Bijna twee jaar bleef het stil rond de meest cinematografische held uit de gamesgeschiedenis. Twee lange jaren moest Max zijn frustraties binnenhouden. Maar net als in het echte leven komt die broeiende kookpot van geestelijke pijn een keer tot ontploffing. Een vervolg op Max Payne kon dan ook niet uitblijven; onze held moest en zou een nieuwe uitlaatklep krijgen.
Screenshots:
http://www.maxpayneheadquarters.com/
Links:
http://www.rockstargames.com/maxpayne2/
http://www.maxpayneheadquarters.com
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 13-08-2003 15:19]
Trouwens, mooi verhaaltje bij geschreven
Verder vind ik de graphics nu niet echt WOW, maar wel aardig.
quote:Inderdaad, dat viel mij ook gelijk op, maar hij is weliswaar 2 jaar ouder geworden hè
Op zaterdag 12 juli 2003 09:54 schreef thiamat het volgende:
Heeft ie nou een nieuwe look gekregen??? alleen op het onderste plaatje (getekend) ziet ie er zo uit als in deel 1..Verder vind ik de graphics nu niet echt WOW, maar wel aardig.
check dat derde shot ... hij laat een bandaid vallen
quote:dat viel me eik ook al op, maargoed, alsie dalijk uit is koop ik hem evengoed
Op zaterdag 12 juli 2003 10:56 schreef Disorder het volgende:
Grafisch vind ik het nog steeds sterk op deel één lijken eerlijk gezegd.
Ook al wordt ie straks helemaal afgekraakt door de magazines etc, dit spel MOET ik hebben!
quote:I agree
Op zaterdag 12 juli 2003 12:35 schreef vosss het volgende:[..]
dat viel me eik ook al op, maargoed, alsie dalijk uit is koop ik hem evengoed
Ook al wordt ie straks helemaal afgekraakt door de magazines etc, dit spel MOET ik hebben!
quote:reken er maar niet op, met bullet time is gewoonweg niet mogelijk
Op zaterdag 12 juli 2003 13:04 schreef Mistix het volgende:
zit hier nu wel multiplayer in???
-edit- op het laatste plaatje heeft ie wel wat weg van clint eastwood
quote:Ik vind hem sowieso niet meer op Max Payne van deel een lijken
Op zaterdag 12 juli 2003 16:19 schreef RiddlerMark het volgende:
Deel 1 uitgespeeld, kijk erg naar deel 2 uit.
maar je zal er wel een ruige bak voor nodig hebben-edit- op het laatste plaatje heeft ie wel wat weg van clint eastwood
Maar goed hij mag niet tegen vallen, max Payne was de best FPS ooit (okee ik heb halflife niet gespeeld )
Ik vond deel 1 briljant
quote:Max Payne was geen FPS
Op zondag 13 juli 2003 11:15 schreef Djaser het volgende:[..]
Maar goed hij mag niet tegen vallen, max Payne was de best FPS ooit (okee ik heb halflife niet gespeeld)
Ik ben benieuwd of het echt iets wordt. Deel 1 was natuurlijk bijzonder vanwege de bullettime maar dat zien we inmiddels wel meer en verder vond ik het spel niet uitermate bijzonder ofzo.
quote:Huh
Op zondag 13 juli 2003 15:54 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb maxpane 1 ooit es geprobeert, ik vond er echt niks aan
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 13-07-2003 16:07]
quote:Is dat stukje niet uit de PC zone?
Op zaterdag 12 juli 2003 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Max Payne 2: The Fall of Max PayneBijna twee jaar bleef het stil rond de meest cinematografische held uit de gamesgeschiedenis. Twee lange jaren moest Max zijn frustraties binnenhouden. Maar net als in het echte leven komt die broeiende kookpot van geestelijke pijn een keer tot ontploffing. Een vervolg op Max Payne kon dan ook niet uitblijven; onze held moest en zou een nieuwe uitlaatklep krijgen.
quote:Klopt.
Op zondag 13 juli 2003 15:51 schreef MrTinux het volgende:Max Payne speelde je in de derde persoon.
Alleen effe een vraagje, wat is er gebeurd met de 2e persoon? Ik bedoel, die wordt de hele tijd overgeslagen, maar ik vraag me echt af waarom... FPS, snap ik... je BENT die persoon. Maar waarom third person niet gewoon second person heet is mij een raadsel.
[ontopic]
Kon MP1 pas een paar maanden geleden spelen op mijn nieuwe bak. Retemoeilijk maar ongelooflijk gaaf spel
Kom maar op met deel 2!
V.
quote:maar als het geen FPS is wat is het dan wel een TPS? (Third Person Shooter) ?
Op zondag 13 juli 2003 15:51 schreef MrTinux het volgende:[..]
Max Payne was geen FPS
Bij een FPS (=First Person Shooter) kijk je vanuit de ogen van het personage dat je bestuurt (zoals bij Half-Life, Unreal, Quake, etc)... Max Payne speelde je in de derde persoon.Ik ben benieuwd of het echt iets wordt. Deel 1 was natuurlijk bijzonder vanwege de bullettime maar dat zien we inmiddels wel meer en verder vond ik het spel niet uitermate bijzonder ofzo.
http://www.gamespy.com/previews/august03/maxpayne2pc/
quote:een game in de 2e persoon zou een game moeten zien waarbij je jezelf ziet door de ogen van de tegenstander.
Op maandag 14 juli 2003 23:30 schreef Verbal het volgende:[..]
Klopt.
Alleen effe een vraagje, wat is er gebeurd met de 2e persoon? Ik bedoel, die wordt de hele tijd overgeslagen, maar ik vraag me echt af waarom... FPS, snap ik... je BENT die persoon. Maar waarom third person niet gewoon second person heet is mij een raadsel.
quote:ik heb uit UITERST betrouwbare bron mogen vernemen dat deel twee minstens net zo geyl gaat worden als zijn voorganger
Op woensdag 13 augustus 2003 11:15 schreef Hakkert het volgende:
Max payne 1 uitgespeeld op de peecee.. Wat een gaaf spel.. Hopelijk is deze ook zo goed!
quote:Rieleksttt... Nu nog hopen dat je daar geen mega peecee voor nodig hebt.. Max payne op de ps2 vond ik een crime.. Ik ben echt wel een muis nodig
Op woensdag 13 augustus 2003 11:17 schreef Smots het volgende:[..]
ik heb uit UITERST betrouwbare bron mogen vernemen dat deel twee minstens net zo geyl gaat worden als zijn voorganger
quote:moejje ff hier klikken:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:23 schreef flat_erik het volgende:
Kruisjes
Lijkt me niet verkeerd weer voor in de herfst.
