Reden genoeg om het interview van Peter Siebelt te bekijken!!
< Zie interview! >
Eindelijk iemand die de boel in de gaten heeft,
hoe gevaarlijk links-extremisme in Nederland is! Luister en huiver!
Nederland wordt wakker AUB!
quote:Dat is degene die het verband tussen Volkert en GroenLinks <aantoonde> met vage <bewijzen>.
Op donderdag 10 juli 2003 23:45 schreef stefanos het volgende:
Peter Siebelt is dé kenner van links-extremisme in Nederland.
quote:Die partij is erger, en gevaarlijker dan extreem-linkse mensen/partijen/organisaties. Echter, de AEL kan geen gevaar voor de Nederlandse samenleving vormen, de meeste mensen hebben inmiddels wel in de gaten dat dit een extreem-rechtse islamitisch-fundamentalistische partij is. In België hebben de mensen dat ook door, de Lijst Resist (AEL + PvdA) kreeg daar maar 0,4 procent van de stemmen.
Op donderdag 10 juli 2003 23:49 schreef ixl85 het volgende:
ik vind de AEL heel wat erger dan een stel geitewollensokkendragers...
quote:TS, de heer Siebelt is een zeer omstreden figuur. Zijn opinies zijn dan ook opinies en geen wetmatigheden of waarheid.
Op donderdag 10 juli 2003 23:45 schreef stefanos het volgende:
Links is eng quote
Slik niet alles voor zoete koek maar ga zelf eens op onderzoek uit.
quote:geitewollensokkendragers dan wel, maar veel gevaarlijker dan een paar kaalgeschoren kiddo's!! als je het verhaal goed hebt meegekregen!
Op donderdag 10 juli 2003 23:49 schreef ixl85 het volgende:
ik vind de AEL heel wat erger dan een stel geitewollensokkendragers...
maargoed, dat ben ik
Alleen al het feit dat de meeste aanslagen/akties in de laaste 20 jaar door deze groepingen zijn gedaan!!
quote:lol
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef Plompzak het volgende:
het is toch allang bekend dat extreem links veel gevaarlijker is dan extreem rechts.
Extreem rechts roept wat leuzen en zwaait met vlaggen tijdens demonstraties op een afgelegen industrie terrein.
Extreem links schiet zonder pardon mensen dood die zij "fout" vinden.
Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.
Wil je uitleg over wat anarchie echt inhoudt? je hoeft het maar te vragen.
quote:Moeten wij Siebelt serieus nemen ?
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef stefanos het volgende:
geitewollensokkendragers dan wel, maar veel gevaarlijker dan een paar kaalgeschoren kiddo's!! als je het verhaal goed hebt meegekregen!
quote:Ja en ? In de jaren veertig spande extreem-rechts weer de kroon.
Alleen al het feit dat de meeste aanslagen/akties in de laaste 20 jaar door deze groepingen zijn gedaan!!
quote:Ik sluit me bij je aan! Power to the people!
Op donderdag 10 juli 2003 23:56 schreef Mtijn het volgende:
Mn audiokaart is kapot...Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.
quote:Bekijk het interview man! het gaat niet over vooroordelen!! damn voel je je aangesproken??
Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.
quote:Dit is ook waar.
Op donderdag 10 juli 2003 23:59 schreef IJzercookie het volgende:
Volgens mij is extremisme nooit goed!
quote:Huh ? Is Gerhardt Schröder rechts geworden ?
Op donderdag 10 juli 2003 23:59 schreef pannetje het volgende:
de communisten zijn ook ni bepaald lieverdjes....van rechts hoor je ni zow veel (jah schroder en pimmetje maarjah wat stelt dat voor..)
quote:Mag ik u herinneren aan het dierenbevrijdingsfornt die slachterijen in brand steken omdat zij het 'f out' vinden dat daar dieren geslacht worden?
Op donderdag 10 juli 2003 23:56 schreef Mtijn het volgende:
Mn audiokaart is kapot...Ik ben zelf extreem-links en dat heeft nix te maken met groenlinks. In de ogen van extreem-links is GL een partij van (idd) geitewollensokkenbreiers. Als je extreem-links (in mijn geval anarchisme) wil zien, moet je naar een of ander punk-feest gaan. 90% van de mensen daar is extreem-links. En wat hebben die mensen jullie ooit gedaan? Niks. Er zijn genoeg vooroordelen tegen het anarchisme en ik wordt er spuugzat van. Wij zijn niet van plan om een oorlog van iedereen tegen iedereen te beginnen. Wij willen de wereld niet vernietigen zoals jullie vieze propaganda dat zegt. Wij willen een eerlijke wereld zonder onderdrukking en leugens. En met een staat zullen wij daar nooit komen.
quote:hhzz ael is niet kaal... en zeker neit geschoren
Op donderdag 10 juli 2003 23:54 schreef stefanos het volgende:[..]
geitewollensokkendragers dan wel, maar veel gevaarlijker dan een paar kaalgeschoren kiddo's!! als je het verhaal goed hebt meegekregen!
maar ik zie toch liever een paar extreem linkse in dit land, dan een moskee vol extremisten... (ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de ael een politieke partij krijgt... maar geod, mensen nu niet over de AEL gaan lullen, daar maken we ooit wel een ander topic voor )
quote:Mag ik u herrineren aan Hitler? Bush? Stalin was ook geen lieverdje, maar goed.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:01 schreef Plompzak het volgende:[..]
Mag ik u herinneren aan het dierenbevrijdingsfornt die slachterijen in brand steken omdat zij het 'f out' vinden dat daar dieren geslacht worden?
Mag ik u herrineren aan de RAF, die in duistland menig mens heeft doodgeschoten en opgeblazen?
Mag ik u herinnneren aan RARA die vernielingen aanrichtte bij benzine stations en zelfs een bomaanslag op een Nederlandse minister pleegde?
Allemaal extreem links en allemaal ERRUG ondemocratisch en niet te vergeten TERRORISTISCH.
Anarchisme is overigens voor de dommen. Anarchisme leidt tot het recht van de sterkste en dat is waarschijnlijk het tegenovergestelde van wat de gemiddelde anarchist wil. (maar dit terzijde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |