abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:45:46 #1
59858 stefanos
Just another day..
pi_11697016
Peter Siebelt is dé kenner van links-extremisme in Nederland. Onlangs deed hij in HP/De Tijd verslag van de nauwe banden tussen Volkert van der G. en Groen Links.
Siebelt heeft nu ook een boek geschreven over extreem links in Nederland met de titel "Eco Nostra".

Reden genoeg om het interview van Peter Siebelt te bekijken!!

< Zie interview! >

Eindelijk iemand die de boel in de gaten heeft,
hoe gevaarlijk links-extremisme in Nederland is! Luister en huiver!
Nederland wordt wakker AUB!

http://www.chatway.nl
pi_11697125
ik vind de AEL heel wat erger dan een stel geitewollensokkendragers...
maargoed, dat ben ik
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:51:02 #3
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_11697163
Ik ben het nu aan het kijken. Maar als ik titels zie als "wat u van Hilservum niet mag zien" krijg ik al jeuk.
pi_11697197
rechts extremisme is 10 keer zo gevaarlijk lijkt me..
Alsof volkert van der G geen gek was ofzo..
Dan ligt het meteen aan links ofzo????

kenner.... zucht whaha
dus
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:53:30 #5
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11697220
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:45 schreef stefanos het volgende:
Peter Siebelt is dé kenner van links-extremisme in Nederland.
Dat is degene die het verband tussen Volkert en GroenLinks <aantoonde> met vage <bewijzen>.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:49 schreef ixl85 het volgende:
Die partij is erger, en gevaarlijker dan extreem-linkse mensen/partijen/organisaties. Echter, de AEL kan geen gevaar voor de Nederlandse samenleving vormen, de meeste mensen hebben inmiddels wel in de gaten dat dit een extreem-rechtse islamitisch-fundamentalistische partij is. In België hebben de mensen dat ook door, de Lijst Resist (AEL + PvdA) kreeg daar maar 0,4 procent van de stemmen.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_11697229
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:45 schreef stefanos het volgende:
Links is eng quote
TS, de heer Siebelt is een zeer omstreden figuur. Zijn opinies zijn dan ook opinies en geen wetmatigheden of waarheid.

Slik niet alles voor zoete koek maar ga zelf eens op onderzoek uit.

donderdag 10 juli 2003 @ 23:54:20 #7
59858 stefanos
Just another day..
pi_11697242
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:49 schreef ixl85 het volgende:
maargoed, dat ben ik
geitewollensokkendragers dan wel, maar veel gevaarlijker dan een paar kaalgeschoren kiddo's!! als je het verhaal goed hebt meegekregen!

Alleen al het feit dat de meeste aanslagen/akties in de laaste 20 jaar door deze groepingen zijn gedaan!!

donderdag 10 juli 2003 @ 23:54:24 #8
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_11697247
het is toch allang bekend dat extreem links veel gevaarlijker is dan extreem rechts.
Extreem rechts roept wat leuzen en zwaait met vlaggen tijdens demonstraties op een afgelegen industrie terrein.
Extreem links schiet zonder pardon mensen dood die zij "fout" vinden.
Schwanzilein
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:54:42 #9
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697252
Nu nog iemand voor extreem rechts.
Shit doesn't just happen. Shit takes time, shit takes effort.
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:55:02 #10
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697264
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef Plompzak het volgende:
het is toch allang bekend dat extreem links veel gevaarlijker is dan extreem rechts.
Extreem rechts roept wat leuzen en zwaait met vlaggen tijdens demonstraties op een afgelegen industrie terrein.
lol
pi_11697316
Mn audiokaart is kapot...

Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.

Wil je uitleg over wat anarchie echt inhoudt? je hoeft het maar te vragen.

donderdag 10 juli 2003 @ 23:57:45 #12
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11697350
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef stefanos het volgende:
geitewollensokkendragers dan wel, maar veel gevaarlijker dan een paar kaalgeschoren kiddo's!! als je het verhaal goed hebt meegekregen!
Moeten wij Siebelt serieus nemen ?
quote:
Alleen al het feit dat de meeste aanslagen/akties in de laaste 20 jaar door deze groepingen zijn gedaan!!
Ja en ? In de jaren veertig spande extreem-rechts weer de kroon.
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:58:15 #13
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697367
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:56 schreef Mtijn het volgende:

Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.