Ben benieuwd wat ze er van maken!
Ik ben dan ook heel benieuwd naar deze nieuwe. .
quote:Klopt, de engine is wat aangepast en er zijn wat physics elementen aan toegevoegd, maar het is nog steeds dezelfde engine. Dat moet ook wel anders zouden we nog minstens een jaar moeten wachten
Op woensdag 13 augustus 2003 12:08 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb gelezen in de PC Zone die hier nu voor me ligt dat er van dezelfde engine gebruikt word gemaakt als in Max Payne 1.... maar dan wel behoorlijk opgeleuktBen benieuwd wat ze er van maken!
kHoop dat 2 wat meer spelduur gaat krijgen, deel 1 had ik serieus waar in 1 nacht uit, was een keer in de zomer, zette 't spel aan en is daarna niet meer uitgeweest
(oh ja en de gameplay was ook méér dan vet! )
Ik kijk er naar uit.
Trouwens, wat een vette graphics, zeg! Moet je deze zien (Max heeft in dit deel wel wat weg van Pierce Brosnan vind ik):
Dat belooft wat te gaan worden!
[Dit bericht is gewijzigd door Ceriel op 14-08-2003 02:54]
Dit spel gaat heersen, deel 1 was ook geweldig!
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[img]http://pcmedia.ign.com/pc/image/maxpayne2_081303_001.jpg/img]Dit spel gaat heersen, deel 1 was ook geweldig!
Link n00b
quote:Hij lijkt net die robot uit T2
Op donderdag 14 augustus 2003 02:28 schreef Ceriel het volgende:
wowowow! lijkt me supervet !!
Ik heb deel 1 met zéér veel plezier (uit)gespeeld.
Vooral die uitspraken als: 'The train lit up like a christmas tree...'
waren erg gaaf in 1 !(oh ja en de gameplay was ook méér dan vet!
)
Ik kijk er naar uit.
Trouwens, wat een vette graphics, zeg! Moet je deze zien (Max heeft in dit deel wel wat weg van Pierce Brosnan vind ik):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat belooft wat te gaan worden!
quote:Nee speelt zich later af en is dus wat ouder geworden .
Op donderdag 14 augustus 2003 13:26 schreef RAM_ het volgende:
K vind et stom dat ze em hebbe veranderd vond MAX uit deel 1 veel cooler uit zien
quote:Lijkt op die in de PCZone
Op zaterdag 12 juli 2003 09:54 schreef hooiberg het volgende:
Dat ziet er weer prachtig uit![]()
Trouwens, mooi verhaaltje bij geschreven
![]()
quote:
Take2 Interactive heeft aangekondigd dat Max Payne 2 op 15 oktober naar de (Amerikaanse) winkels verscheept zal gaan worden voor de PC
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 04-09-2003 11:25]
Developer: Remedy
US Publisher: Rockstar Games (Release date: 15-10-2003)
EU Publisher: Take 2 (Release date: 31-10-2003)
quote:
In 2001, Max Payne arrived to set the benchmark for action gaming, earning countless awards and revolutionizing the genre with cinematic combat sequences fuelled by the groundbreaking use of slow motion and compulsive narrative-driven gameplay. Now, working together with Rockstar Games' New York-based production team, Remedy has combined Max Payne's hallmark gameplay with all new innovations and unmatched production values.Storyline - a violent, Film Noir love story between a cop and a femme fatale murder suspect, between Max Payne and Mona Sax. Dark, tragic and intense, the story is a thrill-ride of shocking twists and revelations. Max Payne's signature slow motion gunplay has been improved on every level. Get ready for Bullet Time 2.0. New guns and new moves make action more cinematic and intense than ever before. Fully integrated Havok physics engine allows for interactive environments creating incredible combat scenes. Ragdoll characters and physics in slow motion create breath-taking combat scenes. All new AI - cooperative NPC's fight with Max and more believable enemies create tension and more interesting and varied challenge. A stunning level of detail: Extremely detailed environments with photorealistic textures, highly enhanced radiosity lighting and extremely lifelike characters (including facial animations & lip synchronization) provide a visually staggering cinematic experience. Massive production values - including a motion picture stunt crew, professional talent for voice acting and graphic novels, motion capture and authentic digital source material from New York City.
Looking good. .
Jammer dat ie zo'n oude rotkop heeft gekregen.. .
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 16-09-2003 02:41]
quote:En elk ander spel tegenwoordig.
Op dinsdag 16 september 2003 07:09 schreef err het volgende:[..]
net als in half life 2
Ik MOET DEZE GAME zo snel mogelijk hebben, sowieso!! Ziet r heeel bot uit en nadat ik 1 had uitgespeeld kriebelden mn handen weer en zaten ze niet verlegen om een vervolg-deel; iets wat nu werkelijkheid wordt
Heeeeerlijk, net als ieder ander MaX Payne uitgespeeld en daarna alsnog very heavy verslaafd aan de bullet-time, gewoon nog een keer spele die hap
Maarre betekent "The fall of Max Payne" ook dat et de laatste is
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:[..]
Wat lul je nou man... Zolang ik 40/50 euro uit kan sparen doe ik dat....
Zolang de cd industrie mij blijft naaien kwa prijzen koop ik NIETS meer in de winkel... Behalve als t echt een toppertje is en ik em online ga spelen koop ik t... maar je moet toe geven al die shit is WAY te hoog geprijst..
Trouwens ik betaal toch ook 50 euro per maand voor mn internet... ik betaal er toch voor?
quote:Dat klopt ook, is dezelfde engine als MP deeltje 1
Op donderdag 18 september 2003 08:47 schreef Disorder het volgende:
Als ik naar de screens en de trailer kijk krijg ik het gevoel dat het gewoon Max Payne is, maar dan met meer polygonen in de models.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:34 schreef Smots het volgende:[..]
steek er nog één op, waardeloze strontpilaar.
quote:Is goed.
Op vrijdag 19 september 2003 00:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zullen we het nu weer over Max Payne 2 hebben dan?.
Ik kijk er enorm naar uit, en zal lachend ¤50,- besteden aan dit spel.
V.
quote:Ja, dat zeker..
Op vrijdag 19 september 2003 00:52 schreef Verbal het volgende:[..]
Is goed.
Ik kijk er enorm naar uit, en zal lachend ¤50,- besteden aan dit spel.
V.
quote:Mwah... ik heb kabelinternet, en het enige dat ik fatsoenlijk in MP over het web heb kunnen spelen was Quake 1.
