Reden genoeg om het interview van Peter Siebelt te bekijken!!
< Zie interview! >
Eindelijk iemand die de boel in de gaten heeft,
hoe gevaarlijk links-extremisme in Nederland is! Luister en huiver!
Nederland wordt wakker AUB!
quote:Dat is degene die het verband tussen Volkert en GroenLinks <aantoonde> met vage <bewijzen>.
Op donderdag 10 juli 2003 23:45 schreef stefanos het volgende:
Peter Siebelt is dé kenner van links-extremisme in Nederland.
quote:Die partij is erger, en gevaarlijker dan extreem-linkse mensen/partijen/organisaties. Echter, de AEL kan geen gevaar voor de Nederlandse samenleving vormen, de meeste mensen hebben inmiddels wel in de gaten dat dit een extreem-rechtse islamitisch-fundamentalistische partij is. In België hebben de mensen dat ook door, de Lijst Resist (AEL + PvdA) kreeg daar maar 0,4 procent van de stemmen.
Op donderdag 10 juli 2003 23:49 schreef ixl85 het volgende:
ik vind de AEL heel wat erger dan een stel geitewollensokkendragers...
quote:TS, de heer Siebelt is een zeer omstreden figuur. Zijn opinies zijn dan ook opinies en geen wetmatigheden of waarheid.
Op donderdag 10 juli 2003 23:45 schreef stefanos het volgende:
Links is eng quote
Slik niet alles voor zoete koek maar ga zelf eens op onderzoek uit.
quote:geitewollensokkendragers dan wel, maar veel gevaarlijker dan een paar kaalgeschoren kiddo's!! als je het verhaal goed hebt meegekregen!
Op donderdag 10 juli 2003 23:49 schreef ixl85 het volgende:
ik vind de AEL heel wat erger dan een stel geitewollensokkendragers...
maargoed, dat ben ik
Alleen al het feit dat de meeste aanslagen/akties in de laaste 20 jaar door deze groepingen zijn gedaan!!
quote:lol
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef Plompzak het volgende:
het is toch allang bekend dat extreem links veel gevaarlijker is dan extreem rechts.
Extreem rechts roept wat leuzen en zwaait met vlaggen tijdens demonstraties op een afgelegen industrie terrein.
Extreem links schiet zonder pardon mensen dood die zij "fout" vinden.
Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.
Wil je uitleg over wat anarchie echt inhoudt? je hoeft het maar te vragen.
quote:Moeten wij Siebelt serieus nemen ?
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef stefanos het volgende:
geitewollensokkendragers dan wel, maar veel gevaarlijker dan een paar kaalgeschoren kiddo's!! als je het verhaal goed hebt meegekregen!
quote:Ja en ? In de jaren veertig spande extreem-rechts weer de kroon.
Alleen al het feit dat de meeste aanslagen/akties in de laaste 20 jaar door deze groepingen zijn gedaan!!
quote:Ik sluit me bij je aan! Power to the people!
Op donderdag 10 juli 2003 23:56 schreef Mtijn het volgende:
Mn audiokaart is kapot...Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.
quote:Bekijk het interview man! het gaat niet over vooroordelen!! damn voel je je aangesproken??
Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.
quote:Dit is ook waar.
Op donderdag 10 juli 2003 23:59 schreef IJzercookie het volgende:
Volgens mij is extremisme nooit goed!
quote:Huh ? Is Gerhardt Schröder rechts geworden ?
Op donderdag 10 juli 2003 23:59 schreef pannetje het volgende:
de communisten zijn ook ni bepaald lieverdjes....van rechts hoor je ni zow veel (jah schroder en pimmetje maarjah wat stelt dat voor..)
quote:Mag ik u herinneren aan het dierenbevrijdingsfornt die slachterijen in brand steken omdat zij het 'f out' vinden dat daar dieren geslacht worden?