Ik sluit me bij je aan! Power to the people!
pi_11697380
Tsjah, er zullen vast wel wat kleine links-extremistische groeperinkjes bestaan, maar steeds maar weer de koppeling tussen Van Der Graaf en dé milieugroeperingen aankaarten vind ik te ver gaan.
Een daad van één gek staat los van het feit dat er een heel netwerk bestaat van gevaarlijke potentiële Van-Der-Graaf-delinquenten.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:59:07 #15
59858 stefanos
Just another day..
pi_11697390
quote:
Bekijk het interview man! het gaat niet over vooroordelen!! damn voel je je aangesproken??
pi_11697394
de communisten zijn ook ni bepaald lieverdjes....van rechts hoor je ni zow veel (jah schroder en pimmetje maarjah wat stelt dat voor..)
Ik wil niet dood, maar niet meer voelen
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:59:21 #17
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_11697397
Volgens mij is extremisme nooit goed!
That's the way the cookie crumbles
pi_11697427
al die skinheads hebben denk ik bij meer mensen t leven verziekt dan extreem links..
Extreem links lijkt mij meer de groepering die met leuzen roept en die gaat staken enzo..
Maarja het is maar wat je denkt he..
En die Siebelt lijkt me ook nietecht een nuchter figuur om het zo maar even te stellen!
dus
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:00:36 #19
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697429
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:59 schreef IJzercookie het volgende:
Volgens mij is extremisme nooit goed!
Dit is ook waar.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:00:46 #20
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11697435
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:59 schreef pannetje het volgende:
de communisten zijn ook ni bepaald lieverdjes....van rechts hoor je ni zow veel (jah schroder en pimmetje maarjah wat stelt dat voor..)
Huh ? Is Gerhardt Schröder rechts geworden ?
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:01:27 #21
59858 stefanos
Just another day..
pi_11697459
quote:
schroder
rechts??
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:01:31 #22
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_11697461
quote:

Mag ik u herinneren aan het dierenbevrijdingsfornt die slachterijen in brand steken omdat zij het 'f out' vinden dat daar dieren geslacht worden?
Mag ik u herrineren aan de RAF, die in duistland menig mens heeft doodgeschoten en opgeblazen?
Mag ik u herinnneren aan RARA die vernielingen aanrichtte bij benzine stations en zelfs een bomaanslag op een Nederlandse minister pleegde?
Allemaal extreem links en allemaal ERRUG ondemocratisch en niet te vergeten TERRORISTISCH.
Anarchisme is overigens voor de dommen. Anarchisme leidt tot het recht van de sterkste en dat is waarschijnlijk het tegenovergestelde van wat de gemiddelde anarchist wil. (maar dit terzijde)
Schwanzilein
pi_11697463
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef stefanos het volgende:

[..]

hhzz ael is niet kaal... en zeker neit geschoren
dat zijn de leuke moslims die denken dat hier een bordje met "dit is land vol voute idee, voer islam ien" er op staat
maar goed ik ben het met je eens dat de linksegroep veel erger is dan de extreem rechtse...

maar ik zie toch liever een paar extreem linkse in dit land, dan een moskee vol extremisten... (ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de ael een politieke partij krijgt... maar geod, mensen nu niet over de AEL gaan lullen, daar maken we ooit wel een ander topic voor )

pi_11697466
Extreem links heeft idd geen ene fuck te maken met groen Links.. en omdat ene gek pim heeft doodgeschoten, is dat maar meteen aanleiding om zo'n debiele link te leggen?!
dus
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:02:52 #25
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697507
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:01 schreef Plompzak het volgende:

[..]

Mag ik u herinneren aan het dierenbevrijdingsfornt die slachterijen in brand steken omdat zij het 'f out' vinden dat daar dieren geslacht worden?
Mag ik u herrineren aan de RAF, die in duistland menig mens heeft doodgeschoten en opgeblazen?
Mag ik u herinnneren aan RARA die vernielingen aanrichtte bij benzine stations en zelfs een bomaanslag op een Nederlandse minister pleegde?
Allemaal extreem links en allemaal ERRUG ondemocratisch en niet te vergeten TERRORISTISCH.
Anarchisme is overigens voor de dommen. Anarchisme leidt tot het recht van de sterkste en dat is waarschijnlijk het tegenovergestelde van wat de gemiddelde anarchist wil. (maar dit terzijde)

Mag ik u herrineren aan Hitler? Bush? Stalin was ook geen lieverdje, maar goed.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:02:54 #26
59858 stefanos
Just another day..
pi_11697508
quote:
AMEN!
pi_11697512
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef Plompzak het volgende:
Daar klopt nix van en dat moet je weten. De afgelopen eeuw is dat gebeurd met 1 persoon, de extreemrechtse Pim Fortuyn, die ons allang eerder (indirect natuurlijk) de oorlog heeft verklaard. Dankzij Van der Graaf zal ik niet de dienstplicht inmoeten, en zal ik in staat zijn verzet te bieden aan extreemrechts. Als ik religieus zou zijn zou ik elke dag bidden dat het niet tot een gewapend conflict komt, maar ik ben bang van wel. Extreem-rechts groeit onder de media en wij moeten doen wat we kunnen. Geweld is ons last resort.
pi_11697516
Nu moet er nog iemand komen met het lijstje van extreem rechts.. en dan zijn we weer compleet
dus
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:03:47 #29
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_11697530
Nou ik raak niet zo onder de indruk van het interview. Die man vertelt he-le-maal niets! Het is alleen maar speculaties en suggestieve verbanden wat die man vertelt in het interview.

Het sterkste voorbeeld daarvan is dat hij de -slechts drie- arrestaties wijt aan de invloed van GL en de SP. Terwijl dat slechts partijen in de marge zijn: alsof zij ooit geregeerd hebben en invloed op het justitieel apparaat hebben.

vrijdag 11 juli 2003 @ 00:04:15 #30
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697538
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:03 schreef Evie het volgende:
Nu moet er nog iemand komen met het lijstje van extreem rechts.. en dan zijn we weer compleet
Haha, ik denk niet dat iemand zoveel kan typen!
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:04:18 #31
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11697539
quote:

Whoehahahaha
sorry hoor maar 1986 en dan weten hoe de wereld in elkaar steekt
maar goed, open er eens een topic over
pi_11697551
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:04 schreef nuk3 het volgende:

[..]

Haha, ik denk niet dat iemand zoveel kan typen!

daarom kom ik er ook niet mee aanzetten dan is meteen het hele topic vol
dus
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:05:05 #33
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11697553
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:03 schreef Evie het volgende:
http://kafka.antifa.net/

Ook al zo'n objectieve site.

vrijdag 11 juli 2003 @ 00:05:46 #34
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697568
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:04 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Whoehahahaha

WOEHAHAHA! 1983 en dan weten hoe de wereld in elkaar steekt?

Ik ken mensen van 50 die nog geen reet van de wereld snappen, wat is je punt?

pi_11697571
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:05 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

thnx
dus
pi_11697572
quote:

[..]

Doe ik.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:06:10 #37
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_11697577
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:02 schreef nuk3 het volgende:

[..]

Mag ik u herrineren aan Hitler? Bush? Stalin was ook geen lieverdje, maar goed.

eh.. Stalin....rechts????
Je bent misschien niet helemaal tof in den bol?
Kijkend naar de laatste 30 jaar (en da's al zeker 2 keer jouw leeftijd) is extreem links de kwaaie peer.
Overigens sluit ik me aan bij een van de bovenstaande meningen dat extremisme altijd fout is. Alleen extreem links heeft de afgelopen 30 jaar laten zien dat ze veel geweldadiger zijn.
Schwanzilein
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:06:16 #38
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697581
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:05 schreef Evie het volgende:

[..]

daarom kom ik er ook niet mee aanzetten dan is meteen het hele topic vol

haha, je bent niet de enigste.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:06:51 #39
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697597
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:06 schreef Plompzak het volgende:

[..]

Kijkend naar de laatste 30 jaar (en da's al zeker 2 keer jouw leeftijd) is extreem links de kwaaie peer.
Overigens sluit ik me aan bij een van de bovenstaande meningen dat extremisme altijd fout is. Alleen extreem links heeft de afgelopen 30 jaar laten zien dat ze veel geweldadiger zijn.

Nee beste man, ik zeg Stalin was OOK geen lieverdje. Want ik verwachtte namelijk al dat iemand met Stalin zou aankomen zetten.

Oh en je kunt niet rekenen.

[Dit bericht is gewijzigd door nuk3 op 11-07-2003 00:07]

vrijdag 11 juli 2003 @ 00:07:21 #40
28550 dynast
@ the top
pi_11697613
<quote>
Tsjah, er zullen vast wel wat kleine links-extremistische groeperinkjes bestaan, maar steeds maar weer de koppeling tussen Van Der Graaf en dé milieugroeperingen aankaarten vind ik te ver gaan.
Een daad van één gek staat los van het feit dat er een heel netwerk bestaat van gevaarlijke potentiële Van Der Graaf delinquenten.
</quote>

Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_11697617
Trouwens, die groenen wil ik niet echt anarchisten noemen. Hun nutteloze acties geven ons alleen een slechte naam. Laat ze eens iets nuttigs doen.
pi_11697623
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:05 schreef nuk3 het volgende:

[..]

WOEHAHAHA! 1983 en dan weten hoe de wereld in elkaar steekt?

Ik ken mensen van 50 die nog geen reet van de wereld snappen, wat is je punt?

maar goed die mensen zullen ook nooit extremist worden
die blijven altijd lekker neutraal stemmen (wat de rest ook doet)
en werken in fabrieken
---
dusssss niet gaan zeiken over leeftijd
(het leven is tekort om te discuseren, daarom heb ik altijd gelijk)
pi_11697626
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:06 schreef Plompzak het volgende:

[..]

Nope.. bull, maar hij weet ookwel dat stalin niet rechts was
Stalin was een doogedraaide gek... daar niet van....
Hij zegt ook: dat stalin ook geen lieverdje was.. in de vorm van.. dattie links is
dus
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:07:53 #44
59858 stefanos
Just another day..
pi_11697629
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:05 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Groene achtergrond kleur en het website menu aan de linkerkant

haha toepasselijk!!

vrijdag 11 juli 2003 @ 00:08:42 #45
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_11697645
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:02 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Daar klopt nix van en dat moet je weten. De afgelopen eeuw is dat gebeurd met 1 persoon, de extreemrechtse Pim Fortuyn, die ons allang eerder (indirect natuurlijk) de oorlog heeft verklaard. Dankzij Van der Graaf zal ik niet de dienstplicht inmoeten, en zal ik in staat zijn verzet te bieden aan extreemrechts. Als ik religieus zou zijn zou ik elke dag bidden dat het niet tot een gewapend conflict komt, maar ik ben bang van wel. Extreem-rechts groeit onder de media en wij moeten doen wat we kunnen. Geweld is ons last resort.

de dienstplicht was al bijna afgeschaft toen jij geboren werd. Daar had Volkert helemaal niks mee te maken.
Schwanzilein
pi_11697655
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:53 schreef Gil-galad het volgende:
Die partij is erger, en gevaarlijker dan extreem-linkse mensen/partijen/organisaties. Echter, de AEL kan geen gevaar voor de Nederlandse samenleving vormen, de meeste mensen hebben inmiddels wel in de gaten dat dit een extreem-rechtse islamitisch-fundamentalistische partij is. In België hebben de mensen dat ook door, de Lijst Resist (AEL + PvdA) kreeg daar maar 0,4 procent van de stemmen.
Hahaha, en waarom vormden ze dan een lijstverbinding met de extreem-linkse PvdA???

De termen extreem-links en extreem-rechts zijn allemaal zo relatief
Zoals iemand al zei: laten we het erop houden dat al het extremisme niet goed is!

vrijdag 11 juli 2003 @ 00:09:12 #47
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697656
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:07 schreef Evie het volgende:

[..]

Nope.. bull, maar hij weet ookwel dat stalin niet rechts was
Stalin was een doogedraaide gek... daar niet van....
Hij zegt ook: dat stalin ook geen lieverdje was.. in de vorm van.. dattie links is

Phew, ik dacht dat ik het verkeerd had uitgelegd!
pi_11697663
LPF wou de dienstplicht eerst tochweer inlassen
dus
pi_11697680
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:09 schreef nuk3 het volgende:

[..]

Phew, ik dacht dat ik het verkeerd had uitgelegd!

sry khad je uitleg nogniet gelezen
dus
pi_11697703
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:09 schreef Evie het volgende:
LPF wou de dienstplicht eerst tochweer inlassen
zou misschien niet eens zo gek zijn geweest....
dan zijn we meteen van die fagboys en breezhacultuur af...

ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt
(aan de andere kant ben je wel je vrijheid kwijt)

pi_11697717
quote:

[..]

Ja dat is het kenmerk van mensen en groeperingen die er met discussie niet meer uitkomen...
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_11697718
Maar het maakt allemaal niet uit, als pim nog geleefd had was dat groepje onbenul ookwel uit elkaar gevallen.. ( door de mand gevallen )
lijkt mij
Bovendien zeggen de sp en groen links tochniet dat ze het goedkeurde ofzo ?!
dus
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:11:21 #53
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697720
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:09 schreef Evie het volgende:

[..]

sry khad je uitleg nogniet gelezen

Offtopic: nee, ik dacht dat niemand begreep wat ik bedoelde met: Stalin was ook geen lieverdje.

Maar dat lag alleen aan hem!

pi_11697729
PvdA is niet langer links of rechts... PvdA is commercieel.

En extremisme is niet altijd slecht. Wij willen niemand kwaad doen. Extreem-links is het tegenovergestelde van extreem-rechts.

pi_11697735
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:11 schreef nuk3 het volgende:

[..]

Offtopic: nee, ik dacht dat niemand begreep wat ik bedoelde met: Stalin was ook geen lieverdje.

Maar dat lag alleen aan hem!

Zeker...
sommige mensen zijn nou eenmaal traag van begrip
dus
pi_11697757
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:11 schreef Mtijn het volgende:

En extremisme is niet altijd slecht. Wij willen niemand kwaad doen. Extreem-links is het tegenovergestelde van extreem-rechts.

dus eigelijk vinden jullie de AEL dus een goede ontwikkeling,
want dat hoort bij de multiculti van NL
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:14:06 #57
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697765
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:12 schreef Evie het volgende:

[..]

Zeker...
sommige mensen zijn nou eenmaal traag van begrip

haha

Maar ik heb liever een commercieel PvdA dan de CDA die nu onder leiding van Balkenellende staat.

pi_11697770
quote:
Whoehahahaha
LOL, dat was ook het eerste waar ik naar keek...
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:14:36 #59
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_11697777
ach, zoals mijn opa altijd zei:
"Liever dood dan rood"
Schwanzilein
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:15:23 #60
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697796
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:14 schreef Kordotium het volgende:

[..]

LOL, dat was ook het eerste waar ik naar keek...

Wow... 1984! Het gaat al de goeie kant op!

Bush <-- vrij oud --> heel dom

pi_11697805
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:11 schreef Mtijn het volgende:

LOL
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:16:06 #62
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697809
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:15 schreef Kordotium het volgende:

[..]

[..]

LOL

Wil je er nog op in gaan?
pi_11697817
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:14 schreef Plompzak het volgende:
"Liever dood dan rood"
Liever rood dan dood
dus
pi_11697828
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:15 schreef nuk3 het volgende:
Gelukkig beweer ik dan ook niet alle wijsheid in pacht te hebben...
quote:
Bush is niet dom.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:17:16 #65
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_11697841
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:15 schreef nuk3 het volgende:

[..]

nog dommer is iedereen napraten om maar met de mode mee te doen en Bush is dom te roepen.
Als je werkelijk gelooft dat iemand die dom is Sjef van de VS kan worden komt het denk ik niet meer goed met je.
Schwanzilein
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:17:40 #66
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697851
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:16 schreef Kordotium het volgende:

[..]

Gelukkig beweer ik dan ook niet alle wijsheid in pacht te hebben...
[..]

Bush is niet dom.

Nee het lijkt maar zo. Hij is zo slim dat hij ontiegelijk dom *lijkt*.
pi_11697852
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:16 schreef nuk3 het volgende:
Wil je er nog op in gaan?
Je bedoelt te zeggen dat je het niet snapt?

Hoe kun je nu niemand kwaad doen en tegelijkertijd geweld gebruiken?

vrijdag 11 juli 2003 @ 00:18:31 #68
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697873
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef Plompzak het volgende:

[..]

nog dommer is iedereen napraten om maar met de mode mee te doen en Bush is dom te roepen.
Als je werkelijk gelooft dat iemand die dom is Sjef van de VS kan worden komt het denk ik niet meer goed met je.

Oh ja? Bush is te dom om zijn kont af te vegen, hij is juist de president OMDAT hij zo dom is.

Rumsfeld? Wolfowitz? Ken je ze?

[Dit bericht is gewijzigd door nuk3 op 11-07-2003 00:20]

vrijdag 11 juli 2003 @ 00:18:52 #69
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_11697882
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef Kordotium het volgende:

[..]

stil joh. Da's links, achteraf lullen ze dat dan weer goed....
Schwanzilein
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:18:53 #70
59858 stefanos
Just another day..
pi_11697883
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:14 schreef Plompzak het volgende:
"Liever dood dan rood"
wijze opa!
pi_11697884
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef nuk3 het volgende:

[..]

Ach zit wat in
Varkens schijnen ook hele intelligente wezens te zijn whahaha..
misschien issie slim voor zijn soort
dus
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:19:06 #72
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697889
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef Kordotium het volgende:

[..]

Ik snap het wel, maar ik zeg LOL op jouw LOL.

Snappie, moet je IETSJES doordenken. Kom op, je kunt het!

pi_11697894
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef nuk3 het volgende:
Hm, 1983. Dan zou je toch jezelf niet meer alles moeten laten aanpraten...

Dat Bush een andere mening heeft dan jij wil niet gelijk zeggen dat hij dom is.

vrijdag 11 juli 2003 @ 00:19:40 #74
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697903
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:18 schreef Evie het volgende:

[..]

Ach zit wat in
Varkens schijnen ook hele intelligente wezens te zijn whahaha..
misschien issie slim voor zijn soort

Haha, ja was het maar zo. Hij lijkt meer op een achtelijke baviaan.
pi_11697908
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:18 schreef Plompzak het volgende:

[..]

stil joh. Da's links, achteraf lullen ze dat dan weer goed....

tuurlijk jongen.. jij snapt het heh..
kzou zeggen neem er nog een!
dus
pi_11697916
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:00 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Huh ? Is Gerhardt Schröder rechts geworden ?

lol noujah die andere dan...haider was ff zn naam kwijt
Ik wil niet dood, maar niet meer voelen
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:20:17 #77
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11697925
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:19 schreef Kordotium het volgende:

[..]

Hm, 1983. Dan zou je toch jezelf niet meer alles moeten laten aanpraten...

Dat Bush een andere mening heeft dan jij wil niet gelijk zeggen dat hij dom is.

Heb ik het over zijn mening? Volgens mij weet je niks over hem of wel?
pi_11697938
Dit is hier al meerdere keren bediscussieerd, en meestal inhoudelijker dan in dit topic gebeurt. Degenen die hierin geïnteresseerd zijn lezen 'Direct verband Volkert en GroenLinks' eerst maar eens door. Heb je dan nog wat toe te voegen dan mag je een nieuw topic openen over Siebelt.

Slotje dus.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')