Op vrijdag 19 september 2003 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:Alleen wel jammer dat er geen MP op zit..
.
Vind MP een beetje overgewaardeerd.
V.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:56 schreef Verbal het volgende:[..]
Mwah... ik heb kabelinternet, en het enige dat ik fatsoenlijk in MP over het web heb kunnen spelen was Quake 1.
Vind MP een beetje overgewaardeerd.
V.
quote:Misschien ben ik niet technisch genoeg, of vind ik geen goeie servers, kweenie. Heb genoeg spellen die MP over het net mogelijk zouden moeten maken (BF42, RTCW, HL etc).
Op vrijdag 19 september 2003 01:04 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
. Daar heb ik gelukkig geen last van..
Maar een goedgemaakte singleplayer-game vind ik prima hoor. Splinter Cell hoeft bijvoorbeeld van mij geen MP te worden in deel 2.
V.
quote:Splinter Cell heeft een geweldige SP, maar het leuke van MP is dat er dan van meerdere kanten een inbraak begonnen kan worden, waarbij er echte teams zo snel mogelijk een missie moet volbrengen... Ik vind het wel wat hebben eigenlijk... Alleen is het met meer agenten geen Splinter Cell meer, feitelijk...
Op vrijdag 19 september 2003 01:08 schreef Verbal het volgende:[..]
Misschien ben ik niet technisch genoeg, of vind ik geen goeie servers, kweenie. Heb genoeg spellen die MP over het net mogelijk zouden moeten maken (BF42, RTCW, HL etc).
Maar een goedgemaakte singleplayer-game vind ik prima hoor. Splinter Cell hoeft bijvoorbeeld van mij geen MP te worden in deel 2.
V.
WAT MOOOI DIE NIEUWE TRAILER!!!!!!!!
Damn, zo sfeervol, zo veel actie, zo mooi die Bullet Time 2.0. Must-have!!!! Wauw.
* =HellFire= is wederom erg enthousiast over Max Payne.
quote:ok hier te halen:
Op donderdag 9 oktober 2003 12:03 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/19404WAT MOOOI DIE NIEUWE TRAILER!!!!!!!!
Damn, zo sfeervol, zo veel actie, zo mooi die Bullet Time 2.0. Must-have!!!! Wauw.
![]()
![]()
* =HellFire= is wederom erg enthousiast over Max Payne.
(En waarschijnlijk nog sneller ook)
ik kan niet wachten totdat ie uitkomt
ik hoop alleen wel dat mn geforceje m aankan
quote:Nou niet veel sneller, site doet het momenteel niet.
Op donderdag 9 oktober 2003 12:48 schreef Smots het volgende:[..]
ok hier te halen:
http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=6301(En waarschijnlijk nog sneller ook)
quote:euh?
Op donderdag 9 oktober 2003 14:04 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Nou niet veel sneller, site doet het momenteel niet.
quote:Nu weer wel...
Op donderdag 9 oktober 2003 14:08 schreef Smots het volgende:[..]
euh?
bij mij wel, hoor...
Anyways, leuk trailertje eh?
Wel erg veel nadruk op Bullet Time maar goed wat wil je. Das gewoon de gimmick. Leuke rag-doll effecten trouwens...
dan maar wachten totdat ik een xbox heb...
quote:Daar ben ik bang voor. Ik vond Max Payne eigenlijk helemaal niet zo goed als veel mensen beweren. Leuke effecten, waardoor de gevechtsscenes goed tot hun recht kwamen, maar verder vond ik het niks.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:15 schreef k3vil het volgende:
Waarschijnlijk ook een game die je na 1 keer uitspelen in de kast gooit
quote:Mwoah eerder een game die je twee keer paar uitspeelt.
* =HellFire= heeft MP1 laatst nog met KungFu mod 3.0 uitgespeeld.
quote:net zoals de meeste FPS shooters.
quote:nog 1 nachtje
Op maandag 13 oktober 2003 21:51 schreef RedGuy het volgende:
Nog heel eventjes.Deze game wordt zoooo gaaf.
.
quote:10 dagen later toch?
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:39 schreef Ferrari412T2 het volgende:
Komt ie nu morgen al uit in Nederland of niet?
En anders moet ik maar es snel geld zien te vinden.
quote:Minimum System Specs:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn de systeemeisen eigenlijk? Zelfde als deel 1?
CPU: 1Ghz PIII/Athlon or 1.2Ghz Celeron/Duron processor
Graphics: 32MB AGP graphics card with hardware transform & lighting support
Memory: 256MB RAM
Hard Disk: 1.5 GB hard drive space
Direct X: DirectX 9.0
Recommended System Specs:
CPU: 1.4Ghz Athlon or 1.7 Ghz Pentium 4, Celeron or Duron processor
Graphics: 64MB DirectX 9 compatible AGP graphics card with hardware T&L support
Memory: 512MB RAM
Hard Disk: 1.5 GB hard drive space
quote:......en toch vinden we je lief.
Op donderdag 16 oktober 2003 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
En weer open..
Jongens, verpest dit topic nou ajb niet met dat warezgezeik..
Voor de mensen die um gedl-ed hebben; leuk dat je um al hebt, maar er over praten doe je maar op een ander forum...
De eerstvolgende die weer over de warezversie gaat beginnen is ook ff weg uit GAM..
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:51 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
......en toch vinden we je lief.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 16-10-2003 16:56]
quote:ziet uber geil uit. Nu wil ik alleen het geheel nog in actie zien
Op woensdag 15 oktober 2003 20:38 schreef neggix het volgende:
Menu
[afbeelding]
Eerste Level
[afbeelding]
Bullet-Time
[afbeelding]Plaatjes zijn Niet van mij
quote:Denk dat je het verwart met die Matrix-game, daar kon dat wel in bullet time.
Op donderdag 16 oktober 2003 19:51 schreef Piro het volgende:Want in MP1 kon je volgens mij ook tegen muren oplopen?
quote:Neen meneer Uli.
Op donderdag 16 oktober 2003 20:04 schreef SuperUli het volgende:[..]
Denk dat je het verwart met die Matrix-game, daar kon dat wel in bullet time.
quote:Het is mij nog niet gelukt.
Op donderdag 16 oktober 2003 20:19 schreef Piro het volgende:[..]
Neen meneer Uli.
Maar ik neem aan dat dat niet kan? dus ik ben beperkt tot snoekduiken door een deur?