Mn audiokaart is kapot...Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.
quote:hhzz ael is niet kaal... en zeker neit geschoren
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef stefanos het volgende:[..]
geitewollensokkendragers dan wel, maar veel gevaarlijker dan een paar kaalgeschoren kiddo's!! als je het verhaal goed hebt meegekregen!
maar ik zie toch liever een paar extreem linkse in dit land, dan een moskee vol extremisten... (ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de ael een politieke partij krijgt... maar geod, mensen nu niet over de AEL gaan lullen, daar maken we ooit wel een ander topic voor )
quote:Mag ik u herrineren aan Hitler? Bush? Stalin was ook geen lieverdje, maar goed.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:01 schreef Plompzak het volgende:[..]
Mag ik u herinneren aan het dierenbevrijdingsfornt die slachterijen in brand steken omdat zij het 'f out' vinden dat daar dieren geslacht worden?
Mag ik u herrineren aan de RAF, die in duistland menig mens heeft doodgeschoten en opgeblazen?
Mag ik u herinnneren aan RARA die vernielingen aanrichtte bij benzine stations en zelfs een bomaanslag op een Nederlandse minister pleegde?
Allemaal extreem links en allemaal ERRUG ondemocratisch en niet te vergeten TERRORISTISCH.
Anarchisme is overigens voor de dommen. Anarchisme leidt tot het recht van de sterkste en dat is waarschijnlijk het tegenovergestelde van wat de gemiddelde anarchist wil. (maar dit terzijde)
quote:AMEN!
Mag ik u herinneren aan het dierenbevrijdingsfornt die slachterijen in brand steken omdat zij het 'f out' vinden dat daar dieren geslacht worden?
Mag ik u herrineren aan de RAF, die in duistland menig mens heeft doodgeschoten en opgeblazen?
Mag ik u herinnneren aan RARA die vernielingen aanrichtte bij benzine stations en zelfs een bomaanslag op een Nederlandse minister pleegde?
Allemaal extreem links en allemaal ERRUG ondemocratisch en niet te vergeten TERRORISTISCH.
Anarchisme is overigens voor de dommen. Anarchisme leidt tot het recht van de sterkste en dat is waarschijnlijk het tegenovergestelde van wat de gemiddelde anarchist wil. (maar dit terzijde)
quote:Daar klopt nix van en dat moet je weten. De afgelopen eeuw is dat gebeurd met 1 persoon, de extreemrechtse Pim Fortuyn, die ons allang eerder (indirect natuurlijk) de oorlog heeft verklaard. Dankzij Van der Graaf zal ik niet de dienstplicht inmoeten, en zal ik in staat zijn verzet te bieden aan extreemrechts. Als ik religieus zou zijn zou ik elke dag bidden dat het niet tot een gewapend conflict komt, maar ik ben bang van wel. Extreem-rechts groeit onder de media en wij moeten doen wat we kunnen. Geweld is ons last resort.
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef Plompzak het volgende:
het is toch allang bekend dat extreem links veel gevaarlijker is dan extreem rechts.
Extreem rechts roept wat leuzen en zwaait met vlaggen tijdens demonstraties op een afgelegen industrie terrein.
Extreem links schiet zonder pardon mensen dood die zij "fout" vinden.
Het sterkste voorbeeld daarvan is dat hij de -slechts drie- arrestaties wijt aan de invloed van GL en de SP. Terwijl dat slechts partijen in de marge zijn: alsof zij ooit geregeerd hebben en invloed op het justitieel apparaat hebben.
quote:Haha, ik denk niet dat iemand zoveel kan typen!
Op vrijdag 11 juli 2003 00:03 schreef Evie het volgende:
Nu moet er nog iemand komen met het lijstje van extreem rechts.. en dan zijn we weer compleet
quote:Whoehahahaha
quote:daarom kom ik er ook niet mee aanzetten
Op vrijdag 11 juli 2003 00:04 schreef nuk3 het volgende:[..]
Haha, ik denk niet dat iemand zoveel kan typen!
quote:http://kafka.antifa.net/
Op vrijdag 11 juli 2003 00:03 schreef Evie het volgende:
Nu moet er nog iemand komen met het lijstje van extreem rechts.. en dan zijn we weer compleet
Ook al zo'n objectieve site.
quote:WOEHAHAHA! 1983 en dan weten hoe de wereld in elkaar steekt?
Op vrijdag 11 juli 2003 00:04 schreef Fliepke het volgende:[..]
Whoehahahaha
sorry hoor maar 1986 en dan weten hoe de wereld in elkaar steekt
maar goed, open er eens een topic over
Ik ken mensen van 50 die nog geen reet van de wereld snappen, wat is je punt?
quote:thnx
Op vrijdag 11 juli 2003 00:05 schreef Gil-galad het volgende:[..]
quote:Doe ik.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:04 schreef Fliepke het volgende:[..]
quote:eh.. Stalin....rechts????
Op vrijdag 11 juli 2003 00:02 schreef nuk3 het volgende:[..]
Mag ik u herrineren aan Hitler? Bush? Stalin was ook geen lieverdje, maar goed.
quote:haha, je bent niet de enigste.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:05 schreef Evie het volgende:[..]
daarom kom ik er ook niet mee aanzetten
![]()
dan is meteen het hele topic vol
quote:Nee beste man, ik zeg Stalin was OOK geen lieverdje. Want ik verwachtte namelijk al dat iemand met Stalin zou aankomen zetten.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:06 schreef Plompzak het volgende:[..]
eh.. Stalin....rechts????
Je bent misschien niet helemaal tof in den bol?
Kijkend naar de laatste 30 jaar (en da's al zeker 2 keer jouw leeftijd) is extreem links de kwaaie peer.
Overigens sluit ik me aan bij een van de bovenstaande meningen dat extremisme altijd fout is. Alleen extreem links heeft de afgelopen 30 jaar laten zien dat ze veel geweldadiger zijn.
Oh en je kunt niet rekenen.
[Dit bericht is gewijzigd door nuk3 op 11-07-2003 00:07]
quote:maar goed die mensen zullen ook nooit extremist worden
Op vrijdag 11 juli 2003 00:05 schreef nuk3 het volgende:[..]
WOEHAHAHA! 1983 en dan weten hoe de wereld in elkaar steekt?
Ik ken mensen van 50 die nog geen reet van de wereld snappen, wat is je punt?
quote:Nope.. bull, maar hij weet ookwel dat stalin niet rechts was
Op vrijdag 11 juli 2003 00:06 schreef Plompzak het volgende:[..]
eh.. Stalin....rechts????
Je bent misschien niet helemaal tof in den bol?
Kijkend naar de laatste 30 jaar (en da's al zeker 2 keer jouw leeftijd) is extreem links de kwaaie peer.
Overigens sluit ik me aan bij een van de bovenstaande meningen dat extremisme altijd fout is. Alleen extreem links heeft de afgelopen 30 jaar laten zien dat ze veel geweldadiger zijn.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:05 schreef Gil-galad het volgende:[..]
haha toepasselijk!!
quote:de dienstplicht was al bijna afgeschaft toen jij geboren werd. Daar had Volkert helemaal niks mee te maken.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:02 schreef Mtijn het volgende:[..]
Daar klopt nix van en dat moet je weten. De afgelopen eeuw is dat gebeurd met 1 persoon, de extreemrechtse Pim Fortuyn, die ons allang eerder (indirect natuurlijk) de oorlog heeft verklaard. Dankzij Van der Graaf zal ik niet de dienstplicht inmoeten, en zal ik in staat zijn verzet te bieden aan extreemrechts. Als ik religieus zou zijn zou ik elke dag bidden dat het niet tot een gewapend conflict komt, maar ik ben bang van wel. Extreem-rechts groeit onder de media en wij moeten doen wat we kunnen. Geweld is ons last resort.
quote:Hahaha, en waarom vormden ze dan een lijstverbinding met de extreem-linkse PvdA???
Op donderdag 10 juli 2003 23:53 schreef Gil-galad het volgende:
Die partij is erger, en gevaarlijker dan extreem-linkse mensen/partijen/organisaties. Echter, de AEL kan geen gevaar voor de Nederlandse samenleving vormen, de meeste mensen hebben inmiddels wel in de gaten dat dit een extreem-rechtse islamitisch-fundamentalistische partij is. In België hebben de mensen dat ook door, de Lijst Resist (AEL + PvdA) kreeg daar maar 0,4 procent van de stemmen.
De termen extreem-links en extreem-rechts zijn allemaal zo relatief
Zoals iemand al zei: laten we het erop houden dat al het extremisme niet goed is!
quote:Phew, ik dacht dat ik het verkeerd had uitgelegd!
Op vrijdag 11 juli 2003 00:07 schreef Evie het volgende:[..]
Nope.. bull, maar hij weet ookwel dat stalin niet rechts was
Stalin was een doogedraaide gek... daar niet van....
Hij zegt ook: dat stalin ook geen lieverdje was.. in de vorm van.. dattie links is
quote:sry khad je uitleg nogniet gelezen
Op vrijdag 11 juli 2003 00:09 schreef nuk3 het volgende:[..]
Phew, ik dacht dat ik het verkeerd had uitgelegd!
quote:zou misschien niet eens zo gek zijn geweest....
Op vrijdag 11 juli 2003 00:09 schreef Evie het volgende:
LPF wou de dienstplicht eerst tochweer inlassen
ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt
(aan de andere kant ben je wel je vrijheid kwijt)
quote:Ja dat is het kenmerk van mensen en groeperingen die er met discussie niet meer uitkomen...
Daar klopt nix van en dat moet je weten. De afgelopen eeuw is dat gebeurd met 1 persoon, de extreemrechtse Pim Fortuyn, die ons allang eerder (indirect natuurlijk) de oorlog heeft verklaard. Dankzij Van der Graaf zal ik niet de dienstplicht inmoeten, en zal ik in staat zijn verzet te bieden aan extreemrechts. Als ik religieus zou zijn zou ik elke dag bidden dat het niet tot een gewapend conflict komt, maar ik ben bang van wel. Extreem-rechts groeit onder de media en wij moeten doen wat we kunnen. Geweld is ons last resort.
quote:Offtopic: nee, ik dacht dat niemand begreep wat ik bedoelde met: Stalin was ook geen lieverdje.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:09 schreef Evie het volgende:[..]
sry khad je uitleg nogniet gelezen
Maar dat lag alleen aan hem!
En extremisme is niet altijd slecht. Wij willen niemand kwaad doen. Extreem-links is het tegenovergestelde van extreem-rechts.
quote:Zeker...
Op vrijdag 11 juli 2003 00:11 schreef nuk3 het volgende:[..]
Offtopic: nee, ik dacht dat niemand begreep wat ik bedoelde met: Stalin was ook geen lieverdje.
Maar dat lag alleen aan hem!
quote:dus eigelijk vinden jullie de AEL dus een goede ontwikkeling,
Op vrijdag 11 juli 2003 00:11 schreef Mtijn het volgende:
PvdA is niet langer links of rechts... PvdA is commercieel.En extremisme is niet altijd slecht. Wij willen niemand kwaad doen. Extreem-links is het tegenovergestelde van extreem-rechts.
quote:haha
Op vrijdag 11 juli 2003 00:12 schreef Evie het volgende:[..]
Zeker...
sommige mensen zijn nou eenmaal traag van begrip![]()
Maar ik heb liever een commercieel PvdA dan de CDA die nu onder leiding van Balkenellende staat.
quote:LOL, dat was ook het eerste waar ik naar keek...
Op vrijdag 11 juli 2003 00:04 schreef Fliepke het volgende:
Whoehahahaha
sorry hoor maar 1986 en dan weten hoe de wereld in elkaar steekt
quote:Wow... 1984! Het gaat al de goeie kant op!
Op vrijdag 11 juli 2003 00:14 schreef Kordotium het volgende:[..]
LOL, dat was ook het eerste waar ik naar keek...
Bush <-- vrij oud --> heel dom
quote:
quote:LOL
Op vrijdag 11 juli 2003 00:11 schreef Mtijn het volgende:
PvdA is niet langer links of rechts... PvdA is commercieel.En extremisme is niet altijd slecht. Wij willen niemand kwaad doen. Extreem-links is het tegenovergestelde van extreem-rechts.
quote:Wil je er nog op in gaan?
Op vrijdag 11 juli 2003 00:15 schreef Kordotium het volgende:[..]
[..]LOL
quote:Liever rood dan dood
Op vrijdag 11 juli 2003 00:14 schreef Plompzak het volgende:
ach, zoals mijn opa altijd zei:
"Liever dood dan rood"
quote:Gelukkig beweer ik dan ook niet alle wijsheid in pacht te hebben...
Op vrijdag 11 juli 2003 00:15 schreef nuk3 het volgende:
Wow... 1984! Het gaat al de goeie kant op!
quote:Bush is niet dom.
quote:nog dommer is iedereen napraten om maar met de mode mee te doen en Bush is dom te roepen.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:15 schreef nuk3 het volgende:[..]
Wow... 1984! Het gaat al de goeie kant op!
quote:Nee het lijkt maar zo. Hij is zo slim dat hij ontiegelijk dom *lijkt*.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:16 schreef Kordotium het volgende:[..]
Gelukkig beweer ik dan ook niet alle wijsheid in pacht te hebben...
[..]Bush is niet dom.
quote:Je bedoelt te zeggen dat je het niet snapt?
Op vrijdag 11 juli 2003 00:16 schreef nuk3 het volgende:
Wil je er nog op in gaan?
Hoe kun je nu niemand kwaad doen en tegelijkertijd geweld gebruiken?
quote:Oh ja? Bush is te dom om zijn kont af te vegen, hij is juist de president OMDAT hij zo dom is.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef Plompzak het volgende:[..]
nog dommer is iedereen napraten om maar met de mode mee te doen en Bush is dom te roepen.
Als je werkelijk gelooft dat iemand die dom is Sjef van de VS kan worden komt het denk ik niet meer goed met je.
Rumsfeld? Wolfowitz? Ken je ze?
[Dit bericht is gewijzigd door nuk3 op 11-07-2003 00:20]
quote:stil joh. Da's links, achteraf lullen ze dat dan weer goed....
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef Kordotium het volgende:[..]
Je bedoelt te zeggen dat je het niet snapt?
quote:wijze opa!
Op vrijdag 11 juli 2003 00:14 schreef Plompzak het volgende:
ach, zoals mijn opa altijd zei:
"Liever dood dan rood"
quote:Ach zit wat in
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef nuk3 het volgende:[..]
Nee het lijkt maar zo. Hij is zo slim dat hij ontiegelijk dom *lijkt*.
quote:Ik snap het wel, maar ik zeg LOL op jouw LOL.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef Kordotium het volgende:[..]
Je bedoelt te zeggen dat je het niet snapt?
Snappie, moet je IETSJES doordenken. Kom op, je kunt het!
quote:Hm, 1983. Dan zou je toch jezelf niet meer alles moeten laten aanpraten...
Op vrijdag 11 juli 2003 00:17 schreef nuk3 het volgende:
Nee het lijkt maar zo. Hij is zo slim dat hij ontiegelijk dom *lijkt*.
Dat Bush een andere mening heeft dan jij wil niet gelijk zeggen dat hij dom is.
quote:Haha, ja was het maar zo. Hij lijkt meer op een achtelijke baviaan.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:18 schreef Evie het volgende:[..]
Ach zit wat in
Varkens schijnen ook hele intelligente wezens te zijn whahaha..
misschien issie slim voor zijn soort
quote:tuurlijk jongen.. jij snapt het heh..
Op vrijdag 11 juli 2003 00:18 schreef Plompzak het volgende:[..]
stil joh. Da's links, achteraf lullen ze dat dan weer goed....
quote:lol noujah die andere dan...haider was ff zn naam kwijt
Op vrijdag 11 juli 2003 00:00 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Huh ? Is Gerhardt Schröder rechts geworden ?
quote:Heb ik het over zijn mening? Volgens mij weet je niks over hem of wel?
Op vrijdag 11 juli 2003 00:19 schreef Kordotium het volgende:[..]
Hm, 1983. Dan zou je toch jezelf niet meer alles moeten laten aanpraten...
Dat Bush een andere mening heeft dan jij wil niet gelijk zeggen dat hij dom is.
Slotje dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |