grote en dikke met uitschuifbare antenne he
Op zaterdag 19 juli 2003 20:52 schreef ChrisJX het volgende:
Swing200
quote:Wel groot en dik, niet uitschuifbaar
Op zondag 20 juli 2003 11:49 schreef Tom_Tom- het volgende:Dat zijn toch die extreem grote en dikke met uitschuifbare antenne he
?
quote:Nice! Wel toepasselijk in deze tijd van het jaar.
Op maandag 21 juli 2003 03:46 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Fok!-Disney in Parijs, beleef het mee !!!
quote:Ik vind het eigenlijk wel een realistische vertolking van het forum. Dat barst ook van de spelfouten....
Op vrijdag 18 juli 2003 22:11 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Ziet er wel tof uit, alleen die spelfouten, net als die allereerste trouwens...
Verders
quote:Leuk!
Op maandag 21 juli 2003 12:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
quote:Beter kan het toch niet worden.
Op maandag 21 juli 2003 19:33 schreef Tweater het volgende:
volgende artikel?![]()
quote:qua foto's niet nee
Op maandag 21 juli 2003 19:40 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Beter kan het toch niet worden.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 13:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik vind wel dat ze wat minder seks op Fok!-radio moeten laten zien, kleine kinderen luisteren ook
quote:Niet overdrijven..
Op donderdag 24 juli 2003 00:21 schreef ArmaniMania het volgende:
Nog maar een paar posts, en dan gaat deze vanzelf wel dicht
quote:Vind je ?
Op donderdag 24 juli 2003 00:27 schreef DJKoster het volgende:[..]
Niet overdrijven..
Nog 19 posts, nog genoeg tijd voor een nieuwe artikel
quote:Nee, is een kut-topic
Op donderdag 24 juli 2003 00:34 schreef Dirk het volgende:
Of iemand de redactie hier even op wilde wijzen:
Vosss undercover modje? :-)Bij deze.
Die cover blijft het leukst, misschien moet je het daar bij houden?
Verder goed bezig
quote:Was eigenlijk de bedoeling dat andere users ook iets deden verfokken of met een artikel kwamen, of misschien over een fok-magazine zouden kletsen...
Op donderdag 24 juli 2003 03:03 schreef Inspiration het volgende:
Die laatste is wat minderDie cover blijft het leukst, misschien moet je het daar bij houden?
Verder goed bezig
Maar goed het is er niet, dus komt hier vanzelf wel een slotje op
quote:Op die manier
Op donderdag 24 juli 2003 03:17 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Was eigenlijk de bedoeling dat andere users ook iets deden verfokken of met een artikel kwamen, of misschien over een fok-magazine zouden kletsen...
Mijn "graphic skills" komen niet verder dan het paint niveau, dus helaas pindakaas
quote:Toch is het nog wel een samenvatting waard.
Op donderdag 24 juli 2003 03:17 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Was eigenlijk de bedoeling dat andere users ook iets deden verfokken of met een artikel kwamen, of misschien over een fok-magazine zouden kletsen...
quote:Misschien
Op donderdag 24 juli 2003 03:20 schreef sig000 het volgende:[..]
Toch is het nog wel een samenvatting waard.
.
.
quote:Doe toch maar niet... zijn nog maar een paar posts
Op donderdag 24 juli 2003 15:17 schreef ArmaniMania het volgende:
Doe deze eens snel dicht
quote:Dat is toch geen user van Fok op die kalender he
Op woensdag 30 juli 2003 20:00 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Fok-kalender
quote:Deze gaat nu ook dicht
Op woensdag 30 juli 2003 23:17 schreef Burning_RefleX het volgende:
jammer dat enkele plaatjes niet (meer) werken
Forum Opties | |