Maar probeer eens te reloaden in bullet time. .
blijft leuk achteruit springen in bullettime
dit is btw m'n 2de potje max payne dit keer in hard boiled mode
erg leuk spel en zeker net zo goed als z'n voorganger
blech printscreen op een dual monitor systeem werkt nooit zo heel goed.. :/
je krijgt het idee iig
[Dit bericht is gewijzigd door werkeend op 16-10-2003 20:27]
quote:post eens ff wat screenies... (in game)
Op donderdag 16 oktober 2003 19:16 schreef SuperUli het volgende:
Hij loopt redelijk vloeiend hier op high settings..
Ik ga maar weer ff spelen
quote:Er is een knop bullet time combo, misschien is dat iets?
Op donderdag 16 oktober 2003 20:20 schreef SuperUli het volgende:[..]
Het is mij nog niet gelukt.
Maar probeer eens te reloaden in bullet time.
.
Dat verduidelijkt een hoop
Wat is trouwens het volledige repertoire wapens?
Ik heb tot zover geschoten met :
Beretta 92F
Dual Beretta 92F
Desert Eagle Mark XIX
Dual Desert Eagle Mark XIX
Ingram Mac 11
Dual Ingram Mac 11
MP5
AKS 47
M4 Carbine
Dragunov <--- Chick specific.
Sawed off shotgun.
SPAS 12
'Sniper rifle' (ziet eruit als een Parker Hale 85, of een M24) <--- Max specific.
Komt er nog meer spul bij of is dat wel de hele repertoire?
Edit : Striker automatic shotgun mag erbij
Geil ding is dat.
[Dit bericht is gewijzigd door Piro op 16-10-2003 21:41]
snap alleen niet hoe je die draai kunt maken en dat alles blurt (als wanneer characters voorgesteld worden, of als je dizzy bent). Soms maakt hij die draai wel in bullet time zonder blur en soms met blur en camera draait om je heen. Das nog wel erg vaag.. maar het zal wel een combo zijn.. tot nu toe is het voor mij alleen nog maar schieten op alles wat beweegd.. behalve citizens . Zit nu nog in gebouwen rondom zijn huis nadat die vrouw pleite ging.
Echt fantastische humor weer in die game. Je moet eens luisteren naar wat die mensen allemaal bazelen. Echt geweldig om naar te luisteren. Ook de TV programma's zijn weer geweldigt lachen. Zeker doen!
quote:je krijgt nog een supersnelle shotgun (met zo'n groot rond magazijn) en dat was het wel
Op donderdag 16 oktober 2003 21:13 schreef Piro het volgende:[..]
Er is een knop bullet time combo, misschien is dat iets?
En reloaden in bullet time is cool.
Beschamend feitje, ik kwam er pas aan het einde van chapter 2 (de pit) achter dat de mp5 en de dragunov ook nog een zoom hebben, ik vond de knop die ik ervoor ingesteld had bij puur toeval.Dat verduidelijkt een hoop
Wat is trouwens het volledige repertoire wapens?
Ik heb tot zover geschoten met :
Beretta 92F
Dual Beretta 92F
Desert Eagle Mark XIX
Dual Desert Eagle Mark XIX
Ingram Mac 11
Dual Ingram Mac 11
MP5
AKS 47
M4 Carbine
Dragunov <--- Chick specific.
Sawed off shotgun.
SPAS 12
'Sniper rifle' (ziet eruit als een Parker Hale 85, of een M24) <--- Max specific.Komt er nog meer spul bij of is dat wel de hele repertoire?
Max Paine rulez !
quote:Waar denk je dat de spel-ervaring in dit topic op gebaseerd is
Op donderdag 16 oktober 2003 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
De eerstvolgende die weer over de warezversie gaat beginnen is ook ff weg uit GAM..
V.
quote:Striker dus.
Op donderdag 16 oktober 2003 21:29 schreef werkeend het volgende:[..]
je krijgt nog een supersnelle shotgun (met zo'n groot rond magazijn) en dat was het wel
quote:als je niks veranderd hebt aan de controls moet je de 'f' gebruiken!
Op donderdag 16 oktober 2003 22:10 schreef bbrother het volgende:
ik kan geen granaten gooien? als ik em selecteer en ik wil gooien dan schiettie gewoon met het gewoon wat ik heb/had .. ?
Wat een geweldig spel is dit
verhaal en graphics zijn super!!
quote:Hoelang duurt ie nouhouuu....
Op donderdag 16 oktober 2003 22:12 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
als je niks veranderd hebt aan de controls moet je de 'f' gebruiken!
![]()
quote:Of met de Kung-Fu mod van MP1, daarmee kon het wel
Op donderdag 16 oktober 2003 20:04 schreef SuperUli het volgende:[..]
Denk dat je het verwart met die Matrix-game, daar kon dat wel in bullet time.
Zijn familie wordt uitgemoord, en daarna ook een vriend.
In het begin zie je hem op een gebouw staan, met een pistooltje, en dat lijkt me dus het einde.
Maar nu wat uitgebreider door iemand die hem helemaal uitgespeeld hebt? .
quote:Niet het einde.
Op donderdag 16 oktober 2003 22:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo, ik ga hem bijna spelen, maar wat is nou het verhaal van Max Payne 1. Ik heb MP1 nooit uitgespeeld.
Zijn familie wordt uitgemoord, en daarna ook een vriend.
In het begin zie je hem op een gebouw staan, met een pistooltje, en dat lijkt me dus het einde.Maar nu wat uitgebreider door iemand die hem helemaal uitgespeeld hebt?
.
Ik ga deze game zeker op elke difficulty uitspelen
quote:spoiler:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:01 schreef SuperUli het volgende:
spoiler:Die "missie's" waar je alles zo "blurry" ziet, die zijn echt leip, vind ik..
Maarre ik had em dus al uit in 8 uurtjes. Het was leuk, maar zoals ik al had verwacht was het gewoon een one time game.
quote:Danke
Op donderdag 16 oktober 2003 22:12 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
als je niks veranderd hebt aan de controls moet je de 'f' gebruiken!
![]()
quote:Nee, niet zolang de officiele versie niet uit is warezdude..
Op vrijdag 17 oktober 2003 07:34 schreef err het volgende:
is het toegestaan eigengemaakte screens te plaatsen?
quote:die is toch uit, in de VS?
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee, niet zolang de officiele versie niet uit is warezdude..
.
quote:Maar niet hier.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:08 schreef err het volgende:[..]
die is toch uit, in de VS?
quote:Als je het spel in de VS gekocht hebt en de bon ervan hier kunt posten mag je best screenshots plaatsen lijkt me alleszins normaal.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Maar niet hier.
.
quote:Ja, dan zeker wel ja.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:11 schreef D-Devil het volgende:[..]
Als je het spel in de VS gekocht hebt en de bon ervan hier kunt posten mag je best screenshots plaatsen lijkt me alleszins normaal.
quote:Welk stuk is dat ook al weer?
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:05 schreef SuperUli het volgende:
Ben nu bij Part 3, chapter 1.
Pittig stuk, pittig.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:25 schreef Piro het volgende:[..]
Welk stuk is dat ook al weer?
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 17-10-2003 20:10]
quote:psst.. dat is een spoiler
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:19 schreef Steve-O het volgende:
--knip--
[Dit bericht is gewijzigd door k3vil op 17-10-2003 20:58]
quote:Maak je hier een grapje
.
quote:lol zelfs op tweakers forum worden er pics gepost
.
Op zaterdag 18 oktober 2003 02:38 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik zit in 3-8 ik krijg die dingen niet van die koepel afgeschoten, eerste keer lukt 't dat tie kerel naar beneden pleurt maar 2e keer als iets op zn kop moet vallen lukt me niet.Ik word elke keer met die bommen doodgegooid! grr
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Chapter 3: Part 1
spoiler:
Waar kan ik dat wapen vinden?.
quote:Je heb bullittime en superman mode
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:59 schreef Cheiron het volgende:
Ligt het aan mij of is de bullettime hier heel anders? Kan me herinnen dat ik er in deel 1 beter mee overweg kon...
Ok heb die Vette move nu door
Met mona
quote:Plaatje gejat van tweakers?
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:10 schreef Steve-O het volgende:[..]
Je heb bullittime en superman mode
Bullitime is die uit deel 1
Superman mode is dat je beeld andere kleur krijgt
Ok heb die Vette move nu door
[afbeelding]
Met mona
quote:Dan wordt je beeld trager en doet ie wat leukere moves in Slow-Mo
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:55 schreef Snok het volgende:
ik snap ook die bullittime niet echt, wat kan ik doen als dat zandlopertje geel wordt?
quote:hehe bedankt
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:57 schreef neggix het volgende:[..]
Dan wordt je beeld trager en doet ie wat leukere moves in Slow-Mo
quote:Ik ook. Beetje jammer.
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:58 schreef Hellrazor het volgende:
k heb em gister uitgespeeld
binnen 2 dagen
quote:Ja, dat weet ik ook allemaal niet precies
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:58 schreef Snok het volgende:[..]
hehe bedankt
is dat die combo mode ofzo?
quote:hehe
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:59 schreef neggix het volgende:[..]
Ja, dat weet ik ook allemaal niet precies
verder wel cool spelleke, zit nu in 2-1
quote:Nee zelf gemaakt
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:56 schreef neggix het volgende:[..]
Plaatje gejat van tweakers?
quote:Daar ben ik ook
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:26 schreef Kapmes het volgende:
hoeveel hoofdstukken levels zijn er eigelijkZit nu in 3.1
3 parts
zijn er
En elke part heeft 6/7/8 chapters
quote:Hier ook, heb een redelijk oud systeem, maar draait prima @ 1024x768 met alles medium
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:39 schreef poehej het volgende:
ik moet zeggen et spel ziet er goed uit en et draait ook nog eens lekker op mn pc-tje
quote:Probeer het uit
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:33 schreef SoesGSX600 het volgende:
Het spel bestaat uit 2 cd's, namelijk de install cd en de play cd. Moet je per se de play cd hebben of kan je het ook spelen met een soort no-cd Patch?
En ws het je de play cd wel nodig jah
quote:amerikaanse fokkers?
.
quote:Heb ik em al hast uit gespeeld.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:27 schreef Steve-O het volgende:[..]
Daar ben ik ook
3 parts
zijn er
En elke part heeft 6/7/8 chapters
Ik vind het spel wel een leuke opzet hebben met de noir cartoonstyle om het verhaal te vertellen. (waarschijnlijk in deel 1 ook zo ) De controls zijn goed en de actie in het spel zit er goed in. Maar ik was eigenlijk nog steeds benieuwd wat er nu in deel 1 gebeurde...
Om toch nog een glimps te krijgen van het verhaal van deel I ga ik kijken naar introotje "Previously on Max Payne". Daar wordt dus verteld dat z'n vrouw en kind zijn vermoord door een corrupte overheidsinstantie (Wat leuk!! al die conspiricy ) omdat ze teveel wisten over de syntethische drug "V". Vervolgens wordt mooi verteld dat je voor de DEA undercover ging om de moordenaars van je vrouw en kind te vinden. Als vervolgens blijkt dat dat mislukt en dat je bij het haasje genaaid wordt, ga je achter de mafia aan om ze af te slachten. De eerste die de pijp uit gaat is Vinnie Gognitti. De pooier die graag z'n eigen Call-girls en pijpsletten(Breezah-gevallen) verwent met een potje "SM zonder grenzen" na een paar flinke teugjes Illegale whisky uit voormalig Afghanistan. Vinnie Gognitti wordt gemold in een steegje achter z'n eigen pooierverblijfplaats, nadat je alle tanden uit z'n bek hebt getrokken met een krultang en gevraagd hebt of ie dat kinky vond
Vervolgens kom je Mona Sax tegen ( vond 'r een beetje combi van Courtney Cox en Liz Hurley), die je eerst rampetampt in het ziekenhuis en vervolgens helpt met je speurtocht naar de mysterieuze killers. Met de ene gedachte loop je eigenlijk nog met schaamte rond dat je een huurmoordenares als minnares hebt die je eigenlijk allang moet aangeven bij de politie
, terwijl je met de andere gedachte in een emotioneel conflict zit met het feit dat er toch wel een persoonlijke affectie voor haar is ontstaan na de eerste rampetampbeurt met de mooi rondgevormde lichaamsvormen van deze weelderige dame.
(Wat op zich wel weer begrijpbaar is, omdat je necrofilie niet het fijnste vermaak vond met je inmiddels overleden vrouw )
Om de mysterieuze killers op te sporen en je onschuld verder te kunnen bewijzen, ga je samenwerken met iemand van de russische mafia genaamd Vladimir Lem. Deze illegale psychisch gestoorde deserteur van het voormalige C.C.C.P had het idee om een complete wapenopslagplaats midden in het hartje van Noir York te runnen, om zijn zakcentje te verdienen zonder al te veel z'n mouwen uit te steken. Dit idee is overduidelijk onstaan door het overtollig geconsumeer van de russische wodka uit zijn communistische vaderland.
Na veel getroubelour in het hectische criminelenleven van Noir York slaag je erin om de moord op je vrouw en kind te wreken, zonder dat de schuld, van alle ontstaande slachtpartijen, in je schoenen geschoven wordt. Tenslotte, krijg je nog te horen dat je als held ontvangen wordt op je eigen district, mede dankzij de inspanningen van je inteelt-vriendje Alfred Woden die blijkaar voor de mysterieuze overheidsinstantie werkte, die je vrouw en kind hebben vermoord. Je gaat terug naar de NYPD met een depressief en verward hoofd, woont in een afgetakelt kraakpand, houdt jezelf amper op de been met een flinke voorraad alcoholische versnaperingen en we leven nog lang en gelukkig. Tot zover begreep ik het verhaal van deel 1.
Maar dan, begin je te spelen in deel 2. Ik snap heel de link niet meer...
Je belandt in het ziekenhuis (waardoor weet ik niet...), je partner is gemold (waarschijnlijk door jou) en alsof het in elkaar storten van de Twin Towers in het Noire York nog niet erg genoeg was , wordt je brutale baas van de NYPD op een lullige wijze doodgeschoten net als je wilt vertellen dat je je partner niet hebt neergeknald. De laatste complimenten die je nog meekrijgt is het woord "Bullshit". Nah lekker dan
Waarschijnlijk is dit een verwijzing naar het eind van het verhaal
Fijn om te weten dat iedereen om je heen sterft, die je ooit liefhad, en jij als enige in Noir York overblijft.
Vervolgens krijg je een oproep van een schietpartij in een warenhuis, kom je Vinnie Gognitti tegen in een een partijtje "loodtennissen" met Vladimir Lem en vervolgens blijkt Mona helemaal niet dood te zijn. En toen was ik helemaal de weg kwijt...
Ik zit nu in part II van het verhaal, nadat ik eerst alle idioten in een schoonmaakcostuum aan me lood heb laten proeven van m'n ijzeren metgezellen. Wordt het naargaande het verhaal vorderd allemaal nog een beetje duidelijker of hoe zit dat
Nog een paar mindere dingen ben ik tegengekomen.
In Part I-7 hoor je een flinke ramptampbeurt in één van de kamertjes van het grote rijkeluis appartementencomplex. Dat is vooral naar, als Mona je de weg probeert te wijzen en als je halverweg de lobby nog steeds niet van het gekreun van die dame af bent , terwijl je bezig bent om de volgende slachtoffers te vinden voor je heetgesmeden lood in bepaald deel van het gebouw.
Verder zitten er wel leuke Action-shots bij, maar de camera's moeten niet om heen gaan draaien als ik in slow-motion met me crosshair op bepaalde interieurverzorgers aan het knallen ben, waardoor ik dus heel het overzicht kwijt raak
Desondanks, een prima spel om je een weekje zoet te houden...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 19-10-2003 05:15]
En dat bullettime is zeker niet zo mooi als in de goede mods voor MP1 (kung fu mod ).
quote:Iemand een url waar ik die kungfu-mod kan vinden?
Op zondag 19 oktober 2003 10:21 schreef BMH het volgende:
(kung fu mod)
V.
spoiler:
quote:Dan moet je wel verrekte veel painkillers hebben en tering goed zijn.
Op zondag 19 oktober 2003 13:56 schreef N1nj4 het volgende:
ik hoorde dat je in vier uur klaar kan zijn
ik vind het een mooi vervolg op deel 1 al is de storyline wel wat verwarrend...maar goed dat maakt de dubbele desert eagle ruimschoots goed
quote:Teringstuk was dat.
Op zondag 19 oktober 2003 14:01 schreef bbrother het volgende:[..]
Dan moet je wel verrekte veel painkillers hebben en tering goed zijn.
Dat stukje dat die gasten die dwaas met zn grote kop met die bom kwamen halen, heb ik zeker 6 - 7x over gedaan ..
Ik zit nu vast bij die mansion.
Er wordt gegild dat ik naar de panic room moet, maar WAAR IS DIE.
quote:Granaten?
Op zondag 19 oktober 2003 15:25 schreef Fronsertje het volgende:
iemand een tip om die vladimir een beetje snel om te leggen?
hij wil maar niet dood...ik vind het een mooi vervolg op deel 1 al is de storyline wel wat verwarrend...maar goed dat maakt de dubbele desert eagle ruimschoots goed
en als na 8 clips met de kalashnikov die kerel nog steeds staat denk ik dat ik wat fout doe...maar goed..nogges proberen..
Maar goed, mooie graphics, veel actie. Alleen tja, ik heb em ook uitgespeeld nu, in 2 dagen
spoiler:
Je hebt ook geen granaten ofzo dus je bent echt aangewezen op je gun Al met al wel een prachtige reeks games!
EDIT
Gebruik de volgende keer spoilertags.. .
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 19-10-2003 22:52]
quote:Het schijnt zo dat als je volledig de aftiteling bekijkt dat er dan aan het eind staat: "Word vervolgd...". Heb het ook maar van een tweaker hoor
Op zondag 19 oktober 2003 17:56 schreef bbrother het volgende:
Uitgespeeld!Helaas komt er geen Max Payne 3 volgens mij, dit deel heeft ook al 2 jaar op zich laten wachten bijna.
Erg gaaf spel trouwens, wel jammer dat je niet met die karretjes kan rondscheuren:
quote:Edit:
Op zondag 19 oktober 2003 15:25 schreef Piro het volgende:[..]
Teringstuk was dat.
Ik zit nu vast bij die mansion.
Er wordt gegild dat ik naar de panic room moet, maar WAAR IS DIE.
Als je de deur binnen komt zal je dus eerst die mannetje neer moeten schieten, tegelijkertijd hoor je achter je een knal.
Dit komt naar beneden:
Ga daar heen en stap erin.
Ga voor de knop staan waar DOOR staat en druk op enter zodat ie dich gaat, anders zal het niet veel helpen.
(TIP: Als jeje leven wil besparen, ga dan direct naar die save room toe en doe de deur dicht, zo kunnen ze jou niet pakken )
P.S Wegens spoed heb ik stiekem even trainer gebruikt, ik moest helemaal vanaf buiten beginnen.
Succes!
[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 19-10-2003 23:14]
quote:Da's die scheve witte "bak"/capsule in het begin. Niet vergeten deurtje dicht te doen...
Op zondag 19 oktober 2003 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:[..]
Zal zo screen posten.
quote:Juist!
Op zondag 19 oktober 2003 22:50 schreef JeOma het volgende:[..]
Da's die scheve witte "bak"/capsule in het begin. Niet vergeten deurtje dicht te doen...
(voor ik hier achter was ben ik ook 17x opgeblazen)
quote:Onder andere hier: http://www.techtv.com/xplay/features/story/0,24330,3447842,00.html
Op zondag 19 oktober 2003 11:40 schreef Verbal het volgende:[..]
Iemand een url waar ik die kungfu-mod kan vinden?
V.
Tip: in het begin zoveel mogelijk melee combat doen, dan stijg je in "rank". Hoe hoger je komt, hoe meer combos en special moves je kan. Zoals muurlopen.
Ik heb de bullettimecombo aan de rechtermuisknop gebonden, en als je dan staat en RMB+strafen of naar voor/achter doe je dan een koele beweging.
Het maakt ook uit of je dualweapons hebt of een groot wapen, zoals bijv. de shotgun. Dan is het het leukst om te springen en dan de combo te doen
En je kan nu in elke willekeurige map starten, zoals bijvoorbeeld de geheime "bad guys" kamer.
(Mocht het plaatje niet verschijnen, even de url copy pasten in een nieuwe browser window)
P.S: Ik heb em maar even gecensureerd voor de jeugdige kijkertjes
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 20-10-2003 03:30]
quote:Het werkt nog ook, ideaal. Helaas heeft het geen stun-effect op de tegenstanders.
Op maandag 20 oktober 2003 07:33 schreef err het volgende:
Nude Mona
1) Make a shortcut to the game's exe file.
2) Change the Target field to this: "C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developerkeys -screenshot
3) Start a new game or load one you have saved.
4) Use PAGE UP/PAGE DOWN to scroll through models until you get to Nude Mona. You will get Nude Mona quicker if you use PAGE UP.
Submitted by - jbscotchman
Verder is het ook cool dat je van alles om en kapot kan schieten/lopen, en dat bv houten planken heel anders reageren op een schot dan een baksteen enz.
En het ragdoll-systeem is ook heel leuk, vijanden die door een stapel dozen afgrond in storten of vijanden die dood van een trap rollen enzo. En met granaten is het natuurlijk helemaal pret.
[Dit bericht is gewijzigd door err op 20-10-2003 16:34]
quote:Nice screenies!
Op maandag 20 oktober 2003 22:36 schreef hp22 het volgende:
Screenies
Ik ga em ook maar eens installen!
spoiler:
quote:Stuk of 8 chapters. Waarvan in Part III stuk of 3 looplevels zijn in een stonede bui
Op maandag 20 oktober 2003 22:57 schreef Manweth het volgende:
Hoeveel Parts en Chapters zijn er eigenlijk.
Ik ben nu bij Part III en Chapter 3 of 4 geloof ik.
[edit]
Godver die Kung Fu mod voor MP 2 is echt nergens meer te downloaden
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 21-10-2003 00:11]
quote:Nou, ik mag hopen dat halflife 2 een stuk beter is, qua graphics. Sommige textures vind ik ronduit lelijk, en de wereld is nog best hoekig.
Op maandag 20 oktober 2003 13:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Trouwens ik heb de beste graphics bekeken op een dikke pc van een maat van me, en het is echt bloedmooi. Ongeveer het niveau wat ik van Half Life 2 verwacht.Verder is het ook cool dat je van alles om en kapot kan schieten/lopen, en dat bv houten planken heel anders reageren op een schot dan een baksteen enz.
En het ragdoll-systeem is ook heel leuk, vijanden die door een stapel dozen afgrond in storten of vijanden die dood van een trap rollen enzo. En met granaten is het natuurlijk helemaal pret.
quote:Granaat, Slow-mo en dan de Stryker. Kan je tegenstanders tegen het plafond schieten
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik mag hopen dat halflife 2 een stuk beter is, qua graphics. Sommige textures vind ik ronduit lelijk, en de wereld is nog best hoekig.
quote:Dan ondersteunt jou systeem misschien niet alle grafische opties, zoals mijn systeem. Maar op een nieuw behoorlijk snel systeem zag het er echt geweldig uit.
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik mag hopen dat halflife 2 een stuk beter is, qua graphics. Sommige textures vind ik ronduit lelijk, en de wereld is nog best hoekig.
quote:Mijn GF4 Ti4200 64 ondersteunt helaas ook geen mirror's en pixel shader skins...
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:37 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Dan ondersteunt jou systeem misschien niet alle grafische opties, zoals mijn systeem. Maar op een nieuw behoorlijk snel systeem zag het er echt geweldig uit.
quote:ik heb halo op 1024 res, alles op max, loopt cker vloeiend..
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:43 schreef lavapredator het volgende:
Ik vond hem wel zeer soepel spelen. Alles op max en nog steeds een hoge FPS. Iets wat ik van Halo niet kan zeggen als ik alles op max zet
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Stuk of 8 chapters. Waarvan in Part III stuk of 3 looplevels zijn in een stonede bui
[edit]
Godver die Kung Fu mod voor MP 2 is echt nergens meer te downloaden
[/edit]
Ik zat te denken de nieuwe Ati 9600 nog wat, doe het nu met een matrox g450 en ik ben daar qua beeld kwaliteit en dual head features heel blij mee maar zelfs in 800 600 moet ik de helft van de effecten missen en de snelheid "ken net"
Is die 9600 al te koop dat iemand weet en welke is het precies??
dank!
sfeer in het spel is iig aangrijpend dus wil hem wel uitspelen......sinds Half Life geen game meer gespeeld
quote:Heb je em nu nog niet uitgespeeld? dan? Het zijn er maar drie
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:42 schreef Manweth het volgende:[..]
En hoeveel Parts zijn er dan?
It wasn't me
quote:Heb ik het toch niet verkeerd.
Op maandag 20 oktober 2003 14:34 schreef err het volgende:
-edit: uitgespeeld, vond de grande finale in deel 1 indrukwekkender.
jammer dat ie zo kort is. Maar verder echt helemaal geweldig.
Tenslotte, krijg je nog te horen dat je als held ontvangen wordt op je eigen district, mede dankzij de inspanningen van je inteelt-vriendje Alfred Woden die blijkaar voor de mysterieuze overheidsinstantie werkte, die je vrouw en kind hebben vermoord. Je gaat terug naar de NYPD met een depressief en verward hoofd, woont in een afgetakelt kraakpand, houdt jezelf amper op de been met een flinke voorraad alcoholische versnaperingen en we leven nog lang en gelukkig. Tot zover begreep ik het verhaal van deel 1. [/quote[
dit kan ik me niet meer herrineren uit deel 1
je ziet wel dat die vinnie wordt neergeschoten door max na een gevecht in het steegje...
en het eindigt dat max payne op het dak staat me een sniper , omdat ie net een helicopter heeft gestopt van wegvliegen
de cops staan ebneden met loeiende sirenes op je te w8en
quote:nee ik ben nu bij een of andere kansloze lul in een disney pak die bommen in zn helm heeft.
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Heb je em nu nog niet uitgespeeld? dan? Het zijn er maar drie
It wasn't me
quote:Raar maar ik kreeg kippenvel van dat stuk door die gang
Op woensdag 22 oktober 2003 13:48 schreef Manweth het volgende:
Zo en nu nog een plaatje uit de dromen van Max Payne
quote:Woooozyyyyy, Max Payne in stonede bui
Op woensdag 22 oktober 2003 13:48 schreef Manweth het volgende:
Zo en nu nog een plaatje uit de dromen van Max Payne
En kan AGP texture acceleration niet enabelen, is er simpelweg niet (not available) .. tips? Moet ik dat ergens instellen?
Ben bij het begin pas, wel een erg mooi spel
Nevermind, toch weer te vroeg gevraagd, ben der eindelijk uit, HELEMAAL!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DJRandall op 23-10-2003 21:20]
quote:Dat kan je toch in windows bij beeldscherm instellingen doen
Op donderdag 23 oktober 2003 17:37 schreef Kid het volgende:
De guns die klinken zo zacht, blijft dat?En kan AGP texture acceleration niet enabelen, is er simpelweg niet (not available) .. tips? Moet ik dat ergens instellen?
quote:wat moet je daar nou doen?? Hij heeft 't over een "zwaard achtig ding" boven de hoofd van Vladimir..Maar ik zie daar verder niks, schieten op de touwtjes help ook niet ??
Op donderdag 23 oktober 2003 20:46 schreef DJRandall het volgende:
Fak, heb net Vladimir van dat plateau afgeschoten, maar nu blijft hij bommen op mij gooien, wat moet ik nou doen? Wordt helemaal gek van het herladen!!Nevermind, toch weer te vroeg gevraagd, ben der eindelijk uit, HELEMAAL!!!!
laat ma, heb 'm ook uitgespeeld en hij was wel ongelooflijk super kort zeg!!! Gewoon in totaal 5 uurtjes bezig, en 't was vrij makkelijk..Bijna alles in 1 keer gedaan..
Ik hoopte dat ik na Vladimir gedood te hebben, lekker verder te spelen, en denken nog minimaal 2/3 parts te gaan had.Deel 1 van MAx Payne was zelfs 2 keer groter volgens mij deze was wel overdreven kort zeg niet normaal meer
[Dit bericht is gewijzigd door Yozgatli op 24-10-2003 23:39]
quote:Dat zei hij bij mij ook, in de opties alles op zijn hoogst gezet en het werkt geweldig
Op donderdag 23 oktober 2003 17:37 schreef Kid het volgende:
De guns die klinken zo zacht, blijft dat?En kan AGP texture acceleration niet enabelen, is er simpelweg niet (not available) .. tips? Moet ik dat ergens instellen?
(Ati radeon 9800)
quote:Je moet steeds naar de andere kant van het gebouw rennen zodat je weer van de goeje kant op de enemy kan schieten zegmaar
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:23 schreef Disorder het volgende:
Ik sta nu met Mona op een steiger om Max te beschermen die onder een plank ligt nadat hij naar buiten is gevallen. Het lukt me om Max daar weg te krijgen, maar daarna wordt de overmacht te groot. Doe ik iets verkeerd?
quote:Dat doe ik. Maar elke keer wordt Max bij de deur neergeschoten net nadat hij zegt dat die deur op slot zit.
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:31 schreef infinium het volgende:[..]
Je moet steeds naar de andere kant van het gebouw rennen zodat je weer van de goeje kant op de enemy kan schieten zegmaar
Je wordt echt in het verhaal getrokken .........
In een woord SUPER!
quote:Waar ben je dan ongeveer. Je moet dat kereltje namelijk behoorlijk lang beschermen.
Op zondag 26 oktober 2003 11:52 schreef Atreidez het volgende:
Waar kan ik het beste gaan staan om die baseballpakvent te beschermen. Ze schieten m steeds af maar ik zie niemand mij passerenHeb ff topic doorgescrolled maar zie allemaal plaatjes wat ik nog niet wil zien. Iemand met een kleine tip? Thnx.
Heb hem ook al uitgespeeld.....ging helaas erg snel maar wel een gaaf spel.
Blij dat ik hem niet gekocht heb trouwens. Dan zou ik na 2 dagen 50 euro achter de wagen zijn........
quote:Ik bedoelde toen ze over die muur kwamen in het begin, maar heb t nu gered. Thnx anyway
Op zondag 26 oktober 2003 12:26 schreef trance40 het volgende:[..]
Waar ben je dan ongeveer. Je moet dat kereltje namelijk behoorlijk lang beschermen.
Heb hem ook al uitgespeeld.....ging helaas erg snel
maar wel een gaaf spel.
Blij dat ik hem niet gekocht heb trouwens. Dan zou ik na 2 dagen 50 euro achter de wagen zijn........
..................grmblllll....
quote:in je Clipboard?
Op zondag 26 oktober 2003 15:50 schreef Elegy het volgende:
Als ik een screenshot maak, waar komen die dan terecht? In de Mijn documenten\Max Payne 2 savegames directory
quote:Geil
Op maandag 27 oktober 2003 00:46 schreef Atreidez het volgende:
Er is een mod uit voor First Person Shooter view.
quote:Maar dat betekent dat ik elke keer na een screenshot weer moet switchen naar een grafisch programma. Vind ik gedoe, heb liever dat ze in de MP2 directory komen
Op zondag 26 oktober 2003 17:59 schreef Manweth het volgende:[..]
in je Clipboard?
quote:Google eens op SnapX, of SnapDX, hoe dat rotprogramma ook heet. Maakt automatisch jpeg/gif/png files, hoe jij het wilt, waar je wilt van Direct X en Video Overlay door middel van één toetsaanslag
Op maandag 27 oktober 2003 01:40 schreef Elegy het volgende:[..]
Maar dat betekent dat ik elke keer na een screenshot weer moet switchen naar een grafisch programma. Vind ik gedoe, heb liever dat ze in de MP2 directory komen
quote:HAHA read the uitleg man!! Maar ik zal het wel ff zeggen: gewoon met shift
Op maandag 27 oktober 2003 21:37 schreef Gamedemon het volgende:
hoe doe je in jansnaam zo'n duik???
ik max 1 was het gewoon bullettime+links of rechts...gaat nu niet meer...of krijg je die later in het spel pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |